Uživatel nepřihlášen
  

Rozhovor s hlavním designérem Cars 3

Neděle 25.6.2017 14:10 - Autor: Filip "Filca" Němec - Rubrika: Speciály Speciál Cars 3: Driven to Win

V rámci naší návštěvy londýnské pobočky Warner Studios a otestování Cars 3 jsme měli možnost vyzpovídat hlavního designéra hry.

Americké studio Avalanche Software bylo založeno v roce 1995. Do paměti hráčů se zapsalo zejména díky spolupráci s Disney. Tenhle tým vytvořil Disney Infinity, Toy Story 3, Cars 2 nebo Bolt. Samostatně pracovali na 25 To Life, Rampage, Off Road Challenge nebo Mortal Kombat Trilogy. Nedávno dokončili a ve spolupráci s Warner Bros. vydali Cars 3: Driven to Win. Právě o těchto arkádových závodech jsme si popovídali s hlavním designérem v londýnské pobočce Warner Studios, kde jsme si Cars 3 zahráli – dojmy zde.

Pokud se nepletu, toto je vaše druhá závodní hra, je to tak?

Pro mě osobně je to první závodní hra, ale ano, Avalanche Software vytvářelo i Cars 2.

Jak moc obtížné je přesunout se od zcela odlišného žánru k závodní hře?

Na začátku je to hodně o průzkumu – chcete vytvořit něco nového a zajímavého, takže musíte pochopit, jak to celé vlastně funguje. Ze začátku je to hodně o učení. Naše studio je tady už ale dlouho a hodně jsme se toho naučili, prošli jsme si mnoha lekcemi a za ty roky jsme hodně věcí dokázali vylepšit. Vlastně to byla opravdu zábava, když jsme se mohli ponořit do čistě závodní hry, ze které jsme vytvořili něco nového a svěžího.

Vytváříte hru podle filmové licence. Jak moc jste měli volné ruce, co se týče herního obsahu nebo třeba příběhu?

Popravdě, bylo to opravdu fantastické pracovat se studiem Pixar, nechali nás být tak kreativní, jak jsme sami potřebovali, abychom vytvořili hru takovou, jakou jsme sami chtěli. Potom jsme se za nimi vrátili a řešili jsme, jestli naše nápady zapadají do celé značky a jestli zpodobňujeme auta i tratě správně vůči předloze. Byli v tomto směru opravdu nápomocní, když jsme přišli s vlastním nápadem ve směru herního designu, který měl podle nás vylepšit hru, pomohli nám v tom, aby náš nápad zapadl do světa této značky tak jak má.




Je zřejmé, že vytváříte hru podle animovaného filmu. Myslíte si, že Cars 3 jsou hrou i pro dospělé hráčské publikum, které nezná filmovou předlohu?

Na to mám dvojí odpověď. Je pravda, že jsme chtěli vytvořit hru pro rodiny s dětmi, protože to je to, co tahle značka představuje. Lidé různých věků se společně baví a užívají si čas strávený spolu. Tomu jsme chtěli přizpůsobit i hratelnost, takže je hra přístupná opravdu všem. Stačí spustit závod, šlápnout na plyn a nechat se bavit herním světem a auty v něm.

Na druhou stranu je tady toho opravdu hodně k ovládnutí. Pokud chcete do hry zcela proniknout, naučit se všechny triky a naplno dostat do rukou ovládání a stát se opravdovým mistrem, zabere to hodně času. Zeptám se ale Vás – jste dospělý, a právě jste si hru vyzkoušel, bavil jste se u ní?

Už jsem Vám chtěl skočit do řeči. Je pravdou, že tuhle otázku jsem si nachystal ještě předtím, než jsem si hru sám zahrál a musím uznat, že máte pravdu. Opravdové ovládnutí hry bude asi vyžadovat mnoho hodit hraní.

Ano, přesně o tom mluvím.

Na druhou stranu je ze hry cítit, že je opravdu přístupná všem, a to i mladším hráčům.

Přesně to byl náš záměr.

Co je podle Vás hlavní element hry, co je na ní to hlavní?

Je toho víc. Za prvé, máme svět Aut, úžasný svět, který vytvořil Pixar a toho jsme samozřejmě využili. Snažili jsme se vdechnout život všem těm tratím a autům a vytvořit opravdu zábavnou závodní hru. Druhou věcí je to, že máme hodně režimů hry a hodně dalšího obsahu.

Je pravda, že všechny tratě podporují všechny herní režimy?

Ano, máme tu šest rozdílných hratelných režimů, které lze hrát na jakékoli trati, a také máme prostor pro volný pohyb, kde si můžete dělat, co chcete a plnit originální výzvy. Je toho opravdu hodně.

Měl jsem opravdu radost, když jsem zjistil, že Cars 3 obsahují split-screen. Jak moc je pro vás tento režim důležitý?

Hodně. Děláme hru pro rodiny a pro přátele, kteří hrají společně, a samozřejmě je vidíme, jak hrají a sedí na jedné pohovce a baví se u naší hry.

Můžete mi nakonec říct něco víc o partnerství s Disney a Pixarem?

Určitě. Jak už jsem zmínil, máme s nimi po dlouhé roky dobré vztahy. A minulý rok byl skvělý, protože lidé z Pixaru prostě milují kreativitu. Když jsme spolu pracovali, řekli jsme, že tohle či tamto je podle nás pro hru nejlepší a byly opravdu nápomocní, abychom naše nápady dostaly do hry v takovém stavu, který je konzistentní s předlohou.

Skvělé, to rád slyším. Děkuji za rozhovor a přeji hodně štěstí do budoucna.




Tisk  
Cars 3: Driven to Win na PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win
Další aktuální články
 
Assassin’s Creed: Origins – Discovery Tour

Assassin’s Creed: Origins – Discovery Tour

Středa 21.2.2018 18:18 - Naučný a delší dobu očekávaný mód, který má za cíl vás provést životem, historií a společností starověkého Egypta, je konečně tady. A že to čekání stálo za to. Přečíst celý článek »

3 komentáře | PC, PS4, Xbox One | Autor: Honzas4400
Fe

Fe

Středa 21.2.2018 14:00 - Prozkoumejte v kůži roztomilého tvora všechny záhady podivuhodného pralesa. Přečíst celý článek »

2 komentáře | PC, PS4, Xbox One, Switch | Autor: barlow
The Station

The Station

Úterý 20.2.2018 16:35 - Nová, tajuplná adventura The Station nás zavede do nedaleké budoucnosti. Jak moc se tento výlet na orbitální stanici povedl, se dočtete v dnešní sci-fi recenzi. Přečíst celý článek »

3 komentáře | PC, PS4, Xbox One | Autor: ROYALFOX

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Rozhovor s hlavním designérem Cars 3
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Auvicek    Hru hraji, mít to online multiplayer je to lepší jak mario kart, jediná výtka, těch licencí tam mohlo být o 1 třetinu víceAuvicekauvicek29963    25.6.2017 14:53 Auvicek

Hru hraji, mít to online multiplayer je to lepší jak mario kart, jediná výtka, těch licencí tam mohlo být o 1 třetinu více

Diskuze na fóru

Kingdom Come: Deliverance (52 příspěvků), RAM rada! (43 příspěvků), Jaký monitor? (20 příspěvků), Pomoc prosím: Nejdou mi barvy na Windows 10 (8 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12145 příspěvků), Rozdávání klíčů! (6 příspěvků), Ocenění sestavy z roku 2012 (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7091 příspěvků), HRA - ABECEDA HRANÝCH HER (29 příspěvků), Čeština ve hrách?! (74 příspěvků), Humble bundle -vše sem (614 příspěvků)

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Assassin’s Creed: Origins – Discovery Tour

Naučný a delší dobu očekávaný mód, který má za cíl vás provést životem, historií a společností starověkého Egypta, je konečně tady. A že to čekání…

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Fe

Recenze - 21.2.2018
 
Fe

Prozkoumejte v kůži roztomilého tvora všechny záhady podivuhodného pralesa.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 

The Station

Recenze - 20.2.2018
 
The Station

Nová, tajuplná adventura The Station nás zavede do nedaleké budoucnosti. Jak moc se tento výlet na orbitální stanici povedl, se dočtete v dnešní…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC a konzole
 
 
Kingdom Come: Deliverance a jeho easter eggy

Jaké vtípky, zajímavosti a kuriozity se podařilo najít v prvních dnech po vydání očekávaného českého RPG?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Pillars of Eternity II: Deadfire – fotoseriál z bety veľkolepého RPG

Dobrodružná výprava á la Robinson Crusoe.

 
Přečíst celý článek»Autor: romando - Platforma: PC a konzole