Tvůrci Kingdom Come: Deliverance ze studia Warhorse si pro hráče a fanoušky přichystali poněkud předčasný vánoční dárek – nové záběry z hraní, které mají více než 16 minut. Díky nim se můžete podívat na úkol, který spočívá v nalezení, průzkumu a vyčištění nepřátelského tábora, v němž sídlí kumánští vojáci.
Jak už nám bylo nejednou demonstrováno, k řešení úkolu lze přistupovat více způsoby. Můžete se plížit nebo zabíjet, zároveň můžete na všechno jít trochu rafinovanějším způsobem. Třeba v převleku, s mrštným jazykem a s cílem otrávit Kumánům jídlo.
Jedná se tedy o aktuálnější podobu questu, který byl k dispozici už v betě Kingdom Come. Nyní je ale vše rozsáhlejší a vyladěnější, i když lze stále pozorovat nedostatky, třeba v oblasti umělé inteligence. A aby toho nebylo málo, záběry doprovází komentář a možnost zapnout si české titulky.
Kingdom Come: Deliverance vyjde 13. února 2018 na PC, PlayStation 4 a Xbox One s českými titulky. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Tohle vypadá pěkně, moc pěkně. Vydání se blíží, tak bylo načase, že se konečně naučili hru pořádně prezentovat.
Odpověď na komentář uživatele witcherrr
Středověk vypadal barevně úplně stejně jako dnes . To jenom filmy a hry vyobrazují středověk temně a chladně. Normální barvy jsou u mě v KDC obrovským plusem, konečně středověká hra, která svým prostředím odpovídá realitě.
No některý věci mě přijdou tragický, např. lipsync nebo když zabije toho banditu u jeskyně a ten se sroluje jak karimatka. Stealth killy vypadaj dost fádně, oběť se vůbec nebrání a ani sebou necuká. Spíš mě to přijde, jako by ti usínal v náručí. No uvidime co s tím ještě udělaj, ale hlavně aby to vůbec vyšlo v téhle dekádě.
Grafiku zas moc neřeším, už mám starší stroj. Jen nevím co je za zvyk mít takovou barevnou grafiku. Zrovna tahle doba by mohla mít trošku chladnější filtry, ať to nevypadá jako pohádka.
Dabing je zhruba jako mimika v ME: Andromeda.
No a soubojový systém, proč když mu sekne do hlavy se nic neděje? Skoro žádná krev, i kdyby mu člověk sekal do nohy, noha zůstane snad neporušená. Prostě ta hra má mít trošku realismu, jednou ho "chce" dávat, pak ho bere a působí to na mě nekonzistentně.
Uvidím tedy co ještě udělají do února, to že to má být česká hra, pro mě není ukazatel.
Dobře, díky moc z info.
Odpověď na komentář uživatele TheRockM
Pouze pro backery nebo lidi, kteří koupili včas přes web Kingdom Come…
Odpověď na komentář uživatele TheRockM
Tato možnost již skončila a není možné nijak získat přístup do bety.
Možná blbá otázka, když hru předobjednám na xzone, tak budu mít přístup k betě na steamu? Hry v zásadě nepředobjednávám, ale u KCD poprvé hru koupím předem.
Je možné na tomto fóre nájsť jeden post pod ktorým nebudu ludia neustále plakať? Asi nie…
Ta hra vypadá prostě fantasticky. O hře jsem samozřejmě nikdy nepochyboval a Danu Vávrovi věřím od první Mafie úplně u jakékoli hry.
Po hrání dema na Gamescomu jsem byl ale totálně přesvědčen, že tohle je ta hra, která si zaslouží mojí plnohodnotnou pozornost a vím, že si jí velkolepě užiji.
Samozřejmě plně doufám v perfektní optimalizaci na konzoli, nějaký update pro PRO a zajímavé Trofeje.
A jinak děkuji za bravurní komentář, opravdu jsem se pobavil a 16 minut uteklo jako voda.
Odpověď na komentář uživatele Keeper
To fakt nevidíš, jak mizerně celá vegetace zblízka vypadá? Vždyť to jsou pixely jak na Genesis.
Odpověď na komentář uživatele
Schvalne jsem se v tom case na to podival a aspon teda 1080p tam nic nevidim. Minimalne nic co by bilo do oci. . Asi by sis mel oprasit vzpominky na Dooma, kdyz neco z KDC s nim porovnavas
Odpověď na komentář uživatele Stargat3
Netvrdím, že nemáš pravdu. Napsal si to asi technicky přesněji. Spíš jsem chtěl říct, že u KCD to prostě vypadá hrozně a i u starších her podle mě líp. Tady to je, na rok 2018, okatý až moc. Skoro mi to připomíná kvalitou prvního Dooma.
Odpověď na komentář uživatele
2D objekty (sprity) má snad každá hra. I v technologické špičce Crysis 3 není vegetace 3D, jak si představuješ. Sice to nejsou sprity, ale ploché objekty (flat meshes) . Např. Takovej strom se ve hrách skládá z 3D kmene a větších větví, zbytek je k tomuto objektu "přidělán" (větve, listy = ploché objekty s texturou a animacemi) .
Tak ta tráva a ostatní vegetace se přeci jen hýbou, pokud se po ní chodí. To mě potěšilo, protože v betě jsem si toho nevšiml (z videí) . Ale pořád mě štve, že se vegetace nehýbe do větru (pouze jemně u vysokých stromů) , vypadá to příliš staticky a potom cákance krve při soubojích, které jen tak odletí z těla (přitom měl bandita na sobě armor) .
A umělá inteligence? Ta je nicmoc až špatná snad u většiny fps her (jak nových, tak starších) , takže ani zde nepředpokládám nic světoborného (zvláště v open world/semi-open world her) .
Jinak vše ostatní vypadá parádně (i animace se mi líbí, některé nové hry mají horší animace) , hlavně krajina, foliage, modely postav a objektů (budovy vypadají jako ve skutečnosti) . Hru nerozjedu, ale stejně se těším, až vyjde