Polské studio Techland si myslí, že jejich Dead Island se stal nejprodávanější novou značkou roku 2011.
„Naše kooperační zombie rubačka se stala nejprodávanější hrou, která byla vytvořena v Polsku,“ řekl s úsměvem na tváři Tomasz Gawlikowski z PR oddělení Techlandu.
„V tomto roce nebylo mnoho velkých, nových IP. Na podzim byl Dead Island a RAGE. Nepamatuji si žádnou novou značku, spíš hodně velkých pokračování. Dead Island se prodával velmi, velmi dobře.“
„Nemám přesné údaje, ale myslím, že jsme se stali pravděpodobně nejprodávanější novou značkou roku 2011,“ dodal Gawlikowski.
Dead Island, který vyšel v září pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360, byl překvapením aktuálního kalendářního roku. Titul se ihned stal nejprodávanější hrou ve Velké Británii a odolal i Deus Ex: Human Revolution.
Jeho úspěch byl zasloužen, především díky poutavému CGI traileru, jenž se zaměřil na mladou dívku na tropickém ostrově. Té nevyšla dovolená s rodiči…
Zing hodnotil Dead Island známkou 7/10, přečtěte si recenzi nebo se podívejte na video-recenzi, kde hra obdržela 8/10 od týmu Indian.
2 milióny kusů za první měsíc je super, teď už to jsou nějaké 3 milióny a po vánocích a přes ně, tak se počítá s ještě větším nárůstem. Ta hra si to určitě zaslouží
Flak88! : Protože zavést novou značku je velký risk a hlavně si to vyžaduje masivní reklamní kampaň, aby se to chytlo. Za to u pokračování je velká pravděpodobnost, že když měl úspěch (prodejní) předchozí díl, tak ho bude mít i ten další. Typický příklad je např. Call of Duty.
Tento rok byl spíše o velkolepých pokračováních. Moc nových IP nebylo, to je pravda.
to, že vychází už jen samá pokračování psali už ve score deset let nazpět
sory, nevím jak jsem tohle mohl napsat
Zaklínač 2 není nová značka, jde o pokračování
Polák a nevzpomene si na witchera 2