Včera k večeru uspořádal Ubisoft stream zaměřený na očekávanou hru Beyond Good & Evil 2. Kreativní ředitel Michel Ancel se svými kolegy odhalil nové podrobnosti z vývoje. Dozvěděli jsme se nové informace o příběhu, charakterech a dalších věcech.
Začneme tím nejpodstatnějším, dle mého. Beyond Good & Evil 2 budeme moci hrát sami v singleplayeru. Vývojáři se ale budou snažit hráče přimět, aby si zahráli se svými kamarády a přáteli. Právě hraní ve více lidech má být hlavním motorem příběhu, ale samozřejmě budou ve hře i tradiční pasáže se začátkem, prostředkem a koncem. V průběhu dobrodružství se máme seznámit s celou řadou charakterů, což má být dost emotivní.
Během živého přenosu byla k vidění celá řada konceptů. Na artworcích si prohlédnete nové postavy a kosmické lodě. Tvůrce populárního Raymana ukázal kosmické lodě všech tvarů a velikostí. Ty půjde navíc různě modifikovat a vylepšovat. Zajímavě vypadají i hybridní charaktery, které v některých částech připomínají tygra, slona, může, ženu apod. Postavy sdílení DNA.
Důležitým prvkem Beyond Good & Evil 2 bude cestování, kdy se z malé čajovny ve městě dostanete na obrovskou vesmírnou loď ve vesmíru. Tato pasáž byla vidět v traileru na červnové E3 v Los Angeles. Ve studiu si dali za úkol, aby přechod byl bezproblémový a hladký.
Když už je řeč o E3, tak od června letošního roku se počet zaměstnanců tvůrčího celku téměř zdvojnásobil.
Beyond Good & Evil 2 nemá stanovené datum vydání, vyjít by měl na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
Zdroj: Eurogamer.net, IGN.com
Singleplayer? Pro mne alfa a omega. Nesnesu pomyšlení že je někdo lepší a vytirá si se mnou prdel. Hraju si Zeldu asi 45 hodin a v tom to všechno mám. Svým tempem a jdu si kam chci a řeším co zrovna chci. Kdykoliv se necítím uteču a řeším jiný problém. A po všech těch letech se u hraní bavím a je to pro mne nové. Singleplayer není mrtvý. To víme.
Já se na hru tedy nijak zvlášť netěším. Jednička mě hodně bavila, ale když se podívám hlouběji, co přesně mě na jedničce bavilo, tak zjistím, že to jsou přesně ty věci, které ve dvojce dle ukázek absentují. A aby mi během single kampaně někdo cpal hru více hráčů, to už je vrchol.
singleplayer MMO už tu byly. Destiny, SWTOR aj. a jak dopadli .
Odpověď na komentář uživatele
Nelze jinak než souhlasit
Podle mě se nám mezi managery v herním průmyslu rozvijí nová a velmi nebezpečná nemoc – kooperace a multiplayer všude a ve všem. Já chci, aby tohle byla singl-player hra, ke které si večer po škole/práci sednu a odstřihnu se od okolního světa. Nic více, nic méně.
To snad ne oni z toho udělaj co-op kokotinu jako Division to už jděte do hajzlu fakt. . ještě mikrotransakce a bude to pecka
Tak touhle informací mě tedy UBISOFT a ani Ancel nepotěšili.
Další kooperační multiplayer hra, která bude hlavně těžit z hraní ve více hráčů, tudíž pro jednoho hráče to asi nebude žádná výhra. No fantastický. Pokud to nabídne hraní ve split-screenu na jedné konzoli, tak mi to nevadí, ale pokud myslí hlavně online hraní, tak od toho tu už máme mnoho jiných her a na zábavu v tomto, ačkoli velice nápaditém světě, asi hodně rychle zapomenu.
No po této informace jsem vůči této hře opravdu velmi, velmi obezřetný a uvidíme.