Uživatel nepřihlášen
   

Kingdom Come: Deliverance nebude chránit protipirátská ochrana Denuvo

Čtvrtek 25.1.2018 18:15 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Zapomenout můžeme i na Season Pass.

Včera jsme tu měli rozsáhlé a poměrně přesvědčivé gameplay video z očekávaného RPG Kingdom Come: Deliverance. Jako obvykle se v komentářích pod videem na YouTube začaly množit různé dotazy a jako obvykle na ně zástupci studia Warhorse aktivně odpovídali. Díky tomu a díky upozornění serveru DSOGaming tak máme k dispozici dobrou zprávu pro odpůrce protipirátských ochran.

PC verzi Kingdom Come: Deliverance nebude chránit kontroverzní a neoblíbená ochrana Denuvo. Můžeme tak pochválit vývojáře z Warhorse za to, že nevyužívají zbytečné ochrany, které mohou obtěžovat nanejvýš platící zákazníky, a navíc není třeba řešit případný dopad Denuva na výkon hry.

Na dotazy hráčů a fanoušků tvůrci čile odpovídají i na Twitteru. Díky tomu jsme se dočkali potvrzení, že není v plánu Season Pass. Což se s ohledem na to, že dosud nedošlo k oznámení konkrétních plánů na vydávání DLC, dalo čekat. Je však třeba podotknout, že na dodatečný obsah dojde, i když zatím není jasné, jestli dojde jen na bezplatné přídavky nebo jestli se dočkáme i nějakého placeného DLC.

Na závěr tu máme ještě dobrou zprávu pro hráče, kteří si libují v různých výdobytkách Steamu a jeho komunity. Komunitní manažer Warhorse Studios pro Spojené státy na Twitteru potvrdil, že bude Kingdom Come už v den vydání podporovat Steam Trading Cards. Během hraní tak budete získávat karty, které můžete následně využít k výrobě virtuálního odznaku a získání tématických pozadí vašeho Steam profilu a emotikonů pro použití v chatu a komentářích.

Zdroj: DSOGaming.com, Twitter

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Xbox One verze Kingdom Come: Deliverance se konečně dočkala patche 1.2

Xbox One verze Kingdom Come: Deliverance se konečně dočkala patche 1.2

Pátek 23.2.2018 12:36 - Aktualizace přináší vylepšení plížení, opravy různých chyb nebo častější zašpinění lidí. Přečíst celý článek »

41 komentářů|Xbox One
Kingdom Come: Deliverance na jednom milionu prodaných kusů
 

Kingdom Come: Deliverance na jednom milionu prodaných kusů

Čtvrtek 22.2.2018 10:00 - V pražském studiu Warhorse jsou hodně spokojeni. Tržby přesáhly miliardu korun. Přečíst celý článek »

70 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Vyhrajte sběratelskou edici Kingdom Come: Deliverance
 

Vyhrajte sběratelskou edici Kingdom Come: Deliverance

Středa 21.2.2018 18:00 - Výherce si vybere PC, PlayStation 4 nebo Xbox One verzi sběratelské edice českého středověkého RPG titulu. Přečíst celý článek »

52 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Kingdom Come: Deliverance nebude chránit protipirátská ochrana Denuvo
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
FireWolf   2x   Nešlo by to tu promazat, případně zabanovat? Protože tohle je fakt otřesné, člověk si chce přečíst diskuzi k tématu a místo toho se tady útočí na lidi, kteří mají jen jiný názor. A to ještě lidmi, kteří nepodají žádný argument a jen furt rýpou do ostatních.

I přes to, že Vávru moc nemusím, tak doufám, že se tahle hra povede. Je to něco jiného, zajímavého a kvalitních her není nikdy dost. To, že to je z ČR, je už jen takový menší bonus.

Edit: Díky za smazání těch komentářů. Fakt nechápu, proč se někteří lidé musí automaticky se všemi hádat.
FireWolffirewolf28784
    28.1.2018 11:02
FireWolf

Nešlo by to tu promazat, případně zabanovat? Protože tohle je fakt otřesné, člověk si chce přečíst diskuzi k tématu a místo toho se tady útočí na lidi, kteří mají jen jiný názor. A to ještě lidmi, kteří nepodají žádný argument a jen furt rýpou do ostatních.

I přes to, že Vávru moc nemusím, tak doufám, že se tahle hra povede. Je to něco jiného, zajímavého a kvalitních her není nikdy dost. To, že to je z ČR, je už jen takový menší bonus.

Edit: Díky za smazání těch komentářů. Fakt nechápu, proč se někteří lidé musí automaticky se všemi hádat.Komentář byl autorem naposledy upraven 28.1.2018 12:57

Původní verze před úpravami:Nešlo by to tu promazat, případně zabanovat? Protože tohle je fakt otřesné, člověk si chce přečíst diskuzi k tématu a místo toho se tady útočí na lidi, kteří mají jen jiný názor. A to ještě lidmi, kteří nepodají žádný argument a jen furt rýpou do ostatních.

I přes to, že Vávru moc nemusím, tak doufám, že se tahle hra povede. Je to něco jiného, zajímavého a kvalitních her není nikdy dost. To, že to je z ČR, je už jen takový menší bonus.

carhrozny    Inak podľa mňa Denuvo nebude v hre hlavne preto aby mohla komunita robiť mody do hry a nie, že by boli nejak proti obťažovaniu platiacich zákazníkov. Predsa len s Denuvom by sa robili zásahy do hry velmi ťažko. Takto komunita može vylepšovať hru podobne ako skyrim.carhroznycarhrozny27972    27.1.2018 19:58 carhrozny

Inak podľa mňa Denuvo nebude v hre hlavne preto aby mohla komunita robiť mody do hry a nie, že by boli nejak proti obťažovaniu platiacich zákazníkov. Predsa len s Denuvom by sa robili zásahy do hry velmi ťažko. Takto komunita može vylepšovať hru podobne ako skyrim.

Alfajk    zajimava otazka... dobra drm? pro me je dobra drm treba steam, poskytuje tolik dalsich funkci, jako community hub/guidy/artworky a navic celej obchod, ze uz tu drm slozku ani nevnimam, mimo to, jsem s ni nikdy nemel problemAlfajkalfajk16671    27.1.2018 14:13 Alfajk

zajimava otazka... dobra drm? pro me je dobra drm treba steam, poskytuje tolik dalsich funkci, jako community hub/guidy/artworky a navic celej obchod, ze uz tu drm slozku ani nevnimam, mimo to, jsem s ni nikdy nemel problem

Pec41    1. Vím že denuvo zde nebude, což je asi logický když píšu pod tento článek :lala: (jen jsem psal důvod proč je to denuvo tak špatné a proč je tak dobře že v KC:D nebude)
2. Na to mám podobný názor, ale zase každému se nemusí líbit co ve hře je a není takže každý může mít svůj názor a projevit ho. Horší je pokud "hejtuje" bez udání smyslupného argumentu.
3. Gramatika na internetu? Kde a v jakém století žiješ? Tu nejsme na úřadě :D .

Mighty - Když se chce tak se dají sehnat peníze na cokoliv i na ty hry :D a to že rád podpořím vývojáře.
Pec41pec4115415
    27.1.2018 13:46
Pec41

@ odpověď na komentář od Corvus:1. Vím že denuvo zde nebude, což je asi logický když píšu pod tento článek :lala: (jen jsem psal důvod proč je to denuvo tak špatné a proč je tak dobře že v KC:D nebude)
2. Na to mám podobný názor, ale zase každému se nemusí líbit co ve hře je a není takže každý může mít svůj názor a projevit ho. Horší je pokud "hejtuje" bez udání smyslupného argumentu.
3. Gramatika na internetu? Kde a v jakém století žiješ? Tu nejsme na úřadě :D .

Mighty - Když se chce tak se dají sehnat peníze na cokoliv i na ty hry :D a to že rád podpořím vývojáře.

Corvus napsal:1) Denuvo tam nebude.
2) Hejtují jen rádoby hráči mdlého rozumu. Kor hru, kterou ještě ani nehráli.
3) Ty hrubky, ty hrubky! ! !

;-)

Mighty    Tak když je na weed musí bejt i na hry. . :)
Denuvo mi v kompu problémy nedělá.
Mightymighty28812
    27.1.2018 09:28
Mighty

@ odpověď na komentář od Pec41:Tak když je na weed musí bejt i na hry. . :)
Denuvo mi v kompu problémy nedělá.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Pec41 napsal:Já si hry kupuju a stejně jako u KC:D kupuju sběratelky pokud se mi líbí. Ale hru s denuvem v PC nechci. Snižuje to znatelně FPS a i kdyby to sebralo jen 5fps tak v horších situacích (výbuch atd. . ) dokáže těch 5fps zachránit plynulost.

Každopádně nechápu ten hate na KC:D, protože i ty souboje vypadají dobře. Jedinýho co bych hře vytknul tak jsou animace oblyčejů (andromeda měla snad i horší) a chybějící český dabing v českém prostředí. Ale jinak ta hra je konečně něco nového a už se na ni těším :)

carhrozny    "Ktorá DRM je obľúbená? "

Existuje niekolko velmi pekných DRM a dokonca sa nájde aj nejaká čo sa mi páči. Top je DRM v prvom Prince of Persia z roku 1990. Tam je pridaný level s vypitím správnej fľaštičky zdravia s písmenom/pirátska verzia ten level má vystrihnutý/.

Na druhom mieste v mojom rebríčku je DRM v hre Pinball Fantasies z roku 1992. Tam je klasická ochrana manualom t. j. napíšeš slovo na nejakej strane ale podstatné na tom je, že hneď po prvom spustení sa sama deaktivuje a viac ju už netreba zadávať. Samozrejme pokiaľ nezmeníš HW počítača potom sa znovu aktivuje atď dokola.

Tak isto aj code wheel bol super/dva fyzické kruhy na sebe, ktoré točíš podľa obrázku DRM/ boli v hrách od 1990 do 1995/napr. Monkey island 2, Another world/
carhroznycarhrozny27972
    27.1.2018 08:35
carhrozny

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:"Ktorá DRM je obľúbená? "

Existuje niekolko velmi pekných DRM a dokonca sa nájde aj nejaká čo sa mi páči. Top je DRM v prvom Prince of Persia z roku 1990. Tam je pridaný level s vypitím správnej fľaštičky zdravia s písmenom/pirátska verzia ten level má vystrihnutý/.

Na druhom mieste v mojom rebríčku je DRM v hre Pinball Fantasies z roku 1992. Tam je klasická ochrana manualom t. j. napíšeš slovo na nejakej strane ale podstatné na tom je, že hneď po prvom spustení sa sama deaktivuje a viac ju už netreba zadávať. Samozrejme pokiaľ nezmeníš HW počítača potom sa znovu aktivuje atď dokola.

Tak isto aj code wheel bol super/dva fyzické kruhy na sebe, ktoré točíš podľa obrázku DRM/ boli v hrách od 1990 do 1995/napr. Monkey island 2, Another world/

El_Scorpio napsal:Kontroverzné Denuvo jednoznačne je, o tom niet pochýb. A neobľúbené? Ktorá DRM je obľúbená? Good Old Games sú všeobecne chválení za to, že žiadne DRM do hier nedávajú. Nepoznám nikoho, kto by chválil firmy za to, že DRM do hier dávajú. Čiže na tom označení nie je nič bulvárne, sú to fakty. Ja som rád, že Zing nepreloží sucho tlačovú správu/tweet, ale vie tam pridať aj vlastný komentár či prívlastok.

Corvus   1x   Jo, starší jsem :-) Já hraju už od '80 let - viz můj blogový článek o herních začátcích: [ odkaz ]

Jinak na twitteru Vávry jsou parádní fotky sběratelky (i rozbalené) . Těším se neskutečně!
Corvuscorvus13394
    27.1.2018 08:33
Corvus

@ odpověď na komentář od dinss:Jo, starší jsem :-) Já hraju už od '80 let - viz můj blogový článek o herních začátcích: [ odkaz ]

Jinak na twitteru Vávry jsou parádní fotky sběratelky (i rozbalené) . Těším se neskutečně!

dinss napsal:Bavíš mi. :D

siSINka_CZ    No já nevím.

DRM ochrany prostě neřeším. Je mi úplně jedno, zda hra nemá žádnou nebo jich má několik. Jediné, co mě štve, jsou nepodaření herní klienti, GfWL a R*SC. Nikdy jsem nezaznamenal kvůli nějaké protipirátské ochraně problém v žádné hře - a to jich mám mnoho a mnoho set.
siSINka_CZsisinka_cz65894
    27.1.2018 07:43
siSINka_CZ

@ odpověď na komentář od El_Scorpio:No já nevím.

DRM ochrany prostě neřeším. Je mi úplně jedno, zda hra nemá žádnou nebo jich má několik. Jediné, co mě štve, jsou nepodaření herní klienti, GfWL a R*SC. Nikdy jsem nezaznamenal kvůli nějaké protipirátské ochraně problém v žádné hře - a to jich mám mnoho a mnoho set.

El_Scorpio napsal:Kontroverzné Denuvo jednoznačne je, o tom niet pochýb. A neobľúbené? Ktorá DRM je obľúbená? Good Old Games sú všeobecne chválení za to, že žiadne DRM do hier nedávajú. Nepoznám nikoho, kto by chválil firmy za to, že DRM do hier dávajú. Čiže na tom označení nie je nič bulvárne, sú to fakty. Ja som rád, že Zing nepreloží sucho tlačovú správu/tweet, ale vie tam pridať aj vlastný komentár či prívlastok.

Esprite    Už ať je to tady! Ihned kupuju :thumbup:Espriteesprite33929    26.1.2018 21:42 Esprite

Už ať je to tady! Ihned kupuju :thumbup:

dinss   1x   Já vím, že tenhle typ osobnosti chce prostě osobnost protože se mu nejspíš doma pozornosti nedostávalo-nedostává. Jinak samozřejmě beru všechny typy kritiky, ! ! ! která se dá vyčíst před vydáním! ! ! . Snad to dopadne jak říkáš a my co hru hájíme nebudeme za blbce. :thumbup:dinssdinss71858    26.1.2018 19:52 dinss

Já vím, že tenhle typ osobnosti chce prostě osobnost protože se mu nejspíš doma pozornosti nedostávalo-nedostává. Jinak samozřejmě beru všechny typy kritiky, ! ! ! která se dá vyčíst před vydáním! ! ! . Snad to dopadne jak říkáš a my co hru hájíme nebudeme za blbce. :thumbup:

Corvus   2x   Buď klidnej, KC bude sbírat parádní známky ;-) naprosto Vávrovy důvěřuji. Tyhle "diskuzní hejtry" nakonec ještě budou žebrat na Ebay o limitovky ;-)Corvuscorvus13394    26.1.2018 19:40 Corvus

@ odpověď na komentář od dinss:Buď klidnej, KC bude sbírat parádní známky ;-) naprosto Vávrovy důvěřuji. Tyhle "diskuzní hejtry" nakonec ještě budou žebrat na Ebay o limitovky ;-)

dinss napsal:Ty si fakt kus vola. To se jinak nedá říct.

dinss   3x   Ty si fakt kus vola. To se jinak nedá říct.dinssdinss71858    26.1.2018 19:34 dinss

@ odpověď na komentář od 23cicer:Ty si fakt kus vola. To se jinak nedá říct.

23cicer napsal:13 bude ve znameni hate&lol ( (:
jo taky mu preju drzkopad. . nazhle ( (:

fordzy    Dám půl království za zelí. :Dodkaz ]fordzyfordzy2256    26.1.2018 16:08 fordzy

Dám půl království za zelí. :Dodkaz ]

Corvus    1) Denuvo tam nebude.
2) Hejtují jen rádoby hráči mdlého rozumu. Kor hru, kterou ještě ani nehráli.
3) Ty hrubky, ty hrubky! ! !

;-)
Corvuscorvus13394
    26.1.2018 15:37
Corvus

@ odpověď na komentář od Pec41:1) Denuvo tam nebude.
2) Hejtují jen rádoby hráči mdlého rozumu. Kor hru, kterou ještě ani nehráli.
3) Ty hrubky, ty hrubky! ! !

;-)

Pec41 napsal:Já si hry kupuju a stejně jako u KC:D kupuju sběratelky pokud se mi líbí. Ale hru s denuvem v PC nechci. Snižuje to znatelně FPS a i kdyby to sebralo jen 5fps tak v horších situacích (výbuch atd. . ) dokáže těch 5fps zachránit plynulost.

Každopádně nechápu ten hate na KC:D, protože i ty souboje vypadají dobře. Jedinýho co bych hře vytknul tak jsou animace oblyčejů (andromeda měla snad i horší) a chybějící český dabing v českém prostředí. Ale jinak ta hra je konečně něco nového a už se na ni těším :)

Pec41   1x   Já si hry kupuju a stejně jako u KC:D kupuju sběratelky pokud se mi líbí. Ale hru s denuvem v PC nechci. Snižuje to znatelně FPS a i kdyby to sebralo jen 5fps tak v horších situacích (výbuch atd. . ) dokáže těch 5fps zachránit plynulost.

Každopádně nechápu ten hate na KC:D, protože i ty souboje vypadají dobře. Jedinýho co bych hře vytknul tak jsou animace oblyčejů (andromeda měla snad i horší) a chybějící český dabing v českém prostředí. Ale jinak ta hra je konečně něco nového a už se na ni těším :)
Pec41pec4115415
    26.1.2018 15:18
Pec41

@ odpověď na komentář od Mighty:Já si hry kupuju a stejně jako u KC:D kupuju sběratelky pokud se mi líbí. Ale hru s denuvem v PC nechci. Snižuje to znatelně FPS a i kdyby to sebralo jen 5fps tak v horších situacích (výbuch atd. . ) dokáže těch 5fps zachránit plynulost.

Každopádně nechápu ten hate na KC:D, protože i ty souboje vypadají dobře. Jedinýho co bych hře vytknul tak jsou animace oblyčejů (andromeda měla snad i horší) a chybějící český dabing v českém prostředí. Ale jinak ta hra je konečně něco nového a už se na ni těším :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mighty napsal:Jasně, že to jsou nasraní piráti. . kdo jiný :) Žere mi to výkon. . to jsou mi ale blbý výmluvy :D

Corvus    Ježííííši už ať je to doma! ! ! Ať hra sbírá 9 a 10 a mají prodeje. nemůžu se dočkat sběratelky! Po shlédnutí videa jsem vyloženě jako na trní +100 hodin herní čas pro "vyzobávače". Dám si minimálně 3 průchody. Nemůžu se dočkat! A k tomu v dubnu monstr špalek v podobě Pillars of Eternity II. To jsou žně!Corvuscorvus13394    26.1.2018 13:49 Corvus

Ježííííši už ať je to doma! ! ! Ať hra sbírá 9 a 10 a mají prodeje. nemůžu se dočkat sběratelky! Po shlédnutí videa jsem vyloženě jako na trní +100 hodin herní čas pro "vyzobávače". Dám si minimálně 3 průchody. Nemůžu se dočkat! A k tomu v dubnu monstr špalek v podobě Pillars of Eternity II. To jsou žně!

Ondr4h   2x   Někdo hází haty a neumí napsat česky nesouhlas. Zbytečné využívání anglických slov, ty hate.Ondr4hondr4h17156    26.1.2018 13:05 Ondr4h

@ odpověď na komentář od flashcze:Někdo hází haty a neumí napsat česky nesouhlas. Zbytečné využívání anglických slov, ty hate.

flashcze napsal:Vy, co tu hážete haty, chtěl bych vidět vás, jestli by jste měli koule udělat projekt jako je KC, žádné pokračování vyčpělé série, žádnej mainstream, draci, elfové a další podobná hov.... A ještě ke všemu historickou hru z Čech. Prostě Dan má obrovskou odvahu a já mu fandím. Nejvíc opět remcá "PC master race". Neříkám že zrovna pod tímto článkem, ale jinde jsem si přečetl dost. A všichni povinně koupit kdo to upirátí, na toho přijde Dan s jeho vousem a řemdichem

Mighty    Jasně, že to jsou nasraní piráti. . kdo jiný :) Žere mi to výkon. . to jsou mi ale blbý výmluvy :DMightymighty28812    26.1.2018 13:04 Mighty

@ odpověď na komentář od Kross:Jasně, že to jsou nasraní piráti. . kdo jiný :) Žere mi to výkon. . to jsou mi ale blbý výmluvy :D

Kross napsal:Hrál sem pár her s Denuvem ale dodneška nechápu ten hate co se kolem toho točí...to si fakt nekdo vsimne ze to ma vliv na výkon? Nebo sou nasrany jen piráti co si to nemuzou hned stahnout?

Edit: Jee, promin, Beedo2004, omylem je to reakce na tebe a nevim jak to zmenit...

Mighty    No Vávro...čekej nápor pirátů. . Já bych byl pro DenuvoMightymighty28812    26.1.2018 13:03 Mighty

No Vávro...čekej nápor pirátů. . Já bych byl pro Denuvo

Lazy   1x   Za me preju Vavrovi at se pekne spali a pekny patecni den vsem :)Lazylazy34358    26.1.2018 11:14 Lazy

@ odpověď na komentář od flashcze:Za me preju Vavrovi at se pekne spali a pekny patecni den vsem :)

flashcze napsal:Vy, co tu hážete haty, chtěl bych vidět vás, jestli by jste měli koule udělat projekt jako je KC, žádné pokračování vyčpělé série, žádnej mainstream, draci, elfové a další podobná hov.... A ještě ke všemu historickou hru z Čech. Prostě Dan má obrovskou odvahu a já mu fandím. Nejvíc opět remcá "PC master race". Neříkám že zrovna pod tímto článkem, ale jinde jsem si přečetl dost. A všichni povinně koupit kdo to upirátí, na toho přijde Dan s jeho vousem a řemdichem

flashcze   8x   Vy, co tu hážete haty, chtěl bych vidět vás, jestli by jste měli koule udělat projekt jako je KC, žádné pokračování vyčpělé série, žádnej mainstream, draci, elfové a další podobná hov.... A ještě ke všemu historickou hru z Čech. Prostě Dan má obrovskou odvahu a já mu fandím. Nejvíc opět remcá "PC master race". Neříkám že zrovna pod tímto článkem, ale jinde jsem si přečetl dost. A všichni povinně koupit kdo to upirátí, na toho přijde Dan s jeho vousem a řemdichemflashczeflashcze34797    26.1.2018 10:39 flashcze

Vy, co tu hážete haty, chtěl bych vidět vás, jestli by jste měli koule udělat projekt jako je KC, žádné pokračování vyčpělé série, žádnej mainstream, draci, elfové a další podobná hov.... A ještě ke všemu historickou hru z Čech. Prostě Dan má obrovskou odvahu a já mu fandím. Nejvíc opět remcá "PC master race". Neříkám že zrovna pod tímto článkem, ale jinde jsem si přečetl dost. A všichni povinně koupit kdo to upirátí, na toho přijde Dan s jeho vousem a řemdichem

El_Scorpio   2x   Kontroverzné Denuvo jednoznačne je, o tom niet pochýb. A neobľúbené? Ktorá DRM je obľúbená? Good Old Games sú všeobecne chválení za to, že žiadne DRM do hier nedávajú. Nepoznám nikoho, kto by chválil firmy za to, že DRM do hier dávajú. Čiže na tom označení nie je nič bulvárne, sú to fakty. Ja som rád, že Zing nepreloží sucho tlačovú správu/tweet, ale vie tam pridať aj vlastný komentár či prívlastok.El_Scorpioel_scorpio63241    26.1.2018 10:12 El_Scorpio

@ odpověď na komentář od Lovecrossed:Kontroverzné Denuvo jednoznačne je, o tom niet pochýb. A neobľúbené? Ktorá DRM je obľúbená? Good Old Games sú všeobecne chválení za to, že žiadne DRM do hier nedávajú. Nepoznám nikoho, kto by chválil firmy za to, že DRM do hier dávajú. Čiže na tom označení nie je nič bulvárne, sú to fakty. Ja som rád, že Zing nepreloží sucho tlačovú správu/tweet, ale vie tam pridať aj vlastný komentár či prívlastok.

Lovecrossed napsal:"PC verzi Kingdom Come: Deliverance nebude chránit kontroverzní a neoblíbená ochrana Denuvo. Můžeme tak pochválit vývojáře z Warhorse za to, že nevyužívají zbytečné ochrany, které mohou obtěžovat nanejvýš platící zákazníky, a navíc není třeba řešit případný dopad Denuva na výkon hry. "

Ze Zingu se stává bulvár? Co je na Denuvo "kontroverzního a neoblíbeného"? A obtěžuje to platící zákazníky? Mám několik her s Denuvo a ani jsem si nevšimnul, že by tam bylo...

antiku    Krást českou hru v České republice se nemusí moc vyplatit :-D Asi je to plus, že to nebude mít denuvo, ale já jsem s tím taky neměl problém nikdy. Uvidíme jak si hra povede.antikuantiku10022    26.1.2018 09:21 antiku

Krást českou hru v České republice se nemusí moc vyplatit :-D Asi je to plus, že to nebude mít denuvo, ale já jsem s tím taky neměl problém nikdy. Uvidíme jak si hra povede.

Ondr4h   2x   Že si jeden mlaská a zbytek to vyhazuje neznamená, že ten oběd byl dobrý. Denuvo je kontroverzní, protože vícero lidem se nelíbí a je to taková atomovka na mravence.Ondr4hondr4h17156    26.1.2018 09:14 Ondr4h

@ odpověď na komentář od Lovecrossed:Že si jeden mlaská a zbytek to vyhazuje neznamená, že ten oběd byl dobrý. Denuvo je kontroverzní, protože vícero lidem se nelíbí a je to taková atomovka na mravence.

Lovecrossed napsal:"PC verzi Kingdom Come: Deliverance nebude chránit kontroverzní a neoblíbená ochrana Denuvo. Můžeme tak pochválit vývojáře z Warhorse za to, že nevyužívají zbytečné ochrany, které mohou obtěžovat nanejvýš platící zákazníky, a navíc není třeba řešit případný dopad Denuva na výkon hry. "

Ze Zingu se stává bulvár? Co je na Denuvo "kontroverzního a neoblíbeného"? A obtěžuje to platící zákazníky? Mám několik her s Denuvo a ani jsem si nevšimnul, že by tam bylo...

Arvaer   2x   Bude to pecka! ! !Arvaerarvaer12708    26.1.2018 08:02 Arvaer

Bude to pecka! ! !

Lincoln    Vávra ví, že hra je nedodělaná a tak to nemá cenu ani pirátit :DLincolnlincoln21233    26.1.2018 06:11 Lincoln

Vávra ví, že hra je nedodělaná a tak to nemá cenu ani pirátit :D

Ondr4h   1x   Já nemusím Vávru, protože se kvalifikuje vždy jako profesionální chvástal, který ví všechno nejlépe a dělal by tohle tamto a takto a některé jeho názory jsou s prominutím podivné a je jediný člověk kterému ta věc v té a té hře vadí.

Jeho hry mi nevadí a mafii mám moc rád, ale zase takový kalibr to není jak si hraje.
Ondr4hondr4h17156
    26.1.2018 05:44
Ondr4h

@ odpověď na komentář od patasde:Já nemusím Vávru, protože se kvalifikuje vždy jako profesionální chvástal, který ví všechno nejlépe a dělal by tohle tamto a takto a některé jeho názory jsou s prominutím podivné a je jediný člověk kterému ta věc v té a té hře vadí.

Jeho hry mi nevadí a mafii mám moc rád, ale zase takový kalibr to není jak si hraje.

patasde napsal:tak tady to kazdej ukradne jelikož tu pomalu kazdy druhy hatuje vavru :D, tak už jen z pricipu proč to platit když to nemá žádnou ochranu

Beeda2004   2x   odkaz ] zdarma do pozitriBeeda2004beeda2004421    26.1.2018 05:06 Beeda2004

odkaz ] zdarma do pozitri

Lovecrossed   9x   "PC verzi Kingdom Come: Deliverance nebude chránit kontroverzní a neoblíbená ochrana Denuvo. Můžeme tak pochválit vývojáře z Warhorse za to, že nevyužívají zbytečné ochrany, které mohou obtěžovat nanejvýš platící zákazníky, a navíc není třeba řešit případný dopad Denuva na výkon hry. "

Ze Zingu se stává bulvár? Co je na Denuvo "kontroverzního a neoblíbeného"? A obtěžuje to platící zákazníky? Mám několik her s Denuvo a ani jsem si nevšimnul, že by tam bylo...
Lovecrossedlovecrossed6222
    26.1.2018 01:56
Lovecrossed

"PC verzi Kingdom Come: Deliverance nebude chránit kontroverzní a neoblíbená ochrana Denuvo. Můžeme tak pochválit vývojáře z Warhorse za to, že nevyužívají zbytečné ochrany, které mohou obtěžovat nanejvýš platící zákazníky, a navíc není třeba řešit případný dopad Denuva na výkon hry. "

Ze Zingu se stává bulvár? Co je na Denuvo "kontroverzního a neoblíbeného"? A obtěžuje to platící zákazníky? Mám několik her s Denuvo a ani jsem si nevšimnul, že by tam bylo...

Pakey   1x   No man's sky: Deliverance? :-DPakeypakey154    26.1.2018 01:46 Pakey

@ odpověď na komentář od ShelbyGT500:No man's sky: Deliverance? :-D

ShelbyGT500 napsal:Tahle hra je takovej zajímavej úkaz. Buďto to bude obrovský překvapení a velmi dobrá hra nebo totální propadák ve všech směrech.

Diskuze na fóru

Kingdom Come: Deliverance (59 příspěvků), Jaký monitor? (22 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12148 příspěvků), RAM rada! (43 příspěvků), Ocenění sestavy z roku 2012 (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7091 příspěvků), Gaming Setup + Collectors Edition (3 příspěvky), Čeština ve hrách?! (74 příspěvků), Pomoc prosím: Nejdou mi barvy na Windows 10 (8 příspěvků), Humble bundle -vše sem (614 příspěvků), Nový notebook (30 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Metal Gear Survive

Recenze - 23.2.2018
 
Metal Gear Survive

Konami si pro nás připravilo hru, ve které musíte přežít. Nebo lépe řečeno: kterou musíte přežít. Tak snad příště…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Monster Energy Supercross

Recenze - 22.2.2018
 
Monster Energy Supercross

Další do party motokrosové série MXGP změnil rajón a míří za moře.

 
Přečíst celý článek»Autor: Michal Jonáš - Platforma: PC a konzole
 
 
Assassin’s Creed: Origins – Discovery Tour

Naučný a delší dobu očekávaný mód, který má za cíl vás provést životem, historií a společností starověkého Egypta, je konečně tady. A že to čekání…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Fe

Recenze - 21.2.2018
 
Fe

Prozkoumejte v kůži roztomilého tvora všechny záhady podivuhodného pralesa.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 

The Station

Recenze - 20.2.2018
 
The Station

Nová, tajuplná adventura The Station nás zavede do nedaleké budoucnosti. Jak moc se tento výlet na orbitální stanici povedl, se dočtete v dnešní…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC a konzole