Ty budou v pokračování mnohem rozlehlejší a poprvé v sérii budou k prozkoumání i velké exteriéry. Abychom dostali trochu přehled o rozsahu, poznamenal designér úrovní, Patrick Blank, že budou ty největší levely rozděleny do šesti až sedmi oblastí.
Celý herní svět bude posetý dungeony. Některé z nich budou mít questové zaměření, další pouze pro vaše potěšení a nějaké ty bonusy. Blank poznamenal, že mají být hráči vždycky odměňováni za svou snahu. Nakonec se nebudeme muset pižlat s návratem skrze celý dungeon, protože bude na každém konci portál, co nás jednoduše přemístí.
Podívat se můžete i na čerstvou sbírku screenshotů ze hry. Torchlight 2 se připravuje na podzim letošního roku exkluzivně pro PC.
To ale nemůžeš naznačit za "podělání". Je nahrazen Monkem který je podle mě více než obstojný nástupce a vypadá jako podstatně zábavnější postava. A ano, žádný rytíř tam opravdu nebude, pouze Barbar a Monk. Myslím, že mezi těmi si svůj styl najdeš – obratný monk nebo silný barbar.
I když je Diablo III barevnější než jeho předchudci. . na tom nic nemění že si furt zachovává svoji temnou stránku takže to není žádná omalovánka… Blizzard podělal jen jednu věc a to je absence Paladina za něho sem hrál vždycky. . A když se tak dívam tak žáddný rytíř tam nebude. . Tak kdo má rád kontaktní souboje na blízko Mnich a Barbar jsou jasná volba.
Grafické rozdíly teda minimalni nejsou, skoč si na oční O tom že to dělají Blizz North samozřejmě vím…a konkretne jake novinky z TL se objevují v D3? Artisani jsou možna podobní tem třem chlapkum co vyndavaji sockety, ale víc me momentálně nenapadá.
Ono je třeba i brát na zřetel, že Runic Games se skládá převážně z vývojářů bývalého Blizzard North. Tedy z tvůrců Diabla 1 a 2 ( a chvíli i 3) . Proto je třeba brát podobu k Diablu jako docela samozřejmnou. A pokud srovnáte grafiku Torchlight a připravovaného Diabla 3. Myslím, že grafické rozdíly jsou minimální. A některé věci které se objevili v Torchlight, se objevují jako novinka i v Diablu 3.
To vím taky že to jeden a ten samý žánr, ale zřejmě si mě nepochopil. . Torchlight třeba nebrat vážně ale z nadhledem. . Mě se ta grafika libí a k Torchlightu se to prostě hodí. . V jiných hrách bych na to možná nadával. . Všiml sem si, že tam přibyly i nějaké nové postavy. . asi jsi stejně střihnu dvojku zase za Alchymistu.
Nic moc? Na nic moc je to až moc dobrý. Jak jsem říkal, kdyby do jedničky dali dobrej mulťák, otevřený svět a nějaký ten end-game content, tak máme fakt super materiál hoden i 9/10 A navíc je ta hra dobře modifikovatelná což hodně pomůže komunitě. Dvojka bude podle mě dost populární. Mě se tam nelíbí ta grafická stránka, ale jinak si myslím že 2 má rozhodně potenciál (potenciál! ) být rovnostranným protivníkem dé trojky
nic moc no 1 tez
D1 a 2, TQ, Sacred, Torchlight…všechno to je jeden a ten samej žánr – diablovka; hack n´ slash. A jak myslíš to že si Torchlight na nic nehraje? Omalovánkovej styl se mě prostě nelíbí. Grafika třeba v Borderlands je okay, ale v Torchlightu se mě to nelíbí
Jenže Torchlight si na nic nehraje. . A když tu máte nutnost srovnávat hack and slash rpg. . Tak si radši porovnejte Diablo 2 a Titan Quest.
Já jedničku dohrál dvakrát a absence multiplayeru ji hodně škodila. Tady to bude napraveno tak snad to bude lepší. Je ale pravda že narozdíl od D2 mě to příjde takové suché a ten grafický a umělecký omalovánkovo-steampunkový styl mě nesedí.
slabota, dohrání prvního dílu byla jen blbá náhoda, tak do tohohle se radši ani nepustím
Jak tak koukám na net, tak o podzimu ani slovo, pouze "delayed until July". Možná jsem to přehlédl, máte někde odkaz na zdroj?
Cože, podzim? Já myslel že to bude červenec Škoda, Torchlight je ačkoliv nesnáším jeho grafické zpracování nejlepší Diablovka (po Diablu, samozřejmě) . Být jema tak si sakra pospíším ať to stihnu v červenci, podzim už je docela blízko vydání D3 a tak by přišli o potenciální zákazníky.