Uživatel nepřihlášen

Profil uživatele Bruce Wayne

Bruce Wayne Bruce WayneUživatel je online

Muž, 22 let, České Budějovice
Registrován od 1.12.2013

LEVEL 36
LEVEL 369k
9409
LEVEL 379.5k
?

Poslat soukromou zprávu  

http://bruce-wayne.zing.cz/ (blog na Zingu) http://steamcommunity.com/profiles/76561198052124857/

Vítejte na mém profilu!

Jmenuji se Bruce Wayne – jsem miliardář, playboy a filantrop.

Jsem vlastníkem firmy zvané Wayne Enterprises – tedy blog zde na zingu... Píši zde recenze, články a další možné. Ale co píšu to píšu, baví mě to a rád debatuji :-) . Mám svůj názor a rád se o něj dělím.

Jsem hráč co vyrostl spíše na konzoli a to na PS One a PS2… PS3 vystřídali rovnou dva počítače a nyní to kombinuji s hraním na PS4.

"I made a promise on the grave of my parents that I would rid this city of the evil that took their lives"

Tak jo...

Myslím, že nemá cenu vypisovat co všechno mne baví… Zjistil jsem, že poslední dobou se to dost často mění protože vychází stálé nové a nové věci. U her se však stejně pokusím něco vypsat. Vypsal bych nějaký ten žebříček, ale určit jeho pořadí bych musel svést velký souboj sám se sebou…

Mezi mé nejoblíbenější herní díla patří: Batman Arkham Universe, Série Metal Gear Solid, Mass Effect, Zaklínač, Resident Evil/Biohazard a takový jeho odkaz The Evil Within, Crysis, The Last of Us, Uncharted, Max Payne, Bioshock, Deus Ex, Assassin's Creed, Until Dawn… Takže vidíte je toho vážně dost a i víc co jsem zde nenapsal (třeba Old Schoolovky). Samozřejmě to není ani nijak seřazené – vypsal jsem hry co mi zrovna prošli hlavou. Rád hry kupuji a jsem krabičkář…

Z knih a komiksů: nejraději preferuji Batmana, Zaklínače, Pána prstenů, Metro 203_ a jiné.

Filmy a seriály: U filmů se též nejde nějak rozhodnout… Jsou jich kvanta, ale mezi ty nej patří Bondovky, Tarantinovky (žánry sámy o sobě), mafiánské filmy, Sci-fi/Fantasy, Horory, nebo filmy o přežití v postapo světě (Mad Max). V seriálech už však mám svůj Top č. 1 a tím je Britský seriál Červený Trpaslík! A pak už se to veze na The Walking DEAD, Gotham, Dexter, Preacher, Lucifer, South Park, Arrow, Spartacus a stovka dalších. Taky dost ujíždim na trilogii Evil Dead a jeho seriálová verze je dost velkým překvápkem...

"We have been here before. We watch your petty world slumbering. You cannot defy the cold of our steel. You can only surrender."

- King of the Wild Hunt

Muzika: Vyrůstal jsem na německé kapele RAMMS+EIN a na starých klasikách ze staré školy jako Deep Purple, AC/DC, Black Sabbath (Ozzy), Rob Zombie a jiné. Též do mých klasik spadá i Johnny Cash. Preferuji tedy Rock, Metal, Rock 'n' Roll a bla bla bla… Hodně časů strávím při poslechu Soundtracků – Hanz Zimmer a Two Steps from Hell mluví za vše.

Přátelé mě znají pod přezdívkou ScarFace nebo CHUCK... Především jako ScarFace_V8 – ScarFace protože mám hodně rád tento film a V8 protože mám rád Americké osmi-válcové motory.

Můj stroj. A ne – nemyslím Batmobile...

CPU: AMD A8 3870 3.0GHz Black Edition

GPU: AMD Radeon HD 7850 DC2 2GB DDR5

Deska: Gigabyte GA-A75M-UD2H

RAM: Kingston 8GB DDR3

Zdroj: Seasonic 500W

"I'm going to show the Arkham Knight what happens when he messes with my city!"

Tímto bych to chtěl zakončit... Pokud si mě chcete přidat do přátel – přidejte a přidám taky... Budu jenom rád...

Tak Ádios.

Hraju na:
PCPC
PS4PS4
PS3PS3
PS2PS2
PS

Top hry podle uživatele Bruce Wayne

Assassin's Creed: Origins10/10
Wolfenstein 2: The New Colossus10/10
The Evil Within 210/10
Uncharted: The Lost Legacy10/10
Mass Effect: Andromeda10/10
Horizon: Zero Dawn10/10
Resident Evil 710/10
Mafia 310/10
Zaklínač 3: Divoký hon - O víně a krvi10/10
Doom10/10
Uncharted 4: A Thief's End10/10
Rise of the Tomb Raider10/10
Assassin's Creed: Syndicate10/10
Zaklínač 3: Divoký hon - Srdce z kamene10/10
Uncharted: The Nathan Drake Collection10/10
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain10/10
Mad Max10/10
Until Dawn10/10
Batman: Arkham Knight10/10
Zaklínač 3: Divoký hon10/10
Wolfenstein: The Old Blood10/10
Resident Evil: Revelations 210/10
The Order: 188610/10
Life is Strange10/10
Resident Evil HD10/10
Assassin’s Creed Unity: Dead Kings DLC10/10
The Crew10/10
Assassin’s Creed: Unity10/10
Assassin’s Creed: Rogue10/10
The Evil Within10/10
Middle-earth: Shadow of Mordor10/10
Wolfenstein: The New Order10/10
Metal Gear Solid: Ground Zeroes10/10
South Park: The Stick of Truth10/10
Ryse: Son of Rome10/10
Assassin’s Creed 4: Black Flag10/10
Killzone: Shadow Fall10/10
Batman: Arkham Origins10/10
The Wolf Among Us10/10
The Last of Us10/10
29/2934-01m.jpg10/10
39/3926-injustice.jpg10/10
10/1094-bioshock-infinite.jpg10/10
5/577-metal_gear_solid_rising_xbox_360.jpg10/10
38/3840-crysis3.jpg10/10
39/3933-dead-space3.jpg10/10
29/2998-farcry3.jpg10/10
37/3761-ac3.jpg10/10
36/3685-re6.jpg10/10
3/328-max-payne3.jpg10/10
20/2009-masseffect3.jpg10/10
9/940-bat2-1280.jpg10/10
20/2006-tes-skyrim.jpg10/10
29/2959-mgs-hd-obal.jpg10/10
0/62-rage.jpg10/10
4/437-deus-ex.jpg10/10
1/150-zaklinac2.jpg10/10
0/19-crysis2.jpg10/10
2/298-boxshot_uk_large.jpg10/10
0/28-dead-space-2-obal.jpg10/10
0/10-mafia-2.jpg10/10
2/295-boxshot_uk_large.jpg10/10
3/320-boxshot_uk_large.jpg10/10
5/584-boxshot_us_large.jpg10/10
0/88-boxshot_uk_large.jpg10/10
3/334-mirrors-edge-obal.jpg10/10
5/530-boxshot_uk_large.jpg10/10
5/580-boxshot_us_large.jpg10/10
2/290-boxshot_uk_large.jpg10/10
19/1999-resi4.jpg10/10
5/536-boxshot_us_large.jpg10/10
15/1516-max-payne2-obal.jpg10/10
63/6304-detroit-102.jpg10/10
Zobrazit více

Přátelé uživatele Bruce Wayne

Kdo má uživatele Bruce Wayne mezi přáteli

Nástěnka uživatele Bruce Wayne

Vzkaz pro uživatele Bruce Wayne
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
shifty205    Wolf: Tak v nějaké jiném videu z toho kanálu psal že je dost možný že Arkham Knight je Jason Todd tak nevím.shifty205shifty20525266    24.6.2014 18:24 shifty205

Wolf: Tak v nějaké jiném videu z toho kanálu psal že je dost možný že Arkham Knight je Jason Todd tak nevím.

FireWolf    shifty: Hm, video super a že by byl Nightwing záporák? To by tam už rovnou mohl být Red Hood :D
Batman: No, až na děsnou kvalitu videa (myslím zvuku, kdy dabing tam nešel skoro vůbec slyšet) to vypadá celkem dobře. I když já mám radši takové komornější filmy s Batmanem (Mask of Phantasm třeba) .
FireWolffirewolf28784
    24.6.2014 17:44
FireWolf

shifty: Hm, video super a že by byl Nightwing záporák? To by tam už rovnou mohl být Red Hood :D
Batman: No, až na děsnou kvalitu videa (myslím zvuku, kdy dabing tam nešel skoro vůbec slyšet) to vypadá celkem dobře. I když já mám radši takové komornější filmy s Batmanem (Mask of Phantasm třeba) .

Bruce Wayne    Pánové... Víte už o tomhle? [ odkaz ] ... Myslím, že už jsem o tom psal v jednom komentu, ale informací není nikdy dost :-D... Má se to odehrávat ještě před Arkham Asylum :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    24.6.2014 15:06 Bruce Wayne

Pánové... Víte už o tomhle? [ odkaz ] ... Myslím, že už jsem o tom psal v jednom komentu, ale informací není nikdy dost :-D... Má se to odehrávat ještě před Arkham Asylum :-)

shifty205    Wolf: Já jen skoro každej den koukám na ten kanál. :-Dshifty205shifty20525266    24.6.2014 14:51 shifty205

Wolf: Já jen skoro každej den koukám na ten kanál. :-D

FireWolf    shifty: Sakra, kam na takové videa chodíš? :D Po práci se musím mrknout :DFireWolffirewolf28784    24.6.2014 14:50 FireWolf

shifty: Sakra, kam na takové videa chodíš? :D Po práci se musím mrknout :D

Bruce Wayne    Zase nějaký informace - Pevně věřím, že to bude na ten Leden :-) ... Jinak s těmi obleky - z Nolanových filmů nejsou špatný, ale zase by si nemohl otáčet hlavou (vtip) :-D ... Každopádně bych bral aspoň jeden ve stylu toho Kevlarového jako mívá v komiksech nebo původních hrách... :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    24.6.2014 14:13 Bruce Wayne

Zase nějaký informace - Pevně věřím, že to bude na ten Leden :-) ... Jinak s těmi obleky - z Nolanových filmů nejsou špatný, ale zase by si nemohl otáčet hlavou (vtip) :-D ... Každopádně bych bral aspoň jeden ve stylu toho Kevlarového jako mívá v komiksech nebo původních hrách... :-)

shifty205   2x   Už jsi viděl [ odkaz ] ? Ty DLC zní zajímavě a obleky z Nolanových filmů to je můj sen. :-Dshifty205shifty20525266    24.6.2014 14:00 shifty205

Už jsi viděl [ odkaz ] ? Ty DLC zní zajímavě a obleky z Nolanových filmů to je můj sen. :-D

Bruce Wayne    Já jsem taky krabičkář... Když přijdou kamarádi tak tu obdivují mojí sbírku... K těm informacím - že jsem podal zbytečně mnoho informací na které jsi se neptal, protože jsem si tu větu špatně přečetl (myslel jsem, že tě zajímají ceny :-D )
Jinak já mám u obou her jak u Zaklínače tak u Batmana domluvené, že až oznámí sběratelku tak mi automaticky předělají před-objednávku :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    12.6.2014 12:19
Bruce Wayne

Já jsem taky krabičkář... Když přijdou kamarádi tak tu obdivují mojí sbírku... K těm informacím - že jsem podal zbytečně mnoho informací na které jsi se neptal, protože jsem si tu větu špatně přečetl (myslel jsem, že tě zajímají ceny :-D )
Jinak já mám u obou her jak u Zaklínače tak u Batmana domluvené, že až oznámí sběratelku tak mi automaticky předělají před-objednávku :-D

FireWolf    Jo, já ji chtěl strašně moc, ale dávat tolik peněz si právě teď nemůžu dovolit, takže smůla. Aspoň že i ta základní verze má tolik bonusů :D Jo, viděl jsem tu cenu na Originu a chvilku o tom přemýšlel... :D Možná si pak spíš koupím krabičku do sbírky. Příliš mnoho informací k DA? O Dragon Age není nikdy příliš mnoho informací 8-) :-D Napadlo mě, že bych si koupil sběratelu Batmana, ale jestli tu vůbec bude k dostání.FireWolffirewolf28784    12.6.2014 11:51 FireWolf

Jo, já ji chtěl strašně moc, ale dávat tolik peněz si právě teď nemůžu dovolit, takže smůla. Aspoň že i ta základní verze má tolik bonusů :D Jo, viděl jsem tu cenu na Originu a chvilku o tom přemýšlel... :D Možná si pak spíš koupím krabičku do sbírky. Příliš mnoho informací k DA? O Dragon Age není nikdy příliš mnoho informací 8-) :-D Napadlo mě, že bych si koupil sběratelu Batmana, ale jestli tu vůbec bude k dostání.

Bruce Wayne    Jojo... Zaklínače musím mít - mám ve svém herním obchodě domluvené, že až oznámí sběratelku tak mi to automaticky přehodí... Myslím, že mám na ní celkem slušný nárok když jsem si to byl předobjednat hned při oznámení... Ale co mě děsí je ta cena jakou napařila Cenega - 3. 699Kč? ... Se zbláznily? ... Dvojka Zaklínače byla za 2. 400, - a trojka v Polsku je taky za nějakých 2. 300, -... Kdyby u toho zůstal Comgad taky by to tak stálo, ale řekl bych, že Cenega na tom chce slušně vydělat... :shock: ... :-(
Jinak dvojku DA mám v krabičce... Ty já preferuju před elektronickou podobou a jinak je k dostání za 499, - a na Originu je (Nevím jestli to je akce) je za 6 Euro... :-D
Aha - Příliš mnoho informací k DA na, které ses ani neptal... Špatně jsem si to přečetl :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    11.6.2014 19:41
Bruce Wayne

Jojo... Zaklínače musím mít - mám ve svém herním obchodě domluvené, že až oznámí sběratelku tak mi to automaticky přehodí... Myslím, že mám na ní celkem slušný nárok když jsem si to byl předobjednat hned při oznámení... Ale co mě děsí je ta cena jakou napařila Cenega - 3. 699Kč? ... Se zbláznily? ... Dvojka Zaklínače byla za 2. 400, - a trojka v Polsku je taky za nějakých 2. 300, -... Kdyby u toho zůstal Comgad taky by to tak stálo, ale řekl bych, že Cenega na tom chce slušně vydělat... :shock: ... :-(
Jinak dvojku DA mám v krabičce... Ty já preferuju před elektronickou podobou a jinak je k dostání za 499, - a na Originu je (Nevím jestli to je akce) je za 6 Euro... :-D
Aha - Příliš mnoho informací k DA na, které ses ani neptal... Špatně jsem si to přečetl :-DKomentář byl autorem naposledy upraven 11.6.2014 19:49

Původní verze před úpravami:Jojo... Zaklínače musím mít - mám ve svém herním obchodě domluvené, že až oznámí sběratelku tak mi to automaticky přehodí... Myslím, že mám na ní celkem slušný nárok když jsem si to byl předobjednat hned při oznámení... Ale co mě děsí je ta cena jakou napařila Cenega - 3. 699Kč? ... Se zbláznily? ... Dvojka Zaklínače byla za 2. 400, - a trojka v Polsku je taky za nějakých 2. 300, -... Kdyby u toho zůstal Comgad taky by to tak stálo, ale řekl bych, že Cenega na tom chce slušně vydělat... :shock: ... :-(
Jinak dvojku DA mám v krabičce... Ty já preferuju před elektronickou podobou a jinak je k dostání za 499, - a na Originu je (Nevím jestli to je akce) je za 6 Euro... :-D

FireWolf    Jo, já taky dal jednu hru do steamu a pak nešla odstranit, ale už ani nevím, jak jsem to nakonec vyřešil. Tuším jsem smazal nějaký soubor ve složce se steamem. Mě se nelíbí Origin, kde jdou koupit jen hry od EA a Uplay taky nemám moc rád. Steam jsem dřív nepoužíval, ale pak jsem se jednou nachomýtl ke slevám a ejhle, chytilo mě to :D Ono je to druh ochrany, ale jak píšeš, piráti ji vždycky prolomí. CD Projekt RED podpořím a koupím si jejich hry (Zaklínač 3 i Cyberpunk 2077) , ale tam bych zrovna ocenil nějakou verzi se steamem. Chci krabicovku do své sbírky a asi nepůjde aktivovat na steamu, což mě mrzí (chci totiž sbírat achivementy :D) . Ale tak nakonec asi koupím krabičku i na steamu (podobně, jak jsem to udělal i u Batmanů nebo Dragon Age Ultimate edici) . Tu dvojku jsi kupoval krabičku nebo jen klíč? Já ji taky chtěl, ale nevím, jaká je optimální cena pro mě :D Protože jsem ji dohrál jen jednou a to celkem z donucení.FireWolffirewolf28784    11.6.2014 19:28 FireWolf

Jo, já taky dal jednu hru do steamu a pak nešla odstranit, ale už ani nevím, jak jsem to nakonec vyřešil. Tuším jsem smazal nějaký soubor ve složce se steamem. Mě se nelíbí Origin, kde jdou koupit jen hry od EA a Uplay taky nemám moc rád. Steam jsem dřív nepoužíval, ale pak jsem se jednou nachomýtl ke slevám a ejhle, chytilo mě to :D Ono je to druh ochrany, ale jak píšeš, piráti ji vždycky prolomí. CD Projekt RED podpořím a koupím si jejich hry (Zaklínač 3 i Cyberpunk 2077) , ale tam bych zrovna ocenil nějakou verzi se steamem. Chci krabicovku do své sbírky a asi nepůjde aktivovat na steamu, což mě mrzí (chci totiž sbírat achivementy :D) . Ale tak nakonec asi koupím krabičku i na steamu (podobně, jak jsem to udělal i u Batmanů nebo Dragon Age Ultimate edici) . Tu dvojku jsi kupoval krabičku nebo jen klíč? Já ji taky chtěl, ale nevím, jaká je optimální cena pro mě :D Protože jsem ji dohrál jen jednou a to celkem z donucení.

Bruce Wayne    Skusil jsem dát do steamu Resident Evil 5... Moc jsem si nepomohl neboť je tam pouze jako odstranitelný zástupce a ani ho přes to nemůžu stáhnout... :-D
Stejnak jsou ti klienti úplně k ničemu a jeden je otravnější než druhý... Neřeknu když to dají do Multiplayerové hry, ale v SinglePayerovce je to zbytečný... Možná, že jim jde o zamezení pirátění, ale oni to vždycky prolomí... CD Project RED už to ani neřeší a to je takové studio, které když podpoříš tak to ještě zahřeje u srdce :-)
Mass Effect jsem měl celou trilogii nedávno rozehranou... Zkoušel jsem to na šílenou obtížnost a i se povedlo a sejvy jsem taky ihned zálohoval... U Dragon Age mě to tolik nedráždí - bohužel vlastním pouze dvojku když jsem využil akce za 299, - (byla krize :-D ) ... Jinak Batmana taky můžu hrát pořád, ale ty Tréninky :nah: :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    11.6.2014 18:58
Bruce Wayne

Skusil jsem dát do steamu Resident Evil 5... Moc jsem si nepomohl neboť je tam pouze jako odstranitelný zástupce a ani ho přes to nemůžu stáhnout... :-D
Stejnak jsou ti klienti úplně k ničemu a jeden je otravnější než druhý... Neřeknu když to dají do Multiplayerové hry, ale v SinglePayerovce je to zbytečný... Možná, že jim jde o zamezení pirátění, ale oni to vždycky prolomí... CD Project RED už to ani neřeší a to je takové studio, které když podpoříš tak to ještě zahřeje u srdce :-)
Mass Effect jsem měl celou trilogii nedávno rozehranou... Zkoušel jsem to na šílenou obtížnost a i se povedlo a sejvy jsem taky ihned zálohoval... U Dragon Age mě to tolik nedráždí - bohužel vlastním pouze dvojku když jsem využil akce za 299, - (byla krize :-D ) ... Jinak Batmana taky můžu hrát pořád, ale ty Tréninky :nah: :-D

FireWolf    Hm, to já měl normální krabičku s Asylum i City (to jsem kupoval, jak hned vyšlo) a u jedné hry šel ten kód dát na Steam a u druhé jsem musel poslat dopis do Warner Bros (ehm, mail :D) A pak i přes nějaký speciální program jsem si našel savy z GfWL a ty převedl do Steamu, takže super :D (I když i tak jsem si obě dvě hry zahrál znovu :D) . Mě se stalo, že jsem měl hromadu zálohovaných savů a pak se mě pokazil externí pevný disk, kde byly, takže nemám zálohy her do Mass Effect ani Dragon Age, což opravdu naštve :angry: Ale do Batmana to zas tak nevadí, toho si vždycky s chutí znovu zahraju.FireWolffirewolf28784    11.6.2014 18:21 FireWolf

Hm, to já měl normální krabičku s Asylum i City (to jsem kupoval, jak hned vyšlo) a u jedné hry šel ten kód dát na Steam a u druhé jsem musel poslat dopis do Warner Bros (ehm, mail :D) A pak i přes nějaký speciální program jsem si našel savy z GfWL a ty převedl do Steamu, takže super :D (I když i tak jsem si obě dvě hry zahrál znovu :D) . Mě se stalo, že jsem měl hromadu zálohovaných savů a pak se mě pokazil externí pevný disk, kde byly, takže nemám zálohy her do Mass Effect ani Dragon Age, což opravdu naštve :angry: Ale do Batmana to zas tak nevadí, toho si vždycky s chutí znovu zahraju.

Bruce Wayne    Mám Asylum v edici BEST GAME a Robin/ Edici City a ani jedno nemám pod steamem... Když jsem chtěl dát hru do služby steam tak ani nebyla v nabídce a ruční hledání jsem nezkoušel... Nechtěl jsem se v tom vrtat - nevím co to udělá... :nah:
Já taky zálohuju co můžu - sejvy na Těžké obtížnosti nebo hry co na sebe navazují uloženýma pozicema... Krom toho blbého Live... :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    11.6.2014 18:07
Bruce Wayne

Mám Asylum v edici BEST GAME a Robin/ Edici City a ani jedno nemám pod steamem... Když jsem chtěl dát hru do služby steam tak ani nebyla v nabídce a ruční hledání jsem nezkoušel... Nechtěl jsem se v tom vrtat - nevím co to udělá... :nah:
Já taky zálohuju co můžu - sejvy na Těžké obtížnosti nebo hry co na sebe navazují uloženýma pozicema... Krom toho blbého Live... :-D

FireWolf    No, už to nemá GfWL, přešlo to všechno na steam a lidi, kteří neměli GOTY, ji automaticky dostali (a já taky patřím mezi ty šťastlivce :D) . Jo, proto si já u některých her zálohuju savy, hlavně u těch, kde si jich cením :D Ono by bylo blbé, kdyby měl Batman stejný dolet jako v City, když je to město o dost větší teď :D Ale vypadá to, že ovládání bude zase lepší, což mě jen těší a fakt ta hra bude totálně super! :D Trailer na DI2 se mě taky líbil, takový neobyčejný a neskutečně vtipný :DFireWolffirewolf28784    11.6.2014 17:55 FireWolf

No, už to nemá GfWL, přešlo to všechno na steam a lidi, kteří neměli GOTY, ji automaticky dostali (a já taky patřím mezi ty šťastlivce :D) . Jo, proto si já u některých her zálohuju savy, hlavně u těch, kde si jich cením :D Ono by bylo blbé, kdyby měl Batman stejný dolet jako v City, když je to město o dost větší teď :D Ale vypadá to, že ovládání bude zase lepší, což mě jen těší a fakt ta hra bude totálně super! :D Trailer na DI2 se mě taky líbil, takový neobyčejný a neskutečně vtipný :D

Bruce Wayne    Nejvíce právě u tohohle mě štve, že to má GfWL - tudíž když třeba přeinstaluju Windows tak automaticky přijdu o sejvy... Nevadí mi to opět hrát na Těžkou obtížnost ani znova sbírat Hádankářovi trofeje, ale vadí mi právě tohle :-D
Jinak pohyby postav se změnily i ve více hrách... Např v AC: U (které sice letos za plnou cenu vynechám) - tam ten hlavní hrdina už nemá takový ty tvrdé pohyby a postava je mrštnější... :-D
Letos jsou aspoň některé hry na, které se dá těšit - FarCry 4 si myslím, že bude hodně dobré :-)
A taky mě dost pobavil trailer na Dead Island 2 :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    11.6.2014 14:26
Bruce Wayne

Nejvíce právě u tohohle mě štve, že to má GfWL - tudíž když třeba přeinstaluju Windows tak automaticky přijdu o sejvy... Nevadí mi to opět hrát na Těžkou obtížnost ani znova sbírat Hádankářovi trofeje, ale vadí mi právě tohle :-D
Jinak pohyby postav se změnily i ve více hrách... Např v AC: U (které sice letos za plnou cenu vynechám) - tam ten hlavní hrdina už nemá takový ty tvrdé pohyby a postava je mrštnější... :-D
Letos jsou aspoň některé hry na, které se dá těšit - FarCry 4 si myslím, že bude hodně dobré :-)
A taky mě dost pobavil trailer na Dead Island 2 :-D

FireWolf    Jo, já to psal i u toho traileru, že to létání vypadalo líp a že létal o dost dýl, než to šlo v City. Nakonec jsme to dali oba dva, ale i tak jsem u toho hodně nadával :DFireWolffirewolf28784    11.6.2014 13:32 FireWolf

Jo, já to psal i u toho traileru, že to létání vypadalo líp a že létal o dost dýl, než to šlo v City. Nakonec jsme to dali oba dva, ale i tak jsem u toho hodně nadával :D

Bruce Wayne    Dostaly jsme výzvu - trochu jsme si potrpěly, zanadávaly a když už to tak po 20-tém pokusu vypadalo beznadějné - najednou se to povedlo :-D V podstatě to stačí pořád opakovat a dbát na rady...
V tom AK v GP traileru mi ten gliding připadal o dost snažší a postava o něco lehčí... Nebo spíš tedy svižnější - bylo to vidět už i při tom Fear Takedown :-)
Bruce Waynebruce-wayne24219
    11.6.2014 10:19
Bruce Wayne

Dostaly jsme výzvu - trochu jsme si potrpěly, zanadávaly a když už to tak po 20-tém pokusu vypadalo beznadějné - najednou se to povedlo :-D V podstatě to stačí pořád opakovat a dbát na rady...
V tom AK v GP traileru mi ten gliding připadal o dost snažší a postava o něco lehčí... Nebo spíš tedy svižnější - bylo to vidět už i při tom Fear Takedown :-)

FireWolf    :D Jo, Amíci jsou zvláštní lidé... :D A ty Augmented Reality tréninky jsem taky neměl moc rád. První 4 jsem splnil s prstem v nose a ty další 4 byly zase extrémně těžké :D Doteď mi zní v uších "augmented reality failed" :DFireWolffirewolf28784    11.6.2014 08:46 FireWolf

:D Jo, Amíci jsou zvláštní lidé... :D A ty Augmented Reality tréninky jsem taky neměl moc rád. První 4 jsem splnil s prstem v nose a ty další 4 byly zase extrémně těžké :D Doteď mi zní v uších "augmented reality failed" :D

Bruce Wayne    No tak to společenství jsem myslel spíš proti vývojářům, že to všechno nemůžou házet na krk Jokerovi :-D
Harley má schopnosti dobrý a není to to jediné co má dobrý... Bacha dobrý je za tři - dejme tomu výborný až chvalitebný :-D ... Spíš bych místo schopností dal, že má velké odhodlání zabít netopýra, ale když se dostal Batman do zajetí tak byl dezorientován... To už pak bylo jednoduché mu dát bassebalkou po palici :-D
Ohledně toho Ratingu máš pravdu - v USA mají úplně jiné myšlení jak mi Evropané... U nich je celkem normální, že Amík dokáže bez problému i zmagořit... Po pravdě Amíci jsou v podstatě s prominutím 'blbci' dám takový malý příklad "Amík si koupil karavan s tempomatem... Jednou s ním vyjel a už byl unaven - tak si nastavil tempomat a šel si vařit do kuchyně... Na tož se, ale karavan vyboural... Co udělal Amík? Zažaloval firmu... Spor sice nevyhrál protože tempomat není automat" :-D :-D :-D
Ohledně výzev - sám jsem zvědav jaká bude ovladatelnost vozidla natož pak při výzvách... Výkon jsem již psal v blogu, ale dále jsem si tam všiml klapek na odpor vzduchu takže hra bude taky hodně sázet na reálnější fyziku... A výzvy na sekundy jsem taky vážně moc nemusel, ale u čeho jsem se vztekal snad nejvíc byly ty tréninky v Arkham City když jsi musel třeba proletět skrze tu chodbu :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    11.6.2014 00:10
Bruce Wayne

No tak to společenství jsem myslel spíš proti vývojářům, že to všechno nemůžou házet na krk Jokerovi :-D
Harley má schopnosti dobrý a není to to jediné co má dobrý... Bacha dobrý je za tři - dejme tomu výborný až chvalitebný :-D ... Spíš bych místo schopností dal, že má velké odhodlání zabít netopýra, ale když se dostal Batman do zajetí tak byl dezorientován... To už pak bylo jednoduché mu dát bassebalkou po palici :-D
Ohledně toho Ratingu máš pravdu - v USA mají úplně jiné myšlení jak mi Evropané... U nich je celkem normální, že Amík dokáže bez problému i zmagořit... Po pravdě Amíci jsou v podstatě s prominutím 'blbci' dám takový malý příklad "Amík si koupil karavan s tempomatem... Jednou s ním vyjel a už byl unaven - tak si nastavil tempomat a šel si vařit do kuchyně... Na tož se, ale karavan vyboural... Co udělal Amík? Zažaloval firmu... Spor sice nevyhrál protože tempomat není automat" :-D :-D :-D
Ohledně výzev - sám jsem zvědav jaká bude ovladatelnost vozidla natož pak při výzvách... Výkon jsem již psal v blogu, ale dále jsem si tam všiml klapek na odpor vzduchu takže hra bude taky hodně sázet na reálnější fyziku... A výzvy na sekundy jsem taky vážně moc nemusel, ale u čeho jsem se vztekal snad nejvíc byly ty tréninky v Arkham City když jsi musel třeba proletět skrze tu chodbu :-D

FireWolf    Jo, každý měl vlastní důvod, to ale neznamená, že se nemohli na tu jednu noc spojit a jít všichni po něm. I když je pravda, že by potřebovali vůdce, který je konečně v Arkham Knight. Freeze opravdu není záporák jak píšeš, ale spíš taková smutná postava a to se mi na něm líbí. Když si vezmeš, že dokonce i Harley dokázala zajmout Batmana, tak to ukazuje na její velké... schopnosti, ehm 8-) Snad ta hra bude víc i osobnější, že se člověk vcítí do něj a bude tam plno dramatických chvil :-) Já kdysi četl, že rating se bere v USA až moc vážně, ale nevím, co je na tom pravdy. Jo, Nigmu mám rád :D Jak se vždycky vzteká, když uhodneš nějakou těžší hádanku :D Akorát se bojím hádanek s Batmobilem, protože takový druh úkolů typu: dojeď někam během x sekund nemám rád.FireWolffirewolf28784    10.6.2014 23:17 FireWolf

Jo, každý měl vlastní důvod, to ale neznamená, že se nemohli na tu jednu noc spojit a jít všichni po něm. I když je pravda, že by potřebovali vůdce, který je konečně v Arkham Knight. Freeze opravdu není záporák jak píšeš, ale spíš taková smutná postava a to se mi na něm líbí. Když si vezmeš, že dokonce i Harley dokázala zajmout Batmana, tak to ukazuje na její velké... schopnosti, ehm 8-) Snad ta hra bude víc i osobnější, že se člověk vcítí do něj a bude tam plno dramatických chvil :-) Já kdysi četl, že rating se bere v USA až moc vážně, ale nevím, co je na tom pravdy. Jo, Nigmu mám rád :D Jak se vždycky vzteká, když uhodneš nějakou těžší hádanku :D Akorát se bojím hádanek s Batmobilem, protože takový druh úkolů typu: dojeď někam během x sekund nemám rád.

Bruce Wayne    Ohledně spojenectví v AC - Joker je na vtípky a je takovej nevyspitatelnej takže žádná důvěra, Penguinovi šlo o jeho kolekci, Freezovi zase o manželku, Two-Faceovi zase o zákon jeho mince a Nigmovi přece o to, že je 'Better than you' a jeho hádanky... Bylo jasné, že by se nespojil ani jeden z nich (i když Freezovi o to ani nešlo... Pouze o manželku - záporák je akorát v tom jakým způsobem jedná při záchraně manželky) ... Batman většinu však potupil a tak baží po pomstě... Náhle se, ale objeví tajemný padouch, který jim naslibuje hory doly a že nejlepší bude aby se spojily... Takhle nějak to vidím já :-)
Rating by prodejům moc neuškodil si myslím... Stejnak na něj nikdo nekouká :-D Však tento Batman vypadá, že přinese nějaké ty hororové prvky 8-)
Když to takhle shrnu tak vždycky hlavním záporákem vedlejších úkolů byl Nigma :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    10.6.2014 22:29
Bruce Wayne

Ohledně spojenectví v AC - Joker je na vtípky a je takovej nevyspitatelnej takže žádná důvěra, Penguinovi šlo o jeho kolekci, Freezovi zase o manželku, Two-Faceovi zase o zákon jeho mince a Nigmovi přece o to, že je 'Better than you' a jeho hádanky... Bylo jasné, že by se nespojil ani jeden z nich (i když Freezovi o to ani nešlo... Pouze o manželku - záporák je akorát v tom jakým způsobem jedná při záchraně manželky) ... Batman většinu však potupil a tak baží po pomstě... Náhle se, ale objeví tajemný padouch, který jim naslibuje hory doly a že nejlepší bude aby se spojily... Takhle nějak to vidím já :-)
Rating by prodejům moc neuškodil si myslím... Stejnak na něj nikdo nekouká :-D Však tento Batman vypadá, že přinese nějaké ty hororové prvky 8-)
Když to takhle shrnu tak vždycky hlavním záporákem vedlejších úkolů byl Nigma :-D

FireWolf    Hej, já to mě přesně tak, jak ty. Taky jsem čuměl :shock: jak ty lidi v těch autech bez mrknutí oka vraždil :D A pak jsem podruhé uslyšel to s tím control cosi a došlo mi to... :D Rating by zvýšit mohli, ale to by pak prodeje bohužel nebyly tak velké a o to jim jde především (což je celkem jasné) . Scarecrow je můj oblíbený záporák, hlavně v seriálu Batman TAS byl super a mám ho rád, je celkem originální (vyvolá v lidech jejich největší noční můru a díky tomu se buď zblázní nebo sám zabije) . To s Jokerem jsou výmluvy, no, ale i tak mě to nevadí. Protože jak se tam zmínil, tak smrt Jokera odstartovala to vše, co se bude v AK dít. Mohl by tam mít i Batman nějaké noční můry ze smrti svého úhlavního nepřítele. Já si říkal už v City, že proč se ti záporáci prostě na tu jednu noc nespojí proti Batmanovi a nezabijí ho. Vždyť si tam tak létal kolem nich a oni zápasili mezi sebou :gun:FireWolffirewolf28784    10.6.2014 22:05 FireWolf

Hej, já to mě přesně tak, jak ty. Taky jsem čuměl :shock: jak ty lidi v těch autech bez mrknutí oka vraždil :D A pak jsem podruhé uslyšel to s tím control cosi a došlo mi to... :D Rating by zvýšit mohli, ale to by pak prodeje bohužel nebyly tak velké a o to jim jde především (což je celkem jasné) . Scarecrow je můj oblíbený záporák, hlavně v seriálu Batman TAS byl super a mám ho rád, je celkem originální (vyvolá v lidech jejich největší noční můru a díky tomu se buď zblázní nebo sám zabije) . To s Jokerem jsou výmluvy, no, ale i tak mě to nevadí. Protože jak se tam zmínil, tak smrt Jokera odstartovala to vše, co se bude v AK dít. Mohl by tam mít i Batman nějaké noční můry ze smrti svého úhlavního nepřítele. Já si říkal už v City, že proč se ti záporáci prostě na tu jednu noc nespojí proti Batmanovi a nezabijí ho. Vždyť si tam tak létal kolem nich a oni zápasili mezi sebou :gun:

Bruce Wayne    Aby tomu nakonec nezměnily Rating z 16+ na 18+ (I když by to tomu neuškodilo) ... Myslím, že Scarecrow taky bude mít obrovskou základnu fanoušků - taky se poprvé objevil teprve rok po Jokerovi :-) ... V nových komiksech se taky vyskytuje celkem často, ale hlavním v AK asi nebude - spíš bude ten, který ty všechny zapletený do vzpoury proti Batmanovi bude držet po hromadě a postará se o vylidnění města... Jak bylo zmíněno v tom rozhovoru, že to původně nešlo protože do toho nějak zasáhl Joker (Výmluvy - mohli se vzbouřit a Jokera do toho netahat) :-D
Ale to můžeme pouze spekulovat... Arkham série s námi nejednou vyšplouchla :-D
Ještě k tomu traileru - Když jsem viděl jak tam bombarduje ty auťáky tak jsem si říkal "Proboha co to je? ... On už i vraždí? " (Moje první shlédnutí) ... V druhém shlédnutím už jsem nepřeslechl to "Unmanned control remotely" :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    10.6.2014 21:41
Bruce Wayne

Aby tomu nakonec nezměnily Rating z 16+ na 18+ (I když by to tomu neuškodilo) ... Myslím, že Scarecrow taky bude mít obrovskou základnu fanoušků - taky se poprvé objevil teprve rok po Jokerovi :-) ... V nových komiksech se taky vyskytuje celkem často, ale hlavním v AK asi nebude - spíš bude ten, který ty všechny zapletený do vzpoury proti Batmanovi bude držet po hromadě a postará se o vylidnění města... Jak bylo zmíněno v tom rozhovoru, že to původně nešlo protože do toho nějak zasáhl Joker (Výmluvy - mohli se vzbouřit a Jokera do toho netahat) :-D
Ale to můžeme pouze spekulovat... Arkham série s námi nejednou vyšplouchla :-D
Ještě k tomu traileru - Když jsem viděl jak tam bombarduje ty auťáky tak jsem si říkal "Proboha co to je? ... On už i vraždí? " (Moje první shlédnutí) ... V druhém shlédnutím už jsem nepřeslechl to "Unmanned control remotely" :-D

FireWolf    Jo, Scarecrow snad bude hlavním záporákem nebo snad stejně důležitým jako Arkham Knight. Jen se bojím, aby to nedopadlo jak u Origins s Black Mask :D Třeba by mohl být hlavní záporák Scarecrow a jeho jakoby velitel armády Arkham Knight, uvidíme. To s tím vývojem je super, aspoň se plně ukáže síla PC platformy a nebude omezována konzolemi. Já doufám, že ten díl bude opravdu hodně temný a napínavý a Batman snad dostane i pořádně zabrat a sáhne si na dno svých sil. Jak v tom jednom rozhovoru řekl jeden z tvůrců hry, že na ten konec jen tak nezapomeneme, tak mě na to navnadil :DFireWolffirewolf28784    10.6.2014 21:04 FireWolf

Jo, Scarecrow snad bude hlavním záporákem nebo snad stejně důležitým jako Arkham Knight. Jen se bojím, aby to nedopadlo jak u Origins s Black Mask :D Třeba by mohl být hlavní záporák Scarecrow a jeho jakoby velitel armády Arkham Knight, uvidíme. To s tím vývojem je super, aspoň se plně ukáže síla PC platformy a nebude omezována konzolemi. Já doufám, že ten díl bude opravdu hodně temný a napínavý a Batman snad dostane i pořádně zabrat a sáhne si na dno svých sil. Jak v tom jednom rozhovoru řekl jeden z tvůrců hry, že na ten konec jen tak nezapomeneme, tak mě na to navnadil :D

Bruce Wayne    Však je letos 75 výročí vzniku Batmana tak to mohli vydat na jeho počest ještě letos... Ale zase můžeme být rádi, že nemusíme čekat do 80 výročí :-D
Ten Scarecrow - tohle potkat jen tak na silnici tak běžim pro nějakou pálku nebo motorovku s myšlenkou, že začala apokalypsa... Mohl by být rád, že bych neseděl v autě jinak bych ho automaticky přejel :-D Na druhou stranu to určitě přidá na temnosti a atmosféře a myslím, že to byla správná volba přivést ho na post... Hlavního? ? ? ... Záporáka hry...
Myslím, že o Zaklínačovi a Batmanovi už můžeme říkat Next gen neboť jsou pouze pro nové konzole... A co je ještě důležitější - četl jsem, že obě tyto hry vznikají na každou platformu zvlášť takže PC nebude limitováno výkonem konzole (Nemám však nic proti konzolím) :-)
Bruce Waynebruce-wayne24219
    10.6.2014 20:44
Bruce Wayne

Však je letos 75 výročí vzniku Batmana tak to mohli vydat na jeho počest ještě letos... Ale zase můžeme být rádi, že nemusíme čekat do 80 výročí :-D
Ten Scarecrow - tohle potkat jen tak na silnici tak běžim pro nějakou pálku nebo motorovku s myšlenkou, že začala apokalypsa... Mohl by být rád, že bych neseděl v autě jinak bych ho automaticky přejel :-D Na druhou stranu to určitě přidá na temnosti a atmosféře a myslím, že to byla správná volba přivést ho na post... Hlavního? ? ? ... Záporáka hry...
Myslím, že o Zaklínačovi a Batmanovi už můžeme říkat Next gen neboť jsou pouze pro nové konzole... A co je ještě důležitější - četl jsem, že obě tyto hry vznikají na každou platformu zvlášť takže PC nebude limitováno výkonem konzole (Nemám však nic proti konzolím) :-)

FireWolf    Dobrý obrázek :D Jo, já to vidím tak, že Zaklínač a Batman budou opravdové nextgen hry a budou pecky. Od Batmobilu jsem nic nečekal a o to víc mě překvapil. Jen škoda, že tu hru odsunuli, už bych si ji chtěl zahrát :D A k tomu Scarecrowovi - jo, vypadal nějak divně, třeba se Batman zase nadýchal jeho plynu, jak to má v oblibě :DFireWolffirewolf28784    10.6.2014 20:26 FireWolf

Dobrý obrázek :D Jo, já to vidím tak, že Zaklínač a Batman budou opravdové nextgen hry a budou pecky. Od Batmobilu jsem nic nečekal a o to víc mě překvapil. Jen škoda, že tu hru odsunuli, už bych si ji chtěl zahrát :D A k tomu Scarecrowovi - jo, vypadal nějak divně, třeba se Batman zase nadýchal jeho plynu, jak to má v oblibě :D

Bruce Wayne    Vypadá to výborně... U traileru jsem slintal jak malé děcko nad bonbóny... Spolu se Zaklínačem to bude herní masakr všech dob a ten Batmobile! ! ... Trailer mě uspokojil... Aspoň tedy na chvíli :-D E3 taky přinesla spoustu novinek, ale tyhle dvě hry jsou pro mě prioritou...
Hlavně ten Scarecrow vypadal celkem zlej... Nevím jestli to mohlo být účinky plynu nebo to tak má - vypadá jako by dostal lepru či něco takového :-D
Jinak tohle mě celkem pobavilo [ odkaz ] :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    10.6.2014 19:33
Bruce Wayne

Vypadá to výborně... U traileru jsem slintal jak malé děcko nad bonbóny... Spolu se Zaklínačem to bude herní masakr všech dob a ten Batmobile! ! ... Trailer mě uspokojil... Aspoň tedy na chvíli :-D E3 taky přinesla spoustu novinek, ale tyhle dvě hry jsou pro mě prioritou...
Hlavně ten Scarecrow vypadal celkem zlej... Nevím jestli to mohlo být účinky plynu nebo to tak má - vypadá jako by dostal lepru či něco takového :-D
Jinak tohle mě celkem pobavilo [ odkaz ] :-DKomentář byl autorem naposledy upraven 10.6.2014 19:49

Původní verze před úpravami:Vypadá to výborně... U traileru jsem slintal jak malé děcko nad bonbóny... Spolu se Zaklínačem to bude herní masakr všech dob a ten Batmobile! ! ... Trailer mě uspokojil... Aspoň tedy na chvíli :-D E3 taky přinesla spoustu novinek, ale tyhle dvě hry jsou pro mě prioritou...
Jinak tohle mě celkem pobavilo [ odkaz ] :-D

FireWolf    Tak co říkáš na Batman AK? Taky jsi tak vrněl blahem jako já? :D Vypadalo to neskutečně dobře, jako by ještě vše vylepšili, i když jsem si myslel, že to není možné :DFireWolffirewolf28784    10.6.2014 19:02 FireWolf

Tak co říkáš na Batman AK? Taky jsi tak vrněl blahem jako já? :D Vypadalo to neskutečně dobře, jako by ještě vše vylepšili, i když jsem si myslel, že to není možné :D

Bruce Wayne    Záleží na tom kolik chceš do toho obětovat... Mě to za to stálo... Já je mám taky a oba díly mě vyšli na nějakých 1. 200, -... Jednou jsem měl spadeno na Batman Ticho - tu limitku v pevné vazbě... Jelikož když vycházela tak jako první byla představena a snad i pouze prodávaná v Praze do které se tak často nepodívám :-D a ani jsem nebyl informován o cenně, ale asi musela být hodně drahá když jí někdo na aukru prodával za 3. 200, - :-( ... Tak jsem spokojil s tou klasickou edicí, která i tak vypadá úžasně :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    3.6.2014 14:46 Bruce Wayne

Záleží na tom kolik chceš do toho obětovat... Mě to za to stálo... Já je mám taky a oba díly mě vyšli na nějakých 1. 200, -... Jednou jsem měl spadeno na Batman Ticho - tu limitku v pevné vazbě... Jelikož když vycházela tak jako první byla představena a snad i pouze prodávaná v Praze do které se tak často nepodívám :-D a ani jsem nebyl informován o cenně, ale asi musela být hodně drahá když jí někdo na aukru prodával za 3. 200, - :-( ... Tak jsem spokojil s tou klasickou edicí, která i tak vypadá úžasně :-)