Studio Motive je momentálně spojováno hlavně se solidní singleplayerovou kampaní Star Wars: Battlefrontu 2 (recenze kampaně). Tým v Montrealu však připravuje i novou značku, která má odstartovat dosud nepřiblíženou akční hrou, na níž dohlíží Jade Raymond, matka série Assassin's Creed. V minulosti se spekulovalo o tom, že by mohlo jít právě něco na způsob Assassin's Creed, případně Grand Theft Auto.
Finanční ředitel EA Blake Jorgensen čerstvě na akci UBS Global Technology Conference 2017 v San Franciscu prohlásil, že titul dělá fantastický a vzrušující dojem. Co víc, podle něj má hra od Motive Studios zajímavou hratelnost, přičemž si myslí, že hratelnostní prvky dosud nikdo neviděl.
Jak se zdá, Motive Studios se snaží o něco zcela nového, i když je samozřejmě těžké říct, o co by mohlo jít. Pod označení „dosud neviděné gameplay prvky“ by se dala schovat celá řada věcí a všechny ani zdaleka nemusí znamenat něco dobrého nebo příznivého pro hráče.
V EA jsou zjevně přesvědčeni, že v oblasti žánru akčních her mají jisté mezery, což je důvod, proč projekt Motive vzniká. Do této iniciativy spadá i Anthem od BioWare, na jehož adresu měl Jorgensen taktéž jen slova chvály. Vývoj jde očividně podle představ EA, jehož vedení je ze hry nadšeno.
Nezbývá tedy než čekat, co všechno ta budoucnost může přinést. V případě Anthem přitom hovoříme o budoucnosti v dohledu příštího roku, zatímco hra od Motive Studios by mohla vyjít ve fiskálním roce 2021, tedy mezi dubnem 2020 a březnem 2021.
Odpověď na komentář uživatele Rys18
Díky za nápad.
Akcny simulator mikrotransakcii… HYPE
Nazývat lootboxy p2w, možná za reál peníze to zvýhodní člověka oproti neplatícím takže je to p2w ale dost slabý. Ale co třeba hra kde levelíš skilly časem, kde máš desítky skillů pasivních na sílu postavy s dohromady tisíci levely. A stovky aktivních pro útoky s desítkou levelů na jeden skill. jeden level se třeba kultivuje 9 dnů? A kde si můžeš za 2000 dolarů koupit herní měnu a nacpat to do Internal skillu co by jinak tvral 3-5 měsíců + a to jen pokuď máš měsíční poplatky.
A tohle je jen maličká ochutnávka p2w systému ze hry, kterou mám na mysli.
EA jsou dost žabaři zatím se svým p2w systémem oproti Snail US.
Upříjmě doufám, že se EA o praktikách Snailu nikdy nedoví, to by byl konec.
Naštěstí Snail je malička zanedbatelná společnost.
Uvěřím až to uvidím. I kdyby to byla nějaká pecka, což je 50: 50, mikrotransakce ji tutově zničí. Hry od EA a Ubisoftu by měly být zdarma. A ne 60-100 Éček za rozpadlý polotvar.
kecy jsou zadarmo, whisky stoji penize
uplne si ty nevidany gameplay prvky dokazu predstavit, budete k tomu muset mit totiz i jejich uplne novou klavesnici, ktera vam po zaplaceni dalsich 4, 99€ umozni hru ovladat [ odkaz ]
Nevídané hmm že by next-gen kartičky či lootboxy? !
Nyní si můžete koupit bedničky stiskem akčního tlačítka přímo ve hře a nebo se příběh zastaví dokud jich pět neotevřete
[ odkaz ]
Ano, EA prišli na to, že už vobec netreba robiť žiadne hry len čiste otvárať lootboxy. No nie je to parádna hra?
EA a taky jistě dostane nevídané mikrotranskce