Uživatel nepřihlášen
      

Call of Duty: Ghosts Multiplayer - starého psa novým kouskům nenaučíš

Sobota 9.11.2013 15:23 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Recenze Recenze Call of Duty: Ghosts

Po nemastném neslaném singleplayeru recenzujeme i multiplayer a kooperační mód Extinction. Dokážou napravit pošramocenou reputaci nového Call of Duty?

Recenze z hraní PC verze

Tentokrát si odpustím sáhodlouhý úvod a přejdu rovnou k věci. Základní hratelnost multiplayeru se s Ghosts nijak zvlášť nezměnila. Pokud jste se setkali s některým z předešlých dílů Modern Warfare 2 počínaje a Black Ops 2 konče, máte docela jasnou představu o tom, jak se asi může hrát Ghosts. Zkrátka si jsem jistý, že není potřeba vysvětlovat několik let staré herní mechanismy, a tak se s dovolením zaměřím hlavně na novinky, které multiplayer nového Call of Duty nabízí. Nezdá se to, ale je jich docela dost. Některé hru vylepšují, jiné nemají výrazný efekt, jiné ji zase dokážou zhoršit. Tak se na ně pojďme podívat.

Přečtěte si recenzi singleplayeru.

Staré i nové prostředí

Začněme novými mapami. Ghosts nabízí celkem 14 nových map, přičemž každá nabízí poměrně jedinečné prostředí. V Prison Break se dostanete do džungle, ve Whiteout do zasněžených lesů, v Stoneheaven zase do okolí zříceniny hradu, a nechybí ani více či méně poničené městské prostředí nebo vojenské základny a farma. Na vzhled map si určitě nemohu stěžovat, každá z nich vypadá uvěřitelně, rozhodně jsem si nikdy nepřipadal jak v nějakém uměle vytvořeném prostředí nebo jak v Modern Warfare 3, kde bylo prostředí často jako přes kopírák. Design už je ale něco trochu jiného. Ponechme stranou fakt, že je většina map dost malá. K CoD už to prostě patří. Některé mapy však nabízí docela dost míst pro campery, což je poměrně vážný problém, nemluvě o nedořešených respawnech, kdy jsem často schytal kulku asi vteřinu po oživení nebo jsem se naopak objevil těsně za zády nepřítele. Věřím, že ten druhý případ vám asi vadit nebude, ale i tak jsou prostě respawny kamenem úrazu a můžou plynulost hry dost narušit.



Co naopak hru nijak zvlášť nenaruší, je slibovaná dynamičnost map, kdy se má občas něco stát a změnit to průběh zápasu. Tak to se vážení přátelé neděje. Občas sice támhle spadne brána, která zablokuje jednu cestu, tady můžete použít výtah a z támhleté stráně mohou spadnout klády nebo trosky, ale ve výsledku to samotnou hru nijak neovlivní, jen to zpravidla někoho zabije. Rozhodně nečekejte nějaké výrazné proměny map, a to ani u bonusové mapy Free Fall, kterou dostanete za předobjednávku hry. Na první pohled působí dojmem, že se vážně může měnit, ale opak je pravdou. V průběhu zápasů si sice lze všimnout, že se mrakodrap, v jehož prostředí bojujete, propadá, ale na mapě to nic výrazně nezmění. Snad jediné znatelné případy jsem zažil na mapě Sovereign v prostředí laboratorního komplexu, kde se v jednom momentě objevila na celé mapě mlha, která dokázala postupem mapou slušně zamávat, a na menší mapě Strikezone, kterou v jednom případě doslova překopala masivní exploze.

Občas navíc můžete narazit i na místa, kde lze bez jakéhokoliv důvodu umřít. Ideálním příkladem budiž mapa Flooded, v níž se dostanete do zatopených trosek města. V jednom místě se může do vody ponořit celá vaše postava, a z nějakého záhadného důvodu stačí dvě vteřiny pod hladinou a je po vás. Tím nastává poměrně vtipná situace, kdy mnohdy přežijete dávku ze samopalu, ale stačí dvě vteřiny pod hladinou a už polykáte andělíčky. Aneb logika Call of Duty v praxi. Avšak na druhou stranu, z některých map jsem byl vyloženě nadšený. Hlavně ze zmíněné Stoneheaven, kterou bych klidně přirovnal k těm nejlepším mapám z Call of Duty 4 nebo MW2, bojuje se na ní skutečně skvěle a plynule a dokonce nabízí i slušnou rozlohu. Totéž se dá říct i o několika dalších mapách.

Slibovaná dynamičnost map nemá ve výsledku na většině map žádný viditelný vliv.

Vzdejme hold klasice (a přivítejme zbytečnost)

Mapy tedy neprošly žádnými výraznými změnami, což už ale neplatí o herních módech. Samozřejmě zde najdeme oblíbené režimy jako je Team Deatchmatch, Domination a Free-for-all, vrátil se i Kill Confirmed. Došlo však také na přidání nových módů. Jedním z nich je Blitz, kdy má každý tým na své straně mapy základnu a úkolem hráčů je obsadit cizí pozici a tím nabírat body. Dále tu máme Hunted, kdy hráči začínají s minimální výzbrojí a pokud chtějí nějaké lepší zbraně, musí bojovat o zásoby umisťované na různá místa mapy. Zajímavou novinkou je i Infected, v němž se z několika hráčů stanou infikovaní jedinci vybavení jen noži s cílem likvidovat normální hráče a tím je proměňovat v další infikované. Ani jeden z těchto módů sice neoplývá kdovíjakou originalitou, obzvlášť Infected působí jako takový kříženec zombie módu z Counter-Strike a Hunter módu z Crysis 3, ale i tak zabaví a považuju je za slušný přínos.

Opakem je další nový mód, Cranked. V zásadě jde o klasický Team Deathmatch jen s tím rozdílem, že s každým zabitím se vaše postava v mnoha směrech zrychluje. Já vím, že Call of Duty se obecně vyhýbá realita širokým obloukem, ale tohle už mi přijde trochu moc, zvlášť když je celý mód zoufale nevyvážený a přehnaně chaotický. A když si pomyslím, že s tímhle módem chtějí vývojáři podporovat progaming, nezbude mi než si klepat prstem na čelo.



Vrcholem všeho je odstranění módů Headquarters a Search & Destroy. První zmíněný se nedočkal žádné náhrady, druhý nahradil mód Search & Rescue, tedy klasické S&D ozvláštněné, resp. zjednodušené tím, že ze zabitých hráčů padají psí známky, které když v případě mrtvých kolegů seberete, můžete spolubojovníky oživit. Osobně něco takového považuju za naprostou zbytečnost a nejde mi do hlavy, proč se někdo snaží překopat zrovna tak dobře fungující klasiku, jako je Search & Destroy. Ať si klidně vymýšlejí nové verze, věřím že Search & Rescue leckomu přijde vhod, ale ať zároveň nesahají na originál. Tedy, oni ho ze hry úplně nevyškrtli, pokud si s přáteli nastavíte privátní zápas, můžete si klasické S&D zahrát, ale mezi nabízenými módy při klasickém veřejném hraní ho nenajdete.

Když si chcete zahrát za opačné pohlaví

Určité proměny se dočkal i systém tvorby tříd. Tentokrát si netvoříte jen třídu, ale i celého vojáka. Není problém vaší postavě vybrat určitou uniformu, helmu, lze mu nasadit i oblek hejkal a pokud vás nebaví hraní za mužské vojáky, lze postavě nastavit i ženské pohlaví. Na samotnou hru to sice nemá žádný vliv, ale určitě se za takovou možnost nezlobím. Systém tříd pak funguje prakticky shodně jako v minulosti, prostě si vyberete hlavní zbraň, sekundární zbraň, pár granátů, perků a jde se do boje.



I tady však došlo k menším proměnám, většinu vybavení si totiž tentokrát odemykáte za body, které získáváte především levelováním a plněním klasických úkolů typu "sejmi tolik a tolik nepřátel tou a tou zbraní". Teoreticky si tak můžete poslední možnou útočnou pušku odemknout během chvíle, aniž byste museli předtím odemykat všechny předešlé. Systém je tedy dost podobný multiplayeru prvního Black Ops. Vývojáři se navíc inspirovali u Trayerchu i v dalších detailech, třeba v možnosti mít nůž jako regulérní náhradu primární či sekundární zbraně, což vám naopak dovolí používat více perků nebo granátů.

Nechcete střílet? Pusťte na nepřítele psa

Když už zmiňuju zbraně, stojí za to zmínit, že Ghosts nabízí celou řadu nových kousků. Jedná se o klasiku v podobě několika útočných pušek, brokovnic, ostřelovacích pušek, pistolí nebo samopalů, které doplňuje nová třída zbraní "marksman rifles", tedy jakýchsi kříženců mezi útočnými puškami a sniperkami. Ačkoliv nové zbraně svou funkčností většinou nerozeznáte od kvérů z předešlých dílů, důležité je, že jsou docela rozumně vyvážené, s každým typem zbraně si můžete dost dobře zastřílet. Jinak řečeno jsem si nevšiml, že by měly třeba určité samopaly obrovskou palebnou výhodu, což byla nezanedbatelná potíž v Black Ops 2. Dokonce se tentokrát uplatníte i s ostřelovacími puškami, a to na zdánlivě mrňavých mapách. V případě zbraní tak nedošlo k nějaké revoluci, spíše k příklonu ke stylu počátků série.

Nové zbraně většinou nerozeznáte od kvérů z předešlých dílů, důležité však je, že jsou rozumně vyvážené.

Kdovíjaké rozdíly oproti předešlým dílům jsem navíc nezaznamenal ani u granátů, perků a dokonce ani u killstreak odměn. Sice se skoro všechno jinak jmenuje a jinak vypadá, ale funkce se od minula výrazně neliší, pořád tedy za zabití určitého počtu nepřátel v řadě můžete aktivovat UAV, několik leteckých úderů, sentry gun, vrtulník, oblek Juggernauta, care package nebo bednu s municí, z níž si každý člen týmu může vzít nějakou zbraň. Samozřejmě nechybí ani novinka v podobě možnosti přivolat psa, který za vás bude bojovat. Hafan sice moc nevydrží, ale likvidovat nepřátele umí docela dobře a jeho vrčení funguje i jako detektor nepřátel.



I killstreaky se mi každopádně zdají rozumně vyvážené, rozhodně jsem se nesetkal s žádným extrémem typu atomové bomby z MW2 nebo obecně čehokoliv, co by s trochou snahy nešlo porazit. Navíc se vrátila jedna z mála pozitivních funkcí z MW3, a to rozdělení killstreaků na Assault a Support. V prvním případě jsou killstreak odměny mnohem mocnější, ale po smrti se váš počet zabití vynuluje, ve druhém případě počet zabití zůstává i po smrti a odměny se soustředí spíše na podporu týmu. Na své si tak přijdou jak sólisté a zkušení veteráni, tak i nováčci nebo obecně všichni, kteří chtějí hlavně podporovat ostatní hráče, byť to občas působí jako běh hlavou proti zdi. Několikrát jsem zbytku týmu poskytl bednu s municí nebo zásobu kevlarových vest, ale místo aby toho kolegové využili, zcela to ignorovali.

Říkal někdo něco o dedikovaných serverech?

Možná si vzpomenete, že se vývojáři před vydáním chlubili podporou dedikovaných serverů pro všechny platformy. Pokud jste se ale těšili, že se do PC verze vrátí vyhledávač serverů po vzoru starých dílů nebo prvního Black Ops, musím vás zklamat. Ghosts je vybavené stále tím samým matchmakingem, jaký nabídlo MW3 nebo Black Ops 2. Tím pádem všechno zůstává při starém, a pokud si chcete vybírat podle sebe mapu nebo se třeba orientovat podle pingu (který vám hra ani neukazuje), máte smůlu. Prostě vyberete herní mód a už vás to připojí do nějaké lobby, kde máte maximálně možnost zvolit jednu ze dvou náhodně vybraných map. Největší přednost dedikovaných serverů, tedy svoboda volby, neexistuje.



Dokonce si ani nejsem jistý, zda tu vůbec nějaké dedikované servery jsou. S migrací hostitele uprostřed hry, tedy nejvýraznějším znakem p2p připojení v MW2 a MW3, jsem se sice nesetkal, ale jakmile mi hra v lobby oznamuje, že hledá nejlepšího hostitele, mám pocit, že je něco špatně. Pokud by zůstalo jen u matchmakingu, který by dal dohromady hráče a pak je s jistotou připojil na nějaký dedikovaný server jako u Black Ops 2, neměl bych v zásadě nic proti. Když si ale ani tím nemůžu být jistý a hra nejeví žádné znaky podpory dedikovaných serverů, nezbývá mi než za tohle poslat vývojáře slušně řečeno do háje. Takhle teda ne.

Stejnou měrou mě vytočila i funkce vyklánění. Očekávali jste starý způsob, tedy vyklánění pomocí kláves Q a E? Já taky. Toho jsme se však nedočkali, nový systém vyklánění totiž funguje tak, že při přiblížení k nějakému rohu se vám na zaměřovacím kříži objeví žlutá šipka a stačí stisknout pravé tlačítko myši a už se vykláníte. Vývojáři se sice chlubí, že díky tomu neopouštíte kryt, ale zároveň ztrácíte nad vaším pohybem veškerou kontrolu a hra vám v podstatě diktuje, kde se můžete vyklánět. Což mi v případě PC verze, kde klasické vyklánění fungovalo od počátků série bez nejmenších potíží, přijde jako vyložený výsměch a další vztyčený prostředníček na adresu PC hráčů. Alespoň že nová funkce klouzání po zemi funguje bez problému.

Starý způsob vyklánění klávesami Q a E nahradil prakticky nepoužitelný a nesmírně omezující systém.

Proti mimozemšťanům a botům

Tím končí povídání o klasickém multiplayeru a nastal čas se zaměřit ještě na menší specialitu v podobě režimu Squads. Stručně řečeno jde o obdobu klasických multiplayerových bitev s tím rozdílem, že si můžete sami poskládat jednotku botů a po jejich boku pak hrát v několika speciálních módech, v němž se postavíte dalším jednotkám. Zní to jako prkotina, ale jde o skvělé oživení, zvlášť když můžete své vojáky vyzbrojit zcela podle libosti a určit jim např. roli snipera. Umělá inteligence navíc není nijak tragická. Samozřejmě se nemůže rovnat s živými hráči, ale zároveň nedělají zbytečné pitomosti, kterými by vám hraní kazili. Ale pokud b vám boti přece jenom překáželi, lze do jednotky ve většině módů přizvat i živé hráče.

Zdaleka největší specialitou nového Call of Duty je ale kooperativní mód Extinction, v němž se o samotě nebo s až třemi dalšímu hráči postavíte hordám mimozemských nepřátel a nechce se po vás nic jiného, než s pomocí vrtáku likvidovat hnízda nepřátel, sem tam ochránit vrtulník a jen tak mimochodem shodit na protivníky atomovku. Vše se odehrává v prostředí jedné hororově laděné mapy. Správně, jedné. Ale ono to překvapivě stačí, stejně jako kdysi stačila mapa Nacht Der Untoten pro zombie mód v CoD: World at War. Zvlášť když je mapa skvěle vypracovaná a je mnohem větší, než se na první pohled může zdát.



Se zombie módem má Extinction celkově mnoho společného, včetně možnosti kupovat si různé zbraně, přidává ale zároveň i něco navíc, jako je možnost při postupu hrou vylepšovat schopnosti své postavy prostřednictvím jednoduchého stromu schopností nebo za vydělané peníze chystat na protivníky pár pastiček. Alieni přitom nejsou jediného typu, postupně se vás pokusí zabít vícero druhů. V zásadě sice nejde o nic revolučního, ale i tak je Extinction skvělé oživení, které dokáže zabavit na velmi dlouhou dobu a také důstojně nahradit zombie mód, i kvůli značně vysoké obtížnosti.  Pokud bych měl z celého multiplayeru Ghosts vypíchnout jednu jedinou přednost, byl by to právě Extinction.

Stará písnička

Ve výsledku tak multiplayer Ghosts nijak zvlášť nezklamal, ale ani neoslnil. Pořád dokáže velmi dobře zabavit, zároveň ale dokáže dost dobře naštvat. Na jedné straně stojí několik velmi povedených map, většina nových herních módů, vyváženost zbraní i killstreaků a hlavně režimy Squads a Extinction, na straně druhé stojí nedotažené respawny, design některých map svádějící ke campení, odstranění Search & Destroy a Headquarters, stupidní mód Cranked a nepochopitelně vyřešené vyklánění a řešení serverů, kdy pořádně nevíte, jestli vás už tak omezený matchmaking vůbec připojuje na slíbené dedikované servery, nebo je vše při starém. Nemluvě o nesmyslně vysoké HW náročnosti a nijak oslňující grafice, což už jsem zmínil v recenzi singleplayeru.

Chyb tedy není vůbec málo, naštěstí ale samotné hratelnosti nijak výrazně neubližují. Jakmile se dostanete do hry, budete se pravděpodobně dobře bavit. Stejně bych ale ve výsledku Ghosts doporučil snad jen vášnivým příznivcům série nebo hráčům, kteří nevlastní předešlé díly. Pokud do těchto skupin nepatříte, buď se Ghosts vyhněte, nebo si počkejte na pořádnou slevu. S výjimkou módů Extinction a Squads a ve spojení s průměrným singleplayerem totiž nové Call of Duty nenabízí žádný významný důvod, proč místo návratu ke starším dílům utrácet dalších dvanáct stovek.

Call of Duty: Ghosts na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii UHodnocení hry
Skóre hry 7 7/10
Call of Duty: Ghosts
» Více o hře
Líbí se nám
  • prostředí všech map
  • design některých map
  • většina nových herních módů
  • vyvážené zbraně
  • skvělý Extinction mód
  • Squads režim
Vadí nám
  • nedořešené respawny
  • otřesný způsob vyklánění
  • kolik některé mapy nabízí prostoru pro campery
  • mód Cranked
  • odstranění Search & Destroy a Headquarters z public playlistu
  • záhadné řešení serverů
Verdikt: Multiplayer nového Call of Duty dokáže stále slušně a na dlouho zabavit, zároveň však dokáže hraní otrávit řadou chyb a nedodělků, nemluvě o absenci většího množství zásadních novinek. Pokud vlastníte některý z předešlých dílů a nepatříte mezi vyložené fanoušky CoD nebo vás neláká kooperativní Exctinction, klidně u těch předešlých dílů zůstaňte.
Hru ohodnotilo také 198 čtenářů průměrnou známkou 5.9/10.
corey26 (8), Haku (3), petlos69 (1), Quackkk (6), darkramm88 (8), caukyy (4), Alfajk (1), Brokarek (5), xmatesx (5), Marian3p3 (9), adam1 (1), Bams (8), FunnyDeath89 (4), Anathem (6), Frezen9 (6), tommystreet (5), senrimer (7), Enemy_001 (6), Moody7822 (8), D3VL3R (1), Rambo (10), Robert1106 (6), robo090 (6), TheGeraltCZ (10), FAKEing (7), Nerry (5), Micronex (4), Renekwolf (1), Vlastimil91 (4), Michelin525 (1), Warpo (5), obivan568 (8), Ma4zu6 (5), feraris256 (5), Popopki (3), Lootmaster (7), Kenedz68 (7), AlarikNX (1), Phenonmen (4), studna261 (1), Xenus (5), hozix (8), Veronique (8), myscho (4), charmander98 (6), rosi33 (8), largo (5), KET312 (8), G.a.m.e.r .65 (9), Juraj72 (9), Aveline (9), hitman8001 (7), Haneses (5), jesterkacz (8), killer159357 (6), shaak (2), Ice Golem (7), frank britva (7), wolffe22cz (10), Chepa (6), beeturbo30 (8), matvija75 (9), LucasInho1991 (8), Mustaffa (7), CZconnor (7), Nonarn (5), Turokman87 (8), DwaneDibbley (7), HrobarHoubarCZ (1), DarkDriver (8), Coffee CZ (4), mattyy1hp (1), MrWoozie (5), Zoliis (6), skaldacz8 (4), Hoot (5), dzindzik (10), ivankrato (6), HeroeskillerCZE (6), kikikimikiki (10), tomáááš (9), Anmare (1), moderní_hráč (10), gumadzus (4), TheDrifT3r_Cz (7), avalanchedisc (6), Knoflikovec (10), Jarda65 (6), Newek23 (4), snajx (4), NintendoNES (7), Paturata (6), Kalach001 (5), Bunhead (1), Akimoto (2), takon999 (1), mystery (3), Alphonse800 (4), CzechNeverEnd (10), Desmond Miles (6), Murvudd (4), Feďa15 (3), Francík27-CZ (6), NeoBlade (6), Tarik (7), Fosňák (5), Raiden-CZ (6), antiku (6), tomito007 (5), Missty (9), F-Zol1s (9), 0celot (10), Toldo (8), Smoothie (4), Logzor (8), hxxnxs (1), G4rgamel (2), Dustter (2), Aengine (2), MoRt8 (3), PredatorCzech (5), paladinky971 (5), suvikgamer (1), Ghost_ (10), fatush1 (8), Epso (3), Stonnos (8), SweetL.c.King (6), SgtCepickaCZE (10), Parasit (8), Rikin (9), megajar (6), Mixam (5), Shukram (6), SvkAmen (7), Fernet (8), Angle_face (10), The_Darkness2 (1), ShaunHastings (6), AviaRa (1), GazZzik (5), predator.cz (7), Kedamirek (7), Ebolus (7), GTA 5 Fan (7), Chalpe00 (8), Ryneon (6), czmajkl (3), BREAKER (5), Nikol (9), Behavioralista (4), SamFisher (6), Vincent_Vega (8), Doominnoo (8), Vergil (8), Dager31CZ (5), Bajco (7), Ondra Kenway (6), havlajs (5), Ladio89 (8), Bouner (3), wozzi (7), franki15 (8), CzePavel99 (6), Radegastr (6), Jencl (6), tiberian23 (7), TorreS (3), Wolverine (6), Darkzur (6), Mollo (6), joseph (10), tomdh86 (7), Vojtech1141 (5), Exiperus (5), draggo (7), M1L4N (8), adalas (7), pepajs95 (7), znalec.gamesek (8), Metro2035 (9), kubahaslerka (3), Modras (7), bananomet (3), FranCop (5), Epicek (8), Foxik09 (7), hanz917 (7), lolin666 (8), FesakSX (5), the víta ! :) (8), jiiirka (9), Riley (6), Bobqkb (7), ChristianeQ (7), iNva (5), YosheerCz (8), seveexca (8)
Před vydáním hru ohodnotilo 17 čtenářů průměrnou známkou 7.4/10.
Dubisek (3), frgoli (9), Silent (3), HoloCron (8), dantegamer (10), Ardis (1), sokolik1144 (7), stalkertwo (10), Taugor (10), Capitan (10), TreeMapled (8), Dave.Michal (10), hitman4774 (8), blade1991 (10), MRsidius (1), feldisko (9), Thief-CZ (8)
(Pro hodnocení musíte být přihlášen)
Tisk  
Call of Duty: Ghosts na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii UScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Call of Duty: Ghosts Multiplayer - starého psa novým kouskům nenaučíš
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
adamoun    fannylove: klikni na "online play" potom na "barracks" a pak na "leaderboards" a tam to bude :gun:adamounadamoun20925    17.12.2013 15:15 adamoun

fannylove: klikni na "online play" potom na "barracks" a pak na "leaderboards" a tam to bude :gun:

elcig    stejnak budete videt jenom ruku a zbranelcigelcig14724    17.12.2013 14:56 elcig

stejnak budete videt jenom ruku a zbran

fannylove    JJ , někde jsem se dočetl že to bylo při předplatného, tak ja měl taky předplatné než hra vyšla a žadny bonusový kod jsem tam neměl.
Tak jestli se dá prave ještě nějak získat? ? ?
A kde treba najdu v menu kolik jsem udělal killů zbraní nějakou, nebo kolik jsem zabil vojáků granátem atd. Děkuju za info-radu
fannylovefannylove24618
    17.12.2013 13:56
fannylove

JJ , někde jsem se dočetl že to bylo při předplatného, tak ja měl taky předplatné než hra vyšla a žadny bonusový kod jsem tam neměl.
Tak jestli se dá prave ještě nějak získat? ? ?
A kde treba najdu v menu kolik jsem udělal killů zbraní nějakou, nebo kolik jsem zabil vojáků granátem atd. Děkuju za info-radu

Sherlock161    Všechno bude v placených dlc, nebojte se.Sherlock161sherlock1617169    17.12.2013 13:53 Sherlock161

Všechno bude v placených dlc, nebojte se.

adamoun    Myslím že ten Ghostuv skin byl jen za predobednavkuadamounadamoun20925    17.12.2013 13:47 adamoun

Myslím že ten Ghostuv skin byl jen za predobednavku

fannylove    poradi mi nekdo jak muzu jeste ziskat tenhle skin do hry? ? ? Dekuju moc a jeste bych si chtel zeptat kde treba najdu v menu kolik jsem udělal killů zbraní nějakou, nebo kolik jsem zabil vojáků granátem atd. Díky [ odkaz ]fannylovefannylove24618    17.12.2013 13:45 fannylove

poradi mi nekdo jak muzu jeste ziskat tenhle skin do hry? ? ? Dekuju moc a jeste bych si chtel zeptat kde treba najdu v menu kolik jsem udělal killů zbraní nějakou, nebo kolik jsem zabil vojáků granátem atd. Díky [ odkaz ]

adamoun    Brokarek: No ve 4 MP nejde hrát vůbec kvůli granát spamum. Ve WAW to bylo lepší když jsem ho hrál naposled.adamounadamoun20925    25.11.2013 21:07 adamoun

Brokarek: No ve 4 MP nejde hrát vůbec kvůli granát spamum. Ve WAW to bylo lepší když jsem ho hrál naposled.

Brokarek   1x   BOII byl krok vpřed oproti všem ostatním singlům (od CoD 2 asi nejlepší) . O multiplayerech se nebavím. Ty se nedaj od čtyřky hrát pořádně a od MW2 vůbec.Brokarekbrokarek13979    25.11.2013 21:04 Brokarek

BOII byl krok vpřed oproti všem ostatním singlům (od CoD 2 asi nejlepší) . O multiplayerech se nebavím. Ty se nedaj od čtyřky hrát pořádně a od MW2 vůbec.

DwaneDibbley    Jenze VSAT v BO2 funguje jinak nez v predchozich hrach. Nema "ticky/scany" ale jede realtime + neni proti tomu zadny perk, takze to zobrazuje naprosto vsechny a kazdej kdo ma alespon tri mozkove bunky pohromade ho snadno vyuzije jako legitimni wallhack, jelikoz neustale presne vis kde kdo je a kam se kouka.
Oracle v ghosts me prijde naprosto k prdu, to zobrazi hrace (kteri tomu mohou predejit konkretnim perkem) snad jednou za deset vterin? ... tak jsem na to jeste mrknul a oracle skenuje 7x po deseti vterinach a hodi to obrys hracu (bez protiperku) na cca 2 vteriny. O dost horsi nez blackbird/auav.
DwaneDibbleydwanedibbley18048
    25.11.2013 20:00
DwaneDibbley

Jenze VSAT v BO2 funguje jinak nez v predchozich hrach. Nema "ticky/scany" ale jede realtime + neni proti tomu zadny perk, takze to zobrazuje naprosto vsechny a kazdej kdo ma alespon tri mozkove bunky pohromade ho snadno vyuzije jako legitimni wallhack, jelikoz neustale presne vis kde kdo je a kam se kouka.
Oracle v ghosts me prijde naprosto k prdu, to zobrazi hrace (kteri tomu mohou predejit konkretnim perkem) snad jednou za deset vterin? ... tak jsem na to jeste mrknul a oracle skenuje 7x po deseti vterinach a hodi to obrys hracu (bez protiperku) na cca 2 vteriny. O dost horsi nez blackbird/auav.

Sam123    Marcus: 23, hovnozroute.Sam123sam12321814    25.11.2013 19:49 Sam123

Marcus: 23, hovnozroute.

Riley člen redakce   1x   VSAT už byl v Black Ops pod názvem Blackbird a v MW3 pod Advanced UAV. Nechápu, že to začalo lidem vadit až teď... jinak máš pravdu. Sám jsem zde říkal, že MP byl nevyvážený. Ale celkově to bylo o dost lepší než Ghosts. Treyarch přinesl inovace, experimenty a naslouchal komunitě. Co IW? Co přineslo PC hráčům? Jen vysoké HW nároky, lagy a žádné FOW. V kampani pro jednoho hráče zaostává mílovými kroky za Black Ops II. Pos-apokalyptická doba se moc nepovedla, představoval jsem si to lepší. I když je to věc názoru, podle mě je Ghosts de-uprage. Nápad se Squads modem se mi líbí a mohli by to použít i do budoucna. Ale zbytek absolutně vůbec.Rileyriley22147    25.11.2013 19:44 Riley

VSAT už byl v Black Ops pod názvem Blackbird a v MW3 pod Advanced UAV. Nechápu, že to začalo lidem vadit až teď... jinak máš pravdu. Sám jsem zde říkal, že MP byl nevyvážený. Ale celkově to bylo o dost lepší než Ghosts. Treyarch přinesl inovace, experimenty a naslouchal komunitě. Co IW? Co přineslo PC hráčům? Jen vysoké HW nároky, lagy a žádné FOW. V kampani pro jednoho hráče zaostává mílovými kroky za Black Ops II. Pos-apokalyptická doba se moc nepovedla, představoval jsem si to lepší. I když je to věc názoru, podle mě je Ghosts de-uprage. Nápad se Squads modem se mi líbí a mohli by to použít i do budoucna. Ale zbytek absolutně vůbec.

Cvrnda člen redakce   2x   Treyarch má trochu potíž kvůli minulosti, kdy si spousta fanoušků CoD hojila komplexy kvůli tomu, že CoD3 nebylo na PC, a tak vznikla masivní vlna kritiky Treyarchu, která v podstatě trvá dodnes. Prázdné hlášky "CoD od Treyarchu není CoD" jsem za ta léta slyšel tolikrát, že kdybych pokaždé dostal korunu, byl by ze mě milionář. Faktem ale je, že minimálně v rámci Black Ops 2 a jeho singleplayeru vážně ukázali, že umí inovovat a mají vlastní nápady. Já chápu že ten příběh někomu nesedl, chápu že řadu lidí nas*alo i první Black Ops a že ani World at War nebylo v porovnání s CoD4 zrovna novátorské veledílo, ale myslím že i ti největší hateři musí vidět, že se singleplayerem Black Ops 2 přinesli docela dost novinek. A osobně si myslím, že je lepší zkusit novinky a riskovat, že se tím nezavděčí všem (což se u BO i BO2 stalo) , než za každou cenu stát na místě jako nové IW s MW3 a Ghosts a mluvit o stokrát viděných věcech jako o naprostých novinkách
DwaneDibbley: Když už mluvíš o killstreaku aka oficiálním wallhacku, všiml sis v Ghosts killstreaku Oracle? To je nemlich totéž. A stěžovat si na technickou stránku hry, když v Ghosts není ani podělaný FOV slider, mi přijde trochu neuvážené. PC verze obou Black Ops aspoň funguje jako skutečná PC verze a ne jako odbytý port z konzolí
Cvrndacvrnda7
    25.11.2013 19:38
Cvrnda

Treyarch má trochu potíž kvůli minulosti, kdy si spousta fanoušků CoD hojila komplexy kvůli tomu, že CoD3 nebylo na PC, a tak vznikla masivní vlna kritiky Treyarchu, která v podstatě trvá dodnes. Prázdné hlášky "CoD od Treyarchu není CoD" jsem za ta léta slyšel tolikrát, že kdybych pokaždé dostal korunu, byl by ze mě milionář. Faktem ale je, že minimálně v rámci Black Ops 2 a jeho singleplayeru vážně ukázali, že umí inovovat a mají vlastní nápady. Já chápu že ten příběh někomu nesedl, chápu že řadu lidí nas*alo i první Black Ops a že ani World at War nebylo v porovnání s CoD4 zrovna novátorské veledílo, ale myslím že i ti největší hateři musí vidět, že se singleplayerem Black Ops 2 přinesli docela dost novinek. A osobně si myslím, že je lepší zkusit novinky a riskovat, že se tím nezavděčí všem (což se u BO i BO2 stalo) , než za každou cenu stát na místě jako nové IW s MW3 a Ghosts a mluvit o stokrát viděných věcech jako o naprostých novinkách
DwaneDibbley: Když už mluvíš o killstreaku aka oficiálním wallhacku, všiml sis v Ghosts killstreaku Oracle? To je nemlich totéž. A stěžovat si na technickou stránku hry, když v Ghosts není ani podělaný FOV slider, mi přijde trochu neuvážené. PC verze obou Black Ops aspoň funguje jako skutečná PC verze a ne jako odbytý port z konzolíKomentář byl autorem naposledy upraven 25.11.2013 19:43

Původní verze před úpravami:Treyarch má trochu potíž kvůli minulosti, kdy si spousta fanoušků CoD hojila komplexy kvůli tomu, že CoD3 nebylo na PC, a tak vznikla masivní vlna kritiky Treyarchu, která v podstatě trvá dodnes. Prázdné hlášky "CoD od Treyarchu není CoD" jsem za ta léta slyšel tolikrát, že kdybych pokaždé dostal korunu, byl by ze mě milionář. Faktem ale je, že minimálně v rámci Black Ops 2 a jeho singleplayeru vážně ukázali, že umí inovovat a mají vlastní nápady. Já chápu že ten příběh někomu nesedl, chápu že řadu lidí nas*alo i první Black Ops a že ani World at War nebylo v porovnání s CoD4 zrovna novátorské veledílo, ale myslím že i ti největší hateři musí vidět, že se singleplayerem Black Ops 2 přinesli docela dost novinek. A osobně si myslím, že je lepší zkusit novinky a riskovat, že se tím nezavděčí všem (což se u BO i BO2 stalo) , než za každou cenu stát na místě jako nové IW s MW3 a Ghosts a mluvit o stokrát viděných věcech jako o naprostých novinkách
DwaneDibbley: Když už mluvíš o killstreaku aka oficiálním wallhacku, všiml sis v Ghosts killstreaku Oracle? To je nemlich totéž

DwaneDibbley    Lagcomp, desync kamery, totalne retardovany mapy pro nobrain spray decka, killstreaky uplne mimo misu (VSAT aka oficialni wallhack, coklove a vlastovky) ... O singlu se radsi ani bavit nebudu, jelikoz to byla takova tupa nuda, ze jsem to dohral snad jen do poloviny.DwaneDibbleydwanedibbley18048    25.11.2013 19:37 DwaneDibbley

Lagcomp, desync kamery, totalne retardovany mapy pro nobrain spray decka, killstreaky uplne mimo misu (VSAT aka oficialni wallhack, coklove a vlastovky) ... O singlu se radsi ani bavit nebudu, jelikoz to byla takova tupa nuda, ze jsem to dohral snad jen do poloviny.

Riley člen redakce   2x   Black Ops II bylo právě dobré, Ghosts je jeho de-upgrade. I když bylo špatné vyvážení multiplayeru, po singlepayerové stránce hra předvedla mnoho inovací. Jen taková otázka, proč je to podle Tebe nejhorší CoD z celé série? Jo, a Treyarch je o krok vpřed. Jelikož se mi zdá už jako velká neschopnost, že IW nedokáže zařídit hlavní mluvící postavu. .Rileyriley22147    25.11.2013 19:28 Riley

Black Ops II bylo právě dobré, Ghosts je jeho de-upgrade. I když bylo špatné vyvážení multiplayeru, po singlepayerové stránce hra předvedla mnoho inovací. Jen taková otázka, proč je to podle Tebe nejhorší CoD z celé série? Jo, a Treyarch je o krok vpřed. Jelikož se mi zdá už jako velká neschopnost, že IW nedokáže zařídit hlavní mluvící postavu. .

DwaneDibbley    3arch? BO2 bylo daleko horsi nez ghosts. Snad i to nejhorsi z cod serie.DwaneDibbleydwanedibbley18048    25.11.2013 19:17 DwaneDibbley

3arch? BO2 bylo daleko horsi nez ghosts. Snad i to nejhorsi z cod serie.

Riley člen redakce   1x   mihal: Ani ne, Treyarch je vždy o krok napřed, než IW a přinese nám dobré CoD. :) A to, že si tu hru někdo koupí z něho nedělá ovci.Rileyriley22147    25.11.2013 15:24 Riley

mihal: Ani ne, Treyarch je vždy o krok napřed, než IW a přinese nám dobré CoD. :) A to, že si tu hru někdo koupí z něho nedělá ovci.

mihal   3x   Call of Duty: GHOTS je nejvýmluvnějším důkazem úpadku herního vývoje a průmyslu. Ještě větším problémem ale je, že tohle opravdu jsou schopni někteří lidi a hráči koupit. Každý, kdo takovou hru kupuje se přímo podílí na tom, že herní průmysl je tam kde je. Takže příští díl bude ještě horší i když to už si nejde ani představit a lidi tedy ovce budou opět spokojenímihalmihal2722    25.11.2013 13:23 mihal

Call of Duty: GHOTS je nejvýmluvnějším důkazem úpadku herního vývoje a průmyslu. Ještě větším problémem ale je, že tohle opravdu jsou schopni někteří lidi a hráči koupit. Každý, kdo takovou hru kupuje se přímo podílí na tom, že herní průmysl je tam kde je. Takže příští díl bude ještě horší i když to už si nejde ani představit a lidi tedy ovce budou opět spokojení

Aveline    Pro mě to byl zatím nejlepší díl ze všech Call of duty. Ať si kdo chce co chce říká. Hodnocení 6/10 mělo dostat minule Call of Duty: Black Ops 2, které bylo ubohé. :angry:Avelineaveline23158    25.11.2013 12:32 Aveline

Pro mě to byl zatím nejlepší díl ze všech Call of duty. Ať si kdo chce co chce říká. Hodnocení 6/10 mělo dostat minule Call of Duty: Black Ops 2, které bylo ubohé. :angry:

robo090    DwaneDibble: musim jen souhlasit, sice mam Treyarch radsi ale ty mapy v BO2 byly opravdu priserny, vubec se to neda srovnavat s mapama v BO1robo090robo09018943    12.11.2013 20:27 robo090

DwaneDibble: musim jen souhlasit, sice mam Treyarch radsi ale ty mapy v BO2 byly opravdu priserny, vubec se to neda srovnavat s mapama v BO1

DwaneDibbley   3x   "skvěle designované mistrovské díla" to je predpokladam sarkasmus. Vetsinu tech map v BO2 by zvladla udelat lip i opice vlastnim exkrementem.DwaneDibbleydwanedibbley18048    12.11.2013 17:28 DwaneDibbley

"skvěle designované mistrovské díla" to je predpokladam sarkasmus. Vetsinu tech map v BO2 by zvladla udelat lip i opice vlastnim exkrementem.

adamoun    DwayneDibley: Ale nebyly :nah: , byly to skvěle designované mistrovské díla :thumbup: ty SMG tam sice byly trochu přesílené, ale v hardcoru se dá slušně hrát i s pistolí :gun: :gun: :gun:adamounadamoun20925    12.11.2013 17:16 adamoun

DwayneDibley: Ale nebyly :nah: , byly to skvěle designované mistrovské díla :thumbup: ty SMG tam sice byly trochu přesílené, ale v hardcoru se dá slušně hrát i s pistolí :gun: :gun: :gun:

DwaneDibbley   1x   No nevim, pro me byly skoro vsechny mapy v BO2 hnuj s kratkyma tunylkama, akorat tak pro smg spray bezmozky.DwaneDibbleydwanedibbley18048    12.11.2013 17:03 DwaneDibbley

No nevim, pro me byly skoro vsechny mapy v BO2 hnuj s kratkyma tunylkama, akorat tak pro smg spray bezmozky.

Riley člen redakce   1x   Treyarch odvádí lepší práci, než IW. Navíc se nebojí experimentovat a zkoušet nové věci. IW jen mele pořád to samé dokola.Rileyriley22147    12.11.2013 16:31 Riley

Treyarch odvádí lepší práci, než IW. Navíc se nebojí experimentovat a zkoušet nové věci. IW jen mele pořád to samé dokola.

jesterkacz   1x   senrimer proto mám radši treychar ne iw, jako fanouška me tohle chování i sere, ale stačili říct kecy typu, , ta mapa je oblíbená tak ji tam dáme znovu, , a bylo by to lepší maskování jak to co udělalijesterkaczjesterkacz21616    12.11.2013 16:28 jesterkacz

senrimer proto mám radši treychar ne iw, jako fanouška me tohle chování i sere, ale stačili říct kecy typu, , ta mapa je oblíbená tak ji tam dáme znovu, , a bylo by to lepší maskování jak to co udělali

senrimer   1x   odkaz ]
8. 8 - Great. best cod to this date.
Uz tu cekam na komentare, co to sem pridou zase branit.
Ale musim je pochvalit, ze se to aspon snazili zamaskovat, narozdil od zkopirovane scenky.
senrimersenrimer7650
    12.11.2013 13:08
senrimer

odkaz ]
8. 8 - Great. best cod to this date.
Uz tu cekam na komentare, co to sem pridou zase branit.
Ale musim je pochvalit, ze se to aspon snazili zamaskovat, narozdil od zkopirovane scenky.

jesterkacz   2x   marcus: ohánět se věkem je ubohý, ale sam123 je fakt retard :Djesterkaczjesterkacz21616    12.11.2013 12:12 jesterkacz

marcus: ohánět se věkem je ubohý, ale sam123 je fakt retard :D

Marcus    Sam123

Neodpověděl jsi na otázku. Asi svůj věk ani nevíš, ale to je v pořádku...

Buďme na něj hodní! Je značně zaostalý :)
Marcusmarcus8
    12.11.2013 11:45
Marcus

Sam123

Neodpověděl jsi na otázku. Asi svůj věk ani nevíš, ale to je v pořádku...

Buďme na něj hodní! Je značně zaostalý :)

Sam123    Marcus: Sam si retard a zaslouzil bys cihlou po hlave uz jen pri svem porodu.Sam123sam12321814    12.11.2013 10:25 Sam123

Marcus: Sam si retard a zaslouzil bys cihlou po hlave uz jen pri svem porodu.

mihal   1x   No pěkný video čumím, ale překvapenej tedy nejsem. I kdyby ta hra byla 10 krát lepší a lépe udělaná je to pořád katastrofa. Neuvěřitelné co dnes dělá značka ale ono tak funguje všude. Jsem tady zvědav jak dlouho jim to ještě bude procházet. Obávám se že dlouho. Už to není k smíchu ani k pláči to už je nic...mihalmihal2722    12.11.2013 10:21 mihal

No pěkný video čumím, ale překvapenej tedy nejsem. I kdyby ta hra byla 10 krát lepší a lépe udělaná je to pořád katastrofa. Neuvěřitelné co dnes dělá značka ale ono tak funguje všude. Jsem tady zvědav jak dlouho jim to ještě bude procházet. Obávám se že dlouho. Už to není k smíchu ani k pláči to už je nic...

Sherlock161   2x   Tak v tomhle videu [ odkaz ] jsem se dozvěděl další svinsta o CoD: Ghost, které jsem ani nevěděl, třeba že si tvůrci dovolili zažalovat někoho, kdo si dovolil jejich hru vylepšit, neskutečný a to vysvětlení, proč to žere víc místa než BF4, je taky síla, určitě doporučuju video zkouknout.Sherlock161sherlock1617169    12.11.2013 09:49 Sherlock161

Tak v tomhle videu [ odkaz ] jsem se dozvěděl další svinsta o CoD: Ghost, které jsem ani nevěděl, třeba že si tvůrci dovolili zažalovat někoho, kdo si dovolil jejich hru vylepšit, neskutečný a to vysvětlení, proč to žere víc místa než BF4, je taky síla, určitě doporučuju video zkouknout.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (539 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11969 příspěvků), Trance - Progressive Mix 43* (430 příspěvků), Co neminout na PS4? (5 příspěvků), Prodej sběratelských figurek. (5 příspěvků), Mafia I - Krabicová verze - KOUPÍM! (7 příspěvků), STEAM -všechno sem (7014 příspěvků), Prodám Intel Core i5-6400, LGA1151 (1 příspěvek)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Baja: Edge of Control HD – reinkarnace z minulé generace

K životu byly probuzeny off-road závody z minulé generace konzolí. Stojí Baja za váš čas a peníze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Dishonored: Death of the Outsider - nový díl s novou hrdinkou

Hlavní roli přebírají spíše vedlejší charaktery. Přinese to vítané změny do zažitého konceptu, nebo už Dishonored nebude tím, čím bývalo?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
PES 2018 – fotbal pro fajnšmekry

Jaký je nejnovější fotbálek od Konami? Co přináší nového a jak se hraje? Otázek je celé řada a odpovědi najdete v dnešní recenzi.

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 11. až 17. září

Doom a Wolfenstein 2: The New Colossus pro Switch, veřejná PC beta Call of Duty: WWII, Season Pass Star Wars: Battlefrontu zdarma, streamování her…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Vládce Tokia

V kůži mocného monstra ničte japonskou metropoli a rozdávejte mocné údery svým nepřátelům.