Magazín Game Informer pokračuje v pokrytí vývoje Metra Exodus a ve vydávání informací a poznatků, které nedostaly moc prostoru ve velkém článku, z něhož jsme do značné míry čerpali při psaní našeho nedávného preview. Nyní se zaměřil na absenci multiplayeru. Už od odhalení hry je zjevné, že Metro Exodus je čistě singleplayerový titul, ale nyní víme, proč tomu tak je.
V rozhovoru pro Game Informer výkonný producent Jon Bloch prohlásil, že podle jeho názoru není multiplayer něco, co by nebylo z technického hlediska zajímavé. „Naše zaměření Metra bylo ale vždy na příběhový zážitek, víte, na to, abyste nazuli boty někoho, kdo žije v prostředí Metra a vydává se na svou výpravu.“
Jedním z důvodů absence multiplayeru je tedy zaměření na pořádný singleplayer. Dalším faktorem je značná péče, kterou je třeba věnovat, když chcete vytvořit pořádný multiplayer. Bloch totiž tvrdí, že ve 4A Games si jistou dobu pohrávali s prototypem kooperativního režimu, ale nebyli spokojení s výsledky, přičemž by šlo o dost rozsáhlou a náročnou záležitost. „Při práci na tom byste museli strávit tolik času jako při vývoji hlavní hry.“
A co na to kreativní ředitel Andriy Prokhorov? „Multiplayer je možný, ano. Ale dělat na něm jenom proto, abychom měli multiplayer? To nechceme. Když na tom pracujete, mělo by jít o něco opravdu unikátního. Máme nějaký nápad, ale… právě teď na něm neděláme.“
Jak se tedy zdá, vývojáři mají nápady na to, jak do série Metro zakomponovat multiplayer. Tyhle nápady se ale nevztahují na Metro Exodus. V jeho případě raději tvůrci věnují všechny prostředky na vývoj co nejlepšího singleplayerového zážitku, místo aby se ještě zabývali multiplayerem, jehož řádný vývoj by spolykal značné množství zdrojů a času.
Zdroj: GameInformer.com
Odpověď na komentář uživatele dustbincz
Jako v Dead Island byl MP byl povedenej… projít si komplet příběh s kamarádem bylo dobrý… stejně jako v Dying Light ale tam mě štvalo, že si člověk nemohl upravit postavu.
Díky bohu, MP mám rád, ale ne nucené. A jak už tu zaznělo – v Spec Ops: The Line to bylo vyloženě na obtíž.
Bral bych COOP jako v dying light Mulťak nepotřebuju, ale coop (kvalitní) jsem si opravdu oblíbil. Hráli jsme takhle splinter Cell, Saints row, the forest, resident evil, dead island, a pár dalších. Dying light samozřejmě nejlepší. Ale i u ostatních jsem se dost bavil a s pár kamosema jsme se u toho pobavili víc jak u nějakého stereotypního MP. Procházet spolu singl bylo fakt perfektní kdyby někdo chtěl něco projít v coopu, tak napište do zprávy. Když to nebude nějaká hovadina, tak si s vama rád zablbnu
Odpověď na komentář uživatele Michal Burian
Neboj, během par dni se to dozvíš oficiálně. Bude ji dělat Playman.
Odpověď na komentář uživatele Tukan
Lokalizace ale nebyla dosud oficiálně oznámena.
Metro bude mít českou lokalizaci pro PC, PS4 a XO.
Odpověď na komentář uživatele @Ľubor Fabian
nerob, …lebo som dostal na daco take šmak
Take FPSMmo alaaa Destiny + Borderlans zo sveta Metro by som bral ihnet ! ! !
Zrovna TLOU mě na PS3 bavil, docela jsem ho hrál. Líbil se mi ten gameplay
Dopadlo by to jako s multiplayerem v The Last Of Us
Kvalitní singleplayer a kvalitní multiplayer. To by bylo nejlepší řešení.
Pamätám si, ako 2K nanútili multiplayer do Spec Ops (samotná hra má iba 5 – 6 hodín) . Ten mulťák sa potom v každej recenzii objavil v mínusoch a de facto zrážal hodnotenie hry.
Jsem rád, že se herní odvětví ještě úplně nezbláznilo a existují vývojáři co upřednostňují kvalitní singleplayer před zbytečným multiplayerem! Ostatní studia a společnosti by se od takových měly UČIT!
Jsou hry, kde MP prostě nesedí. A když ho na sílu dají tak to dopadne jako MP: Bioshock 2, Tomb Rider 2013 nebo starý DooM 3.
Hail to 4A Games