Britští vývojáři ze studia Ninja Theory mohou slavit. Jejich akční adventura z prostředí severských zemí dosáhla během pouhých tří měsíců od vydání hranici 500 tisíc prodaných kusů ve verzích pro PC a PlayStation 4.
Vývoj začal před třemi lety a samotní vývojáři se již od začátku netajili svými očekáváními, když projekt nazvali „nezávislou AAA hrou“ (AAA hra – hra s vysokými náklady a tudíž nutnými vysokými příjmy). I přes tento smělý krok se rozhodli prodávat tuto přehlídku skandinávské kultury za 30 dolarů, na poměry AAA her tedy nezvykle levně.
Risk se jim však vyplatil a krátce po vydání hry se na svém Twitteru mohli pochlubit překonáním půlmilionové hranice v prodaných kusů, což překonalo mnohá očekávání z řad veřejnosti i samotných vývojářů. Tento úspěch britského studia má ovšem vliv také v globálním měřítku, jelikož se ukázalo, že i precizně a nákladně zpracované indie hry mají šanci na trhu prorazit.
Hellblade: Senua's Sacrifice je hororová fantasy akční adventura inspirovaná bohatou norskou a keltskou mytologií, v níž je vaším úkolem se jako piktský voják probojovat bohatým světem nadpřirozena, abyste zachránili duši své zemřelé lásky. Při vývoji hry spolupracovali autoři s mnoha vědci, doktory a odborníky na severskou kulturu, aby zajistili co nejrealističtější zážitek. Přečtěte si naší recenzi.
Zdroj: Gamingbolt.com
Mňa tá hra teda nechytila. Neustále podobné hádanky mi otrávili hranie. Radšej ich tam mali dať menej a o to originálnejšie a ten súbojový systém bol taký nemastný, neslaný. Nič pre mňa.
Odpověď na komentář uživatele El Scorpio
Teď je na steamu ve slevě tak třeba další pár tisíc kusů přibude Jinak co se studia týče tak máš pravdu, sto lidí je ideální k udržení přehledu…kdežto u nás ve firmě kde je nás taky cca sto to kolikrát vypadá že vůbec nikdo neví která bije
Skoda ze to nevyslo na disku…
Odpověď na komentář uživatele El Scorpio
Velké štúdia možú byt v klidu a to ešte velice dlhú dobu!
No, dobré prodeje a dobré ohlasy…
[ odkaz ]
Skvělá hra, zaslouží si to. Nečekám, že by udělali druhý díl, ale něco podobně originálního. . proč ne.
Pro mě osobně jednoznačně hra roku 2017. A že jsem toho letos odehrál dost.
Odpověď na komentář uživatele El Scorpio
Uz tohle je super uspech pro ne náklady jsou zaplacený co se proda odteď je uz zisk, taky si tu časem koupím a přeji jim at se toho aspon jeste pulmega proda
Komunita to nazvala ako "AA" hra. Kvalitou a výpravou sa na prvý pohľad približuje AAA hrám, avšak nepracujú na tom tisíce ľudí, ani polovica rozpočtu nejde na (doslova) propagandu. Takýmto projektom fandím. Menšie až stredne veľké štúdio (do 100 ľudí) si dokáže udržať prehľad o práci jednotlivých zložiek, ktoré vedia spolu komunikovať tak, aby výsledný produkt dával celistvý pocit.
Klasické AAA hry v súčasnej podobe mieria do záhuby. Po rokoch stagnácie a akceptovania to už pocítili traja najväčší hriešnici EA, Activision a Ubisoft. Pomaly si svoj podiel viny začína odnášať aj Bethesda a Warner Bros.
500 000 kusov sa mi zdá ale málo. Snáď im to ešte porastie.