Uživatel nepřihlášen
  

Potvrzeny PS4 a Xbox One verze Assassin’s Creed: Rogue

Čtvrtek 11.1.2018 18:28 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

I s dodatečnými balíčky a překvapením v podobě obleku Bayeka z Origins.

Společnost Ubisoft přestala tajit to, co už dávno víme. Assassin’s Creed: Rogue vyjde na konzole PlayStation 4 a Xbox One. Stane se tak 20. března letošního roku a kromě základní hry zahrne i dodatečné balíčky, včetně dvou dalších misí The Armor of Sir Gunn a The Siege of Fort de Sable, stejně tak další zbraně a vybavení. Dokonce i legendární oblek Bayeka z Origins.

Jak bude Assassin’s Creed: Rogue vylepšeno? Vývojáři zmiňují lepší stíny, lepší vykreslování a přidání nových vizuálních efektů. Majitelé výkonnějších konzolí PS4 Pro a Xbox One X se navíc mohou těšit na 4K rozlišení.

Assassin's Creed: Rogue původně vyšel v listopadu 2014 na PS3 a Xbox 360 a v březnu 2015 následovala PC verze. Přečtěte si naší recenzi.

Připomeňme, že Assassin's Creed: Rogue je zasazeno do poloviny 18. století během Sedmileté války. V tomto období se vžijete do templáře jménem Shay Patrick Cormac, který přetrpí zradu bratrstva a stane se proto lovcem asasínů. Budete tak svědky jeho proměny z původně dobrodružného asasína ve zlověstného a odhodlaného Templáře a postupně navštívíte zamrzlý severní Atlantik, Appalačské pohoří na vchodě USA a také New York.

Zdroj: Tisková zpráva

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Assassin’s Creed: Rogue na PC, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Assassin’s Creed: Rogue Screenshot ze hry Assassin’s Creed: Rogue Screenshot ze hry Assassin’s Creed: Rogue Screenshot ze hry Assassin’s Creed: Rogue Screenshot ze hry Assassin’s Creed: Rogue Screenshot ze hry Assassin’s Creed: Rogue Screenshot ze hry Assassin’s Creed: Rogue Screenshot ze hry Assassin’s Creed: Rogue
Související novinky
 
Vyjde Assassin's Creed: Rogue HD na PS4 a Xbox One?

Vyjde Assassin's Creed: Rogue HD na PS4 a Xbox One?

Středa 6.12.2017 19:19 - HD remaster slibuje několik zahraničních internetových obchodů. Nově i korejský rating. Přečíst celý článek »

32 komentářů|PS4, Xbox One
Video porovnává grafiku Assassin's Creed Rogue na konzolích a PC

Video porovnává grafiku Assassin's Creed Rogue na konzolích a PC

Úterý 10.3.2015 17:19 - PlayStation 3, Xbox 360 vs. PC. Rozdíly jsou markantní. Přečíst celý článek »

55 komentářů|PC, PS3, Xbox 360
Assassin's Creed: Rogue na PC oficiálně v březnu
 

Assassin's Creed: Rogue na PC oficiálně v březnu

Čtvrtek 5.2.2015 18:36 - PC verze nového dobrodružství Assassin's Creed vyjde 10. března + HW požadavk, trailer a dva nové obrázky. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Potvrzeny PS4 a Xbox One verze Assassin’s Creed: Rogue
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
dopitapetr    Takže to si můžou strčit...dopitapetrdopitapetr5480    17.1.2018 16:39 dopitapetr

@ odpověď na komentář od SteveHood:Takže to si můžou strčit...

SteveHood napsal:"Již potvrzena cena od českého distributora pro Assassins Creed Rogue Remastered. Cena pro předobjednávky je tedy nyní 749, -. Hra vyjde v originální anglické lokalizaci. "

:(

SteveHood    Jj, cena jde. Ale stejně si to asi koupím až ve slevě. :DSteveHoodstevehood46767    17.1.2018 16:33 SteveHood

@ odpověď na komentář od DepešákDom:Jj, cena jde. Ale stejně si to asi koupím až ve slevě. :D

DepešákDom napsal:Ale cena fajn:)

DepešákDom    Ale cena fajn:)DepešákDomdepesakdom3408    17.1.2018 16:21 DepešákDom

@ odpověď na komentář od SteveHood:Ale cena fajn:)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

SteveHood napsal:"Již potvrzena cena od českého distributora pro Assassins Creed Rogue Remastered. Cena pro předobjednávky je tedy nyní 749, -. Hra vyjde v originální anglické lokalizaci. "

:(

SteveHood    "Již potvrzena cena od českého distributora pro Assassins Creed Rogue Remastered. Cena pro předobjednávky je tedy nyní 749, -. Hra vyjde v originální anglické lokalizaci. "

:(
SteveHoodstevehood46767
    17.1.2018 16:17
SteveHood

"Již potvrzena cena od českého distributora pro Assassins Creed Rogue Remastered. Cena pro předobjednávky je tedy nyní 749, -. Hra vyjde v originální anglické lokalizaci. "

:(

Ratos    To za me je nejhorsi syndicate , bavilo me jen vysetrovat vrazdy, zbytek je stereotypni nuda, ja to mam takhle od nejlepsiho po nejhorsi. AC2 , origins, black flag, AC1, revelations, brotherhood, AC3, unity, syndicate
Tenhle dil jsem zatim nehral a liberations tam nepocitam.
Ratosratos11417
    15.1.2018 08:16
Ratos

@ odpověď na komentář od OneShot:To za me je nejhorsi syndicate , bavilo me jen vysetrovat vrazdy, zbytek je stereotypni nuda, ja to mam takhle od nejlepsiho po nejhorsi. AC2 , origins, black flag, AC1, revelations, brotherhood, AC3, unity, syndicate
Tenhle dil jsem zatim nehral a liberations tam nepocitam.

OneShot napsal:Podle mě je na něm moc vidět, že je to spin-off. Oproti ostatním dílům je malý, příběh je dost strašný (lze ho shrnout ve dvou větách a ani tak za moc nestojí) , grafika horší než u Black Flag (hráno na PC) , neoblíbil jsem si hlavní postavu, herní mechaniky už hodně přesluhovaly, příšerná linka ze současnosti- vážně mi tolikrát nikdo neřekl "numbskull", br, fuj, to je hnusný slovo. :nah: To, že vyšel zároveň s Unity (další z nejhorších dílů) , je jeho jediná spása. :-) Ale chápu, že každý máme jiný vkus, já mám nejradši díly 1-3, pak Origins a za lepší beru ještě Syndicate. Vyloženě nepodařené jsou podle mě Black Flag, Rogue, Unity a absolutně nejhorší je Liberation. Chronicles nejsou asasíni a se spin-offy na handheldy jsem naštěstí neměl tu čest. :-)

jiiirka    Souhlasím, že má své chyby, ale tento "spin-off" mi přijde daleko lepší než blag flag a řadím ho mezi ty lepší díly.jiiirkajiiirka73081    15.1.2018 07:48 jiiirka

@ odpověď na komentář od OneShot:Souhlasím, že má své chyby, ale tento "spin-off" mi přijde daleko lepší než blag flag a řadím ho mezi ty lepší díly.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot napsal:Podle mě je na něm moc vidět, že je to spin-off. Oproti ostatním dílům je malý, příběh je dost strašný (lze ho shrnout ve dvou větách a ani tak za moc nestojí) , grafika horší než u Black Flag (hráno na PC) , neoblíbil jsem si hlavní postavu, herní mechaniky už hodně přesluhovaly, příšerná linka ze současnosti- vážně mi tolikrát nikdo neřekl "numbskull", br, fuj, to je hnusný slovo. :nah: To, že vyšel zároveň s Unity (další z nejhorších dílů) , je jeho jediná spása. :-) Ale chápu, že každý máme jiný vkus, já mám nejradši díly 1-3, pak Origins a za lepší beru ještě Syndicate. Vyloženě nepodařené jsou podle mě Black Flag, Rogue, Unity a absolutně nejhorší je Liberation. Chronicles nejsou asasíni a se spin-offy na handheldy jsem naštěstí neměl tu čest. :-)

OneShot    Podle mě je na něm moc vidět, že je to spin-off. Oproti ostatním dílům je malý, příběh je dost strašný (lze ho shrnout ve dvou větách a ani tak za moc nestojí) , grafika horší než u Black Flag (hráno na PC) , neoblíbil jsem si hlavní postavu, herní mechaniky už hodně přesluhovaly, příšerná linka ze současnosti- vážně mi tolikrát nikdo neřekl "numbskull", br, fuj, to je hnusný slovo. :nah: To, že vyšel zároveň s Unity (další z nejhorších dílů) , je jeho jediná spása. :-) Ale chápu, že každý máme jiný vkus, já mám nejradši díly 1-3, pak Origins a za lepší beru ještě Syndicate. Vyloženě nepodařené jsou podle mě Black Flag, Rogue, Unity a absolutně nejhorší je Liberation. Chronicles nejsou asasíni a se spin-offy na handheldy jsem naštěstí neměl tu čest. :-)OneShotoneshot73915    14.1.2018 23:05 OneShot

@ odpověď na komentář od jiiirka:Podle mě je na něm moc vidět, že je to spin-off. Oproti ostatním dílům je malý, příběh je dost strašný (lze ho shrnout ve dvou větách a ani tak za moc nestojí) , grafika horší než u Black Flag (hráno na PC) , neoblíbil jsem si hlavní postavu, herní mechaniky už hodně přesluhovaly, příšerná linka ze současnosti- vážně mi tolikrát nikdo neřekl "numbskull", br, fuj, to je hnusný slovo. :nah: To, že vyšel zároveň s Unity (další z nejhorších dílů) , je jeho jediná spása. :-) Ale chápu, že každý máme jiný vkus, já mám nejradši díly 1-3, pak Origins a za lepší beru ještě Syndicate. Vyloženě nepodařené jsou podle mě Black Flag, Rogue, Unity a absolutně nejhorší je Liberation. Chronicles nejsou asasíni a se spin-offy na handheldy jsem naštěstí neměl tu čest. :-)

jiiirka napsal:Mě tento díl přijde naopak jako jeden z nejlepších :) a to ještě vyšel zároveň s unity :D

jiiirka    Mě tento díl přijde naopak jako jeden z nejlepších :) a to ještě vyšel zároveň s unity :Djiiirkajiiirka73081    14.1.2018 22:33 jiiirka

@ odpověď na komentář od OneShot:Mě tento díl přijde naopak jako jeden z nejlepších :) a to ještě vyšel zároveň s unity :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot napsal:A ještě je to jeden z nejhorších dílů.

Desmond Miles    Ubisoft ale zatím cenu nenastavil, takže bych to nebral jako konečnou cenovku :-)Desmond Milesdesmond-miles17917    14.1.2018 22:32 Desmond Miles

@ odpověď na komentář od jiiirka:Ubisoft ale zatím cenu nenastavil, takže bych to nebral jako konečnou cenovku :-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

jiiirka napsal:Ve dvou českých obchodech je uvedena cena 1300kč, to mi na remaster přijde až moc :(

OneShot    A ještě je to jeden z nejhorších dílů.OneShotoneshot73915    14.1.2018 21:50 OneShot

@ odpověď na komentář od jiiirka:A ještě je to jeden z nejhorších dílů.

jiiirka napsal:Ve dvou českých obchodech je uvedena cena 1300kč, to mi na remaster přijde až moc :(

SteveHood    Jj, tolik pomalu nedám ani za komplet novou hru :DSteveHoodstevehood46767    14.1.2018 21:41 SteveHood

@ odpověď na komentář od jiiirka:Jj, tolik pomalu nedám ani za komplet novou hru :D

jiiirka napsal:Ve dvou českých obchodech je uvedena cena 1300kč, to mi na remaster přijde až moc :(

jiiirka    Ve dvou českých obchodech je uvedena cena 1300kč, to mi na remaster přijde až moc :(jiiirkajiiirka73081    14.1.2018 21:33 jiiirka

Ve dvou českých obchodech je uvedena cena 1300kč, to mi na remaster přijde až moc :(

Ondrej_V    Je to způsob, jak se vyhnout učení o zkouškovém... :D A štve mě, že jsem nechtěně prodal Alexandrův štít...Ondrej_Vondrej_v15018    13.1.2018 17:38 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od OneShot:Je to způsob, jak se vyhnout učení o zkouškovém... :D A štve mě, že jsem nechtěně prodal Alexandrův štít...

OneShot napsal:To už je závislost. :-D Máš štěstí, že to není na mince. :-D

OneShot    To už je závislost. :-D Máš štěstí, že to není na mince. :-DOneShotoneshot73915    13.1.2018 17:08 OneShot

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:To už je závislost. :-D Máš štěstí, že to není na mince. :-D

Ondrej_V napsal:Já druhý díl 15x :D

Ondrej_V    Já jsem měl příležitost s Ezio Collection, ale v poslední době mi leze starší AC krkem, už to znám nazpaměť. Teď hraju Origins podruhý :DOndrej_Vondrej_v15018    13.1.2018 16:19 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od Alcatras:Já jsem měl příležitost s Ezio Collection, ale v poslední době mi leze starší AC krkem, už to znám nazpaměť. Teď hraju Origins podruhý :D

Alcatras napsal:Jako já taky tak nějak :D já si tento díl rád vždy zahraju :D

Alcatras    Jako já taky tak nějak :D já si tento díl rád vždy zahraju :DAlcatrasalcatras5716    13.1.2018 16:11 Alcatras

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Jako já taky tak nějak :D já si tento díl rád vždy zahraju :D

Ondrej_V napsal:Já druhý díl 15x :D

Ondrej_V    Já druhý díl 15x :DOndrej_Vondrej_v15018    13.1.2018 15:54 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od Alcatras:Já druhý díl 15x :D

Alcatras napsal:Já první díl dohrál více jak 10x :D

Alcatras    Me se hodně líbí souboje. Při zabití pěkně spolupracovala kamera, mohl jsem zabít mečem na několik způsobů. Buď ho usekam, udělám protiútok a nebo počkám, až bude tak slabí, že mu pak dám efektivní smrtící ránu. Dvojka sla ještě podobným způsobem, ale pak se to vytratilo. Poslední díl jsem koupil právě 3 a pak začnu až zase u Origins :)Alcatrasalcatras5716    13.1.2018 14:38 Alcatras

@ odpověď na komentář od OneShot:Me se hodně líbí souboje. Při zabití pěkně spolupracovala kamera, mohl jsem zabít mečem na několik způsobů. Buď ho usekam, udělám protiútok a nebo počkám, až bude tak slabí, že mu pak dám efektivní smrtící ránu. Dvojka sla ještě podobným způsobem, ale pak se to vytratilo. Poslední díl jsem koupil právě 3 a pak začnu až zase u Origins :)

OneShot napsal:Taky bych ho možná dohrál tolikrát, kdybych měl víc času. :-)
Ještě k té hratelnosti- spousta lidí prvnímu dílu vyčítá stereotypnost. To mě ale právě bavilo- rutinní práce nájemného zabijáka. Nejdřív detailně zmapuje zvyky svého cíle, pak udeří a pak zmizí. Tohle žádný jiný díl poté neobsahoval (ani jinak výborná dvojka) - najednou se cíl zničehonic ukáže na minimapě a nikdo neví proč. S přibývajícími díly toto bylo čím dál nesmyslnější (nadužívání orlího pohledu) . Přístup jedničky- odposlechnout/vyslechnout známé firmy, protislužba pro kolegu, někoho okrást, mi přišel mnohem zábavnější a uvěřitelnější než "leť s orlem k vyznačenému bodu a najdi druhý vyznačený bod. "
Druhá věc je, že v jedničce jako jediné jsem měl pocit, že společenství Asasínů nějak funguje (a ne že se spoléhá jen na zázračné sourozence Fryeovi, bez kterých je celosvětové bratrstvo bezradné) , Altaïr byl jedním z mnoha a když selhal, úkol mohl dokončit někdo jiný, Altaïr není vševědoucí, ale jako Asasín spoléhá na informátory, Altaïr PLNÍ rozkazy svého mistra. Toto opět v jiných dílech nenajdeme.
Třetí věc, co se mi na jedničce líbí víc než v jiných dílech, je parkour- nešlo ještě vylézt všude a člověk musel trochu přemýšlet, kude se dostat nahoru. V pozdějších dílech se díky držení jednoho talčítka lezení na věže stalo nutností/nudností. Když po vás v jedničce při lezení stříleli lučištníci, byla to docela adrenalinová záležitost.
Jednička má výborné zasazení, když nevíte, jak dopadne, tak hodně napínavý příběh, výborně napsané dialogy. Asi bych to toho našel mnohem víc, ale tak nějak myslím, že už to není potřeba. :-)

OneShot    Taky bych ho možná dohrál tolikrát, kdybych měl víc času. :-)
Ještě k té hratelnosti- spousta lidí prvnímu dílu vyčítá stereotypnost. To mě ale právě bavilo- rutinní práce nájemného zabijáka. Nejdřív detailně zmapuje zvyky svého cíle, pak udeří a pak zmizí. Tohle žádný jiný díl poté neobsahoval (ani jinak výborná dvojka) - najednou se cíl zničehonic ukáže na minimapě a nikdo neví proč. S přibývajícími díly toto bylo čím dál nesmyslnější (nadužívání orlího pohledu) . Přístup jedničky- odposlechnout/vyslechnout známé firmy, protislužba pro kolegu, někoho okrást, mi přišel mnohem zábavnější a uvěřitelnější než "leť s orlem k vyznačenému bodu a najdi druhý vyznačený bod. "
Druhá věc je, že v jedničce jako jediné jsem měl pocit, že společenství Asasínů nějak funguje (a ne že se spoléhá jen na zázračné sourozence Fryeovi, bez kterých je celosvětové bratrstvo bezradné) , Altaïr byl jedním z mnoha a když selhal, úkol mohl dokončit někdo jiný, Altaïr není vševědoucí, ale jako Asasín spoléhá na informátory, Altaïr PLNÍ rozkazy svého mistra. Toto opět v jiných dílech nenajdeme.
Třetí věc, co se mi na jedničce líbí víc než v jiných dílech, je parkour- nešlo ještě vylézt všude a člověk musel trochu přemýšlet, kude se dostat nahoru. V pozdějších dílech se díky držení jednoho talčítka lezení na věže stalo nutností/nudností. Když po vás v jedničce při lezení stříleli lučištníci, byla to docela adrenalinová záležitost.
Jednička má výborné zasazení, když nevíte, jak dopadne, tak hodně napínavý příběh, výborně napsané dialogy. Asi bych to toho našel mnohem víc, ale tak nějak myslím, že už to není potřeba. :-)
OneShotoneshot73915
    13.1.2018 14:27
OneShot

@ odpověď na komentář od Alcatras:Taky bych ho možná dohrál tolikrát, kdybych měl víc času. :-)
Ještě k té hratelnosti- spousta lidí prvnímu dílu vyčítá stereotypnost. To mě ale právě bavilo- rutinní práce nájemného zabijáka. Nejdřív detailně zmapuje zvyky svého cíle, pak udeří a pak zmizí. Tohle žádný jiný díl poté neobsahoval (ani jinak výborná dvojka) - najednou se cíl zničehonic ukáže na minimapě a nikdo neví proč. S přibývajícími díly toto bylo čím dál nesmyslnější (nadužívání orlího pohledu) . Přístup jedničky- odposlechnout/vyslechnout známé firmy, protislužba pro kolegu, někoho okrást, mi přišel mnohem zábavnější a uvěřitelnější než "leť s orlem k vyznačenému bodu a najdi druhý vyznačený bod. "
Druhá věc je, že v jedničce jako jediné jsem měl pocit, že společenství Asasínů nějak funguje (a ne že se spoléhá jen na zázračné sourozence Fryeovi, bez kterých je celosvětové bratrstvo bezradné) , Altaïr byl jedním z mnoha a když selhal, úkol mohl dokončit někdo jiný, Altaïr není vševědoucí, ale jako Asasín spoléhá na informátory, Altaïr PLNÍ rozkazy svého mistra. Toto opět v jiných dílech nenajdeme.
Třetí věc, co se mi na jedničce líbí víc než v jiných dílech, je parkour- nešlo ještě vylézt všude a člověk musel trochu přemýšlet, kude se dostat nahoru. V pozdějších dílech se díky držení jednoho talčítka lezení na věže stalo nutností/nudností. Když po vás v jedničce při lezení stříleli lučištníci, byla to docela adrenalinová záležitost.
Jednička má výborné zasazení, když nevíte, jak dopadne, tak hodně napínavý příběh, výborně napsané dialogy. Asi bych to toho našel mnohem víc, ale tak nějak myslím, že už to není potřeba. :-)

Alcatras napsal:Já první díl dohrál více jak 10x :D

Alcatras   1x   Já první díl dohrál více jak 10x :DAlcatrasalcatras5716    13.1.2018 11:51 Alcatras

@ odpověď na komentář od OneShot:Já první díl dohrál více jak 10x :D

OneShot napsal:Pro mě má první díl hratelnost absolutně nejlepší, dohrál jsem ho 4x. Stejně tak mi přišel výborný dabing, který jiní vyloženě nenávidí.

fleddy   6x   Tenhle díl doporučuji všem kdo ještě nehráli. Vyšel na konci životnosti ps 3, takže dost hráčů asi minul. Hratelností je podobný Black Flag, jen v severním ledovém oceánu+další 2 mapy (New York, východní pobřeží) . Odpadnul nudnej mp, takže kdo pojede na platinu tohle myslím ocení. Nenechte se odradit od komentářů"stará hratelnost apod. ". AC Origins byl super, ale ke konci těch neodhalených otazníků bylo i na mne moc a na novej"souboják"jsem si musel dlouho zvykat. Mám na mysli např. vykrývání útoků, který pro mne osobně bylo lépe vyřešeno ve starších dílech. Jen pochybuju o cz lokalizaci, ani ps3 verze jí neměla. Kdo má rád AC universum, ať určitě pořídí. Hezký herní zážitek všem:)fleddyfleddy57539    12.1.2018 15:16 fleddy

Tenhle díl doporučuji všem kdo ještě nehráli. Vyšel na konci životnosti ps 3, takže dost hráčů asi minul. Hratelností je podobný Black Flag, jen v severním ledovém oceánu+další 2 mapy (New York, východní pobřeží) . Odpadnul nudnej mp, takže kdo pojede na platinu tohle myslím ocení. Nenechte se odradit od komentářů"stará hratelnost apod. ". AC Origins byl super, ale ke konci těch neodhalených otazníků bylo i na mne moc a na novej"souboják"jsem si musel dlouho zvykat. Mám na mysli např. vykrývání útoků, který pro mne osobně bylo lépe vyřešeno ve starších dílech. Jen pochybuju o cz lokalizaci, ani ps3 verze jí neměla. Kdo má rád AC universum, ať určitě pořídí. Hezký herní zážitek všem:)

Lynch    Prý to není špatný díl. Teď ještě jaká bude cena.Lynchlynch5892    12.1.2018 12:42 Lynch

Prý to není špatný díl. Teď ještě jaká bude cena.

Ondrej_V   1x   Jenže díly AC2, Brotherhood a Revelations běžely souběžně s PC verzemi a ty měly češtinu. Takže bylo z čeho čerpat. Protože Rogue nemá češtinu, ani na X360/PS3 verzi ani na PC verzi, tak prostě není.Ondrej_Vondrej_v15018    12.1.2018 10:21 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od Draper:Jenže díly AC2, Brotherhood a Revelations běžely souběžně s PC verzemi a ty měly češtinu. Takže bylo z čeho čerpat. Protože Rogue nemá češtinu, ani na X360/PS3 verzi ani na PC verzi, tak prostě není.Komentář byl autorem naposledy upraven 12.1.2018 10:49

Původní verze před úpravami:Jenže díly AC2, Brotherhood a Revelations běžely souběžně s PC verzemi a ty měly češtinu. Takže bylo z čeho čerpat.

Draper napsal:Nevím, ale staré díly AC na ps3 češtinu neměly a v Ezio Collection na ps4 jsou s CZ titulky.

Draper   3x   Nevím, ale staré díly AC na ps3 češtinu neměly a v Ezio Collection na ps4 jsou s CZ titulky.Draperdraper18948    12.1.2018 09:36 Draper

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Nevím, ale staré díly AC na ps3 češtinu neměly a v Ezio Collection na ps4 jsou s CZ titulky.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondrej_V napsal:Ne, co není přeloženo na začátku, nedostane překlad ani v remasterech. U Ubisoftu to platí vždycky. Je to docela snadný axiom.

Ayreas   2x   Fíha. . tak slovo "axiom" sem naposledy slyšel před 15 lety, máš plusový bod :-D :thumbup:Ayreasayreas57206    12.1.2018 09:34 Ayreas

@ odpověď na komentář od Ondrej_V:Fíha. . tak slovo "axiom" sem naposledy slyšel před 15 lety, máš plusový bod :-D :thumbup:

Ondrej_V napsal:Ne, co není přeloženo na začátku, nedostane překlad ani v remasterech. U Ubisoftu to platí vždycky. Je to docela snadný axiom.

Ondrej_V   2x   Ne, co není přeloženo na začátku, nedostane překlad ani v remasterech. U Ubisoftu to platí vždycky. Je to docela snadný axiom.Ondrej_Vondrej_v15018    12.1.2018 08:50 Ondrej_V

@ odpověď na komentář od dopitapetr:Ne, co není přeloženo na začátku, nedostane překlad ani v remasterech. U Ubisoftu to platí vždycky. Je to docela snadný axiom.

dopitapetr napsal:Čeština asi zřejmě nebude že?

Papouch242   1x   Taky bych do toho potřeboval češtinu :-(Papouch242papouch24232621    12.1.2018 07:09 Papouch242

@ odpověď na komentář od dopitapetr:Taky bych do toho potřeboval češtinu :-(

dopitapetr napsal:Čeština asi zřejmě nebude že?

Ayreas   1x   Ano, přesně si vystihl z jakého důvodu jsem si to nemohl zahrát takže radost mám :thumbup:Ayreasayreas57206    12.1.2018 05:42 Ayreas

@ odpověď na komentář od cernejstri1:Ano, přesně si vystihl z jakého důvodu jsem si to nemohl zahrát takže radost mám :thumbup:

cernejstri1 napsal:Tohle udělá lidem hodně radost nebo když to vyšlo na ps3/x360 už dost lidí mělo ps4/xbox one a nemělo možnost si to zahrát pokud si o všem nevlastnil old gen verzi

Určite lepší jak Unity pro mě největší propadák v celé serii

cernejstri1   2x   Tohle udělá lidem hodně radost nebo když to vyšlo na ps3/x360 už dost lidí mělo ps4/xbox one a nemělo možnost si to zahrát pokud si o všem nevlastnil old gen verzi

Určite lepší jak Unity pro mě největší propadák v celé serii
cernejstri1cernejstri158870
    11.1.2018 23:14
cernejstri1

Tohle udělá lidem hodně radost nebo když to vyšlo na ps3/x360 už dost lidí mělo ps4/xbox one a nemělo možnost si to zahrát pokud si o všem nevlastnil old gen verzi

Určite lepší jak Unity pro mě největší propadák v celé serii

cernejstri1    cernejstri1cernejstri158870    11.1.2018 23:11 cernejstri1

Komentář byl autorem naposledy upraven 11.1.2018 23:14

Původní verze před úpravami:Tohle udělá lidem hodně radost nebo když to vyšlo na ps3/x360 už dost lidí mělo ps4/xbox one a nemělo možnost si to zahrát pokud si o všem nevlastnil old gen verzi

Určite lepší jak Unity pro mě největší propadák v celé serii

Diskuze na fóru

Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (89 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12099 příspěvků), Roblox + Just Cause 3 (13 příspěvků), Humble bundle -vše sem (607 příspěvků), Cenové akce (1 příspěvek), Trance - TOTY - Top 10 (460 příspěvků), STEAM -všechno sem (7083 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (55 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Furi

Recenze - 23.1.2018
 
Furi

Ledově chladný zabiják utíkající z vězení v sobě spojuje jednoduchost s komplexností a vyvolá ve vás vztek, společně s neskutečným uspokojením. Že…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: PC a konzole
 
 
Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings

Pod písečnými dunami začíná být nezdravě neživo. Do bojů na Novém kontinentu se zapojili králové kobek.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Věřte tomu nebo ne, ale ono to není zase tak špatné.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Inis – deskovka

Speciál - 21.1.2018
 
Inis – deskovka

Postaví se do čela keltské země právě váš kmen?

 
 
 
Představujeme zbrusu nový Zing.cz

Spustili jsme veřejnou betu nové verze vašeho oblíbeného herního magazínu. Pojďte se seznámit s novým Zingem.