Uživatel nepřihlášen
   

EA zavírá Visceral Games, jeho Star Wars hra nejspíš půjde více na ruku aktuálním trendům

Středa 18.10.2017 09:42 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Mám z toho opravdu špatný pocit, jak by jistě řekla celá řada obyvatel Star Wars světa.

Ještě včera v podvečer se zdálo, že tou nejhorší možnou zprávou spojenou se světem Star Wars je oznámení faktu, že chystaný samostatný film o mládí Hana Sola ponese až příliš prostý název Solo: A Star Wars Story. Pak ale přišla bomba ze strany společnosti EA, která zavírá studio Visceral Games. To má na svědomí sérii Dead Space nebo Battlefield: Hardline a nějakou dobu pracovalo na akční adventuře ze světa Star Wars, a to pod vedením Amy Hennig, scénáristky série Uncharted.

Nový Star Wars titul, který měl původně vyjít během roku 2018 nebo začátkem roku 2019, se naštěstí neruší. Jeho vývoj má však nyní na starosti uskupení EA Worldwide Studios pod vedením týmu EA Vancouver, který se již na vývoji této hry podílel. Tolik k relativně dobrým zprávám.

A teď k těm zprávám, které už tak dobré být nemusí. S ohledem na změny ve vývoji se posunuje datum vydání, které bude teprve stanoveno. Vypadá to, že původně plánovaný termín se s největší pravděpodobností nestihne. O hře jsme hodně dlouho neslyšeli, i když měla být podle staršího vyjádření Amy Hennig letos naplno odhalena. To již delší dobu nasvědčovalo tomu, že vývoj provází problémy. Což se nyní potvrdilo.



Koncept Star Wars hry navíc projde výraznými změnami. Původně mělo jít o lineární akční adventuru hranou z pohledu třetí osoby, v níž vše podléhalo příběhu většího množství postav. Patrick Söderlund z EA však tvrdí, že během vývoje došlo na testování konceptu hry, naslouchání tomu, co by hráči chtěli hrát, a sledování změn na trhu. A tak tvůrci dospěli k rozhodnutí, že aby mohli vytvořit titul, který si budou hráči užívat dlouhou dobu a ke kterému se budou chtít častěji vracet, musí změnit design.

V EA hodlají zachovat zaměření na prvotřídní vizuál, který zajišťuje Frostbite engine, dále na autenticitu Star Wars světa a na vyprávění příběhu. Pojetí hry se však mění tak, aby šlo o obšírnější a variabilnější zážitek, na nějž budou mít hráči větší vliv. Vypadá to, že si někdo uvědomil, že lineární singleplayerový titul by se nemusel prodávat tak dobře, a tak dochází ke změnám, které půjdou více na ruku mainstreamovému publiku a aktuálním trendům. Poznámky o možnosti vracet se ke hře, kterou bude možné hrát déle, nasvědčují, že by zde mohly hrát roli prvky multiplayeru a obecně online hraní, případně elementy otevřeného herního světa. Očividně tu máme další případ jevu, kdy je hra brána spíše jako dlouhodobá služba.



Za sebe musím říct, že mám z těchto změn špatný pocit. Ať je mainstream a směr trhu jakýkoliv, docela jsem se těšil na čistě singleplayerové dobrodružství a pevně věřím, že nejsem sám. Teď se zdá, že v EA udělají vše pro to, aby o hru byl co největší zájem, což je z obchodního hlediska dokonale pochopitelné, ale nemůžu se zbavit dojmu, že tím může samotná hra a její případná originalita a svéráznost dost utrpět.

Nezbývá než čekat na to, s čím nakonec EA vyjde na svělo. Další detaily o uzavření Visceral Games každopádně nejsou k dispozici. Víme jen to, že se v EA pokusí najít nová místa co největšímu počtu zaměstnanců studia.

Tisk
Související novinky
 
Ekonomika singleplayerových her je komplikovaná, vysvětluje šéfka Xboxu

Ekonomika singleplayerových her je komplikovaná, vysvětluje šéfka Xboxu

Středa 25.10.2017 14:43 - V Microsoftu má na starost vydávání first-party exkluzivit. Přečíst celý článek »

19 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Pro EA jsou singleplayerové hry mrtvé, tvrdí bývalý zaměstnanec BioWare

Pro EA jsou singleplayerové hry mrtvé, tvrdí bývalý zaměstnanec BioWare

Pondělí 23.10.2017 19:25 - Podle jeho slov záleží lidem v EA jen a pouze na co nejvyšším výdělku, ne na tom, o co mají hráči zájem. Tomu mají napomáhat mikrotransakce jakožto obrovský zdroj příjmů. Přečíst celý článek »

50 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Star Wars hra od Visceralu údajně nebyla zrušena kvůli zaměření na singleplayer

Star Wars hra od Visceralu údajně nebyla zrušena kvůli zaměření na singleplayer

Pátek 20.10.2017 10:38 - Za překopání konceptu a uzavření studia Visceral Games podle všeho mohl spíše problematický a chaotický vývoj. Přečíst celý článek »

16 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince EA zavírá Visceral Games, jeho Star Wars hra nejspíš půjde více na ruku aktuálním trendům
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Mr.Lolendo    Je to jasné proč. Řekly na otázku EA o LootBoxech velké NOOOO. :D :D :DMr.Lolendomrlolendo10723    21.10.2017 18:41 Mr.Lolendo

Je to jasné proč. Řekly na otázku EA o LootBoxech velké NOOOO. :D :D :D

Sash13    EA zabilo další studio, kolikáté už? Proč se vlastně divím...Sash13sash1319385    21.10.2017 17:23 Sash13

EA zabilo další studio, kolikáté už? Proč se vlastně divím...

CzePavel99    Děkuji, EA. Na tu hru jsem se celkem těšil. Jsem zvědav jaká online břečka s toho vzejde.CzePavel99czepavel9911259    19.10.2017 13:50 CzePavel99

Děkuji, EA. Na tu hru jsem se celkem těšil. Jsem zvědav jaká online břečka s toho vzejde.

Mr.Lolendo   1x   Víte kdo za to může že nemáme lineární singlplayer hry? Valve se svým p0děíaným HL3.Mr.Lolendomrlolendo10723    18.10.2017 17:23 Mr.Lolendo

Víte kdo za to může že nemáme lineární singlplayer hry? Valve se svým p0děíaným HL3.

Silent   1x   Wait...RPG hra od tvůrcu Gothic? How did i miss it! ?Silentsilent2464    18.10.2017 14:57 Silent

@ odpověď na komentář od Gordon Freeman:Wait...RPG hra od tvůrcu Gothic? How did i miss it! ?

Gordon Freeman napsal:"Vyloženě mě už serou single player open world hy. Jde cítit, že do těch her nevložili absolutně žádnou kreativitou a je to bazmekt prvního kalibru. Ta lenost bije do očí všude, kde se podíváte. Herní svět přehlcen hovadinami, které musíte zbírat, aby jste si otevřeli herní mechanku nebo nějaký asset (gear, lore) atd. Hra vás nutí dělat si prakticky vlastní hru, protože nebyli schopni vymyslet nějaký smysluplný zažítek, který by vás ponořil do herního světa. Open world Single Player hry jsou dnes glorifikované sandboxy které většinou obsahují prvky MP. "

Silent, vidím to stejně. Vyloženě mě nebaví hry jako DAI, MEA, Witcher 3 (ano i ten) , Horizon Zero Dawn. Obrovský krásný svět, ale plný totálně generické stereotypní nudy. Samé collectibles a trofeje a generický questy. Pokud mi někdo bude tvrdit, že Witcher 3 nebyl generický, tak byl a příšerně. Byly tam asi 3 typy questů pořád dokola. Vezmi úkol z nástěnky, promluv se sedlákem, sleduj fleky v trávě, zabij monstrum, vrať se k sedlákovi, a to celé 150x. Pak mapa posetá otazníky, z nichž 90 procent bylo zcela nezajímavých atd.
Složitá party-based RPG se dnes dělají jen výjimečně - viz Divinity OS 2. Snad alespoň Elex bude stát za to a nepůjde touto cestou open-world generické nudy

Gordon Freeman   4x   "Vyloženě mě už serou single player open world hy. Jde cítit, že do těch her nevložili absolutně žádnou kreativitou a je to bazmekt prvního kalibru. Ta lenost bije do očí všude, kde se podíváte. Herní svět přehlcen hovadinami, které musíte zbírat, aby jste si otevřeli herní mechanku nebo nějaký asset (gear, lore) atd. Hra vás nutí dělat si prakticky vlastní hru, protože nebyli schopni vymyslet nějaký smysluplný zažítek, který by vás ponořil do herního světa. Open world Single Player hry jsou dnes glorifikované sandboxy které většinou obsahují prvky MP. "

Silent, vidím to stejně. Vyloženě mě nebaví hry jako DAI, MEA, Witcher 3 (ano i ten) , Horizon Zero Dawn. Obrovský krásný svět, ale plný totálně generické stereotypní nudy. Samé collectibles a trofeje a generický questy. Pokud mi někdo bude tvrdit, že Witcher 3 nebyl generický, tak byl a příšerně. Byly tam asi 3 typy questů pořád dokola. Vezmi úkol z nástěnky, promluv se sedlákem, sleduj fleky v trávě, zabij monstrum, vrať se k sedlákovi, a to celé 150x. Pak mapa posetá otazníky, z nichž 90 procent bylo zcela nezajímavých atd.
Složitá party-based RPG se dnes dělají jen výjimečně - viz Divinity OS 2. Snad alespoň Elex bude stát za to a nepůjde touto cestou open-world generické nudy
Gordon Freemangordon-freeman69653
    18.10.2017 14:17
Gordon Freeman

@ odpověď na komentář od Silent:"Vyloženě mě už serou single player open world hy. Jde cítit, že do těch her nevložili absolutně žádnou kreativitou a je to bazmekt prvního kalibru. Ta lenost bije do očí všude, kde se podíváte. Herní svět přehlcen hovadinami, které musíte zbírat, aby jste si otevřeli herní mechanku nebo nějaký asset (gear, lore) atd. Hra vás nutí dělat si prakticky vlastní hru, protože nebyli schopni vymyslet nějaký smysluplný zažítek, který by vás ponořil do herního světa. Open world Single Player hry jsou dnes glorifikované sandboxy které většinou obsahují prvky MP. "

Silent, vidím to stejně. Vyloženě mě nebaví hry jako DAI, MEA, Witcher 3 (ano i ten) , Horizon Zero Dawn. Obrovský krásný svět, ale plný totálně generické stereotypní nudy. Samé collectibles a trofeje a generický questy. Pokud mi někdo bude tvrdit, že Witcher 3 nebyl generický, tak byl a příšerně. Byly tam asi 3 typy questů pořád dokola. Vezmi úkol z nástěnky, promluv se sedlákem, sleduj fleky v trávě, zabij monstrum, vrať se k sedlákovi, a to celé 150x. Pak mapa posetá otazníky, z nichž 90 procent bylo zcela nezajímavých atd.
Složitá party-based RPG se dnes dělají jen výjimečně - viz Divinity OS 2. Snad alespoň Elex bude stát za to a nepůjde touto cestou open-world generické nudy

Silent napsal:Bohužel, problém je úplně někde jinde. Velké značky zkrátka dneska neumí dělat single player hry. A když ho udělají, je to pouze "tutorial" pro multiplayer, ne plnohodnotný single player zážitek.

Podívejte se například na Ubisoft. Jedna hra jako druhá, se stejnýma mechanikama, assetama a někdy i podobným příběhem. Teď nová Shadow of War. Prakticky totožná jako 1 díl + pokračování příběhu a rozšířený nemesis system. Jinak je to naprosto stejná stereotypní single player open world hra, kterých je teď herní průmysl přehlcený.

Vyloženě mě už serou single player open world hy. Jde cítit, že do těch her nevložili absolutně žádnou kreativitou a je to bazmekt prvního kalibru. Ta lenost bije do očí všude, kde se podíváte. Herní svět přehlcen hovadinami, které musíte zbírat, aby jste si otevřeli herní mechanku nebo nějaký asset (gear, lore) atd. Hra vás nutí dělat si prakticky vlastní hru, protože nebyli schopni vymyslet nějaký smysluplný zažítek, který by vás ponořil do herního světa. Open world Single Player hry jsou dnes glorifikované sandboxy které většinou obsahují prvky MP.

Jsou ale hry, které open world udělali dobře, protože vývojáři měli jasné cílé, kterých se drželi a taky to tak nakonec vypapadlo. Viz Skyrim, Zaklínač 3, nebo i GTA. I minecraft který je definici Sanboxu udělal open world dobře.

Ohledně Dishonored argumentu, tam je to trochu komplikovanější. Dnes se producenti dívají na čísla. Pokud je červené, škrtnout, pokud zelené, kopírovat.
Dishonored 2 je pokračování Dishonored 1, který už tak měl specifickou komunitu, protože ne každému ta hra sedla. Tudíž logicky, když hra bude vypadat stejně a hrát se stejně, budou ji hrát ti samí lidé, kteří už předchozí verzi hráli. A především Dishonored 2 měl hrozný start, kdy se i na nesilnějších sestavách hra sekala do takového stádia, že ji nebylo možné hrát. To tomu taky moc nepomohlo.

Musíme se podívat na hry jako Doom, Wolfenstein, Valiant Hearts nebo i nedávno vydaný South Park, což je prakticky turn based old school RPG, zabaleno do South Parku. O takovéto hry je zájem, ale malé procento studii takovéto hry dokáže udělat dobře.

Cvrnda člen redakce   1x   To bych taky rád věděl. Zatím se mi nepodařilo zjistit nic o tom, jestli od toho Amy Hennig dává tímto krokem ruce pryč nebo se prostě přesune do Vancouveru. Pokud se v tomto směru objeví nějaká informace, samozřejmě ji doplnímeCvrndacvrnda7    18.10.2017 14:05 Cvrnda

@ odpověď na komentář od OneShot:To bych taky rád věděl. Zatím se mi nepodařilo zjistit nic o tom, jestli od toho Amy Hennig dává tímto krokem ruce pryč nebo se prostě přesune do Vancouveru. Pokud se v tomto směru objeví nějaká informace, samozřejmě ji doplníme

OneShot napsal:Otázka na autora článku: Amy Hennig na hře dělá s novým týmem, nebo se na ní již vůbec nepodílí? Z článku to není jasné, díky za odpověď.

Benny666    To nevydaj...A když tak to sprzni tak jako poslední dobou vše...čistě muj názorBenny666benny66637163    18.10.2017 14:02 Benny666

To nevydaj...A když tak to sprzni tak jako poslední dobou vše...čistě muj názorKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

FesakSX    Chtějí z toho něco dlouhodobého. Battle royale je teď dost populární. .FesakSXfesaksx14964    18.10.2017 14:00 FesakSX

Chtějí z toho něco dlouhodobého. Battle royale je teď dost populární. .

OneShot   1x   Otázka na autora článku: Amy Hennig na hře dělá s novým týmem, nebo se na ní již vůbec nepodílí? Z článku to není jasné, díky za odpověď.OneShotoneshot73915    18.10.2017 14:00 OneShot

Otázka na autora článku: Amy Hennig na hře dělá s novým týmem, nebo se na ní již vůbec nepodílí? Z článku to není jasné, díky za odpověď.

OneShot    Nestačí být jeden z nejlepších vývojářů na světě. Pokud je proti vám zkurvená byrokracie, nepomůže vám lautr nic. O hře jsem sice nic moc nevěděl, ale celou dobu až do dneška jsem věřil, že to bude pecka, a strašně se těšil. Stačilo k tomu jméno Amy Hennig, Visceral Games a Star Wars. No, pecku jsem sice dostal, ale takovouhle jsem teda nečekal.
Před pár dny tu proběhla novinka, cože si to Sony dovoluje, že nechce cross-play, hry jako službu a podobné chujoviny. Díky ti Sony za to, že ještě někomu v herní branži zbyl rozum a touha a vůle tvořit dobré hry. A teď jdu vytáhnout staré dobré Uncharted, abych se uklidnil.
OneShotoneshot73915
    18.10.2017 13:55
OneShot

Nestačí být jeden z nejlepších vývojářů na světě. Pokud je proti vám zkurvená byrokracie, nepomůže vám lautr nic. O hře jsem sice nic moc nevěděl, ale celou dobu až do dneška jsem věřil, že to bude pecka, a strašně se těšil. Stačilo k tomu jméno Amy Hennig, Visceral Games a Star Wars. No, pecku jsem sice dostal, ale takovouhle jsem teda nečekal.
Před pár dny tu proběhla novinka, cože si to Sony dovoluje, že nechce cross-play, hry jako službu a podobné chujoviny. Díky ti Sony za to, že ještě někomu v herní branži zbyl rozum a touha a vůle tvořit dobré hry. A teď jdu vytáhnout staré dobré Uncharted, abych se uklidnil.

Silent   4x   Bohužel, problém je úplně někde jinde. Velké značky zkrátka dneska neumí dělat single player hry. A když ho udělají, je to pouze "tutorial" pro multiplayer, ne plnohodnotný single player zážitek.

Podívejte se například na Ubisoft. Jedna hra jako druhá, se stejnýma mechanikama, assetama a někdy i podobným příběhem. Teď nová Shadow of War. Prakticky totožná jako 1 díl + pokračování příběhu a rozšířený nemesis system. Jinak je to naprosto stejná stereotypní single player open world hra, kterých je teď herní průmysl přehlcený.

Vyloženě mě už serou single player open world hy. Jde cítit, že do těch her nevložili absolutně žádnou kreativitou a je to bazmekt prvního kalibru. Ta lenost bije do očí všude, kde se podíváte. Herní svět přehlcen hovadinami, které musíte zbírat, aby jste si otevřeli herní mechanku nebo nějaký asset (gear, lore) atd. Hra vás nutí dělat si prakticky vlastní hru, protože nebyli schopni vymyslet nějaký smysluplný zažítek, který by vás ponořil do herního světa. Open world Single Player hry jsou dnes glorifikované sandboxy které většinou obsahují prvky MP.

Jsou ale hry, které open world udělali dobře, protože vývojáři měli jasné cílé, kterých se drželi a taky to tak nakonec vypapadlo. Viz Skyrim, Zaklínač 3, nebo i GTA. I minecraft který je definici Sanboxu udělal open world dobře.

Ohledně Dishonored argumentu, tam je to trochu komplikovanější. Dnes se producenti dívají na čísla. Pokud je červené, škrtnout, pokud zelené, kopírovat.
Dishonored 2 je pokračování Dishonored 1, který už tak měl specifickou komunitu, protože ne každému ta hra sedla. Tudíž logicky, když hra bude vypadat stejně a hrát se stejně, budou ji hrát ti samí lidé, kteří už předchozí verzi hráli. A především Dishonored 2 měl hrozný start, kdy se i na nesilnějších sestavách hra sekala do takového stádia, že ji nebylo možné hrát. To tomu taky moc nepomohlo.

Musíme se podívat na hry jako Doom, Wolfenstein, Valiant Hearts nebo i nedávno vydaný South Park, což je prakticky turn based old school RPG, zabaleno do South Parku. O takovéto hry je zájem, ale malé procento studii takovéto hry dokáže udělat dobře.
Silentsilent2464
    18.10.2017 13:54
Silent

@ odpověď na komentář od Cvrnda:Bohužel, problém je úplně někde jinde. Velké značky zkrátka dneska neumí dělat single player hry. A když ho udělají, je to pouze "tutorial" pro multiplayer, ne plnohodnotný single player zážitek.

Podívejte se například na Ubisoft. Jedna hra jako druhá, se stejnýma mechanikama, assetama a někdy i podobným příběhem. Teď nová Shadow of War. Prakticky totožná jako 1 díl + pokračování příběhu a rozšířený nemesis system. Jinak je to naprosto stejná stereotypní single player open world hra, kterých je teď herní průmysl přehlcený.

Vyloženě mě už serou single player open world hy. Jde cítit, že do těch her nevložili absolutně žádnou kreativitou a je to bazmekt prvního kalibru. Ta lenost bije do očí všude, kde se podíváte. Herní svět přehlcen hovadinami, které musíte zbírat, aby jste si otevřeli herní mechanku nebo nějaký asset (gear, lore) atd. Hra vás nutí dělat si prakticky vlastní hru, protože nebyli schopni vymyslet nějaký smysluplný zažítek, který by vás ponořil do herního světa. Open world Single Player hry jsou dnes glorifikované sandboxy které většinou obsahují prvky MP.

Jsou ale hry, které open world udělali dobře, protože vývojáři měli jasné cílé, kterých se drželi a taky to tak nakonec vypapadlo. Viz Skyrim, Zaklínač 3, nebo i GTA. I minecraft který je definici Sanboxu udělal open world dobře.

Ohledně Dishonored argumentu, tam je to trochu komplikovanější. Dnes se producenti dívají na čísla. Pokud je červené, škrtnout, pokud zelené, kopírovat.
Dishonored 2 je pokračování Dishonored 1, který už tak měl specifickou komunitu, protože ne každému ta hra sedla. Tudíž logicky, když hra bude vypadat stejně a hrát se stejně, budou ji hrát ti samí lidé, kteří už předchozí verzi hráli. A především Dishonored 2 měl hrozný start, kdy se i na nesilnějších sestavách hra sekala do takového stádia, že ji nebylo možné hrát. To tomu taky moc nepomohlo.

Musíme se podívat na hry jako Doom, Wolfenstein, Valiant Hearts nebo i nedávno vydaný South Park, což je prakticky turn based old school RPG, zabaleno do South Parku. O takovéto hry je zájem, ale malé procento studii takovéto hry dokáže udělat dobře.Komentář byl autorem naposledy upraven 18.10.2017 14:03

Původní verze před úpravami:Bohužel, problém je úplně někde jinde. Velké značky zkrátka dneska neumí dělat single player hry. A když ho udělají, je to pouze "tutorial" pro multiplayer, ne plnohodnotný single player zážitek.

Podívejte se například na Ubisoft. Jedna hra jako druhá, se stejnýma mechanikama, assetama a někdy i podobným příběhem. Teď nová Shadow of War. Prakticky totožná jako 1 díl + pokračování příběhu a rozšířený nemesis system. Jinak je to naprosto stejná stereotypní single player open world hra, kterých je teď herní průmysl přehlcený.

Vyloženě mě už serou single player open world hy. Jde cítit, že do těch her nevložili absolutně žádnou kreativitou a je to bazmekt prvního kalibru. Ta lenost bije do očí všude, kde se podíváte. Herní svět přehlcen hovadinami, které musíte zbírat, aby jste si otevřeli herní mechanku nebo nějaký asset (gear, lore) atd. Hra vás nutí dělat si prakticky vlastní hru, protože nebyli schopni vymyslet nějaký smysluplný zažítek, který by vás ponořil do herního světa. Open world Single Player hry jsou dnes glorifikované sandboxy které většinou obsahují prvky MP.

Jsou ale hry, které open world udělali dobře, protože vývojáři měli jasné cílé, kterých se drželi a taky to tak nakonec vypapadlo. Viz Skyrim, Zaklínač 3, nebo i GTA. I minecraft který je definici Sanboxu udělal open world dobře.

Ohledně Dishonored argumentu, tam je to trochu komplikovanější. Dnes se producenti dívají na čísla. Pokud je červené, škrtnout, pokud zelené, kopírovat.
Dishonored 2 je pokračování Dishonored 1, který už tak měl speciální komunitu, protože ne každému ta hra sedla. Tudíž logicky, když hra bude vypadat stejně a hrát se stejně, budou ji hrát ti samí lidé, kteří už předchozí verzi hráli. A především Dishonored 2 měl hrozný start, kdy se i na nesilnějších sestavách hra sekala do takového stádia, že ji nebylo možné hrát. To tomu taky moc nepomohlo.

Cvrnda napsal:Obávám se že současná situace a potřeba trhu je zkrátka taková, že se singleplayerové hry prodávají hůř a hůř, a tak se čím dál víc studií zaměřuje na ten koncept "game as service". Stačí se podívat na Bethesdu. Dishonored 2 i The Evil Within 2 jsou čistě singleplayerové hry a obě na tom nejsou z hlediska prodejnosti nijak slavně. Oproti tomu Ubisoft, 2K, Activision, Square Enix... Skoro všichni produkují víc a víc her s cílem nabídnout nějaký dlouhotrvající, zpravidla online zážitek jakožto dlouho podporovanou službu. Už i Remedy, vždy jeden z matadorů vývoje čistě singleplayerových her, které člověk jednou dohraje a odloží, to pomalu vzdává a jeho další hra má také nabídnout otevřenější svět v kombinaci s online prvky. Nás, kteří dávají přednost tradičnímu singleplayeru, zjevně není tolik, aby se dalo s jistotou říct, že se něco takového vyplatí. Teď se každý snaží vyprávět příběhy jako v SP hrách, ale jinak je cílem nabídnout něco, co dlouho vydrží, co lze často aktualizovat, aby se k tomu hráči měli důvod vracet, a na čem se samozřejmě dá lépe a častěji vydělávat

Frezen9   2x   Ale blbost, poptávka je pořád velká, jenom prostě neuměj udělat hru a správně ji prodat, to je celý.
Fakt mě tahle exkluzivita se*e. Už jsme mohli mít tolik super her, ale EA si potřebuje namastit kapsy.
Kdyby aspoň něco dělali, ale jediný co jsme zatím dostali je Battlefront, kterej stejně podělali, a pár mobilních her, který si člověk nezahraje, pokud do nich nehodí pár tisíc korun.

Přestavte si třeba Total War ve Star Wars. Né no, to se bohužel nikdy nestane.
Frezen9frezen915735
    18.10.2017 13:35
Frezen9

Ale blbost, poptávka je pořád velká, jenom prostě neuměj udělat hru a správně ji prodat, to je celý.
Fakt mě tahle exkluzivita se*e. Už jsme mohli mít tolik super her, ale EA si potřebuje namastit kapsy.
Kdyby aspoň něco dělali, ale jediný co jsme zatím dostali je Battlefront, kterej stejně podělali, a pár mobilních her, který si člověk nezahraje, pokud do nich nehodí pár tisíc korun.

Přestavte si třeba Total War ve Star Wars. Né no, to se bohužel nikdy nestane.

Foxhole    Ty si kludne hodnot po jednej epizode, ja si pockam na kompletnu trilogiu filmov. Aby si potom este neplakal a necakal prvy v kine na to ake je to zrazu uzasne a ako milujes SW ;)Foxholefoxhole65583    18.10.2017 13:29 Foxhole

@ odpověď na komentář od Gordon Freeman:Ty si kludne hodnot po jednej epizode, ja si pockam na kompletnu trilogiu filmov. Aby si potom este neplakal a necakal prvy v kine na to ake je to zrazu uzasne a ako milujes SW ;)

Gordon Freeman napsal:EA pohřbilo další skvělé studio. Dead Space trilogie, zejména první dva díly, jsou klenoty hororového žánru. V třetím díle bylo vidět, že už EA začalo úřadovat. Takže zlikvidované Bioware, zlikvidovaní Viscerals, Origin, Westwood, Bullfrog ....
na SW hru jim kašlu. SW pro mě zabil ten pitomec JJ Abrams spolu s Disney, už mě to nezajímá

johnny_jay   5x   Toto je ten moment, kdy je člověk vděčný za to, ze práva na Zaklínače vlastní CD Projekt a EA tak tuto sérii nebude moct zničitjohnny_jayjohnny_jay30163    18.10.2017 13:04 johnny_jay

Toto je ten moment, kdy je člověk vděčný za to, ze práva na Zaklínače vlastní CD Projekt a EA tak tuto sérii nebude moct zničitKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mígl   5x   Jee to jsou filcky! A já se tak těšil na singl ze světa SW. . Ať už si jdou lehnou s tima multiplayer sračkama pro náctiletý kokůtky! V EA nic jinýho ani neumí, zklamání noMíglmigl4782    18.10.2017 12:58 Mígl

Jee to jsou filcky! A já se tak těšil na singl ze světa SW. . Ať už si jdou lehnou s tima multiplayer sračkama pro náctiletý kokůtky! V EA nic jinýho ani neumí, zklamání no

dopitapetr    Takže Dead Space 4 se už nedočkáme :(dopitapetrdopitapetr5480    18.10.2017 12:43 dopitapetr

Takže Dead Space 4 se už nedočkáme :(

Marllone   1x   Nejvíc teď letí lootboxy. Je jedno co to je, ale musí to mít lootboxyMarllonemarllone34826    18.10.2017 12:24 Marllone

Nejvíc teď letí lootboxy. Je jedno co to je, ale musí to mít lootboxyKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Alfajk   4x   A survival prvky, ty posledni dobou taky letej...Alfajkalfajk16671    18.10.2017 11:52 Alfajk

@ odpověď na komentář od hRDLA:A survival prvky, ty posledni dobou taky letej...

hRDLA napsal:Ještě crafting, nezapomeň na crafting

hRDLA   4x   Ještě crafting, nezapomeň na craftinghRDLAhrdla20497    18.10.2017 11:50 hRDLA

@ odpověď na komentář od Alfajk:Ještě crafting, nezapomeň na craftingKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Alfajk napsal:Aha, takze ze singleplayer atmosfericky adventury, dost mozna s nadechem uncharted, chteji udelat multiplayer crap plnej lootboxu s generickym otevrenym svetem jak ho u her zname dnes? Tak to je opravdu skvělá zprava... :-(

Alfajk   13x   Aha, takze ze singleplayer atmosfericky adventury, dost mozna s nadechem uncharted, chteji udelat multiplayer crap plnej lootboxu s generickym otevrenym svetem jak ho u her zname dnes? Tak to je opravdu skvělá zprava... :-(Alfajkalfajk16671    18.10.2017 11:46 Alfajk

Aha, takze ze singleplayer atmosfericky adventury, dost mozna s nadechem uncharted, chteji udelat multiplayer crap plnej lootboxu s generickym otevrenym svetem jak ho u her zname dnes? Tak to je opravdu skvělá zprava... :-(

Mr.Lolendo     :angry: f*ck you EA! :gun:Mr.Lolendomrlolendo10723    18.10.2017 11:44 Mr.Lolendo

:angry: f*ck you EA! :gun:

hRDLA    Asi je na čase updatovat pár obrázků

odkaz ]
hRDLAhrdla20497
    18.10.2017 11:43
hRDLA

Asi je na čase updatovat pár obrázků

odkaz ]Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Rounce   1x   Prozatimní seznam obětí EA [ odkaz ]Rouncerounce31752    18.10.2017 11:41 Rounce

@ odpověď na komentář od Gordon Freeman:Prozatimní seznam obětí EA [ odkaz ]

Gordon Freeman napsal:EA pohřbilo další skvělé studio. Dead Space trilogie, zejména první dva díly, jsou klenoty hororového žánru. V třetím díle bylo vidět, že už EA začalo úřadovat. Takže zlikvidované Bioware, zlikvidovaní Viscerals, Origin, Westwood, Bullfrog ....
na SW hru jim kašlu. SW pro mě zabil ten pitomec JJ Abrams spolu s Disney, už mě to nezajímá

Gordon Freeman   4x   EA pohřbilo další skvělé studio. Dead Space trilogie, zejména první dva díly, jsou klenoty hororového žánru. V třetím díle bylo vidět, že už EA začalo úřadovat. Takže zlikvidované Bioware, zlikvidovaní Viscerals, Origin, Westwood, Bullfrog ....
na SW hru jim kašlu. SW pro mě zabil ten pitomec JJ Abrams spolu s Disney, už mě to nezajímá
Gordon Freemangordon-freeman69653
    18.10.2017 11:29
Gordon Freeman

EA pohřbilo další skvělé studio. Dead Space trilogie, zejména první dva díly, jsou klenoty hororového žánru. V třetím díle bylo vidět, že už EA začalo úřadovat. Takže zlikvidované Bioware, zlikvidovaní Viscerals, Origin, Westwood, Bullfrog ....
na SW hru jim kašlu. SW pro mě zabil ten pitomec JJ Abrams spolu s Disney, už mě to nezajímá

Raiden-CZ   8x   Já chci nový jedi knightRaiden-CZraiden-cz28967    18.10.2017 11:25 Raiden-CZ

Já chci nový jedi knight

lukayson    jo takže z toho bude pay to win MMO na mobilylukaysonlukayson3273    18.10.2017 11:16 lukayson

jo takže z toho bude pay to win MMO na mobily

madPav3L    Kdo dělá Star Wars mě moc nezajímá, ale další Dead Space mi bude chybět... :(madPav3Lmadpav3l57848    18.10.2017 11:12 madPav3L

Kdo dělá Star Wars mě moc nezajímá, ale další Dead Space mi bude chybět... :(

dais    Multiplayer klidne, ale otevrenej svet v kazdy 2. hre me uz unavuje.daisdais18173    18.10.2017 10:57 dais

Multiplayer klidne, ale otevrenej svet v kazdy 2. hre me uz unavuje.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Kulo   1x   grc , pardon ! Dluzite mi za snidani :)Kulokulo48390    18.10.2017 10:24 Kulo

grc , pardon ! Dluzite mi za snidani :)

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (569 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (449 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12005 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4562 příspěvků), Assassin's Creed Unity (64 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 13. až 19. listopadu

Odhalení Thrones of Britannia: A Total War Saga a Project Hospital, seriál Hitmana, akční hra od Motive Studios, duchovní nástupce Skate, nové DLC…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Zombicide Černý mor

Středověkými zablácenými ulicemi se šinou hordy nemrtvých, kterým čelí hrstka statečných hrdinů. Přijmete jejich pozvání do party?

 
 
 
Star Wars: Battlefront 2 - další návštěva předaleké galaxie

Hodnotíme singleplayer i multiplayer nového Battlefrontu. Jak kvalitní je výsledná hra a jak se vypořádala s nedávnými vlnami kontroverze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole