Uživatel nepřihlášen
   

Přes hodinu z hraní Far Cry 5

Neděle 28.1.2018 17:17 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Za necelé dva měsíce se podíváme do fiktivní oblasti Hope Country v americkém státě Montana, kde se postavíme tamní skupince fanatiků soudného dne.

Vývojáři Far Cry 5 uspořádali stream, kde ukázali více než hodinu z hraní této open-world střílečky, která nás ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One navštíví již 27. března, s českými titulky.

Ve Far Cry 5 se podíváme do fiktivní oblasti Hope Country v americkém státě Montana, kde se postavíme tamní skupince fanatiků soudného dne, vedené charismatickým prorokem. Těšit se můžete na obrovskou otevřenou krajinu, kde budete rekrutovat povstalce nebo lovit zvířata. Far Cry 5 navíc umožní projít celou příběhovou kampaň v kooperaci.

Hru předobjednáte v obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: Far Cry 5
Far Cry 5 na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Far Cry 5 Screenshot ze hry Far Cry 5 Screenshot ze hry Far Cry 5 Screenshot ze hry Far Cry 5 Screenshot ze hry Far Cry 5 Screenshot ze hry Far Cry 5 Screenshot ze hry Far Cry 5 Screenshot ze hry Far Cry 5
Související novinky
 
Teleshopping láká na dražší edice Far Cry 5

Teleshopping láká na dražší edice Far Cry 5

Sobota 17.2.2018 09:37 - Dvojice moderátorů se nám snaží prodat jednu ze dvou sběratelských edic Far Cry 5. Přečíst celý článek »

11 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Pět minut ve 4K z Far Cry 5

Pět minut ve 4K z Far Cry 5

Pondělí 12.2.2018 10:36 - Nové gameplay záběry představují tři způsoby, jak vyčistit nepřátelskou základnu. Zvolit můžete odstřelování protivníků z dálky, tradičnější kradmý postup a samozřejmě Rambo styl s celou řadou zbraní. Přečíst celý článek »

13 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Seznamte se s hrdiny Far Cry 5

Seznamte se s hrdiny Far Cry 5

Čtvrtek 8.2.2018 19:30 - Hurk, Jess Blacková, Nick Rye, Sharky Boshaw, Grace Armstrongová, Adelaide Drubmanová a Boomer. Přečíst celý článek »

28 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Přes hodinu z hraní Far Cry 5
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Chesse    On zije :D? ? ?

Doufam, ze na FC5 konecne dorazis at mam s kym hrat : P Momentalne trenuji ve FC4 a je to supr : P

Co je pro nekoho stereotyp je pro druheho jistota :) Popravde radsi si koupim tohle co me bavit bude, nez treba Kingdom Come nebo nyni hodne chvaleny Monster Hunter u kterych proste nevim, zda by me bavili i kdyz me lakaji svymi svety. Elex me taky zlakal svetem atd. ale jelikoz uz nekolik tydnu nevysel slibovany patch co na PC uz maji davno, tak me presla chut to dal hrat...
Chessechesse22383
    13.2.2018 16:52
Chesse

@ odpověď na komentář od Semuel:On zije :D? ? ?

Doufam, ze na FC5 konecne dorazis at mam s kym hrat : P Momentalne trenuji ve FC4 a je to supr : P

Co je pro nekoho stereotyp je pro druheho jistota :) Popravde radsi si koupim tohle co me bavit bude, nez treba Kingdom Come nebo nyni hodne chvaleny Monster Hunter u kterych proste nevim, zda by me bavili i kdyz me lakaji svymi svety. Elex me taky zlakal svetem atd. ale jelikoz uz nekolik tydnu nevysel slibovany patch co na PC uz maji davno, tak me presla chut to dal hrat...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Semuel napsal:No to samozřejmně ale co je dnes originální? ! Filmy už tímhle trpí dobrých 5 let.... v poslední době najít kvalitní film s originální myšlenkou nebo tématem se skoro nemožné. Hry mají jedno malé plus na rozdíl od filmů kde jsi jen divákem ale ne tím kdo do jisté míry děj prožívá skrze hraní a postup hrou. Netvrdím že hra je originální nebo že má jiskru, pouze jsem tím poukazoval na to že lidská mysl má sklon k přikrášlování si vzpomínek. Dnešní hry nejsou nijak rozdílné co se tématu týká, možná jsou nějaké scénáře ohrané a člověk jích už může být přehlcen ale to není důvodem k jejich odsouzení jako ke špatnému počinu. Osobně si hru zahraji až pak budu vynášet soudy.

Narw   1x   Naprosto, ale fakt naprosto s Tebou souhlasim. Já jsem to bohužel ani nedohrál. Můžeš mít nádhernou grafiku a ohromnej svět, ale bez větší hloubky úkolů a činností co v tý hře děláš to je k ničemu a za chvíli to začne nudit. Bohužel po tom co jsem dohrál Zaklínače mě jen tak některá podobně laděná hra nedostane. U Zaklínače mě taky combat a prostředí po několika hodinách přestala bavit. V tu chvíli ale nastupuje kvalita scénáře questů a postav, které tě tu hru donutí dohrát s radostí. Z AC si nepamatuju kromě Kleopatry, Bayeka a tý jeho (už i to mi vypadlo) jednu jedinou postavu. Questy bych dal dohromady tak 3 co si vzpomenu.Narwnarw57671    13.2.2018 13:24 Narw

@ odpověď na komentář od Corvus:Naprosto, ale fakt naprosto s Tebou souhlasim. Já jsem to bohužel ani nedohrál. Můžeš mít nádhernou grafiku a ohromnej svět, ale bez větší hloubky úkolů a činností co v tý hře děláš to je k ničemu a za chvíli to začne nudit. Bohužel po tom co jsem dohrál Zaklínače mě jen tak některá podobně laděná hra nedostane. U Zaklínače mě taky combat a prostředí po několika hodinách přestala bavit. V tu chvíli ale nastupuje kvalita scénáře questů a postav, které tě tu hru donutí dohrát s radostí. Z AC si nepamatuju kromě Kleopatry, Bayeka a tý jeho (už i to mi vypadlo) jednu jedinou postavu. Questy bych dal dohromady tak 3 co si vzpomenu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Corvus napsal:Je to jednoduché: mám za sebou 165 hodin Assassin Creeds. Můj první a poslední dohraný Assassin. Jak už jsem mockrát uvedl: Ubi mají neskutečný talent na zpracování otevřených světů, umí jej zaplnit spoustou krásných míst, atmosféra jak řemen. Ať už je to Division, Assassin nebo třeba i Far Cry série. Ale jsem Assassinem TAK unavený, až otrávený, že jakmile dnes domalsknu DLC Skrytí, tak už nebudu čekat ani na ten výukový režim a ihned odinstalovávám. Důvod? JE to šíleně plytké. Na těch nádherných místech se NIC neděje... Ubi prostě neumí pracovat se scénářem a hlavně úkoly. Připadá mi to jako... já jsem prostě stavěný na RPGčka, pořádné příběhy a dlouhé úkoly, výzvy... Na nejtěžší obtížnost jsem s ničím neměl problém. Ale totálně mě po těch 165 hodinách ubily úkoly. Ve Far Cry mě opět láká nádherná Montana, tématika kultů a také letadla (mám tyhle vrtuláky rád) . Ale tento 1, 5 hodinový záznam nádherně ukazuje opět tu plytkost a šíleně se opakující aktivity. Už prostě ne. Vyloženě toužím si dát pořádnou, propracovanou hru s neotřelými questy (Pillars of Eternity 2 či Kingdome Come) . Dokonce se mi nelíbí ani gunplay. Zbraně zní jako pistole z pouťouvé atrakce (proč nemají zvuky jako ve Wolfovi? ) . A poslední hřeb: nedávno jsem hrál Far Cry 4 (nedohrál) a neskutečně mi to právě tento díl připomíná. Je to vyloženě jako přes pauzovací papír... Čili nejprve jsem zavrhnul sběratelku, následně i standardní edici a počkám si až to spadne za pětikilo do slevového koše na Xzone. Tak někdy za rok. Toto ne. To dám v květnu raději šanci Vampyr od Dontnod, nemluvě o tom, že v dubnu mi dorazí backer edice Pillars of Eternity 2: Deadfire. Měl by snad vyjít i Phoenix Point a pokud se vrhnu na střílečku, tak Metro: Exodus je úplně někde jinde, jiná liga... Čili asi tak...

Corvus    Je to jednoduché: mám za sebou 165 hodin Assassin Creeds. Můj první a poslední dohraný Assassin. Jak už jsem mockrát uvedl: Ubi mají neskutečný talent na zpracování otevřených světů, umí jej zaplnit spoustou krásných míst, atmosféra jak řemen. Ať už je to Division, Assassin nebo třeba i Far Cry série. Ale jsem Assassinem TAK unavený, až otrávený, že jakmile dnes domalsknu DLC Skrytí, tak už nebudu čekat ani na ten výukový režim a ihned odinstalovávám. Důvod? JE to šíleně plytké. Na těch nádherných místech se NIC neděje... Ubi prostě neumí pracovat se scénářem a hlavně úkoly. Připadá mi to jako... já jsem prostě stavěný na RPGčka, pořádné příběhy a dlouhé úkoly, výzvy... Na nejtěžší obtížnost jsem s ničím neměl problém. Ale totálně mě po těch 165 hodinách ubily úkoly. Ve Far Cry mě opět láká nádherná Montana, tématika kultů a také letadla (mám tyhle vrtuláky rád) . Ale tento 1, 5 hodinový záznam nádherně ukazuje opět tu plytkost a šíleně se opakující aktivity. Už prostě ne. Vyloženě toužím si dát pořádnou, propracovanou hru s neotřelými questy (Pillars of Eternity 2 či Kingdome Come) . Dokonce se mi nelíbí ani gunplay. Zbraně zní jako pistole z pouťouvé atrakce (proč nemají zvuky jako ve Wolfovi? ) . A poslední hřeb: nedávno jsem hrál Far Cry 4 (nedohrál) a neskutečně mi to právě tento díl připomíná. Je to vyloženě jako přes pauzovací papír... Čili nejprve jsem zavrhnul sběratelku, následně i standardní edici a počkám si až to spadne za pětikilo do slevového koše na Xzone. Tak někdy za rok. Toto ne. To dám v květnu raději šanci Vampyr od Dontnod, nemluvě o tom, že v dubnu mi dorazí backer edice Pillars of Eternity 2: Deadfire. Měl by snad vyjít i Phoenix Point a pokud se vrhnu na střílečku, tak Metro: Exodus je úplně někde jinde, jiná liga... Čili asi tak...Corvuscorvus13394    13.2.2018 07:27 Corvus

Je to jednoduché: mám za sebou 165 hodin Assassin Creeds. Můj první a poslední dohraný Assassin. Jak už jsem mockrát uvedl: Ubi mají neskutečný talent na zpracování otevřených světů, umí jej zaplnit spoustou krásných míst, atmosféra jak řemen. Ať už je to Division, Assassin nebo třeba i Far Cry série. Ale jsem Assassinem TAK unavený, až otrávený, že jakmile dnes domalsknu DLC Skrytí, tak už nebudu čekat ani na ten výukový režim a ihned odinstalovávám. Důvod? JE to šíleně plytké. Na těch nádherných místech se NIC neděje... Ubi prostě neumí pracovat se scénářem a hlavně úkoly. Připadá mi to jako... já jsem prostě stavěný na RPGčka, pořádné příběhy a dlouhé úkoly, výzvy... Na nejtěžší obtížnost jsem s ničím neměl problém. Ale totálně mě po těch 165 hodinách ubily úkoly. Ve Far Cry mě opět láká nádherná Montana, tématika kultů a také letadla (mám tyhle vrtuláky rád) . Ale tento 1, 5 hodinový záznam nádherně ukazuje opět tu plytkost a šíleně se opakující aktivity. Už prostě ne. Vyloženě toužím si dát pořádnou, propracovanou hru s neotřelými questy (Pillars of Eternity 2 či Kingdome Come) . Dokonce se mi nelíbí ani gunplay. Zbraně zní jako pistole z pouťouvé atrakce (proč nemají zvuky jako ve Wolfovi? ) . A poslední hřeb: nedávno jsem hrál Far Cry 4 (nedohrál) a neskutečně mi to právě tento díl připomíná. Je to vyloženě jako přes pauzovací papír... Čili nejprve jsem zavrhnul sběratelku, následně i standardní edici a počkám si až to spadne za pětikilo do slevového koše na Xzone. Tak někdy za rok. Toto ne. To dám v květnu raději šanci Vampyr od Dontnod, nemluvě o tom, že v dubnu mi dorazí backer edice Pillars of Eternity 2: Deadfire. Měl by snad vyjít i Phoenix Point a pokud se vrhnu na střílečku, tak Metro: Exodus je úplně někde jinde, jiná liga... Čili asi tak...

Playman    Máš zcela úplnou pravdu a i když máme mnohdy odlišné názory - na tomto bychom se zdá se, shodli. :thumbup:Playmanplayman62    12.2.2018 22:24 Playman

@ odpověď na komentář od Semuel:Máš zcela úplnou pravdu a i když máme mnohdy odlišné názory - na tomto bychom se zdá se, shodli. :thumbup:

Semuel napsal:No to samozřejmně ale co je dnes originální? ! Filmy už tímhle trpí dobrých 5 let.... v poslední době najít kvalitní film s originální myšlenkou nebo tématem se skoro nemožné. Hry mají jedno malé plus na rozdíl od filmů kde jsi jen divákem ale ne tím kdo do jisté míry děj prožívá skrze hraní a postup hrou. Netvrdím že hra je originální nebo že má jiskru, pouze jsem tím poukazoval na to že lidská mysl má sklon k přikrášlování si vzpomínek. Dnešní hry nejsou nijak rozdílné co se tématu týká, možná jsou nějaké scénáře ohrané a člověk jích už může být přehlcen ale to není důvodem k jejich odsouzení jako ke špatnému počinu. Osobně si hru zahraji až pak budu vynášet soudy.

Semuel    No to samozřejmně ale co je dnes originální? ! Filmy už tímhle trpí dobrých 5 let.... v poslední době najít kvalitní film s originální myšlenkou nebo tématem se skoro nemožné. Hry mají jedno malé plus na rozdíl od filmů kde jsi jen divákem ale ne tím kdo do jisté míry děj prožívá skrze hraní a postup hrou. Netvrdím že hra je originální nebo že má jiskru, pouze jsem tím poukazoval na to že lidská mysl má sklon k přikrášlování si vzpomínek. Dnešní hry nejsou nijak rozdílné co se tématu týká, možná jsou nějaké scénáře ohrané a člověk jích už může být přehlcen ale to není důvodem k jejich odsouzení jako ke špatnému počinu. Osobně si hru zahraji až pak budu vynášet soudy.Semuelsemuel7507    12.2.2018 21:52 Semuel

@ odpověď na komentář od Playman:No to samozřejmně ale co je dnes originální? ! Filmy už tímhle trpí dobrých 5 let.... v poslední době najít kvalitní film s originální myšlenkou nebo tématem se skoro nemožné. Hry mají jedno malé plus na rozdíl od filmů kde jsi jen divákem ale ne tím kdo do jisté míry děj prožívá skrze hraní a postup hrou. Netvrdím že hra je originální nebo že má jiskru, pouze jsem tím poukazoval na to že lidská mysl má sklon k přikrášlování si vzpomínek. Dnešní hry nejsou nijak rozdílné co se tématu týká, možná jsou nějaké scénáře ohrané a člověk jích už může být přehlcen ale to není důvodem k jejich odsouzení jako ke špatnému počinu. Osobně si hru zahraji až pak budu vynášet soudy.

Playman napsal:V tomhle máš pravdu ale jen z části. Jasně s meritem názoru souhlasím. Nicméně ty původní hry měli originalitu a jiskru v hratelnosti. Když ale některá studia jedou jak přes kopírák tisíckrát omílaná témata – tak tě potom ani ty hry nemůžou bavit, když si hrál všechno a již víš, co kde kdy bylo. Je to něco jako filmový kritik. - Viděl všechny filmy a tím se mu samozřejmě ty nároky zvedají úplně někam jinam – než ten, co viděl jeden film jednou za rok.

Playman    V tomhle máš pravdu ale jen z části. Jasně s meritem názoru souhlasím. Nicméně ty původní hry měli originalitu a jiskru v hratelnosti. Když ale některá studia jedou jak přes kopírák tisíckrát omílaná témata – tak tě potom ani ty hry nemůžou bavit, když si hrál všechno a již víš, co kde kdy bylo. Je to něco jako filmový kritik. - Viděl všechny filmy a tím se mu samozřejmě ty nároky zvedají úplně někam jinam – než ten, co viděl jeden film jednou za rok.Playmanplayman62    12.2.2018 21:37 Playman

@ odpověď na komentář od Semuel:V tomhle máš pravdu ale jen z části. Jasně s meritem názoru souhlasím. Nicméně ty původní hry měli originalitu a jiskru v hratelnosti. Když ale některá studia jedou jak přes kopírák tisíckrát omílaná témata – tak tě potom ani ty hry nemůžou bavit, když si hrál všechno a již víš, co kde kdy bylo. Je to něco jako filmový kritik. - Viděl všechny filmy a tím se mu samozřejmě ty nároky zvedají úplně někam jinam – než ten, co viděl jeden film jednou za rok.

Semuel napsal:Ty staré hry jak tu rádi zmiňujete měli taky své limity... ve velikosti mapy, v činnostech které mohli dělat.
Je hezké že tam byl odraz v zrcátku ale k čemu to když mapa byla 10x menší a dohání hry trvalo o X hodin míň. Některé hry byli jistě úžasné a jedinečné ale tak jako dnešní hry tak i ty staré měli a mají své limity a na to je důležité nezapomínat při kritice něčeho co je 10x větší a 10x hezčí než bylo dřív.

Playman    Proč? Můžeš se rozepsat u hlavního důvodu? Příběh? Hratelnost? AI?

Nebo už si myslíš že hra ztratila kouzlo původních dílů? Rozhovoř se prosím. :-)
Playmanplayman62
    12.2.2018 21:31
Playman

@ odpověď na komentář od Corvus:Proč? Můžeš se rozepsat u hlavního důvodu? Příběh? Hratelnost? AI?

Nebo už si myslíš že hra ztratila kouzlo původních dílů? Rozhovoř se prosím. :-)

Corvus napsal:Po tomhle videu jsem se přestal o hru jaksi zajímat... Nic pro mě.

Corvus    Po tomhle videu jsem se přestal o hru jaksi zajímat... Nic pro mě.Corvuscorvus13394    12.2.2018 21:04 Corvus

Po tomhle videu jsem se přestal o hru jaksi zajímat... Nic pro mě.

OneShot   1x   Jehličnany jsou po celé herní ploše, tvoří krajinu, člověk je vidí pořád a zabírají mnohdy celou obrazovku. Zrcátko, na které se dívá opravdu málokdo, vidíš, jen když jedeš v autě, a to se ještě musíš dívat do strany, přičemž pak má asi tak centimetr. To je trošku neporovnatelné. Mimochodem, já ti něco vytýkal? Doslova tu píšu: "Kritika konkrétních prvků je v pořádku, byť jde třeba o tak nepodstatnou věc jako odraz v zrcátku. "OneShotoneshot73915    12.2.2018 16:04 OneShot

@ odpověď na komentář od Rivers25:Jehličnany jsou po celé herní ploše, tvoří krajinu, člověk je vidí pořád a zabírají mnohdy celou obrazovku. Zrcátko, na které se dívá opravdu málokdo, vidíš, jen když jedeš v autě, a to se ještě musíš dívat do strany, přičemž pak má asi tak centimetr. To je trošku neporovnatelné. Mimochodem, já ti něco vytýkal? Doslova tu píšu: "Kritika konkrétních prvků je v pořádku, byť jde třeba o tak nepodstatnou věc jako odraz v zrcátku. "

Rivers25 napsal:Je docela vtipný, že mě kritizuješ za odraz v zrcátkách a sám řešíš takový blbosti jako je zpracování jehličnanů. :D Na rozdíl od tebe jsem ale neměl důvod ti něco takovýho vytýkat i když to je ještě větší volovina. : /

Rivers25   2x   Je docela vtipný, že mě kritizuješ za odraz v zrcátkách a sám řešíš takový blbosti jako je zpracování jehličnanů. :D Na rozdíl od tebe jsem ale neměl důvod ti něco takovýho vytýkat i když to je ještě větší volovina. : /Rivers25rivers2519181    12.2.2018 15:15 Rivers25

@ odpověď na komentář od OneShot:Je docela vtipný, že mě kritizuješ za odraz v zrcátkách a sám řešíš takový blbosti jako je zpracování jehličnanů. :D Na rozdíl od tebe jsem ale neměl důvod ti něco takovýho vytýkat i když to je ještě větší volovina. : /

OneShot napsal:Taky mám ke hře výhrady- nelíbí se mi, jak zpracovali jehličnany, generické mise a NPC na zabití- hlavně ti, co se s váma chtějí přátelit. Odsuzuji ale, když někdo napíše, že je to sračka bez špetky inovace (a zpravidla jsou to u všech her ti samí lidé) . Nějaké mechaniky jsou na hře povedené a i nějaký posun od čtyřky je patrný, i když by mohl být větší.

23cicer    klasicka freneticka akcicka. . parada23cicer23cicer7279    29.1.2018 22:20 23cicer

klasicka freneticka akcicka. . paradaKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

BackPa    Když už jsme u těch změn, tak bych docela rád viděl další Far Cry na motiv prvního dílu.BackPabackpa1775    29.1.2018 20:10 BackPa

Když už jsme u těch změn, tak bych docela rád viděl další Far Cry na motiv prvního dílu.

TheStargat3    To je pravda no... :)TheStargat3thestargat39408    29.1.2018 19:50 TheStargat3

@ odpověď na komentář od Chesse:To je pravda no... :)

Chesse napsal:Pak by zase lidi nadavali, ze je to az moc odlisne od ostatnich FC.... Preci jen neco podobneho je u AC Origins, kde se taky najdou taci, co tvrdi, ze uz to neni AC...

Chesse   1x   Pak by zase lidi nadavali, ze je to az moc odlisne od ostatnich FC.... Preci jen neco podobneho je u AC Origins, kde se taky najdou taci, co tvrdi, ze uz to neni AC...Chessechesse22383    29.1.2018 17:31 Chesse

@ odpověď na komentář od TheStargat3:Pak by zase lidi nadavali, ze je to az moc odlisne od ostatnich FC.... Preci jen neco podobneho je u AC Origins, kde se taky najdou taci, co tvrdi, ze uz to neni AC...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

TheStargat3 napsal:Proč ty zbraně jsou divně barevný? A proč je tam wallhack? Vypadá to divně. Proč neudělají něco ve stylu FC1 (FC3/4 jsou taky dobré díly, které se liší pouze prostředím) .

Nejlíp by bylo vytvořit nějaký originální díl, který by se od ostatních dílů lišil, ale to by muselo dělat jiné studio, protože Ubisoft jede pouze podle šablony...

OneShot    Někteří hráči budou rýpat tak dlouho, až se jednou se vývojáři naštvou a začnou dělat hry úplně bez zrcadel. :-D Mimochodem, The Order považuju za hodně dobrou hru, škoda, že nebude druhý díl, zvlášť když jednička neměla konec.OneShotoneshot73915    29.1.2018 17:11 OneShot

@ odpověď na komentář od Narw:Někteří hráči budou rýpat tak dlouho, až se jednou se vývojáři naštvou a začnou dělat hry úplně bez zrcadel. :-D Mimochodem, The Order považuju za hodně dobrou hru, škoda, že nebude druhý díl, zvlášť když jednička neměla konec.

Narw napsal:Neni to v pořádku, ale prostě to tak je. Asi máš pravdu s tím UBI a těmi pořadovými čísly, ale to nic nemění na tom, že lidi budou na internetu vždycky více nadávat než chválit.

Ještě příběh k těm zrcátkům: Kamarádovi jsem kdysi půjčoval The Order 1886. Hodinu poté, co jsem mu hru předal mi volal: "Hele, já ti tu hru musim vrátit, hned v první místnosti je zrcadlo a není v něm vidět odraz postavy. Tuhle hru hrát nebudu. " Takže ano, nějakým lidem to může vadit :D

TheStargat3    Proč ty zbraně jsou divně barevný? A proč je tam wallhack? Vypadá to divně. Proč neudělají něco ve stylu FC1 (FC3/4 jsou taky dobré díly, které se liší pouze prostředím) .

Nejlíp by bylo vytvořit nějaký originální díl, který by se od ostatních dílů lišil, ale to by muselo dělat jiné studio, protože Ubisoft jede pouze podle šablony...
TheStargat3thestargat39408
    29.1.2018 16:57
TheStargat3

Proč ty zbraně jsou divně barevný? A proč je tam wallhack? Vypadá to divně. Proč neudělají něco ve stylu FC1 (FC3/4 jsou taky dobré díly, které se liší pouze prostředím) .

Nejlíp by bylo vytvořit nějaký originální díl, který by se od ostatních dílů lišil, ale to by muselo dělat jiné studio, protože Ubisoft jede pouze podle šablony...

Narw    Neni to v pořádku, ale prostě to tak je. Asi máš pravdu s tím UBI a těmi pořadovými čísly, ale to nic nemění na tom, že lidi budou na internetu vždycky více nadávat než chválit.

Ještě příběh k těm zrcátkům: Kamarádovi jsem kdysi půjčoval The Order 1886. Hodinu poté, co jsem mu hru předal mi volal: "Hele, já ti tu hru musim vrátit, hned v první místnosti je zrcadlo a není v něm vidět odraz postavy. Tuhle hru hrát nebudu. " Takže ano, nějakým lidem to může vadit :D
Narwnarw57671
    29.1.2018 16:40
Narw

@ odpověď na komentář od OneShot:Neni to v pořádku, ale prostě to tak je. Asi máš pravdu s tím UBI a těmi pořadovými čísly, ale to nic nemění na tom, že lidi budou na internetu vždycky více nadávat než chválit.

Ještě příběh k těm zrcátkům: Kamarádovi jsem kdysi půjčoval The Order 1886. Hodinu poté, co jsem mu hru předal mi volal: "Hele, já ti tu hru musim vrátit, hned v první místnosti je zrcadlo a není v něm vidět odraz postavy. Tuhle hru hrát nebudu. " Takže ano, nějakým lidem to může vadit :D

OneShot napsal:A tak ti to přijde v pořádku? Mně když se něco líbí, rád to napíšu. A že by všechny diskuze byly negativní, není pravda (třeba reakce pod Metrem jsou ryze pozitivní) . Tady jde jen o to, že jistí lidé nemohou vystát, že je to AAA hra, že jde již o pátý díl, že je to hra od Ubisoftu- viz komentáře od zebrostroje, RobotFishe a carahrozneho, popořadě.
Kritika konkrétních prvků je v pořádku, byť jde třeba o tak nepodstatnou věc jako odraz v zrcátku (na který jsem se v žádné hře nikdy nedíval) , říct, že je na hře špatné úplně všechno, je nesmysl.

zebrostroj74    To je ten Ubisoft downgrade ;) :Dzebrostroj74zebrostroj7473044    29.1.2018 15:44 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od Behavioralista:To je ten Ubisoft downgrade ;) :D

Behavioralista napsal:Aha, zápalným šípem střelí do čelního skla a samozřejmě to zapalí i týpka co je už z auta dávno venku. Výborně, bravo. To je nějaká jakože zkušební neodladěná verze ještě že? :nah:

Behavioralista   1x   Aha, zápalným šípem střelí do čelního skla a samozřejmě to zapalí i týpka co je už z auta dávno venku. Výborně, bravo. To je nějaká jakože zkušební neodladěná verze ještě že? :nah:Behavioralistabehavioralista34565    29.1.2018 15:27 Behavioralista

Aha, zápalným šípem střelí do čelního skla a samozřejmě to zapalí i týpka co je už z auta dávno venku. Výborně, bravo. To je nějaká jakože zkušební neodladěná verze ještě že? :nah:

jiiirka    GTA V mám i na PC a nejsou tam. To ale to asi bude tím, že nemám nejlepší grafiku a na videa jsem se nedíval jestli tam ty odrazy jsou :Djiiirkajiiirka73081    29.1.2018 15:20 jiiirka

@ odpověď na komentář od Bonny:GTA V mám i na PC a nejsou tam. To ale to asi bude tím, že nemám nejlepší grafiku a na videa jsem se nedíval jestli tam ty odrazy jsou :D

Bonny napsal:Mozna na old gen konzolich nefungolay, ale na PC zrcadla funguji v GTA V. Mas tam i chrom lak na auto co odrazi vsechno :D

Lazy    Jinak video teda zklamani.Lazylazy34358    29.1.2018 14:58 Lazy

Jinak video teda zklamani.

Lazy   1x   To neni ochranou Denuvo :D, ale nepodporou stareho Phenomu II (myslim SSE) ! Pokud ti to teda nejde ani spustit.Lazylazy34358    29.1.2018 14:53 Lazy

@ odpověď na komentář od mammon3:To neni ochranou Denuvo :D, ale nepodporou stareho Phenomu II (myslim SSE) ! Pokud ti to teda nejde ani spustit.

mammon3 napsal:zajimalo by me jestli tuhle gamesku od ubisoftu rozjedu na mem procesoru AMD Phenom II x6? Protoze jsem si koupil toho noveho Assassina origins a toho nerozjedu kvuli jejich slavne ochrane denuovo! ! !

Bonny    Mozna na old gen konzolich nefungolay, ale na PC zrcadla funguji v GTA V. Mas tam i chrom lak na auto co odrazi vsechno :DBonnybonny4796    29.1.2018 14:27 Bonny

@ odpověď na komentář od jiiirka:Mozna na old gen konzolich nefungolay, ale na PC zrcadla funguji v GTA V. Mas tam i chrom lak na auto co odrazi vsechno :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

jiiirka napsal:Proč v žádné nové hře nefungují zrcadla a zrcátka? I v prvním Red Faction z roku, myslím 2002 zrcadla fungovaly :D. Zpětná jsem viděl fungovat pouze v závodních hrách, ani v GTA V nefungovaly :( . Sérii Far Cry ale miluju, takže mi to tolik nevadí, jen by mě prostě zajímalo kde je chyba :D

OneShot   1x   A tak ti to přijde v pořádku? Mně když se něco líbí, rád to napíšu. A že by všechny diskuze byly negativní, není pravda (třeba reakce pod Metrem jsou ryze pozitivní) . Tady jde jen o to, že jistí lidé nemohou vystát, že je to AAA hra, že jde již o pátý díl, že je to hra od Ubisoftu- viz komentáře od zebrostroje, RobotFishe a carahrozneho, popořadě.
Kritika konkrétních prvků je v pořádku, byť jde třeba o tak nepodstatnou věc jako odraz v zrcátku (na který jsem se v žádné hře nikdy nedíval) , říct, že je na hře špatné úplně všechno, je nesmysl.
OneShotoneshot73915
    29.1.2018 13:42
OneShot

@ odpověď na komentář od Narw:A tak ti to přijde v pořádku? Mně když se něco líbí, rád to napíšu. A že by všechny diskuze byly negativní, není pravda (třeba reakce pod Metrem jsou ryze pozitivní) . Tady jde jen o to, že jistí lidé nemohou vystát, že je to AAA hra, že jde již o pátý díl, že je to hra od Ubisoftu- viz komentáře od zebrostroje, RobotFishe a carahrozneho, popořadě.
Kritika konkrétních prvků je v pořádku, byť jde třeba o tak nepodstatnou věc jako odraz v zrcátku (na který jsem se v žádné hře nikdy nedíval) , říct, že je na hře špatné úplně všechno, je nesmysl.

Narw napsal:Jak dlouho chodíš na nějaký diskuze? Pokud se někomu něco líbí, většinou nemá potřebu se k tomu vyjadřovat (mlčící většina) . V diskuzích vždy najdeš 80-90% negativních příspěvků. To neznamená, že i stejnýmu procentu se ta hra nelíbí.

BackPa    Zrovna zrcádka mi příjdou zbytečná. Ano, vypadalo by to pěkně, ale stejně bych to nikdy nevyužil... K čemu koukat na taky malý kousek obrazu, jestli tam náhodou není nějaký odlesk vozidla za námi, když vidím, že mi ukazatel ukazuje že tam někdo je a slyším, že po mně střílí? Navíc je to jenom malý výřez obrazu - Zbytečnost. A k čemu jinému by pak ty zrcádka ve Far Cry měla být? Abych se kochal stromy za sebou? Navíc je pohodlnější stisknout klávesu pro pohled vzad a mám komplet přehled o tom, co se děje za mnou a nezabere to ani tolik času, abych musel do něčeho nabourat....BackPabackpa1775    29.1.2018 13:19 BackPa

Zrovna zrcádka mi příjdou zbytečná. Ano, vypadalo by to pěkně, ale stejně bych to nikdy nevyužil... K čemu koukat na taky malý kousek obrazu, jestli tam náhodou není nějaký odlesk vozidla za námi, když vidím, že mi ukazatel ukazuje že tam někdo je a slyším, že po mně střílí? Navíc je to jenom malý výřez obrazu - Zbytečnost. A k čemu jinému by pak ty zrcádka ve Far Cry měla být? Abych se kochal stromy za sebou? Navíc je pohodlnější stisknout klávesu pro pohled vzad a mám komplet přehled o tom, co se děje za mnou a nezabere to ani tolik času, abych musel do něčeho nabourat....

jiiirka    Proč v žádné nové hře nefungují zrcadla a zrcátka? I v prvním Red Faction z roku, myslím 2002 zrcadla fungovaly :D. Zpětná jsem viděl fungovat pouze v závodních hrách, ani v GTA V nefungovaly :( . Sérii Far Cry ale miluju, takže mi to tolik nevadí, jen by mě prostě zajímalo kde je chyba :Djiiirkajiiirka73081    29.1.2018 13:04 jiiirka

Proč v žádné nové hře nefungují zrcadla a zrcátka? I v prvním Red Faction z roku, myslím 2002 zrcadla fungovaly :D. Zpětná jsem viděl fungovat pouze v závodních hrách, ani v GTA V nefungovaly :( . Sérii Far Cry ale miluju, takže mi to tolik nevadí, jen by mě prostě zajímalo kde je chyba :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Semuel    Ty staré hry jak tu rádi zmiňujete měli taky své limity... ve velikosti mapy, v činnostech které mohli dělat.
Je hezké že tam byl odraz v zrcátku ale k čemu to když mapa byla 10x menší a dohání hry trvalo o X hodin míň. Některé hry byli jistě úžasné a jedinečné ale tak jako dnešní hry tak i ty staré měli a mají své limity a na to je důležité nezapomínat při kritice něčeho co je 10x větší a 10x hezčí než bylo dřív.
Semuelsemuel7507
    29.1.2018 12:51
Semuel

@ odpověď na komentář od einfari:Ty staré hry jak tu rádi zmiňujete měli taky své limity... ve velikosti mapy, v činnostech které mohli dělat.
Je hezké že tam byl odraz v zrcátku ale k čemu to když mapa byla 10x menší a dohání hry trvalo o X hodin míň. Některé hry byli jistě úžasné a jedinečné ale tak jako dnešní hry tak i ty staré měli a mají své limity a na to je důležité nezapomínat při kritice něčeho co je 10x větší a 10x hezčí než bylo dřív.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

einfari napsal:To co tobě třeba připadá jako prkotina, které by jsi si vůbec nevšiml, jiného může praštit do očí a bude ho to během hraní vytáčet, někdo vidí nedostatky tam kde jiní ne a nemusí to být hned hnidopich. A jak už tu zaznělo, ve starších hrách tyhle detaily vypilovat šli a v nových na to evidentně kašlou nejspíš s svědomím, že si toho nikdo nevšimne.

einfari   2x   To co tobě třeba připadá jako prkotina, které by jsi si vůbec nevšiml, jiného může praštit do očí a bude ho to během hraní vytáčet, někdo vidí nedostatky tam kde jiní ne a nemusí to být hned hnidopich. A jak už tu zaznělo, ve starších hrách tyhle detaily vypilovat šli a v nových na to evidentně kašlou nejspíš s svědomím, že si toho nikdo nevšimne.einfarieinfari25285    29.1.2018 12:08 einfari

@ odpověď na komentář od Chesse:To co tobě třeba připadá jako prkotina, které by jsi si vůbec nevšiml, jiného může praštit do očí a bude ho to během hraní vytáčet, někdo vidí nedostatky tam kde jiní ne a nemusí to být hned hnidopich. A jak už tu zaznělo, ve starších hrách tyhle detaily vypilovat šli a v nových na to evidentně kašlou nejspíš s svědomím, že si toho nikdo nevšimne.

Chesse napsal:At si stezuji pokud ta stiznost ma hlavu a patu, ale stiznost typu "nejsou odrazy v zrcatkach" je proste stourani v ho*ne...

RobotFish    Clovek ked sa nebude chciet pri hre dlho nudit, tak treba co najrychlejsie prejst iba pribehove misie, podla mna sa aj tak v polovici hry dostavy velka nuda, ale mozno to stihnem este dohrat, aby som sa neunudil k smrti. Otazka je ci za takuto hru chcem zaplatit plnu sumu a podporovat vyvojarov, aby aj dalsi rok vzniklo toto.... . P. S.
Aby som len nehanil ubisoft, tak musim priznat ze kvitujem podporu cestiny v ich hrach.
RobotFishrobotfish6297
    29.1.2018 10:56
RobotFish

Clovek ked sa nebude chciet pri hre dlho nudit, tak treba co najrychlejsie prejst iba pribehove misie, podla mna sa aj tak v polovici hry dostavy velka nuda, ale mozno to stihnem este dohrat, aby som sa neunudil k smrti. Otazka je ci za takuto hru chcem zaplatit plnu sumu a podporovat vyvojarov, aby aj dalsi rok vzniklo toto.... . P. S.
Aby som len nehanil ubisoft, tak musim priznat ze kvitujem podporu cestiny v ich hrach.

Jurajs    Přesně... :) mě to příjde, že Ubisoft, jede na stejné vlně jako Activision s Call of Duty, jen změní lokaci, příběh a přeskinují modely a to je celé, dají tam nějaký hudební doprovod a možná i obmění zvuky zbraní a tím to hasne...TAK SE VYDĚLÁVÁ na velkých titulech :D :) .... . Od FarCry 3 mi to příjde všechno stejné, žádná velká změna.... Je to jen můj názor :) ....
Jsem zvědav na gamplay videa v den vydání, teď už asi tam nic nového nepřidávají, pač když to má výjít 27. 3. 2018.... Ale i tak jsem zvědav jak to bude vypadat....
Jurajsjurajs14035
    29.1.2018 10:50
Jurajs

@ odpověď na komentář od AdamoK:Přesně... :) mě to příjde, že Ubisoft, jede na stejné vlně jako Activision s Call of Duty, jen změní lokaci, příběh a přeskinují modely a to je celé, dají tam nějaký hudební doprovod a možná i obmění zvuky zbraní a tím to hasne...TAK SE VYDĚLÁVÁ na velkých titulech :D :) .... . Od FarCry 3 mi to příjde všechno stejné, žádná velká změna.... Je to jen můj názor :) ....
Jsem zvědav na gamplay videa v den vydání, teď už asi tam nic nového nepřidávají, pač když to má výjít 27. 3. 2018.... Ale i tak jsem zvědav jak to bude vypadat....

AdamoK napsal:Jako fanousek Far Cry, hral jsem prvni dil i posledni 4, a uz i u 4 dilu jsem se zacal v polovine hry nudit, pripadala mi podobna jako 3 dil, a ted kdyz vidim 5 dil, opet se mi vraci 4 dil, bojim se toho, ze to bude bavit chvili a pak nastane zase stereotyp a podobne kulisy jako ve 4, ale trochu pozmenene.
To je snad jedina vytka, asi si pockam nejaky ten mesic, mozna rok az bude ve sleve, zatim to nema asi cenu hned kupovat.

Diskuze na fóru

Kingdom Come: Deliverance (45 příspěvků), RAM rada! (43 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12143 příspěvků), Pomoc prosím: Nejdou mi barvy na Windows 10 (8 příspěvků), Rozdávání klíčů! (6 příspěvků), Ocenění sestavy z roku 2012 (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7091 příspěvků), Jaký monitor? (13 příspěvků), Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (109 příspěvků), HRA - ABECEDA HRANÝCH HER (29 příspěvků), Čeština ve hrách?! (74 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Kingdom Come: Deliverance a jeho easter eggy

Jaké vtípky, zajímavosti a kuriozity se podařilo najít v prvních dnech po vydání očekávaného českého RPG?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Pillars of Eternity II: Deadfire – fotoseriál z bety veľkolepého RPG

Dobrodružná výprava á la Robinson Crusoe.

 
Přečíst celý článek»Autor: romando - Platforma: PC a konzole
 

Andor – deskovka

Speciál - 18.2.2018
 
Andor – deskovka

Hranice Andoru ohrožují temné síly a pouze čtveřice hrdinů může království pomoci.

 
 
 
Resident Evil 7: Gold Edition

Pokud vás minula návštěva bažinatého jihu USA, máte novou příležitost v kompletní edici.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 

Bayonetta 1+2 pro Switch

Recenze - 16.2.2018
 
Bayonetta 1+2 pro Switch

Sexy čarodějka opět vyráží lovit monstra. Tentokrát ale zůstává věrna Nintendo platformě, jen si s sebou přináší možnost dotykového ovládání.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole