Uživatel nepřihlášen
      

Nejlepší hry roku 2016 podle komunity Zing.cz

Středa 28.12.2016 12:12 - Autor: - Rubrika: Speciály Speciál Nejlepší hry roku 2016 podle komunity Zing.cz

Hlasujte v několika kategoriích pro hry roku 2016, včetně zklamání roku.

Nezadržitelně se nám blíží konec roku 2016, společně s ním rozjíždíme naší anketu o hry roku. Jak si můžete všimnout, anketa se od minula změnila. Rozhodli jsme se využít formulář Googlu, který používáme i pro soutěže, a umožnit hlasovat naprosto všem čtenářům Zingu v několika kategoriích. Navíc do každé kategorie můžete doplnit svou hru, pokud ji nenaleznete v námi vytvořeném seznamu. To loni nebylo možné, hlasovalo se na našem diskuzním fóru, kde mohli hlas udělit pouze registrovaní uživatelé.

Hry jsou opět rozděleny do několika kategorií. Kromě hry roku 2016 můžete hlasovat v dalších kategoriích, jako je střílečka roku, nejlepší akce/akční adventura, nejlepší RPG, nejlepší závody, nejlepší hry na jednotlivých platformách, nejočekávanější hra roku 2017 a nově také zklamání roku. V uplynulých 12 měsících bylo hned několik aspirantů, kteří by si zasloužili zvítězit v této kategorii.

V redakci se neodvážíme ani tipovat, jak tahle anketa dopadne. Komentáře jsou otevřeny, můžete se podělit s ostatními čtenáři o své volbě. Těšíme se na vaše příspěvky.

Závěrem několik poznámek k podobě formuláře:

Zaklínač 3: Divoký hon - O víně a krvi a World of Warcraft: Legion jsou sice pouze datadisky, ale do sekcí RPG a online hra byly začleněny z důvodu jejich neobyčejného rozsahu a významu pro daný žánr.

V seznamu najdete pouze projekty (tedy hry a DLC/expanze), které poprvé vyšly v průběhu letošního roku, nikoliv projekty, které se sice letos objevily na některých platformách, ale na jiných už vyšly loni (např. Rise of the Tomb Raider, DiRT Rally či Rocket League). I v tomto případě však můžete využít možnost vypsat vlastní kanditáty a klidně tyto hry nominovat.

Hlasování o hrách roku 2016 končí 8. ledna 2017 v 16:00.

Hlasování o hrách roku 2016 skončilo. Brzy vyhlásíme výsledky. Děkujeme vám za účast.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk  
Štítky: hry roku, zing
Další aktuální články
 
Matterfall - arkádová laser show

Matterfall - arkádová laser show

Pondělí 21.8.2017 17:00 - Autoři arkádových stříleček Nex Machina, Alienation, Resogun nebo Dead Nation přinášejí další svůj klenot. Přečíst celý článek »

2 komentáře | PS4 | Autor: Vakomlok
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 14. až 20. srpna

Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 14. až 20. srpna

Neděle 20.8.2017 16:16 - Nový Posel smrti, trial Prey, interaktivní film na motivy Planety opic, singleplayerová kampaň World of Tanks, odklad Crackdown 3, vesmírné bitvy Star Wars:… Přečíst celý článek »

0 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: Cvrnda
Zing.cz na Gamescomu 2017

Zing.cz na Gamescomu 2017

Sobota 19.8.2017 17:00 - Co máme v plánu, jaké hry si zahrajeme a na co se od nás můžete těšit + jízdní řád konferencí . Přečíst celý článek »

16 komentářů | PC, PS4, Xbox One, PSV, 3DS, Switch | Autor: Filca

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Nejlepší hry roku 2016 podle komunity Zing.cz
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Drake55    Miky zdravím tě jak to vypadá? Díky,Drake55drake5559764    20.1.2017 14:08 Drake55

@ odpověď na komentář od Miky:Miky zdravím tě jak to vypadá? Díky,

Miky napsal:V následujících dnech, musíme to nejprve zpracovat.

Miky člen redakce   2x   V následujících dnech, musíme to nejprve zpracovat.Mikymiky3    9.1.2017 16:27 Miky

@ odpověď na komentář od Drake55:V následujících dnech, musíme to nejprve zpracovat.

Drake55 napsal:Kdy bude zveřejnění vítězů? Díky

Drake55    Kdy bude zveřejnění vítězů? DíkyDrake55drake5559764    9.1.2017 15:53 Drake55

Kdy bude zveřejnění vítězů? Díky

SedllY    Rok 2016 celkem slabota, když srovnám s 2015. . :) Každopádně za mě určitě U4, nejsilnější zážitek ze hry. :)
Největší zklamání určitě Pokémon Go a No mans sky, ale ani jednomu jsem šanci nedal. :D
SedllYsedlly16410
    2.1.2017 03:01
SedllY

Rok 2016 celkem slabota, když srovnám s 2015. . :) Každopádně za mě určitě U4, nejsilnější zážitek ze hry. :)
Největší zklamání určitě Pokémon Go a No mans sky, ale ani jednomu jsem šanci nedal. :D

Bozidara    Tak to já naopak s Corvem souhlasím. Samé pecky. Letos to byly regulérní herní žně a následující rok nevypadá o nic hůře ;-)Bozidarabozidara13708    31.12.2016 13:46 Bozidara

Tak to já naopak s Corvem souhlasím. Samé pecky. Letos to byly regulérní herní žně a následující rok nevypadá o nic hůře ;-)

shaak    Líbilo by se mi, kdyby jste přidali něco na způsob "Nejlepší počin komunity", kde by byly nejlepší mody tohoto roku. Třeba Brutal DOOM 64 nebo S. T. A. L. K. E. R. Call of Chernobyl by si určitě zasloužili nominaci. :)shaakshaak13196    31.12.2016 13:11 shaak

Líbilo by se mi, kdyby jste přidali něco na způsob "Nejlepší počin komunity", kde by byly nejlepší mody tohoto roku. Třeba Brutal DOOM 64 nebo S. T. A. L. K. E. R. Call of Chernobyl by si určitě zasloužili nominaci. :)

Dustter    Souhlas s těmi ostatními, minimálně polovina jmenovaných samé sračkomety. :DDustterdustter13530    31.12.2016 08:15 Dustter

@ odpověď na komentář od Corvus:Souhlas s těmi ostatními, minimálně polovina jmenovaných samé sračkomety. :D

Corvus napsal:Aha... Z fleku: Xcom 2, Dark Souls 3, Darkes Dungeon, Samorost 3, Grim Dawn, Tyranny, Firewatch, Deus Ex: HM... opravdu... hry tak na deset minut :-D Samá mizérie... Máš naváto koksem nebo jen mluvíš z hladu?

Virus    Tak jsem taky odhlasoval pro těch pár her co mi letos prošlo rukama. No ale stejně nej hra roku tam nikdy nebude, protože nejlepší hrou roku je podle světa hra na schovku před šéfem. ;-) Kdo se letos nezašil v práci, aby ho nebylo vidět, nechť se přihlásí. Dostane řád blbého pracanta. :-DVirusvirus7406    31.12.2016 03:20 Virus

Tak jsem taky odhlasoval pro těch pár her co mi letos prošlo rukama. No ale stejně nej hra roku tam nikdy nebude, protože nejlepší hrou roku je podle světa hra na schovku před šéfem. ;-) Kdo se letos nezašil v práci, aby ho nebylo vidět, nechť se přihlásí. Dostane řád blbého pracanta. :-D

Monkeyskunk    Corvus: Darkest dungeon? Vážně? Ano zprvu skvěle vypadající hra, po pár hodinách nonstop stereotypní grind :-D Nuda šeď a tak to vypadalo nadějně. Xcom oproti předchozímu dílu za mě slabota. Chtěl sem dál a né se potácet na Zemi, která už je relativně bezpečná. Tyrrany a Samorost vypadá dobře možná i zkusím, proti tomu žádná, ale na kulervoucí zážitky to nevypadá. Firewatch pro mě byla pecka, bohužel na dvě odpoledne. Deus ex mě celkově prostě nebere, pro mě nazáživná série. Grim... neříkám, že to musí být špatné, jen mám proti diablovkám co nejsou diablo nějakou averzi. Vím asi je to povrchní, ale je to tak, většinou ten story je takový hodně vedlejší a to mě vadí. No a proti DS 3 samozřejmě nic namítat nemůžu, ale celý rok to nezachrání. Nechci rýpat, jen se taky přikláním k názoru, že vychází čím dál větší braky. A není to jen u pc her, to samé se týká filmové scény. Jak by řekli v South Parku, to už bylo v Simpsonech :-D Míň a míň her mi trhá koule a nejsem sám co si to myslí :) Každopádně pokud tebe většina baví, dobře pro tebe a přeju ať ti to vydrží :)Monkeyskunkmonkeyskunk6143    31.12.2016 01:54 Monkeyskunk

Corvus: Darkest dungeon? Vážně? Ano zprvu skvěle vypadající hra, po pár hodinách nonstop stereotypní grind :-D Nuda šeď a tak to vypadalo nadějně. Xcom oproti předchozímu dílu za mě slabota. Chtěl sem dál a né se potácet na Zemi, která už je relativně bezpečná. Tyrrany a Samorost vypadá dobře možná i zkusím, proti tomu žádná, ale na kulervoucí zážitky to nevypadá. Firewatch pro mě byla pecka, bohužel na dvě odpoledne. Deus ex mě celkově prostě nebere, pro mě nazáživná série. Grim... neříkám, že to musí být špatné, jen mám proti diablovkám co nejsou diablo nějakou averzi. Vím asi je to povrchní, ale je to tak, většinou ten story je takový hodně vedlejší a to mě vadí. No a proti DS 3 samozřejmě nic namítat nemůžu, ale celý rok to nezachrání. Nechci rýpat, jen se taky přikláním k názoru, že vychází čím dál větší braky. A není to jen u pc her, to samé se týká filmové scény. Jak by řekli v South Parku, to už bylo v Simpsonech :-D Míň a míň her mi trhá koule a nejsem sám co si to myslí :) Každopádně pokud tebe většina baví, dobře pro tebe a přeju ať ti to vydrží :)

Riley člen redakce   1x   Mě letos nejvíce ohromil druhý Titanfall a považuji ho za letošní nejlepší střílečku. Dostal jsem více než jsem sám očekával a hru jsem si užil co nejvíce to šlo. Dále se mi velmi líbilo Dishonored 2, ale u toho jsem bohužel nestrávil tolik času. Navíc ho nelze porovnávat s něčím, co jsem nehrál. Ale o Titanfall 2 mohu říci, že je to naprosto povedená záležitost. :)Rileyriley22147    30.12.2016 18:10 Riley

Mě letos nejvíce ohromil druhý Titanfall a považuji ho za letošní nejlepší střílečku. Dostal jsem více než jsem sám očekával a hru jsem si užil co nejvíce to šlo. Dále se mi velmi líbilo Dishonored 2, ale u toho jsem bohužel nestrávil tolik času. Navíc ho nelze porovnávat s něčím, co jsem nehrál. Ale o Titanfall 2 mohu říci, že je to naprosto povedená záležitost. :)

Zbrojovak   2x   Ani jednu z tebou zminenych her sem nehral a o pulce her si myslim ze sou to blbosti. Kazde ma holt jine vkusZbrojovakzbrojovak53649    30.12.2016 18:06 Zbrojovak

@ odpověď na komentář od Corvus:Ani jednu z tebou zminenych her sem nehral a o pulce her si myslim ze sou to blbosti. Kazde ma holt jine vkusKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Corvus napsal:Aha... Z fleku: Xcom 2, Dark Souls 3, Darkes Dungeon, Samorost 3, Grim Dawn, Tyranny, Firewatch, Deus Ex: HM... opravdu... hry tak na deset minut :-D Samá mizérie... Máš naváto koksem nebo jen mluvíš z hladu?

list od stromu   1x   nikdo se s tebou nebavil, jen jsem ti rychle odpovedel a jdu dal :Dlist od stromulist-od-stromu69461    30.12.2016 17:54 list od stromu

@ odpověď na komentář od Corvus:nikdo se s tebou nebavil, jen jsem ti rychle odpovedel a jdu dal :D

Corvus napsal:Jo takhle... aha, no tak to nic... další "filozof" s nímž je jakákoliv debata absolutní ztráta času. Bez komentáře.

Corvus   4x   Jo takhle... aha, no tak to nic... další "filozof" s nímž je jakákoliv debata absolutní ztráta času. Bez komentáře.Corvuscorvus13394    30.12.2016 17:53 Corvus

@ odpověď na komentář od list od stromu:Jo takhle... aha, no tak to nic... další "filozof" s nímž je jakákoliv debata absolutní ztráta času. Bez komentáře.

list od stromu napsal:vetsina z tech her co jsi napsal me nezajima, deus ex neni v cestine, takze odpad a firewatch jsem hral asi hodinu, pak to slo pryc

list od stromu   1x   vetsina z tech her co jsi napsal me nezajima, deus ex neni v cestine, takze odpad a firewatch jsem hral asi hodinu, pak to slo pryclist od stromulist-od-stromu69461    30.12.2016 17:46 list od stromu

@ odpověď na komentář od Corvus:vetsina z tech her co jsi napsal me nezajima, deus ex neni v cestine, takze odpad a firewatch jsem hral asi hodinu, pak to slo pryc

Corvus napsal:Aha... Z fleku: Xcom 2, Dark Souls 3, Darkes Dungeon, Samorost 3, Grim Dawn, Tyranny, Firewatch, Deus Ex: HM... opravdu... hry tak na deset minut :-D Samá mizérie... Máš naváto koksem nebo jen mluvíš z hladu?

MORTHSIR    To je docela smutne, ze nemas co hrat, ja byt tebou, tak s hranim skoncim, udelas alespon neco pro sebe.MORTHSIRmorthsir17268    30.12.2016 17:45 MORTHSIR

@ odpověď na komentář od list od stromu:To je docela smutne, ze nemas co hrat, ja byt tebou, tak s hranim skoncim, udelas alespon neco pro sebe.

list od stromu napsal:tenhle rok byl mizernej, hry co sly hrat aspon pul hodiny bych spocital na prstech jedny ruky...

CzePavel99    Jsem opravdu zvědav na výsledky a jak moc se budou/nebudou od mých voleb lišit. Vyšlo opravdu velké množství kvalitních her.CzePavel99czepavel9911259    30.12.2016 17:40 CzePavel99

Jsem opravdu zvědav na výsledky a jak moc se budou/nebudou od mých voleb lišit. Vyšlo opravdu velké množství kvalitních her.

Corvus   5x   Aha... Z fleku: Xcom 2, Dark Souls 3, Darkes Dungeon, Samorost 3, Grim Dawn, Tyranny, Firewatch, Deus Ex: HM... opravdu... hry tak na deset minut :-D Samá mizérie... Máš naváto koksem nebo jen mluvíš z hladu?Corvuscorvus13394    30.12.2016 17:17 Corvus

@ odpověď na komentář od list od stromu:Aha... Z fleku: Xcom 2, Dark Souls 3, Darkes Dungeon, Samorost 3, Grim Dawn, Tyranny, Firewatch, Deus Ex: HM... opravdu... hry tak na deset minut :-D Samá mizérie... Máš naváto koksem nebo jen mluvíš z hladu?

list od stromu napsal:tenhle rok byl mizernej, hry co sly hrat aspon pul hodiny bych spocital na prstech jedny ruky...

list od stromu    tenhle rok byl mizernej, hry co sly hrat aspon pul hodiny bych spocital na prstech jedny ruky...list od stromulist-od-stromu69461    30.12.2016 16:52 list od stromu

tenhle rok byl mizernej, hry co sly hrat aspon pul hodiny bych spocital na prstech jedny ruky...

Strec   5x   Taky nepochopím, ale to jsem dal na vědomí hned z počátku. Hra co na PC vyšla letos (i s DLC obsahem) tu není "oprávněně". Ale DLC k rok staré hře tu je v kategorii hra roku (snaha hru vecpat pokud možno do více kategorií, které mají jakžtakž něco společného) a aby to nebylo málo tak i DLC roku (což je v pořádku) . Stále nerozumím této logice. Než o logiku jde spíš jen o rozmar.

V takovémto případě bych rád viděl The Division v kategorii nejlepší hra, online hra, střílečka a RPG roku a pro mnohé by se dalo považovat i jako DLC roku (přeci jen metro a survival tu hru v jistém směru posunuli) ... děkuji. Tento názor se dá obhájit stejnou logikou, jako je obhájeno DLC zaklínače v kategorii samotných her.
Pro blbé... tento příklad berte jako zveličení a ironii.
Strecstrec4311
    30.12.2016 16:49
Strec

@ odpověď na komentář od FireWolf:Taky nepochopím, ale to jsem dal na vědomí hned z počátku. Hra co na PC vyšla letos (i s DLC obsahem) tu není "oprávněně". Ale DLC k rok staré hře tu je v kategorii hra roku (snaha hru vecpat pokud možno do více kategorií, které mají jakžtakž něco společného) a aby to nebylo málo tak i DLC roku (což je v pořádku) . Stále nerozumím této logice. Než o logiku jde spíš jen o rozmar.

V takovémto případě bych rád viděl The Division v kategorii nejlepší hra, online hra, střílečka a RPG roku a pro mnohé by se dalo považovat i jako DLC roku (přeci jen metro a survival tu hru v jistém směru posunuli) ... děkuji. Tento názor se dá obhájit stejnou logikou, jako je obhájeno DLC zaklínače v kategorii samotných her.
Pro blbé... tento příklad berte jako zveličení a ironii.

FireWolf napsal:Tak ale ten Tomb Raider zase vyšel na počítače, což je rozdíl oproti konzolím, tudíž by se to dalo obhájit.

Olisek    Až budu chtít flame, vezmu si sirky ;-)Olisekolisek8974    30.12.2016 14:34 Olisek

@ odpověď na komentář od Lazy:Až budu chtít flame, vezmu si sirky ;-)

Lazy napsal:Jen namatkou Rise of tomb Raider je kde? Co dela Witcher u Nejlepsi RPG roku 2016 (vysvetleni v clanku ktere ste pripsali neberu) - Neni samostatne hratelny a jeste ktomu tu mate zvlast DLC! NMS jako adventura - to snad ne! Nejlepší PlayStation 4 hra roku 2016 - On na PS4 nevysel Battlefield 1 atd....

Olisek:
Snazis se o flame, bouzel ti to moc nejde :-D

Dustter   5x   Až jako bude další Zaklínač 3 DLC, zas bude mezi hrami, protože prostě Zaklínač 3? Vám už fakt z toho solidně jebe, neříkám, že mě se to nelíbí, ale DLC dát do her je fakt ujetost :DDustterdustter13530    30.12.2016 14:04 Dustter

Až jako bude další Zaklínač 3 DLC, zas bude mezi hrami, protože prostě Zaklínač 3? Vám už fakt z toho solidně jebe, neříkám, že mě se to nelíbí, ale DLC dát do her je fakt ujetost :D

DesmondCZE    Možná No man´s sky? :D Já to sice osobně nehrál.... čistě tip.DesmondCZEdesmondcze13340    30.12.2016 01:30 DesmondCZE

@ odpověď na komentář od DacMonald:Možná No man´s sky? :D Já to sice osobně nehrál.... čistě tip.

DacMonald napsal:U toho zklamání roku mě zajimá druhé místo, protože prvni je celkem dost jasné :D

Miky člen redakce   2x   Ano, to by se dalo, ale není to nová hra. Stejné to bylo u GTA V, to vyšlo nejprve na minulou generaci konzolí, potom na novou a PC.Mikymiky3    29.12.2016 21:12 Miky

@ odpověď na komentář od FireWolf:Ano, to by se dalo, ale není to nová hra. Stejné to bylo u GTA V, to vyšlo nejprve na minulou generaci konzolí, potom na novou a PC.

FireWolf napsal:Tak ale ten Tomb Raider zase vyšel na počítače, což je rozdíl oproti konzolím, tudíž by se to dalo obhájit.

FireWolf   1x   Tak ale ten Tomb Raider zase vyšel na počítače, což je rozdíl oproti konzolím, tudíž by se to dalo obhájit.FireWolffirewolf28784    29.12.2016 21:09 FireWolf

@ odpověď na komentář od Miky:Tak ale ten Tomb Raider zase vyšel na počítače, což je rozdíl oproti konzolím, tudíž by se to dalo obhájit.

Miky napsal:Zaklínač 3: O víně a krvi jsme vysvětlili, to už dál rozebírat nebudu, napsali jsme k tomu dost.

No Mans Sky je First-Person Adventure, označují to tak i v oficiálních tiskovkách.

Battlefield 1 je hlavně multiplatformní titul, byl navíc propagován ve spojení s Xboxem One, proto byl zařazen tam.

Rise of the Tomb Raider - hra, která vyšla už loni (na Xbox One a Xbox 360) . Nepočítáme ji tedy jako novou hru. V PS4 sekci ale být mohla, každý si ji tam může dopsat. Ostatně v předešlých letech jsme dostali vynadáno, že v anketě je GTA V, když to není nová hra - vyšla na PS3 a Xbox 360 a byla v anketě, následně dorazila na další platformy a zase byla v anketě. Jak vidno, člověk se nikdy nezavděčí všem.

Pokud bychom do každé kategorie měli napsat všechny hry, tak ta anketa bude neskutečně dlouhá. Už takto se mi zdá moc rozsáhlá, ostatně někteří to zmiňují i v komentářích tady. Proto jsme zvolili raději, že každý si může svou hru dopsat. Když se podívám na dosavadní statistiky z ankety, tak náš záměr funguje.

Miky člen redakce   2x   Zaklínač 3: O víně a krvi jsme vysvětlili, to už dál rozebírat nebudu, napsali jsme k tomu dost.

No Mans Sky je First-Person Adventure, označují to tak i v oficiálních tiskovkách.

Battlefield 1 je hlavně multiplatformní titul, byl navíc propagován ve spojení s Xboxem One, proto byl zařazen tam.

Rise of the Tomb Raider - hra, která vyšla už loni (na Xbox One a Xbox 360) . Nepočítáme ji tedy jako novou hru. V PS4 sekci ale být mohla, každý si ji tam může dopsat. Ostatně v předešlých letech jsme dostali vynadáno, že v anketě je GTA V, když to není nová hra - vyšla na PS3 a Xbox 360 a byla v anketě, následně dorazila na další platformy a zase byla v anketě. Jak vidno, člověk se nikdy nezavděčí všem.

Pokud bychom do každé kategorie měli napsat všechny hry, tak ta anketa bude neskutečně dlouhá. Už takto se mi zdá moc rozsáhlá, ostatně někteří to zmiňují i v komentářích tady. Proto jsme zvolili raději, že každý si může svou hru dopsat. Když se podívám na dosavadní statistiky z ankety, tak náš záměr funguje.
Mikymiky3
    29.12.2016 21:05
Miky

@ odpověď na komentář od Lazy:Zaklínač 3: O víně a krvi jsme vysvětlili, to už dál rozebírat nebudu, napsali jsme k tomu dost.

No Mans Sky je First-Person Adventure, označují to tak i v oficiálních tiskovkách.

Battlefield 1 je hlavně multiplatformní titul, byl navíc propagován ve spojení s Xboxem One, proto byl zařazen tam.

Rise of the Tomb Raider - hra, která vyšla už loni (na Xbox One a Xbox 360) . Nepočítáme ji tedy jako novou hru. V PS4 sekci ale být mohla, každý si ji tam může dopsat. Ostatně v předešlých letech jsme dostali vynadáno, že v anketě je GTA V, když to není nová hra - vyšla na PS3 a Xbox 360 a byla v anketě, následně dorazila na další platformy a zase byla v anketě. Jak vidno, člověk se nikdy nezavděčí všem.

Pokud bychom do každé kategorie měli napsat všechny hry, tak ta anketa bude neskutečně dlouhá. Už takto se mi zdá moc rozsáhlá, ostatně někteří to zmiňují i v komentářích tady. Proto jsme zvolili raději, že každý si může svou hru dopsat. Když se podívám na dosavadní statistiky z ankety, tak náš záměr funguje.

Lazy napsal:Jen namatkou Rise of tomb Raider je kde? Co dela Witcher u Nejlepsi RPG roku 2016 (vysvetleni v clanku ktere ste pripsali neberu) - Neni samostatne hratelny a jeste ktomu tu mate zvlast DLC! NMS jako adventura - to snad ne! Nejlepší PlayStation 4 hra roku 2016 - On na PS4 nevysel Battlefield 1 atd....

Olisek:
Snazis se o flame, bouzel ti to moc nejde :-D

Lazy   1x   Jen namatkou Rise of tomb Raider je kde? Co dela Witcher u Nejlepsi RPG roku 2016 (vysvetleni v clanku ktere ste pripsali neberu) - Neni samostatne hratelny a jeste ktomu tu mate zvlast DLC! NMS jako adventura - to snad ne! Nejlepší PlayStation 4 hra roku 2016 - On na PS4 nevysel Battlefield 1 atd....

Olisek:
Snazis se o flame, bouzel ti to moc nejde :-D
Lazylazy34358
    29.12.2016 20:37
Lazy

@ odpověď na komentář od Miky:Jen namatkou Rise of tomb Raider je kde? Co dela Witcher u Nejlepsi RPG roku 2016 (vysvetleni v clanku ktere ste pripsali neberu) - Neni samostatne hratelny a jeste ktomu tu mate zvlast DLC! NMS jako adventura - to snad ne! Nejlepší PlayStation 4 hra roku 2016 - On na PS4 nevysel Battlefield 1 atd....

Olisek:
Snazis se o flame, bouzel ti to moc nejde :-D

Miky napsal:Názor někoho jiného beru, je mi jasné, že každému se člověk nezavděčí, to nejde. Ale když už někdo kritizuje, měl by napsat, co se mu také nelíbí. Co by rád viděl jinak. Pokud tohle dotyčný nenapíše, tak je nějaký jeho názor zbytečný.

Miky člen redakce   3x   Názor někoho jiného beru, je mi jasné, že každému se člověk nezavděčí, to nejde. Ale když už někdo kritizuje, měl by napsat, co se mu také nelíbí. Co by rád viděl jinak. Pokud tohle dotyčný nenapíše, tak je nějaký jeho názor zbytečný.Mikymiky3    29.12.2016 19:50 Miky

@ odpověď na komentář od Lazy:Názor někoho jiného beru, je mi jasné, že každému se člověk nezavděčí, to nejde. Ale když už někdo kritizuje, měl by napsat, co se mu také nelíbí. Co by rád viděl jinak. Pokud tohle dotyčný nenapíše, tak je nějaký jeho názor zbytečný.

Lazy napsal:Ne, jen rikam ze je podle me anketa spatne udelana :lala:

Olisek   1x   No, vždyť to píšu, pindáš jako obvykle...Olisekolisek8974    29.12.2016 19:00 Olisek

@ odpověď na komentář od Lazy:No, vždyť to píšu, pindáš jako obvykle...

Lazy napsal:Ne, jen rikam ze je podle me anketa spatne udelana :lala:

hRDLA   1x   Tak všechny kategorie jsem nevyplňoval protože zjišťuji že nějak čím dál tím méně hraju hry co vycházejí, ale tenhle rok jsem asi nejvíc času propařil v Overwatch a Total War Warhammer i přes tu jejich stupidní politiku. Ale nejvíc mě asi stejně očaroval ten náš Samorost 3, ten byl úžasný :)hRDLAhrdla20497    29.12.2016 18:47 hRDLA

Tak všechny kategorie jsem nevyplňoval protože zjišťuji že nějak čím dál tím méně hraju hry co vycházejí, ale tenhle rok jsem asi nejvíc času propařil v Overwatch a Total War Warhammer i přes tu jejich stupidní politiku. Ale nejvíc mě asi stejně očaroval ten náš Samorost 3, ten byl úžasný :)

Lazy   1x   Ne, jen rikam ze je podle me anketa spatne udelana :lala:Lazylazy34358    29.12.2016 17:59 Lazy

@ odpověď na komentář od Olisek:Ne, jen rikam ze je podle me anketa spatne udelana :lala:

Olisek napsal:Takže prostě jen blbě pindáš...

Diskuze na fóru

Dárkomat karta - Steam (6 příspěvků), Nákup na Kinguin (7 příspěvků), Trance - Progressive Mix 42* (407 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4535 příspěvků), Jaký ultrabook? (3 příspěvky), Co byste na Zingu změnili/vylepšili? (226 příspěvků), Herní notebook (10 příspěvků)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Matterfall - arkádová laser show

Autoři arkádových stříleček Nex Machina, Alienation, Resogun nebo Dead Nation přinášejí další svůj klenot.

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: Konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 14. až 20. srpna

Nový Posel smrti, trial Prey, interaktivní film na motivy Planety opic, singleplayerová kampaň World of Tanks, odklad Crackdown 3, vesmírné bitvy Star…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 

Zing.cz na Gamescomu 2017

Speciál - 19.8.2017
 
Zing.cz na Gamescomu 2017

Co máme v plánu, jaké hry si zahrajeme a na co se od nás můžete těšit + jízdní řád konferencí .

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Team Racing League – motoristický příspěvek v MOBA světě?

Po absolvování několika kol v Team Racing League se vám rozšíří pohled na zápasy v online arénách.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Uncharted: The Lost Legacy – DLC jako plná hra

Obstojí Uncharted i bez Nathana Drakea? + Vlastní záběry s komentářem .

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole