Uživatel nepřihlášen
   

Trailer vypráví o tragickém příběhu v Kingdom Come: Deliverance

Čtvrtek 1.2.2018 19:54 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Nový trailer z očekávaného středověkého RPG titulu Kingdom Come: Deliverance přibližuje příběh hlavního hrdiny, mladého syna kováře.

Vydání očekávaného středověkého RPG titulu je za rohem. České studio Warhorse odstraňuje poslední bugy a problémy, aby Kingdom Come: Deliverance mohlo 13. února vyjít na PC, PlayStation 4 a Xbox One. To nám dává vědět i nový trailer. Ten má necelé tři minutu a zaměřil se na příběh hlavního hrdiny Jindřicha, mladého syna kováře, kterého tragické události dohnaly k tomu, že se stal rytířem, aby pomstil smrt svých rodičů a vybudoval si nový život ve zpustlém světě.

Kingdom Come: Deliverance se odehrává v 15. století, a to v éře temna, která následovala po úmrtí císaře Karla IV. Hra se zaměřuje na období, v němž je Karlův syn Václav IV. unesen a uvězněn svým nevlastním bratrem, uherským králem Zikmundem, což má za následek chaos v Českém království, které je navíc drancováno Zikmundovými vojsky. Uprostřed tohoto historického zmatku se nachází hlavní hrdina Jindřich, syn vesnického kováře. Jindřich si žije poměrně mírumilovným životem, ale vše se změní, jakmile je jeho rodná vesnice napadena, což má za následek zničení jeho domova a smrt rodiny a přátel. Jakožto přeživší se následně vydá na cestu za pomstou a snahou ubránit rodnou zem, přičemž se dostane do služeb pána Racka Kobyly, který začne shromažďovat síly na odpor proti Zikmundovým vojskům. Díky tomu Jindřich dostane šanci zúčastnit se občanské války, podílet se na utváření budoucnosti českých zemí, potkat osoby, které opravdu existovaly, a snad i trochu ovlivnit významné historické události.

Více se o hře dočtete v našem speciálu. Kingdom Come: Deliverance předobjednáte v obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk, hra vyjde s českými titulky.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Xbox One verze Kingdom Come: Deliverance se konečně dočkala patche 1.2

Xbox One verze Kingdom Come: Deliverance se konečně dočkala patche 1.2

Pátek 23.2.2018 12:36 - Aktualizace přináší vylepšení plížení, opravy různých chyb nebo častější zašpinění lidí. Přečíst celý článek »

41 komentářů|Xbox One
Kingdom Come: Deliverance na jednom milionu prodaných kusů
 

Kingdom Come: Deliverance na jednom milionu prodaných kusů

Čtvrtek 22.2.2018 10:00 - V pražském studiu Warhorse jsou hodně spokojeni. Tržby přesáhly miliardu korun. Přečíst celý článek »

70 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Vyhrajte sběratelskou edici Kingdom Come: Deliverance
 

Vyhrajte sběratelskou edici Kingdom Come: Deliverance

Středa 21.2.2018 18:00 - Výherce si vybere PC, PlayStation 4 nebo Xbox One verzi sběratelské edice českého středověkého RPG titulu. Přečíst celý článek »

52 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Trailer vypráví o tragickém příběhu v Kingdom Come: Deliverance
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Ayreas    Pánove používejte to tlačítko "spoiler". Někteří z nás úmyslně nechtějí o té hře vědět tolik ;-) (leč chápu, že zrovna tohle není zásadní, ale spíš chci předejít další diskuzi) . Díky 8-)Ayreasayreas57206    7.2.2018 11:18 Ayreas

Pánove používejte to tlačítko "spoiler". Někteří z nás úmyslně nechtějí o té hře vědět tolik ;-) (leč chápu, že zrovna tohle není zásadní, ale spíš chci předejít další diskuzi) . Díky 8-)

Clon3    Spíš třikrát když tam máš dva vztahy :) pokud to teda nemůžeš s fouknout najednou .Clon3clon329266    6.2.2018 17:53 Clon3

@ odpověď na komentář od Kolousek001:Tento komentář obsahuje spoilery. Zobrazit v čitelné podoběFcíš gřvxeág xqlž gnz záš qin imgnul :) cbxhq gb grqn arzůžrš f sbhxabhg anwrqabh .Spíš třikrát když tam máš dva vztahy :) pokud to teda nemůžeš s fouknout najednou .

Kolousek001 napsal:Mě spíš zaujal achievement - Panic :D :D kvůli tomu to budu muset minimálně dvakrát dohrát určitě ...

Kolousek001   1x   Mě spíš zaujal achievement - Panic :D :D kvůli tomu to budu muset minimálně dvakrát dohrát určitě ...Kolousek001kolousek00128103    6.2.2018 17:02 Kolousek001

@ odpověď na komentář od Playman:Mě spíš zaujal achievement - Panic :D :D kvůli tomu to budu muset minimálně dvakrát dohrát určitě ...

Playman napsal:Kolousek001: Dík docela zajímavé počtení "Platinum Trophy
Collect all trophies " asi nikdy za hráčský život nezískám ale nikdy neříkej nikdy. :lala:

Esprite   2x   Podle toho, že tvůj příspěvek postrádá smysl a některá slova, se mi to tuším povedlo : -*Espriteesprite33929    6.2.2018 16:30 Esprite

@ odpověď na komentář od Ondr4h:Podle toho, že tvůj příspěvek postrádá smysl a některá slova, se mi to tuším povedlo : -*Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondr4h napsal:Mě to nezajímá jak to mělo být, mě zajímá že děj co je prezentován ve hře. Dejme tomu že wikie nesleduji.

Šlo to vyřešit daleko lépe než že to dali do jednoho roku. Vito by si odsedil deset let coz by byl rok 1954 a postupně dojít až do roku 1957.

Jinak ty me nena*eres, libovej de*ilku.

Playman    Kolousek001: Dík docela zajímavé počtení "Platinum Trophy
Collect all trophies " asi nikdy za hráčský život nezískám ale nikdy neříkej nikdy. :lala:
Playmanplayman62
    6.2.2018 14:48
Playman

Kolousek001: Dík docela zajímavé počtení "Platinum Trophy
Collect all trophies " asi nikdy za hráčský život nezískám ale nikdy neříkej nikdy. :lala:

Kolousek001   1x   Pro lovce achievementů už je tu jejich seznam:
odkaz ]

Je jich teda dost málo na velké RPG ale některé kousky jsou celkem zajímavé :D :D
Kolousek001kolousek00128103
    6.2.2018 14:07
Kolousek001

Pro lovce achievementů už je tu jejich seznam:
odkaz ]

Je jich teda dost málo na velké RPG ale některé kousky jsou celkem zajímavé :D :D

kojot   2x   Jenomže lokalizaci do francouzštiny nepaltí Warhorse ale lokální distributor ve Francii...kojotkojot14015    6.2.2018 12:15 kojot

@ odpověď na komentář od Norbi001:Jenomže lokalizaci do francouzštiny nepaltí Warhorse ale lokální distributor ve Francii...

Norbi001 napsal:odkaz ] Však se podívej na statistiky z kickstarteru. Za to jak jsme to podpořili si zasloužíme a máme nárok na český dabing. Chápu, že asi nenávidíš češtinu a je ti jakákoliv zmínka o ní krajně odporná, ale máme prostě nárok. A nebo ať se nedušují autentičností. Pak se to dá chápat. To, že do toho motáš kdo koho volil je hodně úsměvné. Vždyť ty ani nevíš, co slovo vlastenectví znamená ty ťunťo. A nepotřebují prodat miliardy kopií aby se zaplatil český dabing. Ten by se v pohodě zaplatil z prodejů v ostatních zemích. Přispívali jsme nejvíce, například Francouzi, kteří by se tam objevovat neměli, tak nevím proč mají svůj dabing, přispívali v průměru 3, 8 libry a my 55, 2, tak z koho že to má Warhorse větší prachy? Z poloviny černých Francouzů nebo z nás? Ale ty evidentně vidíš do budoucnosti a víš, že Češi to většinou budou jenom krást a nebo to ani nebudou hrát. Pověz nám jaký to bude mít prodeje? Chceme to vědět. A ty to jistě už víš. Ano.... stovky tisíc francouzů a němců si to určitě koupí. Už to vidím, když ta německá podřadná prasata vyčítají Vávrovi, že tam nejsou asiati a černí. Už vidím, jak z nich bude mít větší peníze jak z nás. Ale stále jsme to my, kdo podle tebe brečí, že máme nárok na dabing. Máme nárok. Větší než Němci a Francouzi.

K tobě Routíku.... no... je hezký, že si dokážeš vybavit nějaké důvody, proč by tam měl český dabing být. Je hezké, že i opice jako si ty, to umí. Já Kingdom Come Deliverence opakovaně kritizuji? Tohle jediné kritizuji jakožto největší problém s touto hrou. Ostatní mohu jenom chválit a proto to tolik bije do očí, když v tak věrně zpracovaných českých kotlinách slyším tupou angličtinu typu "My name is Henry". No z toho se můžu osypat. Jak typicky české že? Chápu, že se ti ještě nepodařilo (tobě i tobě podobným opicím) zjistit, že hra je z českého prostředí a jestlipak tvá prasečí mysl uhodne, jak tu mluvili u nás. Schválně, jak mluvil například syn kováře jménem Jindřich. Je to jméno anglické, německé či francouzké? Možná že se Ti z té otázky zavaří hlava vzhledem k tvému inteligenčnímu potenciálu, ale zkus na to odpovědět. Buď hodná a šikovná opička a odpověz.

Ondr4h    Mě to nezajímá jak to mělo být, mě zajímá že děj co je prezentován ve hře. Dejme tomu že wikie nesleduji.

Šlo to vyřešit daleko lépe než že to dali do jednoho roku. Vito by si odsedil deset let coz by byl rok 1954 a postupně dojít až do roku 1957.

Jinak ty me nena*eres, libovej de*ilku.
Ondr4hondr4h17156
    6.2.2018 07:19
Ondr4h

@ odpověď na komentář od Esprite:Mě to nezajímá jak to mělo být, mě zajímá že děj co je prezentován ve hře. Dejme tomu že wikie nesleduji.

Šlo to vyřešit daleko lépe než že to dali do jednoho roku. Vito by si odsedil deset let coz by byl rok 1954 a postupně dojít až do roku 1957.

Jinak ty me nena*eres, libovej de*ilku.

Esprite napsal:Kdybys nebyl **** tak zjistíš co se s Mafii 2 stalo. To že polovina hry ti nedává smysl, za to nemůže Vávra, kterej byl vyšoupnut z vývoje. . ale google jsi před tvým výplodem asi nepoužil viď?

Esprite   5x   Kdybys nebyl **** tak zjistíš co se s Mafii 2 stalo. To že polovina hry ti nedává smysl, za to nemůže Vávra, kterej byl vyšoupnut z vývoje. . ale google jsi před tvým výplodem asi nepoužil viď?Espriteesprite33929    5.2.2018 19:13 Esprite

@ odpověď na komentář od Ondr4h:Kdybys nebyl **** tak zjistíš co se s Mafii 2 stalo. To že polovina hry ti nedává smysl, za to nemůže Vávra, kterej byl vyšoupnut z vývoje. . ale google jsi před tvým výplodem asi nepoužil viď?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondr4h napsal:Je to od Vávry, tak buď to bude geniální a nebo průměrná hra. Vávra udělal mafii 1, která je nejlepší příběhová hra z našich krajů, ale dvojka je jakýsi slepenec kde děj v druhé půlce nedává smysl. Vávro ty jsi v titulkách napsaný že je to tvůj děj, tak mi vysvětli jak je možné, že Vito vylezl na vrch za dva měsíce byl na vrcholu asi týden a za další měsíc dopadl až na dno? To vše se odehrává v roce 1951, ale auta a hudba ukazují na rok cca 1957.

Mě přijde že asi plánoval funkční síť toalet a na děj se vys....

Ondr4h   1x   Je to od Vávry, tak buď to bude geniální a nebo průměrná hra. Vávra udělal mafii 1, která je nejlepší příběhová hra z našich krajů, ale dvojka je jakýsi slepenec kde děj v druhé půlce nedává smysl. Vávro ty jsi v titulkách napsaný že je to tvůj děj, tak mi vysvětli jak je možné, že Vito vylezl na vrch za dva měsíce byl na vrcholu asi týden a za další měsíc dopadl až na dno? To vše se odehrává v roce 1951, ale auta a hudba ukazují na rok cca 1957.

Mě přijde že asi plánoval funkční síť toalet a na děj se vys....
Ondr4hondr4h17156
    5.2.2018 17:13
Ondr4h

Je to od Vávry, tak buď to bude geniální a nebo průměrná hra. Vávra udělal mafii 1, která je nejlepší příběhová hra z našich krajů, ale dvojka je jakýsi slepenec kde děj v druhé půlce nedává smysl. Vávro ty jsi v titulkách napsaný že je to tvůj děj, tak mi vysvětli jak je možné, že Vito vylezl na vrch za dva měsíce byl na vrcholu asi týden a za další měsíc dopadl až na dno? To vše se odehrává v roce 1951, ale auta a hudba ukazují na rok cca 1957.

Mě přijde že asi plánoval funkční síť toalet a na děj se vys....

Playman   3x   O kolik procent by byla KCD horší hra bez českého dabingu? Podle Norbi001 asi o milion procent a český dabing je alfou a omegou všeho!

Přiznejme tedy, že nemají "autentičnost" či jakoukoli autenticitu ale bude opravdu Kingdom Come Deliverence s českými titulky opravdu takový propadák, jak tvrdíte - když bude bez českého dabingu jen s českými titulky?

Podle mě to všichni přežijí i bez dabingu. Teď už je to stejně jedno. A pokud uvidí - že je na našem uzemí o hru enormní zájem, třeba dabing časem dodají do dalších dílů. . Zda bude hra úspěšná či nikoli to zatím neví nikdo. Ale vše nasvědčuje o tom, že hra má velký potenciál a vaše komentáře jen potvrzují, že vám KCD není ukradená a vzbuzuje emoce, tak budete ji schopni přijmout i bez vašeho milovaného dabingu jen s titulky?
Playmanplayman62
    5.2.2018 17:11
Playman

O kolik procent by byla KCD horší hra bez českého dabingu? Podle Norbi001 asi o milion procent a český dabing je alfou a omegou všeho!

Přiznejme tedy, že nemají "autentičnost" či jakoukoli autenticitu ale bude opravdu Kingdom Come Deliverence s českými titulky opravdu takový propadák, jak tvrdíte - když bude bez českého dabingu jen s českými titulky?

Podle mě to všichni přežijí i bez dabingu. Teď už je to stejně jedno. A pokud uvidí - že je na našem uzemí o hru enormní zájem, třeba dabing časem dodají do dalších dílů. . Zda bude hra úspěšná či nikoli to zatím neví nikdo. Ale vše nasvědčuje o tom, že hra má velký potenciál a vaše komentáře jen potvrzují, že vám KCD není ukradená a vzbuzuje emoce, tak budete ji schopni přijmout i bez vašeho milovaného dabingu jen s titulky?

Norbi001   1x   odkaz ] Však se podívej na statistiky z kickstarteru. Za to jak jsme to podpořili si zasloužíme a máme nárok na český dabing. Chápu, že asi nenávidíš češtinu a je ti jakákoliv zmínka o ní krajně odporná, ale máme prostě nárok. A nebo ať se nedušují autentičností. Pak se to dá chápat. To, že do toho motáš kdo koho volil je hodně úsměvné. Vždyť ty ani nevíš, co slovo vlastenectví znamená ty ťunťo. A nepotřebují prodat miliardy kopií aby se zaplatil český dabing. Ten by se v pohodě zaplatil z prodejů v ostatních zemích. Přispívali jsme nejvíce, například Francouzi, kteří by se tam objevovat neměli, tak nevím proč mají svůj dabing, přispívali v průměru 3, 8 libry a my 55, 2, tak z koho že to má Warhorse větší prachy? Z poloviny černých Francouzů nebo z nás? Ale ty evidentně vidíš do budoucnosti a víš, že Češi to většinou budou jenom krást a nebo to ani nebudou hrát. Pověz nám jaký to bude mít prodeje? Chceme to vědět. A ty to jistě už víš. Ano.... stovky tisíc francouzů a němců si to určitě koupí. Už to vidím, když ta německá podřadná prasata vyčítají Vávrovi, že tam nejsou asiati a černí. Už vidím, jak z nich bude mít větší peníze jak z nás. Ale stále jsme to my, kdo podle tebe brečí, že máme nárok na dabing. Máme nárok. Větší než Němci a Francouzi.

K tobě Routíku.... no... je hezký, že si dokážeš vybavit nějaké důvody, proč by tam měl český dabing být. Je hezké, že i opice jako si ty, to umí. Já Kingdom Come Deliverence opakovaně kritizuji? Tohle jediné kritizuji jakožto největší problém s touto hrou. Ostatní mohu jenom chválit a proto to tolik bije do očí, když v tak věrně zpracovaných českých kotlinách slyším tupou angličtinu typu "My name is Henry". No z toho se můžu osypat. Jak typicky české že? Chápu, že se ti ještě nepodařilo (tobě i tobě podobným opicím) zjistit, že hra je z českého prostředí a jestlipak tvá prasečí mysl uhodne, jak tu mluvili u nás. Schválně, jak mluvil například syn kováře jménem Jindřich. Je to jméno anglické, německé či francouzké? Možná že se Ti z té otázky zavaří hlava vzhledem k tvému inteligenčnímu potenciálu, ale zkus na to odpovědět. Buď hodná a šikovná opička a odpověz.
Norbi001norbi00117630
    5.2.2018 16:09
Norbi001

@ odpověď na komentář od Playman:odkaz ] Však se podívej na statistiky z kickstarteru. Za to jak jsme to podpořili si zasloužíme a máme nárok na český dabing. Chápu, že asi nenávidíš češtinu a je ti jakákoliv zmínka o ní krajně odporná, ale máme prostě nárok. A nebo ať se nedušují autentičností. Pak se to dá chápat. To, že do toho motáš kdo koho volil je hodně úsměvné. Vždyť ty ani nevíš, co slovo vlastenectví znamená ty ťunťo. A nepotřebují prodat miliardy kopií aby se zaplatil český dabing. Ten by se v pohodě zaplatil z prodejů v ostatních zemích. Přispívali jsme nejvíce, například Francouzi, kteří by se tam objevovat neměli, tak nevím proč mají svůj dabing, přispívali v průměru 3, 8 libry a my 55, 2, tak z koho že to má Warhorse větší prachy? Z poloviny černých Francouzů nebo z nás? Ale ty evidentně vidíš do budoucnosti a víš, že Češi to většinou budou jenom krást a nebo to ani nebudou hrát. Pověz nám jaký to bude mít prodeje? Chceme to vědět. A ty to jistě už víš. Ano.... stovky tisíc francouzů a němců si to určitě koupí. Už to vidím, když ta německá podřadná prasata vyčítají Vávrovi, že tam nejsou asiati a černí. Už vidím, jak z nich bude mít větší peníze jak z nás. Ale stále jsme to my, kdo podle tebe brečí, že máme nárok na dabing. Máme nárok. Větší než Němci a Francouzi.

K tobě Routíku.... no... je hezký, že si dokážeš vybavit nějaké důvody, proč by tam měl český dabing být. Je hezké, že i opice jako si ty, to umí. Já Kingdom Come Deliverence opakovaně kritizuji? Tohle jediné kritizuji jakožto největší problém s touto hrou. Ostatní mohu jenom chválit a proto to tolik bije do očí, když v tak věrně zpracovaných českých kotlinách slyším tupou angličtinu typu "My name is Henry". No z toho se můžu osypat. Jak typicky české že? Chápu, že se ti ještě nepodařilo (tobě i tobě podobným opicím) zjistit, že hra je z českého prostředí a jestlipak tvá prasečí mysl uhodne, jak tu mluvili u nás. Schválně, jak mluvil například syn kováře jménem Jindřich. Je to jméno anglické, německé či francouzké? Možná že se Ti z té otázky zavaří hlava vzhledem k tvému inteligenčnímu potenciálu, ale zkus na to odpovědět. Buď hodná a šikovná opička a odpověz.

Playman napsal:Fakt, že tam nebude český dabing ještě neznamená, že se tam náš rodný jazyk alespoň "nemihne" a sem tam se neobjeví.

Sranda je sledovat, jací velcí vlastenci zde jsou a potom ani nepřijdou volit či zvolí Zemana. A dělat dabing pro hrstku českých hráčů je nesmysl, mnoho hráčů z čech si to stejně nekoupí a zwarezí to, ukradnou a nebo to vůbec nebudou mít...

Uvidíme jaké budou prodeje. A pokud budou prodeje ze všech nejvyšší v Čechách, tak pro další akty a nové díly třeba ten váš vytoužený dabing už bude. . Ale aby se vůbec dokázal zaplatit, tak potřebují vyšší obraty ve stovkách tisíc hráčů, což Norbi001 asi nikdy nepochopí.

A statistika z kickstarteru je sice pěkná věc ale nic neříkající o celkových prodejích, kolik je platících hráčů v německu a kolik u nás, AsuraCzech ? :-)

Geralt z Rivie   3x   Český dabing nemusí být nutně jen pro hrstku hráčů českých hráčů. Spousta cizinců (když to nazvu takhle trochu nešikovně) hrála Metro v ruštině nebo Zaklínače v polštině, takže si myslím, že i spousta lidí z jiných zemí by mohla hrát Kingdoma v češtině. Ale pro ně je to spíše takový příjemný bonus a hru si koupí i bez CZ dabingu. Takže český dabing by mohl být v podstatě výborný pro celý svět, ale rozdíl ve vydělku by byl znát pravděpodobně jen u nás.Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    5.2.2018 14:45 Geralt z Rivie

@ odpověď na komentář od Playman:Český dabing nemusí být nutně jen pro hrstku hráčů českých hráčů. Spousta cizinců (když to nazvu takhle trochu nešikovně) hrála Metro v ruštině nebo Zaklínače v polštině, takže si myslím, že i spousta lidí z jiných zemí by mohla hrát Kingdoma v češtině. Ale pro ně je to spíše takový příjemný bonus a hru si koupí i bez CZ dabingu. Takže český dabing by mohl být v podstatě výborný pro celý svět, ale rozdíl ve vydělku by byl znát pravděpodobně jen u nás.

Playman napsal:Fakt, že tam nebude český dabing ještě neznamená, že se tam náš rodný jazyk alespoň "nemihne" a sem tam se neobjeví.

Sranda je sledovat, jací velcí vlastenci zde jsou a potom ani nepřijdou volit či zvolí Zemana. A dělat dabing pro hrstku českých hráčů je nesmysl, mnoho hráčů z čech si to stejně nekoupí a zwarezí to, ukradnou a nebo to vůbec nebudou mít...

Uvidíme jaké budou prodeje. A pokud budou prodeje ze všech nejvyšší v Čechách, tak pro další akty a nové díly třeba ten váš vytoužený dabing už bude. . Ale aby se vůbec dokázal zaplatit, tak potřebují vyšší obraty ve stovkách tisíc hráčů, což Norbi001 asi nikdy nepochopí.

A statistika z kickstarteru je sice pěkná věc ale nic neříkající o celkových prodejích, kolik je platících hráčů v německu a kolik u nás, AsuraCzech ? :-)

Playman   2x   Fakt, že tam nebude český dabing ještě neznamená, že se tam náš rodný jazyk alespoň "nemihne" a sem tam se neobjeví.

Sranda je sledovat, jací velcí vlastenci zde jsou a potom ani nepřijdou volit či zvolí Zemana. A dělat dabing pro hrstku českých hráčů je nesmysl, mnoho hráčů z čech si to stejně nekoupí a zwarezí to, ukradnou a nebo to vůbec nebudou mít...

Uvidíme jaké budou prodeje. A pokud budou prodeje ze všech nejvyšší v Čechách, tak pro další akty a nové díly třeba ten váš vytoužený dabing už bude. . Ale aby se vůbec dokázal zaplatit, tak potřebují vyšší obraty ve stovkách tisíc hráčů, což Norbi001 asi nikdy nepochopí.

A statistika z kickstarteru je sice pěkná věc ale nic neříkající o celkových prodejích, kolik je platících hráčů v německu a kolik u nás, AsuraCzech ? :-)
Playmanplayman62
    5.2.2018 13:49
Playman

Fakt, že tam nebude český dabing ještě neznamená, že se tam náš rodný jazyk alespoň "nemihne" a sem tam se neobjeví.

Sranda je sledovat, jací velcí vlastenci zde jsou a potom ani nepřijdou volit či zvolí Zemana. A dělat dabing pro hrstku českých hráčů je nesmysl, mnoho hráčů z čech si to stejně nekoupí a zwarezí to, ukradnou a nebo to vůbec nebudou mít...

Uvidíme jaké budou prodeje. A pokud budou prodeje ze všech nejvyšší v Čechách, tak pro další akty a nové díly třeba ten váš vytoužený dabing už bude. . Ale aby se vůbec dokázal zaplatit, tak potřebují vyšší obraty ve stovkách tisíc hráčů, což Norbi001 asi nikdy nepochopí.

A statistika z kickstarteru je sice pěkná věc ale nic neříkající o celkových prodejích, kolik je platících hráčů v německu a kolik u nás, AsuraCzech ? :-)

Routa   2x   Je to hra, jejíž vývoj, na rozdíl od hraní, není taková sranda. Je mi docela jedno, proč ten dabing při vydání nebude - ikdyž si pár důvodů dokážu vybavit. Promiň, tvé důvody beru jako dětinské a tvé vyjadřování tomu jen napomáhá. Pravdou je, že oni prodávají produkt, který ty můžeš chtít, nebo ne. Je to úplně jednoduchý.

Pokud jsi na KS přispěl na něco, co není podle tvých představ a máš chuť to dokola kritizovat za absenci něčeho, co ani nemělo být součástí... tak je mi tě upřímně líto.

Po vydání si to můžeš nadabovat třeba sám...
Routarouta8958
    5.2.2018 13:27
Routa

@ odpověď na komentář od Norbi001:Je to hra, jejíž vývoj, na rozdíl od hraní, není taková sranda. Je mi docela jedno, proč ten dabing při vydání nebude - ikdyž si pár důvodů dokážu vybavit. Promiň, tvé důvody beru jako dětinské a tvé vyjadřování tomu jen napomáhá. Pravdou je, že oni prodávají produkt, který ty můžeš chtít, nebo ne. Je to úplně jednoduchý.

Pokud jsi na KS přispěl na něco, co není podle tvých představ a máš chuť to dokola kritizovat za absenci něčeho, co ani nemělo být součástí... tak je mi tě upřímně líto.

Po vydání si to můžeš nadabovat třeba sám...

Norbi001 napsal:My snad tvrdíme, že tam byl slíbený? Nebo máš nas*áno na mozku a nechápeš, že jde hlavně o princip? Mě by třeba v životě nenapadlo, si u Metra pustit tupou a omezenou angličtinu, když tam NEMÁ CO POHLEDÁVAT. Pro mne je dabing hodně rozhodující. Proč mám u hry, jejíž vývojáři se dušují naprostou autenticitou, přejít takový "malý detail", jakým je jazykem, který na tom daném území, na kterém se to odehrává bude? Na Kickstarteru jsme, jak už tu Asura napsal, jsme druzí v počtu příspěvků k této hře. A za to jako máme být považováni za blbce, když chceme aby hra, která je z NAŠICH (převážně) krajů, měla dabing, když ostatní ho mají? Fakt sorry, že ještě myslíme hlavou. Neměli bychom se ještě omluvit za to, že jsme přispívali této hře? Co kdybychom tam šli a rovnou je poprosili, že tam chceme černý a asiaty? Přece když už to má být zku*vený, tak pořádně ne? Nebo co rovnou tedy odstranit čechy z té hry? Co tam dát jenom Angličany a Italy? vždyť je to úplně jedno ne?

Norbi001    My snad tvrdíme, že tam byl slíbený? Nebo máš nas*áno na mozku a nechápeš, že jde hlavně o princip? Mě by třeba v životě nenapadlo, si u Metra pustit tupou a omezenou angličtinu, když tam NEMÁ CO POHLEDÁVAT. Pro mne je dabing hodně rozhodující. Proč mám u hry, jejíž vývojáři se dušují naprostou autenticitou, přejít takový "malý detail", jakým je jazykem, který na tom daném území, na kterém se to odehrává bude? Na Kickstarteru jsme, jak už tu Asura napsal, jsme druzí v počtu příspěvků k této hře. A za to jako máme být považováni za blbce, když chceme aby hra, která je z NAŠICH (převážně) krajů, měla dabing, když ostatní ho mají? Fakt sorry, že ještě myslíme hlavou. Neměli bychom se ještě omluvit za to, že jsme přispívali této hře? Co kdybychom tam šli a rovnou je poprosili, že tam chceme černý a asiaty? Přece když už to má být zku*vený, tak pořádně ne? Nebo co rovnou tedy odstranit čechy z té hry? Co tam dát jenom Angličany a Italy? vždyť je to úplně jedno ne?Norbi001norbi00117630    5.2.2018 13:08 Norbi001

@ odpověď na komentář od Routa:My snad tvrdíme, že tam byl slíbený? Nebo máš nas*áno na mozku a nechápeš, že jde hlavně o princip? Mě by třeba v životě nenapadlo, si u Metra pustit tupou a omezenou angličtinu, když tam NEMÁ CO POHLEDÁVAT. Pro mne je dabing hodně rozhodující. Proč mám u hry, jejíž vývojáři se dušují naprostou autenticitou, přejít takový "malý detail", jakým je jazykem, který na tom daném území, na kterém se to odehrává bude? Na Kickstarteru jsme, jak už tu Asura napsal, jsme druzí v počtu příspěvků k této hře. A za to jako máme být považováni za blbce, když chceme aby hra, která je z NAŠICH (převážně) krajů, měla dabing, když ostatní ho mají? Fakt sorry, že ještě myslíme hlavou. Neměli bychom se ještě omluvit za to, že jsme přispívali této hře? Co kdybychom tam šli a rovnou je poprosili, že tam chceme černý a asiaty? Přece když už to má být zku*vený, tak pořádně ne? Nebo co rovnou tedy odstranit čechy z té hry? Co tam dát jenom Angličany a Italy? vždyť je to úplně jedno ne?

Routa napsal:Žádný dabing v kickstarter cílech slibován nebyl. Měli jste žádat o nějaký refund, pokud jste byli takoví **** a zaplatili za něco (po měsíci kampaně) , co jste vlastně ani nechtěli, protože to nemělo slíbený český dabing.

Osobně bych ho uvítal, ale není tam. Je to pro mě rozhodující? Není. Je to pro někoho rozhodující? Tak ať to nekupuje.

Clon3    Už ani české titulky :D
Tak ale máme štěstí mohlo to mít mikrotransakce .
I když ty idioty si mohl odpustit když je profesionál :D
Clon3clon329266
    4.2.2018 22:45
Clon3

@ odpověď na komentář od fordzy:Už ani české titulky :D
Tak ale máme štěstí mohlo to mít mikrotransakce .
I když ty idioty si mohl odpustit když je profesionál :DKomentář byl autorem naposledy upraven 4.2.2018 23:20

Původní verze před úpravami:Už ani české titulky :D
Tak ale máme štěstí mohlo to mít mikrotransakce .

fordzy napsal:Tady máte vyjádření o českém dabingu. ;)odkaz ]

fordzy    Tady máte vyjádření o českém dabingu. ;)odkaz ]fordzyfordzy2256    4.2.2018 21:04 fordzy

Tady máte vyjádření o českém dabingu. ;)odkaz ]Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Routa   7x   Žádný dabing v kickstarter cílech slibován nebyl. Měli jste žádat o nějaký refund, pokud jste byli takoví **** a zaplatili za něco (po měsíci kampaně) , co jste vlastně ani nechtěli, protože to nemělo slíbený český dabing.

Osobně bych ho uvítal, ale není tam. Je to pro mě rozhodující? Není. Je to pro někoho rozhodující? Tak ať to nekupuje.
Routarouta8958
    4.2.2018 15:24
Routa

Žádný dabing v kickstarter cílech slibován nebyl. Měli jste žádat o nějaký refund, pokud jste byli takoví **** a zaplatili za něco (po měsíci kampaně) , co jste vlastně ani nechtěli, protože to nemělo slíbený český dabing.

Osobně bych ho uvítal, ale není tam. Je to pro mě rozhodující? Není. Je to pro někoho rozhodující? Tak ať to nekupuje.

Geralt z Rivie    Ono jak se to veme. Mafia a Vietcong mají velmi povedené dabingy, ale oproti Kingdomu to jsou malé hry. Tam bylo v podstatě jen pár hlavnějších postav. Tady už to bude něco jiného, něco velkého.Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    4.2.2018 14:44 Geralt z Rivie

@ odpověď na komentář od Skrblík:Ono jak se to veme. Mafia a Vietcong mají velmi povedené dabingy, ale oproti Kingdomu to jsou malé hry. Tam bylo v podstatě jen pár hlavnějších postav. Tady už to bude něco jiného, něco velkého.

Skrblík napsal:Zajímavý, že Mafia nebo Vietcong, který jsou z cizího prostředí můžou mít českej dabing a česká hra z českého prostředí od českých vývojářů musí být v angličtině. Beru to jako velké zklamání. Ať je to klidně v AJ pro cizí trh, ale domácí produkt bychom měli dělat i pro nás. Copak nějaký Jindřich věděl něco o angličtině? Když už chtěli dělat hru podle reálií, měli tam dát českej dabing (přece tu máme spoustu kvalitních daberů) a pro cizáky dát AJ titulky...

Tohle ten pokus o realismus shazuje o několik úrovní níž. Velká škoda, ať si povídá kdo chce co chce...

Lazy    Je to ostuda a kdyz jeste vezmu v potaz kolik je amiku a kolik je nas :DLazylazy34358    4.2.2018 11:54 Lazy

@ odpověď na komentář od AsuraCzech:Je to ostuda a kdyz jeste vezmu v potaz kolik je amiku a kolik je nas :D

AsuraCzech napsal:Tady jsou nějaké statistiky z Kickstarteru: [ odkaz ]

CZ 11% z celkové částky ze všech přispívajících zemí. Pro zajímavost 11% Němci (kteří dabing mají) , Británie 10%, Austrálie 5%, Kanada 4%. Více dali jen v USA, 24%, ale my máme nejvyšší příspěvky, 55, 2 liber na osobu.
Takže dabing by tam bez keců měl být a opravdu tady někdo věří, že ho později dodělají? :D :D Tak je trošku naivní, proč by to dělali když jsme tak blbý a ještě někteří jeho absenci obhajují :D

(za statistiku děkuji uživateli z jiného webu)

Skrblík   1x   Zajímavý, že Mafia nebo Vietcong, který jsou z cizího prostředí můžou mít českej dabing a česká hra z českého prostředí od českých vývojářů musí být v angličtině. Beru to jako velké zklamání. Ať je to klidně v AJ pro cizí trh, ale domácí produkt bychom měli dělat i pro nás. Copak nějaký Jindřich věděl něco o angličtině? Když už chtěli dělat hru podle reálií, měli tam dát českej dabing (přece tu máme spoustu kvalitních daberů) a pro cizáky dát AJ titulky...

Tohle ten pokus o realismus shazuje o několik úrovní níž. Velká škoda, ať si povídá kdo chce co chce...
Skrblíkskrblik20262
    4.2.2018 08:46
Skrblík

Zajímavý, že Mafia nebo Vietcong, který jsou z cizího prostředí můžou mít českej dabing a česká hra z českého prostředí od českých vývojářů musí být v angličtině. Beru to jako velké zklamání. Ať je to klidně v AJ pro cizí trh, ale domácí produkt bychom měli dělat i pro nás. Copak nějaký Jindřich věděl něco o angličtině? Když už chtěli dělat hru podle reálií, měli tam dát českej dabing (přece tu máme spoustu kvalitních daberů) a pro cizáky dát AJ titulky...

Tohle ten pokus o realismus shazuje o několik úrovní níž. Velká škoda, ať si povídá kdo chce co chce...

AsuraCzech   4x   Tady jsou nějaké statistiky z Kickstarteru: [ odkaz ]

CZ 11% z celkové částky ze všech přispívajících zemí. Pro zajímavost 11% Němci (kteří dabing mají) , Británie 10%, Austrálie 5%, Kanada 4%. Více dali jen v USA, 24%, ale my máme nejvyšší příspěvky, 55, 2 liber na osobu.
Takže dabing by tam bez keců měl být a opravdu tady někdo věří, že ho později dodělají? :D :D Tak je trošku naivní, proč by to dělali když jsme tak blbý a ještě někteří jeho absenci obhajují :D

(za statistiku děkuji uživateli z jiného webu)
AsuraCzechasuraczech13644
    3.2.2018 23:40
AsuraCzech

Tady jsou nějaké statistiky z Kickstarteru: [ odkaz ]

CZ 11% z celkové částky ze všech přispívajících zemí. Pro zajímavost 11% Němci (kteří dabing mají) , Británie 10%, Austrálie 5%, Kanada 4%. Více dali jen v USA, 24%, ale my máme nejvyšší příspěvky, 55, 2 liber na osobu.
Takže dabing by tam bez keců měl být a opravdu tady někdo věří, že ho později dodělají? :D :D Tak je trošku naivní, proč by to dělali když jsme tak blbý a ještě někteří jeho absenci obhajují :D

(za statistiku děkuji uživateli z jiného webu)Komentář byl autorem naposledy upraven 3.2.2018 23:51

Původní verze před úpravami:Tady jsou nějaké statistiky z Kickstarteru: [ odkaz ]

CZ 11% z celkové částky ze všech přispívajících zemí. Pro zajímavost Británie 10%, Austrálie 5%, Kanada 4%. Více dali jen v USA, 24%, ale my máme nejvyšší příspěvky, 55, 2 liber na osobu.
Takže dabing by tam bez keců měl být a opravdu tady někdo věří, že dabing později dodělají? :D :D Tak je trošku naivní, proč by to dělali když jsme tak blbý a ještě někteří jeho absenci obhajují :D

(za statistiku děkuji uživateli z jiného webu)

CzePavel99   1x   Snad nejlepší trailer co vydali. Já jsem na hru hodně natěšen. Už jen pár dní :)CzePavel99czepavel9911259    3.2.2018 21:57 CzePavel99

Snad nejlepší trailer co vydali. Já jsem na hru hodně natěšen. Už jen pár dní :)

Lukaso23    Dabing možná časem jinak titulky super moc se těšímLukaso23lukaso2362473    3.2.2018 21:43 Lukaso23

Dabing možná časem jinak titulky super moc se těším

Routa   2x   Hmm... u článku o Kingdom Come vážně nemá smysl zapojovat se do komentářů :D. Furt lidi brečí o dabingu, furt ta samá zbytečná písnička dokola. Jen plýtváte svým časem a zatěžujete nervy.Routarouta8958    3.2.2018 21:40 Routa

Hmm... u článku o Kingdom Come vážně nemá smysl zapojovat se do komentářů :D. Furt lidi brečí o dabingu, furt ta samá zbytečná písnička dokola. Jen plýtváte svým časem a zatěžujete nervy.

Clon3    Já hlavně nechápu proč se škorpit o něčem co nevíme . Tady prostě máme angličtinu a nevíme jak by hra vypadala v češtině třeba by byla dobrá nebo tragická , jenomže my jsme češtinu neviděli tak co řešit :DClon3clon329266    2.2.2018 22:54 Clon3

Já hlavně nechápu proč se škorpit o něčem co nevíme . Tady prostě máme angličtinu a nevíme jak by hra vypadala v češtině třeba by byla dobrá nebo tragická , jenomže my jsme češtinu neviděli tak co řešit :D

Kolousek001   4x   Bože ten Corvus to je blb, zas tu blije ty svoje nesmysly ... debaty o dabingu mě vždycky tak strašně pobaví ...

Hlavně nechápu to neustálý srovnávání her a filmů ... U her je to dabing vždycky a angličtina vám většinou příde nejlepší, protože je na ní člověk zvyklej a slyší jí úplně všude, hlavně že se z ní lidi můžou zvláznit. Přitom je to tak trapný jazyk s ubohými nudnými slovy. Čeština je oproti ní tak krásně pestrá ...

A stejně jako jsem třeba Metro hrál v Ruštině a nikdy bych to nehrál v té stupidní angličtině, tak bych chtěl prostě tohle hrát v češtině taky a nejsem sám. Na zahraničních fórech taky dost lidí volalo po češtině, zvlášť když hra se prezentuje tou autenticitou a Vávra se tím rád chlubí a obhajuje si ty černochy co tam nejsou :D

osobně si myslím, že by měla být vždy možnost volby , hlavně u filmů a seriálů, u her už je dneska dabing mrtvá věc ... Ale u filmů a seriálů ať si každej vybere co chce a né že Corvus nesnáší češtinu jako jazyk, tak je dabing hned naprosté zlo, které by mělo být zničeno ...
Já si třeba nedovedu představit že bych se díval například na Harryho Pottera, kterýho mám rád v originále, protože zaprvý překlad pana Medka je naprosto špičkový a dabing se velice povedl a dobře se poslouchá a ať si o tom myslí každej co chce :D
Kolousek001kolousek00128103
    2.2.2018 21:09
Kolousek001

Bože ten Corvus to je blb, zas tu blije ty svoje nesmysly ... debaty o dabingu mě vždycky tak strašně pobaví ...

Hlavně nechápu to neustálý srovnávání her a filmů ... U her je to dabing vždycky a angličtina vám většinou příde nejlepší, protože je na ní člověk zvyklej a slyší jí úplně všude, hlavně že se z ní lidi můžou zvláznit. Přitom je to tak trapný jazyk s ubohými nudnými slovy. Čeština je oproti ní tak krásně pestrá ...

A stejně jako jsem třeba Metro hrál v Ruštině a nikdy bych to nehrál v té stupidní angličtině, tak bych chtěl prostě tohle hrát v češtině taky a nejsem sám. Na zahraničních fórech taky dost lidí volalo po češtině, zvlášť když hra se prezentuje tou autenticitou a Vávra se tím rád chlubí a obhajuje si ty černochy co tam nejsou :D

osobně si myslím, že by měla být vždy možnost volby , hlavně u filmů a seriálů, u her už je dneska dabing mrtvá věc ... Ale u filmů a seriálů ať si každej vybere co chce a né že Corvus nesnáší češtinu jako jazyk, tak je dabing hned naprosté zlo, které by mělo být zničeno ...
Já si třeba nedovedu představit že bych se díval například na Harryho Pottera, kterýho mám rád v originále, protože zaprvý překlad pana Medka je naprosto špičkový a dabing se velice povedl a dobře se poslouchá a ať si o tom myslí každej co chce :D

TheDrifT3r_Cz   1x   Jakože na jednu stranu souhlasím s Tebou v tom, že lidi hru odmítnou koupit jen kvůli absenci českého dabingu (nebo to aspoň píšou) .
Ale na druhou stranu si radši pustím film s dabingem, jelikož nemám čas 1x koukat na titulky a po 2x koukat na film. Nemluvě o tom, že text mi tam vadí. Na pouze anglickou verzi si netroufnu, jelikož nemám tak vyperkovanou angličtinu.
A Vávra (dle všeho jak vystupuje, atd. . ) není zase takovej měkkouš, aby tam hodil Rychlého, nebo někoho, kdo by tam neseděl. . Vždyť i ty anglický dabéry taky vybíral, aby měli podobný přízvuk. . Takže špatného výběru dabérů pro český dabing, bych se nebál...
Každopádně bych řekl, že by tam ten český dabing sedl. . Ale to asi dělá ta skutečnost, že hra je z českého prostředí a já jsem Čech. . Ale slyšel sem, že i z ciziny se ozývají, že by to chtěli hrát v češtině. .
TheDrifT3r_Czthedrift3r_cz25751
    2.2.2018 19:17
TheDrifT3r_Cz

@ odpověď na komentář od Corvus:Jakože na jednu stranu souhlasím s Tebou v tom, že lidi hru odmítnou koupit jen kvůli absenci českého dabingu (nebo to aspoň píšou) .
Ale na druhou stranu si radši pustím film s dabingem, jelikož nemám čas 1x koukat na titulky a po 2x koukat na film. Nemluvě o tom, že text mi tam vadí. Na pouze anglickou verzi si netroufnu, jelikož nemám tak vyperkovanou angličtinu.
A Vávra (dle všeho jak vystupuje, atd. . ) není zase takovej měkkouš, aby tam hodil Rychlého, nebo někoho, kdo by tam neseděl. . Vždyť i ty anglický dabéry taky vybíral, aby měli podobný přízvuk. . Takže špatného výběru dabérů pro český dabing, bych se nebál...
Každopádně bych řekl, že by tam ten český dabing sedl. . Ale to asi dělá ta skutečnost, že hra je z českého prostředí a já jsem Čech. . Ale slyšel sem, že i z ciziny se ozývají, že by to chtěli hrát v češtině. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Corvus napsal:Havirov29: Jenze ja nemam nic proti cz lokalizaci. Michas dabing, ktery stoji za prd, s ceskymi titulky. Nejdriv si poradne precti o cem pisu ;-)

TheRockM    Předobjednáno, dovolena zařízena, teď už jen čekat. Na takovou hru jsem čekal od dob, kdy jsem doma na vesnici v lesích s klackem si hrával na rytíře jako malej capart. :D Pro mě to byla nutnost to koupit a o to víc když je to české studio. PS Mafia 1 dosuď nejlepší, tak jsem zvědav jestli třeba KDC nepřekoná mafiu. KDC bude určitě hodně příběhové, tak jsem zvědav. Český dabing bych uvítal, hlavně kvůli atmosféře. Netrpělivě čekám na 13. 2. :)TheRockMtherockm2423    2.2.2018 19:13 TheRockM

Předobjednáno, dovolena zařízena, teď už jen čekat. Na takovou hru jsem čekal od dob, kdy jsem doma na vesnici v lesích s klackem si hrával na rytíře jako malej capart. :D Pro mě to byla nutnost to koupit a o to víc když je to české studio. PS Mafia 1 dosuď nejlepší, tak jsem zvědav jestli třeba KDC nepřekoná mafiu. KDC bude určitě hodně příběhové, tak jsem zvědav. Český dabing bych uvítal, hlavně kvůli atmosféře. Netrpělivě čekám na 13. 2. :)

Diskuze na fóru

Kingdom Come: Deliverance (59 příspěvků), Jaký monitor? (22 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12148 příspěvků), RAM rada! (43 příspěvků), Ocenění sestavy z roku 2012 (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7091 příspěvků), Gaming Setup + Collectors Edition (3 příspěvky), Čeština ve hrách?! (74 příspěvků), Pomoc prosím: Nejdou mi barvy na Windows 10 (8 příspěvků), Humble bundle -vše sem (614 příspěvků), Nový notebook (30 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Metal Gear Survive

Recenze - 23.2.2018
 
Metal Gear Survive

Konami si pro nás připravilo hru, ve které musíte přežít. Nebo lépe řečeno: kterou musíte přežít. Tak snad příště…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Monster Energy Supercross

Recenze - 22.2.2018
 
Monster Energy Supercross

Další do party motokrosové série MXGP změnil rajón a míří za moře.

 
Přečíst celý článek»Autor: Michal Jonáš - Platforma: PC a konzole
 
 
Assassin’s Creed: Origins – Discovery Tour

Naučný a delší dobu očekávaný mód, který má za cíl vás provést životem, historií a společností starověkého Egypta, je konečně tady. A že to čekání…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Fe

Recenze - 21.2.2018
 
Fe

Prozkoumejte v kůži roztomilého tvora všechny záhady podivuhodného pralesa.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 

The Station

Recenze - 20.2.2018
 
The Station

Nová, tajuplná adventura The Station nás zavede do nedaleké budoucnosti. Jak moc se tento výlet na orbitální stanici povedl, se dočtete v dnešní…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC a konzole