Uživatel nepřihlášen
  

Rozhovor s hlavním designérem Cars 3

Neděle 25.6.2017 14:10 - Autor: Filip "Filca" Němec - Rubrika: Speciály Speciál Cars 3: Driven to Win

V rámci naší návštěvy londýnské pobočky Warner Studios a otestování Cars 3 jsme měli možnost vyzpovídat hlavního designéra hry.

Americké studio Avalanche Software bylo založeno v roce 1995. Do paměti hráčů se zapsalo zejména díky spolupráci s Disney. Tenhle tým vytvořil Disney Infinity, Toy Story 3, Cars 2 nebo Bolt. Samostatně pracovali na 25 To Life, Rampage, Off Road Challenge nebo Mortal Kombat Trilogy. Nedávno dokončili a ve spolupráci s Warner Bros. vydali Cars 3: Driven to Win. Právě o těchto arkádových závodech jsme si popovídali s hlavním designérem v londýnské pobočce Warner Studios, kde jsme si Cars 3 zahráli – dojmy zde.

Pokud se nepletu, toto je vaše druhá závodní hra, je to tak?

Pro mě osobně je to první závodní hra, ale ano, Avalanche Software vytvářelo i Cars 2.

Jak moc obtížné je přesunout se od zcela odlišného žánru k závodní hře?

Na začátku je to hodně o průzkumu – chcete vytvořit něco nového a zajímavého, takže musíte pochopit, jak to celé vlastně funguje. Ze začátku je to hodně o učení. Naše studio je tady už ale dlouho a hodně jsme se toho naučili, prošli jsme si mnoha lekcemi a za ty roky jsme hodně věcí dokázali vylepšit. Vlastně to byla opravdu zábava, když jsme se mohli ponořit do čistě závodní hry, ze které jsme vytvořili něco nového a svěžího.

Vytváříte hru podle filmové licence. Jak moc jste měli volné ruce, co se týče herního obsahu nebo třeba příběhu?

Popravdě, bylo to opravdu fantastické pracovat se studiem Pixar, nechali nás být tak kreativní, jak jsme sami potřebovali, abychom vytvořili hru takovou, jakou jsme sami chtěli. Potom jsme se za nimi vrátili a řešili jsme, jestli naše nápady zapadají do celé značky a jestli zpodobňujeme auta i tratě správně vůči předloze. Byli v tomto směru opravdu nápomocní, když jsme přišli s vlastním nápadem ve směru herního designu, který měl podle nás vylepšit hru, pomohli nám v tom, aby náš nápad zapadl do světa této značky tak jak má.




Je zřejmé, že vytváříte hru podle animovaného filmu. Myslíte si, že Cars 3 jsou hrou i pro dospělé hráčské publikum, které nezná filmovou předlohu?

Na to mám dvojí odpověď. Je pravda, že jsme chtěli vytvořit hru pro rodiny s dětmi, protože to je to, co tahle značka představuje. Lidé různých věků se společně baví a užívají si čas strávený spolu. Tomu jsme chtěli přizpůsobit i hratelnost, takže je hra přístupná opravdu všem. Stačí spustit závod, šlápnout na plyn a nechat se bavit herním světem a auty v něm.

Na druhou stranu je tady toho opravdu hodně k ovládnutí. Pokud chcete do hry zcela proniknout, naučit se všechny triky a naplno dostat do rukou ovládání a stát se opravdovým mistrem, zabere to hodně času. Zeptám se ale Vás – jste dospělý, a právě jste si hru vyzkoušel, bavil jste se u ní?

Už jsem Vám chtěl skočit do řeči. Je pravdou, že tuhle otázku jsem si nachystal ještě předtím, než jsem si hru sám zahrál a musím uznat, že máte pravdu. Opravdové ovládnutí hry bude asi vyžadovat mnoho hodit hraní.

Ano, přesně o tom mluvím.

Na druhou stranu je ze hry cítit, že je opravdu přístupná všem, a to i mladším hráčům.

Přesně to byl náš záměr.

Co je podle Vás hlavní element hry, co je na ní to hlavní?

Je toho víc. Za prvé, máme svět Aut, úžasný svět, který vytvořil Pixar a toho jsme samozřejmě využili. Snažili jsme se vdechnout život všem těm tratím a autům a vytvořit opravdu zábavnou závodní hru. Druhou věcí je to, že máme hodně režimů hry a hodně dalšího obsahu.

Je pravda, že všechny tratě podporují všechny herní režimy?

Ano, máme tu šest rozdílných hratelných režimů, které lze hrát na jakékoli trati, a také máme prostor pro volný pohyb, kde si můžete dělat, co chcete a plnit originální výzvy. Je toho opravdu hodně.

Měl jsem opravdu radost, když jsem zjistil, že Cars 3 obsahují split-screen. Jak moc je pro vás tento režim důležitý?

Hodně. Děláme hru pro rodiny a pro přátele, kteří hrají společně, a samozřejmě je vidíme, jak hrají a sedí na jedné pohovce a baví se u naší hry.

Můžete mi nakonec říct něco víc o partnerství s Disney a Pixarem?

Určitě. Jak už jsem zmínil, máme s nimi po dlouhé roky dobré vztahy. A minulý rok byl skvělý, protože lidé z Pixaru prostě milují kreativitu. Když jsme spolu pracovali, řekli jsme, že tohle či tamto je podle nás pro hru nejlepší a byly opravdu nápomocní, abychom naše nápady dostaly do hry v takovém stavu, který je konzistentní s předlohou.

Skvělé, to rád slyším. Děkuji za rozhovor a přeji hodně štěstí do budoucna.




Tisk  
Cars 3: Driven to Win na PS4, Xbox One, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win Screenshot ze hry Cars 3: Driven to Win
Další aktuální články
 
Overgrowth – prohopkejte se ke svobodě

Overgrowth – prohopkejte se ke svobodě

Čtvrtek 23.11.2017 16:30 - Je na čase svrhnout krutovládu a opět nastolit mír. Svět volá po hrdinovi a nikdo jiný nemá tolik za ušima jako králík Turner. Přečíst celý článek »

5 komentářů | PC | Autor: ROYALFOX
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Středa 22.11.2017 16:45 - Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost. Přečíst celý článek »

0 komentářů | 3DS, Switch | Autor: killjezor
Návštěva nového studia SCS Software

Návštěva nového studia SCS Software

Úterý 21.11.2017 19:19 - Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico. Přečíst celý článek »

2 komentáře | PC | Autor: Marek_Tvrdy

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Rozhovor s hlavním designérem Cars 3
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Auvicek    Hru hraji, mít to online multiplayer je to lepší jak mario kart, jediná výtka, těch licencí tam mohlo být o 1 třetinu víceAuvicekauvicek29963    25.6.2017 14:53 Auvicek

Hru hraji, mít to online multiplayer je to lepší jak mario kart, jediná výtka, těch licencí tam mohlo být o 1 třetinu více

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (570 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Overgrowth – prohopkejte se ke svobodě

Je na čase svrhnout krutovládu a opět nastolit mír. Svět volá po hrdinovi a nikdo jiný nemá tolik za ušima jako králík Turner.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC