Prvním a nejdůležitějším cílem bylo pro oba týmy zjistit, co přesně od třetího dílu Modern Warfare očekávají. „Všichni jsme si sedli a povídali. Nakonec jsme dospěli k názoru, že chceme především vyprávět příběh. Chceme vyprávět dobrý příběh, aby hráči věděli, co hrají,“ řekl Schofield. „S týmem Infinity Ward se skvěle spolupracuje, viděli jsme budoucnost série stejně.“
Glen také prozradil, že Modern Warfare nebyla koncipována jako trilogie, ale bylo by divné nechávat na holičkách fanoušky tak dlouhou dobu, a proto třetí díl celý příběh uzavírá. „Chceme, aby se hráči cítili skvěle. Aby měli pocit, že něčeho dosáhli. Také příběh nebyl koncipován podle odehraných hodin, ale podle skvělého scénáře. Až pak jsme se dívali na to, kolik nám vlastně zabere.“
Největším kámenem úrazu série byla dle komunity vždy nedostatečná inovace oproti předchůdcům. Glen ale dodává, že má novinek Modern Warfare 3 více než dost. „Máme napínavý příběh, vývoj postav, skvělé dialogy. Není to inovativní v globálním poměru, ale uvnitř série jsme mnoho změnili. Často během hraní měníme styl, měníme tempo, aby se příběh nezdál moc sterilní,“ dodal Schofield.
„Samozřejmě máme i nové herní mechaniky. K některým zbraním se přistupuje jinak, mnoho inovací pramení z jejich reálného využití ve speciálních jednotkách. Veškerá nová udělátka by měla být dostupná i ve hře, včetně nového granátometu, granátů a speciálních optik pro samopaly. Velkou pozornost jsme věnovali i zvukové stránce. Pořádně jsme obnovili audio engine, takže se můžete těšit na uširvoucí výbuchy.“
„Z některých dřívějších informací víte, že jsme do multiplayeru přidali útočné balíčky. Takže si každý vybere seznam věcí, které nejvíce sedí jeho stylu hry a podobně třídám budete za svou snahu odměňováni. Máme nové herní módy, dedikované servery. Když to tak vezmete, Modern Warfare 3 je obrovská hra.“
Chystaný díl legendární série Call of Duty by tak měl být zatím nejdostupnější a nejnabušenější díl série. Nabízí bohatý obsah ze strany singleplayeru i multiplayeru a přináší i mnoho novinek. Jak kvalitních, o tom už se budeme muset přesvědčit sami.
midder: jindy zase říkají, že Sp má velkou péči. Tak jasně, že hlavní je Mp, ale bez kvalitního Sp nemůžou útočit na nejvyšší příčky v recenzích a na ty se zjevně chystají a ano, to řekli. Navíc většina propagace je zatím právě ze Sp, takže to s ním berou opravdu vážně. Přečti si Battleblog o Sp
Stixxy možná proto, že DICE vyslalo větu: " Multiplayeru jsme věnovali 90% (nebo 99%) času. " Jsem zvědavý co to bude. Jinak prej MW3 má být jako MW, což zatím tak nevypadá. Myslím muliplayer , ale uvidím. Samozřejmě kupuji, proti BF3 nic nemám, bohužel také nemám 64bit. .
Jediné co má bude inovativní, bude příběh a jeho akce, která určo bude nepřekonatelná, ale stejně jedu do bf, sry
Ghartag: Samozřejmě, že jsem myslel Belu. Jenže tys to napsal dříve, než já a já pak měl udělat edit.
Bela: MW3 a BF_ Když to tak napíšeš, tak to tak skoro vypadá. Ostatní BF nemají příběh skoro žádný nebo strašně špatně předvedený. Což by se u trojky mělo změnit
Stixxy : Okrem Teba BF3 nikto nespomína a okrem trollov nikto nehodnotí hru, ktorá ešte nevyšla.
Stixxy : pokud to má být směrováno ke mě, tak jsem o BF a jeho příběhu neřekl ani slovo, ale to by každému došlo, jen co by si to pořádně přečetl že. Ale usnadním ti to : já tam mluvím o příběhu například Metra 2033 (to o BF říkal Bela) . Pokud se podíváš na můj příspěvěk pod Overem, nenajdeš tam ani jednu zmíňku o tom …. ale ono je lepší sem napsat nějaký výkřik do tmy než si to přečíst že.
Já stále nemůžu z toho, jak tu všichni věští příběh BF3
Bela : vím, že Cpt. Price je super a příběhy Ghosta a podobných tam jsou, ale jak říkám. Nic z toho příběhu těch lidí ve mě nezůstalo, čili mě to takovým způsobem nezaujalo. Možná je to i tím, že Metro vyšlo i jako knihy a možná je to i tím, že jsem post-apokaliptický fanda, nevím. BF mám rád kvůli tomu, protože u toho jsem začínal a popravdě, neznám lepší akční hru na MP než BFko (CoD a MW jsou spíš pro ty rychlé střílení, tady to je bitva a to mi vyhovuje více – asi pozůstatky z AAO – a navíc na CoD/MW už nemám reflexi ) . Jak říkáš, jsou to rozdílné hry. Nevím, jak to lépe vyjádřit … CoD a MW je pro mě taková prázdná slupka bez využitého potenciálu (příběhového) . PS : o příběhu BFka jsem neřekl ani slovo, pouze to, že jsem si jej objednal (taková malá drobnost k tomu raději MW3 na příběh než BF) .
Ghartag : Beriem Tvoj vkus, ale ak chceš príbeh tak radšej to MW3 ako BF-ko. Ja som kpt. Pricea oslobodil už v jednotke a odvtedy som sérii verný. Mám rád komplet série, pokiaľ sa nevyskytne niečo výnimočné. A prečo u Metra áno a tu nie ? Lebo sú to diametrálne odlišné gameplaye. Každý má iný vkus, ale inak ako komplexom menejcennosti si neviem vysvetliť toto trollenie pod článkami o MW3. Ak väčšinu postujúcich hra nezaujíma, nechápem ich posty a dojemnú starostlivosť o CoD komunitu.
Over : myslím, že jsem sepsal jen to, co každému sedí v hlavě (dokonce i těm do krve přesvědčeným, že je to ultra nej na světě) . Já jakožto již starší "mladý" člověk chci prostě něco víc, než jen střílečku. Asi jsem náročnější, a le za tu dobu, co hraji hry jsem si toho užil více než dost a chci víc. Někdo by mohl namítnou, ať si zahraji RPG nebo něco jiného, ale já mám rád i příběh ve střílečkách (viz Metro 2033, Singularity, atd) .
: palec za pravdivost
Tak já Vám nevím. Když tady čtu ty věci, co kluci z IW říkají a píšou, připadá mi to stejné jako každý díl předtím. Vše je inovativní a když si to pak člověk za 60 euro koupí, zjistí, že ty inovace jsou tak zanedbatelné, že vlastně o nic nejde. Hra vypadá super, prostředí taky, ale prostě z toho mám pocit, jako bych si dal těstoviny s omáčkou UHO (univerzální hnědá omáčka) . Akorát, že pokaždé chutná o něco jinak. Jak už tady někdo říkal, počkám si na názory a recenze lidí a pokud všechny mé předpoklady budou vyvráceny, budu jedině rád, protože sem býval hodně velký fanda CoD (MW) . Proč například u Metra 2033 hraji singl a hltám každý záblesk, zákoutí, každou věc, příběh, čtu všechny poznámky a podobně a u této série prostě ten singl projdu jen proto, abych věděl jak je to dál, ale nic z toho ve mě nezůstane. Metro bych dokázal odvyprávět od začátku do konce do sebemenšího detajlu. Snad se to změní. Good luck guys.
Chci vidět, v jakém podání nám budou prezentovat "dodržení" těch slibů tentokrát.
Nový " zvukový engine" by CoDu fakt prospěl, když jsem poprvé vyzkoušel BFBC2 Betu, tak jsem zažíval neskutečnej eargasm, až na těch pár zvukových " bugů" které ve hře jsou doteď. Ale co ke grafice, tak tam mi vyhovuje ve všech směrech.
–
1) To rozšlapu.
2) Nezdá se mi tak hrozná.
3) Nějak mi přirostla k CoD srdci, bez toho starýho enginu by už to prostě nebyl CoD jak ho znám .
–
Já osobně mám rád CoD, hlavně kvůli SP, MP je ale taky fajn a ikdyž je repetitive, rád si ho s chutí na čtvrt roku zahraju .
D = troll…
Vzhledem k tomu že většina spamujete každou novinku stejnéjma sra. kama pořád dokola, tak bych si většinu zařadil do skupiny D, člověku kterej by se rád vyjádřil k oblíbene hře a pod článkem nalezne jen kupu hoven je tak trochu jedno jakej důvod vlastně mate že jste tak otravní.