Uživatel nepřihlášen
 

Total War: Warhammer – první obsahový nášup pod drobnohledem

Středa 21.12.2016 17:40 - Autor: Ondřej "ThainDegu" Zeman - Rubrika: Speciály Speciál Total War: Warhammer

Chaos, lesní elfové i bestie na jednom místě.

Série Total War je v posledních letech často pranýřována kvůli velké záplavě nevýrazného placeného obsahu, který je doslova vytržen ze základní hry. Haněny jsou hlavně přidané frakce, které za několik set korun nabízí pár mírně předělaných jednotek posouvající základní hru jen minimálně. Revoluci by v tomto směru měly přinést placené datadisky do Total War: Warhammer. Jak tomu ale ve skutečnosti je, to se dozvíte v našem speciálu.

Chaos přichází

První várka placeného obsahu Chaos Warriors Race Pack dává hráči možnost hrát za jednu z nejvýraznějších frakcí tohoto univerza. Válečníci Chaosu jsou vyznavači krutých severských bohů, v jejíchž jménem drancují a zabíjejí vše, co jim přijde pod ruku.  Gigantickou očistnou armádu pod svou korouhví sjednocuje lidská schránka temných bohů Archaon Navždy vyvolený.



Armádu Chaosu tvoří do zbroje zakutí lidé, divocí severští nájezdníci, obři, trollové a jiné zrůdy poznamenané silou temných bohů. Tato frakce nezakládá sídla ani žádným jiným způsobem neosidluje oblasti. Všude kolem sebe šíří zlo a nenávist. Verbování a vylepšování jednotek probíhá v táborovém postavení. Po skončení náboru se horda vždy vydává na cestu zkázy a destrukce. Jediným cílem této frakce je zničit ostatní civilizované národy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o samostatně fungující frakci se specifickým herním stylem, hrdiny, jednotkami a úkoly rozhodně doporučujeme do DLC Chaos Warriors Race Pack zainvestovat. Za sedm euro toto kočovné uskupení určitě stojí.



Nezadržitelné stádo

Call of the Beastmen se dá považovat za první větší datadisk. Po jeho zakoupení se vám otevře možnost hrát za frakci divokých Bestií, která v základu funguje na podobné bázi jako vojsko Chaosu. Horda plná humanoidních monster se valí krajinou a likviduje vše, na co narazí. Absolvovat za ní můžete buď hlavní kampaň, nebo příběhový scénář Oko za oko, který mapuje střet velitele bestií Khazraka Jednookého s hraběcím kurfiřtem Borisem Smrtonošem.

Dějově orientovaná kampaň Oko za oko se odehrává v rozsáhlých temných hvozdech, které se rozkládají okolo říšských měst. Mocný válečník Khazrak Jednooký se v jejím rámci bude mstít za ztrátu své milované oční bulvy. Obětí jeho hněvu budou převážně menší města, nepřipravené vojenské oddíly a nechráněné osady, které má pod palcem muž, jenž mu jeho zuřivě vyhlížející očko uzmul. Intenzita krvelačných útoků monster po čase přinutí hraběcího kurfiřta Borise Smrtonoše svolat armádu a vytáhnout na lov agresivních příšer, které terorizují jeho kraj. Příběhový scénář je v Call of the Beastmen nadmíru povedený, díky vysoké náročnosti vám jeho úplně dohrání zabere asi 15 – 25 hodin.



Při průchodu příběhovou kampaní velmi rychle odhalíte silné stránky této divoké frakce. Hlavním trumfem bestií jsou přepady, které jim umožňují udolat výrazně silnější armády nepřátel. Po většinu času se budete s vašim vojskem schovávat ve stínech, z kterých vždy v pravou chvíli udeříte na nic netušící jednotky protivníka. Za úspěšně provedené přepady vás hra odmění zuřivostí, která k vám po čase přiláká stádo divokých bestií. To se pohybuje dle rozkazů generála armády, jenž ho pomohla vyvolat. Pokud dané vojsko s vysokou mírou zuřivosti selže v bitvě, tlupa bestií ihned zmizí.

Bojová zuřivost neovlivňuje vaše vojsko jen pozitivně. Když jí nemáte dostatek, začnou se vaše jednotky mezi sebou prát a napadat. Její úroveň je možné obnovit masakrem nepřátel nebo popravou většího počtu problémistů v jádru armády. Vedle bojové zuřivosti má na bestie významný vliv také fáze Měsíce. Vždy při úplňku si můžete vybrat jeden bonus, který určitým způsobem vylepší a zároveň zhorší fungování vaší hordy. Za zvýšenou pohyblivost například zaplatíte vitalitou vojáků v bitvě, při urychleném růstu stáda se vám naopak nebudou regenerovat zranění válečníci. Každé posílení má za tuto rasu své plusy a mínusy.

Jednotky této frakce jsou pravým opakem do zbroje zakutých válečníků Chaosu. Základní pěchota je vybavena lehkou zbrojí a primitivními zbraněmi. Hlavními tahouny této armády jsou monstra. Kupředu jí tlačí těžkopádní minotauři, šílení cygoři, zmutovaní razorgoři, obři a kentaurům podobní centigoři. Hraní za tuto rasu je hodně náročné, jestli hledáte výzvu Call of the Beastmen vám dá vše, po čem toužíte.



Přestřelený balíček

Většina současných obsahových balíčků si dokáže svou cenu bez větších problémů uhájit. The Grim and the Grave naneštěstí tuto schopnost díky nedostatku přidaného obsahu postrádá. Malý datadisk základní hru obohacuje jen o sedm nových jednotek, dva legendární hrdiny a elitní verze již zavedených bojovníků. Po jeho zakoupení se vám rozšíří armáda Říše a Upířích hrabat. Lidé dostanou k dispozici fanatické flagelanty, nevýraznou domobranu, rytíře z řádu Planoucího slunce a zbožné arci lektory, které je možné dosadit do vedení armády. Vojsko umrlců bylo posíleno o káru s mrtvolami, stroj smrti a krále ghúlů, jenž je podobně jako arci lektor schopen vést neživé šiky do boje.

Jak již bylo řečeno The Grim and the Grave přidává, krom nových jednotek, také dva legendární lordy. Volkmar The Grim a Helman Ghorst jsou velmi výrazní hrdinové s hodně dobře propracovaným příběhovým pozadím. Osobně jsem byl zaujat hlavně Helmanem Ghorstem, který používá k zápřahu svého umrlčího vozu těla vlastních bratrů. Investici do tohoto balíčku doporučuji kvůli absenci samostatných frakčních uskupení jen v případě slevy.



Narušení balance

Menší rozšiřující balíček The King and the Warlord do základní hry přidává jednu hratelnou frakční odnož zelenokožců a trpaslíků. Malé fousáče zastupuje v rámci tohoto DLC legendární trpasličí král Belegar Ironhammer, který vede do boje osudem zkoušený klan Angrund. Hlavním úkolem této frakce je znovuzískání Karackého Osmi-vrcholu, který je na počátku kampaně v rukou skřetích vzbouřenců. Primární cíl druhého nováčka je prakticky totožný. Noční goblini z kmene Pokřiveného Měsíce se pod vedením mocného vojevůdce Skarsnika snaží potlačit skřetí vzpouru ve svém bývalém sídle. Obě uskupení jsou do získání sídla penalizovány vyšší mírou nepokojů, nepřiměřenými náklady na údržbu armád a absencí některých jednotek.

Nově přidané hratelné frakce narušují díky velké síle počátečních jednotek balanci základní hry. Belegar Ironhammer kupříkladu začíná s pěti vytrénovanými hrdiny. Když si je vloží do startovní armády, většina jeho oponentů proti němu nemá prakticky žádnou šanci. Skarsnik je na tom díky rychlé jízdě a gigantickému pavoučímu monstru podobně, trpaslíci z Karak Norn s ním mají na počátku kampaně velké problémy.



Vedle nových vedlejších frakcí nám dodatek The King and the Warlord přináší také pár nových jednotek. Trpasličí armády dostaly v tomto přídavku k dispozici metače šípů, různé variace hraničářů a runotepce, kteří posilují zbraně a zbroje svých bratří za pomoci runové magie. Tlupa goblinů byla obohacena o tiché zabijáky a nenažrané sguigy, které je možné nasadit buď samostatně, nebo ve formě jezdectva. Osedlat si je mohou, krom základních jednotek, také gobliní vojevůdci.

Podobně jako v případě The Grim and the Grave, i zde přibyla oběma uskupením elitní variace některých původních jednotek. Šlechtici mají po dosažení určité úrovně možnost ihned naverbovat speciální bojem prověřené válečníky, kterým se normální vycvičení bojovníci nemohou rovnat. Dle mého názoru narušují elitní oddíly z The Grim and the Grave a The King and the Warlord celkovou balanci základní hry, která byla na startu na velmi vysoké úrovni. Investici do tohoto balíčku mohu i přes tento fakt doporučit, jeho obsah totiž odpovídá ceně, za kterou je nabízen.



Les ožívá

Řadu měsíců zel gigantický les v sousedství Karak Norn prázdnotou. Nyní se z něj díky datadisku Realm of The Wood Elves ozývá hlas loveckého rohu. Lesní elfové se spolu s duchy hvozdu vydávají na lov všech nepřátel lesa. Nové DLC nám přináší dvě frakce dlouhověkých přátel stromů, které mohou bojovat za slávu svého druhu v rámci jedné ze dvou dostupných kampaní. Podobně jako v případě Call of the Beastmen, i v tomto obsahovém balíčku naleznete příběhový scénář, který je zacílen na určité území.

Příběhový scénář Čas zjevení se zaměřuje na konflikt mezi lesními elfy a bestiemi, které se snaží zničit jejich posvátný háj. Elfové v této kampani spolu s lesními duchy prakticky bojují o přežití. Pokud se krvelačným stvůrám podaří zničit srdce hvozdu, celé lesní království ihned zanikne. Pád stromového impéria je možné zastavit buď v čele samotných dlouhověkých přátel stromů, nebo za lesní duchy, kteří se specializují převážně na kontaktní boj. Realm of The Wood Elves nám nabízí vcelku kvalitně podané dobrodružství, které je na podobné úrovni jako v Call of the Beastmen. Její absolvování vám zabere minimálně 10 – 20 hodin herního času.

Po úspěšném zdolání příběhového scénáře se můžete vrhnout na hlavní kampaň, ve které má frakce lesních elfů výrazně menší prostor. Plnohodnotnou infrastrukturu je možné vystavět jen ve čtyřech lesních městech. Ostatní zabrané vesnice a metropole vám u této frakce slouží k vylepšení fungování pozic umístěných v srdci hvozdu. Mimoto vám dodávají jantar, který je nutný k výzkumu nových technologií, výstavbě vyšších stupňů osídlení a verbování speciálních jednotek. Pokud se hodnota této suroviny dostane do minusu, přestanou se vašim armádám regenerovat stavy. Úroveň žlutého minerálu je nezbytné udržovat v plusu.



V plusových hodnotách jej lze udržet za pomoci dobývání nepřátelských osad, vytváření vojenských aliancí a propouštění speciálních válečníků. Obě nové frakce disponují mírně odlišnou paletou základních jednotek. Lesní duchové (Argwylon) mají ve své armádě hlavně oživlé stromy, dryády, obří orly a zelené draky. Lesní elfové naopak používají lehkou pěchotu, extrémně rychlé jezdectvo a pestrou škálu různě orientovaných lukostřelců. Pokud se rozhodnete za jednu z frakcí naverbovat pozdní bojovníky druhého uskupení, bude vás jejich údržba stát již zmíněný jantar. Kombinování armád se tím pádem minimálně v počátečních fázích hry za žádných okolností nevyplatí.

Lesní elfové ve svém vojsku kombinují rychlé a odolné jednotky. Převaha určitého typu záleží vždy na zvolené frakci. Většina elfích válečníků je velmi náročná na finance. V pozdních fázích hry si budete moct dovolit jen dvě až tři větší armády, které budete muset posouvat mezi pozicemi na strategické mapě. Pevnosti této rasy prakticky plně postrádají hradby, obrana sídel probíhá vždy na okraji lesa. Všechny pozice mimo les mají jen minimální posádku. V případě napadení větší armádou hodně rychle padnou pod náporem několikanásobné přesily.



Realm of The Wood Elves nám toho do základní hry přináší mnoho. Celek je obohacen o novou frakci se specifickým herním stylem, pestrou paletou jednotek a řadou nových mechanizmů. Lesní elfové rozhodně nesednou všem. Pokud patříte mezi fandy trpasličích taktik, bude pro vás hraní za tento národ extrémně náročné. Investici do tohoto na obsah bohatého balíčku můžeme bez většího rozmýšlení doporučit.

Obsah co se vyplatí

Většina doposud vydaných balíčků posouvá úroveň základní hry na vyšší příčku. Chaos Warriors Race Pack, Call of the Beastmen,The King and the Warlord a Realm of The Wood Elves vám za relativně přijatelnou cenu nabídnou desítky hodin kvalitní zábavy. Všechna zmíněná DLC vám dají k dispozici nové jednotky, hrdiny a frakce. Osobně doufám, že se časem dočkáme dalších podobně laděných datadisků. V základní hře mi totiž ještě schází rasa skavenů, která patří mezi jednu z nejvýraznějších frakcí tohoto univerza.

Total War: Warhammer, včetně DLC balíčků, koupíte na Xzone.cz.

Tisk  
Total War: Warhammer na PC, Mac, SteamOSScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer Screenshot ze hry Total War: Warhammer
Další aktuální články
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Attentat 1942 – lepší než učebnice

Pondělí 20.11.2017 18:39 - Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich. Přečíst celý článek »

2 komentáře | PC | Autor: barlow
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

Pondělí 20.11.2017 14:19 - To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje. Přečíst celý článek »

10 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: Filca
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 13. až 19. listopadu

Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 13. až 19. listopadu

Neděle 19.11.2017 16:16 - Odhalení Thrones of Britannia: A Total War Saga a Project Hospital, seriál Hitmana, akční hra od Motive Studios, duchovní nástupce Skate, nové DLC This War of… Přečíst celý článek »

7 komentářů | PC, PS4, Xbox One, Mac, Linux | Autor: Cvrnda

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Total War: Warhammer – první obsahový nášup pod drobnohledem
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
HruLeX   1x   Samozřejmě bez modu conquer anywhere by to nebyl pořádný Total War. Je zájímavé pozorovat, co ten mod udělá s ostatními frakcemi a pokaždé mě překvapuje, jak si která frakce vede a kam až se rozlezla. Na druhou stranu bylo krásné vidět ty zbořená města, které nemohl nikdo jiný obsadit než já. Ale tak aby se našel kompromis, tak ten mod je fakt skvělý pro všechny.

Alangor: Co se týká elfu, tak je ta hlavní kampaň po přežití úvodu a menší expanze už jednoduchá. Máš pravdu v tom, že ta jedna mapa s tím pahorkem, kde se zakempíš na kopci a vykropíš všechno, co se pohne s lučištníkama, zatímco tvoje OP jednotky s kopím, které kolikrát udrželi takovou masu jednotek, že jsem byl i překvapen. Mrzí mě a to určitě víc lidí, že elfové nemají pevnosti. Chtěl jsem obdivovat krásu elfí architekturi a vývojáři se tomu šalamounsky vyhnuli. Každopádně tento svět mě stále baví a čekám na další inovace. Sice bretonnie přidají, ale ta mě irituje víc jak půl roku a teď k tomu všemu je poblíž elfského království, tak mě drbe už z ní. :D
HruLeXhrulex9622
    31.12.2016 18:10
HruLeX

@ odpověď na komentář od Finch182:Samozřejmě bez modu conquer anywhere by to nebyl pořádný Total War. Je zájímavé pozorovat, co ten mod udělá s ostatními frakcemi a pokaždé mě překvapuje, jak si která frakce vede a kam až se rozlezla. Na druhou stranu bylo krásné vidět ty zbořená města, které nemohl nikdo jiný obsadit než já. Ale tak aby se našel kompromis, tak ten mod je fakt skvělý pro všechny.

Alangor: Co se týká elfu, tak je ta hlavní kampaň po přežití úvodu a menší expanze už jednoduchá. Máš pravdu v tom, že ta jedna mapa s tím pahorkem, kde se zakempíš na kopci a vykropíš všechno, co se pohne s lučištníkama, zatímco tvoje OP jednotky s kopím, které kolikrát udrželi takovou masu jednotek, že jsem byl i překvapen. Mrzí mě a to určitě víc lidí, že elfové nemají pevnosti. Chtěl jsem obdivovat krásu elfí architekturi a vývojáři se tomu šalamounsky vyhnuli. Každopádně tento svět mě stále baví a čekám na další inovace. Sice bretonnie přidají, ale ta mě irituje víc jak půl roku a teď k tomu všemu je poblíž elfského království, tak mě drbe už z ní. :D

Finch182 napsal:Ja este doteraz nemozem hrat za elfov v kampani, absolutny zaklad bol pre mna mod conquer anywhere, nechapem preco to bolo robene ze len dve rasy do pary. Nudaaaa :D lenze pre elfov to este nespravili a bud by som mod vypol alebo musim cakat, s tymto modov su elfovia nehratelni v kampani
Cakal som ale ze u elfov budu ti lucisnici este lepsi a trochu som sklamany. U inych ras su tam lucisnici co maju dmg podobny, ten dostrel zas nemaju o tolko lepsi a jedina fakt extra vyhoda je strelba za behu

Alangor    hlavní výhoda za elfy jsou ti skautí lučištníci a hlavně různé druhy šípů. ( jen je potřeba vědět na koho který použít ) . . Jinak ono ani ty luky ve stolovce nejsou nijak extra silný a kuše je tam jednoznačně v síle válcujou, jediný včem jsou o něco lepší ja právě ten dostřel, kterej ale díky tomu realtime uspořádání bitev neni zas až taková výhoda jako v původní figurkový hře. .Alangoralangor8789    30.12.2016 18:54 Alangor

@ odpověď na komentář od Finch182:hlavní výhoda za elfy jsou ti skautí lučištníci a hlavně různé druhy šípů. ( jen je potřeba vědět na koho který použít ) . . Jinak ono ani ty luky ve stolovce nejsou nijak extra silný a kuše je tam jednoznačně v síle válcujou, jediný včem jsou o něco lepší ja právě ten dostřel, kterej ale díky tomu realtime uspořádání bitev neni zas až taková výhoda jako v původní figurkový hře. .

Finch182 napsal:Ja este doteraz nemozem hrat za elfov v kampani, absolutny zaklad bol pre mna mod conquer anywhere, nechapem preco to bolo robene ze len dve rasy do pary. Nudaaaa :D lenze pre elfov to este nespravili a bud by som mod vypol alebo musim cakat, s tymto modov su elfovia nehratelni v kampani
Cakal som ale ze u elfov budu ti lucisnici este lepsi a trochu som sklamany. U inych ras su tam lucisnici co maju dmg podobny, ten dostrel zas nemaju o tolko lepsi a jedina fakt extra vyhoda je strelba za behu

Finch182    Ja este doteraz nemozem hrat za elfov v kampani, absolutny zaklad bol pre mna mod conquer anywhere, nechapem preco to bolo robene ze len dve rasy do pary. Nudaaaa :D lenze pre elfov to este nespravili a bud by som mod vypol alebo musim cakat, s tymto modov su elfovia nehratelni v kampani
Cakal som ale ze u elfov budu ti lucisnici este lepsi a trochu som sklamany. U inych ras su tam lucisnici co maju dmg podobny, ten dostrel zas nemaju o tolko lepsi a jedina fakt extra vyhoda je strelba za behu
Finch182finch1826496
    30.12.2016 18:47
Finch182

@ odpověď na komentář od HruLeX:Ja este doteraz nemozem hrat za elfov v kampani, absolutny zaklad bol pre mna mod conquer anywhere, nechapem preco to bolo robene ze len dve rasy do pary. Nudaaaa :D lenze pre elfov to este nespravili a bud by som mod vypol alebo musim cakat, s tymto modov su elfovia nehratelni v kampani
Cakal som ale ze u elfov budu ti lucisnici este lepsi a trochu som sklamany. U inych ras su tam lucisnici co maju dmg podobny, ten dostrel zas nemaju o tolko lepsi a jedina fakt extra vyhoda je strelba za behu

HruLeX napsal:Přesně tak. Kdybych měl hrát jen vanilllu bez přidání asi 150 dalších jednotek, balance od Radiouse, a jiné maličkosti, tak normálně se ta hra nedá hrát. Pravidelně, když vyjde nějaké DLC, tak musím ještě asi týden čekat na aktualizaci modu než můžu začít hrát. :D

Alangor    Mno tak sjem si konečně pořídil ty wood elfy a mam znich teda mírně rozpačitej pocit. Jednotky i ta bonusová kampaň je super, ale co mě hrozně irituje je to, že každej boj o města ve velký kampani se odehrává na tý samý mapě s rybníkem což už po pár hodinách hraní začíná být dost na palici. Stejně tak je za elfy ta velká kampaň díky tomu že dokážou obsazovat všechny města dost jednoduchá. Ale je fakt že celkově jsou dojmy spíš pozitivní než negativní a můžu nákup jen doporučit :DAlangoralangor8789    30.12.2016 13:38 Alangor

Mno tak sjem si konečně pořídil ty wood elfy a mam znich teda mírně rozpačitej pocit. Jednotky i ta bonusová kampaň je super, ale co mě hrozně irituje je to, že každej boj o města ve velký kampani se odehrává na tý samý mapě s rybníkem což už po pár hodinách hraní začíná být dost na palici. Stejně tak je za elfy ta velká kampaň díky tomu že dokážou obsazovat všechny města dost jednoduchá. Ale je fakt že celkově jsou dojmy spíš pozitivní než negativní a můžu nákup jen doporučit :D

HruLeX    Přesně tak. Kdybych měl hrát jen vanilllu bez přidání asi 150 dalších jednotek, balance od Radiouse, a jiné maličkosti, tak normálně se ta hra nedá hrát. Pravidelně, když vyjde nějaké DLC, tak musím ještě asi týden čekat na aktualizaci modu než můžu začít hrát. :DHruLeXhrulex9622    30.12.2016 12:27 HruLeX

@ odpověď na komentář od Finch182:Přesně tak. Kdybych měl hrát jen vanilllu bez přidání asi 150 dalších jednotek, balance od Radiouse, a jiné maličkosti, tak normálně se ta hra nedá hrát. Pravidelně, když vyjde nějaké DLC, tak musím ještě asi týden čekat na aktualizaci modu než můžu začít hrát. :D

Finch182 napsal:Tak ja si neviem predstavit ze hrajem vanilu, absolutne by ma ta hra nebavila, niektore herne prvky mi tam proste pridu nelogicke a antizabavne. Predpokladam ze bretonii jednotky dorobia a vymyslia im nejaky gameplay ked ich budu davat ako tu rasu zadara namiesto elfov.... . rychlo zistili ze toto sa im financne viac vyplati

Finch182    Tak ja si neviem predstavit ze hrajem vanilu, absolutne by ma ta hra nebavila, niektore herne prvky mi tam proste pridu nelogicke a antizabavne. Predpokladam ze bretonii jednotky dorobia a vymyslia im nejaky gameplay ked ich budu davat ako tu rasu zadara namiesto elfov.... . rychlo zistili ze toto sa im financne viac vyplatiFinch182finch1826496    29.12.2016 16:04 Finch182

Tak ja si neviem predstavit ze hrajem vanilu, absolutne by ma ta hra nebavila, niektore herne prvky mi tam proste pridu nelogicke a antizabavne. Predpokladam ze bretonii jednotky dorobia a vymyslia im nejaky gameplay ked ich budu davat ako tu rasu zadara namiesto elfov.... . rychlo zistili ze toto sa im financne viac vyplati

ThainDegu člen redakce   1x   Mody samozřejmě řeší většinu těchto nešvarů, osobně bych byl ale raději kdyby to šlo i oficiální cestou :) Bretonie je hratelná ale paleta jejich jednotek je žalostná, vedle ostatních primárních frakcí mi přijde hodně chudá a nevýrazná.ThainDeguthaindegu27578    29.12.2016 12:56 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Finch182:Mody samozřejmě řeší většinu těchto nešvarů, osobně bych byl ale raději kdyby to šlo i oficiální cestou :) Bretonie je hratelná ale paleta jejich jednotek je žalostná, vedle ostatních primárních frakcí mi přijde hodně chudá a nevýrazná.

Finch182 napsal:Mody to riesia, aj za bretoniu sa da davno hrat.

Finch182    Mody to riesia, aj za bretoniu sa da davno hrat.Finch182finch1826496    29.12.2016 12:46 Finch182

Mody to riesia, aj za bretoniu sa da davno hrat.

ThainDegu člen redakce    Jinak je celkem škoda, že některé herní frakce, které jsou dostupné v bitevním režimu (Mousillon, Middenland či Stínodalova válečná smečka) nejsou přidány do hlavní kampaně.ThainDeguthaindegu27578    29.12.2016 12:28 ThainDegu

Jinak je celkem škoda, že některé herní frakce, které jsou dostupné v bitevním režimu (Mousillon, Middenland či Stínodalova válečná smečka) nejsou přidány do hlavní kampaně.

Alangor    Datadisky už bohužel nejsou pravda teď je to tak že to skutečně maj bet dva další plnohodnotné díly. Prostě to holej no :(Alangoralangor8789    24.12.2016 10:56 Alangor

Datadisky už bohužel nejsou pravda teď je to tak že to skutečně maj bet dva další plnohodnotné díly. Prostě to holej no :(

HruLeX    Opravdu ještě nevím co si představit pod pojmem dalších dílů warhammer. Chápu, že to chtějí přístupnit dalším lidem co nechtějí ty datadisky, ale já bych rád viděl všechno pohromadě v jedné hře. Pokud ty hry půjdou propojit pro majitele původních her, tak to by byla pecka. ALe o tom se mi může jen zdát. Každopádně musím pořidit novou grafiku nebo už mě jebou ty fps dropy u velkých bitev. :D ale tak na to jak dusím svoji GTX 760 tak se drží velice dobře.HruLeXhrulex9622    23.12.2016 13:52 HruLeX

Opravdu ještě nevím co si představit pod pojmem dalších dílů warhammer. Chápu, že to chtějí přístupnit dalším lidem co nechtějí ty datadisky, ale já bych rád viděl všechno pohromadě v jedné hře. Pokud ty hry půjdou propojit pro majitele původních her, tak to by byla pecka. ALe o tom se mi může jen zdát. Každopádně musím pořidit novou grafiku nebo už mě jebou ty fps dropy u velkých bitev. :D ale tak na to jak dusím svoji GTX 760 tak se drží velice dobře.

Snaphid    Tak základní hra a dva datadisky mají dát dohromady obrovskou mapu tak uvidíme jak to spojí :DSnaphidsnaphid21978    23.12.2016 13:51 Snaphid

Tak základní hra a dva datadisky mají dát dohromady obrovskou mapu tak uvidíme jak to spojí :D

ThainDegu člen redakce    Toť otázka. Buď to budou samostatné hry v jiných historických etapách tohoto světa nebo to přidají do již zavedeného světa. Otázka je jak, expandovat by se to dalo ale spíš bych počítal se samostatnými hrami, protože víc vynesou a je na ně možné namontovat další DLC balíčky.ThainDeguthaindegu27578    23.12.2016 13:40 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Finch182:Toť otázka. Buď to budou samostatné hry v jiných historických etapách tohoto světa nebo to přidají do již zavedeného světa. Otázka je jak, expandovat by se to dalo ale spíš bych počítal se samostatnými hrami, protože víc vynesou a je na ně možné namontovat další DLC balíčky.

Finch182 napsal:A co sa teda mysli pod tym pojmom trilogia? Ma to byt ako datadisky dufam a ze to teda doplni a rozsiri aktualnu kampan, nie samostatne hry

Finch182    A co sa teda mysli pod tym pojmom trilogia? Ma to byt ako datadisky dufam a ze to teda doplni a rozsiri aktualnu kampan, nie samostatne hryFinch182finch1826496    23.12.2016 12:43 Finch182

A co sa teda mysli pod tym pojmom trilogia? Ma to byt ako datadisky dufam a ze to teda doplni a rozsiri aktualnu kampan, nie samostatne hry

ThainDegu člen redakce    Mám na to podobný názor také bych s nimi moc nepočítal. To samé námořní bitvy bez DE nemají moc smysl :( :DThainDeguthaindegu27578    23.12.2016 11:19 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Alangor:Mám na to podobný názor také bych s nimi moc nepočítal. To samé námořní bitvy bez DE nemají moc smysl :( :D

Alangor napsal:dle mého high elf budou v druhym díle páč ta jejich válka s dark elfama se přímo nabízí

Alangor   1x   dle mého high elf budou v druhym díle páč ta jejich válka s dark elfama se přímo nabízíAlangoralangor8789    23.12.2016 11:10 Alangor

@ odpověď na komentář od HruLeX:dle mého high elf budou v druhym díle páč ta jejich válka s dark elfama se přímo nabízí

HruLeX napsal:Spíš by mě zájimali ti další elfové jako High Elves :) tak jsem zvědavý kam je vůbec umístí a jestli přidají do hry i námořní bitvy. Na takový trpasličí parník bych se rád podíval :D

HruLeX    Mimochodem na Humble Bundle je zdarma Grid. Myslím že by to milovnici aut ocenili. :)HruLeXhrulex9622    22.12.2016 21:03 HruLeX

Mimochodem na Humble Bundle je zdarma Grid. Myslím že by to milovnici aut ocenili. :)

HruLeX    Spíš by mě zájimali ti další elfové jako High Elves :) tak jsem zvědavý kam je vůbec umístí a jestli přidají do hry i námořní bitvy. Na takový trpasličí parník bych se rád podíval :DHruLeXhrulex9622    22.12.2016 20:42 HruLeX

Spíš by mě zájimali ti další elfové jako High Elves :) tak jsem zvědavý kam je vůbec umístí a jestli přidají do hry i námořní bitvy. Na takový trpasličí parník bych se rád podíval :D

ThainDegu člen redakce   1x   Tak ona ani cena základní hry nejde moc dolu. Většinou to u těch kvalitnějších her drží stabilně a cena to dolu jen minimálně.ThainDeguthaindegu27578    22.12.2016 19:05 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Finch182:Tak ona ani cena základní hry nejde moc dolu. Většinou to u těch kvalitnějších her drží stabilně a cena to dolu jen minimálně.

Finch182 napsal:Tych moznych frakcii je este 7 a to dufam ze radsej bude aspon nejaky velky datadisk nez to davat po jednom, to uz by trhlo aj battlefieldy s premium.
A ono by bolo fajn pockat kym cena dlc spadne, lenze nepada....

Finch182    Tych moznych frakcii je este 7 a to dufam ze radsej bude aspon nejaky velky datadisk nez to davat po jednom, to uz by trhlo aj battlefieldy s premium.
A ono by bolo fajn pockat kym cena dlc spadne, lenze nepada....
Finch182finch1826496
    22.12.2016 19:01
Finch182

Tych moznych frakcii je este 7 a to dufam ze radsej bude aspon nejaky velky datadisk nez to davat po jednom, to uz by trhlo aj battlefieldy s premium.
A ono by bolo fajn pockat kym cena dlc spadne, lenze nepada....

Clon3    Tím lépe .Clon3clon329266    22.12.2016 17:17 Clon3

@ odpověď na komentář od ThainDegu:Tím lépe .

ThainDegu napsal:S vysokou pravděpodobností budou mít spíše normálně fungující města. Horda se k nim podle lore moc nehodí. Otázka je jestli budou fungovat na nových principech nebo podobně jako elfové či jiné již zavedené rasy. Zásadní roli by u nich mohl hrát chaotit, který by mohl teoreticky fungovat podobně jako jantar u elfů.

ThainDegu člen redakce    S vysokou pravděpodobností budou mít spíše normálně fungující města. Horda se k nim podle lore moc nehodí. Otázka je jestli budou fungovat na nových principech nebo podobně jako elfové či jiné již zavedené rasy. Zásadní roli by u nich mohl hrát chaotit, který by mohl teoreticky fungovat podobně jako jantar u elfů.ThainDeguthaindegu27578    22.12.2016 15:12 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Clon3:S vysokou pravděpodobností budou mít spíše normálně fungující města. Horda se k nim podle lore moc nehodí. Otázka je jestli budou fungovat na nových principech nebo podobně jako elfové či jiné již zavedené rasy. Zásadní roli by u nich mohl hrát chaotit, který by mohl teoreticky fungovat podobně jako jantar u elfů.

Clon3 napsal:Docela mě zajíma jestli ze skavenů udělají hordu .

Clon3    Docela mě zajíma jestli ze skavenů udělají hordu .Clon3clon329266    22.12.2016 14:46 Clon3

Docela mě zajíma jestli ze skavenů udělají hordu .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ThainDegu člen redakce   2x   Bestie jsou hodně zábavné, hlavně ty jejich přepady. To je z jejich hratelnosti asi nejlepší. Když se zadaří dokáže člověk úspěšným přepadem rozjet klidně i 2 - 3 plné armády. Trošku mě ale na přepadech štve, že většinou nejdou řešit moc dobře automaticky. Děla mají totiž moc velké score, Pokud má nepřítel v armádě děla atd je vždy lepší ho sjet normálně jinak má člověk zbytečně velké ztráty, které občas nedávají žádný smysl :D Jinak pokud bych se měl vybrat mezi LE a B tak bych šel spíše do Bestií. Časem se snad dočkáme i těch skavenů, popřípadě pouštních nemrtvých.ThainDeguthaindegu27578    22.12.2016 13:48 ThainDegu

@ odpověď na komentář od HruLeX:Bestie jsou hodně zábavné, hlavně ty jejich přepady. To je z jejich hratelnosti asi nejlepší. Když se zadaří dokáže člověk úspěšným přepadem rozjet klidně i 2 - 3 plné armády. Trošku mě ale na přepadech štve, že většinou nejdou řešit moc dobře automaticky. Děla mají totiž moc velké score, Pokud má nepřítel v armádě děla atd je vždy lepší ho sjet normálně jinak má člověk zbytečně velké ztráty, které občas nedávají žádný smysl :D Jinak pokud bych se měl vybrat mezi LE a B tak bych šel spíše do Bestií. Časem se snad dočkáme i těch skavenů, popřípadě pouštních nemrtvých.

HruLeX napsal:Jo jasný. Jen jsem nevěděl jak se bestie hrají, tak jsem si říkal, že very high nějak rozdýchám. No a ta jejich výhoda chodit tunely, kde jsem se vyhnul hlavním armádám frakce a jen jsem demoloval jejich nechráněné městečka byla strašně jednoduchá ze začátku. Pak už jsem to řešil hrubou silou a to více armád najednou. Jinak tento universe se mi velice líbí, ale bez modu jako vanillu bych to nehrál. To jsem se nudil.

HruLeX    Jo jasný. Jen jsem nevěděl jak se bestie hrají, tak jsem si říkal, že very high nějak rozdýchám. No a ta jejich výhoda chodit tunely, kde jsem se vyhnul hlavním armádám frakce a jen jsem demoloval jejich nechráněné městečka byla strašně jednoduchá ze začátku. Pak už jsem to řešil hrubou silou a to více armád najednou. Jinak tento universe se mi velice líbí, ale bez modu jako vanillu bych to nehrál. To jsem se nudil.HruLeXhrulex9622    22.12.2016 13:40 HruLeX

@ odpověď na komentář od ThainDegu:Jo jasný. Jen jsem nevěděl jak se bestie hrají, tak jsem si říkal, že very high nějak rozdýchám. No a ta jejich výhoda chodit tunely, kde jsem se vyhnul hlavním armádám frakce a jen jsem demoloval jejich nechráněné městečka byla strašně jednoduchá ze začátku. Pak už jsem to řešil hrubou silou a to více armád najednou. Jinak tento universe se mi velice líbí, ale bez modu jako vanillu bych to nehrál. To jsem se nudil.

ThainDegu napsal:Tak i ten základ ti ve výsledku dá minimálně 200 hodin, pokud jsi fanoušek série tak se u toho zasekneš slušně. DLC jsou jen takový bonus, který celek posouvá ještě o krok dál.

Alangor: Jako máš tam pár akčnějších bitev ale většina scénářů či střetů by probíhala asi tak jak říkáš no :D Otázka je ale kam to posunout. :D Buď hlubší minulost takže něco mezi M2 a Empire.

HruLeX: Je to tak je to jedna z mála her u které minimálně ty větší DLC mají smysl: Mimoto člověku dají několik desítek hodin herní zábavy. U Beastů jsi musel mít kliku, hodně to tam definuje kolik uděláš chyb v průběhu atd + já se to většinou snažím solit na legendary, to je pak jiná švanda. :( :D

ThainDegu člen redakce   1x   Tak i ten základ ti ve výsledku dá minimálně 200 hodin, pokud jsi fanoušek série tak se u toho zasekneš slušně. DLC jsou jen takový bonus, který celek posouvá ještě o krok dál.

Alangor: Jako máš tam pár akčnějších bitev ale většina scénářů či střetů by probíhala asi tak jak říkáš no :D Otázka je ale kam to posunout. :D Buď hlubší minulost takže něco mezi M2 a Empire.

HruLeX: Je to tak je to jedna z mála her u které minimálně ty větší DLC mají smysl: Mimoto člověku dají několik desítek hodin herní zábavy. U Beastů jsi musel mít kliku, hodně to tam definuje kolik uděláš chyb v průběhu atd + já se to většinou snažím solit na legendary, to je pak jiná švanda. :( :D
ThainDeguthaindegu27578
    22.12.2016 11:08
ThainDegu

@ odpověď na komentář od unholyU:Tak i ten základ ti ve výsledku dá minimálně 200 hodin, pokud jsi fanoušek série tak se u toho zasekneš slušně. DLC jsou jen takový bonus, který celek posouvá ještě o krok dál.

Alangor: Jako máš tam pár akčnějších bitev ale většina scénářů či střetů by probíhala asi tak jak říkáš no :D Otázka je ale kam to posunout. :D Buď hlubší minulost takže něco mezi M2 a Empire.

HruLeX: Je to tak je to jedna z mála her u které minimálně ty větší DLC mají smysl: Mimoto člověku dají několik desítek hodin herní zábavy. U Beastů jsi musel mít kliku, hodně to tam definuje kolik uděláš chyb v průběhu atd + já se to většinou snažím solit na legendary, to je pak jiná švanda. :( :D

unholyU napsal:dobra hra ale diky kvantu dlc bych je nebral staci zaklad

unholyU    dobra hra ale diky kvantu dlc bych je nebral staci zakladunholyUunholyu38320    22.12.2016 09:04 unholyU

dobra hra ale diky kvantu dlc bych je nebral staci zaklad

Alangor    já jo zapneš bitvu a jdeš na kafe a když o dvě hodiny později přijdeš tak pořád všichni ještě seděj v zákopech jen dělostřelectvo má spotřebovanou veškerou munici :D jinak ono podle mě by se to dalo nějak ošéfovat. To je jako obléhání hradů z Mediavalu ( nebo vlastně ve všech dílech ) kdy pár ran z katapultu zničí hradby což je taky velká ptákovina, ale v rámci hry tot ak udělaný je protože jinak by to nešlo.Alangoralangor8789    22.12.2016 07:43 Alangor

@ odpověď na komentář od ThainDegu:já jo zapneš bitvu a jdeš na kafe a když o dvě hodiny později přijdeš tak pořád všichni ještě seděj v zákopech jen dělostřelectvo má spotřebovanou veškerou munici :D jinak ono podle mě by se to dalo nějak ošéfovat. To je jako obléhání hradů z Mediavalu ( nebo vlastně ve všech dílech ) kdy pár ran z katapultu zničí hradby což je taky velká ptákovina, ale v rámci hry tot ak udělaný je protože jinak by to nešlo.

ThainDegu napsal:Popravdě si hru z první světové v Total War moc nedokážu představit :)

HruLeX   1x   Děkuji za článek. Pěkně napsané a třeba to naláká další hráče. TW: Warhammer je snad jediná hra, kde zavřu oči a koupím to DLC a potom nelituji i když někdy je to opravdu overprice. Co se týče vedlejší kampaně za bestie, tak to jsem byl trochu překvapený jelikož jsem to proletěl za 8 h na very high. Tak pohoda, achievmenty posbírané. Teď hrávám s kamarádem duo MP za elfy a to je masakr. Kochat se tou krásou, kterou ještě upravuji módy jako : Radious Units atd. to je paráda. Obvykle čekám na vyjítí spíš toho módu než DLC. :D PS: Základní pěchota s kopí u elfu je tak OP, že udrží pozici i přes velké ztráty a potom je to jednoduché pro lučištníky. Jen je škoda toho že elfové nemají pevnosti :(HruLeXhrulex9622    21.12.2016 22:44 HruLeX

Děkuji za článek. Pěkně napsané a třeba to naláká další hráče. TW: Warhammer je snad jediná hra, kde zavřu oči a koupím to DLC a potom nelituji i když někdy je to opravdu overprice. Co se týče vedlejší kampaně za bestie, tak to jsem byl trochu překvapený jelikož jsem to proletěl za 8 h na very high. Tak pohoda, achievmenty posbírané. Teď hrávám s kamarádem duo MP za elfy a to je masakr. Kochat se tou krásou, kterou ještě upravuji módy jako : Radious Units atd. to je paráda. Obvykle čekám na vyjítí spíš toho módu než DLC. :D PS: Základní pěchota s kopí u elfu je tak OP, že udrží pozici i přes velké ztráty a potom je to jednoduché pro lučištníky. Jen je škoda toho že elfové nemají pevnosti :(

Snaphid    První světová válka snad v TW nikdy nebude už jen z principu jak hra funguje. Doporučuji Company of heroes na tohle téma.Snaphidsnaphid21978    21.12.2016 21:36 Snaphid

@ odpověď na komentář od Vojtech1141:První světová válka snad v TW nikdy nebude už jen z principu jak hra funguje. Doporučuji Company of heroes na tohle téma.

Vojtech1141 napsal:Hra má své problémy a obzvláště DLC a jejich cena mě vždy štvou. Tady ale DLC nabízejí dost hodin obsahu. Dobrá hra, nejlepší Warhammer za poslední roky.
Doufám, že příští hra bude z první světové války a hlavně vybalancovaná.

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 13. až 19. listopadu

Odhalení Thrones of Britannia: A Total War Saga a Project Hospital, seriál Hitmana, akční hra od Motive Studios, duchovní nástupce Skate, nové DLC…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Zombicide Černý mor

Středověkými zablácenými ulicemi se šinou hordy nemrtvých, kterým čelí hrstka statečných hrdinů. Přijmete jejich pozvání do party?

 
 
 
Star Wars: Battlefront 2 - další návštěva předaleké galaxie

Hodnotíme singleplayer i multiplayer nového Battlefrontu. Jak kvalitní je výsledná hra a jak se vypořádala s nedávnými vlnami kontroverze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole