Uživatel nepřihlášen
   

Sony nechce na PS4 rozpracované hry. Proto PUBG vyšel nejprve na Xbox

Středa 3.1.2018 09:47 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Překvapivé vyjádření generálního ředitele studia, které stojí za survival onlinovkou PlayerUnknown’s Battlegrounds.

Generální ředitel společnosti PUBG Corp překvapivě vysvětlil pravé důvody, proč survival onlinovka PlayerUnknown’s Battlegrounds vyšla nejprve na Xbox One. Budete se divit. Není to z důvodu toho, že by si Microsoft zaplatil nějakou exkluzivitu (tak učinil například u Rise of the Tomb Raider), ale kvůli přísné politice Sony. Sony totiž na konzoli PlayStation 4 nechce rozpracované hry, zatímco Microsoft pro tyhle případy má program Game Preview, stejně jako Steam svůj Early Access.

„Soustředíme se na dokončení Xbox One verze PUBG. Našim cílem je vydat hru na každé platformě. Early Access na Steamu a Game Preview na Xboxu One nám umožňuje vydat rozpracovanou verzi bez omezení. Nicméně PlayStation je v tomhle hodně přísný. Byly případy, kdy hra byla dokončena, ale trvalo dalších šest měsíců, než se mohla prodávat,“ prozradil překvapivě Chang Han Kim, aniž by alespoň naznačil, o jaké hře je řeč.

Svým vyjádřením dost zavařil Microsoftu. Firma totiž stavěla marketing na exkluzivitě PUBG, která mohla nalákat hráče ke koupi Xboxu One. Takhle si většina může přechod na Xbox One rozmyslet, když je jisté, že jednoho dne tahle survival onlinovka spatří světlo světa i na PlayStationu 4.

Xbox One verze PlayerUnknown’s Battlegrounds byla spuštěna v prosinci loňského roku a potýká se s velkými problémy, které ovlivňují zejména hratelnost. Frekvence snímků za sekundu často klesá pod únosné hranice (i na nejsilnějším Xku) a k tomu Xbox One verze nevypadá tak jak se titul prezentuje na PC. I přesto se za dva dny prodal milion kopií a podle dostupných informací zájem o PUBG na Xboxu One pokračuje. To stejné se děje i na Steamu, kde PUBG zaznamenalo již tři miliony souběžně hrajících hráčů. Díky tomu byla 30. prosince 2017 nejhranější hrou na Steamu. Druhá s velkým odstupem byla Dota 2 (704 938) a CS: Global Offensive (581 103).

My vám již brzy přineseme recenzi PC verze PlayerUnknown’s Battlegrounds a obohatíme ji o krátké dojmy z Xbox One verze.

Zdroj: VG247.com

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
PlayerUnknown’s Battlegrounds na PC, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry PlayerUnknown’s Battlegrounds Screenshot ze hry PlayerUnknown’s Battlegrounds Screenshot ze hry PlayerUnknown’s Battlegrounds Screenshot ze hry PlayerUnknown’s Battlegrounds Screenshot ze hry PlayerUnknown’s Battlegrounds Screenshot ze hry PlayerUnknown’s Battlegrounds Screenshot ze hry PlayerUnknown’s Battlegrounds Screenshot ze hry PlayerUnknown’s Battlegrounds
Související novinky
 
PUBG má na Xboxu One přes tři miliony hráčů

PUBG má na Xboxu One přes tři miliony hráčů

Pátek 12.1.2018 11:11 - Stále je ve vývoji, přesto je velmi populární. Přečíst celý článek »

6 komentářů|Xbox One
Xbox One verzi PUBG obohatila kamera z první osoby

Xbox One verzi PUBG obohatila kamera z první osoby

Úterý 9.1.2018 12:30 - Zároveň byla zlepšena optimalizace, včetně frekvence snímků za sekundu. Přečíst celý článek »

1 komentář|Xbox One
První patch stabilizoval Xbox One verzi PUBG

První patch stabilizoval Xbox One verzi PUBG

Středa 20.12.2017 10:10 - Ještě není vyhráno, ale je to mnohem lepší než před týdnem. Přečíst celý článek »

15 komentářů|Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Sony nechce na PS4 rozpracované hry. Proto PUBG vyšel nejprve na Xbox
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
shaak    Přesně tak. Na PS4 jsou některé hry extrémní odpad (už prosákl ze Steam Greenlight/Direct) .
Takže tohle vyjádření je k smíchu. :D
shaakshaak13196
    5.1.2018 21:21
shaak

@ odpověď na komentář od Temgotin:Přesně tak. Na PS4 jsou některé hry extrémní odpad (už prosákl ze Steam Greenlight/Direct) .
Takže tohle vyjádření je k smíchu. :D

Temgotin napsal:PUBG na PS4 nechtějí, ale Life of Black Tiger je naprosto v pohodě :D

iNva    to ani neznam :DiNvainva5792    3.1.2018 18:27 iNva

@ odpověď na komentář od Bouner:to ani neznam :D

Bouner napsal:Sony těch nedodělaných her tam má dost, o tématech které porušují autorská práva atd nemluvě. Jediné co tímto sledují je, že při hatu na Xbox verzi hry se chtějí ukázat jak jsou ti "správní" . Doteď si pamatuju na hru black tiger apod. :D ... to byly skvosty na které se ani pbug nehrabe.

Bouner    Sony těch nedodělaných her tam má dost, o tématech které porušují autorská práva atd nemluvě. Jediné co tímto sledují je, že při hatu na Xbox verzi hry se chtějí ukázat jak jsou ti "správní" . Doteď si pamatuju na hru black tiger apod. :D ... to byly skvosty na které se ani pbug nehrabe.Bounerbouner11028    3.1.2018 17:15 Bouner

Sony těch nedodělaných her tam má dost, o tématech které porušují autorská práva atd nemluvě. Jediné co tímto sledují je, že při hatu na Xbox verzi hry se chtějí ukázat jak jsou ti "správní" . Doteď si pamatuju na hru black tiger apod. :D ... to byly skvosty na které se ani pbug nehrabe.

iNva    no pubg sony chtějí, ale jsou to japonci. . občas se nedá pochopit jejich myšlení :)
Však nechtějí rozpracované hry :D a pak tam pustí něco co je snad už 10 jenom rozpracované a tou hrou je APB. . ta hra měla potenciál bohužel firma krachla a odkoupila hru jiná firma, která na to absolutně nic neopravila a jen ždímají prachy. A to vyjít na psku může fu*k
iNvainva5792
    3.1.2018 16:20
iNva

no pubg sony chtějí, ale jsou to japonci. . občas se nedá pochopit jejich myšlení :)
Však nechtějí rozpracované hry :D a pak tam pustí něco co je snad už 10 jenom rozpracované a tou hrou je APB. . ta hra měla potenciál bohužel firma krachla a odkoupila hru jiná firma, která na to absolutně nic neopravila a jen ždímají prachy. A to vyjít na psku může fu*k

Temgotin   3x   PUBG na PS4 nechtějí, ale Life of Black Tiger je naprosto v pohodě :DTemgotintemgotin9437    3.1.2018 13:51 Temgotin

PUBG na PS4 nechtějí, ale Life of Black Tiger je naprosto v pohodě :D

Bonny    Jo, tohle mit v tarkovu, tak bych byl taky spokojenej. Ale tarkov je trochu jina liga :DBonnybonny4796    3.1.2018 13:17 Bonny

@ odpověď na komentář od Monkeyskunk:Jo, tohle mit v tarkovu, tak bych byl taky spokojenej. Ale tarkov je trochu jina liga :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Monkeyskunk napsal:Jo jo, hlavne ja hral ted tyden betu Escape from Tarkov a najednou mi zaclo neskutecne chybet to prelezani prekazek a preskakovani z PUBG :-D

Monkeyskunk    Jo jo, hlavne ja hral ted tyden betu Escape from Tarkov a najednou mi zaclo neskutecne chybet to prelezani prekazek a preskakovani z PUBG :-DMonkeyskunkmonkeyskunk6143    3.1.2018 13:00 Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od Bonny:Jo jo, hlavne ja hral ted tyden betu Escape from Tarkov a najednou mi zaclo neskutecne chybet to prelezani prekazek a preskakovani z PUBG :-D

Bonny napsal:Pohyb postav maji dobre nasnimany, preci jen aspon neco umi delat v Bohemce poradne :D

Bonny   1x   Pohyb postav maji dobre nasnimany, preci jen aspon neco umi delat v Bohemce poradne :DBonnybonny4796    3.1.2018 12:43 Bonny

@ odpověď na komentář od Monkeyskunk:Pohyb postav maji dobre nasnimany, preci jen aspon neco umi delat v Bohemce poradne :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Monkeyskunk napsal:NMS byla hlavne jedna velka lez, to mi vadi vic nez hrat neco v EA. Je to moje riziko a vim, ze kupuju nedodelek, nicmene s kamosema se na tom uz par stovek hodin neskutecne bavime - a je mi milejsi dat 600 za hru u ktere se budu bavit stovky hodin, nez 1600 za sice vyladenejsi a na pohled peknejsi hru, u ktere se ale budu bavit jen 12h. Kazdej ma trosku jiny priority no. Ale nevim proc by mel byt zakaz her v predbeznem pristupu, kdyz clovek sam vi, ze si kupuje rozpracovanou verzi hry a je tu riziko, ze vyvoj nebude nikdy dokoncenej.

Ľubor Fabian: Jo, to jsou takovy ty hry - zabav se sam. Taky mi to ne vzdy vyhovuje, ale kdyz je dobra parta lidi, hra ma tu spravnou atmosferu a feeling, tak s tim nemam problem. A animace z 1999? Ale no taak, zas trochu soudnosti. Za 1. se na tom porad pracuje - ted se nektery animace pridaly a nektery zlepsili a za 2. na MP hru je to podle me solidne zvladnute.

Monkeyskunk    NMS byla hlavne jedna velka lez, to mi vadi vic nez hrat neco v EA. Je to moje riziko a vim, ze kupuju nedodelek, nicmene s kamosema se na tom uz par stovek hodin neskutecne bavime - a je mi milejsi dat 600 za hru u ktere se budu bavit stovky hodin, nez 1600 za sice vyladenejsi a na pohled peknejsi hru, u ktere se ale budu bavit jen 12h. Kazdej ma trosku jiny priority no. Ale nevim proc by mel byt zakaz her v predbeznem pristupu, kdyz clovek sam vi, ze si kupuje rozpracovanou verzi hry a je tu riziko, ze vyvoj nebude nikdy dokoncenej.

Ľubor Fabian: Jo, to jsou takovy ty hry - zabav se sam. Taky mi to ne vzdy vyhovuje, ale kdyz je dobra parta lidi, hra ma tu spravnou atmosferu a feeling, tak s tim nemam problem. A animace z 1999? Ale no taak, zas trochu soudnosti. Za 1. se na tom porad pracuje - ted se nektery animace pridaly a nektery zlepsili a za 2. na MP hru je to podle me solidne zvladnute.
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    3.1.2018 12:24
Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:NMS byla hlavne jedna velka lez, to mi vadi vic nez hrat neco v EA. Je to moje riziko a vim, ze kupuju nedodelek, nicmene s kamosema se na tom uz par stovek hodin neskutecne bavime - a je mi milejsi dat 600 za hru u ktere se budu bavit stovky hodin, nez 1600 za sice vyladenejsi a na pohled peknejsi hru, u ktere se ale budu bavit jen 12h. Kazdej ma trosku jiny priority no. Ale nevim proc by mel byt zakaz her v predbeznem pristupu, kdyz clovek sam vi, ze si kupuje rozpracovanou verzi hry a je tu riziko, ze vyvoj nebude nikdy dokoncenej.

Ľubor Fabian: Jo, to jsou takovy ty hry - zabav se sam. Taky mi to ne vzdy vyhovuje, ale kdyz je dobra parta lidi, hra ma tu spravnou atmosferu a feeling, tak s tim nemam problem. A animace z 1999? Ale no taak, zas trochu soudnosti. Za 1. se na tom porad pracuje - ted se nektery animace pridaly a nektery zlepsili a za 2. na MP hru je to podle me solidne zvladnute.

El_Scorpio napsal:Gold status im dali samotní vývojári. Kľudne to mohli urobiť aj s PUBG, tí však asopň priznali, že je to early access. No Man's Sky si mohli označiť Gold, Platinum, hocičo, stále to bola early access hra.

Bonny    Myslim, ze ty animace jsou naopak velmi povedeny na online hru. A oproti jinym hram se muze zdat tato hra bez chyb :D viz serie Arma :D. Zase na druhou stranu se nedivim, ze hra si nasla oblibence, protoze si bere ledaco prave z Army, kde tento mod vznikl. K nazoru zda online je budoucnost gamingu.... . mozna ano, mozna ne. Vzdy budu rad za kvalit i single player hry, nez hrat nejaky online paskvily, ale musis brat v potaz i hratelnost apod. . PUBG do toho micha i realismus a to je to co treba me na tom bavi. Pokroky v te hre videt jsou a vyvojari jsou odmenovani vysokymi prodeji. EA program je zlo, ale u nekterych her to az tolik neskodi, pokud se vyvoj predcasne nezponali, protoze hru lidi davno prestali kupovat (hello DayZ :) ) .Bonnybonny4796    3.1.2018 12:23 Bonny

@ odpověď na komentář od Ľubor Fabian:Myslim, ze ty animace jsou naopak velmi povedeny na online hru. A oproti jinym hram se muze zdat tato hra bez chyb :D viz serie Arma :D. Zase na druhou stranu se nedivim, ze hra si nasla oblibence, protoze si bere ledaco prave z Army, kde tento mod vznikl. K nazoru zda online je budoucnost gamingu.... . mozna ano, mozna ne. Vzdy budu rad za kvalit i single player hry, nez hrat nejaky online paskvily, ale musis brat v potaz i hratelnost apod. . PUBG do toho micha i realismus a to je to co treba me na tom bavi. Pokroky v te hre videt jsou a vyvojari jsou odmenovani vysokymi prodeji. EA program je zlo, ale u nekterych her to az tolik neskodi, pokud se vyvoj predcasne nezponali, protoze hru lidi davno prestali kupovat (hello DayZ :) ) .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ľubor Fabian napsal:Nikdy som nepochopil tu fantaziu lidi co hrali dayz h1z1 a tet tohle, bugu jak nasrano, animace z roku 1999, optimalizace priserna, a tohle ma masove prodeje, a pak sa cudujeme ze EA placne ze buducnost je v online, ako PCkar a PS4, som len rad ze sa vyhnem tomuhle odpadu.

Ľubor Fabian   4x   Nikdy som nepochopil tu fantaziu lidi co hrali dayz h1z1 a tet tohle, bugu jak nasrano, animace z roku 1999, optimalizace priserna, a tohle ma masove prodeje, a pak sa cudujeme ze EA placne ze buducnost je v online, ako PCkar a PS4, som len rad ze sa vyhnem tomuhle odpadu.Ľubor Fabianlubor-fabian9332    3.1.2018 12:14 Ľubor Fabian

Nikdy som nepochopil tu fantaziu lidi co hrali dayz h1z1 a tet tohle, bugu jak nasrano, animace z roku 1999, optimalizace priserna, a tohle ma masove prodeje, a pak sa cudujeme ze EA placne ze buducnost je v online, ako PCkar a PS4, som len rad ze sa vyhnem tomuhle odpadu.

El_Scorpio   2x   Gold status im dali samotní vývojári. Kľudne to mohli urobiť aj s PUBG, tí však asopň priznali, že je to early access. No Man's Sky si mohli označiť Gold, Platinum, hocičo, stále to bola early access hra.El_Scorpioel_scorpio63241    3.1.2018 11:48 El_Scorpio

@ odpověď na komentář od Malasnikov:Gold status im dali samotní vývojári. Kľudne to mohli urobiť aj s PUBG, tí však asopň priznali, že je to early access. No Man's Sky si mohli označiť Gold, Platinum, hocičo, stále to bola early access hra.

Malasnikov napsal:Ale ty hry který si vyjmenoval byly Gold když vyšly. To znamená že byly dokončený. Následný rozšiřování a upravování hry z té hry nedělá nedokončenou.

Mighty   1x   Sony dělá dobře. I když - na nedodělcích se dá taky pěkně vydělat :)Mightymighty28812    3.1.2018 11:43 Mighty

Sony dělá dobře. I když - na nedodělcích se dá taky pěkně vydělat :)

OneShot   12x   Správně, tak to má být, žádné nedodělky.OneShotoneshot73915    3.1.2018 11:07 OneShot

Správně, tak to má být, žádné nedodělky.

Malasnikov   8x   Ale ty hry který si vyjmenoval byly Gold když vyšly. To znamená že byly dokončený. Následný rozšiřování a upravování hry z té hry nedělá nedokončenou.Malasnikovmalasnikov16453    3.1.2018 11:01 Malasnikov

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:Ale ty hry který si vyjmenoval byly Gold když vyšly. To znamená že byly dokončený. Následný rozšiřování a upravování hry z té hry nedělá nedokončenou.

El_Scorpio napsal:To, že vydavateľ oficiálne nenazval Driveclub, NMS či GTS ako early access z nich nerobí hotové hry. Každá z týchto hier podmienky early access spĺňa. Chýbajúci obsah, herné módy aj kopec chýb, ktoré sa postupne odstraňovali. Ja by som bol iba rád, keby sa opäť obnoví (reálna) kontrola kvality a Sony, Microsoft či Steam by jednoducho odmietli pustiť nedokončenú hru na svoje platformy. Proste došiel by Ubisoft, tu máte Unity a všetci by mu povedali, tá hra beží mizerne, je tam kopec chýb, naspäť a dorobiť. Potom môžeš príjsť znova.

El_Scorpio   2x   To, že vydavateľ oficiálne nenazval Driveclub, NMS či GTS ako early access z nich nerobí hotové hry. Každá z týchto hier podmienky early access spĺňa. Chýbajúci obsah, herné módy aj kopec chýb, ktoré sa postupne odstraňovali. Ja by som bol iba rád, keby sa opäť obnoví (reálna) kontrola kvality a Sony, Microsoft či Steam by jednoducho odmietli pustiť nedokončenú hru na svoje platformy. Proste došiel by Ubisoft, tu máte Unity a všetci by mu povedali, tá hra beží mizerne, je tam kopec chýb, naspäť a dorobiť. Potom môžeš príjsť znova.El_Scorpioel_scorpio63241    3.1.2018 10:52 El_Scorpio

@ odpověď na komentář od Duuku:To, že vydavateľ oficiálne nenazval Driveclub, NMS či GTS ako early access z nich nerobí hotové hry. Každá z týchto hier podmienky early access spĺňa. Chýbajúci obsah, herné módy aj kopec chýb, ktoré sa postupne odstraňovali. Ja by som bol iba rád, keby sa opäť obnoví (reálna) kontrola kvality a Sony, Microsoft či Steam by jednoducho odmietli pustiť nedokončenú hru na svoje platformy. Proste došiel by Ubisoft, tu máte Unity a všetci by mu povedali, tá hra beží mizerne, je tam kopec chýb, naspäť a dorobiť. Potom môžeš príjsť znova.

Duuku napsal:Tohle by si mohl napsat ale skoro o kazdy hre, protoze (bohuzel) maloktera hra je hned pri vydani v optimalni forme ;) Precejen PUBG je v EA a nikterak se tim netaji a ja se Sony souhlasim. Hnus jmenem Early Access na PS4 vazne nechci.

Duuku   13x   Tohle by si mohl napsat ale skoro o kazdy hre, protoze (bohuzel) maloktera hra je hned pri vydani v optimalni forme ;) Precejen PUBG je v EA a nikterak se tim netaji a ja se Sony souhlasim. Hnus jmenem Early Access na PS4 vazne nechci.Duukuduuku8105    3.1.2018 10:38 Duuku

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:Tohle by si mohl napsat ale skoro o kazdy hre, protoze (bohuzel) maloktera hra je hned pri vydani v optimalni forme ;) Precejen PUBG je v EA a nikterak se tim netaji a ja se Sony souhlasim. Hnus jmenem Early Access na PS4 vazne nechci.

El_Scorpio napsal:Sony nechce na PS4 rozpracované hry? A čo je/bol Driveclub, Destiny, No Man's Sky a GT Sport?

El_Scorpio    Sony nechce na PS4 rozpracované hry? A čo je/bol Driveclub, Destiny, No Man's Sky a GT Sport?El_Scorpioel_scorpio63241    3.1.2018 10:22 El_Scorpio

Sony nechce na PS4 rozpracované hry? A čo je/bol Driveclub, Destiny, No Man's Sky a GT Sport?

Bonny   4x   Co se tyce optimalizace na PC, tak tam udelali znacnej pokrok. FPS malokdy padaji a drzi se casto pekne vysoko :) Ale ano, souhlasim se Sony, ze kdyz uz ma neco vyjit, tak hotove.Bonnybonny4796    3.1.2018 10:21 Bonny

Co se tyce optimalizace na PC, tak tam udelali znacnej pokrok. FPS malokdy padaji a drzi se casto pekne vysoko :) Ale ano, souhlasim se Sony, ze kdyz uz ma neco vyjit, tak hotove.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Chesse   18x   a to jedine dobre, ze je tam nechce :)Chessechesse22383    3.1.2018 10:06 Chesse

a to jedine dobre, ze je tam nechce :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Diskuze na fóru

Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (89 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12099 příspěvků), Roblox + Just Cause 3 (13 příspěvků), Humble bundle -vše sem (607 příspěvků), Cenové akce (1 příspěvek), Trance - TOTY - Top 10 (460 příspěvků), STEAM -všechno sem (7083 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (55 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Furi

Recenze - 23.1.2018
 
Furi

Ledově chladný zabiják utíkající z vězení v sobě spojuje jednoduchost s komplexností a vyvolá ve vás vztek, společně s neskutečným uspokojením. Že…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: PC a konzole
 
 
Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings

Pod písečnými dunami začíná být nezdravě neživo. Do bojů na Novém kontinentu se zapojili králové kobek.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Věřte tomu nebo ne, ale ono to není zase tak špatné.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Inis – deskovka

Speciál - 21.1.2018
 
Inis – deskovka

Postaví se do čela keltské země právě váš kmen?

 
 
 
Představujeme zbrusu nový Zing.cz

Spustili jsme veřejnou betu nové verze vašeho oblíbeného herního magazínu. Pojďte se seznámit s novým Zingem.