Někdo v Kolíně nad Rýnem na kameru zaznamenal 38 minut hraní Risen 2: Dark Waters. Díky nahrávce, která se dostala na Youtube, uvidíte rozhovory, souboje, kdy hrdina musí čelit přesile, střelbu, vylepšování postavy a spoustu dalšího.
Někdo v Kolíně nad Rýnem na kameru zaznamenal 38 minut hraní Risen 2: Dark Waters. Díky nahrávce, která se dostala na Youtube, uvidíte rozhovory, souboje, kdy hrdina musí čelit přesile, střelbu, vylepšování postavy a spoustu dalšího.
© 2010-2023 Zing & Grunex
Stixxy : Mě na Gothicu příběh velmi baví, je pravda, že dost úkolů se opakuje, ale nestalo se mi, že bych se u Gothiců po příběhové stránce nudil, naopak. Pro mě je pořád lepší otevřený svět s " nudnými" questy než koridorová rubačka typu Arcanie. Bojový systém byl zejména za dob Gothicu jedna docela obtížný a také mě stálo hodně úsilí si na něj zvyknout. S každým dalším dílem už však byl více user-friendly.
Mě zas na Gothicích a Risenovi štval bojový systém na který jsem si nemohl zvyknout, prostě mi neseděl.
Tady to asi nebude jiné, vypadá to pěkně ale co z toho když se mi to bude blbě hrát, spíš se těším na TES: Skyrim
Mě na Goticích štve hlavně příběh. Většinou tuny nezáživných úkolů, jdi tam, přines to, vymlať ono. To se nemůže s top RPG vůbec srovnávat. Proto všem Gotikům a Risenům dávám zbohem, další fail riskovat nehodlám.
Stixxy : Mě teda přijde, že Arcanie se vydala tím nejhorším možným směrem a že titul Gothic 4 ani omylem nemůže nosit. Bavila mě, to ano, ale pouze hodně krátkou dobu, než jsem se za hodně málo hodin ocitl na samotném závěru. Nejvíc mě zarazilo, že se hráč vůbec nemohl podívat do přístavního města Setariff. Je sice pěkné, že to chtějí autoři v datadisku zpřístupnit, ale u hry, která toho nabídla tak málo, bych čekal, že se do města podívám už v základní hře.
Overe, pouze ten styl. Jdes, vymlatis potvory, ziskas zkusenosti a lvl, priradis k schopnostem a jde se dal. Svet je rozdeleny na urovne, kde kdyz vsechno vymlatis, jdes dal, podobne jako v Diablu jdes z mesta do mesta. Gothic byl vzdy uplne jine kafe, proto pro me Arcanie neni Gothicem (ale ani nerikam ze je to spatna hra, dobre jsem se u ni zabavil) .
Já Gothic nesleduju, ale schválně jsem se na Arcanii podíval a s Diablem to Petasi nemá o moc víc společného než třeba TES
Takze to tu hosi chcete rict, ze srovnavate Arcanii udelanou diablo stylem (spatne to neni, ale neni to Gothic, znalci ovsem chapou) a hratelnou ukazku Risenu 2 na GC, kdy jeste zbyva minimalne pul roku do vydani (ano, neverim ze to stihnou do vanoc) ? Jo a, velkej zamerovac taky muze znamenat obri nepresnost zbrane, nebo z toho chcete sniperky styl CoD?
Stixxy: Moje řeč. Ono jim asi vadí, že v Arcanii nebyl otevřený svět. Když si nepoužíval portály tak si toho nachodil celkem dost. . ten svět byl docela velký. Pokochám se grafikou i když jdu vyšlapanou cestou. Nepotřebuju jen tak bezcílně bloudit. ja si jedu questy.
No nevím, ale moc mě to nezaujalo. Přijde mi, že Arcania se vydala lepším směrem, ale také bohužel ne zrovna ideálním
Marigold: Zkus se podívat na tu hratelnou ukázku. . jaké tam jsou bugy, ale to určitě doladí. Až na ten zaměřovač přes pul obrazky, který je dělaný jak pro casual hráče to celkem ujde.
GamerCZ1: ?
toto a vic najdete na mim blogu tu na zingu ! vidno ze zing zaspava dobu
Ano ty epické bugy co jsou k vidění se vratí ke kořenum Gothic 3.
Konečně nějaká ta pořádná gamesa " na piráta" …ne, že by teda žádný nebyly, akoráte vzhledem k tomu, od koho to bude tak by to mohla být kvalitka Navíc Risen byl krásnej a úžasně povedenej návrat ke kořenům Gothicu
vypadá to dost dobře….