Uživatel nepřihlášen
   

Příští rok nás má čekat Battlefield: Bad Company 3

Úterý 12.12.2017 12:50 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Zaměřit se má na průběh a konec války ve Vietnamu a na studenou válku. Mapy v multiplayeru mají být menší s kondenzovanou akcí.

Letos Electronic Arts do „války“ proti dobře prodávající sérii Call of Duty od Activisionu vyslali hru Star Wars: Battlefront 2, která je v základu dobrá, ale bohužel vcelku kvalitní singleplayer a obsáhlý multiplayer srazily na kolena mikrotransakce (recenze). I proto se Call of Duty: WWII od Sledgehammer Games daří lépe. Předloni ale Battlefield 1 s neokoukanou první světovou válkou zaujmul více než futuristické Call of Duty: Infinite Warfare. Příští rok nás bez pochyb čeká další souboj těchto gigantů, tentokrát v podání Battlefieldu a Call of Duty od Treyarch.

Studio Treyarch bude s největší pravděpodobností pokračovat s Black Ops, co ale kutí ve švédském DICE? Bude to pokračování Battlefieldu 1 s dalšími příběhy z první světové války nebo něco jiného? Podle nejnovějších spekulací to vypadá na návrat k oblíbenému Bad Company.

S neověřenými informacemi přišel vcelku neznámý YouTube kanál AlmightyDaq, který měsíc před odhalením Battlefieldu 1 vyžvanil jméno hry a posléze se potvrdily i první informace. Z toho důvodu není od věci si říci, co AlmightyDaq ví o novém Battlefieldu.

AlmightyDaq tvrdí, že nás na podzim příštího roku čeká Battlefield: Bad Company 3. Informace má od svého zdroje, jenž mu prozradil i zasazení. Bad Company 3 se má soustředit na průběh a konec války ve Vietnamu a na studenou válku. Kampaň má být složena z misí, které se budou věnovat těmto konfliktům, ale nemají být historicky přesné. Období naznačuje, že se nevrátí tým z prvních dvou Bad Company, ale to vše se teprve uvidí.

V multiplayeru má být Bad Company 3 zaměřeno na menší a až střední mapy s kondenzovanou akcí, v porovnání s Battlefieldem 1 a 4. Součástí budou módy jako Conquest, Rush, Operations, TDM a Domination. Na bojišti mají být tanky, LAV a helikoptéry. Zbraně bude možné upravovat podobně jako v Battlefieldu 4. Zabavit se máme rovněž u nového režimu, jenž je údajně podobný Squad Obliteration módu z Battlefieldu 4, nabídnout má bitvy pět proti pěti.

AlmightyDaq zmiňuje i možný návrat Battlepack systému, ale prý nejsou v plánu mikrotransakce. EA si jejich použití ve hře měli rozmyslet po stížnostech ve Star Wars: Battlefront 2.

Jsou informace o Battlefieldu: Bad Company 3 pravdivé? To nevíme, ale zní rozhodně zajímavě. Pravdu se dozvíme v průběhu nadcházejícího roku, nejpozději na červnové E3 v Los Angeles.

Zdroj: VG247.com

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Související novinky
 
Další Battlefield bude vizuálně ohromující

Další Battlefield bude vizuálně ohromující

Středa 1.11.2017 13:34 - K tomu finanční výsledky Electronic Arts. Přečíst celý článek »

17 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Příští rok nás má čekat Battlefield: Bad Company 3
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Jamajčan    Víš, co? Nebudeme si tady nadávat, já jsem slušně vychovaný.Jamajčanjamajcan73308    16.12.2017 01:45 Jamajčan

Víš, co? Nebudeme si tady nadávat, já jsem slušně vychovaný.

OneShot    Ty jsi vtipnej, až to bolí rozum.OneShotoneshot73915    15.12.2017 10:40 OneShot

@ odpověď na komentář od Jamajčan:Ty jsi vtipnej, až to bolí rozum.

Jamajčan napsal:OneShote, snad ses neprostealthoval (vím - je to divné sloveso) do kanceláří Ubisoftu a neukradl tajný intel ze studia, viď že ne? ? ?

Jamajčan    OneShote, snad ses neprostealthoval (vím - je to divné sloveso) do kanceláří Ubisoftu a neukradl tajný intel ze studia, viď že ne? ? ?Jamajčanjamajcan73308    15.12.2017 01:12 Jamajčan

@ odpověď na komentář od OneShot:OneShote, snad ses neprostealthoval (vím - je to divné sloveso) do kanceláří Ubisoftu a neukradl tajný intel ze studia, viď že ne? ? ?

OneShot napsal:Splinter Cellu se určitě dočkáme, jen netuším kdy. Ale je v pořádku, že zrovna na Splinter Cellu se pracuje tajně.

Jamajčan    Ty myslíš, že na něm pracují? Já bych si tak jistej nebyl...Jamajčanjamajcan73308    15.12.2017 00:44 Jamajčan

@ odpověď na komentář od OneShot:Ty myslíš, že na něm pracují? Já bych si tak jistej nebyl...

OneShot napsal:Splinter Cellu se určitě dočkáme, jen netuším kdy. Ale je v pořádku, že zrovna na Splinter Cellu se pracuje tajně.

OneShot   1x   Splinter Cellu se určitě dočkáme, jen netuším kdy. Ale je v pořádku, že zrovna na Splinter Cellu se pracuje tajně.OneShotoneshot73915    14.12.2017 18:34 OneShot

Splinter Cellu se určitě dočkáme, jen netuším kdy. Ale je v pořádku, že zrovna na Splinter Cellu se pracuje tajně.

GoOdTiMe    Mongos: Nic jsem nesrovnával. .GoOdTiMegoodtime13181    14.12.2017 13:26 GoOdTiMe

Mongos: Nic jsem nesrovnával. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Jamajčan    Ale nedoufal bych v návrat v roku 2018.Jamajčanjamajcan73308    14.12.2017 13:00 Jamajčan

@ odpověď na komentář od SteveHood:Ale nedoufal bych v návrat v roku 2018.

SteveHood napsal:Prý ubisoft na značku nezapomněl. .

SteveHood    Prý ubisoft na značku nezapomněl. .SteveHoodstevehood46767    14.12.2017 12:59 SteveHood

@ odpověď na komentář od Jamajčan:Prý ubisoft na značku nezapomněl. .

Jamajčan napsal:No nevím jestli se ještě noktovizorového krále dočkáme...

Jamajčan    No nevím jestli se ještě noktovizorového krále dočkáme...Jamajčanjamajcan73308    14.12.2017 12:43 Jamajčan

@ odpověď na komentář od SteveHood:No nevím jestli se ještě noktovizorového krále dočkáme...

SteveHood napsal:Já myslel kdy dorazí SAMUEL FISHER, na PS4. :D (Splinter cell :D)

mongos    Ono taky zalezi taky na uhlu pohledu jine podobne otazky by si pak mohl klast hrac bf v cs ja osobne hraji obe hry ale srovnnavat by me je moc nenapadlo ac jsou obe FPS kazda cili na neco jinehomongosmongos8734    14.12.2017 10:43 mongos

@ odpověď na komentář od GoOdTiMe:Ono taky zalezi taky na uhlu pohledu jine podobne otazky by si pak mohl klast hrac bf v cs ja osobne hraji obe hry ale srovnnavat by me je moc nenapadlo ac jsou obe FPS kazda cili na neco jineho

GoOdTiMe napsal:Ono to není jen o mikrotransakcích. . Pokud nezlepší respawn systém, design map, tickrate, audio, balanc zbraní atd atd. . bude to dál šedej průměr. . Po dlouhý době jsem si teď pustil čtyřku. Jako pro CSkaře je pro mě naprosto nepochopitelný, že někoho baví hrát hru, kde zbraň střílí přesně i za pohybu. . Proč je v podobný hře označování nepřátel? Proč je vidět skrz smoky? ? Proč se po tolika letech bugují modely mrtvých hráčů ve stěnách a v zemi, kde následně rotují světelnou rychlostí? ? Proč se v menu hry nedá vyjet ze záložky "postup vojáka"? ? ? :D nic moc, opravdu doufám že jednička už na nic podobnýho netrpí. . ale hádám, že doufám marně.

GoOdTiMe    Ono to není jen o mikrotransakcích. . Pokud nezlepší respawn systém, design map, tickrate, audio, balanc zbraní atd atd. . bude to dál šedej průměr. . Po dlouhý době jsem si teď pustil čtyřku. Jako pro CSkaře je pro mě naprosto nepochopitelný, že někoho baví hrát hru, kde zbraň střílí přesně i za pohybu. . Proč je v podobný hře označování nepřátel? Proč je vidět skrz smoky? ? Proč se po tolika letech bugují modely mrtvých hráčů ve stěnách a v zemi, kde následně rotují světelnou rychlostí? ? Proč se v menu hry nedá vyjet ze záložky "postup vojáka"? ? ? :D nic moc, opravdu doufám že jednička už na nic podobnýho netrpí. . ale hádám, že doufám marně.GoOdTiMegoodtime13181    13.12.2017 23:25 GoOdTiMe

Ono to není jen o mikrotransakcích. . Pokud nezlepší respawn systém, design map, tickrate, audio, balanc zbraní atd atd. . bude to dál šedej průměr. . Po dlouhý době jsem si teď pustil čtyřku. Jako pro CSkaře je pro mě naprosto nepochopitelný, že někoho baví hrát hru, kde zbraň střílí přesně i za pohybu. . Proč je v podobný hře označování nepřátel? Proč je vidět skrz smoky? ? Proč se po tolika letech bugují modely mrtvých hráčů ve stěnách a v zemi, kde následně rotují světelnou rychlostí? ? Proč se v menu hry nedá vyjet ze záložky "postup vojáka"? ? ? :D nic moc, opravdu doufám že jednička už na nic podobnýho netrpí. . ale hádám, že doufám marně.

SamFisher    jo takhle :D :D :D snad příští rok :D :DSamFishersamfisher16017    13.12.2017 18:26 SamFisher

jo takhle :D :D :D snad příští rok :D :D

SteveHood    Já myslel kdy dorazí SAMUEL FISHER, na PS4. :D (Splinter cell :D)SteveHoodstevehood46767    13.12.2017 17:55 SteveHood

@ odpověď na komentář od SamFisher:Já myslel kdy dorazí SAMUEL FISHER, na PS4. :D (Splinter cell :D)

SamFisher napsal:ono já na PS4 hraju jen sport a exkluzivity...FPS vážně ne :D :D to bych musel dokoupit K+M :D

SamFisher   1x   ono já na PS4 hraju jen sport a exkluzivity...FPS vážně ne :D :D to bych musel dokoupit K+M :DSamFishersamfisher16017    13.12.2017 17:48 SamFisher

@ odpověď na komentář od SteveHood:ono já na PS4 hraju jen sport a exkluzivity...FPS vážně ne :D :D to bych musel dokoupit K+M :D

SteveHood napsal:Souhlas Same. Ale kdy si sakra najdeš cestu i na PS4? :)

SteveHood   1x   Souhlas Same. Ale kdy si sakra najdeš cestu i na PS4? :)SteveHoodstevehood46767    13.12.2017 17:41 SteveHood

@ odpověď na komentář od SamFisher:Souhlas Same. Ale kdy si sakra najdeš cestu i na PS4? :)

SamFisher napsal:Hele ono je lepší si takových komentářů nevšímat, protože jedna strana bude hru a studio do krve bránit, druhá si zase najde všechno možné, jen aby tu hru či studio mohlo pošpinit. Je to začarovaný kruh :thumbup: Pro mne je Battlefield srdcová záležitost už od Battlefieldu 2 a nikdy jsem nebyl zklamán, že by to byl odpad nebo nedodělek. Pokaždé mě hry zabavily na stovky hodin, takže nelituju ani koruny investované do této série (kromě Hardline, tu jedinou jsem nekupoval a zůstal u BF4) i se všemi DLC :thumbup: Nebojím se ani mikrotransakcí, protože upgrade packy tam jsou už od BF3 a nikdy jsem nemusel použít ani jeden, vždycky to šlo odemykat krásně hraním. Battlepacky také jdou koupit za reálné peníze, ale proč by to někdo dělal, když mu za kolo padne min. jedna bedna. Nabízejí jen skiny na zbraně, XP boosty či attachmenty, které nikoho nezvýhodňují. Nemyslím si , že by u Bad Company 3 přešli na jiný systém než je dosavadní. Už teď je hra na mém seznamu přání a je jen otázkou času, zda tam zůstane do vydání nebo z něj zmizí, soudě dle vypouštěných informací, trailerů, gameplayí :-)

SamFisher   2x   Hele ono je lepší si takových komentářů nevšímat, protože jedna strana bude hru a studio do krve bránit, druhá si zase najde všechno možné, jen aby tu hru či studio mohlo pošpinit. Je to začarovaný kruh :thumbup: Pro mne je Battlefield srdcová záležitost už od Battlefieldu 2 a nikdy jsem nebyl zklamán, že by to byl odpad nebo nedodělek. Pokaždé mě hry zabavily na stovky hodin, takže nelituju ani koruny investované do této série (kromě Hardline, tu jedinou jsem nekupoval a zůstal u BF4) i se všemi DLC :thumbup: Nebojím se ani mikrotransakcí, protože upgrade packy tam jsou už od BF3 a nikdy jsem nemusel použít ani jeden, vždycky to šlo odemykat krásně hraním. Battlepacky také jdou koupit za reálné peníze, ale proč by to někdo dělal, když mu za kolo padne min. jedna bedna. Nabízejí jen skiny na zbraně, XP boosty či attachmenty, které nikoho nezvýhodňují. Nemyslím si , že by u Bad Company 3 přešli na jiný systém než je dosavadní. Už teď je hra na mém seznamu přání a je jen otázkou času, zda tam zůstane do vydání nebo z něj zmizí, soudě dle vypouštěných informací, trailerů, gameplayí :-)SamFishersamfisher16017    13.12.2017 16:58 SamFisher

@ odpověď na komentář od Jamajčan:Hele ono je lepší si takových komentářů nevšímat, protože jedna strana bude hru a studio do krve bránit, druhá si zase najde všechno možné, jen aby tu hru či studio mohlo pošpinit. Je to začarovaný kruh :thumbup: Pro mne je Battlefield srdcová záležitost už od Battlefieldu 2 a nikdy jsem nebyl zklamán, že by to byl odpad nebo nedodělek. Pokaždé mě hry zabavily na stovky hodin, takže nelituju ani koruny investované do této série (kromě Hardline, tu jedinou jsem nekupoval a zůstal u BF4) i se všemi DLC :thumbup: Nebojím se ani mikrotransakcí, protože upgrade packy tam jsou už od BF3 a nikdy jsem nemusel použít ani jeden, vždycky to šlo odemykat krásně hraním. Battlepacky také jdou koupit za reálné peníze, ale proč by to někdo dělal, když mu za kolo padne min. jedna bedna. Nabízejí jen skiny na zbraně, XP boosty či attachmenty, které nikoho nezvýhodňují. Nemyslím si , že by u Bad Company 3 přešli na jiný systém než je dosavadní. Už teď je hra na mém seznamu přání a je jen otázkou času, zda tam zůstane do vydání nebo z něj zmizí, soudě dle vypouštěných informací, trailerů, gameplayí :-)

Jamajčan napsal:Však - jako každé firmě - jde především o zisk, to bys měl jako zákazník vědět. Ale toho musí dosáhnout i kvalitní hrou a podporou! ! !

Mne nejvíce zaráží, proč zdejší hate-plebs nezaregistroval konec podpory pro Battlefield 2 a Battlefield 2142? ? ? To jsou taky shitovky? ? ?

Jak to tak vidím, všichni zdejší hateři by měli založit vývojářské studio a vyvinout hru, pak bych se mohl smát já jim.

HOWGH! !

JeyJey   1x   Dosáhnout kvalitní hrou a podporou? Děláš si srandu? Battlefield 4 a ostatní, stejně jakýkoliv sportovní recyklát nemá ani jedno z nich. Co ty hry mají je dobrý marketing, který oblbuje lidi. A dokonce je tak dobrý, že se někteří i EA zastávají. . To, že sem pleteš B2 a 2142, které vyšly úplně v jíné éře EA a herního průmyslu, je úplný nesmysl.JeyJeyjeyjey37857    13.12.2017 16:38 JeyJey

@ odpověď na komentář od Jamajčan:Dosáhnout kvalitní hrou a podporou? Děláš si srandu? Battlefield 4 a ostatní, stejně jakýkoliv sportovní recyklát nemá ani jedno z nich. Co ty hry mají je dobrý marketing, který oblbuje lidi. A dokonce je tak dobrý, že se někteří i EA zastávají. . To, že sem pleteš B2 a 2142, které vyšly úplně v jíné éře EA a herního průmyslu, je úplný nesmysl.

Jamajčan napsal:Však - jako každé firmě - jde především o zisk, to bys měl jako zákazník vědět. Ale toho musí dosáhnout i kvalitní hrou a podporou! ! !

Mne nejvíce zaráží, proč zdejší hate-plebs nezaregistroval konec podpory pro Battlefield 2 a Battlefield 2142? ? ? To jsou taky shitovky? ? ?

Jak to tak vidím, všichni zdejší hateři by měli založit vývojářské studio a vyvinout hru, pak bych se mohl smát já jim.

HOWGH! !

Jamajčan    Však - jako každé firmě - jde především o zisk, to bys měl jako zákazník vědět. Ale toho musí dosáhnout i kvalitní hrou a podporou! ! !

Mne nejvíce zaráží, proč zdejší hate-plebs nezaregistroval konec podpory pro Battlefield 2 a Battlefield 2142? ? ? To jsou taky shitovky? ? ?

Jak to tak vidím, všichni zdejší hateři by měli založit vývojářské studio a vyvinout hru, pak bych se mohl smát já jim.

HOWGH! !
Jamajčanjamajcan73308
    13.12.2017 16:15
Jamajčan

@ odpověď na komentář od JeyJey:Však - jako každé firmě - jde především o zisk, to bys měl jako zákazník vědět. Ale toho musí dosáhnout i kvalitní hrou a podporou! ! !

Mne nejvíce zaráží, proč zdejší hate-plebs nezaregistroval konec podpory pro Battlefield 2 a Battlefield 2142? ? ? To jsou taky shitovky? ? ?

Jak to tak vidím, všichni zdejší hateři by měli založit vývojářské studio a vyvinout hru, pak bych se mohl smát já jim.

HOWGH! !

JeyJey napsal:Zdejší plebs používá hlavu a logicky předpokládá, že další hra na které se bude chtít EA napakovat bude stát opět za h*vno. EA nejsou vývojáři, ale kravaťáci, které zajímá pouze návratnost investice. A jestli u toho hráčkskou základnu nas*rou nebo ne, je jim fuk.

Raiden-CZ    Moje slovaRaiden-CZraiden-cz28967    13.12.2017 16:09 Raiden-CZ

@ odpověď na komentář od JeyJey:Moje slova

JeyJey napsal:Zdejší plebs používá hlavu a logicky předpokládá, že další hra na které se bude chtít EA napakovat bude stát opět za h*vno. EA nejsou vývojáři, ale kravaťáci, které zajímá pouze návratnost investice. A jestli u toho hráčkskou základnu nas*rou nebo ne, je jim fuk.

JeyJey   1x   Zdejší plebs používá hlavu a logicky předpokládá, že další hra na které se bude chtít EA napakovat bude stát opět za h*vno. EA nejsou vývojáři, ale kravaťáci, které zajímá pouze návratnost investice. A jestli u toho hráčkskou základnu nas*rou nebo ne, je jim fuk.JeyJeyjeyjey37857    13.12.2017 13:05 JeyJey

@ odpověď na komentář od Jamajčan:Zdejší plebs používá hlavu a logicky předpokládá, že další hra na které se bude chtít EA napakovat bude stát opět za h*vno. EA nejsou vývojáři, ale kravaťáci, které zajímá pouze návratnost investice. A jestli u toho hráčkskou základnu nas*rou nebo ne, je jim fuk.

Jamajčan napsal:Jen nesnesu, když zdejší plebs haní hru, kterou neviděl naživo a dělá jako by vycházela už zítra.

d3X3r    Jestli si jen SP hráč proč vůbec hodnotíš BF ? Jako s prominutím, všechny kampaně BF stáli za hovno a byl to vždy jen tutorial do MP a kdo tvrdí opak, ten si sám sobě lže.d3X3rd3x3r2850    13.12.2017 12:37 d3X3r

@ odpověď na komentář od OneShot:Jestli si jen SP hráč proč vůbec hodnotíš BF ? Jako s prominutím, všechny kampaně BF stáli za hovno a byl to vždy jen tutorial do MP a kdo tvrdí opak, ten si sám sobě lže.

OneShot napsal:Tím myslím, že posrali úplně všechny hry od Bad Company 2, to jest od r. 2010. Nebavím se o MP, jsem jen SP hráč, ale i tak jsem zaslechl, že lidé nejsou moc spokojení s "krabičkami s překvapením" a "mikro transvesticemi".

Jamajčan   1x   Jen nesnesu, když zdejší plebs haní hru, kterou neviděl naživo a dělá jako by vycházela už zítra.Jamajčanjamajcan73308    13.12.2017 11:50 Jamajčan

Jen nesnesu, když zdejší plebs haní hru, kterou neviděl naživo a dělá jako by vycházela už zítra.

Jamajčan   1x   Já se na BC3 taky hodně těším.Jamajčanjamajcan73308    13.12.2017 11:31 Jamajčan

@ odpověď na komentář od CzePavel99:Já se na BC3 taky hodně těším.

CzePavel99 napsal:Byl bych jen rád. Zasazení je taky parádní. Celkem tomu i věřím :)

CzePavel99   1x   Byl bych jen rád. Zasazení je taky parádní. Celkem tomu i věřím :)CzePavel99czepavel9911259    12.12.2017 22:39 CzePavel99

Byl bych jen rád. Zasazení je taky parádní. Celkem tomu i věřím :)

Ssaannkkoo   2x   Jen ne malé mapy, o něco takového se pokusili v jednom z DLC pro BF4 a moc se mi nelíbily. Menší mapy, míň vozidel, míň míst pro snipery, míň zábavy. Maximálně mi vyhovují mapy co dávají do DLC BF1, doufám že v tom budou pokračovat ☺️Ssaannkkoossaannkkoo5745    12.12.2017 19:37 Ssaannkkoo

Jen ne malé mapy, o něco takového se pokusili v jednom z DLC pro BF4 a moc se mi nelíbily. Menší mapy, míň vozidel, míň míst pro snipery, míň zábavy. Maximálně mi vyhovují mapy co dávají do DLC BF1, doufám že v tom budou pokračovat ☺️

flexo369   1x   Jedine o com pochybujem najviac su mikrotransakcie. . neverim ze by sa EA pouciliflexo369flexo36956411    12.12.2017 18:50 flexo369

Jedine o com pochybujem najviac su mikrotransakcie. . neverim ze by sa EA pouciliKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Behavioralista   1x   Očekávám perfektní bašfeld, kterým jednička rozhodně nebyla, ale jsem připraven na dosranou hru s hromadou bordela alá DLC, bedny, mikrotransakce.
Škoda, že kampaň COD WW2 je uzavřena. Příští rok by mohlo COD opět zabodovat.
Behavioralistabehavioralista34565
    12.12.2017 18:45
Behavioralista

Očekávám perfektní bašfeld, kterým jednička rozhodně nebyla, ale jsem připraven na dosranou hru s hromadou bordela alá DLC, bedny, mikrotransakce.
Škoda, že kampaň COD WW2 je uzavřena. Příští rok by mohlo COD opět zabodovat.

mongos    těžko soudit hru která ještě není ani oznámená osobně to tipuji na mikrotranskace které ale budou na kosmetické věci to mi nevadí více se bojím herních serveru jejich nastavení a vyhledávání tam to poslední dobou čím dále více osekávajímongosmongos8734    12.12.2017 18:32 mongos

těžko soudit hru která ještě není ani oznámená osobně to tipuji na mikrotranskace které ale budou na kosmetické věci to mi nevadí více se bojím herních serveru jejich nastavení a vyhledávání tam to poslední dobou čím dále více osekávají

SamFisher    přesně tak :thumbup:SamFishersamfisher16017    12.12.2017 18:31 SamFisher

@ odpověď na komentář od masterblaster4:přesně tak :thumbup:

masterblaster4 napsal:Já si objednám hru od Dice a protože jsou EA lempli, tak do Battlefieldu jim kecat nebudou. Vyzkoušeli to teď do Battlefrontu 2 a určitě se poučili a do BF si něco podobného strkat nedovolí ( BF je jedna z jejich hlavních značek, Battlefront neuspěl ) . A jestli jim tam teda přikážou něco takového dát, tak je pohřbí jako ostatní studia. Další na řadě bude možná třeba Respawn a jejich další Titanfall. Maximálně co tam zřejmě zase strčí bude ten urychlovací pack, který odemkne zbraně + neznám nikoho, který by někdy koupil za peníze třeba battlepack. Ale hlupáků které hra zase bavit nebude, tak si to samozřejmě koupí. Koho to baví ví sám, že se dá téměř vše co je za peníze získat i poctivým hraním....

Všeobecně moc té informaci o BC3 nevěřím, protože kdo hrál BF1 a hrál single a dobře poslouchal, tak v jedné z posledních videosekvencí byly zmíněné bitevní lodě. Ale klidně to BC3 být může, ale ta hláška o lodích mě přesvědčila o jednom - v následujících letech se doufám podíváme díky Dice i do WW2 :)

Raiden-CZ   1x   Víš o tom že vše co EA vypustí stojí za **** ?Raiden-CZraiden-cz28967    12.12.2017 18:25 Raiden-CZ

@ odpověď na komentář od masterblaster4:Víš o tom že vše co EA vypustí stojí za **** ?

masterblaster4 napsal:Já si objednám hru od Dice a protože jsou EA lempli, tak do Battlefieldu jim kecat nebudou. Vyzkoušeli to teď do Battlefrontu 2 a určitě se poučili a do BF si něco podobného strkat nedovolí ( BF je jedna z jejich hlavních značek, Battlefront neuspěl ) . A jestli jim tam teda přikážou něco takového dát, tak je pohřbí jako ostatní studia. Další na řadě bude možná třeba Respawn a jejich další Titanfall. Maximálně co tam zřejmě zase strčí bude ten urychlovací pack, který odemkne zbraně + neznám nikoho, který by někdy koupil za peníze třeba battlepack. Ale hlupáků které hra zase bavit nebude, tak si to samozřejmě koupí. Koho to baví ví sám, že se dá téměř vše co je za peníze získat i poctivým hraním....

Všeobecně moc té informaci o BC3 nevěřím, protože kdo hrál BF1 a hrál single a dobře poslouchal, tak v jedné z posledních videosekvencí byly zmíněné bitevní lodě. Ale klidně to BC3 být může, ale ta hláška o lodích mě přesvědčila o jednom - v následujících letech se doufám podíváme díky Dice i do WW2 :)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

The Deer God

Recenze - 17.1.2018
 
The Deer God

Při lovu jelenů si musíte dát pozor nejen na nástrahy přírody, ale taky na stará božstva. Mohlo by se vám zabíjení nevinných zvířátek vymstít.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: PC a konzole
 

Everybody's Golf

Recenze - 15.1.2018
 
Everybody's Golf

Další díl série, který opět není dokonalý, ale díky laxní konkurenci stále nemá sobě rovného.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 

XCOM – deskovka

Speciál - 14.1.2018
 
XCOM – deskovka

Létající talíře jsou na obzoru. Od úspěšné invaze dělí mimozemšťany soustředěná obrana centrály XCOM. Nechte se rekrutovat!

 
 
 
Door Kickers: Action Squad – dojmy z hraní

Měli jsme možnost otestovat nezávislou 2D alternativu Rainbow Six. Zaujala nás?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Kingdom Come: Deliverance – vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Jeden z nejambicióznějších a nejsledovanějších projektů posledních let je konečně za rohem, a tak si shrneme, co všechno nás v Kingdom Come čeká.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole