V hodně velké nadsázce by se dalo říct, že pokud vás baví lineární singleplayerové hry, jste u společnosti Electronic Arts za exota. Finanční ředitel Blake Jorgensen se totiž na Credit Suisse Technology, Media & Telecom konferenci vrátil k uzavření studia Visceral Games a k přepracování jejich Star Wars hry, která měla podle původních plánů být akční adventurou zaměřenou na příběh většího množství postav.
Jorgensen řekl, že během vývoje se neoznámená hra ze světa Hvězdných válek stávala více a více lineární, což je věc, kterou hráči v posledních letech přestávají mít rádi. A to byl právě jeden z důvodu, proč došlo k zavření studia Visceral Games, které vdechlo život hororové sérii Dead Space.
Studio Visceral Games se mělo snažit posunout herní zážitek na novou úroveň, ale byli v nedostatečném počtu. Za posledních pět až šest let se tým zmenšil a z toho důvodu museli přispěchat na pomoc lidé z EA Vancouver a Motive. Společně se snažili splnil cíl, ale vydavatel si začal stále více uvědomovat, že bude velmi těžké zaplatit vývoj, respektive že se titul nebude tak dobře prodávat. To byl prý hlavní důvod, proč bude akční adventura Star Wars předělána, aby více odpovídala dnešním požadavkům hráčů, včetně online složky. Ta udrží hráče u hry mnohem déle než singleplayer, který by byl kupříkladu na 15 až 30 hodin.
Většinou k těmto změnám dochází mnohem dříve, v době, kdy projekt ještě není oznámen. V případě akční adventury Star Wars, na které se podílela i bývalá scénáristka Uncharted Amy Hennig, to ale zašlo dál, přesto byl řez prý nutný. Zajímavé ale je, že problémy ve vývoji měly být mnohem dříve. Bohužel už nevíme, jak rozsáhlé změny v tomto projektu budou. Nad tím můžeme jen dlouze debatovat.
Já vám nevím. Přijde mi, že v Electronic Arts mají v posledních letech podivné názory a dělají rozhodnutí, která je jednoho dne budou hodně mrzet. Vždyť se stačí podívat na úspěchy, kterých dosahují singleplayerové open-world RPG v čele se Zaklínačem 3 a Skyrimem.
Zdroj: Dualshockers.com
Odpověď na komentář uživatele midder
Hrál jsem jenom betu, zbytek dojmu jsem nabral z reference ostatních hráčů. . Každopádně nahajpovaný to bylo fest a hráči na to slyšeli jak krysy na píšťalku
Dnešní politika je vyrobit za kus, vypatlance a dětičky, který nakrmí o tom, že hra je skvělá atd. a všichi masitě kupují a kupují. Já se zastavil u BF3 s tím, že to nikdy nedokončily. Marketing za několik milionů je jim milejší než dobře hratelná hra. Dokud tu budou ti pitomci co to kupují, tak to bude furt a furt dokola. Jediné co v posledních "AAA" her z dřívějška dokázali EA a IW tak je to že se vrátili k původním osvědčeným "verzím" … za BF1 je to pouze a jen první světová a u CoD pochopitelně jen a jen Druhá světová. Vše okolo jak jinak než jen zničili, nedodělali nebo přehnali. Létající vlaky nejspíš jsou nejlepším řešením pro druhou světovou válku a černoška v čele první světové války…. velebnosti jdu blejt
Odpověď na komentář uživatele rawneox
S Battlefieldem 1 se EA trefilo jen diky hypu co vyvolavaji strilecky z valek minuleho stoleti a urcite ne protoze by se Battlefield 1 hral dobre a nebo celkove byl dobrou hrou.
Nj na tupych strileckach se přes mikrotransakce asi vydělá víc : /
Openworld star wars game? To bych radosti asi neprezil. . To by me ani jejich microtransakce nezastavili
Tak kdyby ty nelineární hry dělali jako třeba Dragon Age: Origins tak bych s tím neměl problém, ale dost pochybuju, že se to stane.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Mám Catalyst na platinu a doporučuji. Chvíli trvá, než se do toho dostaneš, ale pak to už jde.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Oproti jedničce je ME: C strašně chaotické a především tupé – jako většina her od Ubi a EA v dnešní době. Ty hry jsou dělány pro masy, ne-li rovnou primitivy. Je to smutné. Neurážím nikoho konkrétního tady ani jinde, ale nelze to nevidět. Stojí to 60Euro, člověk to dohraje za pár hodin, ani to není dodělané a ještě vás to vede za ručičku jak batole doufajíc, že to neprokouknete přes ten jakože luxusní vizuál.
Odpověď na komentář uživatele Alfajk
Crysis 1 je jedna z nejlepších her všech dob, tak to trojka měla těžké. Mohla mít lepší příběh, to jo, ale po hratelnostní stránce byla naprosto v pořádku. ME: Castalyst se teprve chystám hrát, jen jsem slyšel, že není oproti jedničce nijak horší, tak tady se můžu mýlit.
Jasný no, a proto The Last of Us – 10/10, Uncharted 4 – 10/10, Life is strange, Heavy Rain, Wolfenstein atd. mezi TOP hrama, že? EA vůbec neví co se hráčům líbí, jsou úplně mimo, tvl jednou se trefili s Velkou Válkou a teď si myslí, že ví všechno. .
Základ je kvalitní příběh! Back to school EA!
Odpověď na komentář uživatele OneShot
ale vem si, jakej upadek byl crysis 3 oproti jednicce, jak sedivej prumer byl ME catalyst a v "režirování" titanfallu nastesti nemeli prsty, proto se jako jedinej z tyhle trojice zminenych her povedl
At si vydavaji jen mp. Je to jejich obchodní politika, ale nemusi pritom presvedcovat ostatní o své pravdě – to je na tom mimo. Jakmile někdo zobecnuje "hraci chteji" tak jednoduse klame.
Co o tom EA ví. Nevydali dobrou hru už ani nepamatuji A to "dobrý" je za tři…
Ať už se radši věnují jen svým sportovním hrám a normální hry ať přenechají schopnějším. Za posledních 5 let vydali 3 jakž takž dobré hry- Crysis 3, Mirror’s Edge Catalyst a Titanfall 2. A to je sakra málo, zvlášť na takhle velkou korporaci.
Ja pevne verím, že jedného pekného dňa EA vydá multiplayer only hru a tá dopadne ako Battleborn. Potom konečne pochopia. A ak nie tak sa tá ich loď potopí úplne.