Uživatel nepřihlášen
   

Kingdom Come: Deliverance na nových screenshotech

Pondělí 11.12.2017 17:44 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Kromě Sázavského kláštera a Ratají uvidíte třeba honičku na koních nebo boj s lukem.

Dnes začaly napříč zahraničními weby vycházet dojmy z nedávných novinářských akcích pořádaných v různých zemích, na nichž bylo prezentováno RPG Kingdom Come: Deliverance. Při této příležitosti tu máme další várku screenshotů ze hry.

Na čerstvých obrázcích můžete opět vidět interiér i okolí Sázavského kláštera. Nechybí ani další pohled na Rataje nebo ukázka boje, honičky a interakce s NPC. Všimnout si můžete nejen tradičně působivého českého prostředí, ale i detailně zpracovaného oblečení.

Kingdom Come: Deliverance vychází 13. února 2018, naše dojmy z hraní jsme vám přinesli poměrně nedávno. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.







Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Mapa a artworky z Kingdom Come: Deliverance

Mapa a artworky z Kingdom Come: Deliverance

Neděle 14.1.2018 12:35 - Prohlédněte si důležité postavy a část mapy herního světa. Přečíst celý článek »

28 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Na PS4 a Xboxu One poběží Kingdom Come: Deliverance v rozlišení 900p
 

Na PS4 a Xboxu One poběží Kingdom Come: Deliverance v rozlišení 900p

Středa 10.1.2018 18:56 - Na Xboxu One X a PlayStation 4 Pro to bude lepší. Nejlépe je na tom Xbox One X, kde bude lepší i nasvícení nebo efekty. Přečíst celý článek »

150 komentářů|PS4, Xbox One
Představena česká sběratelská edice Kingdom Come: Deliverance
 

Představena česká sběratelská edice Kingdom Come: Deliverance

Čtvrtek 21.12.2017 12:48 - Edice obsahuje hru, tričko, sadu šesti kostek, plakát, cínovou figurku, artbook, mosaznou minci a digipack. Přečíst celý článek »

104 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Kingdom Come: Deliverance na nových screenshotech
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
dinss   1x   Jsi hlupák nebo to ze sebe jen děláš? Mluvilo se o grafice-vizuálu a to má už ted SC výborné. :lala:dinssdinss71858    14.12.2017 22:28 dinss

@ odpověď na komentář od Carljack:Jsi hlupák nebo to ze sebe jen děláš? Mluvilo se o grafice-vizuálu a to má už ted SC výborné. :lala:

Carljack napsal:Opravdu tu ještě někdo argumentuje hrou Star Citizen? :-D :-D :-D
To je takový running joke ta hra. Si pamatuji jak se k ní přirovnával Zaklínač 3, ME: Andromeda :D Teď Kingdom Come. K té hře se bude určitě přirovnávat i Cyberpunk 2077 a věřím, že se stihne i The Elder Scrolls VI. A furt ta hra nebude ani z poloviny venku. Krásná to věc...

Jinak samozřejmě Kingdom Come vypadá opět úchvatně, obrázky skvělé a opravdu se už nemohu dočkat vydání.

Virus    No právě. Většinou se o nich mluví pár měsíců předem a tady nic. Hlavě že stále znají čtvrtletí a datumy vydání ale furt jim to nevychází. :-DVirusvirus7406    14.12.2017 11:39 Virus

@ odpověď na komentář od Corvus:No právě. Většinou se o nich mluví pár měsíců předem a tady nic. Hlavě že stále znají čtvrtletí a datumy vydání ale furt jim to nevychází. :-D

Corvus napsal:No, jako je to už fakt dlouhý... Konec roku, vydání na krku a oznámení stále nikde :-(

Corvus   1x   No, jako je to už fakt dlouhý... Konec roku, vydání na krku a oznámení stále nikde :-(Corvuscorvus13394    13.12.2017 22:29 Corvus

@ odpověď na komentář od Virus:No, jako je to už fakt dlouhý... Konec roku, vydání na krku a oznámení stále nikde :-(

Virus napsal:Tak to pak jo. Já si už říkal, že asi nebude. Ale jestli se o ní stále mlčí, tak si myslím, že ani sám Comgad neví kdy to vyjde. :-) Takže se ještě asi chvíli na hru bude čekat.

Virus   1x   Tak to pak jo. Já si už říkal, že asi nebude. Ale jestli se o ní stále mlčí, tak si myslím, že ani sám Comgad neví kdy to vyjde. :-) Takže se ještě asi chvíli na hru bude čekat.Virusvirus7406    13.12.2017 22:27 Virus

@ odpověď na komentář od Corvus:Tak to pak jo. Já si už říkal, že asi nebude. Ale jestli se o ní stále mlčí, tak si myslím, že ani sám Comgad neví kdy to vyjde. :-) Takže se ještě asi chvíli na hru bude čekat.

Corvus napsal:Sběratelka bude 100%. Comgad (který za vydáním stojí) jasně na svém webu psal, že česká sběratelka bude a bude mít oproti zahraniční sběratelce nějakou přidanou hodnotu. Bylo oficiální vyjádření. A pokud na českou čekat nechceš, tak si můžeš objednat zahraniční třebna skrz Amazon. Jinak ani jedna z výše uvedených sběratelek nebude mít obsah, který nabízí kickstarterové edice. Já jsem backer (kupoval jsem Earl edition) a půjdu i do české sběratelky ;-) Kvůli sošce.

Esprite   1x   Už ať je to venku! Hned kupuju! :lol:Espriteesprite33929    13.12.2017 21:33 Esprite

Už ať je to venku! Hned kupuju! :lol:

Marcus    Obávám se, že jsi to přirovnání Star Citizen špatně pochopil :)Marcusmarcus8    13.12.2017 19:14 Marcus

@ odpověď na komentář od Carljack:Obávám se, že jsi to přirovnání Star Citizen špatně pochopil :)

Carljack napsal:Opravdu tu ještě někdo argumentuje hrou Star Citizen? :-D :-D :-D
To je takový running joke ta hra. Si pamatuji jak se k ní přirovnával Zaklínač 3, ME: Andromeda :D Teď Kingdom Come. K té hře se bude určitě přirovnávat i Cyberpunk 2077 a věřím, že se stihne i The Elder Scrolls VI. A furt ta hra nebude ani z poloviny venku. Krásná to věc...

Jinak samozřejmě Kingdom Come vypadá opět úchvatně, obrázky skvělé a opravdu se už nemohu dočkat vydání.

Carljack    Opravdu tu ještě někdo argumentuje hrou Star Citizen? :-D :-D :-D
To je takový running joke ta hra. Si pamatuji jak se k ní přirovnával Zaklínač 3, ME: Andromeda :D Teď Kingdom Come. K té hře se bude určitě přirovnávat i Cyberpunk 2077 a věřím, že se stihne i The Elder Scrolls VI. A furt ta hra nebude ani z poloviny venku. Krásná to věc...

Jinak samozřejmě Kingdom Come vypadá opět úchvatně, obrázky skvělé a opravdu se už nemohu dočkat vydání.
Carljackcarljack3570
    13.12.2017 17:02
Carljack

Opravdu tu ještě někdo argumentuje hrou Star Citizen? :-D :-D :-D
To je takový running joke ta hra. Si pamatuji jak se k ní přirovnával Zaklínač 3, ME: Andromeda :D Teď Kingdom Come. K té hře se bude určitě přirovnávat i Cyberpunk 2077 a věřím, že se stihne i The Elder Scrolls VI. A furt ta hra nebude ani z poloviny venku. Krásná to věc...

Jinak samozřejmě Kingdom Come vypadá opět úchvatně, obrázky skvělé a opravdu se už nemohu dočkat vydání.

Ljuk88   1x   ne jako zenska ty joudo.Ljuk88ljuk8875031    12.12.2017 14:52 Ljuk88

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:ne jako zenska ty joudo.

GoOdTiMe napsal:Dinss: Bavili jsme se o vizuálu, ne o tom, jak je hra velká (což má samozřejmě dopad) , nebo za jak dlouho ji dohraješ. .
Escape from Tarkov je pokud vím v betě, a Star Citizen ani to ne, bůh ví, jestli to někdy vůbec vyjde. Takže tvojí odpovědí jsou dvě nevydané hry. To mi stačí, díky.
Ten nával multiplatformních her co jsi vypsal předtím, ani nebudu komentovat.
Já hraju na obojím, díky tomu nemám tak omezenej pohled na věc jako ty, zkus to taky.
Ljuk: Gratuluju, po tom, co jsi na to naplácal deset modů, se konečně citíš jako chlap. . Tleskám.

dinss   1x   Ok, takže pokud se budeme bavit jen o vizuální stránce přece vůbec nevadí, že je Escape from Tarkov v betě či SC v alpha verzi. Stále mají ten vizuál i přes svoji velikost pěkně udělaný. A proč do tohoto srovnání nemůžeme zařadit multiplayer hry? Furt hodnotíme vizuál. ;) A k ostatně mou jmenovaným hrám nic nemáš? : O
Navíc jsem v komentářích již napsal, že jsem hrál na obou platformách. ;)
dinssdinss71858
    12.12.2017 14:49
dinss

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:Ok, takže pokud se budeme bavit jen o vizuální stránce přece vůbec nevadí, že je Escape from Tarkov v betě či SC v alpha verzi. Stále mají ten vizuál i přes svoji velikost pěkně udělaný. A proč do tohoto srovnání nemůžeme zařadit multiplayer hry? Furt hodnotíme vizuál. ;) A k ostatně mou jmenovaným hrám nic nemáš? : O
Navíc jsem v komentářích již napsal, že jsem hrál na obou platformách. ;)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 12.12.2017 14:57

Původní verze před úpravami:Ok, takže pokud se budeme bavit jen o vizuální stránce přece vůbec nevadí, že je Escape from Tarkov v betě či SC v alpha verzi. Stále mají ten vizuál i přes svoji velikost pěkně udělaný. A proč do tohoto srovnání nemůžeme zařadit multiplayer hry? Furt hodnotíme vizuál. ;) A k ostatně mou jmenovaným hrám nic nemáš? : O

GoOdTiMe napsal:Dinss: Bavili jsme se o vizuálu, ne o tom, jak je hra velká (což má samozřejmě dopad) , nebo za jak dlouho ji dohraješ. .
Escape from Tarkov je pokud vím v betě, a Star Citizen ani to ne, bůh ví, jestli to někdy vůbec vyjde. Takže tvojí odpovědí jsou dvě nevydané hry. To mi stačí, díky.
Ten nával multiplatformních her co jsi vypsal předtím, ani nebudu komentovat.
Já hraju na obojím, díky tomu nemám tak omezenej pohled na věc jako ty, zkus to taky.
Ljuk: Gratuluju, po tom, co jsi na to naplácal deset modů, se konečně citíš jako chlap. . Tleskám.

GoOdTiMe   1x   Dinss: Bavili jsme se o vizuálu, ne o tom, jak je hra velká (což má samozřejmě dopad) , nebo za jak dlouho ji dohraješ. .
Escape from Tarkov je pokud vím v betě, a Star Citizen ani to ne, bůh ví, jestli to někdy vůbec vyjde. Takže tvojí odpovědí jsou dvě nevydané hry. To mi stačí, díky.
Ten nával multiplatformních her co jsi vypsal předtím, ani nebudu komentovat.
Já hraju na obojím, díky tomu nemám tak omezenej pohled na věc jako ty, zkus to taky.
Ljuk: Gratuluju, po tom, co jsi na to naplácal deset modů, se konečně citíš jako chlap. . Tleskám.
GoOdTiMegoodtime13181
    12.12.2017 14:32
GoOdTiMe

Dinss: Bavili jsme se o vizuálu, ne o tom, jak je hra velká (což má samozřejmě dopad) , nebo za jak dlouho ji dohraješ. .
Escape from Tarkov je pokud vím v betě, a Star Citizen ani to ne, bůh ví, jestli to někdy vůbec vyjde. Takže tvojí odpovědí jsou dvě nevydané hry. To mi stačí, díky.
Ten nával multiplatformních her co jsi vypsal předtím, ani nebudu komentovat.
Já hraju na obojím, díky tomu nemám tak omezenej pohled na věc jako ty, zkus to taky.
Ljuk: Gratuluju, po tom, co jsi na to naplácal deset modů, se konečně citíš jako chlap. . Tleskám.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Sabracon    screenshoty moc pekny ale je z toho hodne videt jak je to aranzovany ale to vetsina offico sreenu od nich. Uvidime jak to dopadne moc se tesim a uz jsem prehodil baker knight na amazon limitku :)Sabraconsabracon10237    12.12.2017 10:50 Sabracon

screenshoty moc pekny ale je z toho hodne videt jak je to aranzovany ale to vetsina offico sreenu od nich. Uvidime jak to dopadne moc se tesim a uz jsem prehodil baker knight na amazon limitku :)

Ljuk88   1x   Podle me ten pravej downgrade teprv prijde pri vydani, vzpominam na Zaklinace, kdyz hra vysla cumel sem ze vidim najednou jinou hru nez v trailerech. Tady to bude stejny, ikdyz cryengine je spicka tak uvidime.
Vzpominam na Crysis 1, a co cryengine dokaze, . Ta hra vypada i dneska uplne uchvatne, funguje tam fyzika, znicitelny prostredi, nadhera. A to vsechno v roce 2007 copak nevidite jak hry preslapujou na miste.
Me osobne staci grafika kterou ted mame, ale chcu poradnou fyziku, a znicitelny prostredi, na pc to slo uz pred 10lety.
Ljuk88ljuk8875031
    12.12.2017 10:42
Ljuk88

Podle me ten pravej downgrade teprv prijde pri vydani, vzpominam na Zaklinace, kdyz hra vysla cumel sem ze vidim najednou jinou hru nez v trailerech. Tady to bude stejny, ikdyz cryengine je spicka tak uvidime.
Vzpominam na Crysis 1, a co cryengine dokaze, . Ta hra vypada i dneska uplne uchvatne, funguje tam fyzika, znicitelny prostredi, nadhera. A to vsechno v roce 2007 copak nevidite jak hry preslapujou na miste.
Me osobne staci grafika kterou ted mame, ale chcu poradnou fyziku, a znicitelny prostredi, na pc to slo uz pred 10lety.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss    Jen dodám, že tohle téma vzniklo k tématu. A to downgrade KC: D a možné důvody. To, že se tu někdo cítí ublížený už k tématu není. To je pravda...dinssdinss71858    12.12.2017 10:29 dinss

@ odpověď na komentář od Miky:Jen dodám, že tohle téma vzniklo k tématu. A to downgrade KC: D a možné důvody. To, že se tu někdo cítí ublížený už k tématu není. To je pravda...

Miky napsal:Nebudu vám tady mazat tu diskuzi, ale prosím, skončete s off-topicem. Opět se to tady strhává do PC vs. konzole, o tom tahle novinka není. Děkuji za respektování pravidel a pochopení.

Miky člen redakce   1x   Nebudu vám tady mazat tu diskuzi, ale prosím, skončete s off-topicem. Opět se to tady strhává do PC vs. konzole, o tom tahle novinka není. Děkuji za respektování pravidel a pochopení.Mikymiky3    12.12.2017 10:09 Miky

Nebudu vám tady mazat tu diskuzi, ale prosím, skončete s off-topicem. Opět se to tady strhává do PC vs. konzole, o tom tahle novinka není. Děkuji za respektování pravidel a pochopení.

Desert_Eagle_5    No zas tak drsné to nebylo... Píše k věci a souhlasím s tím co píše.Desert_Eagle_5desert_eagle_565267    12.12.2017 10:00 Desert_Eagle_5

@ odpověď na komentář od Olisek:No zas tak drsné to nebylo... Píše k věci a souhlasím s tím co píše.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Olisek napsal:Přestaň neustále KAŽDÉHO v KAŽDÉM tvém rádoby chytrém příspěvku urážet!

Olisek   1x   Přestaň neustále KAŽDÉHO v KAŽDÉM tvém rádoby chytrém příspěvku urážet!Olisekolisek8974    12.12.2017 09:43 Olisek

@ odpověď na komentář od Ljuk88:Přestaň neustále KAŽDÉHO v KAŽDÉM tvém rádoby chytrém příspěvku urážet!

Ljuk88 napsal:To co ti nspsal dinss ma pravdu. Jeste bych dodal ze na pc nehraju jedinou hru v puvodni verzi.
Vsechny hry mam omodovany, hd textury, lepsi stiny, zastineni okolim, odstranene bloom a vsechny ty hnusny efekty z konzoli. Proste vsechno to co me konzole nedovoli.
Takze na mym pc vypada kazda hra o parnik lip jak na konzoli.
A kdybys videls jak vypada Witcher 3 na mym pc asi s desitkou grafickech modu a v 1440p prestal bys psat blbosti. Chytraku.

dinss    Tvé důvody chápu a plně je respektuji. Osobně je pro mne konzole příliš pomalá, nemůžu na ní dělat tolik věcí jako na pc, je to prostě jen krabička a gamepad používám jen na sportovní hry. Navíc ani nevím jak si k tomu mám na gauči sednout. Stejně u toho sedím jak na pc. :D Ale určitě má každá strana dvě mince a od 7000 do těch 13000+- si na konzoli užiješ spousty zábavy. Já jsem taky jako malý začínal na konzoli, kterou jsem dostal na Vánoce když nebudu počítat pár hodin hraní na WIN98, tak jsem hrál většinou na PS2. A poměrně nedávno jsem byl i vlastníkem PS4 ale neměl jsem pro ní využití. Hrál jsem pouze NHL a rozhodl jsem se jí prodat s tím, že až budu mít peníze navíc, koupím si nějakou konzoli pouze na exkluzivní tituly.dinssdinss71858    12.12.2017 08:49 dinss

@ odpověď na komentář od 101macro:Tvé důvody chápu a plně je respektuji. Osobně je pro mne konzole příliš pomalá, nemůžu na ní dělat tolik věcí jako na pc, je to prostě jen krabička a gamepad používám jen na sportovní hry. Navíc ani nevím jak si k tomu mám na gauči sednout. Stejně u toho sedím jak na pc. :D Ale určitě má každá strana dvě mince a od 7000 do těch 13000+- si na konzoli užiješ spousty zábavy. Já jsem taky jako malý začínal na konzoli, kterou jsem dostal na Vánoce když nebudu počítat pár hodin hraní na WIN98, tak jsem hrál většinou na PS2. A poměrně nedávno jsem byl i vlastníkem PS4 ale neměl jsem pro ní využití. Hrál jsem pouze NHL a rozhodl jsem se jí prodat s tím, že až budu mít peníze navíc, koupím si nějakou konzoli pouze na exkluzivní tituly.

101macro napsal:Myslim, ze rozdily mezi konzolisty a PC tu budou jeste dlouho. Ja hraju na PS4 a uznavam, ze na PC to vypada kvalitativne lip. Mam zase sve duvody, proc hraju na konzoli - za PS4 slim 1TB jsem dal ve sleve 7. 000 a mam na za to plno muziky x let. Miluju analogovy packy a obecne ovladani na gamepadu. Z PC me boli zada a pak trpim na migreny, na gauci sedim pohodlne. Kdyz to pak vsechno sectu, hrat na konzoli pro me konkretne vyhrava a tech par pixelu a FPS uplne v pohode ozelim.

dinss    To je přece jasný, že ano. Nicméně některým lidem to prostě nedocvakne.dinssdinss71858    12.12.2017 08:44 dinss

@ odpověď na komentář od Bonny:To je přece jasný, že ano. Nicméně některým lidem to prostě nedocvakne.

Bonny napsal:každá multiplatformní hra bude na PC vypadat nejlépe, to je přece jasné. Konzole jsou jen kvůli exkluzivitám (rip xbox :D )

dinss   1x   Možná jsme blázen ale jak napsal Marcus. Pokud srovnáš exkluzivity na PC a PS4 což je Escape from Tarkov + Star Citizen vs Uncharted a Horizon tak ti musí být jasné, že už teď těch PC titulech je 100x + více věcí, které tam jde dělat. Navíc je třeba si uvědomit, že v Uncharted dohraješ za max 20. hodin a to samé se dá říct i o Horizonu a můžeš tam nacpat velkolepou grafiku. Nicméně jsem si nemyslel, že jsi takový hlupák, který ani neargumentuje. Docela jsi zklamal. Ať si každý udělá svůj obrázek kdo je blázen. Taky bych mohl napsat: , , Jsi deb*l. '' ale nerad bych se snižoval na tvojí úroveň. Nicméně ty hry, které jsem napsal jsou grafikou buď na stejném tzv. ''levelu'' nebo ho lehce převyšují.dinssdinss71858    12.12.2017 08:43 dinss

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:Možná jsme blázen ale jak napsal Marcus. Pokud srovnáš exkluzivity na PC a PS4 což je Escape from Tarkov + Star Citizen vs Uncharted a Horizon tak ti musí být jasné, že už teď těch PC titulech je 100x + více věcí, které tam jde dělat. Navíc je třeba si uvědomit, že v Uncharted dohraješ za max 20. hodin a to samé se dá říct i o Horizonu a můžeš tam nacpat velkolepou grafiku. Nicméně jsem si nemyslel, že jsi takový hlupák, který ani neargumentuje. Docela jsi zklamal. Ať si každý udělá svůj obrázek kdo je blázen. Taky bych mohl napsat: , , Jsi deb*l. '' ale nerad bych se snižoval na tvojí úroveň. Nicméně ty hry, které jsem napsal jsou grafikou buď na stejném tzv. ''levelu'' nebo ho lehce převyšují.

GoOdTiMe napsal:dinss: Jsi blázen. .

Ljuk88   2x   To co ti nspsal dinss ma pravdu. Jeste bych dodal ze na pc nehraju jedinou hru v puvodni verzi.
Vsechny hry mam omodovany, hd textury, lepsi stiny, zastineni okolim, odstranene bloom a vsechny ty hnusny efekty z konzoli. Proste vsechno to co me konzole nedovoli.
Takze na mym pc vypada kazda hra o parnik lip jak na konzoli.
A kdybys videls jak vypada Witcher 3 na mym pc asi s desitkou grafickech modu a v 1440p prestal bys psat blbosti. Chytraku.
Ljuk88ljuk8875031
    12.12.2017 08:07
Ljuk88

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:To co ti nspsal dinss ma pravdu. Jeste bych dodal ze na pc nehraju jedinou hru v puvodni verzi.
Vsechny hry mam omodovany, hd textury, lepsi stiny, zastineni okolim, odstranene bloom a vsechny ty hnusny efekty z konzoli. Proste vsechno to co me konzole nedovoli.
Takze na mym pc vypada kazda hra o parnik lip jak na konzoli.
A kdybys videls jak vypada Witcher 3 na mym pc asi s desitkou grafickech modu a v 1440p prestal bys psat blbosti. Chytraku.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

GoOdTiMe napsal:zebrostroj: Ukaž mi na PC hru, co vypadá líp jak Uncharted nebo Horizon.
Automaticky všechno. . jako u Batmana? ?
Je mi tě líto. . víc k tomu nemám.

101macro    :-)101macro101macro9481    12.12.2017 07:10 101macro

:-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

101macro    Myslim, ze rozdily mezi konzolisty a PC tu budou jeste dlouho. Ja hraju na PS4 a uznavam, ze na PC to vypada kvalitativne lip. Mam zase sve duvody, proc hraju na konzoli - za PS4 slim 1TB jsem dal ve sleve 7. 000 a mam na za to plno muziky x let. Miluju analogovy packy a obecne ovladani na gamepadu. Z PC me boli zada a pak trpim na migreny, na gauci sedim pohodlne. Kdyz to pak vsechno sectu, hrat na konzoli pro me konkretne vyhrava a tech par pixelu a FPS uplne v pohode ozelim.101macro101macro9481    12.12.2017 07:09 101macro

Myslim, ze rozdily mezi konzolisty a PC tu budou jeste dlouho. Ja hraju na PS4 a uznavam, ze na PC to vypada kvalitativne lip. Mam zase sve duvody, proc hraju na konzoli - za PS4 slim 1TB jsem dal ve sleve 7. 000 a mam na za to plno muziky x let. Miluju analogovy packy a obecne ovladani na gamepadu. Z PC me boli zada a pak trpim na migreny, na gauci sedim pohodlne. Kdyz to pak vsechno sectu, hrat na konzoli pro me konkretne vyhrava a tech par pixelu a FPS uplne v pohode ozelim.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Marcus   2x   On je možná blázen, ale porovnávat exkluzivní titul jako je Uncharted s PC platformou, na které moc exkluzivek nevychází, je celkem nemožné. Mimoto PS vlastní SONY, takže ta se o to stará. Kdo vlastní platformu PC?

Pak ano, jediný srovnatelný titul je Star Citizen. Který je navíc tak milionkrát větší, než Uncharted a tak stotisíckrát větší než Horizon. A dá se dělat už v alfě nebo v které verzi to je, mnohem víc věcí
Marcusmarcus8
    12.12.2017 07:09
Marcus

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:On je možná blázen, ale porovnávat exkluzivní titul jako je Uncharted s PC platformou, na které moc exkluzivek nevychází, je celkem nemožné. Mimoto PS vlastní SONY, takže ta se o to stará. Kdo vlastní platformu PC?

Pak ano, jediný srovnatelný titul je Star Citizen. Který je navíc tak milionkrát větší, než Uncharted a tak stotisíckrát větší než Horizon. A dá se dělat už v alfě nebo v které verzi to je, mnohem víc věcí

GoOdTiMe napsal:dinss: Jsi blázen. .

Corvus   1x   Sběratelka bude 100%. Comgad (který za vydáním stojí) jasně na svém webu psal, že česká sběratelka bude a bude mít oproti zahraniční sběratelce nějakou přidanou hodnotu. Bylo oficiální vyjádření. A pokud na českou čekat nechceš, tak si můžeš objednat zahraniční třebna skrz Amazon. Jinak ani jedna z výše uvedených sběratelek nebude mít obsah, který nabízí kickstarterové edice. Já jsem backer (kupoval jsem Earl edition) a půjdu i do české sběratelky ;-) Kvůli sošce.Corvuscorvus13394    12.12.2017 07:01 Corvus

@ odpověď na komentář od Virus:Sběratelka bude 100%. Comgad (který za vydáním stojí) jasně na svém webu psal, že česká sběratelka bude a bude mít oproti zahraniční sběratelce nějakou přidanou hodnotu. Bylo oficiální vyjádření. A pokud na českou čekat nechceš, tak si můžeš objednat zahraniční třebna skrz Amazon. Jinak ani jedna z výše uvedených sběratelek nebude mít obsah, který nabízí kickstarterové edice. Já jsem backer (kupoval jsem Earl edition) a půjdu i do české sběratelky ;-) Kvůli sošce.

Virus napsal:A myslíš že nějaká bude?

Corvus   1x   Ať si říká kdo chce, co chce, pro mě jeden z nejočekávanějších herních projektů příštího roku! Vypadá to nádherně. Beta mě bavila.Corvuscorvus13394    12.12.2017 06:59 Corvus

Ať si říká kdo chce, co chce, pro mě jeden z nejočekávanějších herních projektů příštího roku! Vypadá to nádherně. Beta mě bavila.

Tejkr    Závody na koních :D A jakýkoliv jízda ve formaci je závod anyway :D
Už se těším na únor, bude RPG :)
Tejkrtejkr29269
    12.12.2017 02:05
Tejkr

Závody na koních :D A jakýkoliv jízda ve formaci je závod anyway :D
Už se těším na únor, bude RPG :)

GoOdTiMe   2x   dinss: Jsi blázen. .GoOdTiMegoodtime13181    12.12.2017 01:38 GoOdTiMe

dinss: Jsi blázen. .

Bonny   3x   každá multiplatformní hra bude na PC vypadat nejlépe, to je přece jasné. Konzole jsou jen kvůli exkluzivitám (rip xbox :D )Bonnybonny4796    12.12.2017 01:34 Bonny

každá multiplatformní hra bude na PC vypadat nejlépe, to je přece jasné. Konzole jsou jen kvůli exkluzivitám (rip xbox :D )

dinss   8x   Escape from Tarkov, Battlefield 1, Project Cars 2 potažmo Forza, EA Battlefront II, AC: Origins, Hellblade, Crysis 3 ( a to je to již léta stará hra) , Tom Clancys Ghost Recon: Wildlands, Divinity: Original Sin 2, Deus Ex: Mankind Divided, nový Wolf, Mass Effect: Andromeda a pořád tu máme Witchera III. ;) A ano, všechny ty hry na PC vypadají lépe... Ještě bych dodal - Star Citizen.dinssdinss71858    12.12.2017 01:20 dinss

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:Escape from Tarkov, Battlefield 1, Project Cars 2 potažmo Forza, EA Battlefront II, AC: Origins, Hellblade, Crysis 3 ( a to je to již léta stará hra) , Tom Clancys Ghost Recon: Wildlands, Divinity: Original Sin 2, Deus Ex: Mankind Divided, nový Wolf, Mass Effect: Andromeda a pořád tu máme Witchera III. ;) A ano, všechny ty hry na PC vypadají lépe... Ještě bych dodal - Star Citizen.Komentář byl autorem naposledy upraven 12.12.2017 01:28

Původní verze před úpravami:Escape from Tarkov, Battlefield 1, Project Cars 2 potažmo Forza, EA Battlefront II, AC: Origins, Hellblade, Crysis 3 ( a to je to již léta stará hra) , Tom Clancys Ghost Recon: Wildlands, Divinity: Original Sin 2, Deus Ex: Mankind Divided, nový Wolf, Mass Effect: Andromeda a pořád tu máme Witchera III. ;) A ano, všechny ty hry na PC vypadají lépe...

GoOdTiMe napsal:zebrostroj: Ukaž mi na PC hru, co vypadá líp jak Uncharted nebo Horizon.
Automaticky všechno. . jako u Batmana? ?
Je mi tě líto. . víc k tomu nemám.

GoOdTiMe   2x   zebrostroj: Ukaž mi na PC hru, co vypadá líp jak Uncharted nebo Horizon.
Automaticky všechno. . jako u Batmana? ?
Je mi tě líto. . víc k tomu nemám.
GoOdTiMegoodtime13181
    12.12.2017 00:46
GoOdTiMe

zebrostroj: Ukaž mi na PC hru, co vypadá líp jak Uncharted nebo Horizon.
Automaticky všechno. . jako u Batmana? ?
Je mi tě líto. . víc k tomu nemám.

Informace o hře

 

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Představujeme zbrusu nový Zing.cz

Spustili jsme veřejnou betu nové verze vašeho oblíbeného herního magazínu. Pojďte se seznámit s novým Zingem.

 
 

The Deer God

Recenze - 17.1.2018
 
The Deer God

Při lovu jelenů si musíte dát pozor nejen na nástrahy přírody, ale taky na stará božstva. Mohlo by se vám zabíjení nevinných zvířátek vymstít.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: PC a konzole
 

Everybody's Golf

Recenze - 15.1.2018
 
Everybody's Golf

Další díl série, který opět není dokonalý, ale díky laxní konkurenci stále nemá sobě rovného.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 

XCOM – deskovka

Speciál - 14.1.2018
 
XCOM – deskovka

Létající talíře jsou na obzoru. Od úspěšné invaze dělí mimozemšťany soustředěná obrana centrály XCOM. Nechte se rekrutovat!

 
 
 
Door Kickers: Action Squad – dojmy z hraní

Měli jsme možnost otestovat nezávislou 2D alternativu Rainbow Six. Zaujala nás?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC