Uživatel nepřihlášen
   

Assassin's Creed: Origins čeká tento měsíc rozšíření kampaně a další novinky

Úterý 9.1.2018 10:33 - Autor: Jan "Honzas4400" Kalný - Rubrika: Novinky Novinka

Dále nový quest a nové obleky a zbraně.

Nový rok je nový rok, ale pro fanoušky Assassin's Creed: Origins to znamená především vydání prvního dodatečného obsahu. The Hidden Ones skutečně vyjde ještě tento měsíc, jak potvrzuje nový soupis na webu hry. Bohužel jsme se nedočkali ani přesnějšího data vydání, ani žádného traileru. Útěchou nám tedy snad bude jenom to, že k odložení balíčku zkrátka nedošlo.

Přídavek The Hidden Ones slibuje nový příběh v novém regionu a zvýšení maximálního levelu ze 40 na 45. Očekávat tedy můžeme i nové schopnosti. Na PSN už se lze navíc podívat na osm nových trofejí.


Tento měsíc také vyjde nový update, který přidá možnost prodávat obleky u tkalců, do beden Heka přidá předměty z balíčku Noční můra, balíčku První civilizace, balíčku Gladiátor a Bláznivého balíčku. Součástí updatu by také měl být „nový úkol, oslavující vydání The Hidden Ones”. Není ovšem jasné, jestli bude nový quest právě součástí přídavku, nebo půjde o vedlejší úkol pro všechny zdarma.

Od dnešního dne až do 16. navíc budete moci znovu porazit Anubise a od 23. do 30. pak Sobeka. 16. poté vyjde balíček zbraní Almighty a 30. balíček For Honor, který je inspirovaný stejnojmennou hrou od Ubisoftu. V Ubisoft Clubu si navíc budete moci 30. odemknout za 40 bodů i oblek Warden's Oath, který je inspirovaný Wardenem/Strážcem taktéž z For Honor.

A aby toho nebylo úplně málo, tak se tento měsíc v Ubisoft Clubu ještě zpřístupní zbraně Sek-Sek a Harlekýn, které byly doteď přístupné jenom pro účastníky Community Creation Contest.

Oblek Warden's Oath
Oblek Warden's Oath
Zbraně Harlekýn a Sek-Sek
Zbraně Harlekýn a Sek-Sek
Balíček For Honor
Balíček For Honor
Balíček Almighty
Balíček Almighty

Zdroj: Oficiální stránka

Tisk
Assassin's Creed: Origins na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins Screenshot ze hry Assassin's Creed: Origins
Související novinky
 
Trailer vnadí na dobrodružství v prvním rozšíření Assassin’s Creed: Origins

Trailer vnadí na dobrodružství v prvním rozšíření Assassin’s Creed: Origins

Úterý 23.1.2018 12:33 - Vyšel placený dodatečný balíček The Hidden Ones, který vás zavede do nového hornatého regionu Sinaj. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, PS4, Xbox One
První DLC pro Assassin's Creed: Origins vyjde za týden

První DLC pro Assassin's Creed: Origins vyjde za týden

Úterý 16.1.2018 20:20 - Dnes také vyšel nový update. Příští měsíc se navíc dočkáme očekávaného režimu Discovery Tour a na začátku března druhé expanze. Přečíst celý článek »

18 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Ubisoft přemýšlí nad New Game+ módem pro Assassin’s Creed: Origins

Ubisoft přemýšlí nad New Game+ módem pro Assassin’s Creed: Origins

Pondělí 15.1.2018 10:50 - Vývojáři zvažují, že bude součástí budoucí aktualizace. Pustili byte se do egyptského dobrodružství znovu? Přečíst celý článek »

15 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Assassin's Creed: Origins čeká tento měsíc rozšíření kampaně a další novinky
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Tarik    Už jsem musel zběsile hledat kdy to vyjde Tariktarik12392    16.1.2018 20:59 Tarik

@ odpověď na komentář od Honzas4400:Už jsem musel zběsile hledat kdy to vyjde Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Honzas4400 napsal:Lidi, já vim, že máte podnět se o to rychle podělit se světem, ale dejte nám chvíli času o tom nejdřív napsat sakra :Dodkaz ]

Honzas4400 člen redakce   2x   Lidi, já vim, že máte podnět se o to rychle podělit se světem, ale dejte nám chvíli času o tom nejdřív napsat sakra :Dodkaz ]Honzas4400honzas4400274    16.1.2018 20:31 Honzas4400

@ odpověď na komentář od Tarik:Lidi, já vim, že máte podnět se o to rychle podělit se světem, ale dejte nám chvíli času o tom nejdřív napsat sakra :Dodkaz ]

Tarik napsal:odkaz ]

tak 23. ledna je to tu :-D

Tarik    odkaz ]

tak 23. ledna je to tu :-D
Tariktarik12392
    16.1.2018 19:59
Tarik

odkaz ]

tak 23. ledna je to tu :-D

dinss    Jako anglicky umím ale víc si hru užiju v češtině. CZ překlad by měl dorazit v první polovině tohoto roku (cca) . :)dinssdinss71858    16.1.2018 14:30 dinss

Jako anglicky umím ale víc si hru užiju v češtině. CZ překlad by měl dorazit v první polovině tohoto roku (cca) . :)

Corvus   1x   Jo, také čekám na češtinu do Divinity: Original Sin 2. Pro mě zásadní hra. Jednička byla fantastická. Anglicky sice umím (ač samouk) , ale v DOS 2 je TOLIK textu, že už to hraní (v angličtině) až zdržuje. Než to všechno pečlivě přelouskám. Zrovna na prekladyher. eu o DOS 2 lokalizaci psali.Corvuscorvus13394    16.1.2018 07:12 Corvus

@ odpověď na komentář od dinss:Jo, také čekám na češtinu do Divinity: Original Sin 2. Pro mě zásadní hra. Jednička byla fantastická. Anglicky sice umím (ač samouk) , ale v DOS 2 je TOLIK textu, že už to hraní (v angličtině) až zdržuje. Než to všechno pečlivě přelouskám. Zrovna na prekladyher. eu o DOS 2 lokalizaci psali.

dinss napsal:Naprostý souhlas. U hry se bavím ale ty questy jsou strašidelný až výjimek. Osobně se bavím spíše u objevování dalších míst = povětšinou pyramid a chci už ten futuristickej oblek. :D Snad v KC: Deliverance budou ty questy na jiném levelu a také se chci vrhnout na Divinity: Original Sin 2 až bude plnohodnotná čeština. :)

dinss   1x   Naprostý souhlas. U hry se bavím ale ty questy jsou strašidelný až výjimek. Osobně se bavím spíše u objevování dalších míst = povětšinou pyramid a chci už ten futuristickej oblek. :D Snad v KC: Deliverance budou ty questy na jiném levelu a také se chci vrhnout na Divinity: Original Sin 2 až bude plnohodnotná čeština. :)dinssdinss71858    15.1.2018 21:12 dinss

@ odpověď na komentář od Corvus:Naprostý souhlas. U hry se bavím ale ty questy jsou strašidelný až výjimek. Osobně se bavím spíše u objevování dalších míst = povětšinou pyramid a chci už ten futuristickej oblek. :D Snad v KC: Deliverance budou ty questy na jiném levelu a také se chci vrhnout na Divinity: Original Sin 2 až bude plnohodnotná čeština. :)

Corvus napsal:Asi takhle: Assassin není a nikdy nebyla (a nikdy nebude) má srdcovka. Upřednostňuji úplně jiné hry. Vyzkoušel jsem starší díly (nechytly ani omylem) a s Origins jsem v této sérii došel nejdál. Ohromně mě bavila s ohledem na nádherný svět, detaily a především jediněčnou atmosféru. Nicméně po nějakých 160 hodinách, kdy jsem procestoval Egypt do posledního pixelu a viděl úplně všechno, tahle hra půjde z disku a nebudu ani čekat na ten výukový mód (a to jsem se celkem těšil) . Jsem přesycen a opět se mi potvrdilo, že hry jejichž questy (ať si vezmu libovlý z těch asi 200 úkolů) jsou na 3 až 5 minut herního času, nejsou prostě pro mě. Ubisoft umí nádherné světy. Umí vypilovat hru až do šílených detailů. Umí světy zabydlet a jejich hry dýchají atmosférou... ale mají totálně TRAGICKÉ scénáristy a naprosto KATASTROFÁLNÍ návrháře questů... Nechápu jak je možné, že tak obří studio má neustále dokola stejné problémy snad ve všech jejich hrách. na světě dnes píše každý objemné publikace, je takový problém vybrat si aspoň nadprůměrné scénáristy úkolů? Opravdu nechápu systém úkolů jejichž skladba je: Dojeď 150 metrů, ukradni poklad, zabij kapitána, vrať se 150 metrů zpátky. 198 úkolů z 200. Pamatuji si tak 2... Takže G+ ani omylem a už se nemůžu dočkat až si dám něco pořádně těžkého a hlavně kde si pořádně počtu: Pillars of Eternity 2: Deadfire či Torment: Tides of Numenera nebo klidně Nier: Automata...

Corvus   1x   Asi takhle: Assassin není a nikdy nebyla (a nikdy nebude) má srdcovka. Upřednostňuji úplně jiné hry. Vyzkoušel jsem starší díly (nechytly ani omylem) a s Origins jsem v této sérii došel nejdál. Ohromně mě bavila s ohledem na nádherný svět, detaily a především jediněčnou atmosféru. Nicméně po nějakých 160 hodinách, kdy jsem procestoval Egypt do posledního pixelu a viděl úplně všechno, tahle hra půjde z disku a nebudu ani čekat na ten výukový mód (a to jsem se celkem těšil) . Jsem přesycen a opět se mi potvrdilo, že hry jejichž questy (ať si vezmu libovlý z těch asi 200 úkolů) jsou na 3 až 5 minut herního času, nejsou prostě pro mě. Ubisoft umí nádherné světy. Umí vypilovat hru až do šílených detailů. Umí světy zabydlet a jejich hry dýchají atmosférou... ale mají totálně TRAGICKÉ scénáristy a naprosto KATASTROFÁLNÍ návrháře questů... Nechápu jak je možné, že tak obří studio má neustále dokola stejné problémy snad ve všech jejich hrách. na světě dnes píše každý objemné publikace, je takový problém vybrat si aspoň nadprůměrné scénáristy úkolů? Opravdu nechápu systém úkolů jejichž skladba je: Dojeď 150 metrů, ukradni poklad, zabij kapitána, vrať se 150 metrů zpátky. 198 úkolů z 200. Pamatuji si tak 2... Takže G+ ani omylem a už se nemůžu dočkat až si dám něco pořádně těžkého a hlavně kde si pořádně počtu: Pillars of Eternity 2: Deadfire či Torment: Tides of Numenera nebo klidně Nier: Automata...Corvuscorvus13394    15.1.2018 19:37 Corvus

Asi takhle: Assassin není a nikdy nebyla (a nikdy nebude) má srdcovka. Upřednostňuji úplně jiné hry. Vyzkoušel jsem starší díly (nechytly ani omylem) a s Origins jsem v této sérii došel nejdál. Ohromně mě bavila s ohledem na nádherný svět, detaily a především jediněčnou atmosféru. Nicméně po nějakých 160 hodinách, kdy jsem procestoval Egypt do posledního pixelu a viděl úplně všechno, tahle hra půjde z disku a nebudu ani čekat na ten výukový mód (a to jsem se celkem těšil) . Jsem přesycen a opět se mi potvrdilo, že hry jejichž questy (ať si vezmu libovlý z těch asi 200 úkolů) jsou na 3 až 5 minut herního času, nejsou prostě pro mě. Ubisoft umí nádherné světy. Umí vypilovat hru až do šílených detailů. Umí světy zabydlet a jejich hry dýchají atmosférou... ale mají totálně TRAGICKÉ scénáristy a naprosto KATASTROFÁLNÍ návrháře questů... Nechápu jak je možné, že tak obří studio má neustále dokola stejné problémy snad ve všech jejich hrách. na světě dnes píše každý objemné publikace, je takový problém vybrat si aspoň nadprůměrné scénáristy úkolů? Opravdu nechápu systém úkolů jejichž skladba je: Dojeď 150 metrů, ukradni poklad, zabij kapitána, vrať se 150 metrů zpátky. 198 úkolů z 200. Pamatuji si tak 2... Takže G+ ani omylem a už se nemůžu dočkat až si dám něco pořádně těžkého a hlavně kde si pořádně počtu: Pillars of Eternity 2: Deadfire či Torment: Tides of Numenera nebo klidně Nier: Automata...

Tarik    Jak to bude cenově? ? Nevíte někdo? ? :-DTariktarik12392    15.1.2018 19:27 Tarik

Jak to bude cenově? ? Nevíte někdo? ? :-D

Theogreel    Radši si dám 25-35 hodin God of War, než 100+ hodin MGSV. To je takovej akční sandbox... Jen tím chci říct, že delší doba by GoW spíš uškodila. Navíc je to na GoW hodně!Theogreeltheogreel57818    10.1.2018 17:51 Theogreel

@ odpověď na komentář od kotlik:Radši si dám 25-35 hodin God of War, než 100+ hodin MGSV. To je takovej akční sandbox... Jen tím chci říct, že delší doba by GoW spíš uškodila. Navíc je to na GoW hodně!

kotlik napsal:Ovšem že ne, ja poukazuju na fakt že 25 hodin je malo. Přibližně když to vyvojáři hrali tak si ten čas spíše přidali. Sam balrog když mluvil o tom že novy gow pujde dohrat i za dvě hodiny (Doufejme že vtipkoval) , co se tyče u speed runners, ovšem co je speed run u linearní hry jako je gow ?

OneShot    Naopak, 25 hodin na čistě lineární hru je ale sakra hodně, navíc já jsem četl dokonce 25-35. Standard bývá mezi 8 až 10 hodinami, do čehož se vlezou všechny díly Wolfa, DOOMa, Half-Lifu, Tomb Raidera (ten poslední není čistě lineární, ten ne) . Válečné střílečky mají standard dokonce nižší, 5-7 hodin (CoD, MoH, BF) . Hry, které sám hodnotíš 9/10 nebo 10/10 taky nepřesahují 10 hodin- God of War 3, Last of Us, Metro Last Light. Takže nechápu, co máš najednou za problém s 25hodinovou hrou.OneShotoneshot73915    10.1.2018 17:07 OneShot

@ odpověď na komentář od kotlik:Naopak, 25 hodin na čistě lineární hru je ale sakra hodně, navíc já jsem četl dokonce 25-35. Standard bývá mezi 8 až 10 hodinami, do čehož se vlezou všechny díly Wolfa, DOOMa, Half-Lifu, Tomb Raidera (ten poslední není čistě lineární, ten ne) . Válečné střílečky mají standard dokonce nižší, 5-7 hodin (CoD, MoH, BF) . Hry, které sám hodnotíš 9/10 nebo 10/10 taky nepřesahují 10 hodin- God of War 3, Last of Us, Metro Last Light. Takže nechápu, co máš najednou za problém s 25hodinovou hrou.

kotlik napsal:Ovšem že ne, ja poukazuju na fakt že 25 hodin je malo. Přibližně když to vyvojáři hrali tak si ten čas spíše přidali. Sam balrog když mluvil o tom že novy gow pujde dohrat i za dvě hodiny (Doufejme že vtipkoval) , co se tyče u speed runners, ovšem co je speed run u linearní hry jako je gow ?

kotlik    Ovšem že ne, ja poukazuju na fakt že 25 hodin je malo. Přibližně když to vyvojáři hrali tak si ten čas spíše přidali. Sam balrog když mluvil o tom že novy gow pujde dohrat i za dvě hodiny (Doufejme že vtipkoval) , co se tyče u speed runners, ovšem co je speed run u linearní hry jako je gow ?kotlikkotlik20442    10.1.2018 15:48 kotlik

@ odpověď na komentář od midder:Ovšem že ne, ja poukazuju na fakt že 25 hodin je malo. Přibližně když to vyvojáři hrali tak si ten čas spíše přidali. Sam balrog když mluvil o tom že novy gow pujde dohrat i za dvě hodiny (Doufejme že vtipkoval) , co se tyče u speed runners, ovšem co je speed run u linearní hry jako je gow ?

midder napsal:Tvůj den trvá déle než náš?

midder   1x   Tvůj den trvá déle než náš?middermidder8295    10.1.2018 14:16 midder

@ odpověď na komentář od kotlik:Tvůj den trvá déle než náš?

kotlik napsal:Tomu se totiž říká dobře propracovaná hra, ja hry u kterych nestravim alespoň 50 hodin ani nekupuju. Nema to smysl aby hra měla 25 hodin jako ten novy God of war, to bude pruser jelikož tam side questy ani nejsou , člověk k tomu sedne na jeden den a už se mu spustí " Thank you" credits

Ondrej_V    Už jsem prodal dva jednorožce. Prodat nelze DLC obsah (preorder bonusy) , bonusy za Twitch. Hadry za dva týdny.Ondrej_Vondrej_v15018    10.1.2018 11:46 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od dinss:Už jsem prodal dva jednorožce. Prodat nelze DLC obsah (preorder bonusy) , bonusy za Twitch. Hadry za dva týdny.

dinss napsal:Já právě oblek zkoušel prodat a nešlo mi to. Proto jsem nezkoušel ani zvířata. Každopádně, pokud mám něco dvakrát...

dinss    Já právě oblek zkoušel prodat a nešlo mi to. Proto jsem nezkoušel ani zvířata. Každopádně, pokud mám něco dvakrát...dinssdinss71858    10.1.2018 11:13 dinss

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Já právě oblek zkoušel prodat a nešlo mi to. Proto jsem nezkoušel ani zvířata. Každopádně, pokud mám něco dvakrát...

Ondrej_V napsal:Obleky půjde prodat až s nadcházejícím updatem. Koně / velbloudy lze prodat u člověka, co je prodává.

Ondrej_V    Obleky půjde prodat až s nadcházejícím updatem. Koně / velbloudy lze prodat u člověka, co je prodává.Ondrej_Vondrej_v15018    10.1.2018 10:50 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od dinss:Obleky půjde prodat až s nadcházejícím updatem. Koně / velbloudy lze prodat u člověka, co je prodává.

dinss napsal:Pánové, jak prodám oblek nebo zvíře?

dinss    Pánové, jak prodám oblek nebo zvíře?dinssdinss71858    10.1.2018 01:10 dinss

Pánové, jak prodám oblek nebo zvíře?

vardy6    a co new game+?vardy6vardy630959    10.1.2018 00:30 vardy6

a co new game+?

Ratos    Presne, taky se na to chystam az to vyjde vsechno.Ratosratos11417    9.1.2018 22:19 Ratos

@ odpověď na komentář od dopitapetr:Presne, taky se na to chystam az to vyjde vsechno.

dopitapetr napsal:Já počkám až vyjde i to druhé DLC. Pak je koupím a odehraju naráz.

dopitapetr   1x   Já počkám až vyjde i to druhé DLC. Pak je koupím a odehraju naráz.dopitapetrdopitapetr5480    9.1.2018 22:14 dopitapetr

Já počkám až vyjde i to druhé DLC. Pak je koupím a odehraju naráz.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondrej_V   1x   To je můj případ :D Naštěstí vozidla lze prodat, tak jsem se jich zbavil, abych měl prachy na další Heku. Já jsem už získal asi 100-200 Heka truhel. Mám pětkrát skarabeova vojáka, třikrát mumii, ale brzy je prodám. Většina zbraní je šrot. Hraním lze získat nejlepší kousky. Zkoušky bohů a sloni jsou nejlepší zdroje zbraní. Doufám, že se objeví nové zbraně s THO DLC.Ondrej_Vondrej_v15018    9.1.2018 19:41 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od Semuel:To je můj případ :D Naštěstí vozidla lze prodat, tak jsem se jich zbavil, abych měl prachy na další Heku. Já jsem už získal asi 100-200 Heka truhel. Mám pětkrát skarabeova vojáka, třikrát mumii, ale brzy je prodám. Většina zbraní je šrot. Hraním lze získat nejlepší kousky. Zkoušky bohů a sloni jsou nejlepší zdroje zbraní. Doufám, že se objeví nové zbraně s THO DLC.

Semuel napsal:Jo, vím viděl jsem ho :D Osobně mi to příjde jako hrozná blbost ale kdyby jsem ho dostal z Heka bedny asi bych ho minimálně projel :D :D :D

Semuel    Jo, vím viděl jsem ho :D Osobně mi to příjde jako hrozná blbost ale kdyby jsem ho dostal z Heka bedny asi bych ho minimálně projel :D :D :DSemuelsemuel7507    9.1.2018 19:33 Semuel

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Jo, vím viděl jsem ho :D Osobně mi to příjde jako hrozná blbost ale kdyby jsem ho dostal z Heka bedny asi bych ho minimálně projel :D :D :D

Ondrej_V napsal:Jednorožec je prima, dostal jsem ho jako Heka, mám tři :D
Dělá za sebou duhu.

Ondrej_V   1x   Jednorožec je prima, dostal jsem ho jako Heka, mám tři :D
Dělá za sebou duhu.
Ondrej_Vondrej_v15018
    9.1.2018 19:18
Ondrej_V

@ odpověď na komentář od Semuel:Jednorožec je prima, dostal jsem ho jako Heka, mám tři :D
Dělá za sebou duhu.

Semuel napsal:Jo, jsou v obchodě. Já tam chodím jen koukat na obsah SP ale hlavně na blbosti jako je jednorožec atp. :D Pak se tomu směji když vidím náhledák videa a tam jedna z těch blbostí. Za mě rozhodně u AC zvolili dobrý přístup, kdyby to takhle bylo všude klidně ať si tvoří i placený obsah.

Semuel   1x   Jo, jsou v obchodě. Já tam chodím jen koukat na obsah SP ale hlavně na blbosti jako je jednorožec atp. :D Pak se tomu směji když vidím náhledák videa a tam jedna z těch blbostí. Za mě rozhodně u AC zvolili dobrý přístup, kdyby to takhle bylo všude klidně ať si tvoří i placený obsah.Semuelsemuel7507    9.1.2018 18:26 Semuel

@ odpověď na komentář od SteveHood:Jo, jsou v obchodě. Já tam chodím jen koukat na obsah SP ale hlavně na blbosti jako je jednorožec atp. :D Pak se tomu směji když vidím náhledák videa a tam jedna z těch blbostí. Za mě rozhodně u AC zvolili dobrý přístup, kdyby to takhle bylo všude klidně ať si tvoří i placený obsah.

SteveHood napsal:Pokud je to tak, jak píšeš, tak to by mi ty mikrotransakce ve hrách ani nevadili. Neagresivně schované jen v obchodě, kam stejně nikdy nezavítám.

SteveHood   2x   Pokud je to tak, jak píšeš, tak to by mi ty mikrotransakce ve hrách ani nevadili. Neagresivně schované jen v obchodě, kam stejně nikdy nezavítám.SteveHoodstevehood46767    9.1.2018 18:01 SteveHood

@ odpověď na komentář od Semuel:Pokud je to tak, jak píšeš, tak to by mi ty mikrotransakce ve hrách ani nevadili. Neagresivně schované jen v obchodě, kam stejně nikdy nezavítám.

Semuel napsal:Nikdo tě nekamenuje.
Mě osobně to přišlo spíš jako nezasvěcené rejpaní se ve výkalu. Hra tě nijak nenutí obchod otevřít nebo cokoliv koupit. Za mě je to ideálně vyřešené pro obě strany. Rozhodně líp než třeba Middle-Earth: Shadow of War kde jsem co minutu cítil že bych měl koupit nějaký balíček, ale odolal jsem a hru dohrál a rychle prodal dřív než bych podlehl nátlaku.

HereticMuu    Pecka uz se těším :-)HereticMuuhereticmuu22594    9.1.2018 18:00 HereticMuu

Pecka uz se těším :-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss    Já tyhle připomínky celkem chápu. Ale osobně mi to v Origins nevadí. Nákup skinů? Klidně. Hlavně ať tam nejsou žádný XP boostery.dinssdinss71858    9.1.2018 17:01 dinss

@ odpověď na komentář od Chesse:Já tyhle připomínky celkem chápu. Ale osobně mi to v Origins nevadí. Nákup skinů? Klidně. Hlavně ať tam nejsou žádný XP boostery.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Chesse napsal:"vsude" myslis jeden ukazatel na store, jen pokud zapnes inventar :D? Hrozné.... . :D

Semuel    Nikdo tě nekamenuje.
Mě osobně to přišlo spíš jako nezasvěcené rejpaní se ve výkalu. Hra tě nijak nenutí obchod otevřít nebo cokoliv koupit. Za mě je to ideálně vyřešené pro obě strany. Rozhodně líp než třeba Middle-Earth: Shadow of War kde jsem co minutu cítil že bych měl koupit nějaký balíček, ale odolal jsem a hru dohrál a rychle prodal dřív než bych podlehl nátlaku.
Semuelsemuel7507
    9.1.2018 16:51
Semuel

@ odpověď na komentář od Kross:Nikdo tě nekamenuje.
Mě osobně to přišlo spíš jako nezasvěcené rejpaní se ve výkalu. Hra tě nijak nenutí obchod otevřít nebo cokoliv koupit. Za mě je to ideálně vyřešené pro obě strany. Rozhodně líp než třeba Middle-Earth: Shadow of War kde jsem co minutu cítil že bych měl koupit nějaký balíček, ale odolal jsem a hru dohrál a rychle prodal dřív než bych podlehl nátlaku.

Kross napsal:Ale jo smysl to dává, to že to není agrwsivni a nepripomína se to ve hre (jak zminil Ondřej_V) je pro me dobra zprava. Ale videt to je. Kdykoliv je clovek v menu, nebo zapne hru- je to tam. Uz jenom to ze tam je nejaka zalozka "obchod" staci. (Nemluve o predeslych dilech kde se u obchodniku ukazovaly veci, ktery nesly poridit jinak nez pres mikrotransakci- tezko rict jak je to tady) Ja proste pak mam pocit, ze nehraju kompletni hru. Chapu ze nekdo nad tim mavne rukou a dokaze to ignorovat ale ja s tim mam proste problem...tak me nekamenujte :D

Kross    Ale jo smysl to dává, to že to není agrwsivni a nepripomína se to ve hre (jak zminil Ondřej_V) je pro me dobra zprava. Ale videt to je. Kdykoliv je clovek v menu, nebo zapne hru- je to tam. Uz jenom to ze tam je nejaka zalozka "obchod" staci. (Nemluve o predeslych dilech kde se u obchodniku ukazovaly veci, ktery nesly poridit jinak nez pres mikrotransakci- tezko rict jak je to tady) Ja proste pak mam pocit, ze nehraju kompletni hru. Chapu ze nekdo nad tim mavne rukou a dokaze to ignorovat ale ja s tim mam proste problem...tak me nekamenujte :DKrosskross57177    9.1.2018 16:37 Kross

@ odpověď na komentář od Semuel:Ale jo smysl to dává, to že to není agrwsivni a nepripomína se to ve hre (jak zminil Ondřej_V) je pro me dobra zprava. Ale videt to je. Kdykoliv je clovek v menu, nebo zapne hru- je to tam. Uz jenom to ze tam je nejaka zalozka "obchod" staci. (Nemluve o predeslych dilech kde se u obchodniku ukazovaly veci, ktery nesly poridit jinak nez pres mikrotransakci- tezko rict jak je to tady) Ja proste pak mam pocit, ze nehraju kompletni hru. Chapu ze nekdo nad tim mavne rukou a dokaze to ignorovat ale ja s tim mam proste problem...tak me nekamenujte :D

Semuel napsal:Kazí ti zážitek ze hry něco co nevidíš pokud nevlezeš sám do záložky "Obchodu" Jj to dává smysl :D

fehrplay    Citím v kostech že to bude tak na dvě hodinky max.fehrplayfehrplay56494    9.1.2018 16:35 fehrplay

Citím v kostech že to bude tak na dvě hodinky max.

caukyy   3x   Skvělá hra! Po 4 letech návrat k AC a stojí to rozhodně za každou kačku!caukyycaukyy13399    9.1.2018 15:52 caukyy

Skvělá hra! Po 4 letech návrat k AC a stojí to rozhodně za každou kačku!

Diskuze na fóru

Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (89 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12099 příspěvků), Roblox + Just Cause 3 (13 příspěvků), Humble bundle -vše sem (607 příspěvků), Cenové akce (1 příspěvek), Trance - TOTY - Top 10 (460 příspěvků), STEAM -všechno sem (7083 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (55 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Furi

Recenze - 23.1.2018
 
Furi

Ledově chladný zabiják utíkající z vězení v sobě spojuje jednoduchost s komplexností a vyvolá ve vás vztek, společně s neskutečným uspokojením. Že…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: PC a konzole
 
 
Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings

Pod písečnými dunami začíná být nezdravě neživo. Do bojů na Novém kontinentu se zapojili králové kobek.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Věřte tomu nebo ne, ale ono to není zase tak špatné.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Inis – deskovka

Speciál - 21.1.2018
 
Inis – deskovka

Postaví se do čela keltské země právě váš kmen?

 
 
 
Představujeme zbrusu nový Zing.cz

Spustili jsme veřejnou betu nové verze vašeho oblíbeného herního magazínu. Pojďte se seznámit s novým Zingem.