Uživatel nepřihlášen

Profil uživatele Maxiiik

Maxiiik Maxiiik

Muž, 23 let, Bratislava
Registrován od 7.7.2011

LEVEL 33
LEVEL 337.5k
7807
LEVEL 348k
?

ICQ E-mail Poslat soukromou zprávu  

http://maxiiik.zing.cz/ (blog na Zingu) http://maxdesigner.eu

Moje zaluby: Weby, Webdesign, Posilovanie

Hardware: AMD Phenom II X4 965 BE | Gigabyte 970A-UD3 AM3+ | Kingston 8GB KIT DDR3 1333MHz CL9 | GIGABYTE GTX460 768MB OC | Crucial M4 128GB | WD Caviar Black 640GB | WD Caviar Red 2000GB | Fractal Design Define R4 Arctic White | Enermax PRO82+ 525W | CoolerMaster Hyper 212+ | 2x NOCTUA NF-P14-FLX

Steam: http://steamcommunity.com/id/max_com


Hraju na:
PCPC
N64

Top hry podle uživatele Maxiiik

DotA 210/10
Portal 210/10
Left 4 Dead 210/10
Team Fortress 210/10
Half-Life 2: Episode Two10/10
Half-Life 2: Episode One10/10
Half-Life 210/10
Counter-Strike10/10
Half-Life10/10
Counter-Strike: Global Offensive9/10
Killing Floor9/10
Left 4 Dead9/10
World of WarCraft: Wrath of the Lich King9/10
Portal9/10
World of WarCraft: The Burning Crusade9/10
Call of Duty 29/10
Max Payne 2: The Fall of Max Payne9/10
Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory9/10
Command & Conquer: Red Alert 29/10
StarCraft9/10
Stronghold Crusader: Extreme8/10
Unreal Tournament III8/10
Hitman: Blood Money8/10
DOOM 3: BFG Edition7/10
Mirror's Edge7/10

Přátelé uživatele Maxiiik

Kdo má uživatele Maxiiik mezi přáteli

Nástěnka uživatele Maxiiik

Vzkaz pro uživatele Maxiiik
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Chosee   1x   Já jsem ti taky psal ohledně toho, kolik kde hraje lidí a ty jsi mi tu najednou začal psát něco o reklamách atd. WTF. Tak tu ze mě nedělej blbce, nebo (tvoje oblíbené) malé děcko.Choseechosee22016    2.2.2014 18:31 Chosee

Já jsem ti taky psal ohledně toho, kolik kde hraje lidí a ty jsi mi tu najednou začal psát něco o reklamách atd. WTF. Tak tu ze mě nedělej blbce, nebo (tvoje oblíbené) malé děcko.

Maxiiik    ja som ti odpovedal na to ohladom propagacie a ty mi tu ides hned vylievat svoje city ohladom mechanizmov v lolku ktore mas rad? WTF? radsej sa ani nebudem vyjadrovat k tvojmu prispevku, lebo mi je z toho trosku trapne. chod hrat a vyser sa na to, uz nic nepis.Maxiiikmaxiiik7506    2.2.2014 17:55 Maxiiik

ja som ti odpovedal na to ohladom propagacie a ty mi tu ides hned vylievat svoje city ohladom mechanizmov v lolku ktore mas rad? WTF? radsej sa ani nebudem vyjadrovat k tvojmu prispevku, lebo mi je z toho trosku trapne. chod hrat a vyser sa na to, uz nic nepis.

Chosee    ale u lolka je podmínka, že ten dotyčný musí dát aspoň lvl 10 když pozveš frienda. A já to teda vůbec nepoužívám a je to jen malá drobnost. To spíš dota byla na oko "close" beta, každej měl XXX klíčů a chtěli aby se o tom mluvilo a chtěli donutit lidi, aby se o to více zajímali, než ten klíč dostanou. Lolko je taky zadarmo skoro úplně. Já jsem třeba do lolka neinvestoval ani korunu. A peníze nemají žádnej vliv na tvuj skil a umístění ve hře. Můžeš si tam koupit nějaký skiny, ale to je tak všechno. Navíc kupování hrdinů za herní měnu mě baví. A radši si je kupuju, než aby to bylo všechno open a ty si potkával hráče co zkoušej toho hrdinu poprvý a neuměj snim nic. Za každou hru dostáváš odměny a za ty kupuješ championy, což je celkem dobrý a lidi se aspoň za něco trochu naučej. Navíc u lolka jsou spely, který přidávají do hry víc možností a taktik, dále masteries = (talenty ve WoW) a runy. Myslim si, že systém obou MOBA her je celkem podobnej. A ani bych nechtěl mit hned ze začátku všechny herové zadarmo.Choseechosee22016    2.2.2014 15:03 Chosee

ale u lolka je podmínka, že ten dotyčný musí dát aspoň lvl 10 když pozveš frienda. A já to teda vůbec nepoužívám a je to jen malá drobnost. To spíš dota byla na oko "close" beta, každej měl XXX klíčů a chtěli aby se o tom mluvilo a chtěli donutit lidi, aby se o to více zajímali, než ten klíč dostanou. Lolko je taky zadarmo skoro úplně. Já jsem třeba do lolka neinvestoval ani korunu. A peníze nemají žádnej vliv na tvuj skil a umístění ve hře. Můžeš si tam koupit nějaký skiny, ale to je tak všechno. Navíc kupování hrdinů za herní měnu mě baví. A radši si je kupuju, než aby to bylo všechno open a ty si potkával hráče co zkoušej toho hrdinu poprvý a neuměj snim nic. Za každou hru dostáváš odměny a za ty kupuješ championy, což je celkem dobrý a lidi se aspoň za něco trochu naučej. Navíc u lolka jsou spely, který přidávají do hry víc možností a taktik, dále masteries = (talenty ve WoW) a runy. Myslim si, že systém obou MOBA her je celkem podobnej. A ani bych nechtěl mit hned ze začátku všechny herové zadarmo.

Maxiiik    ani by som nepovedal, to nemozes takto porovnavat. lol malo velmi dobre podmienky na rast to je to hlavne. neviem, na dote nikdy nefungovali mechanizmi ako na lolku a inych online free hrach ako napr. posli link kamosovy aby zacal hrat a ziskas nejake bodiky. je to uplne jednoduche na pochopenie, takze neviem naco to riesime. proste si pozri ake uspesne su webove hry aj s ich poplatkami a propagaciou a teraz si zober ze ked zoberes epicku myslienku doty, spristupnis ju verejnosti zadarmo, v zjednodusenej verzii tak co to asi spravi. ja som napriklad o dote takmer nevedel a to ju hravali v herni vedla mna ked som zacinal s cskom. az ked sme s kamosmi zacali hrat lol okolo roku 2009 tak som sa dozvedel co to vlastne ta dota bola.Maxiiikmaxiiik7506    2.2.2014 12:18 Maxiiik

ani by som nepovedal, to nemozes takto porovnavat. lol malo velmi dobre podmienky na rast to je to hlavne. neviem, na dote nikdy nefungovali mechanizmi ako na lolku a inych online free hrach ako napr. posli link kamosovy aby zacal hrat a ziskas nejake bodiky. je to uplne jednoduche na pochopenie, takze neviem naco to riesime. proste si pozri ake uspesne su webove hry aj s ich poplatkami a propagaciou a teraz si zober ze ked zoberes epicku myslienku doty, spristupnis ju verejnosti zadarmo, v zjednodusenej verzii tak co to asi spravi. ja som napriklad o dote takmer nevedel a to ju hravali v herni vedla mna ked som zacinal s cskom. az ked sme s kamosmi zacali hrat lol okolo roku 2009 tak som sa dozvedel co to vlastne ta dota bola.

Chosee    No jen si to chtěl poslat, tak ti to s nějakym spožděnim posílám. Jinak si nevybavuju, že by lolko mělo někde reklamy. A dota 1 je víc proslavená a je tu delší čas. Takže reklama by spíš hrála do karet dotě.Choseechosee22016    2.2.2014 02:51 Chosee

No jen si to chtěl poslat, tak ti to s nějakym spožděnim posílám. Jinak si nevybavuju, že by lolko mělo někde reklamy. A dota 1 je víc proslavená a je tu delší čas. Takže reklama by spíš hrála do karet dotě.

hRDLA   2x   Kolem největšího h*vna je vždy nejvíc muchhRDLAhrdla20497    2.2.2014 00:40 hRDLA

Kolem největšího h*vna je vždy nejvíc much

Maxiiik    Mna to ani moc nezaujima. ja viem uz velmi dobre o com je LoL aj Dota. jediny kriticky nazor ktory na to mozem povedat je ze ani sa necudujem ze ta hra viac ludi a vzdy aj bude. aj komercnu mainstreamovu hudbu pocuva najviac ludi ale to neznamena ze je najkvalitnejsia a ti ludia co ju pocuvaju sa v tom vyznaju. aj tie najnovsie hollywoodske filmy co nestoja za nic pozera najviac ludi a ani zdaleka nie su najlepsie. chapeme sa?Maxiiikmaxiiik7506    1.2.2014 20:33 Maxiiik

Mna to ani moc nezaujima. ja viem uz velmi dobre o com je LoL aj Dota. jediny kriticky nazor ktory na to mozem povedat je ze ani sa necudujem ze ta hra viac ludi a vzdy aj bude. aj komercnu mainstreamovu hudbu pocuva najviac ludi ale to neznamena ze je najkvalitnejsia a ti ludia co ju pocuvaju sa v tom vyznaju. aj tie najnovsie hollywoodske filmy co nestoja za nic pozera najviac ludi a ani zdaleka nie su najlepsie. chapeme sa?

Chosee    odkaz ]

to jen k těm dohadům, jak jsi chtěl, která hra má více aktivních hráčů denně, Lolko několikanásobně převyšuje dotu 2.
Choseechosee22016
    1.2.2014 14:24
Chosee

odkaz ]

to jen k těm dohadům, jak jsi chtěl, která hra má více aktivních hráčů denně, Lolko několikanásobně převyšuje dotu 2.

Maxiiik    @Chosee, a?Maxiiikmaxiiik7506    22.1.2014 19:17 Maxiiik

@Chosee, a?

Chosee    odkaz ]

Ve druhym žebříčku dota ani neni :D.
Choseechosee22016
    22.1.2014 18:45
Chosee

odkaz ]

Ve druhym žebříčku dota ani neni :D.

Maxiiik    @hRDLA :D tazko, v cs1. 6 bolo vela dobrych hracov aj ked nie az tak vela, lebo z celkoveho poctu to nie je mozno ani stvrtina. ale tych uspesnych je este podstatne menej a tak ostava kopu (tisice) dobrych hracov ktory su nedoceneny a ani sa nesnazia to niekam dotiahnut, lebo aj na to dosiahnutie uspechu treba stale 5 ludi :) bohuzial cs1. 6 uz zanika aj kvoli CS: GO, pre niekoho uz zanikla lebo uz to z daleka nie je ako kedysi. ale urcite, nejake micro uspechy sa najdu, zabudnute v minulosti. ale to najpodstatnejsie pre mna bolo to co som si okolo toho zazil a akych kamaratov na cely zivot som si nasiel, spomienky nadovsetko :-) dik za opytanie :-Dodkaz ] ked tak...Maxiiikmaxiiik7506    6.12.2013 00:04 Maxiiik

@hRDLA :D tazko, v cs1. 6 bolo vela dobrych hracov aj ked nie az tak vela, lebo z celkoveho poctu to nie je mozno ani stvrtina. ale tych uspesnych je este podstatne menej a tak ostava kopu (tisice) dobrych hracov ktory su nedoceneny a ani sa nesnazia to niekam dotiahnut, lebo aj na to dosiahnutie uspechu treba stale 5 ludi :) bohuzial cs1. 6 uz zanika aj kvoli CS: GO, pre niekoho uz zanikla lebo uz to z daleka nie je ako kedysi. ale urcite, nejake micro uspechy sa najdu, zabudnute v minulosti. ale to najpodstatnejsie pre mna bolo to co som si okolo toho zazil a akych kamaratov na cely zivot som si nasiel, spomienky nadovsetko :-) dik za opytanie :-Dodkaz ] ked tak...

hRDLA   2x   4200 hodin v CS? Tak to doufám že jsi alespoň držitel nějakého titulu.hRDLAhrdla20497    5.12.2013 23:27 hRDLA

4200 hodin v CS? Tak to doufám že jsi alespoň držitel nějakého titulu.

CZconnor   4x   Ok jses linej dik za svoje vysvetleni.CZconnorczconnor20481    23.9.2013 00:08 CZconnor

Ok jses linej dik za svoje vysvetleni.

Maxiiik    ak to nechapes tak mas bohuzial smolu :nah: nic v zlom.Maxiiikmaxiiik7506    23.9.2013 00:05 Maxiiik

ak to nechapes tak mas bohuzial smolu :nah: nic v zlom.

CZconnor   1x   Jak primitivni ? To mi vysvetli.CZconnorczconnor20481    22.9.2013 23:52 CZconnor

Jak primitivni ? To mi vysvetli.

Blizz    Velký fanoušek VelveBlizzblizz6524    18.8.2013 12:09 Blizz

Velký fanoušek Velve

Maxiiik    @CZconnor ako pre koho ;-)Maxiiikmaxiiik7506    17.8.2013 19:13 Maxiiik

@CZconnor ako pre koho ;-)

CZconnor   8x   Tak spatne hodnoceni na tak skvele hry :-(CZconnorczconnor20481    17.8.2013 12:48 CZconnor

Tak spatne hodnoceni na tak skvele hry :-(

MORTHSIR   6x   Koukam mas nerva , co ? he . . neboj nebudu te trapit chlapecku papaMORTHSIRmorthsir17268    30.7.2013 22:06 MORTHSIR

Koukam mas nerva , co ? he . . neboj nebudu te trapit chlapecku papa

Maxiiik    Tak naco potom hodnotis ked to je lidem sumak? ja to hodnotenie davam pre seba, pripadne ludom ktory sa s tym hodnotenim stotoznuju. Ty si myslis ze mna zaujima aky si spravis obrazok ty alebo nejake primitivne deti ktore na tychto hrach ficia? Tak potom si dobre mimo, vidno ze moje ciny stoja daleko za tvojou hranicou chapania, ked si v hlave spajas taketo nezmysli. A vobec, co ta nuti sem pisat, koho to zaujima? Kolko mas preboha rokov. Kazdopadne som mojim hodnotenim psychicky narusil uz viac ludi (deti) z tohto portalu, cize nemas pravdu. A ani tebe to sumak rozhodne neni inac by si sem nepisal kraviny.Maxiiikmaxiiik7506    30.7.2013 22:03 Maxiiik

Tak naco potom hodnotis ked to je lidem sumak? ja to hodnotenie davam pre seba, pripadne ludom ktory sa s tym hodnotenim stotoznuju. Ty si myslis ze mna zaujima aky si spravis obrazok ty alebo nejake primitivne deti ktore na tychto hrach ficia? Tak potom si dobre mimo, vidno ze moje ciny stoja daleko za tvojou hranicou chapania, ked si v hlave spajas taketo nezmysli. A vobec, co ta nuti sem pisat, koho to zaujima? Kolko mas preboha rokov. Kazdopadne som mojim hodnotenim psychicky narusil uz viac ludi (deti) z tohto portalu, cize nemas pravdu. A ani tebe to sumak rozhodne neni inac by si sem nepisal kraviny.

MORTHSIR   6x   Mel by sis uvedomit, ze to jestli das te a tamte hre tolik a tolik, je lidem sumak a nikoho tim nenastves jak jsi mel zrejme v umyslu, ma to totiz opacny efekt a kazdy si otobe udela obrazek sam, musim rict ze nic lichotiveho to o tobe nevypovida. Ja to s tebou myslim dobre, nesnazim se o flame, mozna me nekdy v budoucnu jeste podekujes, zda se ti to v hlave da do poradku...mir s tebouMORTHSIRmorthsir17268    30.7.2013 17:54 MORTHSIR

Mel by sis uvedomit, ze to jestli das te a tamte hre tolik a tolik, je lidem sumak a nikoho tim nenastves jak jsi mel zrejme v umyslu, ma to totiz opacny efekt a kazdy si otobe udela obrazek sam, musim rict ze nic lichotiveho to o tobe nevypovida. Ja to s tebou myslim dobre, nesnazim se o flame, mozna me nekdy v budoucnu jeste podekujes, zda se ti to v hlave da do poradku...mir s tebou

Maxiiik    @MORTHSIR ty tiez :)Maxiiikmaxiiik7506    30.7.2013 17:28 Maxiiik

@MORTHSIR ty tiez :)

MORTHSIR   4x   Maxiiik: Ty mas velkej mindrak, cece...takove hnusne zaujate hodnoceni se jen tak nevidi.... .MORTHSIRmorthsir17268    30.7.2013 14:23 MORTHSIR

Maxiiik: Ty mas velkej mindrak, cece...takove hnusne zaujate hodnoceni se jen tak nevidi.... .

Maxiiik    No prave, este ze nepatrim medzi tych ktory ich naozaj hodnotia. A vacsina ludi ktory ich prave hodnoti vlastne iba vyjadruje svoju radost, tak isto ja vyjadrujem svoje sklamanie, resp. moj nazor. Aj ty mas svoj nazor na urcite veci ktore vidis predbezne alebo nemas moznost k ich obsahu. Akurat ich nezverejnujes na zingu, ja som svoje nazory ktore som zverejnil formou hodnotenia odvovodnil o par komentov nizsie.Maxiiikmaxiiik7506    1.7.2013 23:42 Maxiiik

No prave, este ze nepatrim medzi tych ktory ich naozaj hodnotia. A vacsina ludi ktory ich prave hodnoti vlastne iba vyjadruje svoju radost, tak isto ja vyjadrujem svoje sklamanie, resp. moj nazor. Aj ty mas svoj nazor na urcite veci ktore vidis predbezne alebo nemas moznost k ich obsahu. Akurat ich nezverejnujes na zingu, ja som svoje nazory ktore som zverejnil formou hodnotenia odvovodnil o par komentov nizsie.

Andrea   8x   Maxiiik jo hodne lidi hodnoti jeste hry co nevyjdou, ale je to fakt divnej zpusob.Andreaandrea14123    1.7.2013 23:05 Andrea

Maxiiik jo hodne lidi hodnoti jeste hry co nevyjdou, ale je to fakt divnej zpusob.

Maxiiik    llumpu, Hral som vela hier ktore boli prepadak ale aj napriek tomu som ich tu nehodnotil, preto ze ich neuspech je zvycajne vseobecne znamy. Konkretne tieto hry som si sem pridal z toho dovodu aby vsetci vedeli ze podla mojho nazoru prave tieto hry nepatria medzi tie nejlepsie.

Andrea a potom ze preco je tu moznost hodnotit hry ktore este nevysli, kukni sa kolko ludi ich ohodnotilo.
Maxiiikmaxiiik7506
    1.7.2013 22:48
Maxiiik

llumpu, Hral som vela hier ktore boli prepadak ale aj napriek tomu som ich tu nehodnotil, preto ze ich neuspech je zvycajne vseobecne znamy. Konkretne tieto hry som si sem pridal z toho dovodu aby vsetci vedeli ze podla mojho nazoru prave tieto hry nepatria medzi tie nejlepsie.

Andrea a potom ze preco je tu moznost hodnotit hry ktore este nevysli, kukni sa kolko ludi ich ohodnotilo.

Andrea   8x   Maxiiik no nechci byt hnusna, ale hodnotit hry ktere jsi ani nehral a nektere ktere ani nevysly? ? Jako kazdy mame pravo ohodnotit hru podle sveho uvazeni, ale az po tom co si ty hry vyzkousim....Andreaandrea14123    1.7.2013 22:43 Andrea

Maxiiik no nechci byt hnusna, ale hodnotit hry ktere jsi ani nehral a nektere ktere ani nevysly? ? Jako kazdy mame pravo ohodnotit hru podle sveho uvazeni, ale az po tom co si ty hry vyzkousim....

llumpu   10x   Proč sis vybral k hodnocení 1/10 právě ty hry výše? Sraček je spousta tak proč zrovna jen těchto pár? Zřejmě tě takové hry nebaví tak proč je hodnotíš? Ani jsi to nehrál. Zrovna já bych třeba dal WoW minus 800 trilionů, protože je to podle mě totální sračka pro nolifery a přesto si to nedávám do profilu.llumpullumpu9660    1.7.2013 22:22 llumpu

Proč sis vybral k hodnocení 1/10 právě ty hry výše? Sraček je spousta tak proč zrovna jen těchto pár? Zřejmě tě takové hry nebaví tak proč je hodnotíš? Ani jsi to nehrál. Zrovna já bych třeba dal WoW minus 800 trilionů, protože je to podle mě totální sračka pro nolifery a přesto si to nedávám do profilu.

Maxiiik    Hodnotit mozno nemozem, ale spravit si svoj nazor ano. Tak isto ako ked ty kukas trailer na nejaku hru a povies si ze to bude pecka. To ze ohodnotim hru ktoru som sice nehral 1/10 znamena ze moj nazor na nu je alsolutne negativny. A to je pravdepodobne sposobene tym ze mam s podobnymi hrami alebo s konkretnym vydavatelom zle skusenosti. Nerobil by som to s takou istotou, keby sa mi to vzdy nepotvrdilo. Kedze ale uz niesom aktivnym hracom, nie je realne aby som si kazdu hru zahral, len aby sa mi potvrdilo to co si o nej myslim.Maxiiikmaxiiik7506    1.7.2013 21:58 Maxiiik

Hodnotit mozno nemozem, ale spravit si svoj nazor ano. Tak isto ako ked ty kukas trailer na nejaku hru a povies si ze to bude pecka. To ze ohodnotim hru ktoru som sice nehral 1/10 znamena ze moj nazor na nu je alsolutne negativny. A to je pravdepodobne sposobene tym ze mam s podobnymi hrami alebo s konkretnym vydavatelom zle skusenosti. Nerobil by som to s takou istotou, keby sa mi to vzdy nepotvrdilo. Kedze ale uz niesom aktivnym hracom, nie je realne aby som si kazdu hru zahral, len aby sa mi potvrdilo to co si o nej myslim.

Ratos   8x   ty nemuzes bejt normalni chlape, hodnotit hry , ktere ani nehrals... Na 19 let docela maslo...Ratosratos11417    1.7.2013 14:50 Ratos

ty nemuzes bejt normalni chlape, hodnotit hry , ktere ani nehrals... Na 19 let docela maslo...