Uživatel nepřihlášen
   

Zvedá se masivní vlna odporu proti systému krabic v betě Star Wars: Battlefrontu 2

Úterý 10.10.2017 18:58 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Systém hlasitě kritizují velké zahraniční weby, více či méně proslulí YouTubeři i samotní hráči a fanoušci.

Právě probíhající beta Star Wars: Battlefrontu 2, která byla prodloužena do zítřejších 18:00, v mnoha směrech představila multiplayer hry v příznivém světle. Zvlášť pokud jde o vytouženou hlubší a komplexnější hratelnost, přítomnost tříd nebo kvalitnější vesmírné bitvy. Také ale odhalila kontroverzi v podobě krabic s výbavou.

Na papíře funguje systém poměrně jednoduše. Za hraní multiplayeru získáváte kredity, za něž můžete kupovat několik druhů krabic. Z nich náhodně získáte hlavně karty, které vylepšují jednotlivé třídy, hrdiny i stíhačky. Také vám mohou padnout součástky na výrobu dalších karet nebo další kredity. Každý den navíc získáte jednu krabici jen za pouhé přihlášení do hry. Tenhle systém má ale hned několik háčků.

Krabice bude ve finále možné kupovat i za skutečné peníze. Díky tomu by měli tvůrci mít možnost poskytovat všem majitelům hry bezplatnou dodatečnou podporu zahrnující nové mapy, hrdiny a další obsah. Nedojde tedy na štěpení komunity na ty, kteří mají jen základní hru, a na ty, kteří si připlatí, každý bude zkrátka moci hrát s každým. Jenomže krabice ani zdaleka neobsahují jen kosmetické záležitosti, a tak se přirozeně množí obavy, že se z multiplayeru Star Wars: Battlefrontu 2 stane pay-to-win záležitost. Jinými slovy ti, kteří si zaplatí víc, budou mít větší šanci na to, že jim z krabice padne něco, co následně ovlivňuje hratelnost.



Dalším problémem je, že krabice jsou minimálně v rámci bety jediným způsobem odemykání nové výbavy. Vylepšování jednotek, hrdinů a stíhaček, vylepšování zbraní, levelování tříd, odemykání vítězných póz či tanečků, to všechno závisí jen a pouze na tom, co získáváte z krabic. Kupříkladu úroveň jednotlivých tříd zvyšuje počet karet, které pro ni vlastníte. Může se tedy stát, že třída, za kterou hrajete nejčastěji, je na nízké úrovni, protože jste měli smůlu a nepadl vám pro ni dostatek karet, zatímco třída, kterou ignorujete, bude mít vysoký level, protože máte pro ni díky krabicím a faktoru náhody hodně karet. Díky kreditům, obecnému postupu po úrovních nebo plnění výzev přímo nezískáte a neodemknete takřka nic.

Nejen z těchto důvodů se proti systému krabic v Battlefrontu 2 vzedmula obrovská vlna nesouhlasu a odporu. Krabice kritizují různé velké herní weby, třeba IGN, britský Eurogamer nebo USGamer. Ozývají se i více či méně populární YouTubeři, například AngryJoe, Total Biscuit nebo BattlefrontUpdates. Seznam kritických článků či videí, který se objevil na Redditu, snad vydá za tisíc slov.

Právě na Redditu (a nejen na něm) je vidět, že olej do ohně přilévají i sami hráči a fanoušci. Někteří se bojí pay-to-win praktik, jiní chtějí víc způsobů, jak odemykat výbavu. Samozřejmě se objevují i četná srovnání s free-to-play tituly a mobilními hrami, v nichž by něco takového bylo asi více na místě než ve hře za plnou cenu.



Celý systém má rozhodně nezanedbatelné mouchy a bude zajímavé sledovat, jakým způsobem a jestli vůbec na vlnu nesouhlasu zareaguje společnost EA nebo tvůrci multiplayeru ze studia DICE. Množství kritiky je opravdu výrazné a někdy se ozývá i z míst, která mohou dělat dojem, že je mají velké herní společnosti včetně EA v kapse, což celé situaci na závažnosti rozhodně neubírá. Se systémem krabic představeným v betě si to zkrátka někdo opravdu zavařil.

Nezbývá než doufat, že v této podobě v betě i zůstane a že ve finále bude systém o poznání férovější, propracovanější, smysluplnější a ne tak zásadní. Jestli ne, mohou krabice multiplayer Battlefrontu 2 zabít nebo alespoň přizabít rychleji než nedostatek obsahu a Season Pass v předešlém díle.

Tisk
Star Wars: Battlefront 2 na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2
Související novinky
 
Kampaň Star Wars: Battlefront 2 proběhnete za standardní dobu

Kampaň Star Wars: Battlefront 2 proběhnete za standardní dobu

Pátek 20.10.2017 14:01 - V délce kampaně se žádná revoluce nekoná. Délka je podobná Call of Duty nebo Battlefieldu. Přečíst celý článek »

28 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kampaň Star Wars: Battlefrontu 2 ve velkolepém traileru
 

Kampaň Star Wars: Battlefrontu 2 ve velkolepém traileru

Čtvrtek 19.10.2017 15:12 - Během kampaně, v níž se ujmeme velení elitní imperiální jednotky Inferno Squad, se podíváme na Naboo nebo do hradu Maz Kanaty. Přečíst celý článek »

23 komentářů|PC, PS4, Xbox One
PS4 a PS4 Pro v barvách Star Wars: Battlefront 2

PS4 a PS4 Pro v barvách Star Wars: Battlefront 2

Úterý 17.10.2017 16:11 - Zalíbí se fanouškům Hvězdných válek? Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Zvedá se masivní vlna odporu proti systému krabic v betě Star Wars: Battlefrontu 2
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
MoRt8   1x   Já fakt nevim jestli to chápu úplně správně, popravdě jsem se to nejal nějak dopodrobna studovat, i když betu jsem pár hodin hrál. Ale například už jenom fakt, že weapon unlock system tam byl možnej jenom skrz drop z beden - ty craft součástky nebo co. Narážím na to, že zaplatím 60 / 80 / 120 eur za AAA titul a po spuštění zjistím, že s každou klasou mám odemčenou jenou "první" základní zbraň. Abych si odemkl další obsah hry, za kterou jsem zaplatil plnou cenu, musim tupě grindit bedny jako např. ve F2P Dirty Bomb. Nebavim se o kosmetickejch věcech, vítěznejch pózách, těch pitomejch kartách, který sem tam něco zlepšujou, i když ty jsou diskutabilní (pay 2 win? ) . Bavim se o zaplacení plné AAA ceny za AAA hru, jenom abych najel na kompletní F2P model hraní.MoRt8mort88219    17.10.2017 12:21 MoRt8

@ odpověď na komentář od Monkeyskunk:Já fakt nevim jestli to chápu úplně správně, popravdě jsem se to nejal nějak dopodrobna studovat, i když betu jsem pár hodin hrál. Ale například už jenom fakt, že weapon unlock system tam byl možnej jenom skrz drop z beden - ty craft součástky nebo co. Narážím na to, že zaplatím 60 / 80 / 120 eur za AAA titul a po spuštění zjistím, že s každou klasou mám odemčenou jenou "první" základní zbraň. Abych si odemkl další obsah hry, za kterou jsem zaplatil plnou cenu, musim tupě grindit bedny jako např. ve F2P Dirty Bomb. Nebavim se o kosmetickejch věcech, vítěznejch pózách, těch pitomejch kartách, který sem tam něco zlepšujou, i když ty jsou diskutabilní (pay 2 win? ) . Bavim se o zaplacení plné AAA ceny za AAA hru, jenom abych najel na kompletní F2P model hraní.

Monkeyskunk napsal:Jaký je rozdíl, jestli ti to padne z bedny nebo z mobky/bosse? Des zabit bosse - zabijes - dropne ti loot vs. des zabit bosse - zabijes - dropnou ti kredity na bednu ze ktere mas loot. Ten klik navic na bednu je ten problem? Beru to obecne, jelikoz si mluvil taky obecne. BF II tam ma nektery veci nevychytany, ale ocividne na to EA aspon reaguje a snazi se to trochu zmenit, tak uvidime kam se to dostane. Ale jinak obecne je mi putna, jestli mam 10% sanci z bosse nebo musim dat 10 bossu abych mel kredity na 100% bednu. Vzhledem k memu "drop lucku" mi vyhovujou spis ty bedny :-D To ze tam pak daji moznost si ty bedny koupit za real money je vec jina, to uz se mi taky nelibi. Ale obecne v systemu beden nevidim uplne zasadni problem. Ale mozna me presvedcis, ze se mylim :)

Monkeyskunk    Jaký je rozdíl, jestli ti to padne z bedny nebo z mobky/bosse? Des zabit bosse - zabijes - dropne ti loot vs. des zabit bosse - zabijes - dropnou ti kredity na bednu ze ktere mas loot. Ten klik navic na bednu je ten problem? Beru to obecne, jelikoz si mluvil taky obecne. BF II tam ma nektery veci nevychytany, ale ocividne na to EA aspon reaguje a snazi se to trochu zmenit, tak uvidime kam se to dostane. Ale jinak obecne je mi putna, jestli mam 10% sanci z bosse nebo musim dat 10 bossu abych mel kredity na 100% bednu. Vzhledem k memu "drop lucku" mi vyhovujou spis ty bedny :-D To ze tam pak daji moznost si ty bedny koupit za real money je vec jina, to uz se mi taky nelibi. Ale obecne v systemu beden nevidim uplne zasadni problem. Ale mozna me presvedcis, ze se mylim :)Monkeyskunkmonkeyskunk6143    17.10.2017 11:17 Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od MoRt8:Jaký je rozdíl, jestli ti to padne z bedny nebo z mobky/bosse? Des zabit bosse - zabijes - dropne ti loot vs. des zabit bosse - zabijes - dropnou ti kredity na bednu ze ktere mas loot. Ten klik navic na bednu je ten problem? Beru to obecne, jelikoz si mluvil taky obecne. BF II tam ma nektery veci nevychytany, ale ocividne na to EA aspon reaguje a snazi se to trochu zmenit, tak uvidime kam se to dostane. Ale jinak obecne je mi putna, jestli mam 10% sanci z bosse nebo musim dat 10 bossu abych mel kredity na 100% bednu. Vzhledem k memu "drop lucku" mi vyhovujou spis ty bedny :-D To ze tam pak daji moznost si ty bedny koupit za real money je vec jina, to uz se mi taky nelibi. Ale obecne v systemu beden nevidim uplne zasadni problem. Ale mozna me presvedcis, ze se mylim :)

MoRt8 napsal:Pokud jsem to dobře pochopil, tak je zde AAA titul za plnou cenu (60e v základní verzi) , ve kterém ovšem jakýkoliv progres hráče běží skrz bedny, tedy skrz model známý z F2P her. To je obrovský problém a hodně strašidelná vize budoucnosti herního průmyslu.

Ales    Presne to tu rikam i ja. Ale jak jsem tak procital ostatni komentare, tak to leckomu nevadi.Alesales29933    16.10.2017 21:18 Ales

@ odpověď na komentář od MoRt8:Presne to tu rikam i ja. Ale jak jsem tak procital ostatni komentare, tak to leckomu nevadi.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MoRt8 napsal:Pokud jsem to dobře pochopil, tak je zde AAA titul za plnou cenu (60e v základní verzi) , ve kterém ovšem jakýkoliv progres hráče běží skrz bedny, tedy skrz model známý z F2P her. To je obrovský problém a hodně strašidelná vize budoucnosti herního průmyslu.

MoRt8   1x   Pokud jsem to dobře pochopil, tak je zde AAA titul za plnou cenu (60e v základní verzi) , ve kterém ovšem jakýkoliv progres hráče běží skrz bedny, tedy skrz model známý z F2P her. To je obrovský problém a hodně strašidelná vize budoucnosti herního průmyslu.MoRt8mort88219    16.10.2017 13:32 MoRt8

Pokud jsem to dobře pochopil, tak je zde AAA titul za plnou cenu (60e v základní verzi) , ve kterém ovšem jakýkoliv progres hráče běží skrz bedny, tedy skrz model známý z F2P her. To je obrovský problém a hodně strašidelná vize budoucnosti herního průmyslu.

Mrkev   1x   Mikrotransakce = hnus a ten kdo je vymyslel, ať shoří v pekle!Mrkevmrkev72891    12.10.2017 22:09 Mrkev

Mikrotransakce = hnus a ten kdo je vymyslel, ať shoří v pekle!

Wara    Když už tam tento systém zůstane (chápu důvody, ač se mi to nelíbí) , tak by aspoň mohli udělat krabice zvlášť pro každou třídu. Ušetřit tisíc kreditů hraním za assaulta, koupit bedýnku a tam získat kartičky pro heavy a specialistu nepovažuju za příliš motivační....Warawara75164    12.10.2017 15:06 Wara

Když už tam tento systém zůstane (chápu důvody, ač se mi to nelíbí) , tak by aspoň mohli udělat krabice zvlášť pro každou třídu. Ušetřit tisíc kreditů hraním za assaulta, koupit bedýnku a tam získat kartičky pro heavy a specialistu nepovažuju za příliš motivační....

Zarenix   1x   Pay-to-win bych spíše bral, že za reálné peníze si nakoupí něco silnějšího, co nelze získat hraním. Tohle tu zatím naznačeno nebylo. To, že někdo za reálné peníze získá rychleji než hraním je v pořádku. Ne každý má čas trávit u her xx hodin týdně a nevadí mu přikoupit si bedýnky, aby se vyrovnal ostatním hráčům.Zarenixzarenix28651    11.10.2017 20:32 Zarenix

Pay-to-win bych spíše bral, že za reálné peníze si nakoupí něco silnějšího, co nelze získat hraním. Tohle tu zatím naznačeno nebylo. To, že někdo za reálné peníze získá rychleji než hraním je v pořádku. Ne každý má čas trávit u her xx hodin týdně a nevadí mu přikoupit si bedýnky, aby se vyrovnal ostatním hráčům.

Ales   1x   A jeste jedna vec. U her jakou jsou strilecky, by zadne bedinky, ktere nekoho zvyhodnuji byt nemely. Pak zase bude ve vyhode ten, co to hraje porad oproti tomu, ktery si to pusti treba jen vecer nebo o vikendu. At udelaji bedny, ale jen kosmetickeho razu. Jako treba v Overwatch. A jestli jim to lidi zaplati, tak at.Alesales29933    11.10.2017 19:42 Ales

A jeste jedna vec. U her jakou jsou strilecky, by zadne bedinky, ktere nekoho zvyhodnuji byt nemely. Pak zase bude ve vyhode ten, co to hraje porad oproti tomu, ktery si to pusti treba jen vecer nebo o vikendu. At udelaji bedny, ale jen kosmetickeho razu. Jako treba v Overwatch. A jestli jim to lidi zaplati, tak at.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 11.10.2017 19:49

Původní verze před úpravami:A jeste jedna vec. U her jakou jsou strilecky, by zadne bedinky, ktere nekoho zvyhodnuji byt nemeli. Pak zase bude ve vyhode ten, co to hraje porad oproti tomu, ktery si to pusti treba jen vecer nebo o vikendu. At udelaji bedny, ale jen kosmetickeho razu. Jako treba v Overwatch. A jestli jim to lidi zaplati, at.

Ales    Jenze v Battlefieldu nejsou zadne karticky “co te i trochu zvyhodnuji oproti ostatnim”. Nechapu proc nevydaji hru za plne penize a hotovo.Alesales29933    11.10.2017 19:39 Ales

@ odpověď na komentář od mattrich:Jenze v Battlefieldu nejsou zadne karticky “co te i trochu zvyhodnuji oproti ostatnim”. Nechapu proc nevydaji hru za plne penize a hotovo.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

mattrich napsal:A někdo tě snad nutí to kupovat ? Vše se dá odemknout hraním a jsou tam dost jednoduché daily challenge. Ty určitě chodíš do práce zadarmo že ? Pokud teda nevyžíráš rodinu ...
A pro upřesnění jsem nikde nepsal že to schvaluji. Jen říkám že to je každého věc když za to chce dávat další prachy. Já si to v klidu odemknu sám hraním jako v Battlefieldu i když se to dá urychlit.

Alfajk   5x   asi zbytecne resit, naprosty vetsine stada tohle chovani publisheru vubec nevadi, platit za kazdou blbost navic, viz treba ted posledni NBA, to je hotovej gambling simulator, skorapka hry a k tomu mikrotransakce, bez kterejch se hra v podstate neda hrat a to hra stoji pouhych 150 euro v "ultra mega super giga edici"Alfajkalfajk16671    11.10.2017 19:02 Alfajk

@ odpověď na komentář od Micronex:asi zbytecne resit, naprosty vetsine stada tohle chovani publisheru vubec nevadi, platit za kazdou blbost navic, viz treba ted posledni NBA, to je hotovej gambling simulator, skorapka hry a k tomu mikrotransakce, bez kterejch se hra v podstate neda hrat a to hra stoji pouhych 150 euro v "ultra mega super giga edici"

Micronex napsal:Možná proto, že nechce aby se z her (které má evidentně rád, když debatuje na zingu) staly jen dojný krávy. A absolutně nechápu, jak může někomu nevadit, že ve hře za kterou dal 1000-1500 jsou ještě mikrotransakce. A kde jsou mikrotransakce tam je i grindování, protože proč by pak někdo utrácel navíc že? A pokud je hra za plnou cenu ovlivněná (ať už jen lehce) tím, že jsou do ní přidány mikrotransakce, pak je asi něco špatně.

Micronex   3x   Možná proto, že nechce aby se z her (které má evidentně rád, když debatuje na zingu) staly jen dojný krávy. A absolutně nechápu, jak může někomu nevadit, že ve hře za kterou dal 1000-1500 jsou ještě mikrotransakce. A kde jsou mikrotransakce tam je i grindování, protože proč by pak někdo utrácel navíc že? A pokud je hra za plnou cenu ovlivněná (ať už jen lehce) tím, že jsou do ní přidány mikrotransakce, pak je asi něco špatně.Micronexmicronex6967    11.10.2017 18:56 Micronex

@ odpověď na komentář od mattrich:Možná proto, že nechce aby se z her (které má evidentně rád, když debatuje na zingu) staly jen dojný krávy. A absolutně nechápu, jak může někomu nevadit, že ve hře za kterou dal 1000-1500 jsou ještě mikrotransakce. A kde jsou mikrotransakce tam je i grindování, protože proč by pak někdo utrácel navíc že? A pokud je hra za plnou cenu ovlivněná (ať už jen lehce) tím, že jsou do ní přidány mikrotransakce, pak je asi něco špatně.

mattrich napsal:Nijak tě neurážím tak by jsi mohl odpovídat slušně. Uvedl jsem to jako příklad protože neznám nikoho, ať už tvrdí cokoliv, kdo by odmítl si přivydělat. Hra není zadarmo, proto si ji koupím a nic jiného platit nebudu ale nevidím důvod, proč někomu kecat do utrácení peněz, které si vydělal.

mattrich    Nijak tě neurážím tak by jsi mohl odpovídat slušně. Uvedl jsem to jako příklad protože neznám nikoho, ať už tvrdí cokoliv, kdo by odmítl si přivydělat. Hra není zadarmo, proto si ji koupím a nic jiného platit nebudu ale nevidím důvod, proč někomu kecat do utrácení peněz, které si vydělal.mattrichmattrich7033    11.10.2017 18:03 mattrich

@ odpověď na komentář od Ergonaut1®:Nijak tě neurážím tak by jsi mohl odpovídat slušně. Uvedl jsem to jako příklad protože neznám nikoho, ať už tvrdí cokoliv, kdo by odmítl si přivydělat. Hra není zadarmo, proto si ji koupím a nic jiného platit nebudu ale nevidím důvod, proč někomu kecat do utrácení peněz, které si vydělal.

Ergonaut1® napsal:Tak já vypíchnul jen jednu tvou větu, která je prostě k popukání s ohledem na to, že to není hra zadarmo. Proto se ani nebudu vyjadřovat k tvé následné (bez prominutí) debilní připomínce, jestli pracuju já zadarmo a zbytek tvých prupovídek jakožto reakci na moji adresu beru za irelevantní.

Ergonaut1®    Tak já vypíchnul jen jednu tvou větu, která je prostě k popukání s ohledem na to, že to není hra zadarmo. Proto se ani nebudu vyjadřovat k tvé následné (bez prominutí) debilní připomínce, jestli pracuju já zadarmo a zbytek tvých prupovídek jakožto reakci na moji adresu beru za irelevantní.Ergonaut1®ergonaut172946    11.10.2017 17:36 Ergonaut1®

@ odpověď na komentář od mattrich:Tak já vypíchnul jen jednu tvou větu, která je prostě k popukání s ohledem na to, že to není hra zadarmo. Proto se ani nebudu vyjadřovat k tvé následné (bez prominutí) debilní připomínce, jestli pracuju já zadarmo a zbytek tvých prupovídek jakožto reakci na moji adresu beru za irelevantní.

mattrich napsal:A někdo tě snad nutí to kupovat ? Vše se dá odemknout hraním a jsou tam dost jednoduché daily challenge. Ty určitě chodíš do práce zadarmo že ? Pokud teda nevyžíráš rodinu ...
A pro upřesnění jsem nikde nepsal že to schvaluji. Jen říkám že to je každého věc když za to chce dávat další prachy. Já si to v klidu odemknu sám hraním jako v Battlefieldu i když se to dá urychlit.

mattrich    A někdo tě snad nutí to kupovat ? Vše se dá odemknout hraním a jsou tam dost jednoduché daily challenge. Ty určitě chodíš do práce zadarmo že ? Pokud teda nevyžíráš rodinu ...
A pro upřesnění jsem nikde nepsal že to schvaluji. Jen říkám že to je každého věc když za to chce dávat další prachy. Já si to v klidu odemknu sám hraním jako v Battlefieldu i když se to dá urychlit.
mattrichmattrich7033
    11.10.2017 16:11
mattrich

@ odpověď na komentář od Ergonaut1®:A někdo tě snad nutí to kupovat ? Vše se dá odemknout hraním a jsou tam dost jednoduché daily challenge. Ty určitě chodíš do práce zadarmo že ? Pokud teda nevyžíráš rodinu ...
A pro upřesnění jsem nikde nepsal že to schvaluji. Jen říkám že to je každého věc když za to chce dávat další prachy. Já si to v klidu odemknu sám hraním jako v Battlefieldu i když se to dá urychlit.

Ergonaut1® napsal:„Nějak si musí vydělat... " no jo, oni jsou vlastně takoví chudáčci, co by jinak za cenu 60€ za samotnou hru neměli ani na chleba. Začínám je litovat, jak jsi mi otevřel oči. :) Si snad děláš prdel.

johnny_jay   1x   A kvůli takovým ovečkám v těchto praktikách budou vývojáři jen a jen pokračovatjohnny_jayjohnny_jay30163    11.10.2017 15:54 johnny_jay

@ odpověď na komentář od Ergonaut1®:A kvůli takovým ovečkám v těchto praktikách budou vývojáři jen a jen pokračovat

Ergonaut1® napsal:„Nějak si musí vydělat... " no jo, oni jsou vlastně takoví chudáčci, co by jinak za cenu 60€ za samotnou hru neměli ani na chleba. Začínám je litovat, jak jsi mi otevřel oči. :) Si snad děláš prdel.

Ergonaut1®   4x   „Nějak si musí vydělat... " no jo, oni jsou vlastně takoví chudáčci, co by jinak za cenu 60€ za samotnou hru neměli ani na chleba. Začínám je litovat, jak jsi mi otevřel oči. :) Si snad děláš prdel.Ergonaut1®ergonaut172946    11.10.2017 14:44 Ergonaut1®

@ odpověď na komentář od mattrich:„Nějak si musí vydělat... " no jo, oni jsou vlastně takoví chudáčci, co by jinak za cenu 60€ za samotnou hru neměli ani na chleba. Začínám je litovat, jak jsi mi otevřel oči. :) Si snad děláš prdel.

mattrich napsal:Mě přijde jako by to lidi co si stěžují ani nehráli. Ta hra je mnohem víc založena na Skillu než předchozí Battlefront a ty kartičky nedávají tak extrémní boost. Neměl sem žádný problém skončit na prvním místě i s jednou kartičkou. Navíc díky daily challange je získáváni beden a crafting materiálu velice snadné. Nějak si musí vydělat a DLC budou free. Vše se dá získat hraním takže mi tenhle systém nevadí.

Monkeyskunk   1x   Zase bych to nepřeháněl.... Souhlasím s tím, že krabice by neměli jít koupit za real money - to beze sporu. Případně za love dat jen kosmetický krabice. Ale jinak mi to příjde stejný jako v jiných hrách, kde ti třeba loot dropuje z bosse. Taky musíš mít prostě štěstí, aby ti padlo to co potřebuješ. Navíc, ty kartičky se dají přece vycraftit. Já sám jsem tak vyřešil problém, když mi nechtěla padnout další karta na fightera - tak jsem si jednu levnou vycraftil a ikdyž jsem jí nepoužil, tak mi to dalo 10tej lvl a teď si pěkně lítám se 3 kartami. Je ale fakt, že těch crafting parts by mohlo padat víc za challenge, případně přidat ještě bednu, kde máš jisté třeba 2x crafting parts. A je po problému. Zase nemůže chtít člověk všechno hned naboostěný.Monkeyskunkmonkeyskunk6143    11.10.2017 10:01 Monkeyskunk

Zase bych to nepřeháněl.... Souhlasím s tím, že krabice by neměli jít koupit za real money - to beze sporu. Případně za love dat jen kosmetický krabice. Ale jinak mi to příjde stejný jako v jiných hrách, kde ti třeba loot dropuje z bosse. Taky musíš mít prostě štěstí, aby ti padlo to co potřebuješ. Navíc, ty kartičky se dají přece vycraftit. Já sám jsem tak vyřešil problém, když mi nechtěla padnout další karta na fightera - tak jsem si jednu levnou vycraftil a ikdyž jsem jí nepoužil, tak mi to dalo 10tej lvl a teď si pěkně lítám se 3 kartami. Je ale fakt, že těch crafting parts by mohlo padat víc za challenge, případně přidat ještě bednu, kde máš jisté třeba 2x crafting parts. A je po problému. Zase nemůže chtít člověk všechno hned naboostěný.

Lincoln   2x   Souhlasím. Já s těma kartičkama problém neměl a většinou jsem je ani neaktivoval nebo to zase nic úžasného nebylo, takže tohle mě nechává naprosto chladným. Nemyslím si, že je to zase taková win situace.Lincolnlincoln21233    11.10.2017 09:16 Lincoln

@ odpověď na komentář od mattrich:Souhlasím. Já s těma kartičkama problém neměl a většinou jsem je ani neaktivoval nebo to zase nic úžasného nebylo, takže tohle mě nechává naprosto chladným. Nemyslím si, že je to zase taková win situace.

mattrich napsal:Mě přijde jako by to lidi co si stěžují ani nehráli. Ta hra je mnohem víc založena na Skillu než předchozí Battlefront a ty kartičky nedávají tak extrémní boost. Neměl sem žádný problém skončit na prvním místě i s jednou kartičkou. Navíc díky daily challange je získáváni beden a crafting materiálu velice snadné. Nějak si musí vydělat a DLC budou free. Vše se dá získat hraním takže mi tenhle systém nevadí.

mattrich   4x   Mě přijde jako by to lidi co si stěžují ani nehráli. Ta hra je mnohem víc založena na Skillu než předchozí Battlefront a ty kartičky nedávají tak extrémní boost. Neměl sem žádný problém skončit na prvním místě i s jednou kartičkou. Navíc díky daily challange je získáváni beden a crafting materiálu velice snadné. Nějak si musí vydělat a DLC budou free. Vše se dá získat hraním takže mi tenhle systém nevadí.mattrichmattrich7033    11.10.2017 09:03 mattrich

Mě přijde jako by to lidi co si stěžují ani nehráli. Ta hra je mnohem víc založena na Skillu než předchozí Battlefront a ty kartičky nedávají tak extrémní boost. Neměl sem žádný problém skončit na prvním místě i s jednou kartičkou. Navíc díky daily challange je získáváni beden a crafting materiálu velice snadné. Nějak si musí vydělat a DLC budou free. Vše se dá získat hraním takže mi tenhle systém nevadí.

Alfajk   6x   Free2play model na premium AAA hre za 150 dolaru? No nekup to...Alfajkalfajk16671    11.10.2017 08:59 Alfajk

Free2play model na premium AAA hre za 150 dolaru? No nekup to...

asive47   1x   A navíc co mi je do toho jestli to dělali při nebo po vývoji. Prostě to udělali a konečně se nebude rozdělovat komunita kvůli stupidnímu season passu.asive47asive4723391    11.10.2017 08:44 asive47

@ odpověď na komentář od midder:A navíc co mi je do toho jestli to dělali při nebo po vývoji. Prostě to udělali a konečně se nebude rozdělovat komunita kvůli stupidnímu season passu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

midder napsal:S tim free contentem si delas srandu, ne? Dejme tomu ze maji pripraveno 30 map, ale vypusti jen 15, aby pak ojebali lidi jaky ty, kteri si budou myslet, ze to je free content co se delal az po skonceni vyvoje. Blbost, jim se ty mapy zaplati uz z tech 1200 stovek co do toho das. NAIVKO.

asive47   1x   Možná je to špatně s tim co bylo před 20 lety, ale doba jde do předu a byznys dneska funguje takhle. Rockstar nám dává zdarma dlc, ale taky má svoje transakce, díky kterejm si tu hru užiješ víc když si připlatíš. Každej dělá něco pro to aby vydělal co nejvíc může to jim nemůže nikdo mít za zlý. A nemyslim že v bf2 bude až takovej rozdíl mezi hráčema co maj stříbrný a zlatý karty.asive47asive4723391    11.10.2017 08:42 asive47

Možná je to špatně s tim co bylo před 20 lety, ale doba jde do předu a byznys dneska funguje takhle. Rockstar nám dává zdarma dlc, ale taky má svoje transakce, díky kterejm si tu hru užiješ víc když si připlatíš. Každej dělá něco pro to aby vydělal co nejvíc může to jim nemůže nikdo mít za zlý. A nemyslim že v bf2 bude až takovej rozdíl mezi hráčema co maj stříbrný a zlatý karty.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ales   2x   Co mě také zklamalo je celkem nízká viditelnost nepřátel. Ty droidi nejsou moc vidět. :( Klidně bych si zaplatil Premium Pass s vícero mapami, než zase nějaké balíčky, kartičky apod. zdarma. :( Pokud se to nezmění, tak opět SW vynechám. Divím se, že to dělá DICE, které má s Battlefieldem 1 super zkušenosti a jedná se o úspěšný titul. Zatímco značku SW takhle potopí. :(Alesales29933    11.10.2017 08:35 Ales

Co mě také zklamalo je celkem nízká viditelnost nepřátel. Ty droidi nejsou moc vidět. :( Klidně bych si zaplatil Premium Pass s vícero mapami, než zase nějaké balíčky, kartičky apod. zdarma. :( Pokud se to nezmění, tak opět SW vynechám. Divím se, že to dělá DICE, které má s Battlefieldem 1 super zkušenosti a jedná se o úspěšný titul. Zatímco značku SW takhle potopí. :(

OneShot (Pro hodnocení musíte být přihlášen)  3x   Nesouhlasím s článkem, tenhle systém nevypadá dobře ani na papíře.
V dnešní době je zkrátka trend stírání rozdílů- momentálně zahrnuje to, že se AAA hry snaží co nejvíc přiblížit těm na Androidu. Kouzelné krabičky s překvapením a season pass v podobě kinder vajíčka.
OneShotoneshot73915
    11.10.2017 06:25
OneShot

Nesouhlasím s článkem, tenhle systém nevypadá dobře ani na papíře.
V dnešní době je zkrátka trend stírání rozdílů- momentálně zahrnuje to, že se AAA hry snaží co nejvíc přiblížit těm na Androidu. Kouzelné krabičky s překvapením a season pass v podobě kinder vajíčka.

midder    S tim free contentem si delas srandu, ne? Dejme tomu ze maji pripraveno 30 map, ale vypusti jen 15, aby pak ojebali lidi jaky ty, kteri si budou myslet, ze to je free content co se delal az po skonceni vyvoje. Blbost, jim se ty mapy zaplati uz z tech 1200 stovek co do toho das. NAIVKO.middermidder8295    11.10.2017 00:03 midder

@ odpověď na komentář od asive47:S tim free contentem si delas srandu, ne? Dejme tomu ze maji pripraveno 30 map, ale vypusti jen 15, aby pak ojebali lidi jaky ty, kteri si budou myslet, ze to je free content co se delal az po skonceni vyvoje. Blbost, jim se ty mapy zaplati uz z tech 1200 stovek co do toho das. NAIVKO.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

asive47 napsal:Jj lidi si budou stále na něco stěžovat. Když už nám daj konečně free + content, tak zase bude problém s bednama. Ach jo.

zebrostroj74   3x   Protože to je z principu prostě špatně. Je docela nechutný, že se to ani nesnažej už skrejvat a říkaj natvrdo že chtějí hlavně naše prachy a hra jako taková ať třeba jde do kopru pokud splní tenhle účel. Před 20 lety nemyslitelné. By to studio roznesli na kopytech. Dneska standard. Tady máte jakousi jakžtakž fungující hru, kterou po vydání doděláme a koukejte nám dát za tenhle paskvil prachy jinak už nic nebude. Vše velké a hned, ale kvalita a svěodmí v kopru.zebrostroj74zebrostroj7473044    10.10.2017 23:56 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od asive47:Protože to je z principu prostě špatně. Je docela nechutný, že se to ani nesnažej už skrejvat a říkaj natvrdo že chtějí hlavně naše prachy a hra jako taková ať třeba jde do kopru pokud splní tenhle účel. Před 20 lety nemyslitelné. By to studio roznesli na kopytech. Dneska standard. Tady máte jakousi jakžtakž fungující hru, kterou po vydání doděláme a koukejte nám dát za tenhle paskvil prachy jinak už nic nebude. Vše velké a hned, ale kvalita a svěodmí v kopru.

asive47 napsal:Jj lidi si budou stále na něco stěžovat. Když už nám daj konečně free + content, tak zase bude problém s bednama. Ach jo.

asive47   2x   Jj lidi si budou stále na něco stěžovat. Když už nám daj konečně free + content, tak zase bude problém s bednama. Ach jo.asive47asive4723391    10.10.2017 23:16 asive47

Jj lidi si budou stále na něco stěžovat. Když už nám daj konečně free + content, tak zase bude problém s bednama. Ach jo.

zebrostroj74   4x   Zrovna jsem něco takového napsal k dojmům z Biomutanta. Asi se to lidem líbit nebude, ale cejtím to stejně.zebrostroj74zebrostroj7473044    10.10.2017 21:24 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od Micronex:Zrovna jsem něco takového napsal k dojmům z Biomutanta. Asi se to lidem líbit nebude, ale cejtím to stejně.

Micronex napsal:AAA hry jdou prostě všechny do srač*k, jsem rád, že už v podstatě žádnou nehraju a ani hrát nechci.

Micronex   6x   AAA hry jdou prostě všechny do srač*k, jsem rád, že už v podstatě žádnou nehraju a ani hrát nechci.Micronexmicronex6967    10.10.2017 20:56 Micronex

AAA hry jdou prostě všechny do srač*k, jsem rád, že už v podstatě žádnou nehraju a ani hrát nechci.

zebrostroj74   3x   Nenažrané korporace si zkrátka nikdy nedají pokoj.zebrostroj74zebrostroj7473044    10.10.2017 20:46 zebrostroj74

Nenažrané korporace si zkrátka nikdy nedají pokoj.

Diskuze na fóru

Sluchátka na občasné hraní (23 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11989 příspěvků), Trance - TOAO 11 John Askew* (447 příspěvků), South Park: The Fractured But Whole (7 příspěvků), Wild West Online:Váš názor na hru. (4 příspěvky), STEAM -všechno sem (7027 příspěvků), Fotka vašeho PC (199 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Hob – kamenná pěst v akci

Recenze - 23.10.2017
 
Hob – kamenná pěst v akci

Zákeřná nemoc požírá vaši domovinu. Jen vy ji můžete vyléčit svým důvtipem a robotickou paží.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Assassin’s Creed: Origins - vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Po roční pauze se série Assassin’s Creed vrací, aby nás přesvědčila, že má ještě pořád co nabídnout a nepatří do starého železa.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 16. až 22. října

Uzavření Visceral Games a překopání jeho Star Wars hry, launch trailer Wolfensteina 2, odklad Age of Empires: Definitive Edition, Monster Energy…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 

Deskovkový speciál: DOOM

Speciál - 22.10.2017
 
Deskovkový speciál: DOOM

Základna Lazarus na Phobosu se opět probudila k životu. Odvážíte se prozkoumat zdánlivě opuštěné laboratoře plné démonických monster?

 
 
 
Total War: Arena - první dojmy z bojiště

V minulých dnech nám byla dána možnost otestovat uzavřenou betu Total War: Arena. Líbil se nám nový zástupce slavné značky?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC