Přibližně polovinu už si hráči sice rozebrali, avšak až do 12. prosince se budou rozdávat ještě dvě stovky jedinečných kombinací písmen a čísel.
Losování probíhá vždy v pondělí, přičemž každý čtvrtý vylosovaný dostane návdavkem jeden betaklíč pro svého kamaráda/ku.
Jak už bylo zmíněno, soutěž končí na začátku příštího měsíce, přičemž hry samotné bychom se měli dočkat v prvním čtvrtletí příštího roku.
Navštivte facebookové stránky Blizzardu, kde se rozdávají klíče.
Tak na Blizzconu byla jeste verze pred 5tym patchem, vzhledem k tomu ze patch 5 rozsekal momentalni betu uplne hroznym zpusobem, bych rekl, ze nic z toho co se na Blizzconu odehralo nebude pravda… ten patch je opravdu velkej a my vidime jen kousicek z toho (prvni tretinu prvniho actu) … a kdyz to tak pisu, obavam se ze D3 nevyjde ani v breznu
Souhlasím, DH vypadá hodně jako single-target hero. Jenže v Diablu je možná lepší mít hodně těch AoEček.
Co se týče DH v PvP tak lidi co ho na BlizzConu zkoušeli z něj byli hodně zklamaní, jak je skoro nepoužitelnej.
DH se musi hrat jinak, ted uz neni problem s hatred ani s discipline, nektery spelly jedno regenerujou, jiny cerpaj, takze kdyz to spravne nakombinujes, nestane se ti abys byl v pulce boje vycucanej, tak jako se to stavalo predtim, ale DH je vic situovanej na jednotlivy protivniky, nema moc AoE spellu, coz ho dela mozna slabsim na prvni pohled, ale kdyz dostane do ruky slusny zbrane, tak pak proti vetsim bossum dava docela slusnou damaz
: to je pravda, ale celkově před tím patchem byl DH prostě naprd. Hatred regenerace byla na jeho styl moc pomalá. Ty generátory mu pomohly, ale stále mě přijde oproti ostatním takový nudnější a slabší.
Jak já to chci zkusit, naštěstí nevyhraji a zahraju si to až v datu vydání! Jak já se těším
Overpowered: Tak ono se ted tezko soudi, to co tu mame je prvnich 13 lvlu, to jsou ty levely, ktery nabehas behem dvou hodin, takze nejakej Balanc se tu zatim resit neda, to bych videl az tak od 20ho lvlu…
Pozor Overe v původním Diablu existovali tanci, healeři i support a taky se občas našla parta, která byla sehraná na co největší vzájemný boost .
V Diablu by to ale bejt nemělo. Všechny classy by měly být co se týče schopnosti zabíjet enemáky nastejno. Tohle je Diablo, nejsou tanci, healeři nebo supporti, jenom DPSka a měly by být nějak vyvážený. Kdo potom bude hrát DH, když by byl použitelnej až někdy v Hellu? Prostě potřebuje buff
A nebo bude jako čarodějka z dvojky. Na začátku na piču a na konci konečná pro všechno, co nad sebou nemělo napsáno immune .
Jo, celkově byl na netu názor že DH je strašně slabej. Akorát nevím, jestli mu to extra pomohlo, ty změny v Patchi 5. Podle mě potřebuje prostě vyšší čísla.
Jo a závidím
Ja uz hraju od Beta Patche 3, ted jsem to teda po vydani Patche 5 rozjel podruhy, a libi se mi jak zlepsili predtim nepouzitelnyho Demon Huntera…
Nečekaně, ani já nemám klíč.
A já stále nic. Jak si to jako představujou