SCS Software je studiem, které se na scéně poprvé objevilo v listopadu 1997. Od té doby se vývojářům podařilo vytvořit řadu zajímavých herních projektů. Celkově se však firma dlouhodobě zaměřuje primárně na produkci simulátorů, pro něž vyvinula vlastní herní engine Prism3D, jenž pohání velkou část jejich produkce.
Nejvýraznější sérií z jejich stájí je vedle 18 Wheels of Steel bezesporu Euro Truck Simulator, který se objevil v roce 2008. Tento titul si získal nebývalou fanouškovskou základnu. Jeho pokračování Euro Truck Simulator 2 taktéž nepatřilo mezi neúspěšná díla, právě naopak. Nejlépe se však vedlo American Truck Simulator, jenž je natolik úspěšný, že se kupříkladu nedávno dostal se svým DLC American Truck Simulator – Texas mezi nejvýdělečnější hry na Steamu. K jejich úspěšné cestě lze vývojářům z SCS Software pouze gratulovat a přát jim, aby je čekalo ještě minimálně dalších 25 let úspěšného vývoje.
During our 25th Anniversary party on Monday, we gave away some very cool prizes in a raffle! 🎁🎊
The prizes included: x2 5000czk vouchers for an Electronic store, an Xbox Series X, a Playstation 5 GoW: Ragnarok Bundle & a brand new Omen Gaming PC 😍
Congrats to our winners! 👏 pic.twitter.com/E6nyUstwyI
— SCS Software (@SCSsoftware) November 24, 2022
Přesto že na to vývojáři jsou už určitě alergičtí, ale za verzi pro konzole bych jim utrhal ruce… Tak snad už konečně v této generaci…
38:05 – Klobou dolů, že na to konečně přišli, snad se toho někdy fakt dočkám, protože kamiony mě fakt neba. Snad se pak inspiruje i BIS a překročí hranice Army a taky zkusí nové vody.
Jednak Bohemia Interactive už dávno není jen o Armě. A když mě nebaví simulátor rybaření tak taky nebudu tlačit na dotyčné studio aby udělalo výpravné RPG, ale poohlédnu se jinde. Nabídka je dost pestrá…
Já to psal z pohledu toho, že kdyby dělali víc značek, tak mají potenciál zasáhnout větší skupinu hráčů, než když se budou 30 let soustředit na jeden typ hry. BIS sice není jen o Armě, ale pořád je to z 90 % ten hlavní tahák jejich studia. Právě že bych ani neřekl, že je nabídka pestrá, protože když megakorporace jako SCS nebo BIS koupí řadu dalších menších studií, co produkovali originální hry a pak z té korporace bude padat jen ETS a ATS, tak logicky nemá tolik co nabídnout lidem, co tyhle hry nebaví. Narážím na to, že předtím tady existovalo studia Altar, které dělalo Original War nebo UFO, které jsem miloval, nebo Black Element Software a další a když se tyhle studia spojí do jednoho velkého, které pak vydává jen simulátory kamionů, tak logicky takové studia přestane zajímat ty, co měli zájem o produkty jednotlivých studií. Proto si myslím, že je dobře, že jim došlo, že by taky občas mohli udělat odbočku a zkusit něco jiného a rozšířit tak portfolio. Před cca 20 lety tady existovalo paradoxně mnohem víc českých studií, co vydávalo hry než dnes a bohužel velká část z nich skončila nebo byla právě spojena do jednoho velkého. Pterodon, který dělal Vietcong převzalo 2K Czech(Vietcong 3 v nedohlednu), Future games (Posel smrti, Nibiru), Mindware (autoři skvělého Cold War) skončil úplně, Plastic Reality taky a mohl bych pokračovat. 80 % českých studií tady dělá hry na mobily(které jdou komplet mimo mě) a zbytek těch velkých studií je BIS, SCS, Amanita a Warhorse a pak je tady spousta indie vývojářů, kteří jedou one man show.
Označit SCS za megakorporaci chce fakt hodně fantazie Je to firma, která se zabývá vyvíjením truckerských simulátorů. Chtít od nich něco jinýho je nesmysl. I s ETS2 a ATS mají hafo práce na léta dopředu.
Heart of Russia waiting room