Poslední dobou můžeme čím dál častěji pozorovat postupné zveřejňování různých propagačních materiálů na sociálních sítích. Nedávno se přidalo i studio Warhorse, které začalo sdílet různé koncepty z vývoje Kingdom Come: Deliverance.
Níže najdete kolekci obrázků sesbíraných za poslední dobu. Můžete na nich vidět zejména prostředí hry, v němž se nachází třeba hrad Talmberg, kostel v Úžici a Rovné, Sázavský klášter nebo Skalice, rodné město hlavního hrdiny Jindřicha. Podívat se ale můžete i na demonstraci lovu, armády nebo kovářství.
Dá se očekávat, že další koncepty a materiály budou následovat. Vydání samotné hry se přitom blíží, Kingdom Come: Deliverance vychází 13. února 2018. Více se můžete dočíst v nedávných dojmech z Gamescom dema. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Jo, atmosféra se mi taky líbí, vidlákov jako když vykouknu z okna ven, ale je potřeba odlišit trailery od skutečného gameplaye, a zrovna u téhle hry je ten rozdíl vpravdě propastný, už při propagaci, což je zvláštní. Jízdu autem jsem zmínil proto, že mě v minulém traileru praštila do očí. Navíc zrovna u Far Cry je jízda autem asi třetina herní náplně, tak mi to přijde důležité. Každopádně asi jediná firma, která s CryEnginem opravdu dovede pracovat, je Crytek, jinak si na něm dosud každý vylámal zuby (viz Homefront 2, hry od City Interactive, …) .
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Já jsem měl spíše na mysli ty průlety lesem, nikoliv v autě. Warhorse jsou asi dál, to ano, ale celkově se mi atmosféra Montany velice líbí.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Mně se v novém Far Cry stromy nelíbí- sestříhaný záběry pěkný, ale pak ta jízda v autě? Nenačtené textury a stromy v povzdálí vypadají jako zelené bláto. Asi ještě v týmu nevychytali práci s Cry Enginem, Warhorse je v tomhle ohledu podle mě daleko dál. Ale abych byl fér, v Kingdom Come zase nejsou žádné rychle se pohybující dopravní prostředky, možná by pak na tom byly hry stejně, pokud jde o stromy.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Hodně pěkně vypadají i lesy ve Far Cry 5. V nedávném videu ukazovali pár průletů krajinou a techniku, jakou stromy skenují. Hodně pěkné. Z tohoto hlediska se na obě hry opravdu dost těším. Příroda vypadá ve hrách čím dál reálněji.
Jak jsou v galerii ty dva srovnávací obrázky- skutečnost vs. grafika ze hry, tak u toho druhého jsem si to nejdřív myslel opačně.
Odpověď na komentář uživatele Stargat3
Mám stejný názor. Lesy jsou doslova ohromující a hodně se těším až se mistrovsky naučím ovládat zbraně. Jinak po Pillars of Eternity 2: Deadfire jde u mě rozhodně o nejočekávanější hru příštího roku. Plus ještě Phoenix Point a Pathfinder: Kingmaker od Owlcat Games. Obě posledně zmiňované vyvíjené srdcaři, podpořené na kickstarteru (stejně jako Pillars) . zatím se všechny rýsují opravdu velice propracované, od fanoušků pro fanoušky. Tak to má být!
Vypadá to opravdu pěkně. Realističtější krajinu jsem ve hrách neviděl, jako je tato. Věřím, že hra bude mít úspěch.