Všichni si pamatují třetí díl a jeho nudné pěší tůry s hlavním hrdinou. Driver: San Francisco to vše hodí za hlavu a vrátí se ke kořenům série, které jej kdysi tak proslavily. Načasování by totiž nemohlo být lepší. Zatím poslední díl honiček ze stáje Need for Speed vyšel minulý rok, GTA 5 se nejspíše dostaví až v roce 2012.
„Myslím, že to, co se snažíme udělat je vzdálit se co nejvíce od GTA, protože pro nás bylo vždy jádrem hry samotné řízení,“ řekl designer studia Pete Young.
Nový Driver má navíc vymoženost zvanou Shift, díky které z ptačí perspektivy může přeskočit do libovolného auta poblíž. Pěší sekce tedy samo sebou odpadají. „Schopnost Shift jsme vymysleli, protože jsme chtěli zkrátka zůstat u aut a u řízení. Takže jsme jednoduše uřízli nutnost zastavovat, vystupovat, hledat oblíbené auto a zase nastupovat. Prostě skočíte do dalšího a jedete.“
„Nejdůležitější bylo pro nás se soustředit na řízení. Na to, co umíme nejlépe. Řízení, držení vozu, pocit z luxusních aut. Šli jsme zkrátka za klasickým Driverem.“
Driver: San Francisco vychází již brzy, v září, na PC, PS3 a Xbox360.
Driver je úplně jiná (lepší) liga…:)
Tak to je jasni že Driver neni GTA
Shift sice muze vypadat jako ptakovina, ale clovek si zase muze vyhrat s vymyslenim ruznych paradicek, jako to s tim kamionem v traileru a hledat dalsi zpusoby, jak efektne vyuzivat okolni auta ke splneni ukolu. No a v traileru rikali, ze mysleli i na ty, co chteji hrat bez shiftu, takze to pudje i bez toho.
Nejspíš bylo jednodušší použít funkci Shift, než přispůsobit město volnému pohybu. Každopádně do té hry vkládám naděje, ani nepočítám s tím, že by mohla zklamat (asi je to chyba) . Go Driver Go! !
Blbost. Se shift sračkou jste šlápli vedle! ! ! ! Právě volnost nás baví… Podle mě je to jen zástěrka za to, že prostě volnou chůzi technicky nedali a města jsou nedokonalá a nefunkční… Už ať je tu GTA….
Konvisek: Souhlasím. Shift dělá ze solidní závodní arkády takovou až… ptákovinu.
Podle mě to nebude tak skvělý jak se zdá. Nějak tý hře nevěřim.
@ Konvisek – beres mi to primo z ust…. arkada pro decka
„Nejdůležitější bylo pro nás se soustředit na řízení. Na to, co umíme nejlépe. Řízení, držení vozu, pocit z luxusních aut. Šli jsme zkrátka za klasickým Driverem. “ Nejsem si jistý, jestli to co umí nejlépe je řízení. Jejich jízdní model taky nikdy nebyl moc dobrý.
"Vymoženost" Shift se mi vůbec nelíbí a dělá z hry ještě vetší arkádu. Podle mého názoru hra nakonec zaujme mladší publikum.
Tak tohle bude laskominka.