Uživatel nepřihlášen
   

Activision našel způsob, jak hráče motivovat k utrácení za mikrotransakce

Středa 18.10.2017 14:11 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Majitel Call of Duty, Destiny nebo Overwatch si nechal patentovat mechaniku, která se vám nebude líbit.

Náklady na vývoj her a zejména doprovodnou reklamu rostou do astronomických čísel a není ojedinělé, že herní společnosti za vývoj svého titulu utratí stovky milionů dolarů. V minulosti to přitom byly jen desítky milionů. I přes větší investice jsou prodeje tak nějak stejné a občas dokonce horší než před několika roky. Vydavatelé se tak snaží k příjmům dostat různou cestou. V posledních několika letech jsou to zejména mikrotransakce, které mají donutit hráče, aby za koupenou hru zaplatil ještě jednou a koupil pro svou postavu něco, co jiní hráči nemají. V tom lepším případě jde o kosmetické věci, v tom druhém o věci, které přinášejí různé výhody, odemknou obsah dříve apod.

Není tak divu, že se hráčům začínají mikrotransakce přejídat a reagují na to negativním hodnocením her. Dlouze by o tom mohli povídat vývojáři novinky Middle-earth: Shadow of War, kteří na Metacritic musejí koukat na uživatelské hodnocení 2,6 u PC verze, 3,5 u PS4 verze a 2,5 u Xbox One verze.

Jak se ale zdá, může být podstatně hůře. Activision, který vlastní práva na Call of Duty, Destiny nebo Overwatch, si patentoval systém matchmakingu, jenž má hráče motivovat k utrácení za in-game obsah. Celý systém má fungovat tak, že zvýhodněného hráče (ten, co utratil peníze za mikrotransakce) dá do bitvy s hráčem, který si nic nekoupil. Activision o takovém hráči mluví jako o juniorském hráči. Ten má být tímto způsobem motivován, aby si také koupil vybavení a předměty, které viděl v bitvě u svého soupeře.

Další popis patentu hovoří o algoritmu, který má dát hráčům pocit, že své peníze utratili za správnou věc. V zásadě byste po koupi nějakého předmětu byly spojováni s hráči, kteří toto vybavení také využívají. Tím máte získat pocit, že jste udělali dobře a má vás to motivovat k zakoupení položky i v budoucnu.

Není divu, že se po těchto informací začal internet plnit všelijakými názory. Activision už stihl reagovat a upřesnil, že patent byl podán již v roce 2015 a šlo o práci výzkumného a vývojového týmu, který nesouvisí s žádným herním studiem. „Vylepšený“ matchmaking neměl být dosud v žádné hře použit a ohradil se proti němu i komunitní manažer Bungie. Ten se nechal slyšet, že nic takového pro Destiny neplánují. Naštěstí stačí lootboxy, které jsou dost často za hranicemi normálnosti.


Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
Série Call of Duty od roku 2003 vydělala 11 miliard dolarů

Série Call of Duty od roku 2003 vydělala 11 miliard dolarů

Pátek 6.2.2015 09:00 - Activision se chlubí úspěchy své nejprodávanější značky. Firma měla velmi úspěšné čtvrtletí. Na letošním CoD pracuje oficiálně Treyarch. Přečíst celý článek »

30 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Zisky Activision Blizzard meziročně klesly o 35 procent

Zisky Activision Blizzard meziročně klesly o 35 procent

Středa 7.5.2014 09:23 - Stále klesá počet placených hráčů masivně multiplayerového World of Warcraft. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Mac, Linux
Společnost Activision Blizzard se sama koupila

Společnost Activision Blizzard se sama koupila

Pátek 26.7.2013 13:52 - V současné době asi neexistuje firma, která by si mohla dovolit koupit dost možná nejbohatší vydavatelský dům Activision Blizzard. Tedy, vlastně existuje… Activision Blizzard. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Activision našel způsob, jak hráče motivovat k utrácení za mikrotransakce
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Viky.05   1x   Podle komentařů některých zmatených lidí- nemáte v plánu na zingu zavést palec dolů?Viky.05viky0531530    19.10.2017 18:42 Viky.05

Podle komentařů některých zmatených lidí- nemáte v plánu na zingu zavést palec dolů?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

siSINka_CZ    Je to možné, nevím. V těch mnoha set hrách, co mám na Steamu, Originu a Uplay jsem si toho zatím nikdy nevšiml. Nic mě nenutilo kupovat si postup ve hře. Možná hraju jiné hry ;-)

Jestli myslíš věci jako růžové slipy, lepší pistolku či auto s krutopřísežnou nálepkou za peníze, tak tohle mě opravdu nechává v klidu. Jsem ochoten zaplatit jedině dějové přídavky (a jistě ne všechno) .
siSINka_CZsisinka_cz65894
    19.10.2017 17:57
siSINka_CZ

@ odpověď na komentář od Silent:Je to možné, nevím. V těch mnoha set hrách, co mám na Steamu, Originu a Uplay jsem si toho zatím nikdy nevšiml. Nic mě nenutilo kupovat si postup ve hře. Možná hraju jiné hry ;-)

Jestli myslíš věci jako růžové slipy, lepší pistolku či auto s krutopřísežnou nálepkou za peníze, tak tohle mě opravdu nechává v klidu. Jsem ochoten zaplatit jedině dějové přídavky (a jistě ne všechno) .

Silent napsal:Počkej, až ti to začnou solit do Single Playeru. Oh wait, oni už to dělají.

carhrozny    Podľa mňa nemáš pravdu. Predstav si, že ideš do obchodu a chceš chleba. A oni ti dajú loot boxy a povedia...daj 100 eur a ťahaj. No a keď minieš 100 eur možno budeš mať šťastie a ten chleba ti padne. A možno ti nepadne ale padne ti kopec chujovín, ktoré nechceš. Obchod ti ale povie, že za tú cenu máš nejaký tovar. Nechceš ho ale, že aspoň niečo, že. Bol by si spokojný?
Vo Fife 18 som videl ako maník minul 12 000 FUT bodov a nepadlo mu nič extra. Načo to potom je?
carhroznycarhrozny27972
    19.10.2017 17:43
carhrozny

@ odpověď na komentář od Gopaz:Podľa mňa nemáš pravdu. Predstav si, že ideš do obchodu a chceš chleba. A oni ti dajú loot boxy a povedia...daj 100 eur a ťahaj. No a keď minieš 100 eur možno budeš mať šťastie a ten chleba ti padne. A možno ti nepadne ale padne ti kopec chujovín, ktoré nechceš. Obchod ti ale povie, že za tú cenu máš nejaký tovar. Nechceš ho ale, že aspoň niečo, že. Bol by si spokojný?
Vo Fife 18 som videl ako maník minul 12 000 FUT bodov a nepadlo mu nič extra. Načo to potom je?

Gopaz napsal:Blbost. Mikro transakce jsou sice odpad, ale kdyby je nikdo nepoužíval, tak je do her ani nedávají. V televizi vám taky předhazujou hromady chujovin a je jen na vás jestli si to koupíte.

CzePavel99    HUMUS.CzePavel99czepavel9911259    19.10.2017 14:07 CzePavel99

HUMUS.

Monkeyskunk    No přece ten samotný přístup. Ano cíl je vydělat, ale zároveň uspokojit zákazníka. Pokud není zákazník uspokojen, zpravidla to bývá tak, že dodavatel o daného zákazníka příjde. Když vidíš jen ty peníze, tak možná jednou dvakrát vyděláš víc, ale pak už nebudeš mít zákazníky a podnikání můžeš ukončit. Tohle platí především v průmyslové praxi, aspoň dle mé zkušenosti. A takhle by to mělo fungovat i všude jinde, jenže realita je poněkud jiná. A proto nebudu podporovat tyhle praktiky. Bohužel, pochopí to pouze až nás bude hodně a ovce přestanou kupovat každej shit co nám předhodí.Monkeyskunkmonkeyskunk6143    19.10.2017 10:51 Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od newborec:No přece ten samotný přístup. Ano cíl je vydělat, ale zároveň uspokojit zákazníka. Pokud není zákazník uspokojen, zpravidla to bývá tak, že dodavatel o daného zákazníka příjde. Když vidíš jen ty peníze, tak možná jednou dvakrát vyděláš víc, ale pak už nebudeš mít zákazníky a podnikání můžeš ukončit. Tohle platí především v průmyslové praxi, aspoň dle mé zkušenosti. A takhle by to mělo fungovat i všude jinde, jenže realita je poněkud jiná. A proto nebudu podporovat tyhle praktiky. Bohužel, pochopí to pouze až nás bude hodně a ovce přestanou kupovat každej shit co nám předhodí.

newborec napsal:Fighter08; A co je špatného na tom, že jim o nic jiného, než o peníze, nejde? Je to byznys jako každý jiný.
O hráče mi jde, když to není v rozporu s jejich plány na vydělávání peněz. Takže většina studií nikdy neudělaá takovou blbost, aby je od sebe odlakali, spíš naopak. Logického důvodu se snaží udržet jejich přízeň a zájem. iPhone je trošku jiná věc, tam to udělali podle mě kvůli reproduktorům, a také kvůli tomu vydělají za sluchátka.

RobotFish   1x   Co tak najit sposob ako prilakat vobec ludi k samotnej hre :DRobotFishrobotfish6297    19.10.2017 10:38 RobotFish

Co tak najit sposob ako prilakat vobec ludi k samotnej hre :D

AsuraCzech    Taky tu sérii už dávno nehraju, už od BF.AsuraCzechasuraczech13644    18.10.2017 23:34 AsuraCzech

@ odpověď na komentář od Beeda2004:Taky tu sérii už dávno nehraju, už od BF.

Beeda2004 napsal:AsuraCzech: pokud se nepletu ubisft s assasins creedem tohle dela uz par let

newborec    Fighter08; A co je špatného na tom, že jim o nic jiného, než o peníze, nejde? Je to byznys jako každý jiný.
O hráče mi jde, když to není v rozporu s jejich plány na vydělávání peněz. Takže většina studií nikdy neudělaá takovou blbost, aby je od sebe odlakali, spíš naopak. Logického důvodu se snaží udržet jejich přízeň a zájem. iPhone je trošku jiná věc, tam to udělali podle mě kvůli reproduktorům, a také kvůli tomu vydělají za sluchátka.
newborecnewborec14020
    18.10.2017 23:10
newborec

Fighter08; A co je špatného na tom, že jim o nic jiného, než o peníze, nejde? Je to byznys jako každý jiný.
O hráče mi jde, když to není v rozporu s jejich plány na vydělávání peněz. Takže většina studií nikdy neudělaá takovou blbost, aby je od sebe odlakali, spíš naopak. Logického důvodu se snaží udržet jejich přízeň a zájem. iPhone je trošku jiná věc, tam to udělali podle mě kvůli reproduktorům, a také kvůli tomu vydělají za sluchátka.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

fighter08    Můžou dát nějak ještě víc najevo že ty hry dělaj jen pro peníze a nás hráče maj za naprostý čuráky? Však to už je jak iPhone a jejich zrušení jacku na sluchátka, tam ten vztyčenej prostředníček už taky nemoh bejt výraznější :-Dfighter08fighter0815352    18.10.2017 22:15 fighter08

Můžou dát nějak ještě víc najevo že ty hry dělaj jen pro peníze a nás hráče maj za naprostý čuráky? Však to už je jak iPhone a jejich zrušení jacku na sluchátka, tam ten vztyčenej prostředníček už taky nemoh bejt výraznější :-D

Gopaz   1x   Blbost. Mikro transakce jsou sice odpad, ale kdyby je nikdo nepoužíval, tak je do her ani nedávají. V televizi vám taky předhazujou hromady chujovin a je jen na vás jestli si to koupíte.Gopazgopaz6048    18.10.2017 21:43 Gopaz

Blbost. Mikro transakce jsou sice odpad, ale kdyby je nikdo nepoužíval, tak je do her ani nedávají. V televizi vám taky předhazujou hromady chujovin a je jen na vás jestli si to koupíte.

v0id    Ja sa priznam ze som Deus Ex MD kupil chvilku po tom co vyslo, ale to ze tam su mikrotransakcie som si vsimol az ked som hru dohral, tak ma to nijak netrapilo ani nemotivovalo k tomu, aby som tam nakupoval. No uplne suhlasim s Tebou navrhovanym riesenim. Podla vsetkeho ked nejaka firma prerastie svoj zmysel, stava sa z nej nieco ako rakovina... Hovorim o EA, Ubisoft a pod (ocividne treba zmienit aj warner bros) .v0idv0id6743    18.10.2017 21:33 v0id

@ odpověď na komentář od Swabator:Ja sa priznam ze som Deus Ex MD kupil chvilku po tom co vyslo, ale to ze tam su mikrotransakcie som si vsimol az ked som hru dohral, tak ma to nijak netrapilo ani nemotivovalo k tomu, aby som tam nakupoval. No uplne suhlasim s Tebou navrhovanym riesenim. Podla vsetkeho ked nejaka firma prerastie svoj zmysel, stava sa z nej nieco ako rakovina... Hovorim o EA, Ubisoft a pod (ocividne treba zmienit aj warner bros) .

Swabator napsal:Tohle už je fakt moc. Deus Ex: MD jsem koupil kvůli praxi s kitům až ve slevě. Objednávku Shadow od war jsem zrušil. Myslím, že je důležitý tyhle hry nekupovat. Popř. je možnost psaní negativních recenzí na Steam, nebo Metacritic. Možná se to už zastavit nedá, ale proč to nezkusit. Dost nechápu, že v hodně recenzích u Shadow of war nebyly lootboxy vůbec zmíněné.

Beeda2004    AsuraCzech: pokud se nepletu ubisft s assasins creedem tohle dela uz par letBeeda2004beeda2004421    18.10.2017 21:06 Beeda2004

AsuraCzech: pokud se nepletu ubisft s assasins creedem tohle dela uz par let

Swabator   5x   Tohle už je fakt moc. Deus Ex: MD jsem koupil kvůli praxi s kitům až ve slevě. Objednávku Shadow od war jsem zrušil. Myslím, že je důležitý tyhle hry nekupovat. Popř. je možnost psaní negativních recenzí na Steam, nebo Metacritic. Možná se to už zastavit nedá, ale proč to nezkusit. Dost nechápu, že v hodně recenzích u Shadow of war nebyly lootboxy vůbec zmíněné.Swabatorswabator68256    18.10.2017 20:43 Swabator

Tohle už je fakt moc. Deus Ex: MD jsem koupil kvůli praxi s kitům až ve slevě. Objednávku Shadow od war jsem zrušil. Myslím, že je důležitý tyhle hry nekupovat. Popř. je možnost psaní negativních recenzí na Steam, nebo Metacritic. Možná se to už zastavit nedá, ale proč to nezkusit. Dost nechápu, že v hodně recenzích u Shadow of war nebyly lootboxy vůbec zmíněné.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

tamres    Ja už Elex hraju a je to bozi takže jsi neprohloupil škoda jen těch občasných bugu ... a naprosto souhlasím .... nechápu ty lidi kterým to nevadí ...na tohle téma je dobrej jim sterlingtamrestamres5456    18.10.2017 20:30 tamres

@ odpověď na komentář od Ljuk88:Ja už Elex hraju a je to bozi takže jsi neprohloupil škoda jen těch občasných bugu ... a naprosto souhlasím .... nechápu ty lidi kterým to nevadí ...na tohle téma je dobrej jim sterlingKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ljuk88 napsal:Je pravda ze za posledni rok se to rozjelo uplne silene.
Cest hram jako Project Cars nebo i Elex ktere kdyby stal i za prd (coz podle ohlasu nehrozi) sem dneska objednal a uz se tesim az dojde. Proste normalni hry. Tohodle bordelu se uz nezbavime a AAA forma her jak sme ju znali speje ke koncu.

Ljuk88    Je pravda ze za posledni rok se to rozjelo uplne silene.
Cest hram jako Project Cars nebo i Elex ktere kdyby stal i za prd (coz podle ohlasu nehrozi) sem dneska objednal a uz se tesim az dojde. Proste normalni hry. Tohodle bordelu se uz nezbavime a AAA forma her jak sme ju znali speje ke koncu.
Ljuk88ljuk8875031
    18.10.2017 20:05
Ljuk88

Je pravda ze za posledni rok se to rozjelo uplne silene.
Cest hram jako Project Cars nebo i Elex ktere kdyby stal i za prd (coz podle ohlasu nehrozi) sem dneska objednal a uz se tesim az dojde. Proste normalni hry. Tohodle bordelu se uz nezbavime a AAA forma her jak sme ju znali speje ke koncu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MoRt8    No, metastazuje to rychle.MoRt8mort88219    18.10.2017 19:56 MoRt8

No, metastazuje to rychle.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mr.Lolendo    Kdo tohle začal v Singlplayeru? ! Upozorňoval jsem na to že tato rakovina s PraxisPointama v Deus Ex: MD se rozšíří dále.Mr.Lolendomrlolendo10723    18.10.2017 19:11 Mr.Lolendo

Kdo tohle začal v Singlplayeru? ! Upozorňoval jsem na to že tato rakovina s PraxisPointama v Deus Ex: MD se rozšíří dále.

Silent    Počkej až budou gastronomické služby nabízet lootboxy. "Zaplaťe 200 korun a máte šanci že dostane pokrm, který přiravil gordon ramsey ve své pěti hvězdičkové restaurace, nebo kůrku chleba, kterou náš pes nedojedl. Nebojte není to gambling, protože za to vždy něco dostanete.Silentsilent2464    18.10.2017 19:09 Silent

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Počkej až budou gastronomické služby nabízet lootboxy. "Zaplaťe 200 korun a máte šanci že dostane pokrm, který přiravil gordon ramsey ve své pěti hvězdičkové restaurace, nebo kůrku chleba, kterou náš pes nedojedl. Nebojte není to gambling, protože za to vždy něco dostanete.

Mr.Lolendo napsal:Už vidím jak Amazon bude shazovat dronama lidem na hlavy lootboxy... V black friday budou pršet z nebe lootboxy. Na Vánoce si lidi budou shárovat lootboxy. V obchodech budeš mít kartičky jak jsou se slevami tak místo nich se ti bude expit na lootbox...

AsuraCzech   8x   Hry s mikrotransakcemi kupuju leda ve slevě za pár kaček, největší svinstvo roku ukázalo WB games s Shadow of War a ten kdo si to koupil, jen přispívá tomuhle trendu. Protože když studia vidí, že si hráč klidně koupí SP hru s AAA cenou, Season passem v ceně hry samotné a mikrotransakcemi k tomu, tak proč by je tam nedali i příště?AsuraCzechasuraczech13644    18.10.2017 18:57 AsuraCzech

Hry s mikrotransakcemi kupuju leda ve slevě za pár kaček, největší svinstvo roku ukázalo WB games s Shadow of War a ten kdo si to koupil, jen přispívá tomuhle trendu. Protože když studia vidí, že si hráč klidně koupí SP hru s AAA cenou, Season passem v ceně hry samotné a mikrotransakcemi k tomu, tak proč by je tam nedali i příště?

Mr.Lolendo    Už vidím jak Amazon bude shazovat dronama lidem na hlavy lootboxy... V black friday budou pršet z nebe lootboxy. Na Vánoce si lidi budou shárovat lootboxy. V obchodech budeš mít kartičky jak jsou se slevami tak místo nich se ti bude expit na lootbox...Mr.Lolendomrlolendo10723    18.10.2017 18:47 Mr.Lolendo

Už vidím jak Amazon bude shazovat dronama lidem na hlavy lootboxy... V black friday budou pršet z nebe lootboxy. Na Vánoce si lidi budou shárovat lootboxy. V obchodech budeš mít kartičky jak jsou se slevami tak místo nich se ti bude expit na lootbox...

skylines    Hmm. šikana neplatících hráčů :D V tom je zatím nejlepší GTA Online ale jak je vidět tak mu roste konkurence :D Máš pistolku protože neplatíš? Tak budeš hrát proti tanku. :D Ještě že kromě Crashe nemají v posledních letech jedinou zajímavou hru :Dskylinesskylines11568    18.10.2017 18:31 skylines

Hmm. šikana neplatících hráčů :D V tom je zatím nejlepší GTA Online ale jak je vidět tak mu roste konkurence :D Máš pistolku protože neplatíš? Tak budeš hrát proti tanku. :D Ještě že kromě Crashe nemají v posledních letech jedinou zajímavou hru :D

Ljuk88    Presne tak, co pul roku klidne i rok.
Ale i ted se najdou hry ktery stoji zato a nabidnou hromadu zabavy za minimalni peniz.
Ljuk88ljuk8875031
    18.10.2017 18:13
Ljuk88

@ odpověď na komentář od predator.cz:Presne tak, co pul roku klidne i rok.
Ale i ted se najdou hry ktery stoji zato a nabidnou hromadu zabavy za minimalni peniz.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

predator.cz napsal:Tímhle akorát donutí lidi pirátit :-D . Jinak již dlouho praktikuji půlroční odstup od vydaných her a potom následovné koupení kompletní edice ve slevě :lala:

predator.cz   8x   Tímhle akorát donutí lidi pirátit :-D . Jinak již dlouho praktikuji půlroční odstup od vydaných her a potom následovné koupení kompletní edice ve slevě :lala:predator.czpredatorcz8820    18.10.2017 17:52 predator.cz

Tímhle akorát donutí lidi pirátit :-D . Jinak již dlouho praktikuji půlroční odstup od vydaných her a potom následovné koupení kompletní edice ve slevě :lala:

carhrozny    Activision ma vážne baví :D Sa čudujem, že nepodal patent aby sa neplatiacemu hráčovi často zasekávala zbraň a nemohla vystreliť alebo, že by mal zásobník rovnakej zbrane menej munície :Dcarhroznycarhrozny27972    18.10.2017 17:48 carhrozny

Activision ma vážne baví :D Sa čudujem, že nepodal patent aby sa neplatiacemu hráčovi často zasekávala zbraň a nemohla vystreliť alebo, že by mal zásobník rovnakej zbrane menej munície :D

ILayme    Štěstí, že hraji MMORPG hru a mám pokoj. Počkat ale ta hra je horší p2w než kdy jaký AAA titul co znám byl. :gun: Fml ;-) Nevadí, zase dostanu na zadek od velryby. Ale aspoň si mohu vesele grindit. :lala:ILaymeilayme11669    18.10.2017 17:37 ILayme

Štěstí, že hraji MMORPG hru a mám pokoj. Počkat ale ta hra je horší p2w než kdy jaký AAA titul co znám byl. :gun: Fml ;-) Nevadí, zase dostanu na zadek od velryby. Ale aspoň si mohu vesele grindit. :lala:

matezcz    at jdou domatezczmatezcz36108    18.10.2017 17:32 matezcz

at jdou do

havlajs    Bohužel patentovat jde vše.havlajshavlajs18986    18.10.2017 17:14 havlajs

@ odpověď na komentář od Gerri:Bohužel patentovat jde vše.

Gerri napsal:Taková píčovina se dá patentovat?

Gerri    Taková píčovina se dá patentovat?Gerrigerri20083    18.10.2017 16:33 Gerri

Taková píčovina se dá patentovat?

meezy5    :D toto si ani nezaslouzi nizky hodnoceni ale prostej vysmech :D timhle akorad podpori warez, ja sam jsem utratil tisice za kosmeticky predmety v dote ale v zivote bych nedal ani korunu firmam jako activision, ubisoft a hodne se zdraham dat je za fifu ikdyz me ultimate team sem tam laka tak p2win sracky podporovat nebudu. Jedinej koho se vyplati podporit je rockstar a pubg vyvojare protoze skutecne na tech svejch hrach pracujou.meezy5meezy574666    18.10.2017 16:19 meezy5

:D toto si ani nezaslouzi nizky hodnoceni ale prostej vysmech :D timhle akorad podpori warez, ja sam jsem utratil tisice za kosmeticky predmety v dote ale v zivote bych nedal ani korunu firmam jako activision, ubisoft a hodne se zdraham dat je za fifu ikdyz me ultimate team sem tam laka tak p2win sracky podporovat nebudu. Jedinej koho se vyplati podporit je rockstar a pubg vyvojare protoze skutecne na tech svejch hrach pracujou.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Monkeyskunk   1x   Paradoxně hodně lidí frčí warez právě kvůli těmhle praktikám, které jsou čím dál horší. Uvidíme, kdo bude mít větší trpělivost mlátit hlavou proti stěně - protože takové je to pro obě strany :-D

A tohle si oni neuvědomí. Řeknou si - míň prodaných kopií? no tak si tam přihodíme tuhle mikrotransakci a tuhle část hry vysekneme a znovu prodáme jako DLC, to by nám ty ztráty mohlo pokrýt...Co se stane ve skutečnosti? Dalších pár jedinců dosáhne prozření a řeknou si, že tohhle podporovat nebudou a nekoupí to... Opět tedy dojde ke snížení počtu prodaných kopií a oni si ve studiu řeknou... Prostě začarovaný kruh :-D
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    18.10.2017 16:13
Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od opletalpa:Paradoxně hodně lidí frčí warez právě kvůli těmhle praktikám, které jsou čím dál horší. Uvidíme, kdo bude mít větší trpělivost mlátit hlavou proti stěně - protože takové je to pro obě strany :-D

A tohle si oni neuvědomí. Řeknou si - míň prodaných kopií? no tak si tam přihodíme tuhle mikrotransakci a tuhle část hry vysekneme a znovu prodáme jako DLC, to by nám ty ztráty mohlo pokrýt...Co se stane ve skutečnosti? Dalších pár jedinců dosáhne prozření a řeknou si, že tohhle podporovat nebudou a nekoupí to... Opět tedy dojde ke snížení počtu prodaných kopií a oni si ve studiu řeknou... Prostě začarovaný kruh :-D

opletalpa napsal:Pche nějaký specialní věci ti výhru nezajistí to ti zajistí skill :-)
A nic méně mě to spíš uráží ten to system junior pche jím dám nářez tím že hru nekoupím a mají po srandě :-D
Stejně mám pocit že je to kompenzace za to že hodně lidí frčí warez verze... :-D

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (569 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole