Pokud vás náhodou někdy zajímalo, kolik zombíků se lidem z Capcom Vancouver podaří do hry procpat, netřeba si dál lámat hlavu. My to totiž víme.
„Tentokrát, jelikož se z Franka stal mnohem větší tvrďák a od počátku má k dispozici lepší zbraně, jsme zvýšili počet nemrtvých a udělali z herního univerza mnohem nebezpečnější místo,“ prozradil Jason Leigh, producent hry.
„Místy vás bude ohrožovat až o třicet procent víc zombií a v každé jedné lokaci jich pravděpodobně bude hezkých pár tisícovek.“
Když se Capcom poprvé pochlubil technologickým demem Dead Rising 2, v jednu chvíli se na obrazovce mohlo nacházet až 7 tisíc nemrtvých. Jelikož ale bylo snadné se v záplavě hnijícího masa ztratit, byl jejich počet ve finále zredukován.
Vau tak to bude NICE
jj těším se – čeština k DR2 se konečně po tolika problémech blíží ke konci – v srpnu chci už testovat – takže to vyjde akorát abychs e pustil i do Off the Record
Doufám, že to bude stejně zábavné jako DR 2. Ta hra by mohla mít slogan: "Zabíjení zombíků nebylo nikdy tak zábavné! ".