advertisement
Herní obchod GameLeader

Tipy jak hrát GTA Online a snadno vydělat peníze

Pondělí 7.10.2013 14:40 - Autor: - Rubrika: Speciály Speciál Grand Theft Auto V

Co vše lze v multiplayeru Grand Theft Auto V dělat a na co byste si měli dávat pozor? To se dočtete v tomto článku.

Grand Theft Auto Online je multiplayerová část GTA V nabízející hraní v otevřeném světě Los Santos s dalšími 15 hráči. Hra více hráčů je tak velmi podobná singleplayeru, můžete chodit/jezdit kam se vám zachce a dělat si také co chcete. Nicméně, mise a aktivity jsou odlišné a dost často záleží na spolupráci hráčů, kteří se sejdou.

Než Daniel sepíše recenzi GTA Online, rozhodl jsem se vám přinést tipy jak hrát multiplayer a především jak snadno lze ve hře vydělat peníze. Budete se divit, ale tak těžké to opravdu není.

Na paměti musíte mít, že nesmíte usnout na vavřínech. Neustále musíte být ve střehu, kdykoliv vás totiž může jiný hráč zastřelit, přejet autem nebo jiným způsobem zlikvidovat. V autech dokonce může být nastražena bomba. Je tak na místě, abyste si své vydělané peníze z aktivit, misí a vykrádaček obchodů ukládali na bankovní účet. Jinak se vám může stát, že přijdete o velkou část peněz, které jste měli v peněžence.

Pozor na bílé tečky

Na mapě v GTA Online jsou bílou tečkou označováni ostatní hráči. Vyplatí se tak sledovat mapu, pokud uvidíte, že se k vám nějaká bílá tečka rychle blíží, tak se raději připravte. Může jít o hráče, který ujíždí před policajty, hledá si práci nebo (a to v častých případech) si vás vyhlédl jako potencioální oběť. Takže najděte si úkryt, vytáhněte zbraň a připravte se na přestřelku. Pokud půjde o hráče na podobném levelu jako vy, tak máte dost velkou šanci, že ho porazíte. Mnohokrát se mi ale stalo, že jsem narazil na hráče, který byl o několik tříd výše než já a měl nejen vestu, ale také brokovnici. Pak stačila jedna, dvě rány a já byl tuhej.

Nejlepší způsob jak si GTA Online skutečně užít je hrát se svými kamarády nebo si prostřednictvím misí a aktivit najít skupinku rozumných hráčů a s nimi plnit mise, závodit a celkově soupeřit nejen v závodech, ale také při přestřelkách na život a na smrt (deathmatch).

První cíl: Ukrást rychlé auto

Když se objevíte ve světě GTA Online, tak se vyplatí zajet do luxusnější čtvrti a ukrást nějaké pěkné a především rychlé auto. Občas se vám stane, že bloudíte po městě a nějaký čas vám trvá, než najdete nějaký pěkný kousek. Dívejte se tak kolem sebe a určitě nějaké luxusní vozidlo brzy spatříte. Až vyděláte nějaké peníze, vyplatí se vzít auto do Los Santos Customs a koupit Tracker. Stojí 2000 dolarů, ale rozhodně se vyplatí. Při podržení tlačítka Select si totiž můžete auto zamknout nebo určit, kdo do něj může nasednout (třeba jen členové vašeho crew nebo nikdo). Rovněž se vyplatí si auto pojistit.

Pokud si říkáte, že jde o dost peněz, tak pro vás mám dobrou zprávu. Zároveň s nedávno vydaným patchem totiž funguje příběhová/úvodní část GTA Online, kde vás hra vyzve, abyste zajeli do Los Santos Customs a upravili si auto. Zde vám budou nabídnuta různá vylepšení zdarma, včetně již zmíněného Trackeru.

Druhý cíl: Získat dobrou zbraň

V tomhle světě vám nebude stačit obyčejná poloautomatická pistole. Abyste uspěli a nemuseli se příliš bát ostatních hráčů, tak se vyplatí si sehnat pořádnou bouchačku. Pokud máte dost peněz, tak si zbraň koupíte, v druhém případě ji můžete po zabití vzít jinému hráči, gangsterům nebo policajtům.

Třetí a čtvrtý cíl: Koupit garáž a budovat si reputaci

Až vyděláte dost peněz, měli byste si koupit garáž. Jde sice o drahou záležitost, avšak s jistotou, že v garáži máte své automobily v bezpečí.

Bez reputace se neobejdete, protože vám odemyká lepší zbraně, neprůstřelné vesty, domy, auta atd. Budovat ji můžete různými způsoby. Pokud jste dobrý řidič, můžete unikat před policajty. V tomto případě se ale ujistěte, že nemáte více jak tři hvězdičky. Pokud máte, tak vám bude trvat dlouho, než se jich zbavíte.

Body reputace získáte i sportováním. Proti jinému hráči si můžete zahrát například tenis, pokud vyhrajete, budete odměněni.

Vydělejte peníze, kradením aut a přepadením obchodů

Tahle činnost je spíše pro sólové hráče. Potřebujete peníze a nechcete se moc nadřít? Pak ukradněte nějaké auto a zavezte ho do Los Santos Customs. Pokud ho moc nezničíte, dostanete za něj tři až osm tisíc dolarů. Jde o zaručený stálý příjem.

Tip: Raději se vyhněte luxusním sportovním vozům, s těmi jsou problémy. Balík peněz dostanete za SUV a kupé, zatímco za sedany a další auta už je mnohem méně. Rovněž nezapomeňte, že můžete prodat jen jedno auto za den, což znamená cca každých 45 minut.

Další peníze se dají vydělat přes Simeona. Kontrolujte ve svém mobilním telefonu pravidelně textové zprávy. V těch vás totiž žádá o konkrétní automobily. Stačí ho doporučit k němu a máte v kapse další prašule. Opět mějte na paměti, že auto nesmíte moc poškodit, pokud ano, dostanete méně peněz.

Druhá část už je poněkud rizikovější, ale vyplatí se. Jde o přepadávání obchodů. Než se do nich pustíte, kupte si masku, abyste se mohli do obchodu příště vrátit. V opačném případě by vás obsluha poznala. Jakmile jste dostatečně vybaveni (nějaká ta zbraň a maska), tak si na mapě vyhlédněte nějaký ten obchod a vydejte se na místo. Stačí vejít dovnitř a namířit na prodejce zbraň. Pokud používáte headset, vyplatí se do něj řvát, pak vám prodejce dá peníze rychleji. V opačném případě můžete začít střílet do regálů se zbožím. Nezapomeňte ale zůstat ve střehu, někdy na vás totiž může člověk za pokladnou vytáhnout zbraň. Stává se to především v případech, když odcházíte z krámu a otočíte se k němu zády. Jakmile se dostanete z obchodu, rychle vlezte do auta a sešlápněte plyn až k podlaze. Policajti totiž budou spěchat na místo. Je tak dobré rychle zmizet z oblasti a dávat pozor, abyste cestou nepotkali hlídkující vozy.

Nejjednodušší způsob jak zmizet policajtům při přepadení obchodu je vrtulník, který můžete ukradnout na letišti nebo na střeše nemocnice. Za loupež v obchodě získáte kolem 1-4k dolarů. Pokud budete střílet do regálů, tak vám obsluha může vydat více peněz.

Nezapomeňte své peníze dát na účet

Tohle by naštvalo každého. Máte v kapse pořádný balík peněz, jdete po ulici a najednou vás někdo zastřelí, nejčastěji přejede. A ejhle, máte problém. Jiný hráč vám vezme peníze a vám zbydou oči pro pláč. Jak se tomu vyhnout? Jednoduše, nenoste u sebe moc peněz. Ukládejte je na účet (podržením tlačítka Select vyvoláte nabídku, kde zadáte do GPS bankomat, najde vám to ten nejbližší v okolí, nebo prostřednictvím mobilu).

Lovte červené tečky

Pokud jste už v GTA Online nějaký čas a naučili jste se základní věci, tak se můžete vydat na lov lidí. Je to jednoduché, na mapě se vám objeví červená tečka, to je člověk, na kterého je vypsaná odměna za jeho hlavu. Stačí ho najít a třeba vyčkat na správnou chvíli, rozjet se na něj autem a převálcovat ho. V tomto případě jde o jednoduchou prácičku, často ale budete muset vytáhnout zbraň.

Při lovu buďte opatrní. Červenou tečkou jsou totiž označováni hráči, kteří často zabíjeli ostatní hráče, takže dost často jde o ostřílené drsňáky.

Máte vy nějaké tipy? Pochlubte se s nimi v komentářích.

...
Délka: ...
Grand Theft Auto Online - První gameplay záběry
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Thx USgamer

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk Koupit hru za 1 298 Kč na GameLeader  
Grand Theft Auto V na PC, PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V Screenshot ze hry Grand Theft Auto V
Další aktuální články

Legend of Grimrock 2 – prosluněná výprava

Legend of Grimrock 2 – prosluněná výprava

Úterý 21.10.2014 14:00 - Je to již pár let od momentu, kdy jsem poprvé zavítal do temných kopek a dungeonů legendární hory Grimrock. Přečíst celý článek »

5 komentářů | PC | Autor: ThainDegu
Bayonetta 2 - erotická bojovka podruhé

Bayonetta 2 - erotická bojovka podruhé

Pondělí 20.10.2014 14:45 - Po čtyřech letech jsme se dočkali nástupce mlátičky od PlatinumGames. Nintendo udělalo dobře, že získalo Bayonettu na svou stranu. Wii U má další nabušenou… Přečíst celý článek »

10 komentářů | Wii U | Autor: Miky
Ryse: Son of Rome - recenze PC verze

Ryse: Son of Rome - recenze PC verze

Neděle 19.10.2014 14:39 - Ryse od Cryteku si probojovalo cestu z Xbox One na PC. Stojí ale vůbec tahle římská krvavá řežba za pozornost? Přečíst celý článek »

46 komentářů | PC | Autor: Cvrnda

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Tipy jak hrát GTA Online a snadno vydělat peníze
Fofr100     27.6.2014 21:33 Fofr100

diky

Malasnikov   3x    25.6.2014 11:23 Malasnikov

Tak to hrej na PS3, tam zadnej placenej ucet nepotrebujes. :)

Fofr100     24.6.2014 21:56 Fofr100

Dobré videjko. Škoda že je potřeba Gold ucet :(

MurteoLegend     3.6.2014 20:33 MurteoLegend

Dotaz: Jak mam založit závod ? ? Protože sem někde viděl jak týpek založil na dálnici , , , a sypalo mu to jak prase
Odpověd na tel nebo sem

720 661 234

Daimen     2.4.2014 21:35 Daimen

tak to ok díky za radu

Malasnikov     2.4.2014 19:58 Malasnikov

Registrace neni potreba. Staci v pause menu vybrat zalozku "Online" a hned potom "Go". Spusti se ti editor postavy a po dokonceni editace hrajes. Je to jednoduchy. Na Xboxu ale pro hrani online potrebujes GOLD ucet.

Daimen     2.4.2014 19:26 Daimen

no jak gta online spustit, jestli se mám někde zaregistrovat

Malasnikov     2.4.2014 16:49 Malasnikov

Co myslis tim "zacit hrat"? Jako ze nevis jak GTA Online spustit nebo nevis co ze zacatku delat?

Daimen     2.4.2014 16:18 Daimen

čauky chtěl bych poradit jak mám začít hrát GTA 5 online na xbox360, nevím jak mám začít. Děkuji za radu

Malasnikov     23.3.2014 00:52 Malasnikov

Na PSN mam stejnej nick jako tady, klidne si me pridej. V Los Santos jsem docela casto :D

Gaborah     22.3.2014 23:05 Gaborah

PS3 :-) :D

bacil     13.2.2014 12:24 bacil

hledám hráče gta 5 online ps3

Malasnikov   1x    11.2.2014 17:45 Malasnikov

Gaborah: Nenapsal si to nejdulezitejsi... a to jestli hledas PS3 nebo X360 hrace.

Gaborah   2x    11.2.2014 11:24 Gaborah

Ahoj vsem :-) hledame cleny GTA 5 online do teamu ;-) prihlasujte se na ROCKSTAR social clubu - jméno crew je: LosSantos Czech crew

Pak si je všechny podáme :D :lol:

IceCreamCZE     23.11.2013 15:54 IceCreamCZE

Neví někdo proč když si uložím peníze na konto vypnu a zapnu hru tak mi ty peníze zmizí? Už jsem takhle přišel o 25 tisíc.

eLSamu3ll     8.10.2013 12:56 eLSamu3ll

bilich tecek netreba se bat, staci podrzet select a za stovku na vas nikdo nemuze vystrelit, passive mode, zastrelit vas muze pouze v aute...a muze vas pouze prejet...

eLSamu3ll     8.10.2013 12:53 eLSamu3ll

tip na auto, pokud jste zaregistrovani na socialclub. rockstar. games. kupte nejlevnejsi garaz cca 25k a muzete si do ni nechat dovest luxury sport car annis elegy RH8 ktere je zdarma. plus se odmkne nejaka zbran ktera je zdarma v SP za prachy v MP. , , registrace je velmi rychla a jednoducha...

eLSamu3ll   1x    8.10.2013 12:47 eLSamu3ll

Tip na zbrane, po misich survival vam zustanou vsechny zbrane i ty ktere nemate odemcene, aby se to vyplatilo je treba prezit vsech 10 wawes a sbirat co se da, plus, 20k, fast rank up, vsechny zbrane, munice lze dokupovat pouze do odemcenych, ale pokud maji nektere zbrane spolecne ammo tak se to pocita, 10 wawes cca 30 min. pozor ale po zmene loby vam zustanou pouze odemcene zbrane. poznamka, survival je pristupny nejak okolo 20 lev. a nektery se da prezit s jednou rukou v zadku ve dvou lidech. .

Laddys     8.10.2013 11:56 Laddys

Jeden TIP na rychlou opravu auta (a zadarmo) u PS3
Stačí kdykoliv zmáčknout START, skočit do Playstation Store a následně hned z něj vyjet.
Následně se objevíte u svého opraveného auta. Lze to i použít když vás honí policajti.
Komentář byl naposledy autorem upraven 8.10.2013 13:31

Gerri     8.10.2013 10:30 Gerri

Celej mulťák mě zklamal. Je to jen nuda. Free to play pro 16 hráčů je fakt k ničemu... ze stovek hodin zábavy se pro mě vyklubaly dvě hodiny zkoušení.

Play2dEnd     8.10.2013 03:44 Play2dEnd

za každou smrt se celkem platí ... za náboje před misí co si kupuješ... a jo, více méně vše se platí z účtu, ne cash ...

KINIMOD19     7.10.2013 22:18 KINIMOD19

Nevím proč, ale nechápu, proč mi to bere peníze za neaktivitu a nebo když něco kupuju, tak mi to sebere peníze z banky. Mám 22 000, a když se večer přihlásím do Onlinu, mám najednou 12 000! Tak co to k**** k sakru je? Dokupuju náboje v Ammu-Nation a místo, aby mi to vzalo peníze, které mám u sebe mi je seberou z banky! Jde o chybu, nebo jak? Nerozumím tomu systému. Takhle mi jsou peníze pak k ničemu. : /
Komentář byl naposledy autorem upraven 7.10.2013 23:44

KINIMOD19     7.10.2013 20:33 KINIMOD19

Velmi dobře napsané a poučné :)

Lelanka     7.10.2013 19:28 Lelanka

Malasnikov: Díky za odpověď. :)

Alphonse800   1x    7.10.2013 19:18 Alphonse800

Nevim proč, ale moc mě to nechytlo. Samý loadingy a pokud člověk nemá headset tak je hrozný oser se s někým domluvit na nějaký akci. To nemluvím o freemodu, který dopadl jak jsem čekal. Banda magoru co jezdí po mapě a přejíždí ostatní.

Play2dEnd   1x    7.10.2013 18:36 Play2dEnd

Malash myslim že podstatně víc jak 20 ... spíš tak 80 :D ... většinu rozklikneš a ještě vybíráš třeba ze 3 bytů ... no to je jedno, podle mě je jich celkem dost :)

maxmax329     7.10.2013 17:36 maxmax329

nejlepší hra

Malasnikov   2x    7.10.2013 17:10 Malasnikov

Lelanka: Baráků a bytů je tam asi 20 a všechny jsou jenom v západní části Los Santos. Pak jsou tam i samostatný garáže, kterých je zhruba stejnej počet ale jsou i na venkově. Přijdou mi ale zbytečný, protože baráky mají svou vlastní garáž. Myslím že časem bude domů víc...no doufám v to!
Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Exekucnak     7.10.2013 17:04 Exekucnak

Hrál jsem to o víkendu a zase taková bomba to nebyla. Postavy vypadají naprosto ohavně a v cutscénach, kde se vyskytují s postavami normálními do bije do očí. Free roamd je dobrý, ale že by tam byly pořádné joby to ne. Většina je hráči proti hráčům ( a i tech není tolik) a na takzvaný Job, kdy jste cca 4 hráči s určitým úkolem se moc často nenarazí. SP mám dohraný na 100%, takže hur prodávám a jdu dál :D

Kapr88     7.10.2013 16:56 Kapr88

Hele co je na tom pravdy ze u ty free roam casti to prej dost vykopava?

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (5303 příspěvků), The Big Bang Theory (51 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (10495 příspěvků), GameLeader - Otázky a odpovědi (1371 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (3507 příspěvků), Progressive Mix 30 - 100% (241 příspěvků), The Walking Dead (728 příspěvků), Nejhorší a nejlepší hry (64 příspěvků), Zaklínač 3 - Jaký procesor? (21 příspěvků), South Park: Stick of Truth čeština (21 příspěvků), Panorama z her (55 příspěvků)

Informace o hře

Právě vychází

» release list

Spřátelené weby

Nové články

Preview | Recenze | Speciály

Legend of Grimrock 2 – prosluněná výprava

Je to již pár let od momentu, kdy jsem poprvé zavítal do temných kopek a dungeonů legendární hory Grimrock.

Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC

Bayonetta 2 - erotická bojovka podruhé

Po čtyřech letech jsme se dočkali nástupce mlátičky od PlatinumGames. Nintendo udělalo dobře, že získalo Bayonettu na svou stranu. Wii U má další…

Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole

Ryse: Son of Rome - recenze PC verze

Ryse od Cryteku si probojovalo cestu z Xbox One na PC. Stojí ale vůbec tahle římská krvavá řežba za pozornost?

Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC

Navštivte také naše partnerské weby

Pán Hradu - války klanů diit.cz CDR CDH.cz - Česká databáze her Webgame, online strategická hra Porse.cz - hry ke stažení zdarma