Uživatel nepřihlášen
      

Hry roku 2016 komunity Zing.cz

Úterý 31.1.2017 14:30 - Autor: - Rubrika: Speciály Speciál Hry roku 2016 komunity Zing.cz

Jaké hry loňského roku získaly od vás nejvíce hlasů? Máme pro vás přehlednou infografiku.

Loňský rok byl na hry hodně bohatý. Nejen z toho důvodu jsme se rozhodli upravit styl hlasování a zároveň i samotného vyhlášení. Připravili jsme si pro vás přehlednou infografiku, ve které se dozvíte, které hry v jednotlivých kategoriích od vás, čtenářů Zingu, získaly nejvíce hlasů, stejně tak, které nejvíce očekáváte v roce 2017.

V anketě hlasovalo přes 3000 z vás. Děkujeme vám za zájem.

Infografika je podle nás velmi přehledná, rozhodli jsme se, že vám prozradíme vždy čtyři hry, které ve svých kategorií získaly nejvíce hlasů. Společně s rozšířenými stupni vítězů - o nepopulární bramborovou medaili - jsme infografiku obohatili o celková procenta, která jednotlivé hry získala. To je důvod, proč v některých kategoriích můžete vidět nápis Ostatní - hlasovali jste pro hry, které jsme nenominovali, zároveň ale žádná z těchto her nezískala potřebný počet hlasů, aby se probojovala výš.


Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk  
Štítky: hry roku, zing
Další aktuální články
 
Vikings: Wolves of Midgard – krátkozraká severská jatka ze Slovenska

Vikings: Wolves of Midgard – krátkozraká severská jatka ze Slovenska

Pátek 24.3.2017 11:00 - Jste připraveni na pořádný nájezd? Přečíst celý článek »

1 komentář | PC, PS4, Xbox One | Autor: ThainDegu
The Crow’s Eye – nevyřešený případ z lékařské fakulty

The Crow’s Eye – nevyřešený případ z lékařské fakulty

Čtvrtek 23.3.2017 19:00 - Účel prý světí prostředky. Ale co když jste tím prostředkem vy? Přečíst celý článek »

4 komentáře | PC | Autor: Ylbirda
Battlefield 1: Premium Pass - čerstvé dojmy z krví promáčené Francie

Battlefield 1: Premium Pass - čerstvé dojmy z krví promáčené Francie

Středa 22.3.2017 17:12 - Nová bojiště, výstroj, zbraně a vozidla pod drobnohledem. Přečíst celý článek »

23 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: ThainDegu

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Hry roku 2016 komunity Zing.cz
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
skylines   2x   Když už se tu rozebírá zaklínač tak je zvláštní že jsem měl daleko více bugů ve steam verzi než v GOG. A co se boje týče tak jsem si proti silným oponentům připadal jak v Dark Souls čekat až se spustí animace útoku, uskočit, seknout, čekat, uskočit, seknout a pořád dokola dokud neumřel. :D Ale boj je hodně dobře udělaný - stačí ho jen kombinovat a né hloupě sekat jak v GoW. Sice to stačí ale je to nuda stejně jako třeba u FPS pořád jen střílet. Jsou tu osmičky hodnocené desítkou ale tohle hodnocení je zasloužené. Ale DLC o víně a krvi má velmi nedotažený potenciál. Úžasné prostředí plné detailů které ale zaniknou nebo zůstanou neobjeveny protože vás tam příběh nezavede a po desítkách hodin v základní hře už nemáte náladu na exploring. Klidně to mohli udělat standalone s širším příběhem protože ta mapa je pro tohle málo až příliš dotažená a velká. A může se vám nelíbit tohle nebo támhle to ale popravdě není žádný ekvivalent s kterým by šlo srovnávat skoro v žádném ohledu. RPG fandové jen zapláčou nad tím že je to víc casual aby to chytlo i Lojzu od vedle ale proto je tu vyšší obtížnost. Mě mrzí to že nebylo nikdy nijak postihnuté okrádání civilistů.skylinesskylines11568    2.2.2017 01:28 skylines

Když už se tu rozebírá zaklínač tak je zvláštní že jsem měl daleko více bugů ve steam verzi než v GOG. A co se boje týče tak jsem si proti silným oponentům připadal jak v Dark Souls čekat až se spustí animace útoku, uskočit, seknout, čekat, uskočit, seknout a pořád dokola dokud neumřel. :D Ale boj je hodně dobře udělaný - stačí ho jen kombinovat a né hloupě sekat jak v GoW. Sice to stačí ale je to nuda stejně jako třeba u FPS pořád jen střílet. Jsou tu osmičky hodnocené desítkou ale tohle hodnocení je zasloužené. Ale DLC o víně a krvi má velmi nedotažený potenciál. Úžasné prostředí plné detailů které ale zaniknou nebo zůstanou neobjeveny protože vás tam příběh nezavede a po desítkách hodin v základní hře už nemáte náladu na exploring. Klidně to mohli udělat standalone s širším příběhem protože ta mapa je pro tohle málo až příliš dotažená a velká. A může se vám nelíbit tohle nebo támhle to ale popravdě není žádný ekvivalent s kterým by šlo srovnávat skoro v žádném ohledu. RPG fandové jen zapláčou nad tím že je to víc casual aby to chytlo i Lojzu od vedle ale proto je tu vyšší obtížnost. Mě mrzí to že nebylo nikdy nijak postihnuté okrádání civilistů.

AsuraCzech   4x   Závažný problémy v gameplay nejsou jen bugy. Například combat systém ala kotoul fight z dvojky (který slibovali že ve trojce nebude ) je strašnej, Stereotypní lovy a vedlejší úkoly s opakující se náplní - běž za stopama a smradem na konci tě čeká další kotoul fight, nebýt ty trochy obstojný omáčky okolo tak je ani neplním. Potom spousta nelogičností a chyb v příběhu/lore včela se stupidním útěkem čarodějů z Novigradu, Nemastný neslaný klišé hl. příběh, kde za zmínku opravdu stojí jen Baron, zmrvená alchymie kdy si můžu pít lektvary během boje. Přitom právě příprava na boj byla v Z2 skvělá. Pak modely postav (Letho atd. . ) ze Z2 použili i v Z3 jen v horší kvalitě. Pak tu máme nefungující RPG systém a exp, strom dovedností kdy tě hra nijak nenutí jít jiný strom než šermíř (který je vlastně nej) přitom pár monster si přímo říkalo o imunitu proti sečným zbraním atd. atd. atd...
Z3 má spoustu problémů a chyb který by se jiný hře nemilosrdně vyčítaly ale tady se omlouvaj. Ne, Z3 opravdu není tak dokonalá hra. Je jen celkem dobrá hra.
Tímhle moje debata na téma Z3 končí, protože vím jak se zvrhne. Už jsem tu jednou psal svůj názor a neobešlo se to bez urážek na mou osobu. Co se týká zaklínače, tak jsme mnohem větší fanatici než poláci :D
AsuraCzechasuraczech13644
    2.2.2017 00:47
AsuraCzech

@ odpověď na komentář od Carljack:Závažný problémy v gameplay nejsou jen bugy. Například combat systém ala kotoul fight z dvojky (který slibovali že ve trojce nebude ) je strašnej, Stereotypní lovy a vedlejší úkoly s opakující se náplní - běž za stopama a smradem na konci tě čeká další kotoul fight, nebýt ty trochy obstojný omáčky okolo tak je ani neplním. Potom spousta nelogičností a chyb v příběhu/lore včela se stupidním útěkem čarodějů z Novigradu, Nemastný neslaný klišé hl. příběh, kde za zmínku opravdu stojí jen Baron, zmrvená alchymie kdy si můžu pít lektvary během boje. Přitom právě příprava na boj byla v Z2 skvělá. Pak modely postav (Letho atd. . ) ze Z2 použili i v Z3 jen v horší kvalitě. Pak tu máme nefungující RPG systém a exp, strom dovedností kdy tě hra nijak nenutí jít jiný strom než šermíř (který je vlastně nej) přitom pár monster si přímo říkalo o imunitu proti sečným zbraním atd. atd. atd...
Z3 má spoustu problémů a chyb který by se jiný hře nemilosrdně vyčítaly ale tady se omlouvaj. Ne, Z3 opravdu není tak dokonalá hra. Je jen celkem dobrá hra.
Tímhle moje debata na téma Z3 končí, protože vím jak se zvrhne. Už jsem tu jednou psal svůj názor a neobešlo se to bez urážek na mou osobu. Co se týká zaklínače, tak jsme mnohem větší fanatici než poláci :D

Carljack napsal:Ehm, hráli jsme tu samou hru Zaklínač 3? :lol: Mi přijde, že jsem asi měl trochu jinou verzi. OK, bugů tam bylo slušně, ale sakra, fakt bych si přál, aby jsi napsal alespoň jednu hru s takto propracovaným světem, který je neskutečně otevřený, volný, plný možností, spousty lidí se kterými diskutuješ, kupců, miniher, převodu peněz, různých nepřátel po celé mapě, miniquestů, vedlejších questů, zakázek i honeb z pokladem. Jsem dost dlouho hráčem a myslím, že jsem za svůj život, ačkoli Zaklínače nepovažují za svojí TOPku (ME série, Uncharted trilogie, Mafia! ) neviděl takto propracovaný herní svět, který prostě baví od první vteřiny co ho navštívíš až do posledního momentu. Finále hry je opravdu protahované a vesměs nefunguje vůbec epicky. Rozhodnutích je strašně minimum a nemají až takový vliv a někdo si může stěžovat i na stereotypní hratelnost, ale to se dostaví snad všude, dle této teorie je i život obrovský stereotyp :thumbup:
Fakt nechápu tedy co chtít od velkého příběhového RPG více! Když pominu nejúžasnější herní soundtrack současnosti a půvabnou grafiku... nechápu to, co je tedy tou hrou, která dokázala něco tak velkého! Já takovou ještě nenašel. :shock:

Carljack    Ehm, hráli jsme tu samou hru Zaklínač 3? :lol: Mi přijde, že jsem asi měl trochu jinou verzi. OK, bugů tam bylo slušně, ale sakra, fakt bych si přál, aby jsi napsal alespoň jednu hru s takto propracovaným světem, který je neskutečně otevřený, volný, plný možností, spousty lidí se kterými diskutuješ, kupců, miniher, převodu peněz, různých nepřátel po celé mapě, miniquestů, vedlejších questů, zakázek i honeb z pokladem. Jsem dost dlouho hráčem a myslím, že jsem za svůj život, ačkoli Zaklínače nepovažují za svojí TOPku (ME série, Uncharted trilogie, Mafia! ) neviděl takto propracovaný herní svět, který prostě baví od první vteřiny co ho navštívíš až do posledního momentu. Finále hry je opravdu protahované a vesměs nefunguje vůbec epicky. Rozhodnutích je strašně minimum a nemají až takový vliv a někdo si může stěžovat i na stereotypní hratelnost, ale to se dostaví snad všude, dle této teorie je i život obrovský stereotyp :thumbup:
Fakt nechápu tedy co chtít od velkého příběhového RPG více! Když pominu nejúžasnější herní soundtrack současnosti a půvabnou grafiku... nechápu to, co je tedy tou hrou, která dokázala něco tak velkého! Já takovou ještě nenašel. :shock:
Carljackcarljack3570
    2.2.2017 00:16
Carljack

@ odpověď na komentář od AsuraCzech:Ehm, hráli jsme tu samou hru Zaklínač 3? :lol: Mi přijde, že jsem asi měl trochu jinou verzi. OK, bugů tam bylo slušně, ale sakra, fakt bych si přál, aby jsi napsal alespoň jednu hru s takto propracovaným světem, který je neskutečně otevřený, volný, plný možností, spousty lidí se kterými diskutuješ, kupců, miniher, převodu peněz, různých nepřátel po celé mapě, miniquestů, vedlejších questů, zakázek i honeb z pokladem. Jsem dost dlouho hráčem a myslím, že jsem za svůj život, ačkoli Zaklínače nepovažují za svojí TOPku (ME série, Uncharted trilogie, Mafia! ) neviděl takto propracovaný herní svět, který prostě baví od první vteřiny co ho navštívíš až do posledního momentu. Finále hry je opravdu protahované a vesměs nefunguje vůbec epicky. Rozhodnutích je strašně minimum a nemají až takový vliv a někdo si může stěžovat i na stereotypní hratelnost, ale to se dostaví snad všude, dle této teorie je i život obrovský stereotyp :thumbup:
Fakt nechápu tedy co chtít od velkého příběhového RPG více! Když pominu nejúžasnější herní soundtrack současnosti a půvabnou grafiku... nechápu to, co je tedy tou hrou, která dokázala něco tak velkého! Já takovou ještě nenašel. :shock:

AsuraCzech napsal:Ani nemluv :D Mám zaklínače rád ale trojka je pro mě fakt slabá a nebýt to zaklínač tak pochybuji, že by to dostalo takový známky a fanatickou sektu. Pro mě max 7-8 z 10 protože má dost závažných problémů v gameplay a nebýt DLC tak příběh trojky stojí zanic.

Zbrojovak   2x   Tak pribeh neni spatnej, naprikald quest o Baronovi, a tech carodejnicich. Quest o divadelnim predstaveni byl svezi, bitva o Kaer Morhen byla skvela to sem mel normalne husinu, ta hra ma spoustu paradnich momentu. Bavilo me to, ale je zajimavy ze nemam vubec chut to hrat znova. Je to tak 8/10 protoze je tam hromada nelogictnosti, pribeh ke koncu ztraci drajv a je natahovane debilnima questama a chozenim pro nic za nic , a nejotravnejsi pro me byli ty chvile kdy se hralo za Ciri, z toho mam nervy jeste ted. Pak technicky veci jako konzolovy UI, inventar a vsechno okolo, a system alchymie a vseho okolo zjednodusene az na prd.Zbrojovakzbrojovak53649    1.2.2017 19:54 Zbrojovak

@ odpověď na komentář od AsuraCzech:Tak pribeh neni spatnej, naprikald quest o Baronovi, a tech carodejnicich. Quest o divadelnim predstaveni byl svezi, bitva o Kaer Morhen byla skvela to sem mel normalne husinu, ta hra ma spoustu paradnich momentu. Bavilo me to, ale je zajimavy ze nemam vubec chut to hrat znova. Je to tak 8/10 protoze je tam hromada nelogictnosti, pribeh ke koncu ztraci drajv a je natahovane debilnima questama a chozenim pro nic za nic , a nejotravnejsi pro me byli ty chvile kdy se hralo za Ciri, z toho mam nervy jeste ted. Pak technicky veci jako konzolovy UI, inventar a vsechno okolo, a system alchymie a vseho okolo zjednodusene az na prd.

AsuraCzech napsal:Ani nemluv :D Mám zaklínače rád ale trojka je pro mě fakt slabá a nebýt to zaklínač tak pochybuji, že by to dostalo takový známky a fanatickou sektu. Pro mě max 7-8 z 10 protože má dost závažných problémů v gameplay a nebýt DLC tak příběh trojky stojí zanic.

AsuraCzech   1x   Ani nemluv :D Mám zaklínače rád ale trojka je pro mě fakt slabá a nebýt to zaklínač tak pochybuji, že by to dostalo takový známky a fanatickou sektu. Pro mě max 7-8 z 10 protože má dost závažných problémů v gameplay a nebýt DLC tak příběh trojky stojí zanic.AsuraCzechasuraczech13644    1.2.2017 19:06 AsuraCzech

@ odpověď na komentář od Old Angler:Ani nemluv :D Mám zaklínače rád ale trojka je pro mě fakt slabá a nebýt to zaklínač tak pochybuji, že by to dostalo takový známky a fanatickou sektu. Pro mě max 7-8 z 10 protože má dost závažných problémů v gameplay a nebýt DLC tak příběh trojky stojí zanic.

Old Angler napsal:Zaklínač :-D Jděte s ním už do prd.... . To už je na úrovni sekty.

Old Angler   6x   Zaklínač :-D Jděte s ním už do prd.... . To už je na úrovni sekty.Old Anglerold-angler69493    1.2.2017 18:48 Old Angler

Zaklínač :-D Jděte s ním už do prd.... . To už je na úrovni sekty.

SamFisher   3x   Až na RPG roku, souhlasím s výsledky :D :DSamFishersamfisher16017    1.2.2017 16:23 SamFisher

Až na RPG roku, souhlasím s výsledky :D :D

EddieCZ    Byl to zatraceně dobrý rok na hry. Každopádně jsem rád, že příčky ovládá i expanze na Witchera 3, kterou jsem si sám pochvaloval. Tento rok Mass Effect Andromeda a (snad) Red Dead Redemption 2, co více si přát?EddieCZeddiecz12136    1.2.2017 13:42 EddieCZ

Byl to zatraceně dobrý rok na hry. Každopádně jsem rád, že příčky ovládá i expanze na Witchera 3, kterou jsem si sám pochvaloval. Tento rok Mass Effect Andromeda a (snad) Red Dead Redemption 2, co více si přát?

Carljack    Samozřejmě škoda Titanfall 2, ale jinak je vše jak jsem hodnotil. Uncharted 4 jsem ani hrát zatím nemusel abych věděl že je to to nejlepší co v roce 2016 vzniklo a ME: A je jasně nejočekávanějším titulem příštího roku!Carljackcarljack3570    1.2.2017 05:54 Carljack

Samozřejmě škoda Titanfall 2, ale jinak je vše jak jsem hodnotil. Uncharted 4 jsem ani hrát zatím nemusel abych věděl že je to to nejlepší co v roce 2016 vzniklo a ME: A je jasně nejočekávanějším titulem příštího roku!

skylines    Takže není sjetý jen UK trh :D Ale je pravda že nebýt DLC pro Zaklínače, BF1 a Dishonored 2 tak ani člověk nemá skoro co jmenovat. No letošek snad bude lepší.skylinesskylines11568    1.2.2017 02:23 skylines

Takže není sjetý jen UK trh :D Ale je pravda že nebýt DLC pro Zaklínače, BF1 a Dishonored 2 tak ani člověk nemá skoro co jmenovat. No letošek snad bude lepší.

CzePavel99    Zajímavý výsledky, ale mnohdy kroutím hlavou :DCzePavel99czepavel9911259    31.1.2017 22:32 CzePavel99

Zajímavý výsledky, ale mnohdy kroutím hlavou :D

predator.cz    Bohužel máš pravdu s tím prvním komentářem . Důkazem je mi okolí .predator.czpredatorcz8820    31.1.2017 22:11 predator.cz

@ odpověď na komentář od Raiden-CZ:Bohužel máš pravdu s tím prvním komentářem . Důkazem je mi okolí .

Raiden-CZ napsal:Battlefield 1 nejlepší pc hra ? :D :D :D :D Tak to je dobrej vtip, DOOM a Overwatch vyhrává ve všech směrech oproti BF1. Jde vidět že děcka jsou prostě děcka a pravý pařani už vymírají :(

predator.cz    Taky jsem na to čuměl , cod nejlepší za poslední tři díly a dopadne takhle :nah: . Zatímco b1 je přeskinovaná čtyřka .predator.czpredatorcz8820    31.1.2017 22:07 predator.cz

@ odpověď na komentář od Vojtech1141:Taky jsem na to čuměl , cod nejlepší za poslední tři díly a dopadne takhle :nah: . Zatímco b1 je přeskinovaná čtyřka .

Vojtech1141 napsal:Mohu se zeptat, proč je pro všechny nové CoD takové zklamání, když ho všichni odsoudili půl roku předem, ale Battlefield vítali jako dar z nebes, přičemž si hru vysnili kvůli zasazení, takže je potom ani nemohla zklamat? SP-skvělý, MP-podprůměr. BF1-přesnej opak.

Lazy   2x   To je mozne, ale ne tady . Tady byl vitez uz v dobe, kdy jeste ani nevysel :DLazylazy34358    31.1.2017 21:43 Lazy

@ odpověď na komentář od Vojtech1141:To je mozne, ale ne tady . Tady byl vitez uz v dobe, kdy jeste ani nevysel :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Vojtech1141 napsal:MGS V TPP ho spolu s Bloodbornem občas porážel v gameplayi. BB v combat systému, MSG V TPP v záporákovi.

Vojtech1141   1x   Mohu se zeptat, proč je pro všechny nové CoD takové zklamání, když ho všichni odsoudili půl roku předem, ale Battlefield vítali jako dar z nebes, přičemž si hru vysnili kvůli zasazení, takže je potom ani nemohla zklamat? SP-skvělý, MP-podprůměr. BF1-přesnej opak.Vojtech1141vojtech114138905    31.1.2017 21:33 Vojtech1141

@ odpověď na komentář od M0re11o:Mohu se zeptat, proč je pro všechny nové CoD takové zklamání, když ho všichni odsoudili půl roku předem, ale Battlefield vítali jako dar z nebes, přičemž si hru vysnili kvůli zasazení, takže je potom ani nemohla zklamat? SP-skvělý, MP-podprůměr. BF1-přesnej opak.

M0re11o napsal:Sranda "urážet" lidi slovem fanboys za to, že hlasovali pro svou oblíbenou hru. Prostě demokracie v praxi. Nemáš stejný názor jako já? Tak si trouba.
Jinak za mě všechny kategorie, které se mě týkaly dopadly přesně tak, jak jsem čekal. BF1 zaslouženě v TOP3, Zaklínač i po delší době stále vládne své kategorii a Mafia 3 a CoD určitě největší zklamání.

Vojtech1141    MGS V TPP ho spolu s Bloodbornem občas porážel v gameplayi. BB v combat systému, MSG V TPP v záporákovi.Vojtech1141vojtech114138905    31.1.2017 21:31 Vojtech1141

@ odpověď na komentář od Lazy:MGS V TPP ho spolu s Bloodbornem občas porážel v gameplayi. BB v combat systému, MSG V TPP v záporákovi.

Lazy napsal:Co, kde nemel Zaklinac 3 jiste? :D :D

Vojtech1141    Souhlasím.Vojtech1141vojtech114138905    31.1.2017 21:30 Vojtech1141

@ odpověď na komentář od Raiden-CZ:Souhlasím.

Raiden-CZ napsal:BF1 je v podstatě to stejný jako COD taky recyklace předchozího dílu. Akorát změnily dobu ze současnosti do války která se nikdy nestala.

plkCRA   3x   za to se omluvám, ale fakt jsem to nepostul úmyslně 2x :D
a chyby ve hře říkají, že hratelnost není zrovna excelentní
plkCRAplkcra24585
    31.1.2017 20:04
plkCRA

@ odpověď na komentář od Zbrojovak:za to se omluvám, ale fakt jsem to nepostul úmyslně 2x :D
a chyby ve hře říkají, že hratelnost není zrovna excelentní

Zbrojovak napsal:Ses tak rozjel ze je to tady dvakrat :-D. Ja ti na vsechny tebou vypsany veci s. ru. Hravni je hratelnost a ta je v BF paradni, mej se :-) du dat rush

Zbrojovak   1x   Ses tak rozjel ze je to tady dvakrat :-D. Ja ti na vsechny tebou vypsany veci s. ru. Hravni je hratelnost a ta je v BF paradni, mej se :-) du dat rushZbrojovakzbrojovak53649    31.1.2017 20:00 Zbrojovak

@ odpověď na komentář od plkCRA:Ses tak rozjel ze je to tady dvakrat :-D. Ja ti na vsechny tebou vypsany veci s. ru. Hravni je hratelnost a ta je v BF paradni, mej se :-) du dat rush

plkCRA napsal:že nemluvím o realističnosti, ale o autentičnosti o kterou opírali celý marketing a btw, nic o realističnosti ani simulaci jsem nikdy nic neřekl, na to jsou tu hry jako ARMA a její Addony
hodnocení má být kritický.
Ale já beru hry jako umění a když se lidi spokojí s brakem, pak ani nedokáží ocenit skutečný román.

plkCRA    že nemluvím o realističnosti, ale o autentičnosti o kterou opírali celý marketing a btw, nic o realističnosti ani simulaci jsem nikdy nic neřekl, na to jsou tu hry jako ARMA a její Addony
hodnocení má být kritický.
Ale já beru hry jako umění a když se lidi spokojí s brakem, pak ani nedokáží ocenit skutečný román.
plkCRAplkcra24585
    31.1.2017 19:57
plkCRA

@ odpověď na komentář od Zbrojovak:že nemluvím o realističnosti, ale o autentičnosti o kterou opírali celý marketing a btw, nic o realističnosti ani simulaci jsem nikdy nic neřekl, na to jsou tu hry jako ARMA a její Addony
hodnocení má být kritický.
Ale já beru hry jako umění a když se lidi spokojí s brakem, pak ani nedokáží ocenit skutečný román.

Zbrojovak napsal:A proc te to tak s. ere? Ja mam hru koupenou a bavim se skvele. A furt mlet ze BF neni sumulator nebo realistickej, neni a nikdy nebyl, tecka. Smir se stim. Doom je taky super, a Overwatch asi taky ale ja tyhle omalovanky proste nehraju.

Zbrojovak    A proc te to tak s. ere? Ja mam hru koupenou a bavim se skvele. A furt mlet ze BF neni sumulator nebo realistickej, neni a nikdy nebyl, tecka. Smir se stim. Doom je taky super, a Overwatch asi taky ale ja tyhle omalovanky proste nehraju.Zbrojovakzbrojovak53649    31.1.2017 19:50 Zbrojovak

@ odpověď na komentář od plkCRA:A proc te to tak s. ere? Ja mam hru koupenou a bavim se skvele. A furt mlet ze BF neni sumulator nebo realistickej, neni a nikdy nebyl, tecka. Smir se stim. Doom je taky super, a Overwatch asi taky ale ja tyhle omalovanky proste nehraju.

plkCRA napsal:a ten argument je kde?
nic nového od BF4 nedonesli, je to jen reskin a nic nového, taková hra je pak jen průměr a nic jiného. Žádná inovace, ani opravení chyb z minulých dílů, zkrátka nic. Jak já bych byl rád za to, kdyby BF1 byla super hra, ale ani téma nevyužili ani z 10%, jediné co, že tam máš zbraně které v té době mohli existovat, tím to končí, tečka, nic.

Miky člen redakce    Do puzzle lze schovat i logické hry. Příště ji pojmenujeme puzzle/logické hry, ať je to lépe k pochopení. Za chybu díky, to snad ještě opravíme. Má tam být 7, 7 procent.Mikymiky3    31.1.2017 19:33 Miky

@ odpověď na komentář od FireWolf:Do puzzle lze schovat i logické hry. Příště ji pojmenujeme puzzle/logické hry, ať je to lépe k pochopení. Za chybu díky, to snad ještě opravíme. Má tam být 7, 7 procent.

FireWolf napsal:Nejde o nic víc, než o to, která hra má větší základnu hráčů. Více lidí hrálo BF1 než Dooma, takže tak. Já sám bych dal do těch dvou kategorií (FPS a PC hra) právě Dooma.

Jinak bych teda přejmenoval kategorii puzzle na logické hry. A máte tam chybu, Turing test tam má uvedeno 77% (asi má mít jen 17%) .

Raiden-CZ   2x   BF1 je v podstatě to stejný jako COD taky recyklace předchozího dílu. Akorát změnily dobu ze současnosti do války která se nikdy nestala.Raiden-CZraiden-cz28967    31.1.2017 19:33 Raiden-CZ

BF1 je v podstatě to stejný jako COD taky recyklace předchozího dílu. Akorát změnily dobu ze současnosti do války která se nikdy nestala.

plkCRA   2x   a ten argument je kde?
nic nového od BF4 nedonesli, je to jen reskin a nic nového, taková hra je pak jen průměr a nic jiného. Žádná inovace, ani opravení chyb z minulých dílů, zkrátka nic. Jak já bych byl rád za to, kdyby BF1 byla super hra, ale ani téma nevyužili ani z 10%, jediné co, že tam máš zbraně které v té době mohli existovat, tím to končí, tečka, nic.
plkCRAplkcra24585
    31.1.2017 19:28
plkCRA

@ odpověď na komentář od M0re11o:a ten argument je kde?
nic nového od BF4 nedonesli, je to jen reskin a nic nového, taková hra je pak jen průměr a nic jiného. Žádná inovace, ani opravení chyb z minulých dílů, zkrátka nic. Jak já bych byl rád za to, kdyby BF1 byla super hra, ale ani téma nevyužili ani z 10%, jediné co, že tam máš zbraně které v té době mohli existovat, tím to končí, tečka, nic.

M0re11o napsal:Třeba proto, že každý má jiný žebříček hodnot a NEEXISTUJE pouze jeden, který by byl "ten správný"! Čili co se nemusí líbit tobě, se může líbit někomu jinému. Méně radikálních a sama do sebe zahleděných názorů a více vstřícnosti a ohleduplnosti k názorům druhých by spoustě lidí jen prospěla.

FireWolf   1x   Nejde o nic víc, než o to, která hra má větší základnu hráčů. Více lidí hrálo BF1 než Dooma, takže tak. Já sám bych dal do těch dvou kategorií (FPS a PC hra) právě Dooma.

Jinak bych teda přejmenoval kategorii puzzle na logické hry. A máte tam chybu, Turing test tam má uvedeno 77% (asi má mít jen 17%) .
FireWolffirewolf28784
    31.1.2017 19:14
FireWolf

@ odpověď na komentář od Bajco:Nejde o nic víc, než o to, která hra má větší základnu hráčů. Více lidí hrálo BF1 než Dooma, takže tak. Já sám bych dal do těch dvou kategorií (FPS a PC hra) právě Dooma.

Jinak bych teda přejmenoval kategorii puzzle na logické hry. A máte tam chybu, Turing test tam má uvedeno 77% (asi má mít jen 17%) .

Bajco napsal:Mňa zaujíma, čo oproti Domu a Overwatchu priniesol Battlefield 1.

Doom - návrat rýchlej svižnej akcie, ktorá tu už dlho nebola
Overwatch - Nová originálna FPS multiplayer hra, ktorá bude dlho hrateľnou esportovou hrou.
Battlefield 1 - hra s nevyužitím potenciálom, ktorá oproti poslednému dielu zmenila pár pravidiel a nič nové neprináša do herného sveta.

Bajco   2x   Mňa zaujíma, čo oproti Domu a Overwatchu priniesol Battlefield 1.

Doom - návrat rýchlej svižnej akcie, ktorá tu už dlho nebola
Overwatch - Nová originálna FPS multiplayer hra, ktorá bude dlho hrateľnou esportovou hrou.
Battlefield 1 - hra s nevyužitím potenciálom, ktorá oproti poslednému dielu zmenila pár pravidiel a nič nové neprináša do herného sveta.
Bajcobajco38000
    31.1.2017 18:43
Bajco

Mňa zaujíma, čo oproti Domu a Overwatchu priniesol Battlefield 1.

Doom - návrat rýchlej svižnej akcie, ktorá tu už dlho nebola
Overwatch - Nová originálna FPS multiplayer hra, ktorá bude dlho hrateľnou esportovou hrou.
Battlefield 1 - hra s nevyužitím potenciálom, ktorá oproti poslednému dielu zmenila pár pravidiel a nič nové neprináša do herného sveta.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lazy   1x   Co, kde nemel Zaklinac 3 jiste? :D :DLazylazy34358    31.1.2017 18:16 Lazy

@ odpověď na komentář od Vojtech1141:Co, kde nemel Zaklinac 3 jiste? :D :D

Vojtech1141 napsal:Přesně tak. :)
Minulý rok to taky Zaklínač 3 neměl moc jisté. Měl stejně much co Bloodborne či MGS V TPP.

Vojtech1141   1x   Přesně tak. :)
Minulý rok to taky Zaklínač 3 neměl moc jisté. Měl stejně much co Bloodborne či MGS V TPP.
Vojtech1141vojtech114138905
    31.1.2017 17:45
Vojtech1141

@ odpověď na komentář od Corvus:Přesně tak. :)
Minulý rok to taky Zaklínač 3 neměl moc jisté. Měl stejně much co Bloodborne či MGS V TPP.

Corvus napsal:RPG sekce mě moc potěšila a obecně, že jsem často viděl ve výsledcích Dark Souls 3, Zaklínače, Deus Ex, Dishonored 2 a konečně i The Division. Je hezké vidět, že hate a nářky na tzv. "tragický rok 2016" (s čímž naprosto nesouhlasím) se ukazují pouze u hrstky lidí v diskuzích (cca 5 dokola se opakujících trollů) . Výsledky ale hovoří jinak a je to moc dobře. Dává mi to naději, že ti, kteří jen dokolečka dokola nesejčkují a netrollí, se prostě zbytečných diskuzí neúčastní a HRY SKUTEČNĚ HRAJÍ A KUPUJÍ.

Za mě jednoznačně palec nahoru. 2016 byl skvělý rok. Tyranny, Dishonored, Dark Souls, Deus Ex, Samorost, Darkest Dungeon, Firewatch, Dark Train, X-com 2, Civka... Prostě žně a letos to nebude jinak (namátkou: Syberia 3, Torment: Tides of Numenera, Divinity: Original Sin 2, Prey aj. ) . Nám, PC hráčům, přeji co nejkvalitnější optimalizaci.

A zingu velký dík za naprosto parádně zpracované výsledky! Stálo za to si na ně počkat. Infografika se vážně povedla! Jen tak dál!

Corvus   7x   RPG sekce mě moc potěšila a obecně, že jsem často viděl ve výsledcích Dark Souls 3, Zaklínače, Deus Ex, Dishonored 2 a konečně i The Division. Je hezké vidět, že hate a nářky na tzv. "tragický rok 2016" (s čímž naprosto nesouhlasím) se ukazují pouze u hrstky lidí v diskuzích (cca 5 dokola se opakujících trollů) . Výsledky ale hovoří jinak a je to moc dobře. Dává mi to naději, že ti, kteří jen dokolečka dokola nesejčkují a netrollí, se prostě zbytečných diskuzí neúčastní a HRY SKUTEČNĚ HRAJÍ A KUPUJÍ.

Za mě jednoznačně palec nahoru. 2016 byl skvělý rok. Tyranny, Dishonored, Dark Souls, Deus Ex, Samorost, Darkest Dungeon, Firewatch, Dark Train, X-com 2, Civka... Prostě žně a letos to nebude jinak (namátkou: Syberia 3, Torment: Tides of Numenera, Divinity: Original Sin 2, Prey aj. ) . Nám, PC hráčům, přeji co nejkvalitnější optimalizaci.

A zingu velký dík za naprosto parádně zpracované výsledky! Stálo za to si na ně počkat. Infografika se vážně povedla! Jen tak dál!
Corvuscorvus13394
    31.1.2017 17:03
Corvus

RPG sekce mě moc potěšila a obecně, že jsem často viděl ve výsledcích Dark Souls 3, Zaklínače, Deus Ex, Dishonored 2 a konečně i The Division. Je hezké vidět, že hate a nářky na tzv. "tragický rok 2016" (s čímž naprosto nesouhlasím) se ukazují pouze u hrstky lidí v diskuzích (cca 5 dokola se opakujících trollů) . Výsledky ale hovoří jinak a je to moc dobře. Dává mi to naději, že ti, kteří jen dokolečka dokola nesejčkují a netrollí, se prostě zbytečných diskuzí neúčastní a HRY SKUTEČNĚ HRAJÍ A KUPUJÍ.

Za mě jednoznačně palec nahoru. 2016 byl skvělý rok. Tyranny, Dishonored, Dark Souls, Deus Ex, Samorost, Darkest Dungeon, Firewatch, Dark Train, X-com 2, Civka... Prostě žně a letos to nebude jinak (namátkou: Syberia 3, Torment: Tides of Numenera, Divinity: Original Sin 2, Prey aj. ) . Nám, PC hráčům, přeji co nejkvalitnější optimalizaci.

A zingu velký dík za naprosto parádně zpracované výsledky! Stálo za to si na ně počkat. Infografika se vážně povedla! Jen tak dál!

M0re11o   2x   Třeba proto, že každý má jiný žebříček hodnot a NEEXISTUJE pouze jeden, který by byl "ten správný"! Čili co se nemusí líbit tobě, se může líbit někomu jinému. Méně radikálních a sama do sebe zahleděných názorů a více vstřícnosti a ohleduplnosti k názorům druhých by spoustě lidí jen prospěla.M0re11om0re11o37933    31.1.2017 16:45 M0re11o

@ odpověď na komentář od plkCRA:Třeba proto, že každý má jiný žebříček hodnot a NEEXISTUJE pouze jeden, který by byl "ten správný"! Čili co se nemusí líbit tobě, se může líbit někomu jinému. Méně radikálních a sama do sebe zahleděných názorů a více vstřícnosti a ohleduplnosti k názorům druhých by spoustě lidí jen prospěla.

plkCRA napsal:Ano, demokracie v praxi, každý mohl hlasovat pro svoji hru. A teď chci vědět alespoň jediný důvod proč BF1 je TOP hra... :D

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11556 příspěvků), STEAM -všechno sem (6666 příspěvků), Wifi připojení do PC (9 příspěvků), Napiš videohru, která ... (117 příspěvků), Gamepad pro syna (18 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (316 příspěvků), Filmový koutek aneb co jste zrovna viděli? (689 příspěvků), Mafia III-Obecná diskuze (8 příspěvků), Legend of Grimrock čeština steam (7 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4371 příspěvků), Humble bundle -vše sem (502 příspěvků)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Vikings: Wolves of Midgard – krátkozraká severská jatka ze Slovenska

Jste připraveni na pořádný nájezd?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
The Crow’s Eye – nevyřešený případ z lékařské fakulty

Účel prý světí prostředky. Ale co když jste tím prostředkem vy?

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC
 
 
Battlefield 1: Premium Pass - čerstvé dojmy z krví promáčené Francie

Nová bojiště, výstroj, zbraně a vozidla pod drobnohledem.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
Složitost komunitního překladu RPG videoher

Vedoucí překladu Mass Effect 3 se rozepsal o složitosti komunitního překladu videoher, jejich případného financování a možné budoucnosti překladu Mass…

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 
 
Uncharted: The Lost Legacy – nášup nových informací

Spousta nových informací o očekávaném příběhovém rozšíření. Ukáže se i Nathan?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole