Uživatel nepřihlášen

Podpořte Zing.cz a pomozte nám se zlepšit

Pondělí 10.7.2017 16:05 - Autor: - Rubrika: Speciály Speciál Podpořte Zing.cz a pomozte nám se zlepšit

Představujeme vám pilotní verzi našeho donate systému, o který jste si psali. Přes bankovní účet i QR kód.

(Původně vydáno: Úterý 2.5.2017 14:00) 23. června letošního roku oslaví Zing.cz již sedmé narozeniny. Právě před sedmi lety jsme dokončovali přípravy a psali první články pro připravovaný časopis Zing.cz. Naším cílem bylo vytvořit herní magazín, který vás bude každý den informovat o aktuálním dění v herním světě, ve kterém si přečtete mimo jiné recenze jednotlivých nově vycházejících her. A tento cíl byl splněn. V průběhu sedmi let se Zing.cz stal významným webem, který si oblíbily tisíce hráčů. Z některých čtenářů píšících zprvu jen velice zajímavé komentáře se s postupem času stali redaktoři, kteří nám svými blogovými články přispívají do specializované sekce. I díky vám se nám tedy podařilo vybudovat silnou redaktorskou komunitu, jejíž články atakují i desetitisícovou hranici zobrazení.

Vzrůstající počet návštěvníků webu Zing.cz je pro nás motivací k tomu, abychom se neustále zlepšovali. Letos jsme se například rozhodli se ještě více zaměřit i na méně očekávané hry a nabídnout vám jejich recenze. Od ledna jste si tak mohli přečíst téměř 60 recenzí, a kdybychom k tomu měli započítat i herní novinky, zavaří se nám mozkové závity. Za váš zájem a podporu, které si samozřejmě velmi ceníme, se vás snažíme odměnit, a proto pravidelně pořádáme soutěže o hry a další ceny včetně konzolí PlayStation 4, které se nám pro vás podařilo získat. I v tomto chceme nadále pokračovat a umožnit vám vyhrát další zajímavé a hodnotné dárky.

Před časem jsme našim čtenářům v článku slíbili, že na Zingu nebudou žádné otravné reklamy přehrávající zvuk a blokující obsah. Během několika měsíců by tyto reklamy měly z našeho webu vymizet úplně. Příjmy z reklamy jsou však to jediné, co pokrývá náklady na naší redakci. Nedávno jsme se proto pustili do boje s Adblockem, ovšem výsledky tohoto boje budou patrné až za několik měsíců. Proto jsme začali přemýšlet, jak dál, a ke slovu přišel stále populárnější donate systém. Já sám jsem se mu dost dlouho bránil – první návrhy jsme probírali již před více než rokem. Poté, co vzrostl zájem o donate systém také z vaší strany (psali jste si o něj v komentářích, v desítkách emailů a soukromých zprávách), jsme se rozhodli, že to zkusíme.

Pilotní verze donate systému

Dnešním dnem vám představujeme náš donate systém. Jedná se o pilotní verzi, která není z důvodu EET a dalších zákonných podmínek umístěna na webu Zing.cz. Aby mohly být platby z kreditní karty řádně evidovány a zdaněny, naleznete donate systém v našem obchodě Xzone.cz jako digitální produkt. Minimální částku jsme nastavili na 25 Kč. Pokud nám budete chtíti přispět více, stačí v košíku navýšit počet položek na víc kusů a částka se znásobí. V poznámce u objednávky můžete vyplnit svou přezdívku na Zingu, abychom věděli, kdo přesně nám přispěl. Všem, kteří svůj nick při platbě uvedou, poděkujeme formou speciálních článků, které budou v budoucnu vycházet.

Při platbě přijímáme kreditní karty Visa, VisaElectron, MasterCard a Maestro. Zaplatit můžete i bez nutnosti registrace na Zing.czPlatební bránu poskytuje ČSOB, nikoliv Xzone s.r.o.

Příspěvek je zcela dobrovolný, ale každá koruna nám pomůže v tom, aby byl Zing ještě lepším magazínem.

Pokud nechcete přispívat přes kreditní kartu a raději byste zvolili platbu bankovním účtem, tak číslo našeho účtu je 273627327/0300 - nemusíte se nikde registrovat. Vzkaz pro redakci (kupříkladu vaší přezdívku na Zingu) napište do poznámky u platby. Účet je u ČSOB a příjemcem je Zing s.r.o. Pokud nemáte bankovní účet, lze zaplatit také na kterékoliv pobočce ČSOB.

Pro platbu můžete využít rovněž QR kód, kde jsme příspěvek stanovili na 100 korun, ale můžete si ho pochopitelně změnit. Do poznámky pro příjemce můžete uvést svůj nick na Zingu.


Jaké výhody má donate systém?

V současné době budou peníze vybrané formou donate systému použity na rozšíření obsahu. Pokud uvidíme, že máte o tento druh přispívání zájem, máme již vymyšleno pár zajímavostí, které chceme našim přispěvatelům přinést. Výhody se budou dále odvíjet právě od toho, jak bude donate systém úspěšný. Pro naše přispěvatele připravíme speciální odznaky, které se budou zobrazovat u všech vašich komentářů. Každý tedy hned uvidí, že právě vy jste Zing.cz svým příspěvkem podpořili. Odznaků bude několik, odvíjet se budou podle částky, kterou nám přispějete. O podrobnostech vás budeme informovat později. V souvislosti s tím bychom rádi spustili speciální stránku, takzvanou síň slávy, kde bude přehled přispěvatelů. Budeme vám chtít touto cestou v budoucnu veřejně poděkovat před dalšími čtenáři Zingu. Zvažujeme i další možnosti, jako je vypnutí reklamy na Zingu či další výhody pro naše pravidelné přispěvatele. Vše však bude záležet na tom, jak moc bude o donate systém na Zingu zájem.

Uvažujeme také o tričkách a dalším oblečení s naším logem. Na nich by bylo logo Zingu společně s nějakým chytlavým textem, který společně s vámi vymyslíme. Trička a další věci budou vyrobeny z velice kvalitního materiálu, tak, aby vám dlouho vydržely.

Pokud máte i vy nápady na dárky či další výhody pro naše přispěvatele, neváhejte se s námi o ně podělit. Využít k tomu můžete komentáře pod tímto článkem, můj e-mail nebo soukromou zprávu. Vše naleznete na mém profilu.

Obavy ze zneužití údajů vaší karty nemusíte mít, platba probíhá přes ČSOB. Vše je bezpečné.

Kam vaše peníze půjdou?

Všechny peníze, které od vás tímto způsobem vybereme, budou po zdanění sloužit výhradně pro Zing.cz. Každou korunu využijeme pro zlepšení a zkvalitnění obsahu publikovaného na Zingu. Za peníze od vás budeme schopni napsat ještě více článků a novinek, které pro vás každý den připravujeme. Navíc budeme mít možnost se ještě podrobněji podívat na hry, které vás zajímají, ať už jde o velké AAA tituly nebo malé, ale často chytlavé jednohubky od nezávislých tvůrců, které jiné magazíny často trestuhodně přehlížejí. A to my v žádném případě nechceme, už mnohokrát jsme si ověřili, že i o menší a méně výrazné hry je u našich čtenářů zájem.

Pokud se donate systém osvědčí, plánujeme pravidelně živě streamovat hraní nových her a psát pro vás tematické speciály a další články, včetně rozhovorů s osobnostmi herního světa.

• Podrobnější pokrytí her, které vás zajímají.

• Zaměření na velké AAA tituly i menší počiny od nezávislých tvůrců, které jiné magazíny často přehlížejí.

• Pravidelné živé streamování nových her.

• Tematické speciály a další články.

• Rozhovory s osobnostmi herního světa.

Pokud máte nějaké otázky, nebojte se zeptat. Nikoho nenutíme nám přispět, ale každá koruna nám pomůže v tom, aby byl Zing ještě lepším magazínem.

Děkujeme všem, kteří nás podpoří. Za redakci Zing.cz šéfredaktor Michal "Miky" Burian.

Více informací

Měsíc s donate systémem na Zingu

Dva měsíce s donate systémem na Zingu

Poskytnutý příspěvek je považován za dar ve smyslu §2055 a násl. Zákona č.89/2012, Občanský zákoník, nezakládá obdarovanému žádnou povinnost poskytnout dárci jakékoliv protiplnění a bude obdarovaným plně využit na darovaný účel.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk  
Štítky: donate, zing
Další aktuální články
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Středa 22.11.2017 16:45 - Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost. Přečíst celý článek »

0 komentářů | 3DS, Switch | Autor: killjezor
Návštěva nového studia SCS Software

Návštěva nového studia SCS Software

Úterý 21.11.2017 19:19 - Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico. Přečíst celý článek »

2 komentáře | PC | Autor: Marek_Tvrdy
Heliborne - vrtulníky a rock

Heliborne - vrtulníky a rock

Úterý 21.11.2017 16:19 - Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a kytarového… Přečíst celý článek »

2 komentáře | PC | Autor: ROYALFOX

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Podpořte Zing.cz a pomozte nám se zlepšit
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Miky člen redakce    Tak dnes a zítra dva články :-) Opět to zkusím a uvidíme.Mikymiky3    13.7.2017 13:17 Miky

@ odpověď na komentář od Strec:Tak dnes a zítra dva články :-) Opět to zkusím a uvidíme.

Strec napsal:Na druhou stranu zase tolik AAA her nevychází, aby to zastíňovalo drobnější hry. A v případě napsaného článku je trochu divny to držet pod pokličkou měsíc i víc. Nemluvně o tom, že někdy napsaná recenze nebo preview měsíc a víc po vydání (zvlášť u některých early acces her) může mít jiny atributy než recenzovaná verze hry v době psaní článku.

Strec   1x   Na druhou stranu zase tolik AAA her nevychází, aby to zastíňovalo drobnější hry. A v případě napsaného článku je trochu divny to držet pod pokličkou měsíc i víc. Nemluvně o tom, že někdy napsaná recenze nebo preview měsíc a víc po vydání (zvlášť u některých early acces her) může mít jiny atributy než recenzovaná verze hry v době psaní článku.Strecstrec4311    12.7.2017 20:44 Strec

@ odpověď na komentář od Miky:Na druhou stranu zase tolik AAA her nevychází, aby to zastíňovalo drobnější hry. A v případě napsaného článku je trochu divny to držet pod pokličkou měsíc i víc. Nemluvně o tom, že někdy napsaná recenze nebo preview měsíc a víc po vydání (zvlášť u některých early acces her) může mít jiny atributy než recenzovaná verze hry v době psaní článku.

Miky napsal:Já nic takového nepsal. Pochopitelně, jako další magazíny, máme na Zingu peníze z počtu zobrazení a poté z kliknutí na reklamu a z prodeje her. Právě, že jsme si ověřili, že když vydáme dva články v jeden den - jeden o indie hře, druhý o AAA hře, tak ten o indie hře je komplet zabitej. Kdežto když ho vydáme samostatně v jiný den, tak má větší čtenost. Ověřoval jsem to takhle snad 10x u různých titulů. Ale jak jsem psal, máme v plánu to změnit. Vydáme teď postupně to, co je na skladě a potom takové zdržení již nebude, nebo bude minimální.

Navíc ono je důležité vydávat i něco v době sucha, jako je teď. U některých článků se vyplatí je pozdržet a vydat v době, kdy toho není tolik.

to Strec: Napsal si to dobře :-)

Miky člen redakce   1x   Já nic takového nepsal. Pochopitelně, jako další magazíny, máme na Zingu peníze z počtu zobrazení a poté z kliknutí na reklamu a z prodeje her. Právě, že jsme si ověřili, že když vydáme dva články v jeden den - jeden o indie hře, druhý o AAA hře, tak ten o indie hře je komplet zabitej. Kdežto když ho vydáme samostatně v jiný den, tak má větší čtenost. Ověřoval jsem to takhle snad 10x u různých titulů. Ale jak jsem psal, máme v plánu to změnit. Vydáme teď postupně to, co je na skladě a potom takové zdržení již nebude, nebo bude minimální.

Navíc ono je důležité vydávat i něco v době sucha, jako je teď. U některých článků se vyplatí je pozdržet a vydat v době, kdy toho není tolik.

to Strec: Napsal si to dobře :-)
Mikymiky3
    12.7.2017 20:16
Miky

@ odpověď na komentář od FireWolf:Já nic takového nepsal. Pochopitelně, jako další magazíny, máme na Zingu peníze z počtu zobrazení a poté z kliknutí na reklamu a z prodeje her. Právě, že jsme si ověřili, že když vydáme dva články v jeden den - jeden o indie hře, druhý o AAA hře, tak ten o indie hře je komplet zabitej. Kdežto když ho vydáme samostatně v jiný den, tak má větší čtenost. Ověřoval jsem to takhle snad 10x u různých titulů. Ale jak jsem psal, máme v plánu to změnit. Vydáme teď postupně to, co je na skladě a potom takové zdržení již nebude, nebo bude minimální.

Navíc ono je důležité vydávat i něco v době sucha, jako je teď. U některých článků se vyplatí je pozdržet a vydat v době, kdy toho není tolik.

to Strec: Napsal si to dobře :-)

FireWolf napsal:"Když podobný článek vydáme samostatně v jeden den, tak má větší čtenost, než když ho vydáme v den společně s článek týkající se zajímavější hry. "

Tohle je jen teorie nebo to je ověřeno a fakt jste vydali dva stejné články? Navíc teda, proč vám tak záleží na čtenosti? Neříkal jsi před několika měsíci, že nemáte zisk z kliknutí na článek? Takže vám čtenost může být zcela ukradená. Já si stále myslím, že tohle vydávání více článků najednou nemá žádný nebo minimální vliv na jeho čtenost. Některé věci prostě netáhnou a nezmění to ani fakt, že ten článek nebude mít žádnou konkurenci v ten den. Navíc někteří lidé je můžou číst zpětně, což dělám i já, kdy prostě sem tam zajedu i na týden staré články a mrkám, co jsem nečetl a co mě zajímá.

Strec   2x   Jak jsem asi pochopil, fungovala zde logika "ber co je" a někteří tak i přes nezájem k tématu zřejmě i činili. Kdežto, když by bylo více článků na výběr, tak někteří zvolí ten zajímavější (pro danou osobu) a tu méně zajímavou variantu už nemají potřebu ani rozklikávat. A pak to vypadá, když je víc článků, že je to na úkor počtu článků a ne zájmu veřejnosti.
Když to převedeme do běžného života. Do obchodu jdu pro rohlíky, ale mají pouze housky... housky sice zrovna moc nechci, ale co už. Druhý den jdu pro rohlíky a mají je... ale mají i housky. A co jako, já mám rohlíky.
Strecstrec4311
    12.7.2017 20:10
Strec

@ odpověď na komentář od FireWolf:Jak jsem asi pochopil, fungovala zde logika "ber co je" a někteří tak i přes nezájem k tématu zřejmě i činili. Kdežto, když by bylo více článků na výběr, tak někteří zvolí ten zajímavější (pro danou osobu) a tu méně zajímavou variantu už nemají potřebu ani rozklikávat. A pak to vypadá, když je víc článků, že je to na úkor počtu článků a ne zájmu veřejnosti.
Když to převedeme do běžného života. Do obchodu jdu pro rohlíky, ale mají pouze housky... housky sice zrovna moc nechci, ale co už. Druhý den jdu pro rohlíky a mají je... ale mají i housky. A co jako, já mám rohlíky.

FireWolf napsal:Tak celkem logicky to ale mělo dopad na ten druhý článek proto, že byla méně sledovaná ta hra, ne? Nemělo to vůbec co dočinění s tím, že by vyšly dva články v jeden den. Vždyť i já chodím na různé herní weby a čtu si jen články o hrách, které mě zajímají. Třeba sportovní a závodní hry jdou zcela mimo mě, takže na ně ani nekliknu. Zatímco článek o nějaké indie hře má na mě zcela opačný efekt.

FireWolf    "Když podobný článek vydáme samostatně v jeden den, tak má větší čtenost, než když ho vydáme v den společně s článek týkající se zajímavější hry. "

Tohle je jen teorie nebo to je ověřeno a fakt jste vydali dva stejné články? Navíc teda, proč vám tak záleží na čtenosti? Neříkal jsi před několika měsíci, že nemáte zisk z kliknutí na článek? Takže vám čtenost může být zcela ukradená. Já si stále myslím, že tohle vydávání více článků najednou nemá žádný nebo minimální vliv na jeho čtenost. Některé věci prostě netáhnou a nezmění to ani fakt, že ten článek nebude mít žádnou konkurenci v ten den. Navíc někteří lidé je můžou číst zpětně, což dělám i já, kdy prostě sem tam zajedu i na týden staré články a mrkám, co jsem nečetl a co mě zajímá.
FireWolffirewolf28784
    12.7.2017 20:09
FireWolf

@ odpověď na komentář od Miky:"Když podobný článek vydáme samostatně v jeden den, tak má větší čtenost, než když ho vydáme v den společně s článek týkající se zajímavější hry. "

Tohle je jen teorie nebo to je ověřeno a fakt jste vydali dva stejné články? Navíc teda, proč vám tak záleží na čtenosti? Neříkal jsi před několika měsíci, že nemáte zisk z kliknutí na článek? Takže vám čtenost může být zcela ukradená. Já si stále myslím, že tohle vydávání více článků najednou nemá žádný nebo minimální vliv na jeho čtenost. Některé věci prostě netáhnou a nezmění to ani fakt, že ten článek nebude mít žádnou konkurenci v ten den. Navíc někteří lidé je můžou číst zpětně, což dělám i já, kdy prostě sem tam zajedu i na týden staré články a mrkám, co jsem nečetl a co mě zajímá.

Miky napsal:Právě že mělo. Když podobný článek vydáme samostatně v jeden den, tak má větší čtenost, než když ho vydáme v den společně s článek týkající se zajímavější hry. Samozřejmě, každý čte to, co ho zajímá. Já netvrdím, že tím přiměji někoho dalšího, aby si přečetl článek, který ho nezajímá. Ale dále to nebudu řešit, nemá to moc smysl. Už děláme opatření, aby ten průtah nebyl takový. Teď v tom hrála roli E3 a další věci.

Miky člen redakce    Právě že mělo. Když podobný článek vydáme samostatně v jeden den, tak má větší čtenost, než když ho vydáme v den společně s článek týkající se zajímavější hry. Samozřejmě, každý čte to, co ho zajímá. Já netvrdím, že tím přiměji někoho dalšího, aby si přečetl článek, který ho nezajímá. Ale dále to nebudu řešit, nemá to moc smysl. Už děláme opatření, aby ten průtah nebyl takový. Teď v tom hrála roli E3 a další věci.Mikymiky3    12.7.2017 19:42 Miky

@ odpověď na komentář od FireWolf:Právě že mělo. Když podobný článek vydáme samostatně v jeden den, tak má větší čtenost, než když ho vydáme v den společně s článek týkající se zajímavější hry. Samozřejmě, každý čte to, co ho zajímá. Já netvrdím, že tím přiměji někoho dalšího, aby si přečetl článek, který ho nezajímá. Ale dále to nebudu řešit, nemá to moc smysl. Už děláme opatření, aby ten průtah nebyl takový. Teď v tom hrála roli E3 a další věci.

FireWolf napsal:Tak celkem logicky to ale mělo dopad na ten druhý článek proto, že byla méně sledovaná ta hra, ne? Nemělo to vůbec co dočinění s tím, že by vyšly dva články v jeden den. Vždyť i já chodím na různé herní weby a čtu si jen články o hrách, které mě zajímají. Třeba sportovní a závodní hry jdou zcela mimo mě, takže na ně ani nekliknu. Zatímco článek o nějaké indie hře má na mě zcela opačný efekt.

FireWolf   2x   Tak celkem logicky to ale mělo dopad na ten druhý článek proto, že byla méně sledovaná ta hra, ne? Nemělo to vůbec co dočinění s tím, že by vyšly dva články v jeden den. Vždyť i já chodím na různé herní weby a čtu si jen články o hrách, které mě zajímají. Třeba sportovní a závodní hry jdou zcela mimo mě, takže na ně ani nekliknu. Zatímco článek o nějaké indie hře má na mě zcela opačný efekt.FireWolffirewolf28784    12.7.2017 19:40 FireWolf

@ odpověď na komentář od Miky:Tak celkem logicky to ale mělo dopad na ten druhý článek proto, že byla méně sledovaná ta hra, ne? Nemělo to vůbec co dočinění s tím, že by vyšly dva články v jeden den. Vždyť i já chodím na různé herní weby a čtu si jen články o hrách, které mě zajímají. Třeba sportovní a závodní hry jdou zcela mimo mě, takže na ně ani nekliknu. Zatímco článek o nějaké indie hře má na mě zcela opačný efekt.

Miky napsal:Díky za tvůj názor, ale zkoušeli jsme dva články za den a mělo to špatný dopad na článek, který byl o méně zajímavé/sledované hře. Proto čas od času dochází ke zpozdění, které je teď delší, než bych sám chtěl, z důvodu toho, že v polovině června byla týden E3 a v té době nemělo smysl vydávat články - strašně rychle by zapadly. V současné době tento problém v redakci řešíme a změníme některé věci, aby byly ku prospěchu všech.

Miky člen redakce    Díky za tvůj názor, ale zkoušeli jsme dva články za den a mělo to špatný dopad na článek, který byl o méně zajímavé/sledované hře. Proto čas od času dochází ke zpozdění, které je teď delší, než bych sám chtěl, z důvodu toho, že v polovině června byla týden E3 a v té době nemělo smysl vydávat články - strašně rychle by zapadly. V současné době tento problém v redakci řešíme a změníme některé věci, aby byly ku prospěchu všech.Mikymiky3    12.7.2017 19:09 Miky

@ odpověď na komentář od Strec:Díky za tvůj názor, ale zkoušeli jsme dva články za den a mělo to špatný dopad na článek, který byl o méně zajímavé/sledované hře. Proto čas od času dochází ke zpozdění, které je teď delší, než bych sám chtěl, z důvodu toho, že v polovině června byla týden E3 a v té době nemělo smysl vydávat články - strašně rychle by zapadly. V současné době tento problém v redakci řešíme a změníme některé věci, aby byly ku prospěchu všech.Komentář byl autorem naposledy upraven 12.7.2017 19:25

Původní verze před úpravami:Díky za tvůj názor, ale zkoušeli jsme dva články za den a mělo to špatný dopad na článek, který byl o méně zajímavé/sledované hře. Proto čas od času dochází ke zpozdění, které je ten delší, než bych sám chtěl, z důvodu toho, že v polovině června byla týden E3 a v té době nemělo smysl vydávat žádné články - strašně rychle by zapadly. V současné době tento problém v redakci řešíme a změníme některé věci, aby byly ku prospěchu všech.

Strec napsal:Recenze na nějakou hru měsíc nebo měsíce po vydání už pro mě není aktuální a zajímavá. Pokud je to hra, kterou sleduji a chci, tak ji mám už dávno i dohranou... přinejmenším už rozehranou (už nemám takovej záběr jako před lety) , tak že je mi recenze informačně neužitečná. Pokud je recenze napsaná chvilku po vydání je škoda toho nevyužít a mít tak aktuální článek.
Popravdě nemám takovej záběr na všechny hry, aby mi vadilo, že v jeden den je víc recenzí a další den třeba žádná a nemám co číst. Články o hrách, ktery mě nezajímají nebudu číst ani proto, že to je jediná dostupná recenze za úterý. A stejně tak bych ji nečetl i kdyby byli 3 větší články za den a z toho ona pro mě nezajímavá hra. A ne z důvodu, že by bylo moc článků za den. Ale proto, že mě ten článek nezajímá.

Strec   3x   Jo o té hře jsem už něco načetl, tak mi teď tento článek nepřijde nějak zajímavej + zase tak mě ta hra nebere. Ne natolik, abych ho musel hned teď přečíst. Ale možná na noční přečtu.Strecstrec4311    12.7.2017 18:34 Strec

@ odpověď na komentář od FireWolf:Jo o té hře jsem už něco načetl, tak mi teď tento článek nepřijde nějak zajímavej + zase tak mě ta hra nebere. Ne natolik, abych ho musel hned teď přečíst. Ale možná na noční přečtu.

FireWolf napsal:Zcela souhlasím, viz recenze na Strafe, která tu je po dvou měsících od vydání...

FireWolf   2x   Zcela souhlasím, viz recenze na Strafe, která tu je po dvou měsících od vydání...FireWolffirewolf28784    12.7.2017 18:32 FireWolf

@ odpověď na komentář od Strec:Zcela souhlasím, viz recenze na Strafe, která tu je po dvou měsících od vydání...

Strec napsal:Recenze na nějakou hru měsíc nebo měsíce po vydání už pro mě není aktuální a zajímavá. Pokud je to hra, kterou sleduji a chci, tak ji mám už dávno i dohranou... přinejmenším už rozehranou (už nemám takovej záběr jako před lety) , tak že je mi recenze informačně neužitečná. Pokud je recenze napsaná chvilku po vydání je škoda toho nevyužít a mít tak aktuální článek. Popravdě nemám takovej záběr na všechny hry, aby mi vadilol, že v jeden den je víc recenzí a další den třeba žádná... články o hrách, ktery mě nezajímají nebudu číst ani proto, že to je jediná dostupná recenze za úterý.

Strec   4x   Recenze na nějakou hru měsíc nebo měsíce po vydání už pro mě není aktuální a zajímavá. Pokud je to hra, kterou sleduji a chci, tak ji mám už dávno i dohranou... přinejmenším už rozehranou (už nemám takovej záběr jako před lety) , tak že je mi recenze informačně neužitečná. Pokud je recenze napsaná chvilku po vydání je škoda toho nevyužít a mít tak aktuální článek.
Popravdě nemám takovej záběr na všechny hry, aby mi vadilo, že v jeden den je víc recenzí a další den třeba žádná a nemám co číst. Články o hrách, ktery mě nezajímají nebudu číst ani proto, že to je jediná dostupná recenze za úterý. A stejně tak bych ji nečetl i kdyby byli 3 větší články za den a z toho ona pro mě nezajímavá hra. A ne z důvodu, že by bylo moc článků za den. Ale proto, že mě ten článek nezajímá.
Strecstrec4311
    12.7.2017 18:28
Strec

@ odpověď na komentář od FireWolf:Recenze na nějakou hru měsíc nebo měsíce po vydání už pro mě není aktuální a zajímavá. Pokud je to hra, kterou sleduji a chci, tak ji mám už dávno i dohranou... přinejmenším už rozehranou (už nemám takovej záběr jako před lety) , tak že je mi recenze informačně neužitečná. Pokud je recenze napsaná chvilku po vydání je škoda toho nevyužít a mít tak aktuální článek.
Popravdě nemám takovej záběr na všechny hry, aby mi vadilo, že v jeden den je víc recenzí a další den třeba žádná a nemám co číst. Články o hrách, ktery mě nezajímají nebudu číst ani proto, že to je jediná dostupná recenze za úterý. A stejně tak bych ji nečetl i kdyby byli 3 větší články za den a z toho ona pro mě nezajímavá hra. A ne z důvodu, že by bylo moc článků za den. Ale proto, že mě ten článek nezajímá.Komentář byl autorem naposledy upraven 12.7.2017 18:34

Původní verze před úpravami:Recenze na nějakou hru měsíc nebo měsíce po vydání už pro mě není aktuální a zajímavá. Pokud je to hra, kterou sleduji a chci, tak ji mám už dávno i dohranou... přinejmenším už rozehranou (už nemám takovej záběr jako před lety) , tak že je mi recenze informačně neužitečná. Pokud je recenze napsaná chvilku po vydání je škoda toho nevyužít a mít tak aktuální článek. Popravdě nemám takovej záběr na všechny hry, aby mi vadilol, že v jeden den je víc recenzí a další den třeba žádná... články o hrách, ktery mě nezajímají nebudu číst ani proto, že to je jediná dostupná recenze za úterý.

FireWolf napsal:"Článků máme v zásobě více, některé se dostanou na Zing kupříkladu měsíc po napsání. Je to z důvodu, že přednost dostávají jiné články a moc se nám neosvědčilo dávat dva velké články v jeden den. "

Měsíc po napsání? To by mě dost demotivovalo v psaní článků pro zing. Vždyť to pak může hrozit, že budou i neaktuální a jestli tomu rozumím dobře, tak se vybírá, co půjde ven a co ne, což je... ještě divnější. To jako když dva lidé napíšou každý článek, tak půjde ven dřív třeba ten, co se týče nějaké AAA hry, než indie titulu (blbý příklad, ale aktuálně mě nic jiného ani nenapadlo :D) , protože přednost mají velké hry?

Tohle by se rozhodně mělo změnit, klidně ať se rozmělní obsah do širšího časového období, ale nějak férově a hlavně ne s tak absurdním zpožděním.

FireWolf   7x   "Článků máme v zásobě více, některé se dostanou na Zing kupříkladu měsíc po napsání. Je to z důvodu, že přednost dostávají jiné články a moc se nám neosvědčilo dávat dva velké články v jeden den. "

Měsíc po napsání? To by mě dost demotivovalo v psaní článků pro zing. Vždyť to pak může hrozit, že budou i neaktuální a jestli tomu rozumím dobře, tak se vybírá, co půjde ven a co ne, což je... ještě divnější. To jako když dva lidé napíšou každý článek, tak půjde ven dřív třeba ten, co se týče nějaké AAA hry, než indie titulu (blbý příklad, ale aktuálně mě nic jiného ani nenapadlo :D) , protože přednost mají velké hry?

Tohle by se rozhodně mělo změnit, klidně ať se rozmělní obsah do širšího časového období, ale nějak férově a hlavně ne s tak absurdním zpožděním.
FireWolffirewolf28784
    12.7.2017 10:45
FireWolf

@ odpověď na komentář od Miky:"Článků máme v zásobě více, některé se dostanou na Zing kupříkladu měsíc po napsání. Je to z důvodu, že přednost dostávají jiné články a moc se nám neosvědčilo dávat dva velké články v jeden den. "

Měsíc po napsání? To by mě dost demotivovalo v psaní článků pro zing. Vždyť to pak může hrozit, že budou i neaktuální a jestli tomu rozumím dobře, tak se vybírá, co půjde ven a co ne, což je... ještě divnější. To jako když dva lidé napíšou každý článek, tak půjde ven dřív třeba ten, co se týče nějaké AAA hry, než indie titulu (blbý příklad, ale aktuálně mě nic jiného ani nenapadlo :D) , protože přednost mají velké hry?

Tohle by se rozhodně mělo změnit, klidně ať se rozmělní obsah do širšího časového období, ale nějak férově a hlavně ne s tak absurdním zpožděním.

Miky napsal:Zdravím, nad návratem blogové soutěže přemýšlíme a zvažujeme, jakým směrem ji uchopit, aby byla přínosná pro vás čtenáře i pro nás - abyste psali články. Teď je dost doba dovolených, kupříkladu já mám dovolenou z důvodu stěhování. Jakmile se ale vrátím zpět, tak se do toho opřu.

Co se týče bodů, tak některé již teď naplňujeme. Recenze a další články od našich redaktorů vydáváme pořád, i přes víkend. Článků máme v zásobě více, některé se dostanou na Zing kupříkladu měsíc po napsání. Je to z důvodu, že přednost dostávají jiné články a moc se nám neosvědčilo dávat dva velké články v jeden den.

Dále plánujeme rozhovory a streamování her. Vše by mělo být koncem prázdnin.

Miky člen redakce    Zdravím, nad návratem blogové soutěže přemýšlíme a zvažujeme, jakým směrem ji uchopit, aby byla přínosná pro vás čtenáře i pro nás - abyste psali články. Teď je dost doba dovolených, kupříkladu já mám dovolenou z důvodu stěhování. Jakmile se ale vrátím zpět, tak se do toho opřu.

Co se týče bodů, tak některé již teď naplňujeme. Recenze a další články od našich redaktorů vydáváme pořád, i přes víkend. Článků máme v zásobě více, některé se dostanou na Zing kupříkladu měsíc po napsání. Je to z důvodu, že přednost dostávají jiné články a moc se nám neosvědčilo dávat dva velké články v jeden den.

Dále plánujeme rozhovory a streamování her. Vše by mělo být koncem prázdnin.
Mikymiky3
    11.7.2017 10:51
Miky

Zdravím, nad návratem blogové soutěže přemýšlíme a zvažujeme, jakým směrem ji uchopit, aby byla přínosná pro vás čtenáře i pro nás - abyste psali články. Teď je dost doba dovolených, kupříkladu já mám dovolenou z důvodu stěhování. Jakmile se ale vrátím zpět, tak se do toho opřu.

Co se týče bodů, tak některé již teď naplňujeme. Recenze a další články od našich redaktorů vydáváme pořád, i přes víkend. Článků máme v zásobě více, některé se dostanou na Zing kupříkladu měsíc po napsání. Je to z důvodu, že přednost dostávají jiné články a moc se nám neosvědčilo dávat dva velké články v jeden den.

Dále plánujeme rozhovory a streamování her. Vše by mělo být koncem prázdnin.

Lazy    Presne tak nerozhodovala by jen kvalita clanku, ale kdo koho zna atd... Vysledek hodnoceni by byl podle me hodne zkresleny.Lazylazy34358    11.7.2017 10:30 Lazy

@ odpověď na komentář od Timo89:Presne tak nerozhodovala by jen kvalita clanku, ale kdo koho zna atd... Vysledek hodnoceni by byl podle me hodne zkresleny.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Timo89 napsal:Soutěž by určitě byla fajn, problém ale je, že na Zingu kvalita o ničem nerozhoduje. Rozhoduje to, jak moc je hra známá/oblíbená a něco jako pravidla českého jazyka jsou neznámá mnoha čtenářům a bohužel i mnoha redaktorům.
Ale jinak rozhodně souhlasím, že kvalita by měla převažovat nad kvantitou. Muselo by se pak přemýšlet o tom, jak se budou blogy prezentovat, aby třeba ti, co něco zveřejní na začátku měsíce pak nebyli někde úplně na dně, nebo aby kamarádi třeba nehlasovali pro sebe, což bude problém.

Timo89   2x   Soutěž by určitě byla fajn, problém ale je, že na Zingu kvalita o ničem nerozhoduje. Rozhoduje to, jak moc je hra známá/oblíbená a něco jako pravidla českého jazyka jsou neznámá mnoha čtenářům a bohužel i mnoha redaktorům.
Ale jinak rozhodně souhlasím, že kvalita by měla převažovat nad kvantitou. Muselo by se pak přemýšlet o tom, jak se budou blogy prezentovat, aby třeba ti, co něco zveřejní na začátku měsíce pak nebyli někde úplně na dně, nebo aby kamarádi třeba nehlasovali pro sebe, což bude problém.
Timo89timo8973377
    11.7.2017 10:21
Timo89

@ odpověď na komentář od FireWolf:Soutěž by určitě byla fajn, problém ale je, že na Zingu kvalita o ničem nerozhoduje. Rozhoduje to, jak moc je hra známá/oblíbená a něco jako pravidla českého jazyka jsou neznámá mnoha čtenářům a bohužel i mnoha redaktorům.
Ale jinak rozhodně souhlasím, že kvalita by měla převažovat nad kvantitou. Muselo by se pak přemýšlet o tom, jak se budou blogy prezentovat, aby třeba ti, co něco zveřejní na začátku měsíce pak nebyli někde úplně na dně, nebo aby kamarádi třeba nehlasovali pro sebe, což bude problém.

FireWolf napsal:Právě proto jsem navrhl několik vylepšení, kdy by stačilo napsat jen jeden článek a ne tři, jak tomu bylo minule. Prostě každý by se mohl zúčastnit a vyhrál by ten, kdo by měl nejkvalitnější článek. Budu citovat sám sebe ze začátku září 2016 (a uznávám, že některé body se musí ještě doladit :D)

"Zdravím, mám tu návrh, jak pozměnit soutěž o bloggera měsíce, aby to zaujalo více lidí a dost možná by bylo super, kdyby se o tom napsal nějaký článek (podobně jako teď ten o těch recenzích) , aby na to mohlo reagovat co nejvíce lidí. Je super, že tu je tahle soutěž, protože se tím odlišujete od konkurence. Posledních pár dní jsem tedy přemýšlel, jak by se mohla soutěž o blogera měsíce udělat lépe, co by se mělo změnit, aby se jí zúčastnilo více lidí a aby nebyl výherce penalizován na tak dlouhou dobu (protože to může některé jedince nutit psát jen v určitém měsíci a pak zbylé jen psát články, které zveřejní zase až bude mít šanci vyhrát) .

Rozdělím to do bodů. Je mi jasné, že se vám to třeba nebude líbit, proto by bylo dobré udělat ten článek, kde by se to mohlo probrat. Takže, jak by to mohlo vypadat:

- Stačí mít pouze jeden článek za měsíc (protože tři články jsou zbytečně moc a jeden kvalitní je lepší než tři nekvalitní) .
- Na začátku každého měsíce se vytvoří anketa, ve které budou odkazy na všechny články z toho měsíce a lidé budou hlasovat, který se jim líbil nejvíc. Samozřejmě vyhraje ten, kdo bude mít nejvíce hlasů (ty by se měly sčítat, takže když někdo napíše 2 články, hlasy za ně se pro danou osobu sečtou dohromady) .
- Půjde vyhrávat každý měsíc s tím, že třeba když jedna osoba vyhraje 3 měsíce po sobě, bude mít hlasovou penalizaci (ubere se danému člověku určitý počet hlasů, takže tím dostane šanci někdo další - pokud bude dobrý, samozřejmě... Je možné, že i tak vyhraje ten stejný člověk. To se ale nejspíš uvidí až v praxi, zda bude vyhrávat jen jedna jediná osoba a drtit konkurenci. )
- Aby lidé hlasovali, získají 3 náhodně vybraní hlasující nějakou odměnu (třeba 200 Kč sleva na nákup v xzone nebo tak) .
- Možná by se mohlo brát v potaz i hodnocení článku, jenže tady nastává problém, že některý vybere redakce a ten má potom více zhlédnutí = více lidí hlasuje = více bodů by dostal.

Díky tomuhle to už nebude jen o tom, udělat tři články, ale každý, opravdu každý, bude mít šanci vyhrát, pokud napíše dostatečně kvalitní článek.

Možná vás napadlo, že by byli automaticky zvýhodněni lidé, kteří napsali více článků, protože by měli více želízek v ohni. Jenže si představte, že někdo napíše třeba (když to přeženu) deset nekvalitních článků za měsíc, zatímco někdo jiný jen jeden, ale hodně kvalitní. Všechny hlasy automaticky poputují onomu jedinci a on vyhraje, i když teoreticky neměl šanci. "

FireWolf   3x   Právě proto jsem navrhl několik vylepšení, kdy by stačilo napsat jen jeden článek a ne tři, jak tomu bylo minule. Prostě každý by se mohl zúčastnit a vyhrál by ten, kdo by měl nejkvalitnější článek. Budu citovat sám sebe ze začátku září 2016 (a uznávám, že některé body se musí ještě doladit :D)

"Zdravím, mám tu návrh, jak pozměnit soutěž o bloggera měsíce, aby to zaujalo více lidí a dost možná by bylo super, kdyby se o tom napsal nějaký článek (podobně jako teď ten o těch recenzích) , aby na to mohlo reagovat co nejvíce lidí. Je super, že tu je tahle soutěž, protože se tím odlišujete od konkurence. Posledních pár dní jsem tedy přemýšlel, jak by se mohla soutěž o blogera měsíce udělat lépe, co by se mělo změnit, aby se jí zúčastnilo více lidí a aby nebyl výherce penalizován na tak dlouhou dobu (protože to může některé jedince nutit psát jen v určitém měsíci a pak zbylé jen psát články, které zveřejní zase až bude mít šanci vyhrát) .

Rozdělím to do bodů. Je mi jasné, že se vám to třeba nebude líbit, proto by bylo dobré udělat ten článek, kde by se to mohlo probrat. Takže, jak by to mohlo vypadat:

- Stačí mít pouze jeden článek za měsíc (protože tři články jsou zbytečně moc a jeden kvalitní je lepší než tři nekvalitní) .
- Na začátku každého měsíce se vytvoří anketa, ve které budou odkazy na všechny články z toho měsíce a lidé budou hlasovat, který se jim líbil nejvíc. Samozřejmě vyhraje ten, kdo bude mít nejvíce hlasů (ty by se měly sčítat, takže když někdo napíše 2 články, hlasy za ně se pro danou osobu sečtou dohromady) .
- Půjde vyhrávat každý měsíc s tím, že třeba když jedna osoba vyhraje 3 měsíce po sobě, bude mít hlasovou penalizaci (ubere se danému člověku určitý počet hlasů, takže tím dostane šanci někdo další - pokud bude dobrý, samozřejmě... Je možné, že i tak vyhraje ten stejný člověk. To se ale nejspíš uvidí až v praxi, zda bude vyhrávat jen jedna jediná osoba a drtit konkurenci. )
- Aby lidé hlasovali, získají 3 náhodně vybraní hlasující nějakou odměnu (třeba 200 Kč sleva na nákup v xzone nebo tak) .
- Možná by se mohlo brát v potaz i hodnocení článku, jenže tady nastává problém, že některý vybere redakce a ten má potom více zhlédnutí = více lidí hlasuje = více bodů by dostal.

Díky tomuhle to už nebude jen o tom, udělat tři články, ale každý, opravdu každý, bude mít šanci vyhrát, pokud napíše dostatečně kvalitní článek.

Možná vás napadlo, že by byli automaticky zvýhodněni lidé, kteří napsali více článků, protože by měli více želízek v ohni. Jenže si představte, že někdo napíše třeba (když to přeženu) deset nekvalitních článků za měsíc, zatímco někdo jiný jen jeden, ale hodně kvalitní. Všechny hlasy automaticky poputují onomu jedinci a on vyhraje, i když teoreticky neměl šanci. "
FireWolffirewolf28784
    11.7.2017 10:04
FireWolf

@ odpověď na komentář od Strec:Právě proto jsem navrhl několik vylepšení, kdy by stačilo napsat jen jeden článek a ne tři, jak tomu bylo minule. Prostě každý by se mohl zúčastnit a vyhrál by ten, kdo by měl nejkvalitnější článek. Budu citovat sám sebe ze začátku září 2016 (a uznávám, že některé body se musí ještě doladit :D)

"Zdravím, mám tu návrh, jak pozměnit soutěž o bloggera měsíce, aby to zaujalo více lidí a dost možná by bylo super, kdyby se o tom napsal nějaký článek (podobně jako teď ten o těch recenzích) , aby na to mohlo reagovat co nejvíce lidí. Je super, že tu je tahle soutěž, protože se tím odlišujete od konkurence. Posledních pár dní jsem tedy přemýšlel, jak by se mohla soutěž o blogera měsíce udělat lépe, co by se mělo změnit, aby se jí zúčastnilo více lidí a aby nebyl výherce penalizován na tak dlouhou dobu (protože to může některé jedince nutit psát jen v určitém měsíci a pak zbylé jen psát články, které zveřejní zase až bude mít šanci vyhrát) .

Rozdělím to do bodů. Je mi jasné, že se vám to třeba nebude líbit, proto by bylo dobré udělat ten článek, kde by se to mohlo probrat. Takže, jak by to mohlo vypadat:

- Stačí mít pouze jeden článek za měsíc (protože tři články jsou zbytečně moc a jeden kvalitní je lepší než tři nekvalitní) .
- Na začátku každého měsíce se vytvoří anketa, ve které budou odkazy na všechny články z toho měsíce a lidé budou hlasovat, který se jim líbil nejvíc. Samozřejmě vyhraje ten, kdo bude mít nejvíce hlasů (ty by se měly sčítat, takže když někdo napíše 2 články, hlasy za ně se pro danou osobu sečtou dohromady) .
- Půjde vyhrávat každý měsíc s tím, že třeba když jedna osoba vyhraje 3 měsíce po sobě, bude mít hlasovou penalizaci (ubere se danému člověku určitý počet hlasů, takže tím dostane šanci někdo další - pokud bude dobrý, samozřejmě... Je možné, že i tak vyhraje ten stejný člověk. To se ale nejspíš uvidí až v praxi, zda bude vyhrávat jen jedna jediná osoba a drtit konkurenci. )
- Aby lidé hlasovali, získají 3 náhodně vybraní hlasující nějakou odměnu (třeba 200 Kč sleva na nákup v xzone nebo tak) .
- Možná by se mohlo brát v potaz i hodnocení článku, jenže tady nastává problém, že některý vybere redakce a ten má potom více zhlédnutí = více lidí hlasuje = více bodů by dostal.

Díky tomuhle to už nebude jen o tom, udělat tři články, ale každý, opravdu každý, bude mít šanci vyhrát, pokud napíše dostatečně kvalitní článek.

Možná vás napadlo, že by byli automaticky zvýhodněni lidé, kteří napsali více článků, protože by měli více želízek v ohni. Jenže si představte, že někdo napíše třeba (když to přeženu) deset nekvalitních článků za měsíc, zatímco někdo jiný jen jeden, ale hodně kvalitní. Všechny hlasy automaticky poputují onomu jedinci a on vyhraje, i když teoreticky neměl šanci. "

Strec napsal:Soutěž bych asi nechal u ledu. Stačil jak to tu propuklo před asi tím rokem. Některým šlo převážně o kvantitu nebo exkluzivitu a rychlost. Kvalita šla kolikrát na druhou kolej. A kde jsou ti autoři dnes, když už nějakou dobu soutěž není a není vidina výhry.
V nějakém ohodnocení dobrého článku nevidím problém. Případně i nějaké odměny. Motivuje to autora. Ale nesmělo by se to zvrhnout v předhánění se za vidinou výhry. U toho blogu by to spíš mělo být, že to chce člověk psát a odměna by mělo být příjemné povzbuzení/motivace a ne cíl.
Víc než na soutěže a blbosti kolem webu, bych zasměřil úsilí na stabilizaci a avizované vylepšení jádra webu. Na projekty ohledně soutěží a podobně je času dost. Momentálně by to odvádělo od jiných už nalajnovaných projektů a stejně tak by to mohlo odvádět i finance.

Strec   2x   Soutěž bych asi nechal u ledu. Stačil jak to tu propuklo před asi tím rokem. Některým šlo převážně o kvantitu nebo exkluzivitu a rychlost. Kvalita šla kolikrát na druhou kolej. A kde jsou ti autoři dnes, když už nějakou dobu soutěž není a není vidina výhry.
V nějakém ohodnocení dobrého článku nevidím problém. Případně i nějaké odměny. Motivuje to autora. Ale nesmělo by se to zvrhnout v předhánění se za vidinou výhry. U toho blogu by to spíš mělo být, že to chce člověk psát a odměna by mělo být příjemné povzbuzení/motivace a ne cíl.
Víc než na soutěže a blbosti kolem webu, bych zasměřil úsilí na stabilizaci a avizované vylepšení jádra webu. Na projekty ohledně soutěží a podobně je času dost. Momentálně by to odvádělo od jiných už nalajnovaných projektů a stejně tak by to mohlo odvádět i finance.
Strecstrec4311
    10.7.2017 23:47
Strec

Soutěž bych asi nechal u ledu. Stačil jak to tu propuklo před asi tím rokem. Některým šlo převážně o kvantitu nebo exkluzivitu a rychlost. Kvalita šla kolikrát na druhou kolej. A kde jsou ti autoři dnes, když už nějakou dobu soutěž není a není vidina výhry.
V nějakém ohodnocení dobrého článku nevidím problém. Případně i nějaké odměny. Motivuje to autora. Ale nesmělo by se to zvrhnout v předhánění se za vidinou výhry. U toho blogu by to spíš mělo být, že to chce člověk psát a odměna by mělo být příjemné povzbuzení/motivace a ne cíl.
Víc než na soutěže a blbosti kolem webu, bych zasměřil úsilí na stabilizaci a avizované vylepšení jádra webu. Na projekty ohledně soutěží a podobně je času dost. Momentálně by to odvádělo od jiných už nalajnovaných projektů a stejně tak by to mohlo odvádět i finance.Komentář byl autorem naposledy upraven 10.7.2017 23:55

Původní verze před úpravami:Soutěž bych asi nechal u ledu. Stačil jak to tu propuklo před asi tím rokem. Některým šlo převážně o kvantitu nebo exkluzivitu a rychlost. Kvalita šla kolikrát na druhou kolej. A kde jsou ti autoři dnes, když už nějakou dobu soutěž není a není vidina výhry. V nějakém ohodnocení dobrého článku nevidím problém. Případně i nějaké odměny. Motivuje to autora. Ale nesmělo by se to zvrhnout v předhánění se za vidinou výhry. U toho blogu by to spíš mělo být, že to chce člověk psát a odměna by mělo být příjemné povzbuzení a ne cíl.

FireWolf   2x   A jak to vypadá s tou soutěží na blogu, vrátí se nebo ne? Protože by to dost oživila a hodně lidí umí psát.FireWolffirewolf28784    10.7.2017 22:53 FireWolf

A jak to vypadá s tou soutěží na blogu, vrátí se nebo ne? Protože by to dost oživila a hodně lidí umí psát.

Timo89   2x   A kolik peněz se musí vybrat, aby se ty body začaly naplňovat? A co, že se v poslední době zveřejňují blogy čtenářů místo redakčních recenzí? Recenze došly? Jsem někde četl, že se občas dost dlouho skladují...Timo89timo8973377    10.7.2017 22:21 Timo89

A kolik peněz se musí vybrat, aby se ty body začaly naplňovat? A co, že se v poslední době zveřejňují blogy čtenářů místo redakčních recenzí? Recenze došly? Jsem někde četl, že se občas dost dlouho skladují...

dopitapetr    OK, díky. :thumbup:dopitapetrdopitapetr5480    24.5.2017 08:57 dopitapetr

@ odpověď na komentář od Miky:OK, díky. :thumbup:

Miky napsal:Posílat můžeš kdykoliv, pokud ale pošleš až začátkem června, tak tvůj příspěvek nebude zveřejněn v článku v červnu, ale až v červenci. Jinými slovy, donate bude spuštěn pořád, takže přispívat můžeš klidně každý měsíc.

Miky člen redakce   2x   Posílat můžeš kdykoliv, pokud ale pošleš až začátkem června, tak tvůj příspěvek nebude zveřejněn v článku v červnu, ale až v červenci. Jinými slovy, donate bude spuštěn pořád, takže přispívat můžeš klidně každý měsíc.Mikymiky3    24.5.2017 08:49 Miky

@ odpověď na komentář od dopitapetr:Posílat můžeš kdykoliv, pokud ale pošleš až začátkem června, tak tvůj příspěvek nebude zveřejněn v článku v červnu, ale až v červenci. Jinými slovy, donate bude spuštěn pořád, takže přispívat můžeš klidně každý měsíc.

dopitapetr napsal:Do kdy nejpozději se ty peníze můžou poslat? Moc rád vám něco přispěju, ale musím počkat do výplaty. :-D

dopitapetr    Do kdy nejpozději se ty peníze můžou poslat? Moc rád vám něco přispěju, ale musím počkat do výplaty. :-Ddopitapetrdopitapetr5480    24.5.2017 08:42 dopitapetr

Do kdy nejpozději se ty peníze můžou poslat? Moc rád vám něco přispěju, ale musím počkat do výplaty. :-D

Miky člen redakce   1x   V současné době ne. Každý měsíc zveřejníme, kolik nám návštěvníci přispěli a co s penězi uděláme. Peníze mám na starost přímo já, sám určím, co s nimi uděláme. Jak píšu v článku nahoře, peníze investuji do svých autorů, kteří píšou články. Dále budeme častěji streamovat hry a chceme i zajímavé tématické články.Mikymiky3    23.5.2017 21:01 Miky

@ odpověď na komentář od bounty[cz]:V současné době ne. Každý měsíc zveřejníme, kolik nám návštěvníci přispěli a co s penězi uděláme. Peníze mám na starost přímo já, sám určím, co s nimi uděláme. Jak píšu v článku nahoře, peníze investuji do svých autorů, kteří píšou články. Dále budeme častěji streamovat hry a chceme i zajímavé tématické články.

bounty[cz] napsal:Transparentní bankovní účet?

bounty[cz]    Transparentní bankovní účet?bounty[cz]bountycz8364    23.5.2017 20:57 bounty[cz]

Transparentní bankovní účet?

Miky člen redakce   1x   Já moc nepiju, tak leda prokouřil. To víš, cigára jsou drahý :-) Ne, teď vážně. Všechny peníze, které nám návštěvníci poslali, jsou stále na našem účtu. Budeme s nimi nakládat tak, jak je psáno v článku.Mikymiky3    23.5.2017 19:24 Miky

@ odpověď na komentář od Wa4lock:Já moc nepiju, tak leda prokouřil. To víš, cigára jsou drahý :-) Ne, teď vážně. Všechny peníze, které nám návštěvníci poslali, jsou stále na našem účtu. Budeme s nimi nakládat tak, jak je psáno v článku.

Wa4lock napsal:Miky to už prochlastal tak posílejte znova :-D

Wa4lock   1x   Miky to už prochlastal tak posílejte znova :-DWa4lockwa4lock31906    23.5.2017 19:21 Wa4lock

Miky to už prochlastal tak posílejte znova :-D

Miky člen redakce    To bohužel nelze, jak jde o digitální produkt, tak lze jen přes e-shop, případně bankovním převodem.Mikymiky3    12.5.2017 12:41 Miky

@ odpověď na komentář od MORTHSIR:To bohužel nelze, jak jde o digitální produkt, tak lze jen přes e-shop, případně bankovním převodem.

MORTHSIR napsal:Lze prispet i osobne v kamenné prodejne Xzone? ? Beztak tam mám namíreno pro hru, tak bych to vzal jednim vrzem. :)

MORTHSIR    Lze prispet i osobne v kamenné prodejne Xzone? ? Beztak tam mám namíreno pro hru, tak bych to vzal jednim vrzem. :)MORTHSIRmorthsir17268    12.5.2017 12:11 MORTHSIR

@ odpověď na komentář od Miky:Lze prispet i osobne v kamenné prodejne Xzone? ? Beztak tam mám namíreno pro hru, tak bych to vzal jednim vrzem. :)

Miky napsal:Dobrý den, příspěvky formou sms v současné době neumožňujeme. Minimálně jde 25 Kč přes kreditní kartu (Xzone) , kterou lze násobit, případně potom libovolnou částku přes bankovní účet.

Miky člen redakce    Dobrý den, příspěvky formou sms v současné době neumožňujeme. Minimálně jde 25 Kč přes kreditní kartu (Xzone) , kterou lze násobit, případně potom libovolnou částku přes bankovní účet.Mikymiky3    12.5.2017 11:38 Miky

@ odpověď na komentář od Shamboody:Dobrý den, příspěvky formou sms v současné době neumožňujeme. Minimálně jde 25 Kč přes kreditní kartu (Xzone) , kterou lze násobit, případně potom libovolnou částku přes bankovní účet.

Shamboody napsal:Dobrý den, chci se zeptat: nešla by nějaká menší částka poslat z mobilu jako dárcovská sms. ? ?

Shamboody    Dobrý den, chci se zeptat: nešla by nějaká menší částka poslat z mobilu jako dárcovská sms. ? ?Shamboodyshamboody18336    12.5.2017 11:36 Shamboody

Dobrý den, chci se zeptat: nešla by nějaká menší částka poslat z mobilu jako dárcovská sms. ? ?

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (569 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole