Uživatel nepřihlášen
   

Operace v Battlefieldu 1 pro každého hráče

Neděle 14.1.2018 12:04 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Bez ohledu na to, zda vlastníte dodatečný obsah.

Švédské studio DICE ustupuje hráčům a otevírá kampaň operací v Battlefieldu 1 pro všechny hráče, bez ohledu na to, zda vlastníte dodatečný obsah. Každý si tak bude moci zahrát všechny operace. Vývojáři se pro změnu rozhodli, aby zajistili dostatečný počet hráčům na mapě.

Je nutné si uvědomit, že přístup budete mít pouze na mapy, na kterých operace běží. V jiných módech nebudete moci mapy z DLC hrát, to byste museli vlastnit balíček, stejně tak nebudete mít přístup k novým zbraním, vozidlům a dalšímu obsahu z expanzí. Operace v Battlefieldu 1 rotují.

Zároveň DICE změnili počet bodů, který je potřeba ke splnění Operace. Dříve to bylo 30 tisíc, nově stačí 25 tisíc.

Jaké operace Battlefield 1 přinesl?

Operace Gallipoli: Během obojživelného výsadku na pláž mysu Helles na nepřítele udeříte na pevnině, ze vzduchu i z moře. Spojenecké síly se pokoušejí probojovat dál od vraku SS River Clyde směrem k vrchům Sedd el Bahr. Obránci se mohou seskupovat v bezpečí zákopů a odrážet útok za pomoci stacionárních zbraní a pobřežních baterií. Útočníci mohou využít palebnou sílu zbrusu nového torpédoborce třídy L. Jakmile útočníci začnou ztrácet naději, objeví se behemoth v podobě bitevní lodě.

Při přechodu směrem k vrchu Achi Baba budou spojenci postupovat zrádnými jeskyněmi a roklinami, které je dovedou ke strategicky umístěné vesnici Krithia. Zajistěte si vítězství překvapením nepřátel ze zálohy, překonáním frontové linie pomocí Infiltrátora nebo využitím mobilního výsadkového bodu k povolání posil.

Operace Devil's Anvil: Pěchotní operace odehrávající se na mapách Verdun Heights a Fort De Vaux. Probojujte se k vítězství ohnivým peklem a hrozivým podzemím. Dejte prostor nové elitní třídě zákopového specialisty, jehož silueta s těžkou palicí ochromí nepřátele strachem.

Operace Beyond the Marne: Zapojíte se do obrovských střetů bojové techniky na mapách Soissons a Rupture. Využijte ohromného prostoru k získání převahy nad nepřítelem a ovládněte bojiště za výhružného zvuku motorů nového obřího tanku Char 2C.

V lednu 2018 na hráče čeká druhá vlna válečných operací, tentokrát v Severním moři na unikátních mapách Zeebrugge a Heligoland Blight. Do boje se vydáte třeba v řadách královské námořní pěchoty nebo na palubě vzducholodě třídy C.

Battlefield 1 vyšel na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Nechcete být omezováni? V obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk koupíte Battlefield 1 v edici Revolution, kromě základní hry získáte i všechna DLC.

Zdroj: Tisková zpráva

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: Battlefield 1
Battlefield 1 na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Battlefield 1 Screenshot ze hry Battlefield 1 Screenshot ze hry Battlefield 1 Screenshot ze hry Battlefield 1 Screenshot ze hry Battlefield 1 Screenshot ze hry Battlefield 1 Screenshot ze hry Battlefield 1 Screenshot ze hry Battlefield 1
Související novinky
 
Trailer vnadí na Battlefield 1: Turning Tides DLC

Trailer vnadí na Battlefield 1: Turning Tides DLC

Pondělí 11.12.2017 17:35 - Nový dodatečný obsah přinese do multiplayeru pozemní, letecké a námořní bitvy. Přečíst celý článek »

5 komentářů|PC, PS4, Xbox One
V prosinci první část rozšíření Turning Tides pro Battlefield 1

V prosinci první část rozšíření Turning Tides pro Battlefield 1

Úterý 21.11.2017 20:31 - Dvě nové mapy a nový set operací. V lednu bude následovat druhá část. Přečíst celý článek »

6 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Nové koncepty přibližují první světovou válku v podání expanze Battlefield 1: Turning Tides

Nové koncepty přibližují první světovou válku v podání expanze Battlefield 1: Turning Tides

Pondělí 23.10.2017 16:13 - V obojživelných operacích první světové války ovládnete pevninu, nebe i moře. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Operace v Battlefieldu 1 pro každého hráče
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Nocturme    V jednom grafe tu na zingu bolo nedavno porovnanie serverov a och obsadenost hráčmi tak 70% online populacie Bf1 bolo na konzolách.

Ako vravím nemôžem sa sťažovať na žiadny mod vzdy je tam dost ľudí
Obcas aa dokonca najde aj niekoho súkromný server na hard core dm.
Nocturmenocturme75999
    15.1.2018 09:11
Nocturme

@ odpověď na komentář od HardBoiled:V jednom grafe tu na zingu bolo nedavno porovnanie serverov a och obsadenost hráčmi tak 70% online populacie Bf1 bolo na konzolách.

Ako vravím nemôžem sa sťažovať na žiadny mod vzdy je tam dost ľudí
Obcas aa dokonca najde aj niekoho súkromný server na hard core dm.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

HardBoiled napsal:Hravam na PC, mozno je problem prave v tom :D Po veceroch sa najde plna mapa vzdy, ale skor, napriklad doobeda (mam skuskove tak nechodim ani do skoly, ani do roboty :D ) DLC mapy na operacie nenajde ziadne, niekedy dokonca ani ine mody, napriklad Frontliny, ktore osobne preferujem najviac lebo sa aspon chcu podobat na WW1.
Pride mi to zvlastne, lebo aktivne hravam aj Verdun, hardcore FPS z WW1. Ten ma urcite daleko daleko mensiu hracsku zakladnu a clovek sa vie pichnut do nejakej bitky stale, den-noc. Od BF, ktory predal miliony kopii by som cakal kontinualne aktivne servery.

Gerchan    Falleen: Nám nevadí, že je v BF1 moc map nebo módů, ale to, že komunitu rozděluje chamtivost a nenažranost EA, která každou mapu prodává za 20 éček. Se pak nedivte že půlka herní komunity má jiný obsah než druhá polovina a nemohou tak spolu hrát. Je to retardace.Gerchangerchan15139    15.1.2018 07:08 Gerchan

Falleen: Nám nevadí, že je v BF1 moc map nebo módů, ale to, že komunitu rozděluje chamtivost a nenažranost EA, která každou mapu prodává za 20 éček. Se pak nedivte že půlka herní komunity má jiný obsah než druhá polovina a nemohou tak spolu hrát. Je to retardace.

HardBoiled    Hravam na PC, mozno je problem prave v tom :D Po veceroch sa najde plna mapa vzdy, ale skor, napriklad doobeda (mam skuskove tak nechodim ani do skoly, ani do roboty :D ) DLC mapy na operacie nenajde ziadne, niekedy dokonca ani ine mody, napriklad Frontliny, ktore osobne preferujem najviac lebo sa aspon chcu podobat na WW1.
Pride mi to zvlastne, lebo aktivne hravam aj Verdun, hardcore FPS z WW1. Ten ma urcite daleko daleko mensiu hracsku zakladnu a clovek sa vie pichnut do nejakej bitky stale, den-noc. Od BF, ktory predal miliony kopii by som cakal kontinualne aktivne servery.
HardBoiledhardboiled65900
    15.1.2018 06:55
HardBoiled

@ odpověď na komentář od Nocturme:Hravam na PC, mozno je problem prave v tom :D Po veceroch sa najde plna mapa vzdy, ale skor, napriklad doobeda (mam skuskove tak nechodim ani do skoly, ani do roboty :D ) DLC mapy na operacie nenajde ziadne, niekedy dokonca ani ine mody, napriklad Frontliny, ktore osobne preferujem najviac lebo sa aspon chcu podobat na WW1.
Pride mi to zvlastne, lebo aktivne hravam aj Verdun, hardcore FPS z WW1. Ten ma urcite daleko daleko mensiu hracsku zakladnu a clovek sa vie pichnut do nejakej bitky stale, den-noc. Od BF, ktory predal miliony kopii by som cakal kontinualne aktivne servery.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Nocturme napsal:A na akej platforme hráš? Ja to hrávam na ps4 3-4 x týždenne v rôznych časoch od conquestu cez operácie a na mape je vždy najmenej 30v30 hráčov. Do lobby ma berie do 10 sekund.

Falleen    V Battlefrontu bylo módu a map málo. Bylo to špatně. V Battlefieldu 1 je jich moc a je to taky špatně. Tak co vlastně chcete? Falleenfalleen15498    15.1.2018 06:39 Falleen

V Battlefrontu bylo módu a map málo. Bylo to špatně. V Battlefieldu 1 je jich moc a je to taky špatně. Tak co vlastně chcete? Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Nocturme    A na akej platforme hráš? Ja to hrávam na ps4 3-4 x týždenne v rôznych časoch od conquestu cez operácie a na mape je vždy najmenej 30v30 hráčov. Do lobby ma berie do 10 sekund.Nocturmenocturme75999    15.1.2018 05:48 Nocturme

@ odpověď na komentář od HardBoiled:A na akej platforme hráš? Ja to hrávam na ps4 3-4 x týždenne v rôznych časoch od conquestu cez operácie a na mape je vždy najmenej 30v30 hráčov. Do lobby ma berie do 10 sekund.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

HardBoiled napsal:S hracmi je dost problem. Casto sa neda najst operacia s dostatkom hracov, najma tie z DLC. Ja viem ze Conquest sa hra asi najviac, ale bol som v tom, ze hracska zakladna je daleko vacsia a servery by to malo naplnit v kazdom mode. Dalsia vec ktora ma na BF1 sklamala. Hru mam rad ale toto jej dobre body nerobi.

Ales    Já tedy hraju BF1 dost často, nejméně 3x týdně a jsem vesměs spokojený. Dříve nebylo hráčů na PC po ránu moc, ale nyní je to skoro vždy plné. Souhlasím s Kolusek001, že módů je možná moc. Frontines jsem hrál hlavně za Frenc DLC, kde jsem byl spokojený, ale přece jenom Conquest je Conuqest a hraje ho více hráčů. Warpigeons mě neba, stejně tak Supply Drop není úplně ono a celkem zbytečné. Jen kvůli medaili. Těším se na další DLC i když bych byl rád, až bude BF2 a k něco Premium Pass, aby se zohlednila cenová politika ze strany EA. Ale to se určitě nestane. :( ( (Alesales29933    14.1.2018 18:41 Ales

Já tedy hraju BF1 dost často, nejméně 3x týdně a jsem vesměs spokojený. Dříve nebylo hráčů na PC po ránu moc, ale nyní je to skoro vždy plné. Souhlasím s Kolusek001, že módů je možná moc. Frontines jsem hrál hlavně za Frenc DLC, kde jsem byl spokojený, ale přece jenom Conquest je Conuqest a hraje ho více hráčů. Warpigeons mě neba, stejně tak Supply Drop není úplně ono a celkem zbytečné. Jen kvůli medaili. Těším se na další DLC i když bych byl rád, až bude BF2 a k něco Premium Pass, aby se zohlednila cenová politika ze strany EA. Ale to se určitě nestane. :( ( (

Bonny   1x   to nevím na čem hraješ, ale na PC se mi ještě nestalo, že bych nenašel v matchmakingu skoro plný lobbyBonnybonny4796    14.1.2018 13:32 Bonny

@ odpověď na komentář od antiku:to nevím na čem hraješ, ale na PC se mi ještě nestalo, že bych nenašel v matchmakingu skoro plný lobby

antiku napsal:A přitom to na PC prý hraje 20k lidí.
Edit: to co píšeš o těch modech, tak to v podstatě zabilo gta online, tam je toho tolik a matchmaking je tak špatný, že nejde najít jakoukoliv hru. I v CoD se po týdnu hraje už jenom TD.

antiku    A přitom to na PC prý hraje 20k lidí.
Edit: to co píšeš o těch modech, tak to v podstatě zabilo gta online, tam je toho tolik a matchmaking je tak špatný, že nejde najít jakoukoliv hru. I v CoD se po týdnu hraje už jenom TD.
antikuantiku10022
    14.1.2018 13:18
antiku

@ odpověď na komentář od Kolousek001:A přitom to na PC prý hraje 20k lidí.
Edit: to co píšeš o těch modech, tak to v podstatě zabilo gta online, tam je toho tolik a matchmaking je tak špatný, že nejde najít jakoukoliv hru. I v CoD se po týdnu hraje už jenom TD.

Kolousek001 napsal:Je to naprostá fraška. Minimálně na PC kde ty operace stejně nikdo nehraje ... Zezačátku to bylo fajn, ale teď když jsem chtěl určtiou operaci kvůli medaili, tak bez šance, vždy vás to napojí na prázdný server a nebo jsou tam třeba jen 4 lidi :D :D

Na PC už je hratelný fakt jen Conquest a i tam pokud chcete přímo určitou mapu to není žádnej med, proto dávám automaticky Quick match a všechny mapy ... jinak bych se hry nedočkal ...

Je to ta klasická dementní politika , kdy studio vychrlí milion DLC, který je za peníze, map už je potom zbytečně moc a hlavně i módů, protože čím víc módů tím bohužel hůř, když se vám rozdělí hráči. Třeba takovej Frontlines mi příde jako úplná zbytečnost a jeho hraní je těžká nevybalancová nuda.

Kolousek001   2x   Je to naprostá fraška. Minimálně na PC kde ty operace stejně nikdo nehraje ... Zezačátku to bylo fajn, ale teď když jsem chtěl určtiou operaci kvůli medaili, tak bez šance, vždy vás to napojí na prázdný server a nebo jsou tam třeba jen 4 lidi :D :D

Na PC už je hratelný fakt jen Conquest a i tam pokud chcete přímo určitou mapu to není žádnej med, proto dávám automaticky Quick match a všechny mapy ... jinak bych se hry nedočkal ...

Je to ta klasická dementní politika , kdy studio vychrlí milion DLC, který je za peníze, map už je potom zbytečně moc a hlavně i módů, protože čím víc módů tím bohužel hůř, když se vám rozdělí hráči. Třeba takovej Frontlines mi příde jako úplná zbytečnost a jeho hraní je těžká nevybalancová nuda.
Kolousek001kolousek00128103
    14.1.2018 13:12
Kolousek001

Je to naprostá fraška. Minimálně na PC kde ty operace stejně nikdo nehraje ... Zezačátku to bylo fajn, ale teď když jsem chtěl určtiou operaci kvůli medaili, tak bez šance, vždy vás to napojí na prázdný server a nebo jsou tam třeba jen 4 lidi :D :D

Na PC už je hratelný fakt jen Conquest a i tam pokud chcete přímo určitou mapu to není žádnej med, proto dávám automaticky Quick match a všechny mapy ... jinak bych se hry nedočkal ...

Je to ta klasická dementní politika , kdy studio vychrlí milion DLC, který je za peníze, map už je potom zbytečně moc a hlavně i módů, protože čím víc módů tím bohužel hůř, když se vám rozdělí hráči. Třeba takovej Frontlines mi příde jako úplná zbytečnost a jeho hraní je těžká nevybalancová nuda.

antiku    Hned jsem musel zapnout a jít hrát a neměl jsem problém najít hru. Ale hraje to málo lidí to je pravda.antikuantiku10022    14.1.2018 13:00 antiku

Hned jsem musel zapnout a jít hrát a neměl jsem problém najít hru. Ale hraje to málo lidí to je pravda.

Labigmek    Ono se neni moc čemu divit. Se podívej kolik her a tím pádem i Battlefieldů je v jednom okamžiku hraných. Lidi pořád hrají BF2, BFbc2, BF3, BF4, BF1.... . a nespočet dalších super MP her. Jo málem bych zapoměl půlka hráčů je v PUBGLabigmeklabigmek35491    14.1.2018 12:34 Labigmek

@ odpověď na komentář od HardBoiled:Ono se neni moc čemu divit. Se podívej kolik her a tím pádem i Battlefieldů je v jednom okamžiku hraných. Lidi pořád hrají BF2, BFbc2, BF3, BF4, BF1.... . a nespočet dalších super MP her. Jo málem bych zapoměl půlka hráčů je v PUBG

HardBoiled napsal:S hracmi je dost problem. Casto sa neda najst operacia s dostatkom hracov, najma tie z DLC. Ja viem ze Conquest sa hra asi najviac, ale bol som v tom, ze hracska zakladna je daleko vacsia a servery by to malo naplnit v kazdom mode. Dalsia vec ktora ma na BF1 sklamala. Hru mam rad ale toto jej dobre body nerobi.

HardBoiled    S hracmi je dost problem. Casto sa neda najst operacia s dostatkom hracov, najma tie z DLC. Ja viem ze Conquest sa hra asi najviac, ale bol som v tom, ze hracska zakladna je daleko vacsia a servery by to malo naplnit v kazdom mode. Dalsia vec ktora ma na BF1 sklamala. Hru mam rad ale toto jej dobre body nerobi.HardBoiledhardboiled65900    14.1.2018 12:15 HardBoiled

S hracmi je dost problem. Casto sa neda najst operacia s dostatkom hracov, najma tie z DLC. Ja viem ze Conquest sa hra asi najviac, ale bol som v tom, ze hracska zakladna je daleko vacsia a servery by to malo naplnit v kazdom mode. Dalsia vec ktora ma na BF1 sklamala. Hru mam rad ale toto jej dobre body nerobi.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Informace o hře

 

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Everybody's Golf

Recenze - 15.1.2018
 
Everybody's Golf

Další díl série, který opět není dokonalý, ale díky laxní konkurenci stále nemá sobě rovného.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 

XCOM – deskovka

Speciál - 14.1.2018
 
XCOM – deskovka

Létající talíře jsou na obzoru. Od úspěšné invaze dělí mimozemšťany soustředěná obrana centrály XCOM. Nechte se rekrutovat!

 
 
 
Door Kickers: Action Squad – dojmy z hraní

Měli jsme možnost otestovat nezávislou 2D alternativu Rainbow Six. Zaujala nás?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Kingdom Come: Deliverance – vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Jeden z nejambicióznějších a nejsledovanějších projektů posledních let je konečně za rohem, a tak si shrneme, co všechno nás v Kingdom Come čeká.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 

This War of Mine – deskovka

Speciál - 11.1.2018
 
This War of Mine – deskovka

Civilisté zažívají válku odehrávající se před okny jejich domu. Troufnete si prožít jejich traumata?