Uživatel nepřihlášen

Luk, cepín a hrobka v novém traileru na filmový Tomb Raider

Čtvrtek 18.1.2018 19:02 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Na pohled kvalitnější trailer nabízí další příležitost diskutovat o tom, co se nakonec z filmového přežívání Lary Croft vyklube.

Filmová adaptace restartu série Tomb Raider z roku 2013 vede už od odhalení k živým diskuzím a dohadům, které se týkají obsazení Alicie Vikander do role Lary Croft, produkčních kvalit, uvěřitelnosti dosud viděných speciálních efektů nebo zmršeného plakátu, na němž má Lara krk jako žirafa. Teď se mohou příznivci i odpůrci filmového Tomb Raidera začít hádat znovu, protože jsme se dočkali dalšího oficiálního traileru.

Ve srovnání s tolik probíraným a nepříliš oblíbeným prvním trailerem dává nové video větší prostor záporákovi, kterého ztvárnil Walton Goggins, a dalším postavám, které se Lařina příběhu účastní. Opět je přitom víc než zjevné, že si film půjčuje ze hry z roku 2013 opravdu hodně věcí.

Sami posuďte, jak moc je film díky nejnovějšímu traileru přesvědčivý a co se třeba od minula změnilo k lepšímu. Za sebe řeknu tolik, že Alicia Vikander na můj vkus dělá o něco lepší dojem. V prvním traileru se neustále tvářila jako znuděný robot s netečnou maskou, kterého se události filmu vůbec netýkají, v nových záběrech už alespoň projevuje více uvěřitelnějších emocí. Kdo ví, třeba film nakonec dopadne dobře a fanoušci novou filmovou Laru přijmou.

O tom, jestli to tak vážně bude, se budeme moci přesvědčit 15. března. V tento den Tomb Raider dorazí do našich kin.

Tisk
Související novinky
 
Z Lary Croft bude panenka Barbie

Z Lary Croft bude panenka Barbie

Pondělí 19.2.2018 17:26 - Doprovodí do kin nový film. V sadě bude figurka a potřebné vybavení pro známou archeoložku. Přečíst celý článek »

Filmový Tomb Raider v prvním traileru

Filmový Tomb Raider v prvním traileru

Středa 20.9.2017 10:15 - Spory o to, jestli se Alicia Vikander hodí do role Lary Croft, mohou nabírat na obrátkách. Podívat se můžete i na video ze zákulisí a nepříliš povedený plakát. Přečíst celý článek »

Další pohled na filmovou Laru Croft
 

Další pohled na filmovou Laru Croft

Pátek 14.7.2017 10:00 - Natáčení skončilo, teď už zbývá čekat na různé propagační materiály a březnovou premiéru. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Luk, cepín a hrobka v novém traileru na filmový Tomb Raider
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Playman    Taková portorikánka, espana Si? Lo que pierden España y Cataluña si se separan by Tomb Raider actress? ฅ^•ﻌ•^ฅPlaymanplayman62    7.2.2018 11:08 Playman

Tento komentář obsahuje spoilery. Zobrazit v čitelné podoběGnxbiá cbegbevxáaxn, rfcnan Fv? Yb dhr cvreqra Rfcnñn l Pngnyhñn fv fr frcnena ol Gbzo Envqre npgerff? ฅ^•ﻌ•^ฅTaková portorikánka, espana Si? Lo que pierden España y Cataluña si se separan by Tomb Raider actress? ฅ^•ﻌ•^ฅ

Malcolm   3x   není hlavní velikost poprsí ale mohli vybrat lepší holčinu ne která ma hlavu jak krabici od banánů a nechutný žilnatý ruce :DMalcolmmalcolm8346    7.2.2018 09:08 Malcolm

@ odpověď na komentář od Rygar:není hlavní velikost poprsí ale mohli vybrat lepší holčinu ne která ma hlavu jak krabici od banánů a nechutný žilnatý ruce :D

Rygar napsal:Jenže Angelina, to už tu ví asi málokdo, v prvním Tomb Raiderovi, byla dovycpaná do velikosti D, takže ten její velký hrudník byl nepřirozenej. Tahle drobná mladice je pěkná, já nevím, co byste tam chtěli, tyjo. . Ta Jolie je příliš strojená, když se na to teď zpětně dívám, vidím to. . tohle by mohlo být trochu o přirozenosti (co se aspoň vizáže týče) ... Jo a za to, jak napsaný to bude, fakt nemůžu : o) ) ) ) Moc bych od toho nečekal. . ;o)

Rygar    Jenže Angelina, to už tu ví asi málokdo, v prvním Tomb Raiderovi, byla dovycpaná do velikosti D, takže ten její velký hrudník byl nepřirozenej. Tahle drobná mladice je pěkná, já nevím, co byste tam chtěli, tyjo. . Ta Jolie je příliš strojená, když se na to teď zpětně dívám, vidím to. . tohle by mohlo být trochu o přirozenosti (co se aspoň vizáže týče) ... Jo a za to, jak napsaný to bude, fakt nemůžu : o) ) ) ) Moc bych od toho nečekal. . ;o)Rygarrygar61996    6.2.2018 19:08 Rygar

@ odpověď na komentář od Groo:Jenže Angelina, to už tu ví asi málokdo, v prvním Tomb Raiderovi, byla dovycpaná do velikosti D, takže ten její velký hrudník byl nepřirozenej. Tahle drobná mladice je pěkná, já nevím, co byste tam chtěli, tyjo. . Ta Jolie je příliš strojená, když se na to teď zpětně dívám, vidím to. . tohle by mohlo být trochu o přirozenosti (co se aspoň vizáže týče) ... Jo a za to, jak napsaný to bude, fakt nemůžu : o) ) ) ) Moc bych od toho nečekal. . ;o)

Groo napsal:Ok, tak já jí teda tu šanci dám, ale jenom kvůli tobě, ale radost z toho nemám ani trochu. :D
Angelina byla slušná hérečka, měla velký ty, jak bych to... plíce a navic byla svým způsobem sex symbol. Tahle nová, v porovnání s Angeliny postavou v TR filmech, spíš astmatička, vizáží tuctovka, ale aspoň je mladá...
Ale běda ti, běda ti, jestli se mi to nebude líbit! ! ! :D :D :D

Groo    Ok, tak já jí teda tu šanci dám, ale jenom kvůli tobě, ale radost z toho nemám ani trochu. :D
Angelina byla slušná hérečka, měla velký ty, jak bych to... plíce a navic byla svým způsobem sex symbol. Tahle nová, v porovnání s Angeliny postavou v TR filmech, spíš astmatička, vizáží tuctovka, ale aspoň je mladá...
Ale běda ti, běda ti, jestli se mi to nebude líbit! ! ! :D :D :D
Groogroo29858
    23.1.2018 12:14
Groo

@ odpověď na komentář od Rygar:Ok, tak já jí teda tu šanci dám, ale jenom kvůli tobě, ale radost z toho nemám ani trochu. :D
Angelina byla slušná hérečka, měla velký ty, jak bych to... plíce a navic byla svým způsobem sex symbol. Tahle nová, v porovnání s Angeliny postavou v TR filmech, spíš astmatička, vizáží tuctovka, ale aspoň je mladá...
Ale běda ti, běda ti, jestli se mi to nebude líbit! ! ! :D :D :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Rygar napsal:Ježiši. . se z té Angeliny nepose*te. . Dejte téhle nové Laře šanci, je mlada, hezká taky, Angelina by už vypadala dost komicky. Nevím, zda si tu někteří uvědomují, jak Jolie dnes vypadá
odkaz ]

OneShot   3x   Angelina Jolie se na tu roli taky moc nehodila, a přestože je docela slušná herečka (třeba film Výměna) , tak tehdy film rozhodně nezachránila. Ono taky nebylo moc co, s mizernou režií a ještě horším "scénářem". Od tohohle filmu (protože ty předchozí dva byly filmové dno) , si mnozí slibovali, že bude aspoň o trochu lepší. Dle trailerů to vypadá, že jsme dostali nové dno, nejspíš ani horší, nejspíš ani lepší, jen jiné. Na Angelinu se (tehdy) alespoň hezky koukalo, o téhle her (eč) ce se to říct nedá.OneShotoneshot73915    22.1.2018 21:52 OneShot

@ odpověď na komentář od Rygar:Angelina Jolie se na tu roli taky moc nehodila, a přestože je docela slušná herečka (třeba film Výměna) , tak tehdy film rozhodně nezachránila. Ono taky nebylo moc co, s mizernou režií a ještě horším "scénářem". Od tohohle filmu (protože ty předchozí dva byly filmové dno) , si mnozí slibovali, že bude aspoň o trochu lepší. Dle trailerů to vypadá, že jsme dostali nové dno, nejspíš ani horší, nejspíš ani lepší, jen jiné. Na Angelinu se (tehdy) alespoň hezky koukalo, o téhle her (eč) ce se to říct nedá.

Rygar napsal:Ježiši. . se z té Angeliny nepose*te. . Dejte téhle nové Laře šanci, je mlada, hezká taky, Angelina by už vypadala dost komicky. Nevím, zda si tu někteří uvědomují, jak Jolie dnes vypadá
odkaz ]

Rygar    Ježiši. . se z té Angeliny nepose*te. . Dejte téhle nové Laře šanci, je mlada, hezká taky, Angelina by už vypadala dost komicky. Nevím, zda si tu někteří uvědomují, jak Jolie dnes vypadá
odkaz ]
Rygarrygar61996
    22.1.2018 21:11
Rygar

Ježiši. . se z té Angeliny nepose*te. . Dejte téhle nové Laře šanci, je mlada, hezká taky, Angelina by už vypadala dost komicky. Nevím, zda si tu někteří uvědomují, jak Jolie dnes vypadá
odkaz ]

Martass311    Za mě to bude průměrný film , protože filmy podle her nemají zatím nějak moc velkou nadšenost u lidí.
Viz Prince z Persie / AC / NFS
Martass311martass31129577
    21.1.2018 16:05
Martass311

Za mě to bude průměrný film , protože filmy podle her nemají zatím nějak moc velkou nadšenost u lidí.
Viz Prince z Persie / AC / NFS

Mr.Lolendo    Tak Sága her AC je sama o sobě dosti filmová a takže se nedivím že průměrný film bereš jako sračku.
Kdyby se v AC dali přeskočit souboje tak bych to možná všechno dohrál. :D To je stejný případ jak u Zaklínače jedničky. U něj jsem ale psychickou újmu rozdýchával daleko déle. :D :D :D
Doufám že bojový systém v Kingdom Come: Deliverance nebude katastrofa.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    21.1.2018 14:36
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od OneShot:Tak Sága her AC je sama o sobě dosti filmová a takže se nedivím že průměrný film bereš jako sračku.
Kdyby se v AC dali přeskočit souboje tak bych to možná všechno dohrál. :D To je stejný případ jak u Zaklínače jedničky. U něj jsem ale psychickou újmu rozdýchával daleko déle. :D :D :D
Doufám že bojový systém v Kingdom Come: Deliverance nebude katastrofa.

OneShot napsal:Herní asasíny mám naopak velice rád, ale film je s prominutím s*ačka. Kdybych neměl sérii tak rád, určitě bych ho nedokoukal. Prince mám rád taky (vyjma dílu PoP3D) , tohle spolu nijak nesouvisí. I když musím přiznat, že starší díly Prince jsou už na dnešní dobu přece jen příliš těžké- checkpointy po 2. 5% hry. Nikdy jsem v parkouru nevynikal (ani ve hře, ani v reálu) , takže je to na mě příliš dlouhý úsek na to, abych někde neudělal chybu . Dřív mi nevadilo opakovat jeden úsek třeba 20x, ale dnes, když mám na hry míň času, už by mi to nestálo za to.

fehrplay    Fassbanderovi to nejspíš zabilo karieru ty slušný třihvězdičkový filme :Dfehrplayfehrplay56494    21.1.2018 13:18 fehrplay

Fassbanderovi to nejspíš zabilo karieru ty slušný třihvězdičkový filme :D

OneShot    Herní asasíny mám naopak velice rád, ale film je s prominutím s*ačka. Kdybych neměl sérii tak rád, určitě bych ho nedokoukal. Prince mám rád taky (vyjma dílu PoP3D) , tohle spolu nijak nesouvisí. I když musím přiznat, že starší díly Prince jsou už na dnešní dobu přece jen příliš těžké- checkpointy po 2. 5% hry. Nikdy jsem v parkouru nevynikal (ani ve hře, ani v reálu) , takže je to na mě příliš dlouhý úsek na to, abych někde neudělal chybu . Dřív mi nevadilo opakovat jeden úsek třeba 20x, ale dnes, když mám na hry míň času, už by mi to nestálo za to.OneShotoneshot73915    21.1.2018 13:04 OneShot

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Herní asasíny mám naopak velice rád, ale film je s prominutím s*ačka. Kdybych neměl sérii tak rád, určitě bych ho nedokoukal. Prince mám rád taky (vyjma dílu PoP3D) , tohle spolu nijak nesouvisí. I když musím přiznat, že starší díly Prince jsou už na dnešní dobu přece jen příliš těžké- checkpointy po 2. 5% hry. Nikdy jsem v parkouru nevynikal (ani ve hře, ani v reálu) , takže je to na mě příliš dlouhý úsek na to, abych někde neudělal chybu . Dřív mi nevadilo opakovat jeden úsek třeba 20x, ale dnes, když mám na hry míň času, už by mi to nestálo za to.Komentář byl autorem naposledy upraven 21.1.2018 13:10

Původní verze před úpravami:Herní asasíny mám naopak velice rád, ale film je s prominutím s*ačka. Kdybych neměl sérii tak rád, určitě bych ho nedokoukal.

Mr.Lolendo napsal:to: midder
Film Assassin's Creed je slušný tříhvězdičkový film. Za to hry jsou casual quick-time event klikačky pro děti. (primitivní bojový systém) .
Taky nemám rád hru Assassin's Creed protože zabila kvalitního Prince. Kterého dnešní chudáci co si nazývají hráčema by nebyli schopni se dostat ani přes prvního bosse.
Prince of Persia: Warrior Within je perla.

Taky po Prince of Persia Two Thrones Ubisoft pro mě přestal existovat. Což se změnilo až po XX letech následně poté co přišel R6: Siege.

Pro ty méně zdatné zde krásné srovnání.

Rayman (1995)
Inovativní, vyzývavé, komplexní...
odkaz ]

Rayman® Origins
Temple Run kopie, casual, primitivní klikačka...
odkaz ]

Beru na vědomí že hry se mění a i publikum ale fakta jsou fakta. Pro mě je to generický casual většina dnešních her. A dnes jako Vlk samotář budu ušlapán miliónovými stády oveček. :D :D :D

Ratos    Warrior within je sperk sperku, po sotc jedna z nejlepsich her...Ratosratos11417    21.1.2018 08:43 Ratos

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Warrior within je sperk sperku, po sotc jedna z nejlepsich her...

Mr.Lolendo napsal:to: midder
Film Assassin's Creed je slušný tříhvězdičkový film. Za to hry jsou casual quick-time event klikačky pro děti. (primitivní bojový systém) .
Taky nemám rád hru Assassin's Creed protože zabila kvalitního Prince. Kterého dnešní chudáci co si nazývají hráčema by nebyli schopni se dostat ani přes prvního bosse.
Prince of Persia: Warrior Within je perla.

Taky po Prince of Persia Two Thrones Ubisoft pro mě přestal existovat. Což se změnilo až po XX letech následně poté co přišel R6: Siege.

Pro ty méně zdatné zde krásné srovnání.

Rayman (1995)
Inovativní, vyzývavé, komplexní...
odkaz ]

Rayman® Origins
Temple Run kopie, casual, primitivní klikačka...
odkaz ]

Beru na vědomí že hry se mění a i publikum ale fakta jsou fakta. Pro mě je to generický casual většina dnešních her. A dnes jako Vlk samotář budu ušlapán miliónovými stády oveček. :D :D :D

Mr.Lolendo    Moderní? ! Já byl kritik dříve než někdo vůbec napadlo že by to mělo být moderní. :D
Sám rozhodně nejsem. Je nás hodně. Je nás celá legie... :D
Mr.Lolendomrlolendo10723
    21.1.2018 08:37
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od Playman:Moderní? ! Já byl kritik dříve než někdo vůbec napadlo že by to mělo být moderní. :D
Sám rozhodně nejsem. Je nás hodně. Je nás celá legie... :D

Playman napsal:Trochu jsem svojí odpověď "aktualizoval a upravil" aby jsi jí ale vůbec zaregistroval, napíšu ti jí sem ještě jednou: "Budu ušlapán ovečkami? Možná jo, já ale ovce nejsem. Mám svůj vlastní názor. A ten jsem ti již řekl, bohužel Franta Fuka je jen jeden na celém širém světě! Do psých řití proč je moderní bejt herním kritikem? :nah: "

Playman   1x   Trochu jsem svojí odpověď "aktualizoval a upravil" aby jsi jí ale vůbec zaregistroval, napíšu ti jí sem ještě jednou: "Budu ušlapán ovečkami? Možná jo, já ale ovce nejsem. Mám svůj vlastní názor. A ten jsem ti již řekl, bohužel Franta Fuka je jen jeden na celém širém světě! Do psých řití proč je moderní bejt herním kritikem? :nah: "Playmanplayman62    21.1.2018 08:27 Playman

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Trochu jsem svojí odpověď "aktualizoval a upravil" aby jsi jí ale vůbec zaregistroval, napíšu ti jí sem ještě jednou: "Budu ušlapán ovečkami? Možná jo, já ale ovce nejsem. Mám svůj vlastní názor. A ten jsem ti již řekl, bohužel Franta Fuka je jen jeden na celém širém světě! Do psých řití proč je moderní bejt herním kritikem? :nah: "

Mr.Lolendo napsal:to: midder
Film Assassin's Creed je slušný tříhvězdičkový film. Za to hry jsou casual quick-time event klikačky pro děti. (primitivní bojový systém) .
Taky nemám rád hru Assassin's Creed protože zabila kvalitního Prince. Kterého dnešní chudáci co si nazývají hráčema by nebyli schopni se dostat ani přes prvního bosse.
Prince of Persia: Warrior Within je perla.

Taky po Prince of Persia Two Thrones Ubisoft pro mě přestal existovat. Což se změnilo až po XX letech následně poté co přišel R6: Siege.

Pro ty méně zdatné zde krásné srovnání.

Rayman (1995)
Inovativní, vyzývavé, komplexní...
odkaz ]

Rayman® Origins
Temple Run kopie, casual, primitivní klikačka...
odkaz ]

Beru na vědomí že hry se mění a i publikum ale fakta jsou fakta. Pro mě je to generický casual většina dnešních her. A dnes jako Vlk samotář budu ušlapán miliónovými stády oveček. :D :D :D

Mr.Lolendo    to: midder
Film Assassin's Creed je slušný tříhvězdičkový film. Za to hry jsou casual quick-time event klikačky pro děti. (primitivní bojový systém) .
Taky nemám rád hru Assassin's Creed protože zabila kvalitního Prince. Kterého dnešní chudáci co si nazývají hráčema by nebyli schopni se dostat ani přes prvního bosse.
Prince of Persia: Warrior Within je perla.

Taky po Prince of Persia Two Thrones Ubisoft pro mě přestal existovat. Což se změnilo až po XX letech následně poté co přišel R6: Siege.

Pro ty méně zdatné zde krásné srovnání.

Rayman (1995)
Inovativní, vyzývavé, komplexní...
odkaz ]

Rayman® Origins
Temple Run kopie, casual, primitivní klikačka...
odkaz ]

Beru na vědomí že hry se mění a i publikum ale fakta jsou fakta. Pro mě je to generický casual většina dnešních her. A dnes jako Vlk samotář budu ušlapán miliónovými stády oveček. :D :D :D
Mr.Lolendomrlolendo10723
    21.1.2018 08:19
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od Playman:to: midder
Film Assassin's Creed je slušný tříhvězdičkový film. Za to hry jsou casual quick-time event klikačky pro děti. (primitivní bojový systém) .
Taky nemám rád hru Assassin's Creed protože zabila kvalitního Prince. Kterého dnešní chudáci co si nazývají hráčema by nebyli schopni se dostat ani přes prvního bosse.
Prince of Persia: Warrior Within je perla.

Taky po Prince of Persia Two Thrones Ubisoft pro mě přestal existovat. Což se změnilo až po XX letech následně poté co přišel R6: Siege.

Pro ty méně zdatné zde krásné srovnání.

Rayman (1995)
Inovativní, vyzývavé, komplexní...
odkaz ]

Rayman® Origins
Temple Run kopie, casual, primitivní klikačka...
odkaz ]

Beru na vědomí že hry se mění a i publikum ale fakta jsou fakta. Pro mě je to generický casual většina dnešních her. A dnes jako Vlk samotář budu ušlapán miliónovými stády oveček. :D :D :D

Playman napsal:Mr. Lolendo LOLZ lolendo ty jeden františku Fuka! žes někde ukradl filmovýho kritika že jo? :nah:

Playman    Mr. Lolendo LOLZ lolendo ty jeden františku Fuka! žes někde ukradl filmovýho kritika že jo? :nah:

Edit: budu ušlapán ovečkami? Možná jo, já ale ovce nejsem. Mám svůj vlastní názor. A ten jsem ti již řekl, bohužel Franta Fuka je jen jeden na celém širém světě! Do psých řití proč je moderní bejt herním kritikem? :nah:
Playmanplayman62
    21.1.2018 04:32
Playman

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Mr. Lolendo LOLZ lolendo ty jeden františku Fuka! žes někde ukradl filmovýho kritika že jo? :nah:

Edit: budu ušlapán ovečkami? Možná jo, já ale ovce nejsem. Mám svůj vlastní názor. A ten jsem ti již řekl, bohužel Franta Fuka je jen jeden na celém širém světě! Do psých řití proč je moderní bejt herním kritikem? :nah:Komentář byl autorem naposledy upraven 21.1.2018 08:23

Původní verze před úpravami:Mr. Lolendo LOLZ lolendo ty jeden františku Fuka! žes někde ukradl filmovýho kritika že jo? :nah:

Mr.Lolendo napsal:Prince of Persia a Assassin Creed jsou dobré filmy. Hlavně Princ. Doufám že někdy bude pokračování.

Playman    midder: : : : i Origins je podle tebe sračka? Koukám že vychvaluješ CoD a tady hejtíš AC? why the fuck? never mind :lala:Playmanplayman62    21.1.2018 04:30 Playman

midder: : : : i Origins je podle tebe sračka? Koukám že vychvaluješ CoD a tady hejtíš AC? why the fuck? never mind :lala:

midder   1x   Assassin's Creed? ? ? ? Nepochybuji, že si i fanoušek Kassandry a podobných telenovel když se ti líbil Assassin's Creed.middermidder8295    21.1.2018 01:19 midder

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Assassin's Creed? ? ? ? Nepochybuji, že si i fanoušek Kassandry a podobných telenovel když se ti líbil Assassin's Creed.

Mr.Lolendo napsal:Prince of Persia a Assassin Creed jsou dobré filmy. Hlavně Princ. Doufám že někdy bude pokračování.

patasde    Princ se mi libil hodne u asasina me zklamal zaver ale jinak taky fajn filmek, zadna pecka ale ani odpadpatasdepatasde17625    20.1.2018 12:54 patasde

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:Princ se mi libil hodne u asasina me zklamal zaver ale jinak taky fajn filmek, zadna pecka ale ani odpadKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mr.Lolendo napsal:Prince of Persia a Assassin Creed jsou dobré filmy. Hlavně Princ. Doufám že někdy bude pokračování.

Mr.Lolendo   1x   Prince of Persia a Assassin Creed jsou dobré filmy. Hlavně Princ. Doufám že někdy bude pokračování.Mr.Lolendomrlolendo10723    20.1.2018 12:13 Mr.Lolendo

Prince of Persia a Assassin Creed jsou dobré filmy. Hlavně Princ. Doufám že někdy bude pokračování.

Anciabl    Na pastvěAnciablanciabl21472    20.1.2018 11:22 Anciabl

@ odpověď na komentář od peko:Na pastvě

peko napsal:Kde nechala kozy? :D

Jóhan   1x   Souhlas se vším...Jóhanjohan57431    20.1.2018 09:02 Jóhan

@ odpověď na komentář od OneShot:Souhlas se vším...

OneShot napsal:Když záběry z filmu vypadají hůře a béčkověji než záběry ze hry, řeknete si, že je něco špatně- viz skok z lodi, scéna na řece i s letadlem- všechny tyto scény vypadají ve hře lépe a dokonce uvěřitelněji!
Ne, že by podle hry nešlo natočit dobrý film (Prince of Persia) nebo napsat dobrou knihu (Splinter Cell) , ale tohle je vedle jak smrková jedle. O výběru herečky se tu už namluvilo mnoho, takže se omezím na pouhé fujtajksl :nah:

fehrplay    zmimit zrovna Prince of Persia tedafehrplayfehrplay56494    19.1.2018 23:17 fehrplay

@ odpověď na komentář od OneShot:zmimit zrovna Prince of Persia tedaKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot napsal:Když záběry z filmu vypadají hůře a béčkověji než záběry ze hry, řeknete si, že je něco špatně- viz skok z lodi, scéna na řece i s letadlem- všechny tyto scény vypadají ve hře lépe a dokonce uvěřitelněji!
Ne, že by podle hry nešlo natočit dobrý film (Prince of Persia) nebo napsat dobrou knihu (Splinter Cell) , ale tohle je vedle jak smrková jedle. O výběru herečky se tu už namluvilo mnoho, takže se omezím na pouhé fujtajksl :nah:

peko    Kde nechala kozy? :Dpekopeko76168    19.1.2018 19:22 peko

Kde nechala kozy? :D

OneShot   2x   Když záběry z filmu vypadají hůře a béčkověji než záběry ze hry, řeknete si, že je něco špatně- viz skok z lodi, scéna na řece i s letadlem- všechny tyto scény vypadají ve hře lépe a dokonce uvěřitelněji!
Ne, že by podle hry nešlo natočit dobrý film (Prince of Persia) nebo napsat dobrou knihu (Splinter Cell) , ale tohle je vedle jak smrková jedle. O výběru herečky se tu už namluvilo mnoho, takže se omezím na pouhé fujtajksl :nah:
OneShotoneshot73915
    19.1.2018 18:39
OneShot

Když záběry z filmu vypadají hůře a béčkověji než záběry ze hry, řeknete si, že je něco špatně- viz skok z lodi, scéna na řece i s letadlem- všechny tyto scény vypadají ve hře lépe a dokonce uvěřitelněji!
Ne, že by podle hry nešlo natočit dobrý film (Prince of Persia) nebo napsat dobrou knihu (Splinter Cell) , ale tohle je vedle jak smrková jedle. O výběru herečky se tu už namluvilo mnoho, takže se omezím na pouhé fujtajksl :nah:

Behavioralista    Jak kdybych to hrál.... :-D
Snad to bude dobré.
Behavioralistabehavioralista34565
    19.1.2018 18:20
Behavioralista

Jak kdybych to hrál.... :-D
Snad to bude dobré.

Corvus    Skvěle se evidentně drží herní předlohy, o tom žádná, ale ani se nebudu obtěžovat jít na to do kina... Tohle prošumí takovým stylem, že to většina lidí ani nezaregistruje. Herečka i nadále tragická.Corvuscorvus13394    19.1.2018 12:56 Corvus

Skvěle se evidentně drží herní předlohy, o tom žádná, ale ani se nebudu obtěžovat jít na to do kina... Tohle prošumí takovým stylem, že to většina lidí ani nezaregistruje. Herečka i nadále tragická.

Groo   3x   K tomu traileru, fakt dost vystihli stylizaci posledních her a v tom je v mých očích největší problém, protože rebootem ztratily hry všechno to, co dělalo Tomb Raidery Tomb Raiderama. Z her se stala dětsky jednoduchá střílečka-hopsačka zabalená do líbivého pozlátka. Kde jsou ty doby, kdy si hráč lámal hlavu nad tím jak otevřít dveře, nebo jak vylézt na zdánlivě nepřístupné místo.
Ten film má šanci být dobrý akční film, ale Tomb Raider to určitě nebude, stejně jako reboot TR her jsou obstojné hry, ale Tomb Raidery to už nejsou...
Groogroo29858
    19.1.2018 11:39
Groo

K tomu traileru, fakt dost vystihli stylizaci posledních her a v tom je v mých očích největší problém, protože rebootem ztratily hry všechno to, co dělalo Tomb Raidery Tomb Raiderama. Z her se stala dětsky jednoduchá střílečka-hopsačka zabalená do líbivého pozlátka. Kde jsou ty doby, kdy si hráč lámal hlavu nad tím jak otevřít dveře, nebo jak vylézt na zdánlivě nepřístupné místo.
Ten film má šanci být dobrý akční film, ale Tomb Raider to určitě nebude, stejně jako reboot TR her jsou obstojné hry, ale Tomb Raidery to už nejsou...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Groo   1x   Jestli jsi takový fanda TR série jak píšeš, tak by jsi měl vědět, že postava Lary od začátku stojí a padá na jejich kozách. Pamatuju, jak se po vydáni TR1 všude ohnivě řešily ty její "obří pyramidoidní prsa". :D ;)Groogroo29858    19.1.2018 11:20 Groo

@ odpověď na komentář od Vynex:Jestli jsi takový fanda TR série jak píšeš, tak by jsi měl vědět, že postava Lary od začátku stojí a padá na jejich kozách. Pamatuju, jak se po vydáni TR1 všude ohnivě řešily ty její "obří pyramidoidní prsa". :D ;)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Vynex napsal:Tomb Raider miluju už od prvního PS. Patří k mojí nejoblíbenější herní sérii a reboot a Rise mě hodně překvapily. Ale nechápu proč někteří pořád dokola (i ve starších článcích co se týče filmu) řešíte herečku a cecíčky. Podle mě se na to celkem hodí, a veménka taky nejsou vše. Mě třeba osobně víc štve že to má být podle rebootu a nacpou tam Trinyty, který na ostrově nebyl a navíc si to půjčuje jen klíčové momenty a prvky, ale dále to jde svou cestou, což mě osobně trošku vadí, kdyby to udělali temnější jako byl první díl rebootu tak by to bylo super. Takto když se dívám na trailer tak vidím slátaninu všeho možného. Podle mě by udělali líp kdyby si prostě jen půjčily postavu Larišky a prostě jen honbu za nějakým pokladem a ne aby si půjčily příběh a scény ze hry a následně zbytek udělali jinak.

dubov    Za mě naprosto v pohodě.dubovdubov5025    19.1.2018 11:12 dubov

Za mě naprosto v pohodě.

fehrplay    Vyjímka.fehrplayfehrplay56494    19.1.2018 10:05 fehrplay

@ odpověď na komentář od dopitapetr:Vyjímka.

dopitapetr napsal:Mi chceš říct, že třeba takový film Silent Hill je sranec jo?

Diskuze na fóru

Kingdom Come: Deliverance (45 příspěvků), RAM rada! (43 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12143 příspěvků), Pomoc prosím: Nejdou mi barvy na Windows 10 (8 příspěvků), Rozdávání klíčů! (6 příspěvků), Ocenění sestavy z roku 2012 (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7091 příspěvků), Jaký monitor? (13 příspěvků), Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (109 příspěvků), HRA - ABECEDA HRANÝCH HER (29 příspěvků), Čeština ve hrách?! (74 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Kingdom Come: Deliverance a jeho easter eggy

Jaké vtípky, zajímavosti a kuriozity se podařilo najít v prvních dnech po vydání očekávaného českého RPG?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Pillars of Eternity II: Deadfire – fotoseriál z bety veľkolepého RPG

Dobrodružná výprava á la Robinson Crusoe.

 
Přečíst celý článek»Autor: romando - Platforma: PC a konzole
 

Andor – deskovka

Speciál - 18.2.2018
 
Andor – deskovka

Hranice Andoru ohrožují temné síly a pouze čtveřice hrdinů může království pomoci.

 
 
 
Resident Evil 7: Gold Edition

Pokud vás minula návštěva bažinatého jihu USA, máte novou příležitost v kompletní edici.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 

Bayonetta 1+2 pro Switch

Recenze - 16.2.2018
 
Bayonetta 1+2 pro Switch

Sexy čarodějka opět vyráží lovit monstra. Tentokrát ale zůstává věrna Nintendo platformě, jen si s sebou přináší možnost dotykového ovládání.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole