Uživatel nepřihlášen
   

Dočasně vypnuty mikrotransakce ve Star Wars: Battlefrontu 2

Pátek 17.11.2017 11:06 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Prodej krystalů, za něž jste mohli kupovat krabice a značně si tak urychlit postup multiplayerem, bude opět k dispozici po provedení určitých změn.

Společnosti EA a DICE znovu ustoupily naštvaným hráčům a fanouškům Star Wars: Battlefrontu 2, kteří si stěžovali na mikrotransakce, díky nimž jste mohli výměnou za reálné peníze značně urychlit svůj postup multiplayerem a mít tak výhodu oproti ostatním. Prodej krystalů, za něž jste mohli kupovat krabice s výbavou, tak byl pozastaven.

Tvůrci tímto krokem údajně reagují na zpětnou vazbu, přičemž generální manažer DICE Oskar Gabrielson v prohlášení uvádí, že krystaly budou zase v prodeji ve chvíli, kdy dojde k provedení určitých změn. Nikde není specifikováno, o jaké změny by mohlo jít, takže nezbývá než doufat, že někdo konečně dostane rozum a z krabic budeme získávat jen kosmetické položky. I když jde možná jen o naivní přání.

Mnozí se samozřejmě obávají toho, že došlo k tomuto kroku jen kvůli snaze nakopnout prodeje v prvních dnech po dnešním oficiálním vydání hry. A jakmile bude v kasičkách manažerů EA dost peněz, celý systém se vrátí bez větších změn. Momentálně jde ale naštěstí jen o jednu z mnoha variant.

V tuto chvíli tak můžete získávat krabice jen výměnou za kredity, které získáváte hraním. To znamená, že celý problém se deaktivací prodeje krystalů příliš nevyřešil. Postup hrou do značné míry stále závisí na kupování krabic s náhodně udíleným obsahem, byť dostupných jen za herní měnu, takže valná většina postupu multiplayerem i nadále závisí na náhodě a zdlouhavém grindu.

Zatím bohužel nikde není ani slovo o tom, že by se i v tomto ohledu mělo něco změnit, takže přihlouplý systém postupu stále zůstává tím největším kamenem úrazu multiplayeru. Jen teď kvůli němu nelze utrácet reálné peníze. Mám tedy takový pocit, že  v konečném důsledku jde o velmi malé vítězství.

Tisk
Star Wars: Battlefront 2 na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2
Související novinky
 
Nové hrdiny Star Wars: Battlefrontu 2 nebude nutné odemykat pomocí kreditů

Nové hrdiny Star Wars: Battlefrontu 2 nebude nutné odemykat pomocí kreditů

Úterý 12.12.2017 12:12 - Stačí se přihlásit do hry v období právě probíhající sezóny spojené s filmem Poslední z Jediů a Finn a Phasma vás nebudou stát jediný kredit. Přečíst celý článek »

33 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Trailer ukazuje první várku dodatečného obsahu pro Star Wars: Battlefront 2

Trailer ukazuje první várku dodatečného obsahu pro Star Wars: Battlefront 2

Čtvrtek 7.12.2017 15:40 - Obsah inspirovaný nadcházejícím filmem zahrnuje dva nové hrdiny, mapu planety Crait a pokračování singleplayerové kampaně. To všechno zdarma. Přečíst celý článek »

13 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Tvůrci Star Wars: Battlefrontu 2 zvýšili příděl kreditů

Tvůrci Star Wars: Battlefrontu 2 zvýšili příděl kreditů

Pondělí 4.12.2017 16:58 - V multiplayeru i Arcade režimu můžete nyní získávat o poznání více kreditů, změnami prošly i denní krabice. Přečíst celý článek »

17 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Dočasně vypnuty mikrotransakce ve Star Wars: Battlefrontu 2
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
zebrostroj74    Vzhledem k tomu ale, že všichni chtějí instantní zisk tahle změna nehrozí.zebrostroj74zebrostroj7473044    25.11.2017 17:18 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od Malasnikov:Vzhledem k tomu ale, že všichni chtějí instantní zisk tahle změna nehrozí.

Malasnikov napsal:Mě třeba mikrotransakce nevadí, chtělo by to ale jednu změnu, teda dvě. Necpat je přímo do hry ale nechat je na Store a Marketplace. Protože když si koupíte hru za 1800Kč a po zapnutí vidíte že půlku obsahu hry si musíte dokoupit, tak to opravdu působí jako zlodějina. Když to nechají bokem v online obchodě tak se to bude aspoň trochu tvářit jako dobrovolnej nákup. A zadruhé, přidávat je až někdy později a ne v den vydání hry. Působí to pak jako že to prostě už mohlo být součástí hry...a jakože nejspíš i bylo, jenom to vystřihli a zpoplatnili. Když se ty mikrotransakce objeví později, tak to aspoň bude vypadat jako DLC proti kterým nic nemám.

Malasnikov   1x   Mě třeba mikrotransakce nevadí, chtělo by to ale jednu změnu, teda dvě. Necpat je přímo do hry ale nechat je na Store a Marketplace. Protože když si koupíte hru za 1800Kč a po zapnutí vidíte že půlku obsahu hry si musíte dokoupit, tak to opravdu působí jako zlodějina. Když to nechají bokem v online obchodě tak se to bude aspoň trochu tvářit jako dobrovolnej nákup. A zadruhé, přidávat je až někdy později a ne v den vydání hry. Působí to pak jako že to prostě už mohlo být součástí hry...a jakože nejspíš i bylo, jenom to vystřihli a zpoplatnili. Když se ty mikrotransakce objeví později, tak to aspoň bude vypadat jako DLC proti kterým nic nemám.Malasnikovmalasnikov16453    25.11.2017 05:24 Malasnikov

Mě třeba mikrotransakce nevadí, chtělo by to ale jednu změnu, teda dvě. Necpat je přímo do hry ale nechat je na Store a Marketplace. Protože když si koupíte hru za 1800Kč a po zapnutí vidíte že půlku obsahu hry si musíte dokoupit, tak to opravdu působí jako zlodějina. Když to nechají bokem v online obchodě tak se to bude aspoň trochu tvářit jako dobrovolnej nákup. A zadruhé, přidávat je až někdy později a ne v den vydání hry. Působí to pak jako že to prostě už mohlo být součástí hry...a jakože nejspíš i bylo, jenom to vystřihli a zpoplatnili. Když se ty mikrotransakce objeví později, tak to aspoň bude vypadat jako DLC proti kterým nic nemám.

carhrozny    Ináč myslím, že podobná situácia s mikrotransakciami ako je teraz bola aj pred 2 rokmi s Payday 2. Tam tiež hráči šaleli a dnes je tá hra v podstate mrtva, dokonca ju na STEAME dávali zadarmo.carhroznycarhrozny27972    19.11.2017 11:49 carhrozny

Ináč myslím, že podobná situácia s mikrotransakciami ako je teraz bola aj pred 2 rokmi s Payday 2. Tam tiež hráči šaleli a dnes je tá hra v podstate mrtva, dokonca ju na STEAME dávali zadarmo.

Bouner   2x   Počkat on si fakt někdo myslí, že ty peníze z mikrotransakcí jsou na další vývoj? :D . . Ta hra se jim včetně dalšího vývoje zaplatí už při vydání... zbytek je prostě jen nenažranost a nebo na financování úplně jiných projektů. 3/4 věcí co jsou v DLC jsou hotové dávno před vydáním hry a zbytek jsou většinou blbosti na pár hodin práce.Bounerbouner11028    19.11.2017 10:59 Bouner

Počkat on si fakt někdo myslí, že ty peníze z mikrotransakcí jsou na další vývoj? :D . . Ta hra se jim včetně dalšího vývoje zaplatí už při vydání... zbytek je prostě jen nenažranost a nebo na financování úplně jiných projektů. 3/4 věcí co jsou v DLC jsou hotové dávno před vydáním hry a zbytek jsou většinou blbosti na pár hodin práce.

AviaRa   1x   Co máte ohledně kosmetiky furt s nějakým růžovým Yodou? By tam mohli být skiny jednotlivých batalionů a divizí v případě normálních jednotek klonů a později stormtrooperů. Toho je tuna a bylo by to v rámci loru v jakžtakž v pořádku.AviaRaaviara31171    19.11.2017 10:20 AviaRa

@ odpověď na komentář od Neznamy:Co máte ohledně kosmetiky furt s nějakým růžovým Yodou? By tam mohli být skiny jednotlivých batalionů a divizí v případě normálních jednotek klonů a později stormtrooperů. Toho je tuna a bylo by to v rámci loru v jakžtakž v pořádku.

Neznamy napsal:Ideální model (podle mého názoru samozřejmě) by v této situaci byl:
- Zaplatit za hru full cenu, jinak by z toho museli udělat F2P hru s P2W prvky a to většina lidí předpokládám nechce?
- Pokud ta hra fakt musí mít mikrotransakce, tak přidat jenom kosmetické blbůstky za prachy. Tak jak to mají ostatní hry, za které si lidi zaplatili full cenu. Problém je v tom, že veškeré kosmetické změny v SW BF2 musí schválit Disney/Lucasfilm :-) jim se třeba nemusí líbit, že by po mapě mohli pobíhat lidi za růžového Yodu nebo tak :-)
- Season pass a DLCčka zadarmo v případě, že hra bude mít výše zmíněné mikrotransakce. V opačném případě by opět museli rozdělit komunitu a Season Pass/DLCčka prodávat za peníze, bohužel...

Oni se rozhodli prodat hru za full cenu, přidat mikrotransakce, které ovlivňují progress hry a které nabádají hráče k hazardu (sice vždycky hráč něco dostane na rozdíl od reálných automatů, ale nikdy neví co dostane) s tím, že dají budoucí obsah aka season pass/DLCčka zadarmo... no a došlápli na to kvůli stupidním mikrotransakcím :-) Teď se budou muset zamyslet a najít východisko.
btw. pokud na tom systému někteří diskutující tady stále nevidí žádný problém a pořád si myslí, že lidi kteří na takový systém nadávají jsou socky, tak je mi vás upřímně líto :-D :-D

Jestli se nakonec rozhodnou odstranit ten jejich nenažraný systém a zpoplatnit DLCčka, tak naserou dost lidí (hlavně ty, kteří si tu hru koupili v domnění, že všechen budoucí obsah bude zadarmo) , protože už zmínili, že ta budou pro SW BF2 zadarmo.

No uvidíme jak to nakonec dopadne. Každopádně jak jsem už psal níže: jsem rád, že jsme se jako komunita lidí spojili proti takovému "velikánovi" :-) je načase, aby s námi přestávali takhle vyjebávat.

reflex24    I když ta hra bude komplet včetně všech DLC a dalších in-game blbostí ?reflex24reflex2428655    19.11.2017 09:54 reflex24

@ odpověď na komentář od Ljuk88:I když ta hra bude komplet včetně všech DLC a dalších in-game blbostí ?

Ljuk88 napsal:No tak si tu hru jednoduse nekoupim.

dinss    To Wara: Fanboy? :D Ty si taková ta anomálie mezi námi. Tvoje argumenty jsou absolutně mimo mísu a doufam, že vyhlasis svuj osobní bankrot kvůli tem penezum co narves do hry za lepší kartičky. Tfuj...dinssdinss71858    19.11.2017 09:54 dinss

To Wara: Fanboy? :D Ty si taková ta anomálie mezi námi. Tvoje argumenty jsou absolutně mimo mísu a doufam, že vyhlasis svuj osobní bankrot kvůli tem penezum co narves do hry za lepší kartičky. Tfuj...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ljuk88    No tak si tu hru jednoduse nekoupim.Ljuk88ljuk8875031    19.11.2017 09:37 Ljuk88

@ odpověď na komentář od reflex24:No tak si tu hru jednoduse nekoupim.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

reflex24 napsal:ok, tak si koupíš komplet hru, ale ta hra bude stát 4k. :D :D :D

reflex24    ok, tak si koupíš komplet hru, ale ta hra bude stát 4k. :D :D :Dreflex24reflex2428655    19.11.2017 08:53 reflex24

@ odpověď na komentář od Ljuk88:ok, tak si koupíš komplet hru, ale ta hra bude stát 4k. :D :D :D

Ljuk88 napsal:O cem to mluvis, jak pisu nekteri lidi sou fakt z jine planety.
Koupim si hru, tak cekam ze v ni budu mit pristup k vsemu od zacatku, zadny p. osrany karticky, lootboxy, a celej tenhle p. ojebane system s mobilnich her je uplne zvracene a nema ve hrach za plnou cenu co delat. Tecka.
Nemam problem s dlc, byt je to taky zlodejina, kdyz ho chcu tak si ho koupim.
Ale to co do her rvou ted za s. rance to nema obdobu.

Ale jo klidne si to podporuj, strikej z lootboxu a plat si transakce. Stejne 80%AAA her sou lejna co nestoji ani za 400 ve sleve.
A s tim filmem je to uplne stejny, toci se samy braky a stejne se v tom toci miliony, stejne jako hry. Ale treba se jednou dockas a v kine ti v pulce filmu reknou, zaplat jinak neuvidis konec, ale co o nic nejde ne, vytahnes love a s usmevem zaplatis, bravo.

Ljuk88   3x   O cem to mluvis, jak pisu nekteri lidi sou fakt z jine planety.
Koupim si hru, tak cekam ze v ni budu mit pristup k vsemu od zacatku, zadny p. osrany karticky, lootboxy, a celej tenhle p. ojebane system s mobilnich her je uplne zvracene a nema ve hrach za plnou cenu co delat. Tecka.
Nemam problem s dlc, byt je to taky zlodejina, kdyz ho chcu tak si ho koupim.
Ale to co do her rvou ted za s. rance to nema obdobu.

Ale jo klidne si to podporuj, strikej z lootboxu a plat si transakce. Stejne 80%AAA her sou lejna co nestoji ani za 400 ve sleve.
A s tim filmem je to uplne stejny, toci se samy braky a stejne se v tom toci miliony, stejne jako hry. Ale treba se jednou dockas a v kine ti v pulce filmu reknou, zaplat jinak neuvidis konec, ale co o nic nejde ne, vytahnes love a s usmevem zaplatis, bravo.
Ljuk88ljuk8875031
    19.11.2017 08:06
Ljuk88

@ odpověď na komentář od Wara:O cem to mluvis, jak pisu nekteri lidi sou fakt z jine planety.
Koupim si hru, tak cekam ze v ni budu mit pristup k vsemu od zacatku, zadny p. osrany karticky, lootboxy, a celej tenhle p. ojebane system s mobilnich her je uplne zvracene a nema ve hrach za plnou cenu co delat. Tecka.
Nemam problem s dlc, byt je to taky zlodejina, kdyz ho chcu tak si ho koupim.
Ale to co do her rvou ted za s. rance to nema obdobu.

Ale jo klidne si to podporuj, strikej z lootboxu a plat si transakce. Stejne 80%AAA her sou lejna co nestoji ani za 400 ve sleve.
A s tim filmem je to uplne stejny, toci se samy braky a stejne se v tom toci miliony, stejne jako hry. Ale treba se jednou dockas a v kine ti v pulce filmu reknou, zaplat jinak neuvidis konec, ale co o nic nejde ne, vytahnes love a s usmevem zaplatis, bravo.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Wara napsal:Jj. Není nad kvalitní argumentaci. Když dojdou slova, nastává čas na osobní útoky ...
Zajímalo by mě, co je podle tebe/Vás ideální scénář? Že vyjde hra v cenovce 1, 5K (tj. ani ne cena za shlédnutí cca 10 filmů v kině = když to lehce přeženu 20 hodin pasivní zábavy) , prodá se jí nějaké množství a vydavatel pak do ní bude další 2-3 roky přidávat další obsah úplně zdarma? U toho bude udržovat při životě všechny servery, platit support a programátory kteří budou ten nový obsah vytvářet?

Wara    Hmm. A to se pozná jak? Mám odehráno pár hodin a jako mrtvá hra to fakt nevypadá... Do všech misí/módů se dostanu bez nějakého čekání, všechno funguje tak jak má...Warawara75164    19.11.2017 00:44 Wara

@ odpověď na komentář od dinss:Hmm. A to se pozná jak? Mám odehráno pár hodin a jako mrtvá hra to fakt nevypadá... Do všech misí/módů se dostanu bez nějakého čekání, všechno funguje tak jak má...

dinss napsal:Ještě dodám, že hra vyšla v patek a už ted je ta hra v podstatě mrtvá.

Wara    Jj. Není nad kvalitní argumentaci. Když dojdou slova, nastává čas na osobní útoky ...
Zajímalo by mě, co je podle tebe/Vás ideální scénář? Že vyjde hra v cenovce 1, 5K (tj. ani ne cena za shlédnutí cca 10 filmů v kině = když to lehce přeženu 20 hodin pasivní zábavy) , prodá se jí nějaké množství a vydavatel pak do ní bude další 2-3 roky přidávat další obsah úplně zdarma? U toho bude udržovat při životě všechny servery, platit support a programátory kteří budou ten nový obsah vytvářet?
Warawara75164
    19.11.2017 00:42
Wara

@ odpověď na komentář od Ljuk88:Jj. Není nad kvalitní argumentaci. Když dojdou slova, nastává čas na osobní útoky ...
Zajímalo by mě, co je podle tebe/Vás ideální scénář? Že vyjde hra v cenovce 1, 5K (tj. ani ne cena za shlédnutí cca 10 filmů v kině = když to lehce přeženu 20 hodin pasivní zábavy) , prodá se jí nějaké množství a vydavatel pak do ní bude další 2-3 roky přidávat další obsah úplně zdarma? U toho bude udržovat při životě všechny servery, platit support a programátory kteří budou ten nový obsah vytvářet?Komentář byl autorem naposledy upraven 19.11.2017 00:59

Původní verze před úpravami:Jj. Není nad kvalitní argumentaci. Když dojdou slova, nastává čas na osobní útoky ...

Ljuk88 napsal:Odkud spadls clovece? Ja uz na podobny debilky ani nemam silu reagovat

dinss    Ještě dodám, že hra vyšla v patek a už ted je ta hra v podstatě mrtvá.dinssdinss71858    18.11.2017 21:41 dinss

Ještě dodám, že hra vyšla v patek a už ted je ta hra v podstatě mrtvá.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ljuk88    Odkud spadls clovece? Ja uz na podobny debilky ani nemam silu reagovatLjuk88ljuk8875031    18.11.2017 20:14 Ljuk88

@ odpověď na komentář od Wara:Odkud spadls clovece? Ja uz na podobny debilky ani nemam silu reagovatKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Wara napsal:No, pokud v AA hře za plnou cenu nebudou mikrotransakce (přitom, kolik dneska stojí vývoj takové AA hry a následné udržování serverů a veškerého supportu) nemůže potom nikdo očekávat season pass a přidávání dalších obsahu zdarma. Respektive může, ale ta hra bude stát 3K hned na začátku- což už vidím jaký bude mít úspěch ;) .
V případě placených přídavků pak bohužel dojde přesně k tomu, co u B1- půlka lidí season pass mít bude, půlka ne a ve výsledku na tom budou byti všichni, protože půlka lidí nebude k dispozici pro hraní na nově přidaných mapách třebas. Takže si stojím za svým názorem, že mikrotransakce i v AA hrách své místo mají - pro kosmetické věci.
Firmám to umožňuje získávat další finanční zdroje na vývoj dalšího obsahu, plus z toho platí dennodenní režii...

Neznamy   2x   Ideální model (podle mého názoru samozřejmě) by v této situaci byl:
- Zaplatit za hru full cenu, jinak by z toho museli udělat F2P hru s P2W prvky a to většina lidí předpokládám nechce?
- Pokud ta hra fakt musí mít mikrotransakce, tak přidat jenom kosmetické blbůstky za prachy. Tak jak to mají ostatní hry, za které si lidi zaplatili full cenu. Problém je v tom, že veškeré kosmetické změny v SW BF2 musí schválit Disney/Lucasfilm :-) jim se třeba nemusí líbit, že by po mapě mohli pobíhat lidi za růžového Yodu nebo tak :-)
- Season pass a DLCčka zadarmo v případě, že hra bude mít výše zmíněné mikrotransakce. V opačném případě by opět museli rozdělit komunitu a Season Pass/DLCčka prodávat za peníze, bohužel...

Oni se rozhodli prodat hru za full cenu, přidat mikrotransakce, které ovlivňují progress hry a které nabádají hráče k hazardu (sice vždycky hráč něco dostane na rozdíl od reálných automatů, ale nikdy neví co dostane) s tím, že dají budoucí obsah aka season pass/DLCčka zadarmo... no a došlápli na to kvůli stupidním mikrotransakcím :-) Teď se budou muset zamyslet a najít východisko.
btw. pokud na tom systému někteří diskutující tady stále nevidí žádný problém a pořád si myslí, že lidi kteří na takový systém nadávají jsou socky, tak je mi vás upřímně líto :-D :-D

Jestli se nakonec rozhodnou odstranit ten jejich nenažraný systém a zpoplatnit DLCčka, tak naserou dost lidí (hlavně ty, kteří si tu hru koupili v domnění, že všechen budoucí obsah bude zadarmo) , protože už zmínili, že ta budou pro SW BF2 zadarmo.

No uvidíme jak to nakonec dopadne. Každopádně jak jsem už psal níže: jsem rád, že jsme se jako komunita lidí spojili proti takovému "velikánovi" :-) je načase, aby s námi přestávali takhle vyjebávat.
Neznamyneznamy29140
    18.11.2017 20:01
Neznamy

Ideální model (podle mého názoru samozřejmě) by v této situaci byl:
- Zaplatit za hru full cenu, jinak by z toho museli udělat F2P hru s P2W prvky a to většina lidí předpokládám nechce?
- Pokud ta hra fakt musí mít mikrotransakce, tak přidat jenom kosmetické blbůstky za prachy. Tak jak to mají ostatní hry, za které si lidi zaplatili full cenu. Problém je v tom, že veškeré kosmetické změny v SW BF2 musí schválit Disney/Lucasfilm :-) jim se třeba nemusí líbit, že by po mapě mohli pobíhat lidi za růžového Yodu nebo tak :-)
- Season pass a DLCčka zadarmo v případě, že hra bude mít výše zmíněné mikrotransakce. V opačném případě by opět museli rozdělit komunitu a Season Pass/DLCčka prodávat za peníze, bohužel...

Oni se rozhodli prodat hru za full cenu, přidat mikrotransakce, které ovlivňují progress hry a které nabádají hráče k hazardu (sice vždycky hráč něco dostane na rozdíl od reálných automatů, ale nikdy neví co dostane) s tím, že dají budoucí obsah aka season pass/DLCčka zadarmo... no a došlápli na to kvůli stupidním mikrotransakcím :-) Teď se budou muset zamyslet a najít východisko.
btw. pokud na tom systému někteří diskutující tady stále nevidí žádný problém a pořád si myslí, že lidi kteří na takový systém nadávají jsou socky, tak je mi vás upřímně líto :-D :-D

Jestli se nakonec rozhodnou odstranit ten jejich nenažraný systém a zpoplatnit DLCčka, tak naserou dost lidí (hlavně ty, kteří si tu hru koupili v domnění, že všechen budoucí obsah bude zadarmo) , protože už zmínili, že ta budou pro SW BF2 zadarmo.

No uvidíme jak to nakonec dopadne. Každopádně jak jsem už psal níže: jsem rád, že jsme se jako komunita lidí spojili proti takovému "velikánovi" :-) je načase, aby s námi přestávali takhle vyjebávat.

reflex24   1x   Je dobře že hráče nerozdělili season passem.reflex24reflex2428655    18.11.2017 17:31 reflex24

@ odpověď na komentář od Wara:Je dobře že hráče nerozdělili season passem.

Wara napsal:No, pokud v AA hře za plnou cenu nebudou mikrotransakce (přitom, kolik dneska stojí vývoj takové AA hry a následné udržování serverů a veškerého supportu) nemůže potom nikdo očekávat season pass a přidávání dalších obsahu zdarma. Respektive může, ale ta hra bude stát 3K hned na začátku- což už vidím jaký bude mít úspěch ;) .
V případě placených přídavků pak bohužel dojde přesně k tomu, co u B1- půlka lidí season pass mít bude, půlka ne a ve výsledku na tom budou byti všichni, protože půlka lidí nebude k dispozici pro hraní na nově přidaných mapách třebas. Takže si stojím za svým názorem, že mikrotransakce i v AA hrách své místo mají - pro kosmetické věci.
Firmám to umožňuje získávat další finanční zdroje na vývoj dalšího obsahu, plus z toho platí dennodenní režii...

Wara   1x   Tak ty firmy nejsou veřejně prospěšné společnosti, mají jen jediný cíl - vydělávat pro své akcionáře a vlastníky. Tím, že se z her stala normální součást zábavního průmyslu (což jsme mimochodem všichni historicky chtěli, nikdo nechtěl být v pozici "podivína" který po nocích "paří" hry) se ten posun musel stát. Prvotní "nevinnost" herního vývojářství lidem pro radost je už dávno pryč... Bohužel :(Warawara75164    18.11.2017 17:03 Wara

@ odpověď na komentář od reflex24:Tak ty firmy nejsou veřejně prospěšné společnosti, mají jen jediný cíl - vydělávat pro své akcionáře a vlastníky. Tím, že se z her stala normální součást zábavního průmyslu (což jsme mimochodem všichni historicky chtěli, nikdo nechtěl být v pozici "podivína" který po nocích "paří" hry) se ten posun musel stát. Prvotní "nevinnost" herního vývojářství lidem pro radost je už dávno pryč... Bohužel :(Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

reflex24 napsal:Ty korporace jsou všechny stejné, všem jde jen o money ať je to EA, Sony nebo Ubisoft. Nemá cenu to vůbec řešit, oni si cestu k penězům stejně vždy najdou. :)

Wara    No, pokud v AA hře za plnou cenu nebudou mikrotransakce (přitom, kolik dneska stojí vývoj takové AA hry a následné udržování serverů a veškerého supportu) nemůže potom nikdo očekávat season pass a přidávání dalších obsahu zdarma. Respektive může, ale ta hra bude stát 3K hned na začátku- což už vidím jaký bude mít úspěch ;) .
V případě placených přídavků pak bohužel dojde přesně k tomu, co u B1- půlka lidí season pass mít bude, půlka ne a ve výsledku na tom budou biti všichni, protože půlka lidí nebude k dispozici pro hraní na nově přidaných mapách třebas. Takže si stojím za svým názorem, že mikrotransakce i v AA hrách své místo mají - pro kosmetické věci.
Firmám to umožňuje získávat další finanční zdroje na vývoj dalšího obsahu, plus z toho platí dennodenní režii...
Warawara75164
    18.11.2017 16:58
Wara

@ odpověď na komentář od Ljuk88:No, pokud v AA hře za plnou cenu nebudou mikrotransakce (přitom, kolik dneska stojí vývoj takové AA hry a následné udržování serverů a veškerého supportu) nemůže potom nikdo očekávat season pass a přidávání dalších obsahu zdarma. Respektive může, ale ta hra bude stát 3K hned na začátku- což už vidím jaký bude mít úspěch ;) .
V případě placených přídavků pak bohužel dojde přesně k tomu, co u B1- půlka lidí season pass mít bude, půlka ne a ve výsledku na tom budou biti všichni, protože půlka lidí nebude k dispozici pro hraní na nově přidaných mapách třebas. Takže si stojím za svým názorem, že mikrotransakce i v AA hrách své místo mají - pro kosmetické věci.
Firmám to umožňuje získávat další finanční zdroje na vývoj dalšího obsahu, plus z toho platí dennodenní režii...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ljuk88 napsal:Nesouhlasim, mikrotransakce v hre za plnou cenu nemaji co delat.
Je to mobilni nesvar a PC scena by se snima rychle vyporadala, bohuzel sou tady konzole.
Nejaky dalsi rozebirani nema cenu. Mikrotransakce do her za plnou cenu nepatri a nikdy tam nebudou mit svoje misto.

reflex24    Ty korporace jsou všechny stejné, všem jde jen o money ať je to EA, Sony nebo Ubisoft. Nemá cenu to vůbec řešit, oni si cestu k penězům stejně vždy najdou. :)reflex24reflex2428655    18.11.2017 16:47 reflex24

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Ty korporace jsou všechny stejné, všem jde jen o money ať je to EA, Sony nebo Ubisoft. Nemá cenu to vůbec řešit, oni si cestu k penězům stejně vždy najdou. :)

Mr.Lolendo napsal:Hej člověče asi jo. Jsem Ultra dement co má skoro 800 her na Steam učtu. :D A jsem na to hrdý BANG! :D :D :D

Hele že ty patříš mezi ty jednoduší lidi? :D

Mr.Lolendo    Hej člověče asi jo. Jsem Ultra dement co má skoro 800 her na Steam učtu. :D A jsem na to hrdý BANG! :D :D :D

Hele že ty patříš mezi ty jednoduší lidi? :D
Mr.Lolendomrlolendo10723
    18.11.2017 15:36
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od reflex24:Hej člověče asi jo. Jsem Ultra dement co má skoro 800 her na Steam učtu. :D A jsem na to hrdý BANG! :D :D :D

Hele že ty patříš mezi ty jednoduší lidi? :D

reflex24 napsal:Takže kdokoliv kdo nakupuje na Steamu je podle tebe dement ? Ale je pravda, že kdyby šlo Valve o hry, tak už tu dávno máme Half life 3. :(

reflex24    Takže kdokoliv kdo nakupuje na Steamu je podle tebe dement ? Ale je pravda, že kdyby šlo Valve o hry, tak už tu dávno máme Half life 3. :(reflex24reflex2428655    18.11.2017 14:10 reflex24

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Takže kdokoliv kdo nakupuje na Steamu je podle tebe dement ? Ale je pravda, že kdyby šlo Valve o hry, tak už tu dávno máme Half life 3. :(Komentář byl autorem naposledy upraven 18.11.2017 14:18

Původní verze před úpravami:Takže kdokoliv kdo nakupuje na Steamu je podle tebe dement ?

Mr.Lolendo napsal:To není chyba. To je GabeN špekoun co jen paří a sbírá prachy. Valve není korporace co dělá hry ale je korporací co těží peníze. Valve vydělává na demenci lidí. Což není nic nového. Děje se to všude a ve všem.

Mr.Lolendo   3x   To je v podstatě blbost. PC je skutečná platforma. Konzole nejsou. Proč? Protože platforma znamená jak používání obsahu tak i jeho tvorby. Na konzoli nemůžeš vyvíjet a ani upravovat. Je to jen konzumní krabička.
Důvod transakcí nejsou ale konzole. Konzole jsou jen tomu lehce poddajné. Tato rakovina vznikla na telefonech. Mobily za to mohou. Ale co když mají největší tržby. Odhaduji že dnes už to bude 60% podílu tržeb celého herního průmyslu. 35% PC, 5% konzole.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    18.11.2017 13:23
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od einfari:To je v podstatě blbost. PC je skutečná platforma. Konzole nejsou. Proč? Protože platforma znamená jak používání obsahu tak i jeho tvorby. Na konzoli nemůžeš vyvíjet a ani upravovat. Je to jen konzumní krabička.
Důvod transakcí nejsou ale konzole. Konzole jsou jen tomu lehce poddajné. Tato rakovina vznikla na telefonech. Mobily za to mohou. Ale co když mají největší tržby. Odhaduji že dnes už to bude 60% podílu tržeb celého herního průmyslu. 35% PC, 5% konzole.

einfari napsal:Konzole jsou stejný mainstream jako PC, ale to máš jedno. Nicméně popisuješ subjektivně výhody PC před konzolemi a jsi evidentně zaujatý, to ti neberu, ale pořád jsem se nedostal odpověď na ten nesmysl, že konzole jsou důvodem proč se ve hrách objevují mikrotransakce. Prostě bylo to Ljukem88 podané formou ve stylu: "Kdyby nebylo konzolí, tak v novém Battlefrontu nejsou mikrotransakce. " Ale to je naprosto zcestná myšlenka.

Mr.Lolendo    To není chyba. To je GabeN špekoun co jen paří a sbírá prachy. Valve není korporace co dělá hry ale je korporací co těží peníze. Valve vydělává na demenci lidí. Což není nic nového. Děje se to všude a ve všem.Mr.Lolendomrlolendo10723    18.11.2017 13:14 Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od Cagi:To není chyba. To je GabeN špekoun co jen paří a sbírá prachy. Valve není korporace co dělá hry ale je korporací co těží peníze. Valve vydělává na demenci lidí. Což není nic nového. Děje se to všude a ve všem.

Cagi napsal:Tvůj argument by neměl chybu (souhlasím z cenou her a to že si platím MP) ale zapomínáš na CS: GO a také steam (kde spousta lidí platí za tech dema u kterých není jisté že spatří světlo světa a u spousty z nich platíš za obsah navíc) ea access (ten začal na pc) Bethesda a jejich pokusy o placené mody.

A jak sem psal ve hře za 60€ to nemá co dělat mají to dat free to play a můžou ten hnus praktikovat.
Jo a pud vim tento hnus přilezl s mobilními hrami

einfari    Konzole jsou stejný mainstream jako PC, ale to máš jedno. Nicméně popisuješ subjektivně výhody PC před konzolemi a jsi evidentně zaujatý, to ti neberu, ale pořád jsem se nedostal odpověď na ten nesmysl, že konzole jsou důvodem proč se ve hrách objevují mikrotransakce. Prostě bylo to Ljukem88 podané formou ve stylu: "Kdyby nebylo konzolí, tak v novém Battlefrontu nejsou mikrotransakce. " Ale to je naprosto zcestná myšlenka.einfarieinfari25285    18.11.2017 13:08 einfari

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Konzole jsou stejný mainstream jako PC, ale to máš jedno. Nicméně popisuješ subjektivně výhody PC před konzolemi a jsi evidentně zaujatý, to ti neberu, ale pořád jsem se nedostal odpověď na ten nesmysl, že konzole jsou důvodem proč se ve hrách objevují mikrotransakce. Prostě bylo to Ljukem88 podané formou ve stylu: "Kdyby nebylo konzolí, tak v novém Battlefrontu nejsou mikrotransakce. " Ale to je naprosto zcestná myšlenka.

Mr.Lolendo napsal:Konzole jsou mainstram. Jsou uzavřenou platformou a jsou přesně definovaným zařízením. Jsou sice levnější než PC ale samozřejmě ty peníze z konzolistů dostanou jinak. Dražšími hrami, herní měnou a dodatečným obsahem a hlavně měsíčním předplatným. Jinými slovy vlastnit konzoly je spíše jako platiti za službu. Tedy jako když máte internetového poskytovatele... měsíčně platíte a máte k tomu krabičku. Je to skoro stejné.
PC je naproti tomu něco naprostou jiného. I když samotný Microsoft se to snaží změnit taky ke službě. Je to otevřená platforma s víceúčelovým použitím. V gamingu je pro PC jedna stará zásada. Módy jsou zadarmo. Platit za barvu oblečku na PC je barbarské. I to z toho důvodu že velká část PC hráčů ví co to obnáší. Aneb přepsání octa kódů na jednom řádku. Tedy otázka 2 vteřin. Za to chtít 2-5 dolarů je neslýchané.

Mainstream vůbec nerozumí jak věci fungující. Co to obnáší apod. Co je hradlo, Booleova algebra, trazistor, API, pipe-line... Tak ani herní průmysl nechce abyste tomu rozuměli. Musíte umět jen vysypat peněženky.

reflex24    Alespoň není season pass, takže se herní komunita nerozdělí.reflex24reflex2428655    18.11.2017 11:19 reflex24

Alespoň není season pass, takže se herní komunita nerozdělí.

Cagi   2x   Tvůj argument by neměl chybu (souhlasím z cenou her a to že si platím MP) ale zapomínáš na CS: GO a také steam (kde spousta lidí platí za tech dema u kterých není jisté že spatří světlo světa a u spousty z nich platíš za obsah navíc) ea access (ten začal na pc) Bethesda a jejich pokusy o placené mody.

A jak sem psal ve hře za 60€ to nemá co dělat mají to dat free to play a můžou ten hnus praktikovat.
Jo a pud vim tento hnus přilezl s mobilními hrami
Cagicagi3277
    18.11.2017 10:55
Cagi

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Tvůj argument by neměl chybu (souhlasím z cenou her a to že si platím MP) ale zapomínáš na CS: GO a také steam (kde spousta lidí platí za tech dema u kterých není jisté že spatří světlo světa a u spousty z nich platíš za obsah navíc) ea access (ten začal na pc) Bethesda a jejich pokusy o placené mody.

A jak sem psal ve hře za 60€ to nemá co dělat mají to dat free to play a můžou ten hnus praktikovat.
Jo a pud vim tento hnus přilezl s mobilními hrami

Mr.Lolendo napsal:Konzole jsou mainstram. Jsou uzavřenou platformou a jsou přesně definovaným zařízením. Jsou sice levnější než PC ale samozřejmě ty peníze z konzolistů dostanou jinak. Dražšími hrami, herní měnou a dodatečným obsahem a hlavně měsíčním předplatným. Jinými slovy vlastnit konzoly je spíše jako platiti za službu. Tedy jako když máte internetového poskytovatele... měsíčně platíte a máte k tomu krabičku. Je to skoro stejné.
PC je naproti tomu něco naprostou jiného. I když samotný Microsoft se to snaží změnit taky ke službě. Je to otevřená platforma s víceúčelovým použitím. V gamingu je pro PC jedna stará zásada. Módy jsou zadarmo. Platit za barvu oblečku na PC je barbarské. I to z toho důvodu že velká část PC hráčů ví co to obnáší. Aneb přepsání octa kódů na jednom řádku. Tedy otázka 2 vteřin. Za to chtít 2-5 dolarů je neslýchané.

Mainstream vůbec nerozumí jak věci fungující. Co to obnáší apod. Co je hradlo, Booleova algebra, trazistor, API, pipe-line... Tak ani herní průmysl nechce abyste tomu rozuměli. Musíte umět jen vysypat peněženky.

dinss    To Strec: Jak pises. Nic s tim sám nezmůžeš a divim se, že je kolem nového Battlefrontu tolik haló, jelikož tohle se děje už několik let. Jak pises, pokud si koupím takovou hru za 60e tak do ni už nic dalšího nenarvu pokud se nejedná o nějaký pěkný DLC-datadisk.dinssdinss71858    18.11.2017 10:19 dinss

To Strec: Jak pises. Nic s tim sám nezmůžeš a divim se, že je kolem nového Battlefrontu tolik haló, jelikož tohle se děje už několik let. Jak pises, pokud si koupím takovou hru za 60e tak do ni už nic dalšího nenarvu pokud se nejedná o nějaký pěkný DLC-datadisk.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Strec    Je to jen tvůj vnitřní boj. Sám s tím nic neuděláš. I když tu bude plno moralistů tvrdit něco jiného, tak jedinec zmůže prd. Buď nehraj vůbec nebo hraj, ale nepodporuj mikrotransakce. Nic jiného ti nezbude. Pokud s tím nechceš jít na viditelnejší místa, tak je to jen tvůj boj mezi přesvědčením.Strecstrec4311    18.11.2017 10:06 Strec

@ odpověď na komentář od dinss:Je to jen tvůj vnitřní boj. Sám s tím nic neuděláš. I když tu bude plno moralistů tvrdit něco jiného, tak jedinec zmůže prd. Buď nehraj vůbec nebo hraj, ale nepodporuj mikrotransakce. Nic jiného ti nezbude. Pokud s tím nechceš jít na viditelnejší místa, tak je to jen tvůj boj mezi přesvědčením.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss napsal:To Foxhole: Proc o tom pisu? Bud jsi hloupý nebo nevím. Asi proto, že dost mladých lidi si tu hru koupi (jakoukoliv ) jen kvůli svému oblíbenému Youtuberovi a nacpe do ni haldu peněz. Já si nový Battlefront koupit chci ale nechci podporovat EA praktiky a tak nevím co mám vlastně dělat protoze si chci zahrát hru ze Star Wars univerza bez žádných sracek okolo. A to je bohužel ten paradox... jak podpořít vývojáře ale nepodpořit tyto praktiky a EA. . .

dinss   2x   To Foxhole: Proc o tom pisu? Bud jsi hloupý nebo nevím. Asi proto, že dost mladých lidi si tu hru koupi (jakoukoliv ) jen kvůli svému oblíbenému Youtuberovi a nacpe do ni haldu peněz. Já si nový Battlefront koupit chci ale nechci podporovat EA praktiky a tak nevím co mám vlastně dělat protoze si chci zahrát hru ze Star Wars univerza bez žádných sracek okolo. A to je bohužel ten paradox... jak podpořít vývojáře ale nepodpořit tyto praktiky a EA. . .dinssdinss71858    18.11.2017 09:55 dinss

To Foxhole: Proc o tom pisu? Bud jsi hloupý nebo nevím. Asi proto, že dost mladých lidi si tu hru koupi (jakoukoliv ) jen kvůli svému oblíbenému Youtuberovi a nacpe do ni haldu peněz. Já si nový Battlefront koupit chci ale nechci podporovat EA praktiky a tak nevím co mám vlastně dělat protoze si chci zahrát hru ze Star Wars univerza bez žádných sracek okolo. A to je bohužel ten paradox... jak podpořít vývojáře ale nepodpořit tyto praktiky a EA. . .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mr.Lolendo   5x   Konzole jsou mainstram. Jsou uzavřenou platformou a jsou přesně definovaným zařízením. Jsou sice levnější než PC ale samozřejmě ty peníze z konzolistů dostanou jinak. Dražšími hrami, herní měnou a dodatečným obsahem a hlavně měsíčním předplatným. Jinými slovy vlastnit konzoly je spíše jako platiti za službu. Tedy jako když máte internetového poskytovatele... měsíčně platíte a máte k tomu krabičku. Je to skoro stejné.
PC je naproti tomu něco naprostou jiného. I když samotný Microsoft se to snaží změnit taky ke službě. Je to otevřená platforma s víceúčelovým použitím. V gamingu je pro PC jedna stará zásada. Módy jsou zadarmo. Platit za barvu oblečku na PC je barbarské. I to z toho důvodu že velká část PC hráčů ví co to obnáší. Aneb přepsání octa kódů na jednom řádku. Tedy otázka 2 vteřin. Za to chtít 2-5 dolarů je neslýchané.

Mainstream vůbec nerozumí jak věci fungující. Co to obnáší apod. Co je hradlo, Booleova algebra, trazistor, API, pipe-line... Tak ani herní průmysl nechce abyste tomu rozuměli. Musíte umět jen vysypat peněženky.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    18.11.2017 09:33
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od einfari:Konzole jsou mainstram. Jsou uzavřenou platformou a jsou přesně definovaným zařízením. Jsou sice levnější než PC ale samozřejmě ty peníze z konzolistů dostanou jinak. Dražšími hrami, herní měnou a dodatečným obsahem a hlavně měsíčním předplatným. Jinými slovy vlastnit konzoly je spíše jako platiti za službu. Tedy jako když máte internetového poskytovatele... měsíčně platíte a máte k tomu krabičku. Je to skoro stejné.
PC je naproti tomu něco naprostou jiného. I když samotný Microsoft se to snaží změnit taky ke službě. Je to otevřená platforma s víceúčelovým použitím. V gamingu je pro PC jedna stará zásada. Módy jsou zadarmo. Platit za barvu oblečku na PC je barbarské. I to z toho důvodu že velká část PC hráčů ví co to obnáší. Aneb přepsání octa kódů na jednom řádku. Tedy otázka 2 vteřin. Za to chtít 2-5 dolarů je neslýchané.

Mainstream vůbec nerozumí jak věci fungující. Co to obnáší apod. Co je hradlo, Booleova algebra, trazistor, API, pipe-line... Tak ani herní průmysl nechce abyste tomu rozuměli. Musíte umět jen vysypat peněženky.

einfari napsal:Jak konzole souvisejí s mikrotransakcemi ve hrách? To mi vysvětli.

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Destiny 2: Curse of Osiris DLC

Recenze - 18.12.2017
 
Destiny 2: Curse of Osiris DLC

Tímto tempem skončí Destiny v propadlišti dějin.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 

Deskovkový speciál: Scythe

Speciál - 17.12.2017
 
Deskovkový speciál: Scythe

Svět po ničivé válce bojuje o vlastnictví továrny na výrobu bitevních robotů. Bude vítězem tohoto střetu právě vaše civilizace?

 
 
 
Ancestors Legacy – dojmy z hraní

Půl roku před vydáním vypadá tato real-time strategie pro PC a Xbox One více než nadějně!

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Star Wars: Battlefront 2 – The Last Jedi Season aneb krok správným směrem

Co všechno nabízí první várka bezplatného dodatečného obsahu pro Battlefront 2 a co se od vydání stihlo zlepšit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Escape Room – úniková hra

Průšvih. Máte 60 minut na vyřešení problému, jinak jste v loji. Uspějete, nebo skončíte v poli poražených?