Houser se o tom rozpovídal v rozhovoru pro magazín Edge, kterému prozradil, že díky vydání relativně krátce po 11. září byli nuceni učinit několik ústupků.
„Šlo povětšinou pouze o změny kosmetického rázu. S tím bylo ostatně spojeno i několikatýdenní odložení hry, které však mělo i jiný důvod.“
„Naše newyorské kanceláře byly kousek od místa neštěstí a práce v nich se na nějaký čas stala jednoduše nemožnou. Nejen atmosféra v nich byla mizerná.“
„Co se skutečných zásahů do hry týče, změnili jsme třeba barvy policejních aut aby nepřipomínaly ty newyorské nebo jsme změnili trasy letadel, aby žádné nevypadalo jako když míří na, nebo nad budovy.“
„Taky jsme museli vypustit jednu misi, která odkazovala na teroristy, plus několik řádků dialogů a řečí v rádiích.“
To by jim teprve ti právníci dali. Už nyní mají s GTA neustálé mentální problémy
wiksis: Amíci jsou amíci, jejich mentalitu nezměníš. Myslím si, že kdyby se něco takového stalo v EU, tak by to bylo u spoustu lidí hodně živé, stejně tak, jako když vám osobně někdo umře, taky držíte smutek. Asi by jste nikomu nepoděkovali za takový hienismus… BTW proč by taky USA nestrkali do všeho nos, když to je velmoc a mohou si to dovolit.
sry za to co ted napíšu. V evropě se něco stane a amíci z toho mají srandu udělají z toho film a hru. A u nich se něco stane a hned všichni musí být smutní a hry měnit
Měli kanceláře kousek od toho a ty se jim divíš?
Vcelku pochopitelné ústupky v souvislosti s tím, že se jim stala takováhle tragédie. sk8: Kdyby jsi to zažil, tak bys mluvil jinak. Jsi mimo.
Kdyby to nebyla taková masáž tak se nic měnit nemusí. Vtomhle tu americkou přecitlivělost nechápu. Dáš příkaz, ukážeš vlajku a USA tě poslouchá. Strašný. .