Hlavním důvodem je podle Söderlunda nový Frostbite engine, který by v kombinaci se zničitelným prostředím mohl být pro hráče až moc náročný.
„V současné době nemáme v plánu dělat na žádných modařských nástrojích,“ uvedl Söderlund. „Když se podíváte na to, jak komplexní Frostbite engine je, bylo by to pro lidi moc složité.“
„Jsme přesvědčeni, že vytvoření jediného módu by pro hráče bylo přehnaně náročné a něco podobného tak v současné době nemá moc smysl.“
Počkat, tuhle novinku jsme tu již měli…
Ultimate : Tak to je pre mňa skvelá novinka a jasná voľba.
Ty seš prostě sweet
Hmmmm smula
Když Activision střídá dvě studia aby bylo každý rok CoD, tak EA to vymyslela, že bude střídat značku i vývojáře (BF a MoH) . . ale všichni nadávají jen na Activision
M4S4CR: Novy MoH vyjde 2012 na frostbite 2. 0, rekla to officialne EA a SP i Mp dela Danger close!
Kdyby to udělali jako v ARMA 2 plocha naskládat jednotky a hrát bylo by to taky dobrý
M4S4CR : CryEngine 2 a 3 sú tiež dosť ťažké a modtols sú na svete. A zrejme by sa toho našlo viac.
Parad! se: S tím Medal of Honor v roce 2012 nevím, nevím. Sice prodali 5 melounů, ale určitě poběží na FrostBite 2, takže bych očekával spíše v roce 2013 Když si článek přečteš, zjistíš totiž, že FB 2. 0 je hodně těžký.
Ano a také by to prodloužilo životnost hry, tudíž by si za rok moc lidí nekoupilo nový MoH a potom BF4….
Vydať modtools znamená dať moderskej komunite šancu. Súhlasím čiastočne s M4S4CRom a navyše si myslím, že majú na hre ešte veľa práce a preto to odložili. Predpokladá, . že ich neskôr vydajú, inak by vystavili BF3 komparatívnej nevýhode v porovnaní s konkurenciou.
Samozřejmě, že bez hráčských módů. Kdyby to totiž uvolnili, nemohli by přece dělat DLC, protože by jim to nikdo nekupoval
Jak už jsem tu někde slyšel, s Frosbite 2 je opravdu složitý i pro vývojáře. Takže nezbývá, než doufat ve soustu map packů a DLC které mají být rozsáhle přinejmenším jako Vietnam I když bych byl rači, kdyby rozšiřovali hlavně základní hru .
Je to škoda a asi i výmluva, ale když se podíváme na jiné módy, kolik času trvá takový dobrý mód udělat i pro starší hru… mají z části pravdu. Znám módy, ktere se snaží udělat totální overhaul a jejich tvorba trvá i přes 5 let. Stačí se jen podívat na některé módy na Moddb, třeba u pro Max Payne 2, TES IV a třeba i ten BF2. A nemyslím si že zrovna BF3 bude / či by byl pro moddery snadnější kousek než ty vyjmenované.
Nechápejte mě špatně, jen se na to snažím dívat částečně z jejich pohledu, ikdyž to může znít, že se jen vymlouvají.
Taky v to doufám, ale pochybuju o tom, že by je vydali. Třeba budem překvapeni, ale jsem spíše skeptický.