Uživatel nepřihlášen
  

Rozhovor s hlavním designérem Cars 3

Neděle 25.6.2017 14:10 - Autor: Filip "Filca" Němec - Rubrika: Speciály Speciál Cars 3: Driven to Win

V rámci naší návštěvy londýnské pobočky Warner Studios a otestování Cars 3 jsme měli možnost vyzpovídat hlavního designéra hry.

Americké studio Avalanche Software bylo založeno v roce 1995. Do paměti hráčů se zapsalo zejména díky spolupráci s Disney. Tenhle tým vytvořil Disney Infinity, Toy Story 3, Cars 2 nebo Bolt. Samostatně pracovali na 25 To Life, Rampage, Off Road Challenge nebo Mortal Kombat Trilogy. Nedávno dokončili a ve spolupráci s Warner Bros. vydali Cars 3: Driven to Win. Právě o těchto arkádových závodech jsme si popovídali s hlavním designérem v londýnské pobočce Warner Studios, kde jsme si Cars 3 zahráli – dojmy zde.

Pokud se nepletu, toto je vaše druhá závodní hra, je to tak?

Pro mě osobně je to první závodní hra, ale ano, Avalanche Software vytvářelo i Cars 2.

Jak moc obtížné je přesunout se od zcela odlišného žánru k závodní hře?

Na začátku je to hodně o průzkumu – chcete vytvořit něco nového a zajímavého, takže musíte pochopit, jak to celé vlastně funguje. Ze začátku je to hodně o učení. Naše studio je tady už ale dlouho a hodně jsme se toho naučili, prošli jsme si mnoha lekcemi a za ty roky jsme hodně věcí dokázali vylepšit. Vlastně to byla opravdu zábava, když jsme se mohli ponořit do čistě závodní hry, ze které jsme vytvořili něco nového a svěžího.

Vytváříte hru podle filmové licence. Jak moc jste měli volné ruce, co se týče herního obsahu nebo třeba příběhu?

Popravdě, bylo to opravdu fantastické pracovat se studiem Pixar, nechali nás být tak kreativní, jak jsme sami potřebovali, abychom vytvořili hru takovou, jakou jsme sami chtěli. Potom jsme se za nimi vrátili a řešili jsme, jestli naše nápady zapadají do celé značky a jestli zpodobňujeme auta i tratě správně vůči předloze. Byli v tomto směru opravdu nápomocní, když jsme přišli s vlastním nápadem ve směru herního designu, který měl podle nás vylepšit hru, pomohli nám v tom, aby náš nápad zapadl do světa této značky tak jak má.




Je zřejmé, že vytváříte hru podle animovaného filmu. Myslíte si, že Cars 3 jsou hrou i pro dospělé hráčské publikum, které nezná filmovou předlohu?

Na to mám dvojí odpověď. Je pravda, že jsme chtěli vytvořit hru pro rodiny s dětmi, protože to je to, co tahle značka představuje. Lidé různých věků se společně baví a užívají si čas strávený spolu. Tomu jsme chtěli přizpůsobit i hratelnost, takže je hra přístupná opravdu všem. Stačí spustit závod, šlápnout na plyn a nechat se bavit herním světem a auty v něm.

Na druhou stranu je tady toho opravdu hodně k ovládnutí. Pokud chcete do hry zcela proniknout, naučit se všechny triky a naplno dostat do rukou ovládání a stát se opravdovým mistrem, zabere to hodně času. Zeptám se ale Vás – jste dospělý, a právě jste si hru vyzkoušel, bavil jste se u ní?

Už jsem Vám chtěl skočit do řeči. Je pravdou, že tuhle otázku jsem si nachystal ještě předtím, než jsem si hru sám zahrál a musím uznat, že máte pravdu. Opravdové ovládnutí hry bude asi vyžadovat mnoho hodit hraní.

Ano, přesně o tom mluvím.

Na druhou stranu je ze hry cítit, že je opravdu přístupná všem, a to i mladším hráčům.

Přesně to byl náš záměr.

Co je podle Vás hlavní element hry, co je na ní to hlavní?

Je toho víc. Za prvé, máme svět Aut, úžasný svět, který vytvořil Pixar a toho jsme samozřejmě využili. Snažili jsme se vdechnout život všem těm tratím a autům a vytvořit opravdu zábavnou závodní hru. Druhou věcí je to, že máme hodně režimů hry a hodně dalšího obsahu.

Je pravda, že všechny tratě podporují všechny herní režimy?

Ano, máme tu šest rozdílných hratelných režimů, které lze hrát na jakékoli trati, a také máme prostor pro volný pohyb, kde si můžete dělat, co chcete a plnit originální výzvy. Je toho opravdu hodně.

Měl jsem opravdu radost, když jsem zjistil, že Cars 3 obsahují split-screen. Jak moc je pro vás tento režim důležitý?

Hodně. Děláme hru pro rodiny a pro přátele, kteří hrají společně, a samozřejmě je vidíme, jak hrají a sedí na jedné pohovce a baví se u naší hry.

Můžete mi nakonec říct něco víc o partnerství s Disney a Pixarem?

Určitě. Jak už jsem zmínil, máme s nimi po dlouhé roky dobré vztahy. A minulý rok byl skvělý, protože lidé z Pixaru prostě milují kreativitu. Když jsme spolu pracovali, řekli jsme, že tohle či tamto je podle nás pro hru nejlepší a byly opravdu nápomocní, abychom naše nápady dostaly do hry v takovém stavu, který je konzistentní s předlohou.

Skvělé, to rád slyším. Děkuji za rozhovor a přeji hodně štěstí do budoucna.




Tisk  
Cars 3: Driven to Win na PS4, Xbox One, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win
Další aktuální články
 
Mafia 3 - Season Pass pod drobnohledem

Mafia 3 - Season Pass pod drobnohledem

Čtvrtek 27.7.2017 13:00 - Hodnotíme všechna placená rozšíření Mafie 3. Mohou nějak obohatit neslavný základ původní hry? Končíme s přídavkem Znamení časů. Přečíst celý článek »

15 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: Cvrnda
Hey! Pikmin - když máte v hlavě listí a kytičky

Hey! Pikmin - když máte v hlavě listí a kytičky

Středa 26.7.2017 15:00 - Mám pocit, že je to poprvé, co Pikmini dorazili na konzoli 3DS. Jestli půjde o návštěvu starého známého, se kterým si nemáte co říct a čekáte, až odejde, anebo… Přečíst celý článek »

0 komentářů | 3DS | Autor: killjezor
SpeedRunners - zavažte si tkaničky, poběžíme z kopce

SpeedRunners - zavažte si tkaničky, poběžíme z kopce

Úterý 25.7.2017 14:14 - Bohové rychlosti se smilovali a po více než roce od oficiálního vydání na PC hra přichází i na konzole. Máme si tedy obout ty nejlepší běžecké boty a uhánět do… Přečíst celý článek »

0 komentářů | PS4, Xbox One | Autor: Vakomlok

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Rozhovor s hlavním designérem Cars 3
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Auvicek    Hru hraji, mít to online multiplayer je to lepší jak mario kart, jediná výtka, těch licencí tam mohlo být o 1 třetinu víceAuvicekauvicek29963    25.6.2017 14:53 Auvicek

Hru hraji, mít to online multiplayer je to lepší jak mario kart, jediná výtka, těch licencí tam mohlo být o 1 třetinu více

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Mafia 3 - Season Pass pod drobnohledem

Hodnotíme všechna placená rozšíření Mafie 3. Mohou nějak obohatit neslavný základ původní hry? Končíme s přídavkem Znamení časů.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Hey! Pikmin - když máte v hlavě listí a kytičky

Mám pocit, že je to poprvé, co Pikmini dorazili na konzoli 3DS. Jestli půjde o návštěvu starého známého, se kterým si nemáte co říct a čekáte, až…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld
 
 
SpeedRunners - zavažte si tkaničky, poběžíme z kopce

Bohové rychlosti se smilovali a po více než roce od oficiálního vydání na PC hra přichází i na konzole. Máme si tedy obout ty nejlepší běžecké boty a…

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: Konzole
 
 
Dead Cells – první dojmy z děsivých katakomb

Stabilní dávka napětí v pixelových kulisách.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 17. až 23. července

Pokračování The Wolf Among Us, odhalení zombie módu Call of Duty: WWII, DLC Doomu zdarma, organizační změny v BioWare, nová konzole od Atari a další.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole