Uživatel nepřihlášen
 

Dojmy z Gamescom dema DayZ

Čtvrtek 14.9.2017 19:00 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Preview Preview DayZ

Survival od Bohemia Interactive stále žije, jak dokazuje malá ochutnávka nadcházející bety, kterou jsme si vyzkoušeli přímo v kancelářích vývojářů.

DayZ, kdysi nesmírně populární survival od Bohemia Interactive, je s ohledem na velmi dlouhý vývoj a zdánlivě nekonečný pobyt v sekci Early Access na Steamu kontroverzním tématem. Mnozí na hru zanevřeli ve víře, že vývoj zamrznul, ale opak je pravdou, na DayZ se čile pracuje. O tom jsem se mohl přesvědčit při hraní dema, které bylo prezentováno na letošním Gamescomu. K němu jsem se však nedostal přímo na německé výstavě. Do Kolína nad Rýnem jsme vyslali jen Filipa Němce, který neměl čas podívat se ke stánku Bohemia Interactive, a tak jsem se vydal přímo do kanceláří studia na pražském Smíchově, abych vše vynahradil. Co všechno jsem tedy viděl, zažil a slyšel?

Vesnický život

Po náhodně zvolené podobě postavy jsem se ihned objevil ve vesnici Staroje ve vnitrozemí Černarusi, přičemž je třeba podotknout, že jsem na DayZ nesáhnul už pěknou řádku měsíců. Celá řada věcí tedy byla z mého pohledu nová a neokoukaná, za což možná může i fakt, že jsem nehrál jen další alfaverzi. Gamescom demo je ve skutečnosti menší ochutnávkou verze 0.63, s níž konečně dojde na dlouho očekávanou betu. Ano, po několika letech konečně skončí období alfy, i když zatím není jasné, kdy přesně beta dorazí. PR manažer Martin Čulák mi naznačil, že vývojáři už mají určitou představu, kdy by mohla verze 0.63 vyjít, ale zatím nechtějí oznámit definitivní termín, který by se případně nemusel stihnout. Snaha neprotahovat vývoj déle, než je nezbytně nutné, však byla zjevná.



Příchod bety navíc znamená, že je vydání finální verze o poznání blíže, protože betu a verzi 1.0 má dělit mnohem kratší čas než alfu a betu. DayZ přitom setrvává tak dlouho v alfě zejména z důvodu vývoje nových technologií a enginu Enfusion, který nyní hru pohání. Po grafické stránce není vidět takový propastný rozdíl, ale prezentované demo vypadá i tak velmi dobře, hlavně v oblasti osvětlení, přičemž byl znatelný i bezproblémový výkon. Z hlediska optimalizace je na tom Enfusion očividně mnohem lépe než engine Real Virtuality, který poháněl DayZ donedávna a s nímž se můžete stále setkat v Armě 3.

Během zkoušky dema mě však zajímalo spíše to, jak se DayZ momentálně hraje. Ihned jsem se tedy vydal prošmejdit budovy ve Starojích a nalezl poměrně obvyklou výbavu - bundu, kalhoty, plechovky s limonádou, konzervy s fazolemi, obvazy nebo pořádné batohy, do nichž by se všechny nálezy vešly. Samozřejmě netrvalo dlouho a narazil jsem i na nějaké zbraně, a tak v mém inventáři brzy zářilo páčidlo, bourací kladivo nebo kuchyňský nůž. Při přehrabování vším, co jsem našel, jsem se navíc mohl seznámit s novou podobou inventáře. V jádru je podobný tomu, který byl ve hře v minulosti, možnost vybavit postavu je však nyní rozdělena do většího počtu slotů, přičemž se mi vše zdálo o něco přehlednější, i když jsem si na aktuální inventář a zacházení s předměty musel chvíli zvykat.

„Gamescom demo je ve skutečnosti menší ochutnávkou verze 0.63, s níž konečně dojde na dlouho očekávanou betu.“

Vy jste se zase kochal, že jo pane přeživší

Jakmile jsem prolezl několik domů, už jsem měl tu čest dívat se do prohnilých očí laxně stojícího zombíka. Poměrně záhy jsem tedy měl možnost si trochu zabojovat. Zprvu jsem ale neměl munici do pušky, kterou jsem našel, a tak jsem dal přednost zbraním pro boj zblízka, abych rázem viděl, že se postava nyní při boji pohybuje a chová mnohem přirozeněji. Animace zkrátka udělaly obrovský krok kupředu, což jsem pozoroval třeba na odlišném chování různých zbraní. Snaha o rozkuchání zombíka kuchyňským nožem tak vypadá odlišně než třeba pokus máchat kolem sebe páčidlem jako Gordon Freeman. Nejde přitom jen o boj, postava se lépe pohybuje i v případě, že je zraněná, nebo když spadne z určité výšky. Pryč je stav vídaný v Armě 3, kdy padající postava dopadne ve stoje jako solný sloup. Nyní stačí skok ze schodů nebo z jiného vyvýšeného prostoru a postava následně docela realisticky poklekne a zapře se rukama o zem. Tvůrci by však animace padání chtěli ještě zlepšit. A jen tak pro zajímavost, na vývoji DayZ se podílí i člověk, který pracoval na animacích v Mafii 2.



Jednou z novinek je také výdrž (stamina), díky níž nemůžete běhat, jak dlouho chcete. Tento prvek by navíc měl zvýhodnit využívání vozidel, na které však v demu nedošlo, pokud nepočítám prolézání a otevírání dveří několika vraků při snaze najít v jejich útrobách něco užitečného. I zacházení s výdrží musí člověk trochu přivyknout, což platí také o pozicích rukou, v nichž vaše postava něco drží. Palnou zbraň kupříkladu musíte pravým tlačítkem myši nejprve pozvednout, abyste ji vůbec mohli použít, jinak ji postava drží volně podél těla, a stejně fungují zbraně pro boj zblízka.

V rukou však často budete držet i jiné věci než ty, s nimiž se dá zabíjet. V takovém případě má poloha rukou jistý význam. V jedné poloze blíže k tváři můžete mlátit kolem sebe, i když něco držíte (do budoucna se počítá s možností takto blokovat cizí údery), v druhé lze zase daný předmět použít. Když například držíte plechovku, můžete se z ní jednoduchým držením levého tlačítka myši napít, a když třímáte v rukou kuchyňský nůž, není problém se s ním oholit. Čím déle přežíváte, tím větší vousy vaší postavě rostou, a tak se jich lze tímto způsobem zbavit. I ovládání tedy prošlo určitými změnami. Většinou jsou ty změny ku prospěchu, ale občas jsem měl pocit, že jsou některé ovládací prvky i nadále vyřešeny příliš složitě.

„Animace zkrátka udělaly obrovský krok kupředu, což jsem pozoroval třeba na odlišném chování různých zbraní.“

Při hraní dema samozřejmě došlo i na střílení, a tak jsem si ze střechy policejní stanice udělal cvičný terč z několika zombíků, kteří se rádi nechali přilákat zvukem střelby z pistole. Díky ní jsem si vyzkoušel možnost vkládat celý zásobník i jednotlivé kulky, což byl právě jeden z případů, kdy jsem trochu bojoval s aktuálním ovládáním hry. Také jsem si s potěšením otestoval, že nemrtví již neprochází stěnami domů, a tak není problém je někde zavřít. Mnou nalezené zbraně však žádaly pestřejší terče, a tak jsem se začal poohlížet po zvířatech. Jako první přišel na řadu statný býk, který ale ihned utekl, což mi však nevadilo, protože bych stejně asi neměl tu sílu po tak neškodném, i když obřím tvorečkovi střílet. Vlk už byl zajímavější terč. Má muška v ten moment nebyla nejlepší, a tak jsem běžícího vlka úspěšně minul, ale aspoň jsem si vyzkoušel, jestli se nezalekne střelby. Nezaleknul. Naopak se vzepřel na všech čtyřech a začal vrčet. A já se tak dlouho kochal tím, jak krásně ta potvora cení tesáky, až jsem nestihl zareagovat ve chvíli, kdy se mě vlk pokusil zakousnout. Což se mu povedlo.



Osamocený výlet

I na prostoru jedné vesnice jsem toho mohl vidět poměrně dost, ačkoliv tvůrci toho chystají mnohem víc. Příznivce hraní o samotě jistě potěší plán na přidání offline režimu. Zatím není jasné, jestli se tak mód bude jmenovat. Stejně tak není úplně jasné, jestli i zde bude přítomný prvek permanentní smrti, po níž musíte začít tak jako tak od začátku, nebo jestli bude možné ukládat a načítat svůj postup, a tak udělat z DayZ jakousi obdobu RPG. Permanentní smrt bude pravděpodobně výchozím nastavením, v každém případě se s obdobou offline režimu počítá, takže bude možné bojovat o přežití v Černarusi i o samotě.

Něco takového se hodí v případě, že nechcete být při přežívání obtěžování jinými hráči, nebo při testování modů. DayZ hra od Bohemia Interactive, a tak se počítá s masivní podporou moddingu. Na vydání modovacích nástrojů by mělo dojít v období mezi vydáním verze 0.63 a finální verze, přičemž hru bude možné přizpůsobit v mnoha směrech. Ihned jsem si představil možnost založit si vlastní server s nějakou komunitní mapou, což určitě půjde, ale tím možnosti končit nemají. V každém případě se počítá s podporou Steam Workshopu, na němž lze jednoduše sdílet a stahovat vlastní výtvory, stejně jako s dalšími prvky Steamu v čele s achievementy. Na proticheatovací ochranu Valve Anti-Cheat (zkráceně VAC) však nedojde, tvůrci jsou zjevně spokojení s aktuální ochranou BattleEye.

„Na vydání modovacích nástrojů by mělo dojít v období mezi vydáním verze 0.63 a finální verze, přičemž hru bude možné přizpůsobit v mnoha směrech.“

Jistou specialitou by pak mohly být turnaje Survivors GameZ. V tuto chvíli není rozhodnuto o tom, jestli půjde o mód DayZ či o samostatný titul, každopádně by mělo jít o jakousi obdobu PlayerUnknown's Battlegrounds, zaměřenou především na boj hráčů. Vývojáři tak chtějí vyjít vstříc těm, které zajímají spíše PvP konflikty. A jestli si říkáte, že jde o něco navíc a že by se v Bohemia Interactive měli zaměřit v první řadě na věci, které byly kdysi dávno slíbeny v rámci zveřejněného plánu vývoje, tak i na ně dojde. Vše, co bylo kdysi v plánu, je v plánu i nadále. Jde třeba o stavbu základen, která byla v Gamescom demu naznačena přítomností stacionárních halogenových světel. Ty můžete využít v případě, že si trochu pohrajete s elektrickým vedením, při prezentaci se mluvilo i o možnosti vztyčit stany a oplocení nebo o vytvoření úložišť, kam si můžete uskladnit své věci, aby tam nějakou dobu zůstaly i v případě, že vaše postava přijde o život.

Existuje tu nicméně možnost, že všechny naplánované herní prvky nestihnou vydání verze 1.0. V takovém případě na ně dojde později a nutno říct, že cokoliv, co bude takto vydáno dodatečně, bude k dispozici zdarma všem majitelům DayZ. Nad jakoukoliv formou placeného dodatečného obsahu se momentálně neuvažuje, avšak s podporou hry i po vydání se samozřejmě počítá.



Z Bohemia Interactive jsem odešel s pocitem, že ať je zdání jakékoliv a ať je DayZ v Early Access jakkoliv dlouho, vývoj pokračuje, hra i po takové době může zdárně růst a vývojáři mají značnou důvěru v dokončení celého projektu. Boj je pokročilejší a zajímavější, prvky uživatelského rozhraní a animace vypadají o poznání lépe a i optimalizace a technická stránka dělá mnohem lepší dojem. Nemluvě o tom, že dlouho očekávaná beta už snad opravdu není daleko, i když její uvedení na Steam nejspíš ještě zabere nějaký čas. Je však otázka, jak velké následky nakonec napáchá znatelná délka vývoje. DayZ je nepochybně i nadále poměrně významný pojem, ale nemůžu se zbavit dojmu, že hlavní vlna zájmu už opadla, stejně tak by se dalo polemizovat o tom, jestli bude finální verze v době svého vydání ještě konkurenceschopná a dostatečně zajímavá, lákavá a unikátní. Snad nakonec vyjde hra, která mě vyvede z omylu.

Doprovodné screenshoty jsou pouze ilustrační a nepochází z chystané verze 0.63 ani ze samotného Gamescom dema.

DayZ na PCHodnocení hry
Těšíme se
  • na další procházky Černarusí
  • na zajímavější boj
  • na lepší animace
  • na kvalitnější technickou stránku
  • na plody moddingu
Bojíme se
  • různých následků dlouhého vývoje
  • zbytečné složitosti některých ovládacích prvků
  • že se vývoj přeci jen ještě protáhne
Shrnutí: Ochutnávka bety DayZ nasvědčuje tomu, že vývoj zdárně pokračuje, což dokládají různé novinky či lépe zpracované prvky. Stále existuje naděje, že se jednoho dne dočkáme kvalitní finální verze. Zároveň se stále nabízí otázka, jaké škody napáchal nebo teprve napáchá tak dlouhý vývoj, který navíc ještě není u konce. Nezbývá než doufat, že beta a konečná verze 1.0 bude natolik kvalitní, že dá na všechna ta léta čekání snadno zapomenout.
Na Zingu se nachází také další 2 uživatelské preview hry DayZ.
Tisk  
DayZ na PCScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ Screenshot ze hry DayZ

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Dojmy z Gamescom dema DayZ
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Drago854    A já budu jeden z těch pozitivních ... já se těším na módy ... doteď se skoro píše o skandálním průšvihu, ale počkejte, až přijdou módy . . to se zase bude psát o skandálně velkém comebacku :)Drago854drago85419747    15.9.2017 19:12 Drago854

A já budu jeden z těch pozitivních ... já se těším na módy ... doteď se skoro píše o skandálním průšvihu, ale počkejte, až přijdou módy . . to se zase bude psát o skandálně velkém comebacku :)

Krabatt    V 2K Czech přece kdysi bylo velké vyhazování lidí, psalo se o tom na netu. Už je to pár let zpátky. Taky ty nekonečný předělávky Mafie 2 a 3, přesuny obsahu do DLC, jsou tam takové náznaky.Krabattkrabatt52435    15.9.2017 17:31 Krabatt

@ odpověď na komentář od antiku:V 2K Czech přece kdysi bylo velké vyhazování lidí, psalo se o tom na netu. Už je to pár let zpátky. Taky ty nekonečný předělávky Mafie 2 a 3, přesuny obsahu do DLC, jsou tam takové náznaky.

antiku napsal: Wau DayZ přešlo do bety? :-D

:-D to tam také píše, že je to všude stejný v ČR.
Berca76, Krabatt: Jestli to jsou oni, tak je to smutný, protože dělali skvělý hry. Ale je to možný, celkem to sedí.

antiku     Wau DayZ přešlo do bety? :-D

:-D to tam také píše, že je to všude stejný v ČR.
Berca76, Krabatt: Jestli to jsou oni, tak je to smutný, protože dělali skvělý hry. Ale je to možný, celkem to sedí.
antikuantiku10022
    15.9.2017 17:09
antiku

@ odpověď na komentář od Krabatt: Wau DayZ přešlo do bety? :-D

:-D to tam také píše, že je to všude stejný v ČR.
Berca76, Krabatt: Jestli to jsou oni, tak je to smutný, protože dělali skvělý hry. Ale je to možný, celkem to sedí.

Krabatt napsal:@Berca76; @Skull55; @antiku; @Molnysh
Ten článek podle mě sedí na 2K Czech. Mluvil jsem o tom s člověkem, který mi dal tip a ten to naznačil. Sám ale nebyl autorem. Ale už jen z toho, co jste tu napsali vidíte, že to sedí prakticky na kterékoliv studio v ČR a to je docela smutné.

Krabatt    @Berca76; @Skull55; @antiku; @Molnysh
Ten článek podle mě sedí na 2K Czech. Mluvil jsem o tom s člověkem, který mi dal tip a ten to naznačil. Sám ale nebyl autorem. Ale už jen z toho, co jste tu napsali vidíte, že to sedí prakticky na kterékoliv studio v ČR a to je docela smutné.
Krabattkrabatt52435
    15.9.2017 17:01
Krabatt

@Berca76; @Skull55; @antiku; @Molnysh
Ten článek podle mě sedí na 2K Czech. Mluvil jsem o tom s člověkem, který mi dal tip a ten to naznačil. Sám ale nebyl autorem. Ale už jen z toho, co jste tu napsali vidíte, že to sedí prakticky na kterékoliv studio v ČR a to je docela smutné.

Berca76   1x   Nevim, jak starej ten clanek je, ale to co tam pise, mi prijde, ze docela sedi na 2K Czech. Resp. na doby, kdy se jeste jmenovali Illusion Softworks. Rad jsem od tama zdrhnul :)Berca76berca761993    15.9.2017 16:53 Berca76

@ odpověď na komentář od antiku:Nevim, jak starej ten clanek je, ale to co tam pise, mi prijde, ze docela sedi na 2K Czech. Resp. na doby, kdy se jeste jmenovali Illusion Softworks. Rad jsem od tama zdrhnul :)

antiku napsal:Hodně dobrý. Člověk něco takového tuší, ale ne v tak obrovským měřítku. Jen mě opravdu nenapadá o kom píše a které studio myslí. V ČR je akorát Warhorse, Bohemia Interactive a SCS software. Jediný kdo mě napadá a na koho to celkem sedí je Keen Software House se svým Space Engineers. Ale ti nemají za sebou moc her. Chtělo to víc upřesnit, vypsat pěkný list jmen a odstěhovat se :( Takto je to dost nevypovídající.

Virus    Nechápu, jak někdo ještě stále může být nadšen z neustálé úpravy Alfa stádia hry po tak dlouhé době vývoje. :lala: Za tu dobu by ta hra měla být už venku, kdyby to měl někdo schopný v rukou. DayZ už svůj čas dávno promarnilo, tak to vidím já.Virusvirus7406    15.9.2017 16:32 Virus

Nechápu, jak někdo ještě stále může být nadšen z neustálé úpravy Alfa stádia hry po tak dlouhé době vývoje. :lala: Za tu dobu by ta hra měla být už venku, kdyby to měl někdo schopný v rukou. DayZ už svůj čas dávno promarnilo, tak to vidím já.

Skull55    Zajímavé čtení.Skull55skull5532542    15.9.2017 13:55 Skull55

@ odpověď na komentář od Krabatt:Zajímavé čtení.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Krabatt napsal:Před nějakou dobou jsem četl tenhle článek popisující vývoj her v českých studiích. Myslím, že dobře ilustruje, proč tahle hra dodnes není dokončená. Asi se netýká přímo této konkrétní hry, ale bavil jsem: :D

odkaz ]

Molnysh    Já jsem teda uvažoval nad Bohemkou, protože ta už za sebou nějaké úspěchy má, velikostí by se mohla podobat tomu, co popisuje, ale nepamatuji si, že bych zaznamenal nějaké články o manažerských rošádách. Navíc mě teda ani nenapadá, který z projektů byl průšvih ...krom DayZ :-DMolnyshmolnysh46429    15.9.2017 13:40 Molnysh

@ odpověď na komentář od antiku:Já jsem teda uvažoval nad Bohemkou, protože ta už za sebou nějaké úspěchy má, velikostí by se mohla podobat tomu, co popisuje, ale nepamatuji si, že bych zaznamenal nějaké články o manažerských rošádách. Navíc mě teda ani nenapadá, který z projektů byl průšvih ...krom DayZ :-D

antiku napsal:Hodně dobrý. Člověk něco takového tuší, ale ne v tak obrovským měřítku. Jen mě opravdu nenapadá o kom píše a které studio myslí. V ČR je akorát Warhorse, Bohemia Interactive a SCS software. Jediný kdo mě napadá a na koho to celkem sedí je Keen Software House se svým Space Engineers. Ale ti nemají za sebou moc her. Chtělo to víc upřesnit, vypsat pěkný list jmen a odstěhovat se :( Takto je to dost nevypovídající.

Molnysh    O okoho jde? Já to bohužel nepoznal, víš o tom něco více? Každopádně díky za odkaz, fakt zajímavý článek.Molnyshmolnysh46429    15.9.2017 13:36 Molnysh

@ odpověď na komentář od Krabatt:O okoho jde? Já to bohužel nepoznal, víš o tom něco více? Každopádně díky za odkaz, fakt zajímavý článek.

Krabatt napsal:Před nějakou dobou jsem četl tenhle článek popisující vývoj her v českých studiích. Myslím, že dobře ilustruje, proč tahle hra dodnes není dokončená. Asi se netýká přímo této konkrétní hry, ale bavil jsem: :D

odkaz ]

TheDrifT3r_Cz   1x   Mám dojem, že jsem někde na fóru četl, že ohledně konzolí to bude ohlášeno potom, co se beta dostane na PC.TheDrifT3r_Czthedrift3r_cz25751    15.9.2017 12:58 TheDrifT3r_Cz

Mám dojem, že jsem někde na fóru četl, že ohledně konzolí to bude ohlášeno potom, co se beta dostane na PC.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

unholyU    bylo receno ze to vyjde na xbox ale nic se nedeje nemate nejake info?unholyUunholyu38320    15.9.2017 12:24 unholyU

bylo receno ze to vyjde na xbox ale nic se nedeje nemate nejake info?

antiku   1x   Hodně dobrý. Člověk něco takového tuší, ale ne v tak obrovským měřítku. Jen mě opravdu nenapadá o kom píše a které studio myslí. V ČR je akorát Warhorse, Bohemia Interactive a SCS software. Jediný kdo mě napadá a na koho to celkem sedí je Keen Software House se svým Space Engineers. Ale ti nemají za sebou moc her. Chtělo to víc upřesnit, vypsat pěkný list jmen a odstěhovat se :( Takto je to dost nevypovídající.antikuantiku10022    15.9.2017 09:16 antiku

@ odpověď na komentář od Krabatt:Hodně dobrý. Člověk něco takového tuší, ale ne v tak obrovským měřítku. Jen mě opravdu nenapadá o kom píše a které studio myslí. V ČR je akorát Warhorse, Bohemia Interactive a SCS software. Jediný kdo mě napadá a na koho to celkem sedí je Keen Software House se svým Space Engineers. Ale ti nemají za sebou moc her. Chtělo to víc upřesnit, vypsat pěkný list jmen a odstěhovat se :( Takto je to dost nevypovídající.

Krabatt napsal:Před nějakou dobou jsem četl tenhle článek popisující vývoj her v českých studiích. Myslím, že dobře ilustruje, proč tahle hra dodnes není dokončená. Asi se netýká přímo této konkrétní hry, ale bavil jsem: :D

odkaz ]

klesla    Pěkné počtení :D nicméně jelikož se o tuto hru moc nezajímám, ale vím, že je ve vývoji, zajímalo by mě zdali se počítá i s konzolemi.kleslaklesla5004    15.9.2017 07:37 klesla

Pěkné počtení :D nicméně jelikož se o tuto hru moc nezajímám, ale vím, že je ve vývoji, zajímalo by mě zdali se počítá i s konzolemi.

Krabatt   2x   Před nějakou dobou jsem četl tenhle článek popisující vývoj her v českých studiích. Myslím, že dobře ilustruje, proč tahle hra dodnes není dokončená. Asi se netýká přímo této konkrétní hry, ale bavil jsem: :D

odkaz ]
Krabattkrabatt52435
    15.9.2017 05:50
Krabatt

Před nějakou dobou jsem četl tenhle článek popisující vývoj her v českých studiích. Myslím, že dobře ilustruje, proč tahle hra dodnes není dokončená. Asi se netýká přímo této konkrétní hry, ale bavil jsem: :D

odkaz ]

midder    "Těsně" vedle? ^_^middermidder8295    15.9.2017 02:07 midder

@ odpověď na komentář od Strec:"Těsně" vedle? ^_^

Strec napsal:Jen moje teorie: Protože tohle jim už neudělá takovou reklamu jako nový projekt Argo. Navíc ty peníze byli z nějakého fondu na kulturu a bylo by blby to dávat do hry, která je už zafinancovaná a stále není hotová (navíc nevím jestli tam nešlo i o to, že projekt by měl být pro veřejnost tedy nerýžovatelný) . Jinak řečeno, pochlubit se dalším zafinancováním a neukázat smysluplný výsledek by byla ještě horší negativní reklama než zbytečné Argo, které splnilo podmínky fondu.

Berca76   4x   Chapu spravne, ze ty screeny jsou z toho legendarniho novyho enginu? Ja jen ze to vypada jak 10 let stara hra dle (ne) kvality textur, nasvetleni atd. Ovladani je porad jak na gume od spodaru, laguje to jako svine, animace legracni...
Koncept te hry je super. Strasne me bavilo chodit po velke mape a bat se odkud to prileti. Ale po nejakych 3
letech, kdy to porad vypada stejne strasne a neumetelsky jsem tak nejak ztratil trpelivost. Vzhledem k tomu, kolik hral vydelala, meli prostredky na to najmou armadu lidi, kteri by byli schopni to dotahnout do nejakyho slusnyho a koukatelnyho konce.
Vysledek je ale porad strasnej a byla by mi hanba se ted pod to podepsat. Opravdu by me zajimalo, co se deje v pozadi vyvoje.
Berca76berca761993
    14.9.2017 21:12
Berca76

Chapu spravne, ze ty screeny jsou z toho legendarniho novyho enginu? Ja jen ze to vypada jak 10 let stara hra dle (ne) kvality textur, nasvetleni atd. Ovladani je porad jak na gume od spodaru, laguje to jako svine, animace legracni...
Koncept te hry je super. Strasne me bavilo chodit po velke mape a bat se odkud to prileti. Ale po nejakych 3
letech, kdy to porad vypada stejne strasne a neumetelsky jsem tak nejak ztratil trpelivost. Vzhledem k tomu, kolik hral vydelala, meli prostredky na to najmou armadu lidi, kteri by byli schopni to dotahnout do nejakyho slusnyho a koukatelnyho konce.
Vysledek je ale porad strasnej a byla by mi hanba se ted pod to podepsat. Opravdu by me zajimalo, co se deje v pozadi vyvoje.

Malcolm    Jasně proč ne, pokud se to nebude hrát tak na ho*no jak v alphe tak se k tomu možná i vrátím. Hmm a to jsem si řikal že se už na vývoj vykvajzli.Malcolmmalcolm8346    14.9.2017 20:33 Malcolm

Jasně proč ne, pokud se to nebude hrát tak na ho*no jak v alphe tak se k tomu možná i vrátím. Hmm a to jsem si řikal že se už na vývoj vykvajzli.

zebrostroj74    Jinými slovy už se to konečně bude nechat hrát, ale ještě to dlouho nebude ono. Takovej upřímnější Duke Nukem Forever/No Man's Sky počesku :Dzebrostroj74zebrostroj7473044    14.9.2017 19:52 zebrostroj74

Jinými slovy už se to konečně bude nechat hrát, ale ještě to dlouho nebude ono. Takovej upřímnější Duke Nukem Forever/No Man's Sky počesku :D

Strec    Jen moje teorie: Protože tohle jim už neudělá takovou reklamu jako nový projekt Argo. Navíc ty peníze byli z nějakého fondu na kulturu a bylo by blby to dávat do hry, která je už zafinancovaná a stále není hotová (navíc nevím jestli tam nešlo i o to, že projekt by měl být pro veřejnost tedy nerýžovatelný) . Jinak řečeno, pochlubit se dalším zafinancováním a neukázat smysluplný výsledek by byla ještě horší negativní reklama než zbytečné Argo, které splnilo podmínky fondu.Strecstrec4311    14.9.2017 19:35 Strec

@ odpověď na komentář od Anciabl:Jen moje teorie: Protože tohle jim už neudělá takovou reklamu jako nový projekt Argo. Navíc ty peníze byli z nějakého fondu na kulturu a bylo by blby to dávat do hry, která je už zafinancovaná a stále není hotová (navíc nevím jestli tam nešlo i o to, že projekt by měl být pro veřejnost tedy nerýžovatelný) . Jinak řečeno, pochlubit se dalším zafinancováním a neukázat smysluplný výsledek by byla ještě horší negativní reklama než zbytečné Argo, které splnilo podmínky fondu.

Anciabl napsal:Nějak nechápu proč peníze radši nedali do tohodle než do Arga která je totální zbytečnost

Anciabl   11x   Nějak nechápu proč peníze radši nedali do tohodle než do Arga která je totální zbytečnostAnciablanciabl21472    14.9.2017 19:06 Anciabl

Nějak nechápu proč peníze radši nedali do tohodle než do Arga která je totální zbytečnost

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (12026 příspěvků), Call of duty WW II cz titulky (7 příspěvků), Humble bundle -vše sem (586 příspěvků), PSN v ČR (5 příspěvků), Budoucnost GTA série + GTA V / VI ve VR ? Názory (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7043 příspěvků), Assassin's Creed Origins (4 příspěvky), No One Lives Forever 3 (aneb další přání otcem myšlenky) (2 příspěvky), Resident Evil (4 příspěvky), ovladač na volant (3 příspěvky), SpellForce 3 (1 příspěvek)

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ancestors Legacy – dojmy z hraní

Půl roku před vydáním vypadá tato real-time strategie pro PC a Xbox One více než nadějně!

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Star Wars: Battlefront 2 – The Last Jedi Season aneb krok správným směrem

Co všechno nabízí první várka bezplatného dodatečného obsahu pro Battlefront 2 a co se od vydání stihlo zlepšit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Escape Room – úniková hra

Průšvih. Máte 60 minut na vyřešení problému, jinak jste v loji. Uspějete, nebo skončíte v poli poražených?

 
 
 
The Surge: A Walk in the Park DLC

Zatím jediné příběhové DLC The Surge láká na výlet do zábavního parku. Zažijeme akční jízdu na horské dráze, na kterou dlouho nezapomeneme?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC