Uživatel nepřihlášen
 

PlayStation 4 Pro – potřebujete ji?

Úterý 15.11.2016 16:20 - Autor: Filip "Filca" Němec - Rubrika: Speciály Speciál PlayStation 4 Pro – potřebujete ji?

Podívali jsme se na to, co nejvýkonnější konzole současnosti nabízí, a pomůžeme vám se rozhodnout, jestli tuhle černou krabičku máte mít doma či nikoli.

Soudě podle radostných statusů na sociálních sítích či poměrně velkého množství inzerátů na prodej původní PS4 si jistě mnoho z vás koupilo PlayStation 4 Pro – dosud nejvýkonnější konzoli od Sony a vlastně i napříč celým konzolovým trhem. Chybět jsme nemohli samozřejmě ani my, můžete se tak dočíst co nová konzole nabízí, co naopak ne a především pak jak je to se slibovaným větším výkonem a jak se projevuje v praxi.

Obsah balení a design

Přestože je samotná konzole o poznání větší než původní PS4, krabice kterou si přinesete domů je podobně podezřele malá. Balení totiž klasicky neobsahuje tak říkajíc nic navíc – kromě samotné konzole zde najdete pouze kabel pro zapojení konzole do elektrické sítě (o něco kratší než u PS4), průměrný HDMI kabel, kabel pro dobíjení ovladače a jedno-sluchátkový headset, úplně stejný jako u PS4. Poslední místo v krabici zaujímá ovladač DualShock 4, který doznal pouze kosmetických změn. Všechna tlačítka už nejsou černá jako tělo ovladače ale mírně našedlá. Ergonomie se však nijak nezměnila. Jedinou funkční změnou je tenká linka na horní straně touchpadu, kterou prosvítá světlo lightbaru. Intenzita rozhodně není nikterak vysoká a světlo vás nebude ručit ani při hraní v temné místnosti. Pokud náhodou narazíte na hru, která využívá barevnou indikaci lightbaru (ruku na srdce, moc jich není), jde o dobrou featuru.

„Co do vizuálního zpracování je Pro jednoduše dvoupatrová PS4 Slim.“

Největší změnou je tak samozřejmě konzole. Bohužel mě PS4 Pro nezbavilo subjektivního pocitu, že od dob původní PS3 se inženýři v Sony co do designu moc kreativně nevyřádili a jdou osvědčenou cestou designu, který neurazí. Oproti původní PS4 s alespoň lesklou hranou, která dodávala punc elegantnosti, vychází PS4 Pro ze zeštíhleného modelu PS4 Slim, který je sice hezkým, ale veskrze obyčejným kusem plastu. Oproti původní PS4 je Pro o poznání větší, ale rozhodně se nejedná o nějaký extrémní nárůst velikosti ani hmotnosti. Připravili jsme pro vás srovnávací fotky, na kterých jasně poznáte, že zase o tolik více prostoru třeba nebude. Co do vizuálního zpracování je Pro jednoduše dvoupatrová PS4 Slim. Také postrádá dotyková tlačítka, jsou ale designově lépe zpracovaná oproti Slim verzi a nenarušují dojem z plynulých a zaoblených křivek konzole. Dominantou je stejně jako u původní PS4 svítící pruh, který tentokrát nezdobí vrchní část konzole, ale najdete ho podél celé přední strany. Je o něco tenčí, což je subjektivně trošku škoda, přeci jen barevný proužek vypadá hezky, ale díky jeho umístění na přední straně je užší linka nakonec výhodou – nebude tolik odvádět pozornost od samotného hraní. A co dodat závěrem k provedení konzole? Samozřejmě nelze zapomenout na zdroj, který je opět, jak je u Sony zvykem, uvnitř konzole.





První zapojení a výkon

Díky skromnému obsahu balení nebude zapojení konzole větším problémem ani pro herní analfabety. První zpuštění konzole nabídne rychlý a stručný úvod a již tradičně ničím nezdržuje. Pokud se přihlásíte ke svému PSN účtu, konzole vám chytře nabídne přenos dat z vaší původní konzole (pokud nějaká taková samozřejmě je). Podrobný návod jak tento proces zvládnout jsme vám už přinesli ve čtvrtek. Pokud máte 4K televizi (ideálně s podporou HDR), konzole vás pouze informuje o možnosti využít 4K rozlišení, případě i HDR, samotné nastavení už ale bude přímo na vás. Je na jednu stranu příjemné, že vás konzole hned při startu nezatěžuje dalším nastavováním, na druhou stranu konkurenční Xbox One S vás taktéž informuje o vašich zobrazovacích možnostech a rovnou vám pomůže s jejich nastavením.

Nás však zajímá především výkon, který tepe pod plastovou kapotou nové konzole. HW specifikace nejsou žádným tajemstvím už delší dobu, takže rychle a stručně, ať se můžeme podívat, co tento výkon přinese v praxi. Zatímco v původní PS4 tepe procesor na úrovní 1.6 GHz, PS4 Pro polepšila na 2.1 GHz. V obou případech jde o 2x čtyřjádrový 64bit AMD Jaguar. Výkon grafické jednotky narostl z 1.84 TFLOPs na úctyhodných 4.2 TFLOPs. 8GB GDDR5 RAM zůstává, inženýři ze Sony však přidali 1GB DRAM vyčleněných pro CPU, což dovoluje streamování ve 4K a taktéž uvolní část GDDR5 paměti, která může být využita pro lepší výkon či vizuál samotných her. Ve světě konzolí jde o velmi příjemný výkon, který za současnou doporučenou maloobchodní cenou 10 790,- je dobrým produktem v poměru cena/výkon. Kaňkou na kráse je tolik vzpomínaná absence UHD optické mechaniky, která vyznívá značně paradoxně, vezmete-li v potaz, že PlayStation 4 Pro je konzolí která má přinést právě 4K zážitky. Není však třeba zdlouhavě hloubat, Sony vidí budoucnost ve streamování 4K filmů. Přitom Xbox One S má UHD optickou mechaniku.



Jak to vypadá v praxi?

Výše popsané je zásluha Sony, která vydláždila cestičku pro vývojáře a je pouze na nich, jestli se touto cestou vydají. Největší devízou budou určitě nadcházející tituly, ale velmi potěšující je zpětný upgrade velkých a oblíbených her. Na několik z nich se podíváme nyní společně. Ve srovnání se soustředíme i na „obyčejné“ 1080p televize, které nenabídnou 4K ani HDR, protože i majitelům těchto televizí nabídne PS4 Pro výhody.

Jen opravdu málo her v současnou chvíli běží nativně v 4K rozlišení. Většina her využívá technologie zvané dynamic scaling a checkboarding, které jednoduše řečeno uměle navýší rozlišení tím, že namnoží jednotlivé pixely. Záleží však na tom, jak jednotlivá studia s těmito technologiemi dokáží pracovat. Není dané, že pokud všichni použijí stejnou technologii upscalingu, že všechny hry zaznamenají stejně velké zlepšení.


Výkladní skříň Naughty Dog

Jedna z prvních vlaštovek, která přislíbila zpětný upgrade pro PS4 Pro verze své hry byla vlajková loď studia Sony a autoři nejlépe hodnocených her na PS3 i PS4. Uncharted 4 bylo vylepšeno patchem, který upscaluje rozlišení na 1440p. Na 4K televizi je takový rozdíl samozřejmě znát, na druhou stranu ale nejde o extrémně markantní změnu. Zlepšení se dočkal i multiplayer, který sice vypadal při rozlišení 900p hezky, ale na vizuál příběhové částí online zkrátka nedosáhl. Síla PS4 Pro umožní zahrát si hru více hráčů v rozlišení 1080p, 60fps zůstává. Především v kampani pak oceníte podporu HDR. Exotické lokace dostávají zcela nový šmrnc a nejde pouze o lepší zpracování barev a jejich nejrůznější živé variace, ale také podání černé barvy dává prozkoumávání neznámých trosek v exotických rájích nový nádech. Především hra více hráčů doznala změn, které lze vidět na první pohled a okamžitě si ji všimnou i majitelé pouze fullHD televizí.

The Last of Us se pak veze na vlně možnosti nastavit si, co upřednostňujete – vyšší rozlišení a nižší fps či naopak. Slovy čísel to znamená možnost volit mezi 2160p při 30fps a nebo 1800p a 60fps. The Last of Us ještě více těží z podpory HDR, díky svým temným zákoutím a příklonem k tmavým interiérům. V kombinaci s větším rozlišením si lze lehce všimnou větších detailů. Rozlišení povoluje ostřejší předměty, které jsou s pomocí HDR technologie lépe rozeznatelné.

Uncharted 4
Uncharted 4
The Last of Us
The Last of Us

Middle-earth: Shadow of Mordor

Dobrodružství ve Středozemi je skvělým příkladem, jak může PS4 Pro vylepšit herní zážitek i těm hráčům, kteří nevlastní 4K televizi. Rovněž nabízí možnost vybrat si mezi dvojicí možností. První možnost vám dovolí upřednostňovat rozlišení na úkor snímkování. Díky dynamickému uscalingu si tak můžete zahrát rovnou ve 4K rozlišení a přestože není Shadow of Mordor hrou vydanou před pár týdny, výsledek vypadá opravdu skvěle.

Pokud se naopak spokojíte s rozlišením 1080p, můžete využít supersamplingu a lepšího antialiasingu. Je tedy zcela jasné, jakou z těchto dvou možností využijete, pokud nemáte k dispozici 4K televizi.

Call of Duty Black Ops 3 a Modern Warfare

CoD: Black Ops 3 není zrovna nejlepším příkladem, jak může PS4 Pro vylepšit vizuální zpracování či plynulost hry. Při 4K rozlišení sice nabídne lepší antialiasing, ale musíte se poměrně dost snažit, abyste rozdíly poznali. Navíc v případě, že máte pouze Full HD TV, rozdíl budete hledat opravdu těžko.

U remasteru Modern Warfare je situace daleko lepší. PS4 Pro v kombinaci s 4K televizí vykouzlí bohatší textury a díky lepšímu vyhlazování hran je vše daleko ostřejší a jasnější. U Full HD televize jsou zmíněná vylepšení také přítomna, ale ne v takové míře. Nutno však dodat, že Pro vylepší Modern Warfare také co se týče snímkování. Tam kde hra na PS4 padá pod 50fps si na PS4 Pro s klidem drží 60fps.

Infamous: Second Son

Otevřená akce, kde jednu z hlavních rolí hrají neonové barvy, bezpochyby obohatí nejvíce právě podpora HDR. Barvy jsou více živé a přirozené a jejich škála je významně větší. Zajímavé je, že ačkoli HDR podporují nyní všechny verze PS4 (původní, Slim i Pro) obraz je v čele s podáním barev na PS4 Pro znatelně nejlepší. Pro verze nabízí širší paletu barev se sytějšími tóny.

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration Edition

Silným želízkem v ohni, pokud se rozhodujete kterou hru si zahrát na své PS4 Pro jako první, může být bezesporu vylepšený Rise of the Tomb Raider. Ten nabízí rovnou trojici režimů, které si nastavíte podle svých možností a dle toho, co preferujete. Režim 4K Visuals nabídne nejvyšší rozlišení, sníží však snímkování na 30fps. High Frame Rate režim naopak vyžene snímkování na 60fps a rozlišení se usadí na hodnotě 1080p. Patrně nejzajímavějším režimem zejména pro majitele pouze full HD televizí je Enriched Visuals mód, který přinese 1080p, 30fps a zapojí do práce nové technologie pro rendering, které celé prostředí neuvěřitelně vyhladí, a za sebe musím říct, že se jedná snad o největší vizuální vylepšení ze všech zmíněných her.

Má PS4 Pro uplatnění i pro majitele full HD televizí?

Jak jste se mohli dočíst výše, určitě ano. Je však třeba zdůraznit dvě věci. V prvé řadě je vylepšení u každé hry jiné a nelze ho nijak paušalizovat. Druhou věcí je paleta her, které takové vylepšení umožnují. Rozhodně jich není málo, ale pořád jde o zlomek v rámci celé nabídky PS4 titulů. Kupovat tak novou konzoli jen kvůli několika vybraným hrám, pokud zúročíte jen část většího výkonu, může být pro mnoho hráčů zbytečné.

„PS4 Pro nebude mít žádné vlastní exkluzivity.“

Celou dobu tu ale uvažujeme pouze ve velmi krátkém období. Už v těchto dnech totiž vycházejí nové tituly (Watch Dogs 2, Titanfall 2 a další), které využívají výkon PS4 Pro ještě znatelnějším způsobem a poznáte ho i bez vlastnictví 4K TV. Příkladem za všechny budiž například Horizon: Zero Down, kde bude jedno, na jakém zobrazovacím zařízení hrajete. Pro verze nabídne vždy větší detaily a vyhlazování. V praxi to znamená především bohatší a živější přírodu, která nabídne reálnější podání stínů a světla. Vyšší výkon dovolí použít také technologii supersamplingu, což je pokročilá forma antialiasingu, která vyrenderuje obraz ve 4K a poté ho zmenší na 1080p. I majitelé standardních televizí si tak přijdou na své.

Pokud jste spíše občasným hráčem, není pořízení PS4 Pro nutností. I pokud vlastního 4K televizi s podporou HDR nemusíte kupovat Pro. Připomínáme, že HDR díky updatu umí všechny PS4 verze. Na původní PS4 si zahrajete všechny hry, které budou na platformu PlayStation 4 v budoucnu vydány. PS4 Pro nebude mít žádné vlastní exkluzivity. Jste-li však videoherní harcovník a zejména fanoušek Sony, Pro se zdá jako něco, co by vám doma nemělo chybět.


PlayStation 4 Pro koupíte v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.

Tisk  
Další aktuální články
 
PC verze Mass Effectu: Andromeda je další výkladní skříní Frostbite enginu

PC verze Mass Effectu: Andromeda je další výkladní skříní Frostbite enginu

Pátek 24.3.2017 19:00 - Ještě před vydáním recenze jsme se podívali na pixely PC verze nového Mass Effectu, abychom posoudili, jak se povedla a co všechno nabízí. Přečíst celý článek »

32 komentářů | PC | Autor: Cvrnda
Vikings: Wolves of Midgard – krátkozraká severská jatka ze Slovenska

Vikings: Wolves of Midgard – krátkozraká severská jatka ze Slovenska

Pátek 24.3.2017 11:00 - Jste připraveni na pořádný nájezd? Přečíst celý článek »

49 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: ThainDegu
The Crow’s Eye – nevyřešený případ z lékařské fakulty

The Crow’s Eye – nevyřešený případ z lékařské fakulty

Čtvrtek 23.3.2017 19:00 - Účel prý světí prostředky. Ale co když jste tím prostředkem vy? Přečíst celý článek »

5 komentářů | PC | Autor: Ylbirda

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku PlayStation 4 Pro – potřebujete ji?
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Miky člen redakce   2x   I to popisuje FIlip v článku. On zkoušel PS4 Pro na moderní TV i starší TV. U starších TV jsou zatím rozdíly jen v lepší frekvenci snímků za sekundu, ale třeba takový Horizon: Zero Dawn by měl přinést i lepší grafiku na PS4 Pro, i když máš starší TV. Pokud PS4 nemáš, tak bych šel do Pro. Cenový rozdíl moc velký není a aspoň budeš mít hry v lepších fps a časem třeba koupíš 4K TV. Ty ceny budou za rok určitě nižší. Na druhou stranu, pokud nechceš to lepší a chceš ušetřit, tak stačí klasická PS4.Mikymiky3    18.11.2016 09:05 Miky

@ odpověď na komentář od skruta:I to popisuje FIlip v článku. On zkoušel PS4 Pro na moderní TV i starší TV. U starších TV jsou zatím rozdíly jen v lepší frekvenci snímků za sekundu, ale třeba takový Horizon: Zero Dawn by měl přinést i lepší grafiku na PS4 Pro, i když máš starší TV. Pokud PS4 nemáš, tak bych šel do Pro. Cenový rozdíl moc velký není a aspoň budeš mít hry v lepších fps a časem třeba koupíš 4K TV. Ty ceny budou za rok určitě nižší. Na druhou stranu, pokud nechceš to lepší a chceš ušetřit, tak stačí klasická PS4.

skruta napsal:Prosím o reakci Mikyho, Filipa nebo kohokoliv jiného. Když mám starší Bravii - Full HD TV neumějící ani 4K ani HDR má tedy cenu si v tomto případě PRO kupovat? Nevlastním žádnou PS4 a chci si ji do měsíce koupit. Zajímalo by mě tedy, zda si vybrat klasickou verzi, Slim nebo PRO. Jsou rozdíly oproti klasické verzi takové, že se investice vyšší o cca 3000 Kč navíc vyplatí? Klasická PS4 má nejlepší poměr cena výkon Slim se o krapet dražší a rozdíly jsou pouze v tom, že je menší a více energeticky úsporná. Nebo je zde ještě nějaká výhoda? Z těchto 3 konzolí se mi zdají první dvě téměř identické a PRO bude určitě lepší, otázka je, zda za ty peníze nabídne adekvátní zlepšení grafiky a herního požitku i na Full HD TV. Koupi jaké konzole byste mi tedy doporučili? Je to celkem dilema. Děkuji za případné reakce :-)

Newek23   3x   
Pokud nemáš 4K TV s HDR a nepotřebuješ nutně 60fps, tak si kup klidně slim ;) PRO je výborná konzole, ale její výhody jsou hlavně právě ve vyšším rozlišení a vyšší snimkové frekvenci. Takže pokud nejsi max setting hunter, klidně ty ušetřené peníze za PRO investuj do nějakých her :)
Newek23newek2325780
    17.11.2016 23:36
Newek23

@ odpověď na komentář od skruta:
Pokud nemáš 4K TV s HDR a nepotřebuješ nutně 60fps, tak si kup klidně slim ;) PRO je výborná konzole, ale její výhody jsou hlavně právě ve vyšším rozlišení a vyšší snimkové frekvenci. Takže pokud nejsi max setting hunter, klidně ty ušetřené peníze za PRO investuj do nějakých her :)

skruta napsal:Prosím o reakci Mikyho, Filipa nebo kohokoliv jiného. Když mám starší Bravii - Full HD TV neumějící ani 4K ani HDR má tedy cenu si v tomto případě PRO kupovat? Nevlastním žádnou PS4 a chci si ji do měsíce koupit. Zajímalo by mě tedy, zda si vybrat klasickou verzi, Slim nebo PRO. Jsou rozdíly oproti klasické verzi takové, že se investice vyšší o cca 3000 Kč navíc vyplatí? Klasická PS4 má nejlepší poměr cena výkon Slim se o krapet dražší a rozdíly jsou pouze v tom, že je menší a více energeticky úsporná. Nebo je zde ještě nějaká výhoda? Z těchto 3 konzolí se mi zdají první dvě téměř identické a PRO bude určitě lepší, otázka je, zda za ty peníze nabídne adekvátní zlepšení grafiky a herního požitku i na Full HD TV. Koupi jaké konzole byste mi tedy doporučili? Je to celkem dilema. Děkuji za případné reakce :-)

Newek23   1x   Hochu já do ty konzole porovnal přímo u sebe doma v obývacím pokoji. Tvoje moudra a argumenty youtubem mne vůbec nezajímají, naopak mi přijdou dost vtipný. Doporučuji si to porovnat osobně a uvidíš. Nehledě na to, že s PRO se při tvorbě ani jedné hry, která tady doposud je nepočítalo a podpora se přidala dodatečně. V budoucnosti čekám ještě větší kouzla, co z tý konzole vymáčkmou, protože 2x rychlejší GPU se musí projevit.
Btw víš vůbec co je to remaster? Většinou trochu lepší textury, vyšší rozlišení a vyšší snímková frekvence a to je přesně to, co u podporovaných her dostaneš ;) Další benefity jako rychlejší loading time, vyšší rychlost systému a tichost netřeba zmiňovat. S tím jsem už před vybalením PRO počítal ;)
Newek23newek2325780
    17.11.2016 23:16
Newek23

@ odpověď na komentář od Potkan-SK:Hochu já do ty konzole porovnal přímo u sebe doma v obývacím pokoji. Tvoje moudra a argumenty youtubem mne vůbec nezajímají, naopak mi přijdou dost vtipný. Doporučuji si to porovnat osobně a uvidíš. Nehledě na to, že s PRO se při tvorbě ani jedné hry, která tady doposud je nepočítalo a podpora se přidala dodatečně. V budoucnosti čekám ještě větší kouzla, co z tý konzole vymáčkmou, protože 2x rychlejší GPU se musí projevit.
Btw víš vůbec co je to remaster? Většinou trochu lepší textury, vyšší rozlišení a vyšší snímková frekvence a to je přesně to, co u podporovaných her dostaneš ;) Další benefity jako rychlejší loading time, vyšší rychlost systému a tichost netřeba zmiňovat. S tím jsem už před vybalením PRO počítal ;)Komentář byl autorem naposledy upraven 18.11.2016 08:34

Původní verze před úpravami:Hochu já do ty kontrole porovnal přímo u sebe doma v obývacím pokoji. Tvoje moudra a argumenty youtubem mne vůbec nezajímají, naopak mi přijdou dost vtipný. Doporučuji si to porovnat osobně a uvidíš. Nehledě na to, že s PRO se při tvorbě ani jedné hry, která tady doposud je nepočítalo a podpora se přidala dodatečně. V budoucnosti čekám ještě větší kouzla, co z tý konzole vymáčkmou, protože 2x rychlejší GPU se musí projevit.
Btw víš vůbec co je to remaster? Většinou trochu lepší textury, vyšší rozlišení a vyšší snímková frekvence a to je přesně to, co u podporovaných her dostaneš ;) Další benefity jako rychlejší loading time, vyšší rychlost systému a tichost netřeba zmiňovat. S tím jsem už před vybavením konzole počítal ;)

Potkan-SK napsal:vacsu blbost som nepocul , ze rozdiel je asi jak ps3 a remaster? to co si dal? :D sak som to videl, rozdiel skoro ani nevidis. teba plati sony ci co? ps4 master race lol. stale opakujem ze ja nepisem o 4k rozliseni, samozrejme ze full hd a 4k je ine ze to je ostrejsie, ale to je vsetko. ja pisem ze tam neni nic viac vsetko je rovnake. sa spamataj chlapce zlaty o pises jaku propagandu. sak sa nato kukni kde mas rozdiel? tato prezentacia novej veci za ktoru si uz vyhodil peniaze a presadzujes to tu lebo si to uz kupil. to je tak jak mi minule jeden pisal ze, on nevie ale on ma taky pocit ako, ... ako by to bolo take krajsie trochu. ze on ma taky pocit, a potom som to videl aj na starej aj na novej a bolo to na vlas rovnake. ale sak mne to je jedno si to kupte, ja hovorim ze na vsetkych videach co kto porovnaval tam rozdiel bud nevidis, alebo musis 400 percentne zoomovat na obrazovku aby si tam zbadal nieco vyrastrovane a cistejsie. co tu trieskas talafatky ze tam je rozdiel ohromny jak ps3 a ps4 remaster prosim ta pekne. tieto vase propagandy vymyslene, ja som vlastne zabudol ze toto je v podstate internetova stranka ktorou hlavla priorita je predaj. ok

skruta   1x   Prosím o reakci Mikyho, Filipa nebo kohokoliv jiného. Když mám starší Bravii - Full HD TV neumějící ani 4K ani HDR má tedy cenu si v tomto případě PRO kupovat? Nevlastním žádnou PS4 a chci si ji do měsíce koupit. Zajímalo by mě tedy, zda si vybrat klasickou verzi, Slim nebo PRO. Jsou rozdíly oproti klasické verzi takové, že se investice vyšší o cca 3000 Kč navíc vyplatí? Klasická PS4 má nejlepší poměr cena výkon Slim se o krapet dražší a rozdíly jsou pouze v tom, že je menší a více energeticky úsporná. Nebo je zde ještě nějaká výhoda? Z těchto 3 konzolí se mi zdají první dvě téměř identické a PRO bude určitě lepší, otázka je, zda za ty peníze nabídne adekvátní zlepšení grafiky a herního požitku i na Full HD TV. Koupi jaké konzole byste mi tedy doporučili? Je to celkem dilema. Děkuji za případné reakce :-)skrutaskruta66974    17.11.2016 19:02 skruta

@ odpověď na komentář od Miky:Prosím o reakci Mikyho, Filipa nebo kohokoliv jiného. Když mám starší Bravii - Full HD TV neumějící ani 4K ani HDR má tedy cenu si v tomto případě PRO kupovat? Nevlastním žádnou PS4 a chci si ji do měsíce koupit. Zajímalo by mě tedy, zda si vybrat klasickou verzi, Slim nebo PRO. Jsou rozdíly oproti klasické verzi takové, že se investice vyšší o cca 3000 Kč navíc vyplatí? Klasická PS4 má nejlepší poměr cena výkon Slim se o krapet dražší a rozdíly jsou pouze v tom, že je menší a více energeticky úsporná. Nebo je zde ještě nějaká výhoda? Z těchto 3 konzolí se mi zdají první dvě téměř identické a PRO bude určitě lepší, otázka je, zda za ty peníze nabídne adekvátní zlepšení grafiky a herního požitku i na Full HD TV. Koupi jaké konzole byste mi tedy doporučili? Je to celkem dilema. Děkuji za případné reakce :-)

Miky napsal:Přece na Xzone, abys podpořil Zing a nejlépe přes náš link ;-)

sauron77    Potkan ma pravdu. Taky jsem videl nake to srovnani a rozdil skoro zadny. 4K tv mam a je pravda ze rozdil mezi 1080P a 1440P je videt i na mobilu natoz na tv. Taky souhlasim s tim ze pro nativni 4K je potreba jinej hardware. Zajima me tedy zda je ten upscale tak dobry v realu a na 4K telce abych za to dal o 4tis vice nebo sel do levnejsi slim verze. . Tv umi upscale taky a uz FHD obsah na ni vypada skvele, takze by to ve vysledku mohlo byt to same.sauron77sauron7727627    17.11.2016 17:40 sauron77

Potkan ma pravdu. Taky jsem videl nake to srovnani a rozdil skoro zadny. 4K tv mam a je pravda ze rozdil mezi 1080P a 1440P je videt i na mobilu natoz na tv. Taky souhlasim s tim ze pro nativni 4K je potreba jinej hardware. Zajima me tedy zda je ten upscale tak dobry v realu a na 4K telce abych za to dal o 4tis vice nebo sel do levnejsi slim verze. . Tv umi upscale taky a uz FHD obsah na ni vypada skvele, takze by to ve vysledku mohlo byt to same.

Malasnikov   1x   Možná radši počkej na Gran Turismo Sport, který bude vypadat mnohem líp. Pokud ti teda jde o grafiku.Malasnikovmalasnikov16453    17.11.2016 01:47 Malasnikov

@ odpověď na komentář od Robbi:Možná radši počkej na Gran Turismo Sport, který bude vypadat mnohem líp. Pokud ti teda jde o grafiku.

Robbi napsal:Malasnikov- Díky za info. Chtěl jsem VR kvůli této hře, tak jsem, asi ušetřil. :-D

panacek    na ho-no staci mi normal ps4panacekpanacek32258    16.11.2016 19:13 panacek

na ho-no staci mi normal ps4

Potkan-SK   2x   vacsu blbost som nepocul , ze rozdiel je asi jak ps3 a remaster? to co si dal? :D sak som to videl, rozdiel skoro ani nevidis. teba plati sony ci co? ps4 master race lol. stale opakujem ze ja nepisem o 4k rozliseni, samozrejme ze full hd a 4k je ine ze to je ostrejsie, ale to je vsetko. ja pisem ze tam neni nic viac vsetko je rovnake. sa spamataj chlapce zlaty o pises jaku propagandu. sak sa nato kukni kde mas rozdiel? tato prezentacia novej veci za ktoru si uz vyhodil peniaze a presadzujes to tu lebo si to uz kupil. to je tak jak mi minule jeden pisal ze, on nevie ale on ma taky pocit ako, ... ako by to bolo take krajsie trochu. ze on ma taky pocit, a potom som to videl aj na starej aj na novej a bolo to na vlas rovnake. ale sak mne to je jedno si to kupte, ja hovorim ze na vsetkych videach co kto porovnaval tam rozdiel bud nevidis, alebo musis 400 percentne zoomovat na obrazovku aby si tam zbadal nieco vyrastrovane a cistejsie. co tu trieskas talafatky ze tam je rozdiel ohromny jak ps3 a ps4 remaster prosim ta pekne. tieto vase propagandy vymyslene, ja som vlastne zabudol ze toto je v podstate internetova stranka ktorou hlavla priorita je predaj. okPotkan-SKpotkan-sk56350    16.11.2016 16:06 Potkan-SK

@ odpověď na komentář od Newek23:vacsu blbost som nepocul , ze rozdiel je asi jak ps3 a remaster? to co si dal? :D sak som to videl, rozdiel skoro ani nevidis. teba plati sony ci co? ps4 master race lol. stale opakujem ze ja nepisem o 4k rozliseni, samozrejme ze full hd a 4k je ine ze to je ostrejsie, ale to je vsetko. ja pisem ze tam neni nic viac vsetko je rovnake. sa spamataj chlapce zlaty o pises jaku propagandu. sak sa nato kukni kde mas rozdiel? tato prezentacia novej veci za ktoru si uz vyhodil peniaze a presadzujes to tu lebo si to uz kupil. to je tak jak mi minule jeden pisal ze, on nevie ale on ma taky pocit ako, ... ako by to bolo take krajsie trochu. ze on ma taky pocit, a potom som to videl aj na starej aj na novej a bolo to na vlas rovnake. ale sak mne to je jedno si to kupte, ja hovorim ze na vsetkych videach co kto porovnaval tam rozdiel bud nevidis, alebo musis 400 percentne zoomovat na obrazovku aby si tam zbadal nieco vyrastrovane a cistejsie. co tu trieskas talafatky ze tam je rozdiel ohromny jak ps3 a ps4 remaster prosim ta pekne. tieto vase propagandy vymyslene, ja som vlastne zabudol ze toto je v podstate internetova stranka ktorou hlavla priorita je predaj. okKomentář byl autorem naposledy upraven 16.11.2016 16:22

Původní verze před úpravami:vacsu blbost som nepocul , ze rozdiel je asi jak ps3 a remaster? to co si dal? :D sak som to videl, rozdiel skoro ani nevidis. teba plati sony ci co? ps4 master race lol. sa spamataj chlapce zlaty o pises jaku propagandu. sak sa nato kukni kde mas rozdiel? tato prezentacia novej veci za ktoru si uz vyhodil peniaze a presadzujes to tu lebo si to uz kupil. to je tak jak mi minule jeden pisal ze, on nevie ale on ma taky pocit ako, ... ako by to bolo take krajsie trochu. ze on ma taky pocit, a potom som to videl aj na starej aj na novej a bolo to na vlas rovnake. ale sak mne to je jedno si to kupte, ja hovorim ze na vsetkych videach co kto porovnaval tam rozdiel bud nevidis, alebo musis 400 percentne zoomovat na obrazovku aby si tam zbadal nieco vyrastrovane a cistejsie. co tu trieskas talafatky ze tam je rozdiel ohromny jak ps3 a ps4 remaster prosim ta pekne. tieto vase propagandy vymyslene, ja som vlastne zabudol ze toto je v podstate internetova stranka ktorou hlavla priorita je predaj. ok

Newek23 napsal:Vy co ještě nevíte, jestli do upgrade jít nebo ne... Zajděte si do obchodu a PRO si vyzkoušejte. Ty důkazy typu Potkan, který vám tady dokazuje něčím tak šíleně komprimovaným jako YouTube, že PRO je k ničemu ignorujte. Já měl ještě jak starou PS4, tak teď PRO a naživo to poznat je a dost. Obraz je čistější. Je to asi takový rozdíl jako mezi PS3 hrou a remasterem na PS4 :)

Robbi    Malasnikov- Díky za info. Chtěl jsem VR kvůli této hře, tak jsem, asi ušetřil. :-DRobbirobbi42288    16.11.2016 12:23 Robbi

Malasnikov- Díky za info. Chtěl jsem VR kvůli této hře, tak jsem, asi ušetřil. :-D

Malasnikov   2x   Driveclub VR vypadá na PS4 Pro dost podobně jako na PS4. Přišlo mi to o trochu míň rozmazanější, ale grafika pořád není moc pěkná. Tou grafikou myslím hlavně okolí tratě. Asi teprve vyjde nějakej update, kterej grafiku zlepší, protože Driveclub VR by PS4 Pro podporovat měl a zatím tam nějakej výraznej rozdíl nevidím.Malasnikovmalasnikov16453    16.11.2016 12:17 Malasnikov

@ odpověď na komentář od Robbi:Driveclub VR vypadá na PS4 Pro dost podobně jako na PS4. Přišlo mi to o trochu míň rozmazanější, ale grafika pořád není moc pěkná. Tou grafikou myslím hlavně okolí tratě. Asi teprve vyjde nějakej update, kterej grafiku zlepší, protože Driveclub VR by PS4 Pro podporovat měl a zatím tam nějakej výraznej rozdíl nevidím.

Robbi napsal:Newek23- Máš pravdu. Ps4 pro právě testuji a na 4k tv je to bomba :thumbup:
Ps4 pro má význam jen v případě 4k tv. Když jsem konzoli dal na full hd rozdíl nevidím :-D Alespoň ne velký. Jen trochu více projasněné.
Jinak je tichá jak myška, oproti mé staré ps4ce, která hučí někdy jak raketoplán při startu. :lala: A ani tak netopí :-) Ps4 pro by si měl koupit jen člověk co vlastní 4k tv. . pro ostatní s full hd, alespoň nyní postrádá smysl. Je to můj názor, tak mi za něj prosím nenadávejte. ;-) Nevlastním Vr, tak nemohu porovnat. Snad nám to Miky otestuje? Chtěl bych vědět zdali drive club na Vr vypadá líp a ne jako hra z předešlé generace? A měřil jsem spotřebu oproti old ps4ce a ta bere o něco víc. Čili pokrok tam je.
Hlavně hardware je mnohem mohutnější v porovnáni se slimem. Video důkaz-
odkaz ]
Jinak nechápu cenu slimu oproti pro, když interní deska není ani poloviční. Konečně Sony bude vydělávat.

Robbi   3x   Newek23- Máš pravdu. Ps4 pro právě testuji a na 4k tv je to bomba :thumbup:
Ps4 pro má význam jen v případě 4k tv. Když jsem konzoli dal na full hd rozdíl nevidím :-D Alespoň ne velký. Jen trochu více projasněné.
Jinak je tichá jak myška, oproti mé staré ps4ce, která hučí někdy jak raketoplán při startu. :lala: A ani tak netopí :-) Ps4 pro by si měl koupit jen člověk co vlastní 4k tv. . pro ostatní s full hd, alespoň nyní postrádá smysl. Je to můj názor, tak mi za něj prosím nenadávejte. ;-) Nevlastním Vr, tak nemohu porovnat. Snad nám to Miky otestuje? Chtěl bych vědět zdali drive club na Vr vypadá líp a ne jako hra z předešlé generace? A měřil jsem spotřebu oproti old ps4ce a ta bere o něco víc. Čili pokrok tam je.
Hlavně hardware je mnohem mohutnější v porovnáni se slimem. Video důkaz-
odkaz ]
Jinak nechápu cenu slimu oproti pro, když interní deska není ani poloviční. Konečně Sony bude vydělávat.
Robbirobbi42288
    16.11.2016 10:03
Robbi

Newek23- Máš pravdu. Ps4 pro právě testuji a na 4k tv je to bomba :thumbup:
Ps4 pro má význam jen v případě 4k tv. Když jsem konzoli dal na full hd rozdíl nevidím :-D Alespoň ne velký. Jen trochu více projasněné.
Jinak je tichá jak myška, oproti mé staré ps4ce, která hučí někdy jak raketoplán při startu. :lala: A ani tak netopí :-) Ps4 pro by si měl koupit jen člověk co vlastní 4k tv. . pro ostatní s full hd, alespoň nyní postrádá smysl. Je to můj názor, tak mi za něj prosím nenadávejte. ;-) Nevlastním Vr, tak nemohu porovnat. Snad nám to Miky otestuje? Chtěl bych vědět zdali drive club na Vr vypadá líp a ne jako hra z předešlé generace? A měřil jsem spotřebu oproti old ps4ce a ta bere o něco víc. Čili pokrok tam je.
Hlavně hardware je mnohem mohutnější v porovnáni se slimem. Video důkaz-
odkaz ]
Jinak nechápu cenu slimu oproti pro, když interní deska není ani poloviční. Konečně Sony bude vydělávat.Komentář byl autorem naposledy upraven 16.11.2016 10:18

Původní verze před úpravami:Newek23- Máš pravdu. Ps4 pro právě testuji a na 4k tv je to bomba :thumbup:
Ps4 pro má význam jen v případě 4k tv. Když jsem konzoli dal na full hd rozdíl nevidím :-D Alespoň ne velký. Jen trochu více projasněné.
Jinak je tichá jak myška, oproti mé staré ps4ce :lala: A ani tak netopí :-) Ps4 pro by si měl koupit jen člověk co vlastní 4k tv. . pro ostatní s full hd, alespoň nyní postrádá smysl. Je to můj názor, tak mi za něj prosím nenadávejte. ;-) Nevlastním Vr, tak nemohu porovnat. Snad nám to Miky otestuje? Chtěl bych vědět zdali drive club na Vr vypadá líp a ne jako hra z předešlé generace?

Newek23   4x   Vy co ještě nevíte, jestli do upgrade jít nebo ne... Zajděte si do obchodu a PRO si vyzkoušejte. Ty důkazy typu Potkan, který vám tady dokazuje něčím tak šíleně komprimovaným jako YouTube, že PRO je k ničemu ignorujte. Já měl ještě jak starou PS4, tak teď PRO a naživo to poznat je a dost. Obraz je čistější. Je to asi takový rozdíl jako mezi PS3 hrou a remasterem na PS4 :)Newek23newek2325780    16.11.2016 09:28 Newek23

Vy co ještě nevíte, jestli do upgrade jít nebo ne... Zajděte si do obchodu a PRO si vyzkoušejte. Ty důkazy typu Potkan, který vám tady dokazuje něčím tak šíleně komprimovaným jako YouTube, že PRO je k ničemu ignorujte. Já měl ještě jak starou PS4, tak teď PRO a naživo to poznat je a dost. Obraz je čistější. Je to asi takový rozdíl jako mezi PS3 hrou a remasterem na PS4 :)

PKX77   2x   PS4 PRO nepotřebuju, Je to zbytečnost, rozdíly jsou minimální. Jen další tahání peněz z lidí. Počkat až na další generaci.PKX77pkx7739303    16.11.2016 08:28 PKX77

PS4 PRO nepotřebuju, Je to zbytečnost, rozdíly jsou minimální. Jen další tahání peněz z lidí. Počkat až na další generaci.

Zlobo   2x   Omyl, původní PS4 má mnohem větší spotřebu. A na většině zahraničních webů se uvádí i menší hluk v porovnání se starou mašinou.Zlobozlobo11281    16.11.2016 08:15 Zlobo

@ odpověď na komentář od peta7:Omyl, původní PS4 má mnohem větší spotřebu. A na většině zahraničních webů se uvádí i menší hluk v porovnání se starou mašinou.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

peta7 napsal:4K TV-monitory tu jsou ale jsou stejně ořezané a některé nemají HDMI 2. 0 a monitory DP 1. 4 pro 60sn. Navíc už se objevuje technologie 8K 120Hz :-D Ale obsah není, TV stanice nevysílají pořádně ani FulHD, hry některé nemají ani 1080 a graficky spousta vývojářů her nestačí a předhazují nám grafiku z PS3 na PS4 :-(
PS4Pro má mnohem větší spotřebu než stará PS4. HDD taky není nic extra velkého a celkově se PS4pro vyplatí lidem co mají 4K monitor/TV a zatím žádnou konzoli. Ale i tak minimálně rok nebude moc plnohodnotných titulů pro PS4 pro a rozdíly minimální, spíš bych řekl že s lupou hledat jestli je lepší obraz z PS4 pro lepší :-D

peta7   4x   4K TV-monitory tu jsou ale jsou stejně ořezané a některé nemají HDMI 2. 0 a monitory DP 1. 4 pro 60sn. Navíc už se objevuje technologie 8K 120Hz :-D Ale obsah není, TV stanice nevysílají pořádně ani FulHD, hry některé nemají ani 1080 a graficky spousta vývojářů her nestačí a předhazují nám grafiku z PS3 na PS4 :-(
PS4Pro má mnohem větší spotřebu než stará PS4. HDD taky není nic extra velkého a celkově se PS4pro vyplatí lidem co mají 4K monitor/TV a zatím žádnou konzoli. Ale i tak minimálně rok nebude moc plnohodnotných titulů pro PS4 pro a rozdíly minimální, spíš bych řekl že s lupou hledat jestli je lepší obraz z PS4 pro lepší :-D
peta7peta739311
    15.11.2016 23:46
peta7

4K TV-monitory tu jsou ale jsou stejně ořezané a některé nemají HDMI 2. 0 a monitory DP 1. 4 pro 60sn. Navíc už se objevuje technologie 8K 120Hz :-D Ale obsah není, TV stanice nevysílají pořádně ani FulHD, hry některé nemají ani 1080 a graficky spousta vývojářů her nestačí a předhazují nám grafiku z PS3 na PS4 :-(
PS4Pro má mnohem větší spotřebu než stará PS4. HDD taky není nic extra velkého a celkově se PS4pro vyplatí lidem co mají 4K monitor/TV a zatím žádnou konzoli. Ale i tak minimálně rok nebude moc plnohodnotných titulů pro PS4 pro a rozdíly minimální, spíš bych řekl že s lupou hledat jestli je lepší obraz z PS4 pro lepší :-D

ElementGamer   3x   No, zatím si vystačím s klasickou PS4. :) Navíc ani nemám UHD/4K televizi. :DElementGamerelementgamer13999    15.11.2016 22:50 ElementGamer

No, zatím si vystačím s klasickou PS4. :) Navíc ani nemám UHD/4K televizi. :D

Zlobo   5x   Prosím tě hlavně Potkana neposlouchej a radši si o tom něco přečti.Zlobozlobo11281    15.11.2016 22:04 Zlobo

@ odpověď na komentář od sauron77:Prosím tě hlavně Potkana neposlouchej a radši si o tom něco přečti.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 15.11.2016 22:31

Původní verze před úpravami:Prosím tě hlavně ho neposlouchej a radši si o tom něco přečti.

sauron77 napsal:Pokud si teda zvolim ve hre 4K/30FPS tak je to plne 4k nebo neco upscalovaneho, coz v dnesni dobe umi kazda televize?

Potkan-SK    vsetko je len upscale, na nativne 4k by si potreboval iny strojPotkan-SKpotkan-sk56350    15.11.2016 22:01 Potkan-SK

@ odpověď na komentář od sauron77:vsetko je len upscale, na nativne 4k by si potreboval iny stroj

sauron77 napsal:Pokud si teda zvolim ve hre 4K/30FPS tak je to plne 4k nebo neco upscalovaneho, coz v dnesni dobe umi kazda televize?

Ales    Ja moc dekuji za odpoved! Jedine, proc jeste otalim s koupi je prave ona hlucnost. PS4 klasicka na tom nebyla spatne, ale prece jenom kdyz jela 3-4 hodiny, tak byla celkem slyset. SLIM edice udajne slyset neni ani po dlouhodobe zatezi. Proto jsem vzhledem k vetsimu vykonu PS4 Pro (a nutne i vykonejsim komponentam) cekal na verdikt ohledne hlucnosti. Nerad bych, aby to bylo jako vrtulnik. Ale myslim, ze inzenyri od SONY odvedli dobrou praci! Tesim se!Alesales29933    15.11.2016 20:54 Ales

@ odpověď na komentář od Filca:Ja moc dekuji za odpoved! Jedine, proc jeste otalim s koupi je prave ona hlucnost. PS4 klasicka na tom nebyla spatne, ale prece jenom kdyz jela 3-4 hodiny, tak byla celkem slyset. SLIM edice udajne slyset neni ani po dlouhodobe zatezi. Proto jsem vzhledem k vetsimu vykonu PS4 Pro (a nutne i vykonejsim komponentam) cekal na verdikt ohledne hlucnosti. Nerad bych, aby to bylo jako vrtulnik. Ale myslim, ze inzenyri od SONY odvedli dobrou praci! Tesim se!Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Filca napsal:V redakci na to nemáme potřebné vybavení, ale profesionálně se o to postarali jako vždy borci z Digital Foundry. Naměřili nejvíce 55dB (u Infamous: FL) , průměrně se drží hlučnost zhruba stejně jako u původní PS4 nebo PS4 Slim. Sám za sebe musím říct, že pokud je nějaký rozdíl, tak jsem ho nepostřehl. Edit: Abych lépe odpověděl na Tvůj komentář (četl jsem si ho teď znovu) , porovnávám jen s původní PS4, Slim nemám k dispozici. Údajně je tišší než původní PS4, ale test Digital Foundry se o nějakém rozdílu mezi Slim a Pro nezmiňuje.

Feny    Měli hned při startu udělat pořádnou konzoli a nemuseli po ani ne 3 letech vydávat lehce vylepšenou. Myslím že je Pro úplně zbytečný a v pohodě vystačí klasická PS4. Beztak za cca 2 roky bude PS5.Fenyfeny25524    15.11.2016 20:30 Feny

Měli hned při startu udělat pořádnou konzoli a nemuseli po ani ne 3 letech vydávat lehce vylepšenou. Myslím že je Pro úplně zbytečný a v pohodě vystačí klasická PS4. Beztak za cca 2 roky bude PS5.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

sauron77    Pokud si teda zvolim ve hre 4K/30FPS tak je to plne 4k nebo neco upscalovaneho, coz v dnesni dobe umi kazda televize?sauron77sauron7727627    15.11.2016 20:26 sauron77

Pokud si teda zvolim ve hre 4K/30FPS tak je to plne 4k nebo neco upscalovaneho, coz v dnesni dobe umi kazda televize?

dopitapetr   6x   Za fanouška Sony se samozřejmě považuju, ale ze bych koupi Pro považoval za nějakou nutnost, tak to vubec ne. S klasickou PS4 si i nadále krásně vystačím.dopitapetrdopitapetr5480    15.11.2016 20:18 dopitapetr

Za fanouška Sony se samozřejmě považuju, ale ze bych koupi Pro považoval za nějakou nutnost, tak to vubec ne. S klasickou PS4 si i nadále krásně vystačím.

pYpYn   1x   Muzu se zeptet jaky je rozdil ve VR?pYpYnpypyn41964    15.11.2016 18:44 pYpYn

Muzu se zeptet jaky je rozdil ve VR?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Miky člen redakce   7x   Přece na Xzone, abys podpořil Zing a nejlépe přes náš link ;-)Mikymiky3    15.11.2016 18:19 Miky

@ odpověď na komentář od Lootmaster:Přece na Xzone, abys podpořil Zing a nejlépe přes náš link ;-)

Lootmaster napsal:Ok takže kde to mam objednat ? :D Pěkný článek ...

Lootmaster   2x   Ok takže kde to mam objednat ? :D Pěkný článek ...Lootmasterlootmaster5989    15.11.2016 18:14 Lootmaster

Ok takže kde to mam objednat ? :D Pěkný článek ...

CZMARTY7   2x   Aby jste pochopili rozdíl v obraze, tak ano, je to poznat ihned na první pohled. Porovnával jsem několik her ( DIVISION, GEARS 4, BF 1, FAR CRY 4) na Xone a nově mám Xone S, jakmile to skočí do 2160p 60Hz, je to vážně obrazová jízda! Takže kdo má UHD TV, vyplatí se do Pro nebo Xone S investovat, stojí to za to....CZMARTY7czmarty724061    15.11.2016 17:59 CZMARTY7

Aby jste pochopili rozdíl v obraze, tak ano, je to poznat ihned na první pohled. Porovnával jsem několik her ( DIVISION, GEARS 4, BF 1, FAR CRY 4) na Xone a nově mám Xone S, jakmile to skočí do 2160p 60Hz, je to vážně obrazová jízda! Takže kdo má UHD TV, vyplatí se do Pro nebo Xone S investovat, stojí to za to....Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

skylines    Tahle verze vám dává na výběr mezi několika kompromisy namísto té staré na které musíte hrát to co vám dají. Fakt to muselo být takhle dlouhý? Jde to i jednou větou. :Dskylinesskylines11568    15.11.2016 17:55 skylines

Tahle verze vám dává na výběr mezi několika kompromisy namísto té staré na které musíte hrát to co vám dají. Fakt to muselo být takhle dlouhý? Jde to i jednou větou. :D

Darkzur   1x   Miky: dnes na twiterru info o nové aplikaci Blu ray která má přijít v těchto dnech na xlive s podporou 4K [ odkaz ] 10 příspěvekDarkzurdarkzur34790    15.11.2016 17:41 Darkzur

Miky: dnes na twiterru info o nové aplikaci Blu ray která má přijít v těchto dnech na xlive s podporou 4K [ odkaz ] 10 příspěvekKomentář byl autorem naposledy upraven 15.11.2016 17:52

Původní verze před úpravami:Miky: dnes na twiterru info o nové aplikaci Blu ray která má přijít v těchto dnech na xlive s podporou 4K

Filca člen redakce   1x   V redakci na to nemáme potřebné vybavení, ale profesionálně se o to postarali jako vždy borci z Digital Foundry. Naměřili nejvíce 55dB (u Infamous: FL) , průměrně se drží hlučnost zhruba stejně jako u původní PS4 nebo PS4 Slim. Sám za sebe musím říct, že pokud je nějaký rozdíl, tak jsem ho nepostřehl. Edit: Abych lépe odpověděl na Tvůj komentář (četl jsem si ho teď znovu) , porovnávám jen s původní PS4, Slim nemám k dispozici. Údajně je tišší než původní PS4, ale test Digital Foundry se o nějakém rozdílu mezi Slim a Pro nezmiňuje.Filcafilca27325    15.11.2016 17:31 Filca

@ odpověď na komentář od Ales:V redakci na to nemáme potřebné vybavení, ale profesionálně se o to postarali jako vždy borci z Digital Foundry. Naměřili nejvíce 55dB (u Infamous: FL) , průměrně se drží hlučnost zhruba stejně jako u původní PS4 nebo PS4 Slim. Sám za sebe musím říct, že pokud je nějaký rozdíl, tak jsem ho nepostřehl. Edit: Abych lépe odpověděl na Tvůj komentář (četl jsem si ho teď znovu) , porovnávám jen s původní PS4, Slim nemám k dispozici. Údajně je tišší než původní PS4, ale test Digital Foundry se o nějakém rozdílu mezi Slim a Pro nezmiňuje.

Ales napsal:Redakce: Já bych poprosil o jediné. Co hlučnost? Je stejně nízká jako u Slim varianty? (Tam je prý výborná) . Ptám se jen, aby to nebyla hlučná bestie. :)

Ales    Redakce: Já bych poprosil o jediné. Co hlučnost? Je stejně nízká jako u Slim varianty? (Tam je prý výborná) . Ptám se jen, aby to nebyla hlučná bestie. :)Alesales29933    15.11.2016 17:23 Ales

Redakce: Já bych poprosil o jediné. Co hlučnost? Je stejně nízká jako u Slim varianty? (Tam je prý výborná) . Ptám se jen, aby to nebyla hlučná bestie. :)

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11556 příspěvků), STEAM -všechno sem (6666 příspěvků), Wifi připojení do PC (9 příspěvků), Napiš videohru, která ... (117 příspěvků), Gamepad pro syna (18 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (316 příspěvků), Filmový koutek aneb co jste zrovna viděli? (689 příspěvků), Mafia III-Obecná diskuze (8 příspěvků), Legend of Grimrock čeština steam (7 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4371 příspěvků), Humble bundle -vše sem (502 příspěvků)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
PC verze Mass Effectu: Andromeda je další výkladní skříní Frostbite enginu

Ještě před vydáním recenze jsme se podívali na pixely PC verze nového Mass Effectu, abychom posoudili, jak se povedla a co všechno nabízí.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC
 
 
Vikings: Wolves of Midgard – krátkozraká severská jatka ze Slovenska

Jste připraveni na pořádný nájezd?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
The Crow’s Eye – nevyřešený případ z lékařské fakulty

Účel prý světí prostředky. Ale co když jste tím prostředkem vy?

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC
 
 
Battlefield 1: Premium Pass - čerstvé dojmy z krví promáčené Francie

Nová bojiště, výstroj, zbraně a vozidla pod drobnohledem.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
Složitost komunitního překladu RPG videoher

Vedoucí překladu Mass Effect 3 se rozepsal o složitosti komunitního překladu videoher, jejich případného financování a možné budoucnosti překladu Mass…

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC