Vývojář Tiernan Watson již delší dobu pracuje na fanouškovském remaku hry Tomb Raider: Angel of Darkness, kterou v roce 2003 přinesli ve spolupráci s vydavatelstvím Eidos Interactive vývojáři z již uzavřeného studia Core Design. Watson jako základ pro svůj remake zvolil engine Unity. Shodou okolností se nejedná o jediný takový projekt. V roce 2021 se například hodně mluvilo o dalším fanouškovském remaku stejné hry, který ale vznikal na Unreal Enginu.
V případě projektu Tiernana Watsona stojí za pozornost před časem vydaná demoverze, díky které si můžete zdarma vyzkoušet jednu úroveň. Tu ukazuje také nově zveřejněné video z kanálu Cycu1, které na tento zajímavý fanouškovský remake po letech upozornilo.
Za mě bych bral remake legend a anniversary
Takže remake remaku?
Co? Však Legend jsem hrál nedávno, bylo tam i nějaké next gen nastavení (z 2006), což využilo shadery, aby se Lara leskla jak panenka, což je dneska docela trend všechno lesknoucí 😅
Dokonce to jelo out-of-box ve 4k rozlišení, což ale na PC asi není problém, když o tom rozhoduje spíš ovladač grafiky.
Angel of Darkness je najhorší diel zo všetkých TR.Bolo to hlavne preto lebo Lara bola extremne pomalá.No…a ako vidím tu,grafiku síce prerobil ale ten hnusný pomalý pohyb zostal.A to ešte ktohovie ako urobil to mierenie lebo Lara bola neschopná trafiť cieľ ak ich bolo viac ako jeden.