Uživatel nepřihlášen
   

Možnosti dalších Assassin's Creed? Vikingové, Athény a Sparta nebo Hannibal

Pondělí 11.12.2017 16:22 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Ale také ruská revoluce, dobytí Ameriky po objevení Krištofem Kolumbem, španělská inkvizice, feudální Japonsko a další možnosti.

Někteří hráči Assassin's Creed obdrželi od Ubisoftu průzkum, ve kterém se vývojáři ptají na to, kde by se měla v budoucnu tahle série odehrávat.

Není to poprvé a zřejmě ani naposled, co Ubisoft vybraným hráčům Assassin's Creed posílá průzkum, aby zjistil, v jaké době a na jaký konflikt světových dějin by se měla v budoucnu tahle série zaměřit. V nejnovějším průzkumu jsou na výběr hodně atraktivní možnosti. Mějte ale na paměti, že pokud se některá z níže zmíněných možností do série dostane, bude to trvat několik let.

Čingischán a mongolské invaze
Dobytí Ameriky po objevení Krištofem Kolumbem
Španělská inkvizice, stejné zasazení jako film Assassin’s Creed
Feudální Japonsko
Peloponéská válka mezi Athénami a Spartou ve starověkém Řecku
Císařská dynastie ve středověké Číně
Hannibalova invaze do Říma
Temný věk a historie krále Artuše
Vzestup římské říše ve středomořské pánvi
Alexandr Veliký
Svržení carského režimu komunisty během ruské revoluce
Vilém Dobyvatel a dobytí Anglie

Jaká z možností se vám nejvíce zamlouvá? Dejte nám vědět do komentářů, kde by se měla série Assassin's Creed odehrávat.

Zdroj: Facebook

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: assassins creed
Související novinky
 
Vzniká anime Assassin's Creed

Vzniká anime Assassin's Creed

Středa 5.7.2017 17:40 - Na projektu pracuje Adi Shankar, který připravuje animovaný seriál Castlevania pro Netflix. Přečíst celý článek »

Tuna informací o Assassin's Creed: Origins z nového čísla Game Informeru
 

Tuna informací o Assassin's Creed: Origins z nového čísla Game Informeru

Sobota 10.6.2017 16:36 - Je toho VÁŽNĚ HODNĚ, takže si udělejte kafe… Přečíst celý článek »

88 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Assassin's Creed: Origins dorazí v říjnu, tvrdí další únik

Assassin's Creed: Origins dorazí v říjnu, tvrdí další únik

Sobota 10.6.2017 10:38 - Uniklá obálka magazínu Game Informer ukazuje hlavního hrdinu, Sfingu nebo pyramidy. Přečíst celý článek »

18 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Možnosti dalších Assassin's Creed? Vikingové, Athény a Sparta nebo Hannibal
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Jamajčan   1x   Přesně, když v českých luzích a hajích jsou jen lesy, pole a sem tam hrady.Jamajčanjamajcan73308    12.1.2018 13:11 Jamajčan

@ odpověď na komentář od Golradir:Přesně, když v českých luzích a hajích jsou jen lesy, pole a sem tam hrady.

Golradir napsal:Skandinávie a Anglie jako nudné prostředí? Cože? Co jako na mapě chceš všechno mít? Snad necheš mít na jedné velké mapě poušť, lesy a zasněženou krajinu :D? Náhodou pokud by to bylo uděláno jako Black Flag, kde bys měl Vikingskou loď a měl bys k dispozici Skandinávii a Anglii, tak to by bylo boží prostředí. To by mě zajímalo jaký máš názor na prostředí českých zemí v Kingdom Come Deliverence, kde nic kromě lesů a hradišť určitě nenajdeš :D :D :D

James Faith   3x   Mně se něco nelíbí, vezměte to všem, ať je tím baví sebevíc, protože se na to nechce ani koukat.

A tenhle člověk tady káže o sobectví.
James Faithjames-faith28144
    2.1.2018 20:37
James Faith

@ odpověď na komentář od KaiZen:Mně se něco nelíbí, vezměte to všem, ať je tím baví sebevíc, protože se na to nechce ani koukat.

A tenhle člověk tady káže o sobectví.

KaiZen napsal:Já zase nechápu lidi, kteří chtějí podporovat mnohokrát recyklovaný titul a zabíjet tím originální projekty. To je teprve kus poctivého sobectví. AC série je produktem moderního managementu, nikoliv herního entusiasmu, jestli jste si ráčil všimnout. O tom svědčí také úroveň optimalizace, jenž je, a to i přes dlouholeté zkušenosti, žalostná.

Ondrej_V   2x   AC je dítětem Patrice Désiletse, Jade Raymond, Coreyho Maye a ještě několika dalších členů. Tenhle produkt "moderního managementu" (haha, "moderního managementu") byl natolik dobrý, že jim Ubisoft nahradil PoP (plus další polehčující okolnosti ve prospěch AC - kupování licence) .
Úroveň optimalizace... Myslet si, že s GTX 950 a neodemčenou i5 Haswell rozjedu všechno jako bůh, je blbost. Buď si koupím konzoli, nebo... Když se mi sekalo Assassin's Creed II při cut-scenách před osmi lety, koupil jsem lepší počítač.
To, že někde keř létá ve vzduchu, mi taky vrásky na čele nedělá. Hry s velkými světy prostě sem a tam mají nějakou nedokonalost, ale protože nejsem člověk s pravítkem v prd##i, tak mi to nevadí a buď se zasměju, nebo ji rovnou ignoruju. Spíš než optimalizace je na obtíž sehnat obsah mikrotransakcí bez získání gamblerské závislosti (random odměny / lootboxy / Heka truhly) ...

Letos jsem kupoval nový počítač a hraju si vesele Origins. Včera jsem konečně udělal 100 % (75 hodin) .
Ondrej_Vondrej_v15018
    2.1.2018 12:03
Ondrej_V

@ odpověď na komentář od KaiZen:AC je dítětem Patrice Désiletse, Jade Raymond, Coreyho Maye a ještě několika dalších členů. Tenhle produkt "moderního managementu" (haha, "moderního managementu") byl natolik dobrý, že jim Ubisoft nahradil PoP (plus další polehčující okolnosti ve prospěch AC - kupování licence) .
Úroveň optimalizace... Myslet si, že s GTX 950 a neodemčenou i5 Haswell rozjedu všechno jako bůh, je blbost. Buď si koupím konzoli, nebo... Když se mi sekalo Assassin's Creed II při cut-scenách před osmi lety, koupil jsem lepší počítač.
To, že někde keř létá ve vzduchu, mi taky vrásky na čele nedělá. Hry s velkými světy prostě sem a tam mají nějakou nedokonalost, ale protože nejsem člověk s pravítkem v prd##i, tak mi to nevadí a buď se zasměju, nebo ji rovnou ignoruju. Spíš než optimalizace je na obtíž sehnat obsah mikrotransakcí bez získání gamblerské závislosti (random odměny / lootboxy / Heka truhly) ...

Letos jsem kupoval nový počítač a hraju si vesele Origins. Včera jsem konečně udělal 100 % (75 hodin) .

KaiZen napsal:Já zase nechápu lidi, kteří chtějí podporovat mnohokrát recyklovaný titul a zabíjet tím originální projekty. To je teprve kus poctivého sobectví. AC série je produktem moderního managementu, nikoliv herního entusiasmu, jestli jste si ráčil všimnout. O tom svědčí také úroveň optimalizace, jenž je, a to i přes dlouholeté zkušenosti, žalostná.

OneShot   2x   Poctivého sobectví? Herního entusiasmu? Tak bych řekl, že ve snaze o povznesenost mluvy jsi to trochu překombinoval. Jak jsem psal, prostě mě hra baví. A když hra baví, nepotřebuje inovaci. Třeba takové šachy, ty baví lidi už přes 3000 let. A posledních několik staletí zůstala pravidla bez sebemenší změny. Zůstala beze změny, ježto hra je perfektně vyvážená a nepotřebuje měnit a a a... prostě lidi baví.
Ovšem to, že jsou šachy "monopolem" zábavy tak dlouho, neznamená, že by vytlačily ostatní hry. Nakonec, každý potřebuje hru blízkou své úrovni, takže pro jednoho jsou tu šachy, pro jiného dáma a pro tebe třeba člověče, nezlob se.
K originalitě- AC je dost originální projekt sám o sobě, žádná jiná podobná hra neexistuje. Jestli ano, tak hrdě jmenuj. Pokud jde o optimalizaci, to je prchavá záležitost. Rád se ke hrám vracím a pár let po vydání problém s optimalizací vymizí a zůstane jen výborná hra. Tím neříkám, že se mi to líbí, ale jsou i jiné tituly, které jsou na tom s optimalizací hůře (namátkou Arkham Knight, Zaklínač 2) . Vrcholem jsou některé indie tituly, kdy hra o velikosti 2GB drze žádá 8GB RAM.
OneShotoneshot73915
    2.1.2018 11:25
OneShot

@ odpověď na komentář od KaiZen:Poctivého sobectví? Herního entusiasmu? Tak bych řekl, že ve snaze o povznesenost mluvy jsi to trochu překombinoval. Jak jsem psal, prostě mě hra baví. A když hra baví, nepotřebuje inovaci. Třeba takové šachy, ty baví lidi už přes 3000 let. A posledních několik staletí zůstala pravidla bez sebemenší změny. Zůstala beze změny, ježto hra je perfektně vyvážená a nepotřebuje měnit a a a... prostě lidi baví.
Ovšem to, že jsou šachy "monopolem" zábavy tak dlouho, neznamená, že by vytlačily ostatní hry. Nakonec, každý potřebuje hru blízkou své úrovni, takže pro jednoho jsou tu šachy, pro jiného dáma a pro tebe třeba člověče, nezlob se.
K originalitě- AC je dost originální projekt sám o sobě, žádná jiná podobná hra neexistuje. Jestli ano, tak hrdě jmenuj. Pokud jde o optimalizaci, to je prchavá záležitost. Rád se ke hrám vracím a pár let po vydání problém s optimalizací vymizí a zůstane jen výborná hra. Tím neříkám, že se mi to líbí, ale jsou i jiné tituly, které jsou na tom s optimalizací hůře (namátkou Arkham Knight, Zaklínač 2) . Vrcholem jsou některé indie tituly, kdy hra o velikosti 2GB drze žádá 8GB RAM.

KaiZen napsal:Já zase nechápu lidi, kteří chtějí podporovat mnohokrát recyklovaný titul a zabíjet tím originální projekty. To je teprve kus poctivého sobectví. AC série je produktem moderního managementu, nikoliv herního entusiasmu, jestli jste si ráčil všimnout. O tom svědčí také úroveň optimalizace, jenž je, a to i přes dlouholeté zkušenosti, žalostná.

KaiZen    Já zase nechápu lidi, kteří chtějí podporovat mnohokrát recyklovaný titul a zabíjet tím originální projekty. To je teprve kus poctivého sobectví. AC série je produktem moderního managementu, nikoliv herního entusiasmu, jestli jste si ráčil všimnout. O tom svědčí také úroveň optimalizace, jenž je, a to i přes dlouholeté zkušenosti, žalostná.KaiZenkaizen13419    2.1.2018 03:08 KaiZen

@ odpověď na komentář od OneShot:Já zase nechápu lidi, kteří chtějí podporovat mnohokrát recyklovaný titul a zabíjet tím originální projekty. To je teprve kus poctivého sobectví. AC série je produktem moderního managementu, nikoliv herního entusiasmu, jestli jste si ráčil všimnout. O tom svědčí také úroveň optimalizace, jenž je, a to i přes dlouholeté zkušenosti, žalostná.

OneShot napsal:Já se na další díly těším. Stejně tak plno dalších hráčů. Nechápu lidi, co si přejou konec nějaké série jen proto, že jí sami nehrajou. Myslím, že se tomu říká sobectví a egocentrismus, neřkuli i něco horšího od č.

OneShot   5x   Já se na další díly těším. Stejně tak plno dalších hráčů. Nechápu lidi, co si přejou konec nějaké série jen proto, že jí sami nehrajou. Myslím, že se tomu říká sobectví a egocentrismus, neřkuli i něco horšího od č.OneShotoneshot73915    22.12.2017 07:02 OneShot

@ odpověď na komentář od KaiZen:Já se na další díly těším. Stejně tak plno dalších hráčů. Nechápu lidi, co si přejou konec nějaké série jen proto, že jí sami nehrajou. Myslím, že se tomu říká sobectví a egocentrismus, neřkuli i něco horšího od č.

KaiZen napsal:Nechte už to umřít. Vždyť je to směšné. Taková dojná kráva bez špetky inovativního obsahu.

KaiZen    Nechte už to umřít. Vždyť je to směšné. Taková dojná kráva bez špetky inovativního obsahu.KaiZenkaizen13419    21.12.2017 21:28 KaiZen

Nechte už to umřít. Vždyť je to směšné. Taková dojná kráva bez špetky inovativního obsahu.

OneShot   2x   Problém je v téměř nulové míře exotičnosti a civilizovanosti. Pokud jde o první věc, tehdejší Anglie je v podstatě pustina- v létě rovina pokrytá travou, v zimě rovina pokrytá ledem a sněhem. Vše naruší sem tam nějaké hradisko- pevnost. Skandinávie je na tom podobně. Řekl bych, že i pro většinu, ale pro mě rozhodně, by bylo lákavější nějaké rozmanitější prostředí, kde se skutečně s krajinou střídají větší města a ani ráz krajiny, aby nebyl pořád stejný. Příkladem budiž aktuální Origins, kde každý egyptský nóm má svůj vlastní, jedinečný kolorit. Stejně tak je pro mě mnohem atraktivnější exotické prostředí, pokud chci vidět bláto, louky, déšť a středověký hrad, stačí se projet po Čechách. Nebo si zahrát Unreal Tournament, kde středověkou Anglii připomínají desítky map, akorát se tak nejmenují.
Druhá věc je pak civilizovanost a tím pádem i uvěřitelnost- ve společnosti, která má sofistikované zákony a města o x-tisících obyvatel, není zas tak podivné, že existuje nepolapitelný vrah- Asasín. Naopak ale někde, kde společnost de facto neexistuje, všichni přítomní žijí v jednom velkém válečném konfliktu a kohokoli, koho neznají, spatří na kilometr a bez ptaní zajmou, nebo rovnou zabijí, tam si Asasína nedokážu představit. Aby to bylo aspoň trošku "autentické", musel by celý svět fungovat jako "restricted area" a nepřátelé vás pronásledovat přes půlku mapy- taky kde se na holé pláni ukrýt? A to mi nepřijde jako dobrá hratelnost. (Ne, nechci autentickou hru, to ani nejde, ale existuje určitá hranice, kterou, zvláště u hry z historie, nejsem ochoten překročit. )
OneShotoneshot73915
    18.12.2017 05:06
OneShot

@ odpověď na komentář od Golradir:Problém je v téměř nulové míře exotičnosti a civilizovanosti. Pokud jde o první věc, tehdejší Anglie je v podstatě pustina- v létě rovina pokrytá travou, v zimě rovina pokrytá ledem a sněhem. Vše naruší sem tam nějaké hradisko- pevnost. Skandinávie je na tom podobně. Řekl bych, že i pro většinu, ale pro mě rozhodně, by bylo lákavější nějaké rozmanitější prostředí, kde se skutečně s krajinou střídají větší města a ani ráz krajiny, aby nebyl pořád stejný. Příkladem budiž aktuální Origins, kde každý egyptský nóm má svůj vlastní, jedinečný kolorit. Stejně tak je pro mě mnohem atraktivnější exotické prostředí, pokud chci vidět bláto, louky, déšť a středověký hrad, stačí se projet po Čechách. Nebo si zahrát Unreal Tournament, kde středověkou Anglii připomínají desítky map, akorát se tak nejmenují.
Druhá věc je pak civilizovanost a tím pádem i uvěřitelnost- ve společnosti, která má sofistikované zákony a města o x-tisících obyvatel, není zas tak podivné, že existuje nepolapitelný vrah- Asasín. Naopak ale někde, kde společnost de facto neexistuje, všichni přítomní žijí v jednom velkém válečném konfliktu a kohokoli, koho neznají, spatří na kilometr a bez ptaní zajmou, nebo rovnou zabijí, tam si Asasína nedokážu představit. Aby to bylo aspoň trošku "autentické", musel by celý svět fungovat jako "restricted area" a nepřátelé vás pronásledovat přes půlku mapy- taky kde se na holé pláni ukrýt? A to mi nepřijde jako dobrá hratelnost. (Ne, nechci autentickou hru, to ani nejde, ale existuje určitá hranice, kterou, zvláště u hry z historie, nejsem ochoten překročit. )

Golradir napsal:Skandinávie a Anglie jako nudné prostředí? Cože? Co jako na mapě chceš všechno mít? Snad necheš mít na jedné velké mapě poušť, lesy a zasněženou krajinu :D? Náhodou pokud by to bylo uděláno jako Black Flag, kde bys měl Vikingskou loď a měl bys k dispozici Skandinávii a Anglii, tak to by bylo boží prostředí. To by mě zajímalo jaký máš názor na prostředí českých zemí v Kingdom Come Deliverence, kde nic kromě lesů a hradišť určitě nenajdeš :D :D :D

James Faith   2x   Problém je, že na severu Británie a ve Skandinávii v období, které se tu prosazuje, nebyla žádná velká města. V jednu dobu největší město vikingské éry Hedeby mělo na vrcholu kolem 1 000 obyvatel a v porovnání se zbytkem Skandinávie to byla bohatá metropole.

AC bez jednoho opravdu velkého města by byl jen stínem ostatních her, protože by přišel o svůj hlavní element, který ho od začátku definoval.
James Faithjames-faith28144
    18.12.2017 00:06
James Faith

@ odpověď na komentář od Golradir:Problém je, že na severu Británie a ve Skandinávii v období, které se tu prosazuje, nebyla žádná velká města. V jednu dobu největší město vikingské éry Hedeby mělo na vrcholu kolem 1 000 obyvatel a v porovnání se zbytkem Skandinávie to byla bohatá metropole.

AC bez jednoho opravdu velkého města by byl jen stínem ostatních her, protože by přišel o svůj hlavní element, který ho od začátku definoval.

Golradir napsal:Skandinávie a Anglie jako nudné prostředí? Cože? Co jako na mapě chceš všechno mít? Snad necheš mít na jedné velké mapě poušť, lesy a zasněženou krajinu :D? Náhodou pokud by to bylo uděláno jako Black Flag, kde bys měl Vikingskou loď a měl bys k dispozici Skandinávii a Anglii, tak to by bylo boží prostředí. To by mě zajímalo jaký máš názor na prostředí českých zemí v Kingdom Come Deliverence, kde nic kromě lesů a hradišť určitě nenajdeš :D :D :D

Golradir    Skandinávie a Anglie jako nudné prostředí? Cože? Co jako na mapě chceš všechno mít? Snad necheš mít na jedné velké mapě poušť, lesy a zasněženou krajinu :D? Náhodou pokud by to bylo uděláno jako Black Flag, kde bys měl Vikingskou loď a měl bys k dispozici Skandinávii a Anglii, tak to by bylo boží prostředí. To by mě zajímalo jaký máš názor na prostředí českých zemí v Kingdom Come Deliverence, kde nic kromě lesů a hradišť určitě nenajdeš :D :D :DGolradirgolradir71350    17.12.2017 23:45 Golradir

@ odpověď na komentář od Draper:Skandinávie a Anglie jako nudné prostředí? Cože? Co jako na mapě chceš všechno mít? Snad necheš mít na jedné velké mapě poušť, lesy a zasněženou krajinu :D? Náhodou pokud by to bylo uděláno jako Black Flag, kde bys měl Vikingskou loď a měl bys k dispozici Skandinávii a Anglii, tak to by bylo boží prostředí. To by mě zajímalo jaký máš názor na prostředí českých zemí v Kingdom Come Deliverence, kde nic kromě lesů a hradišť určitě nenajdeš :D :D :D

Draper napsal:To by bylo nudné prostředí, samé lesy a hradiště.

Draper   2x   To by bylo nudné prostředí, samé lesy a hradiště.Draperdraper18948    17.12.2017 19:36 Draper

@ odpověď na komentář od Jamajčan:To by bylo nudné prostředí, samé lesy a hradiště.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Jamajčan napsal:Ne, myslel jsem seriál Vikings z produkce HISTORY CHANNEL.

Jamajčan   1x   Ne, myslel jsem seriál Vikings z produkce HISTORY CHANNEL.Jamajčanjamajcan73308    17.12.2017 17:23 Jamajčan

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Ne, myslel jsem seriál Vikings z produkce HISTORY CHANNEL.

Ondrej_V napsal:Myslíš jako v Ryse? To asi ne...

Ondrej_V    Myslíš jako v Ryse? To asi ne...Ondrej_Vondrej_v15018    16.12.2017 18:19 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od Jamajčan:Myslíš jako v Ryse? To asi ne...

Jamajčan napsal:Já bych chtěl AC z doby vikingských nájezdů do Anglie.

Jamajčan    Já bych chtěl AC z doby vikingských nájezdů do Anglie.Jamajčanjamajcan73308    16.12.2017 17:40 Jamajčan

Já bych chtěl AC z doby vikingských nájezdů do Anglie.

Golradir   1x   Máš pravdu, na Syndicate jsem zapomněl, ale tam mi právě chybělo to bratrstvo - byl tam pouze ten Ind a gang :( A jejich "tajná" základna byl vlak :DGolradirgolradir71350    15.12.2017 21:24 Golradir

@ odpověď na komentář od James Faith:Máš pravdu, na Syndicate jsem zapomněl, ale tam mi právě chybělo to bratrstvo - byl tam pouze ten Ind a gang :( A jejich "tajná" základna byl vlak :D

James Faith napsal:Dvojčata v Syndicate byla od malička na assassiny cvičena také.

James Faith   2x   Dvojčata v Syndicate byla od malička na assassiny cvičena také.James Faithjames-faith28144    13.12.2017 22:12 James Faith

@ odpověď na komentář od Golradir:Dvojčata v Syndicate byla od malička na assassiny cvičena také.

Golradir napsal:Já bych hlavně chtěl aby hlavní hrdina byl už od dětství cvičen jako Assassin, protože nikoho takového jsme tu kromě Altaira neměli (levobočka Shaye nepočítám) . Už mě nebaví, jak se hlavní hrdina přidá k Assassinům (nebo je dokonce založí) jenom kvůli své osobní ztrátě. Chci plně fungující Assassinskou základnu, ve které bude plno Assassinů - chtěl bych prostě zažít podobnou atmosféru jako měl Masyaf. A hlavně chci cítit, že můj hrdina je opravdu členem nějakého starého a obrovského bratrstva (AC1, Brotherhood, Unity) . Chtěl bych podobnou a jedinečnou atmosféru, kterou měl pro mě první díl (remaku jedničky bych se vůbec nebránil :) ) .

Golradir   2x   Já bych hlavně chtěl aby hlavní hrdina byl už od dětství cvičen jako Assassin, protože nikoho takového jsme tu kromě Altaira neměli (levobočka Shaye nepočítám) . Už mě nebaví, jak se hlavní hrdina přidá k Assassinům (nebo je dokonce založí) jenom kvůli své osobní ztrátě. Chci plně fungující Assassinskou základnu, ve které bude plno Assassinů - chtěl bych prostě zažít podobnou atmosféru jako měl Masyaf. A hlavně chci cítit, že můj hrdina je opravdu členem nějakého starého a obrovského bratrstva (AC1, Brotherhood, Unity) . Chtěl bych podobnou a jedinečnou atmosféru, kterou měl pro mě první díl (remaku jedničky bych se vůbec nebránil :) ) .Golradirgolradir71350    13.12.2017 15:59 Golradir

Já bych hlavně chtěl aby hlavní hrdina byl už od dětství cvičen jako Assassin, protože nikoho takového jsme tu kromě Altaira neměli (levobočka Shaye nepočítám) . Už mě nebaví, jak se hlavní hrdina přidá k Assassinům (nebo je dokonce založí) jenom kvůli své osobní ztrátě. Chci plně fungující Assassinskou základnu, ve které bude plno Assassinů - chtěl bych prostě zažít podobnou atmosféru jako měl Masyaf. A hlavně chci cítit, že můj hrdina je opravdu členem nějakého starého a obrovského bratrstva (AC1, Brotherhood, Unity) . Chtěl bych podobnou a jedinečnou atmosféru, kterou měl pro mě první díl (remaku jedničky bych se vůbec nebránil :) ) .

fighter08    Každé období je svým způsobem zajímavé, hlavní je to jak se toho Ubisoft ujme. Mě se osobně se dost nezamlouvá to jak zpracovali Francouzskou revoluci v Unity, plní tam spíš úlohu na pozadí.fighter08fighter0815352    13.12.2017 12:31 fighter08

Každé období je svým způsobem zajímavé, hlavní je to jak se toho Ubisoft ujme. Mě se osobně se dost nezamlouvá to jak zpracovali Francouzskou revoluci v Unity, plní tam spíš úlohu na pozadí.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Draper   2x   Třicetiletá válkaDraperdraper18948    12.12.2017 23:34 Draper

Třicetiletá válkaKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

CzePavel99    Feudální Japonsko, Císařská dynastie ve středověké Číně, Španělská inkvizice nebo Temný věk a historie krále Artuše bych viděl asi nejradši. Tak uvidíme co si přichystaj :)CzePavel99czepavel9911259    12.12.2017 08:35 CzePavel99

Feudální Japonsko, Císařská dynastie ve středověké Číně, Španělská inkvizice nebo Temný věk a historie krále Artuše bych viděl asi nejradši. Tak uvidíme co si přichystaj :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot   2x   Třeba se dočkáme- všichni legendární Asasíni (ti ze Svatyně v AC2, celkem jich bylo 7) se buď v nějaké hře přímo objevili, nebo jsou na tomto seznamu. S výjimkou právě Daria a období, o kterém jsem psal. Což by mohlo svědčit o tom, že se na hře již pracuje/je v plánu. Teď už hodně spekuluji, ale možná, že v lince z přítomnosti mají Bayekovu/Dariovu čepel, na které by se mohla uchovat DNA původního nositele. To by bylo pěkné propojení s Origins. Možné je také, že bude pokračovat Bayekův/Ayin příběh a za Dariem se podíváme jen v rámci nějaké odbočky. Ale už se spekulacemi končím, než mě tu někdo označí za konspirátora.OneShotoneshot73915    12.12.2017 06:05 OneShot

@ odpověď na komentář od fehrplay:Třeba se dočkáme- všichni legendární Asasíni (ti ze Svatyně v AC2, celkem jich bylo 7) se buď v nějaké hře přímo objevili, nebo jsou na tomto seznamu. S výjimkou právě Daria a období, o kterém jsem psal. Což by mohlo svědčit o tom, že se na hře již pracuje/je v plánu. Teď už hodně spekuluji, ale možná, že v lince z přítomnosti mají Bayekovu/Dariovu čepel, na které by se mohla uchovat DNA původního nositele. To by bylo pěkné propojení s Origins. Možné je také, že bude pokračovat Bayekův/Ayin příběh a za Dariem se podíváme jen v rámci nějaké odbočky. Ale už se spekulacemi končím, než mě tu někdo označí za konspirátora.

fehrplay napsal:Ze všech možností co sem tu prošel se mi tvoje líbí nejvíc snad se někdy realizuje.

Shabydan    Za mě Japonsko, Mongolská invaze nebo válčení Viléma Dobyvatele. Za se bychom byli ve středověkuShabydanshabydan34225    12.12.2017 02:17 Shabydan

Za mě Japonsko, Mongolská invaze nebo válčení Viléma Dobyvatele. Za se bychom byli ve středověku

James Faith   1x   Já bych se střelnému prachu úplně nevyhýbal, jen bych se zastavil u jednoranných pušek s bajonety, tedy 19. století.James Faithjames-faith28144    11.12.2017 23:52 James Faith

@ odpověď na komentář od Kross:Já bych se střelnému prachu úplně nevyhýbal, jen bych se zastavil u jednoranných pušek s bajonety, tedy 19. století.

Kross napsal:Ja jsem vzdycky doufal ze se ty pasaze z pritomnosti dostanou do faze strilecek uz ve trojce kdy se vyslo do ulic...jen na tech par minut jednou dvakrat za hru, jen jako koření místo chození a cteni emailu. Ale co se historie týče tak samozřejmě od střelnýho prachu co nejdál :D

Kross   1x   Ja jsem vzdycky doufal ze se ty pasaze z pritomnosti dostanou do faze strilecek uz ve trojce kdy se vyslo do ulic...jen na tech par minut jednou dvakrat za hru, jen jako koření místo chození a cteni emailu. Ale co se historie týče tak samozřejmě od střelnýho prachu co nejdál :DKrosskross57177    11.12.2017 19:34 Kross

@ odpověď na komentář od James Faith:Ja jsem vzdycky doufal ze se ty pasaze z pritomnosti dostanou do faze strilecek uz ve trojce kdy se vyslo do ulic...jen na tech par minut jednou dvakrat za hru, jen jako koření místo chození a cteni emailu. Ale co se historie týče tak samozřejmě od střelnýho prachu co nejdál :D

James Faith napsal:Podle mě je nejzazší hranicí doba, kdy vojáci/strážci pořádku přestali používat chladné zbraně. Jakmile bude mít každý voják samopal, AC by se muselo předělat na střílečku a už by to byla úplně jiná hra. Tenhle žánr v Ubi pokrývá Splinter Cell.

fehrplay   1x   Ze všech možností co sem tu prošel se mi tvoje líbí nejvíc snad se někdy realizuje.fehrplayfehrplay56494    11.12.2017 19:28 fehrplay

@ odpověď na komentář od OneShot:Ze všech možností co sem tu prošel se mi tvoje líbí nejvíc snad se někdy realizuje.

OneShot napsal:Jasná volba by byla Babylonie (nebo rovnou celá Mezopotámie) za počátků vlády Achaimenovské dynastie, to jest někdy mezi lety 539-465 př. n. l. V tomto období, jež by ve značné míře pokryl život jednoho asasína, došlo k ovládnutí Babylonu Peršany, velké bitvě proti Egyptu (skončila též vítězstvím Peršanů) , zabití králova bratra v jeho nepřítomnosti, osvobození židů z babylonského zajetí, úplnému zničení Babylonu, výstabě Persepolis, samozřejmě k řecko-perským válkám, což čítá okupování Iónských měst, bitvu u Marathónu, Thermopyl, námořní bitvu u Salamíny a mnohé další a v neposlední řadě k vraždě krále Xerxa (ano, asasínem Dariem s Bayekovou skrytou čepelí) . Nemluvě o architektuře, kde se mísil vliv Chetitů, Asyřanů, Babyloňanů, Peršanů i Řeků, bylo by fajn vidět babylonskou věž i visuté zahrady. Jen škoda, že tahle éra není v nabídce.

James Faith    A co se zasazení týče, zajímá mě víceméně jen Čingischán, pokud by byl zasazený v Samarkandu nebo Buchaře, možná tak ještě útok na Bagdád. Co mě na druhou stranu vůbec nebere, je další Řím a pak Japonsko a Čína.

Moji osobní favorité jsou dlouhodobě Siam (60. léta 19. století) , Benin (16. století) a Venezuela (1. polovina 19. století) .
James Faithjames-faith28144
    11.12.2017 19:13
James Faith

A co se zasazení týče, zajímá mě víceméně jen Čingischán, pokud by byl zasazený v Samarkandu nebo Buchaře, možná tak ještě útok na Bagdád. Co mě na druhou stranu vůbec nebere, je další Řím a pak Japonsko a Čína.

Moji osobní favorité jsou dlouhodobě Siam (60. léta 19. století) , Benin (16. století) a Venezuela (1. polovina 19. století) .

James Faith   2x   Podle mě je nejzazší hranicí doba, kdy vojáci/strážci pořádku přestali používat chladné zbraně. Jakmile bude mít každý voják samopal, AC by se muselo předělat na střílečku a už by to byla úplně jiná hra. Tenhle žánr v Ubi pokrývá Splinter Cell.James Faithjames-faith28144    11.12.2017 19:06 James Faith

@ odpověď na komentář od Behavioralista:Podle mě je nejzazší hranicí doba, kdy vojáci/strážci pořádku přestali používat chladné zbraně. Jakmile bude mít každý voják samopal, AC by se muselo předělat na střílečku a už by to byla úplně jiná hra. Tenhle žánr v Ubi pokrývá Splinter Cell.

Behavioralista napsal:Mě by zajímalo, proč se furt Ubisoft brání udělat asasína z novějších dob než x stovek let v minulosti. Proč by se asasín nemohl odehrávat třeba v roce 1983 v Rumunsku?

vertigo    Dyt na to narážím přeci...legenda bude žít :-Dvertigovertigo8493    11.12.2017 19:03 vertigo

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Dyt na to narážím přeci...legenda bude žít :-D

Ondrej_V napsal:Je rozhodnuto na dva nebo tři díly dopředu

Golradir   1x   Já si myslím, že to bude nějaké období, které bude zasazeno mezi konec Origins a začátek prvního dílu. Tedy někdy před vznikem Templářů a Assassínů a frakce bude pořád pojmenovány jako v Origins - Řád a Bratrstvo. Japonsko a Čína - potom snad touží každý a Ubisoft si to snad uvědomuje. Láká mě Vilém Dobyvatel a dobytí Anglie. Král Artuš zní také moc dobře, ale motat se kolem legend mi k AC moc nesedí. Možná bych se nebránil, kdyby další AC skončil tam, kde Origins skončilo a my bychom hráli za Ayu/Amunet a konečně se postarali o Kleopatru :)Golradirgolradir71350    11.12.2017 19:02 Golradir

Já si myslím, že to bude nějaké období, které bude zasazeno mezi konec Origins a začátek prvního dílu. Tedy někdy před vznikem Templářů a Assassínů a frakce bude pořád pojmenovány jako v Origins - Řád a Bratrstvo. Japonsko a Čína - potom snad touží každý a Ubisoft si to snad uvědomuje. Láká mě Vilém Dobyvatel a dobytí Anglie. Král Artuš zní také moc dobře, ale motat se kolem legend mi k AC moc nesedí. Možná bych se nebránil, kdyby další AC skončil tam, kde Origins skončilo a my bychom hráli za Ayu/Amunet a konečně se postarali o Kleopatru :)

James Faith   4x   Origins ukazuje vznik současné podoby Bratrstva, ale Assassini jsou mnohem starší a už ve dvojce byl právě Alexander uveden jako jeden z hlavních cílů legendární assassinky Iltani. Co jsem koukal, tak už i v ACwiki používají termín proto-templáři a proto-assassini pro období, než vznikla jejich jména.James Faithjames-faith28144    11.12.2017 19:01 James Faith

@ odpověď na komentář od ponka_o:Origins ukazuje vznik současné podoby Bratrstva, ale Assassini jsou mnohem starší a už ve dvojce byl právě Alexander uveden jako jeden z hlavních cílů legendární assassinky Iltani. Co jsem koukal, tak už i v ACwiki používají termín proto-templáři a proto-assassini pro období, než vznikla jejich jména.

ponka_o napsal:Teda nejsem v historii zrovna tepaný, ale jak se může assassin creed odehrávat za doby Alexandra Velikého když počátek bratrstva byl v ukázán v AC Origins, které se odehrává cca 300 let po smrti AV. Stejně tak peloponéské války

Diskuze na fóru

Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (80 příspěvků), Roblox + Just Cause 3 (13 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12096 příspěvků), Humble bundle -vše sem (607 příspěvků), STEAM -všechno sem (7083 příspěvků), Trance - TOTY - Top 10 (460 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (55 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Věřte tomu nebo ne, ale ono to není zase tak špatné.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Inis – deskovka

Speciál - 21.1.2018
 
Inis – deskovka

Postaví se do čela keltské země právě váš kmen?

 
 
 
Představujeme zbrusu nový Zing.cz

Spustili jsme veřejnou betu nové verze vašeho oblíbeného herního magazínu. Pojďte se seznámit s novým Zingem.

 
 

The Deer God

Recenze - 17.1.2018
 
The Deer God

Při lovu jelenů si musíte dát pozor nejen na nástrahy přírody, ale taky na stará božstva. Mohlo by se vám zabíjení nevinných zvířátek vymstít.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: PC a konzole
 

Everybody's Golf

Recenze - 15.1.2018
 
Everybody's Golf

Další díl série, který opět není dokonalý, ale díky laxní konkurenci stále nemá sobě rovného.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole