Ubisoft do PC verze Watch Dogs 2 hacknul slušnou optimalizaci

Pátek 2.12.2016 19:40 - Autor: Jan "Honzas4400" Kalný - Rubrika: Speciály Speciál Watch Dogs 2

Po dvou týdnech čekání vychází pokračování hackerské akce Watch Dogs i na počítače. A jak už je zvykem, nabízí se prostá otázka – stálo to čekání vůbec za to?

Není tomu poprvé a určitě ani naposledy, kdy si hráči na PC museli na novou hru od Ubisoftu počkat o něco déle než konzolisté. Watch Dogs 2 totiž na PS4 a Xbox One vyšlo už 15. listopadu a hře jsme v recenzi udělili 8/10 bodů. Mezi největší pozitiva patřil hlavně živý svět, hackování, spousta aktivit a české titulky. Ale nelíbily se nám třeba propady snímků za vteřinu.

Ty většinou nejsou něco, co si mohou PC hráči ze seznamu negativ škrtnout, pokud nemají doma opravdu nadupaný počítač, ale to neznamená, že je optimalizace špatná. Zcela překvapivě - právě naopak.

Když jsem poprvé Watch Dogs 2 pustil, hned se mi v hlavě začaly rojit myšlenky, jak strašně to pojede a jaké bude utrpení to hrát. Ve finále jsem se mýlil, za což jsem rád, protože ačkoli nepatří optimalizace PC verze Watch Dogs 2 mezi ty úplně nejlepší, nepatří ani zdaleka mezi ty nejhorší. A pokud vlastníte jednu z grafických karet nové generace, ideálně tak GTX 1070, neměly by vás doprovázet vůbec žádné problémy. Vlastníci starších karet, kteří vlastní třeba GTX 970 jako já, už nějaké problémy mít budou, ale nejde o nic, co se nedá přežít.

V úvodu se budete muset připravit na to, že vás čeká docela rozsáhlé nastavení grafiky. V něm najdete standard, jako je kvalita stínů, terénu, vegetace, anti-aliasingu, bloom, motion blur atp. Problém spíše může nastat v tom, abyste určili, co nejen konkrétní položky dělají, ale nakolik jsou náročné.

Stíny kromě nízkých, středních, vysokých, největších a ultra hodnot nabízí i PCSS a HFTS. Zastínění okolí nabízí kromě HMSSAO a HBAO+ i SSBC a navíc má hra dočasné filtrování. U každé položky máte stručně vysvětleno, co dělá a co znamenají ty další hodnoty, ale už se nedozvíte, že například nastavení geometrie, terénu a vegetace má na snímky poměrně malý vliv. Oproti tomu „Mlha v San Franciscu“ vám bez debaty sežere 30 fps a zmíněné dočasné filtrování naopak snímky zvedne, ale s tím, že vám zamezí používat MSAA/TXAA a udělá hru trochu rozmazanější.

S nastavením si určitě budete muset pořádně pohrát, pokud hru zkrátka na maximální nastavení nerozjedete levou zadní. K tomu by mohl pomoci hlavně průvodce nastavením od Nvidie, kterým jsem se zčásti řídil i já. Mimo to hra samozřejmě nabízí klasické natavení vertikální synchronizace, rozlišení s podporou 4K a další, ačkoli jsem viděl několik případů, kdy si lidé stěžují na špatně fungující SLI. Najdete tady i nastavení pro zorné pole od 70 do 110 stupňů včetně down/supersamplingu (0,25 až 1,25).

Svoje nastavení grafiky jsem dal na zhruba vysoké až velmi vysoké a snímky v praxi lítají od 40 do 60. Úplně jsem ale nedokázal vypozorovat, kdy snímky spadnou. Ve městě hra jede jednou hůře, jindy lépe a během viditelně náročných honiček jsem v některých případech taky vůbec neviděl propady, zatímco jindy při pouhém ježdění snímky spadly.

Naštěstí se zdá, že fps nepadají hlavně v momentech, kdy jsou potřeba. Tzn. například v přestřelkách nebo honičkách, ale v nejhorším není problém nastavení grafiky trochu snížit. Jak už jsem koneckonců zmiňoval, osobně mám nastavení na zhruba vysoké až velmi vysoké, takže rezerva ke snížení tu je. Mimo město jede hra úplně v pohodě na více než 60 snímků, ve městě pak jak kdy. Pod 40 ale hra nikdy nespadla a většinou se drží na 50. Celkově se zdá, že pokles přichází ve zhruba stejných místech jako například na verzi pro PS4, takže to vypadá, že je problém spíše ve hře než PC verzi jako takové.

Nižší nastavení grafiky je pak vidět hlavně na stínech a anti-aliasingu. Zbytku si člověk všimne buďto v konkrétních scénách, nebo jsou změny obecně tak „nezajímavé“, že to člověk během normálního hraní moc nepostřehne.

Celkově ovšem nižší fps nepředstavují tak zásadní problém jako u jiných her. Člověk si jich určitě všimne, ale ti z vás, kteří dokáží propady snímků za normálních okolností ustát, nebudou mít takové problémy. Hra se pořád dokáže jevit docela plynule, ale především se pořád ovládá dost solidně (hlavně díky tomu, že využívá raw input) a nižší snímky vám zkrátka nijak nezabrání v přesnosti při střelbě nebo ježdění.

S tím ruku v ruce jde i malá změna ovládání oproti konzolovým protějškům. Kromě možnosti si například u běhu, chůze, rychlosti jízdy nebo míření nastavit, jestli máte konkrétní klávesu držet, nebo s ní danou věc přepínáte, tak se PC hráči mohou také těšit na dedikované klávesy pro každou z aplikací ve vašem mobilu, stejně tak jako každou zbraň, vybavení a gesta (pozdrav, tancování). Všechno si můžete změnit a přenastavit. K dispozici je navíc možnost změnit citlivost zatáčení, což se také nevidí úplně všude.

Mimo to je k dispozici podpora DualShocku 4 (včetně, samozřejmě, standardního xboxového ovladače). Většinu věcí v HUDu si můžete vypnout a ledacos nastavit, aby vám to sedlo. Jenom mě mrzí absence textového chatu při hraní online. V tomhle ohledu to vidím opravdu jako jediný, byť velmi mírný, nedostatek.

Ačkoli bych toho chtěl napsat víc, ono tak nějak není co k tomu dodávat. PC verze Watch Dogs 2 je prostě dobrá. Optimalizace se povedla, zvlášť na dnešní dobu, a zbytek portu opravdu vypadá a funguje jako ryzí PC verze, kde si můžete všechno nastavit a všechno je pro počítače přizpůsobené. Netvrdím, že je Watch Dogs 2 na PC naprosto dokonalá hra, má svoje chyby. Kromě špatně fungujícího SLI hlási lidi i nemožnost hru vůbec spustit nebo hlásí další problémy. Ale mimo jednoho problému, kdy se mi půl dne nepodařilo hru načíst (pak se to prostě samo automaticky opravilo, takže vůbec nevím, kde byla chyba), jsem při testování PC verze Watch Dogs 2 nenarazil na jedinou věc, která by mi vážně výrazně vadila nebo byla problematická.

Byl bych rád, kdybych dokázal na aktuální nastavení hru rozjet na konstantních 60 fps, ale pro mě osobně pokles o 10 snímků nepředstavuje žádný vážný problém. A těm z vás, kterým ano, tak stejně pravděpodobně máte takový počítač, který tuhle hru rozjede jako nic, protože je prostě dobře optimalizovaná. Jenom pozor na zmíněnou „Mlhu v San Franciscu“ a položku extra detaily. Obě jsou vážně hodně náročné.

Rozdíl mezi maximálním s extra detaily [MAXE] (vlevo) a minimálním (vpravo) nastavením grafiky – Pozn.: Absence lidí na minimálním nastavení je čistě náhodná
Rozdíl mezi MAXE (vlevo) a maximálním bez extra detailů (vpravo) nastavením grafiky
Rozdíl mezi MAXE (vlevo) a mým (vpravo) nastavením grafiky
Rozdíl mezi mým (vlevo) a minimálním (vpravo) nastavením grafiky

Hráno na sestavě:
OS: Windows 10 - 64bit
Procesor: Intel Core i5-6400 (~2,7 GHz)
Grafická karta: Nvidia GTX 970 (4 GB)
Paměť: 16 GB RAM

Minimální požadavky:
Procesor: Intel Core i5 2400S @ 2.5 GHz | AMD FX 6120 @ 3.5 GHz
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) | AMD Radeon HD 7870 (2GB)
Paměť: 6 GB RAM

Doporučené požadavky:
Procesor:  Intel Core i5 3470 @ 3.2GHz | AMD FX 8120 @ 3.9 GHz
Grafická karta: GeForce GTX 780 (3GB) | GeForce GTX 970 (4GB) | GeForce GTX 1060 (3GB) | AMD Radeon R9 290 (4GB)
Paměť: 8 GB RAM

Neměnné požadavky:
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (pouze 64-bit verze)
Místo na disku: 50 GB
Širokopásmové připojení k internetu, 256 kbps nebo rychlejší

Tisk  
Watch Dogs 2 na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Watch Dogs 2 Screenshot ze hry Watch Dogs 2 Screenshot ze hry Watch Dogs 2 Screenshot ze hry Watch Dogs 2 Screenshot ze hry Watch Dogs 2 Screenshot ze hry Watch Dogs 2 Screenshot ze hry Watch Dogs 2 Screenshot ze hry Watch Dogs 2
Další aktuální články

Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené

Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené

Středa 24.5.2017 14:50 - Velké množství hráčů si od Drawn to Death drželo odstup díky extravagantnímu zpracování. Bylo to právem? Přečíst celý článek »

1 komentář | PS4 | Autor: Filca
Podpořte Zing.cz a pomozte nám se zlepšit

Podpořte Zing.cz a pomozte nám se zlepšit

Úterý 23.5.2017 18:20 - Představujeme vám pilotní verzi našeho donate systému, o který jste si psali. Nově i přes bankovní účet . Přečíst celý článek »

186 komentářů | Autor: Miky
Endless Space 2 – konkurence schopný kousek

Endless Space 2 – konkurence schopný kousek

Úterý 23.5.2017 16:16 - Finální verze očekávané 4X strategie Endless Space 2 k nám konečně dorazila, líbí se nám hra nyní více než před sedmi měsíci? Přečíst celý článek »

4 komentáře | PC | Autor: ThainDegu

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Ubisoft do PC verze Watch Dogs 2 hacknul slušnou optimalizaci
Zbrojovak   4x   Honzas: S dropy o 20 fps je pro me, a vetsinu hracu hra nehratelna. Pokud to nekomu nevadi je v podstate stastnej clovek a ja mu zavidimk Clanek je v pohode su rad za podobny clanky, vzdycky je rad prectu. Nejvic me vadi tvrzeni ze hra je slusne optimalizovana, coz zjevne neni. Navic vizualne kdyz se clovek xameri na detaily je hra hnusna, nedetailni, rozmazla s skaredyma texrurama. Mnou zminovana Mafia 2 vypada fakt lip, a jak je to stara hra.Zbrojovakzbrojovak53649    4.12.2016 07:26 Zbrojovak

Honzas: S dropy o 20 fps je pro me, a vetsinu hracu hra nehratelna. Pokud to nekomu nevadi je v podstate stastnej clovek a ja mu zavidimk Clanek je v pohode su rad za podobny clanky, vzdycky je rad prectu. Nejvic me vadi tvrzeni ze hra je slusne optimalizovana, coz zjevne neni. Navic vizualne kdyz se clovek xameri na detaily je hra hnusna, nedetailni, rozmazla s skaredyma texrurama. Mnou zminovana Mafia 2 vypada fakt lip, a jak je to stara hra.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Honzas4400 člen redakce   1x   Článek je psaný subjektivně, stejně jako všechno ostatní. Pokud někomu přijde MINIMUM 40 fps (průměr 55-60, max jsem postřehl něco kolem 70; připomínám, že nastavení je na de facto nejvyšší, nepočítaje pár konkrétních věcí a hlavně GameWorks efekty) jako katastrofa, pak je to jeho věc a já nikde netvrdím opak. Jediný, co píšu, je to, že MNĚ to nevadí. Pokud někomu ano, tak někomu ano, jeho věc.

Osobně celkovou optimalizaci Watch Dogs 2 za slušnou považuju. To znamená, že není ani perfektní (jako třeba u GTA V) , ani naprosto otřesná (viz Arkham Knight; zůstanem-li u těch open-world her) .

Pokud někdo chce komplexní testy z X sestav na X nastavení v X scénách, určitě si může najít technicky zaměřený web, který se na tohle zaměřuje. Tenhle článek je prostě určený jako takový základní vstupní bod ve smyslu dá/nedá se to hrát, což je i jeden z důvodů, proč je tenhle článek oproti ostatním na tohle téma kratší.

A dodatek k tomu, že je GTX 970 starší kartou - ta věta přímo navazuje na tu předchozí, kde se zmiňuju o nových kartách, tudíž "starší" ne, není ve smyslu stará, ale starší než -.
Honzas4400honzas4400274
    3.12.2016 22:27
Honzas4400

Článek je psaný subjektivně, stejně jako všechno ostatní. Pokud někomu přijde MINIMUM 40 fps (průměr 55-60, max jsem postřehl něco kolem 70; připomínám, že nastavení je na de facto nejvyšší, nepočítaje pár konkrétních věcí a hlavně GameWorks efekty) jako katastrofa, pak je to jeho věc a já nikde netvrdím opak. Jediný, co píšu, je to, že MNĚ to nevadí. Pokud někomu ano, tak někomu ano, jeho věc.

Osobně celkovou optimalizaci Watch Dogs 2 za slušnou považuju. To znamená, že není ani perfektní (jako třeba u GTA V) , ani naprosto otřesná (viz Arkham Knight; zůstanem-li u těch open-world her) .

Pokud někdo chce komplexní testy z X sestav na X nastavení v X scénách, určitě si může najít technicky zaměřený web, který se na tohle zaměřuje. Tenhle článek je prostě určený jako takový základní vstupní bod ve smyslu dá/nedá se to hrát, což je i jeden z důvodů, proč je tenhle článek oproti ostatním na tohle téma kratší.

A dodatek k tomu, že je GTX 970 starší kartou - ta věta přímo navazuje na tu předchozí, kde se zmiňuju o nových kartách, tudíž "starší" ne, není ve smyslu stará, ale starší než -.

Slim50    "Pod 40 ale hra nikdy nespadla". Nádhera. Potlesk pro 40fps a "lítaní" mezi 40 a 60fps, jinak taky známé jako frame drops (a jestli to má vážně 20fps frame dropy tak to potěš koště) .Slim50slim505196    3.12.2016 22:19 Slim50

"Pod 40 ale hra nikdy nespadla". Nádhera. Potlesk pro 40fps a "lítaní" mezi 40 a 60fps, jinak taky známé jako frame drops (a jestli to má vážně 20fps frame dropy tak to potěš koště) .

shaak   3x   Rozhodně nikdo nemůže tvrdit, že když hra běží dobře na jedné sestavě, že je dobře optimalizovaná. Může se stát, že hra pro naprostou většinu běží bez problémů, ale pár procent lidí bude mít problémy a vice versa. Vzhledem k tomu, kolik je různých kombinací HW i SW je potřeba se dívat na mnohem větší množství sestav. Jestli chcete vědět, jak hra běží ostatním hráčům, tak doporučuju navštívit její stránku na steamu. ( [ odkaz ] ) Kdyby hra měla vážné problémy, tak jí to uživatelé v recenzích neodpustí (viz Dishonored 2 [ odkaz ] )

Vy, co na článek nadáváte, tak ho prostě musíte brát jako vlastní zkušenost autora. Je pravda, že rozbor grafických nastavení a jejich vliv na FPS šel zvládnout mnohem lépe, a taky se šlo podívat, jak to běží ostatním na internetu a kolik hráčů hlásí problémy.
shaakshaak13196
    3.12.2016 19:36
shaak

Rozhodně nikdo nemůže tvrdit, že když hra běží dobře na jedné sestavě, že je dobře optimalizovaná. Může se stát, že hra pro naprostou většinu běží bez problémů, ale pár procent lidí bude mít problémy a vice versa. Vzhledem k tomu, kolik je různých kombinací HW i SW je potřeba se dívat na mnohem větší množství sestav. Jestli chcete vědět, jak hra běží ostatním hráčům, tak doporučuju navštívit její stránku na steamu. ( [ odkaz ] ) Kdyby hra měla vážné problémy, tak jí to uživatelé v recenzích neodpustí (viz Dishonored 2 [ odkaz ] )

Vy, co na článek nadáváte, tak ho prostě musíte brát jako vlastní zkušenost autora. Je pravda, že rozbor grafických nastavení a jejich vliv na FPS šel zvládnout mnohem lépe, a taky se šlo podívat, jak to běží ostatním na internetu a kolik hráčů hlásí problémy.

Zbrojovak   1x   Miky: Ano tak to beru, hra je neoptimalizovany shit.Zbrojovakzbrojovak53649    3.12.2016 19:13 Zbrojovak

Miky: Ano tak to beru, hra je neoptimalizovany shit.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Miky člen redakce   2x   Článek je z pohledu jedné herní sestavy, tak se to musí brát.Mikymiky3    3.12.2016 18:45 Miky

Článek je z pohledu jedné herní sestavy, tak se to musí brát.

midder    článek jako bejk o tom že optimalizace ujde, to se to teda dopracovalo... -_-middermidder8295    3.12.2016 18:42 midder

článek jako bejk o tom že optimalizace ujde, to se to teda dopracovalo... -_-

shaak    Mezi 970 a 1070 je rozdíl ve výkonu kolem 70%.shaakshaak13196    3.12.2016 18:33 shaak

@ odpověď na komentář od Tom@n:Mezi 970 a 1070 je rozdíl ve výkonu kolem 70%.

Tom@n napsal:Ale tak jak je to psáno, to vyznívá že musíme mít nejnovější aby to jelo slušně, ale pokud vím, tak mezi 970 a 107 zas tak markantní rozdíl není, tudíž 40fps na 970 nebude 60 na 1070. Aneb další zmršený port?

Hadri    cože tam hacknuli ? ! ? Na 1070 mám stutter jak kráva (i na low) ... nehratelný ... ještě že jsem to měl za 3 kilča ...Hadrihadri55957    3.12.2016 13:07 Hadri

cože tam hacknuli ? ! ? Na 1070 mám stutter jak kráva (i na low) ... nehratelný ... ještě že jsem to měl za 3 kilča ...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Tom@n   1x   Ale tak jak je to psáno, to vyznívá že musíme mít nejnovější aby to jelo slušně, ale pokud vím, tak mezi 970 a 107 zas tak markantní rozdíl není, tudíž 40fps na 970 nebude 60 na 1070. Aneb další zmršený port?Tom@ntomn10255    3.12.2016 12:50 Tom@n

@ odpověď na komentář od Miky:Ale tak jak je to psáno, to vyznívá že musíme mít nejnovější aby to jelo slušně, ale pokud vím, tak mezi 970 a 107 zas tak markantní rozdíl není, tudíž 40fps na 970 nebude 60 na 1070. Aneb další zmršený port?

Miky napsal:Starší karta to je už jen z toho důvodu, že do dnešního dne vyšly modernější karty, které jsou výkonnější. Nic jiného bych v tom nehledal.

Zbrojovak   1x   Proste pokud to nejede plynule na 970 je optimalizace katastrofalni. Jak by to asi jelo me na 960...pak se divite ze vas ctenari obvinuji s uplatnosti. Hrozne rad bych u nas uvital web ktere by psal veci narovinu. Bohuzel to nejde....Zbrojovakzbrojovak53649    3.12.2016 12:31 Zbrojovak

Proste pokud to nejede plynule na 970 je optimalizace katastrofalni. Jak by to asi jelo me na 960...pak se divite ze vas ctenari obvinuji s uplatnosti. Hrozne rad bych u nas uvital web ktere by psal veci narovinu. Bohuzel to nejde....Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Miky člen redakce   1x   Starší karta to je už jen z toho důvodu, že do dnešního dne vyšly modernější karty, které jsou výkonnější. Nic jiného bych v tom nehledal.Mikymiky3    3.12.2016 12:23 Miky

@ odpověď na komentář od Tom@n:Starší karta to je už jen z toho důvodu, že do dnešního dne vyšly modernější karty, které jsou výkonnější. Nic jiného bych v tom nehledal.

Tom@n napsal:"Vlastníci starších karet, kteří vlastní GTX 970" - tím je jednoznačně dáno, že se 970 považuje za starší kartu.
Asi všichni tady víme, že je starší než 1070...
Pointa je, že je mnoho starších karet než 970 (třeba moje 770 a i další starší kousky) , které jsou na tom tím pádem ještě hůř a když tahle hra jede na 40FPS na "starší" 970, jak asi pojede na těch nižších 7čkových řadách, případně jiných? :)

Tom@n    "Vlastníci starších karet, kteří vlastní GTX 970" - tím je jednoznačně dáno, že se 970 považuje za starší kartu.
Asi všichni tady víme, že je starší než 1070...
Pointa je, že je mnoho starších karet než 970 (třeba moje 770 a i další starší kousky) , které jsou na tom tím pádem ještě hůř a když tahle hra jede na 40FPS na "starší" 970, jak asi pojede na těch nižších 7čkových řadách, případně jiných? :)
Tom@ntomn10255
    3.12.2016 12:20
Tom@n

@ odpověď na komentář od Maestrodk:"Vlastníci starších karet, kteří vlastní GTX 970" - tím je jednoznačně dáno, že se 970 považuje za starší kartu.
Asi všichni tady víme, že je starší než 1070...
Pointa je, že je mnoho starších karet než 970 (třeba moje 770 a i další starší kousky) , které jsou na tom tím pádem ještě hůř a když tahle hra jede na 40FPS na "starší" 970, jak asi pojede na těch nižších 7čkových řadách, případně jiných? :)

Maestrodk napsal:970 je starší než 1070. Nic jiného se v článku nepíše, tak co řešíte? Je starší než nová generace, to je zkrátka fakt.

VampikCZ    Proč to teda nevyřešilo moje neustálé padání hry po cca čtvrt hodince :angry:VampikCZvampikcz67803    3.12.2016 11:37 VampikCZ

Proč to teda nevyřešilo moje neustálé padání hry po cca čtvrt hodince :angry:

Gerri   3x   Po tom co vydali patch, kde nejsou vidět kozy, mě přestal watch dogs zajímat...Gerrigerri20083    3.12.2016 10:47 Gerri

Po tom co vydali patch, kde nejsou vidět kozy, mě přestal watch dogs zajímat...

weskerumbrella    No dle videí i na 1080 to jede o ničem. . dropy FPS na kartě za 20 papouchů ? Aby to neudrželo alespoň stabilních 60fps ? Tomu někdo říká dobrá optimalizace ?weskerumbrellaweskerumbrella40098    3.12.2016 10:35 weskerumbrella

No dle videí i na 1080 to jede o ničem. . dropy FPS na kartě za 20 papouchů ? Aby to neudrželo alespoň stabilních 60fps ? Tomu někdo říká dobrá optimalizace ?

HAVIROV29    Anciabl: mam to to sam nekdy to jede dobre ale vetsniu ne na te same karte , dokonce la low mi to jelo hure:)HAVIROV29havirov2928554    3.12.2016 10:35 HAVIROV29

Anciabl: mam to to sam nekdy to jede dobre ale vetsniu ne na te same karte , dokonce la low mi to jelo hure:)

Anciabl   1x   Jasně aby to jelo taky špatně na kartě za 20 tisíc :lala: Někdo ze Zingu posílal jeho video na gtx1070 kde neměl vše naplno a hra lítala až na 40 fps. Neoznačil bych to za dobrou optimalizaci

EDIT: Ajo tak ono to jede na hovno aji na gtx1080 :D
Anciablanciabl21472
    3.12.2016 10:10
Anciabl

@ odpověď na komentář od ☩ SVERIGE ☩:Jasně aby to jelo taky špatně na kartě za 20 tisíc :lala: Někdo ze Zingu posílal jeho video na gtx1070 kde neměl vše naplno a hra lítala až na 40 fps. Neoznačil bych to za dobrou optimalizaci

EDIT: Ajo tak ono to jede na hovno aji na gtx1080 :D

☩ SVERIGE ☩ napsal:odkaz ]

samozdrejme kdyz clovek vypne ty srance od nvidie tak to pojede mnohem lip a taky to bude aj lip vypadat

ThainDegu člen redakce   2x   Pointa jejich myšlenky je primárně v tom že hra by měla jet i na této kartě relativně stabilně (60fps) . :) Nehledal bych v tom žádnou nelibost proti článku či autorovi. :)ThainDeguthaindegu27578    3.12.2016 00:06 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Maestrodk:Pointa jejich myšlenky je primárně v tom že hra by měla jet i na této kartě relativně stabilně (60fps) . :) Nehledal bych v tom žádnou nelibost proti článku či autorovi. :)

Maestrodk napsal:Skvělý speciál. Je fajn se takto dozvědět o běhu PC verze od hráče. Snad je tam vše důležité, co by člověk mohl potřebovat. :thumbup: I když hry od Ubi už hodně dlouho let nehraju, tak u tohoto slyším samé pozitivní ohlasy. Otázkou je ještě ta herní náplň, zábavnost misí a kvalita příběhu.

DeadlyDeal   2x   nesmis premyslet logicky to pak v tehle diskuzi neuspejes :DDeadlyDealdeadlydeal37817    2.12.2016 23:12 DeadlyDeal

@ odpověď na komentář od Maestrodk:nesmis premyslet logicky to pak v tehle diskuzi neuspejes :D

Maestrodk napsal:970 je starší než 1070. Nic jiného se v článku nepíše, tak co řešíte? Je starší než nová generace, to je zkrátka fakt.

Maestrodk   5x   970 je starší než 1070. Nic jiného se v článku nepíše, tak co řešíte? Je starší než nová generace, to je zkrátka fakt.Maestrodkmaestrodk8088    2.12.2016 23:03 Maestrodk

970 je starší než 1070. Nic jiného se v článku nepíše, tak co řešíte? Je starší než nová generace, to je zkrátka fakt.

ejkina   1x   Souhlasím, pod starší kartou si představím třeba GTX řady 7xx, ale označit 970 za starší kartu, to je LOL, vždyť se to pořád normálně prodává a ani na sekundu by mě nenapadlo řešit, jestli to bude fungovat korektně, to je snad samozřejmost.ejkinaejkina51999    2.12.2016 22:33 ejkina

@ odpověď na komentář od Tom@n:Souhlasím, pod starší kartou si představím třeba GTX řady 7xx, ale označit 970 za starší kartu, to je LOL, vždyť se to pořád normálně prodává a ani na sekundu by mě nenapadlo řešit, jestli to bude fungovat korektně, to je snad samozřejmost.

Tom@n napsal:Starší karta 970? Jistě. . ta je stará no. .

Tom@n   6x   Starší karta 970? Jistě. . ta je stará no. .Tom@ntomn10255    2.12.2016 21:45 Tom@n

Starší karta 970? Jistě. . ta je stará no. .

Dolfi   2x   Na ultra detaily to vypadá luxusně tak nevim co máte. S gtx 1060 bez problému Dolfidolfi7108    2.12.2016 21:19 Dolfi

Na ultra detaily to vypadá luxusně tak nevim co máte. S gtx 1060 bez problému Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Zbrojovak   20x   970 a 40 fps to je dneska slusna optimalizace. Aha.... Navic hra vypada hur nez Mafia 2. Jeste ze to nehodlam kupovat, ted vyslo mnoho lepsich her.Zbrojovakzbrojovak53649    2.12.2016 20:14 Zbrojovak

970 a 40 fps to je dneska slusna optimalizace. Aha.... Navic hra vypada hur nez Mafia 2. Jeste ze to nehodlam kupovat, ted vyslo mnoho lepsich her.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Maestrodk   3x   Skvělý speciál. Je fajn se takto dozvědět o běhu PC verze od hráče. Snad je tam vše důležité, co by člověk mohl potřebovat. :thumbup: I když hry od Ubi už hodně dlouho let nehraju, tak u tohoto slyším samé pozitivní ohlasy. Otázkou je ještě ta herní náplň, zábavnost misí a kvalita příběhu.Maestrodkmaestrodk8088    2.12.2016 19:53 Maestrodk

Skvělý speciál. Je fajn se takto dozvědět o běhu PC verze od hráče. Snad je tam vše důležité, co by člověk mohl potřebovat. :thumbup: I když hry od Ubi už hodně dlouho let nehraju, tak u tohoto slyším samé pozitivní ohlasy. Otázkou je ještě ta herní náplň, zábavnost misí a kvalita příběhu.

Mighty    Líp vypadat ? Píše asi majitel ATIny :)
Optimalizace fajn, nvidia stínování mlha atp a v kombinaci s velmi vysokými a ultra detaily to běhá pěkně
Mightymighty28812
    2.12.2016 19:53
Mighty

Líp vypadat ? Píše asi majitel ATIny :)
Optimalizace fajn, nvidia stínování mlha atp a v kombinaci s velmi vysokými a ultra detaily to běhá pěkně

Rivers25   9x   Většinou, když má hra "vychytávky od nvide" , který jsou jenom na jednu věc, tak je vždycky problém s optimalizací. Vývojáři by se měli na gamenotworks vykašlat a začít používat otevřené standarty, který jsou dostupný pro všechny a hlavně fungují.Rivers25rivers2519181    2.12.2016 19:49 Rivers25

Většinou, když má hra "vychytávky od nvide" , který jsou jenom na jednu věc, tak je vždycky problém s optimalizací. Vývojáři by se měli na gamenotworks vykašlat a začít používat otevřené standarty, který jsou dostupný pro všechny a hlavně fungují.

El_Scorpio    Pozerám, že máš rovnaký procesor ako ja. Pritom keď som ho vyberal, všetci ma odhovárali, že nech si priplatím za Intel Core i5-6500, lebo má 3, 2 GHz. Pritom v turbo móde má Intel Core i5-6400 až 3, 3 GHz. Rozdiel v cene je 30 eur, rozdiel vo výkone mnohokrát 1 snímok za sekundu.El_Scorpioel_scorpio63241    2.12.2016 19:48 El_Scorpio

Pozerám, že máš rovnaký procesor ako ja. Pritom keď som ho vyberal, všetci ma odhovárali, že nech si priplatím za Intel Core i5-6500, lebo má 3, 2 GHz. Pritom v turbo móde má Intel Core i5-6400 až 3, 3 GHz. Rozdiel v cene je 30 eur, rozdiel vo výkone mnohokrát 1 snímok za sekundu.

☩ SVERIGE ☩   3x   odkaz ]

samozdrejme kdyz clovek vypne ty srance od nvidie tak to pojede mnohem lip a taky to bude aj lip vypadat
☩ SVERIGE ☩sverige46547
    2.12.2016 19:44
☩ SVERIGE ☩

odkaz ]

samozdrejme kdyz clovek vypne ty srance od nvidie tak to pojede mnohem lip a taky to bude aj lip vypadat

Diskuze na fóru

Pomoc s výběrem nového PC (35 příspěvků), Problém s Originem (9 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11912 příspěvků), Hry na mobil (8 příspěvků), STEAM -všechno sem (6897 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4523 příspěvků), Lovecká Simulátor (2 příspěvky), Trance - Progressive Mix 41* (370 příspěvků), Paysafecard LOL (6 příspěvků)

Informace o hře

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály

Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené

Velké množství hráčů si od Drawn to Death drželo odstup díky extravagantnímu zpracování. Bylo to právem?

Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole

Podpořte Zing.cz a pomozte nám se zlepšit

Představujeme vám pilotní verzi našeho donate systému, o který jste si psali. Nově i přes bankovní účet .

Endless Space 2 – konkurence schopný kousek

Finální verze očekávané 4X strategie Endless Space 2 k nám konečně dorazila, líbí se nám hra nyní více než před sedmi měsíci?

Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC

Injustice 2 - komiksová řežba se vrací

Komiksoví hrdinové ze stáje DC jsou zpět a opět se mlátí hlava nehlava. Bude to ještě lepší a zábavnější než minule, nebo zůstal výsledek za…

Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: Konzole

Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 15. až 21. května

Odhalení Destiny 2, seriál Zaklínače, oznámení Far Cry 5 a The Crew 2, podmínka pro české vývojáře zadržené v Řecku, vznik pokračování Life is…

Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole