Uživatel nepřihlášen
     

Half-Life 2: Episode Three - příběh, který jsme si nikdy nezahráli

Pátek 25.8.2017 11:35 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Speciály Speciál Half-Life 2: Episode Three - příběh, který jsme si nikdy nezahráli

Bývalý scénárista Valve Marc Laidlaw zveřejnil kompletní děj nikdy nedokončené třetí epizody Half-Life 2. Série se tak po deseti letech dočkala aspoň nějaké formy zakončení.

Brzy to bude 10 let od vydání Half-Life 2: Episode Two, posledního titulu ze série Half-Life, na jehož pokračování fanoušci léta čekali jako na smilování. Nakonec jsme se ale ničeho nedočkali. Během těch deseti let nedošlo ani na třetí epizodu, která byla 24. května 2006 formálně oznámena, ani na plnohodnotné Half-Life 3. Postupem času si čím dál větší množství hráčů uvědomilo, že studio Valve na sérii prostě rezignovalo, a zájem začal ochabovat. Korunu tomu všemu nasadil odchod většiny scénáristů studia v čele s otcem Half-Life Marcem Laidlawem. Laidlaw však udělal něco, co by asi nikdo nečekal. Odhalil kompletní příběh Half-Life 2: Episode Three.

Vše je k dispozici na oficiálním webu Marca Laidlawa ve formě dopisu psaného Gordonem Freemanem, hlavním hrdinou celé série. Laidlaw sice změnil všechna důležitá jména a pohlaví postav, ale není vůbec těžké odhadnout, koho představují. A kdybyste s nimi přeci jen měli problém, můžete zamířit na web GitHub, kde se nedlouho po vydání Laidlawova textu objevil přepis s řádnými jmény, tvary a názvy.

Rád bych zdůraznil, že text, který najdete níže, není překladem Laidlawova dopisu. Marc Laidlaw je v první řadě spisovatel s dost svérázným stylem a já nechtěl, aby při snaze za každou cenu vše přeložit ten styl zmizel. Níže tedy najdete spíše souhrn celého příběhu, v některých ohledech stručnější, v jiných lehce rozšířený o různé souvislosti. Stejně tak zatím nehodlám řešit, proč příběh Laidlaw v první řadě zveřejnil, celá situace je totiž poměrně nejasná. Co jsme každopádně v Half-Life 2: Episode Three mohli zažít?


Na výlet do Arktidy

Třetí epizoda měla přímo navázat na Half-Life 2: Episode Two. Smrt Eliho Vance otřásla celým odbojem, přičemž existovalo riziko, že zabitím Eliho získali Combine Advisoři citlivá data. Proto se řešila otázka, jestli pokračovat v boji nebo změnit plány a případně se stáhnout. S přičiněním Alyx Vance však došlo na rozhodnutí pokračovat, a tak se Gordon s Alyx po pohřbu Eliho vydali do Arktidy, aby využili koordináty, které získala doktorka Judith Mossmanová, a našli loď Borealis. I nadále se přitom řešila otázka, jestli je lepší loď zničit, aby cokoliv, co je na její palubě, nepadlo do rukou Combine, nebo jestli ji má odboj v boji proti Combine využít. Vrtulník, v němž cestovali Gordon a Alyx, měl každopádně následovat samostatný transport vojáků odboje.

Vrtulník byl nad Arktidou sestřelen, i když není jasné, jak se to stalo. Následovala podobně nejasná cesta arktickými pláněmi, po níž Gordon a Alyx dorazili na místo, na které ukazovaly souřadnice od Judith. Místo Borealis však našli opevněnou základnu Combine obklopenou ledem. Po lodi zprvu nebylo ani stopy, ale jakmile došlo k infiltraci základny, Gordon a Alyx zjistili, že Borealis se zhmotňuje a zase mizí, že cestuje mezi časem a prostorem, přičemž základna byla vystavěna pro potřeby studia Borealis ve chvíli, kdy se v Arktidě objeví. Judith tedy nezískala souřadnice místa, kde Borealis ztroskotala, ale místa, kam má dorazit. Přirozeně tedy došlo na rozhodnutí dostat se na její palubu, jakmile se naplno zhmotní.


V tu chvíli však byli hrdinové zajati. Nezajali je však vojáci Combine, ale poskoci doktora Wallace Breena. Toho Breena, který zemřel na konci Half-Life 2. Combine totiž v minulosti okopírovali Breenovo vědomí a po jeho smrti ho umístili do biologické schránky připomínající slimáka. BreenGrub, jak se tato forma nazývá, se sice v hierarchii Combine nachází poměrně vysoko, ale i tak má v tu chvíli strach, a to i z Gordona. BreenGrub sice nevěděl, jak Breen zemřel, ale věděl, že za to byl zodpovědný Gordon. Brzy se však přiznal, že je sám vězněm Combine, a protože nebyl spokojený se svou groteskní existencí, požádal o rychlou smrt. Alyx věřila, že něco takového si Breen nezaslouží, ale Gordon mu podle všeho nakonec vyhověl.

Vzhůru na Borealis

Gordon a Alyx následně ve vězeňské cele Combine našli Judith. Došlo k hádce, při níž Alyx obvinila Judith ze smrti Eliho, nicméně doktorka Mossmanová byla zprávou o jeho úmrtí zdrcena a snažila se oba hrdiny přesvědčit, že byla celou dobu dvojitým agentem, který plnil Eliho příkazy, i když to mělo znamenat, že bude ostatními vnímána jako zrádce. Alyx tomu nevěřila, ale i tak došlo na spolupráci s Judith, protože kromě souřadnic získala klíče, díky nimž je možné plně zmaterializovat Borealis.


Následoval boj s Combine a nalodění na Borealis. Po ní ale loď začala zase cestovat, takže se na ní nestihli dostat další vojáci odboje, kteří zrovna dorazili. Gordon, Alyx a Judith poté ovládli systémy lodě a zjistili, že když se na ní pracovalo ve výzkumném zařízení Aperture Science, které můžete znát ze série Portal, tamní vědci vytvořili zařízení známé jako Bootstrap Device, jež mělo při správném fungování obklopit Borealis zvláštním polem a umožnit její okamžitý a plně soběstačný přesun v prostoru bez potřeby portálů nebo jiných způsobů cestování.

Zařízení však nebylo nikdy otestováno, a jakmile začala Sedmihodinová válka, při níž se síly Combine zmocnily Země, vědci z týmu Borealis začali jednat, aby se loď nedostala do nepřátelských rukou, a rozhodli se použít zařízení a poslat Borealis na nejvzdálenější možné místo, tedy do Arktidy. Vědci si však neuvědomili, že Bootstrap Device umožňuje cestování nejen v prostoru, ale i v čase, a tak byla existence lodě nestálá a roztříštěná mezi minulostí a současností, mezi pozapomenutým jezerem Huron během Sedmihodinové války a mezi Arktidou v době, kdy do ní dorazí Gordon a Alyx.


Těžká volba

Pojetí o čase na palubě Borealis bylo následně dost matoucí. Z můstku bylo možné vidět suchý dok v Aperture Science, jenž jste mohli navštívit v Portalu 2, v době, kdy došlo na invazi Combine, stejně jako bitvu mezi Combine a odbojáři na arktických pláních. Hrdinové mohli vidět také jiné světy a Alyx dospěla k přesvědčení, že z jednoho z nich Combine organizuje a vysílá invaze na jiné světy, samozřejmě včetně Země. Na palubě však byli i nepřátelští vojáci, se kterými bylo třeba bojovat, a stále se nabízela otázka, co s Borealis vlastně udělat. Bylo by možné upravit kurz lodě a dopravit ji na základnu odboje? Dala by se zničit se všemi, kteří jsou zrovna na palubě? Rozhodování ale komplikovaly časové anomálie a paradoxní časové smyčky. Stručně a jasně, na palubě Borealis panoval nevýslovný zmatek.

Judith byla přesvědčená, že by se loď měla dopravit na základnu odboje, aby mohli tamní vědci její možnosti studovat a naplno je využít. Alyx ji chtěla v duchu posledního přání jejího otce zničit, přičemž přišla s plánem, že by se Borealis dala předělat na časovanou bombu, kterou by bylo možné vyslat na svět Combine a ukončit tak jejich invazi. Došlo k hádce, při níž se Judith chtěla ujmout ovládání lodě a ukotvit ji v současnosti a v Arktidě, načež zazněl výstřel. Alyx zjednodušila rozhodnutí tím, že doktorku Mossmanovou zastřelila. Následně nezbylo než se držet plánu Alyx a vytvořit nálož cestující v čase, mířící do velícího centra Combine.


Zásah shůry

V tu chvíli zasáhnul G-Man. Neobrátil se však na Gordona, nýbrž na Alyx. Ta G-Mana naposled viděla v dětství během incidentu v Black Mese, ale i tak ho hned poznala. „Teď pojď se mnou, existují místa, na kterých musíme být, a věci, které musíme udělat,“ řekl G-Man Alyx, která záhadného muže následovala mimo současnou realitu, tedy mimo Borealis. Gordon mohl odchod G-Mana a Alyx jen sledovat, aby zůstal sám uvnitř časované bomby, která směřovala do srdce světa Combine.

Následně se objevilo světlo a Gordon spatřil Dysonovu sféru. Díky ní mohl na okamžik vidět nesmírnou moc Combine a marnost snažení odboje. Gordon Freeman zkrátka viděl všechno a v první řadě mohl sledovat, že Borealis jakožto nejsilnější zbraň odboje nebude mít prakticky žádný dopad, že bude působit spíše jako vyhaslá sirka, jakmile se rozpadne. A to, co zůstane z Gordona, bude mít ještě menší význam.


Poté zasáhla další síla zvenčí. Tentokrát to ale nebyl G-Man, nýbrž Vortigaunti, kteří skrz vlastní oponu reality sáhli po Gordonovi, odstavili ho a tím ho samozřejmě zachránili, podobně jako to udělali v minulosti na začátku Half-Life 2: Episode One. Gordon mohl sotva sledovat výbuch Borealis. A následně měla hra skončit. Měla skončit dalším otevřeným koncem a s uvědoměním, že všechno bylo prakticky k ničemu a že moc Combine je mnohem větší, než si kdo na Zemi mohl myslet.

V dopise lze přitom najít jasnou omluvu fanouškům za čekání. Mezi řádky se snad dá vyčíst i skutečnost, že i když Marc Laidlaw věří, že duch Valve přetrval, studio prostě nepoznává (což může být důvod, proč odešel), a že řada starých známých je pryč nebo umlčena. Stejně tak si málokdo vzpomene na to, co chtěl Laidlaw původně udělat. Vše uzavírá tvrzení, že hráči ví nejlépe, jak se nyní zachovat, a že už od Gordona Freemana nic neuslyšíme. Po jeho předchozím dopise, také známém jako Episode Two, je tohle poslední korespondence. Poslední epizoda.

Tak končí naše komedie

Po téměř deseti letech tu tak konečně máme aspoň nějakou formu uzavření příběhu Half-Life 2. Víme, co chtěli vývojáři udělat, a víme, jak to všechno mělo probíhat a hlavně skončit. Dovedu si ale představit, že takové rozuzlení by nemuselo potěšit každého. V příběhu Episode Three zjevně nefiguruje například Barney Calhoun, s jehož návratem mnozí počítali, a skutečnost, že vše mělo zase skončit otevřeně, také nemusí být úplně příjemným zjištěním. Ve Valve očividně pojali příběh třetí epizody tak, aby se na něj dalo snadno navázat plnohodnotným pokračováním. Nyní se ale nacházíme v bodě, v němž nejspíš žádné pokračování nebude, i když Marc Laidlaw na Twitteru prohlásil, že vztah G-Mana a Alyx je něco, co by mohli ve Valve jednoho dne využít, rozpracovat a vysvětlit. Stejně tak se snaží vyvolat dojem, že jeho příběh je pouhá fanouškovská fikce, ale vše nasvědčuje tomu, že dopis vypráví něco, co opravdu mohlo být použito, kdyby byla Episode Three dokončena.

„Sbohem Half-life 2 a epizody. Bylo nám ctí.“

Jde o smutný konec. Rozhodně to není konec, který by si fanoušci bezvýhradně přáli, ale je to aspoň nějaký konec. Je to víc, než v co jsme mohli s ohledem na události posledních let a nečinnost Valve doufat. Takže jestli se někdy Valve náhodou k Half-Life nevrátí, což je v tomto bodě celkem nepravděpodobné, nezbývá než říct: Sbohem Half-life 2 a epizody. Bylo nám ctí.

Tisk  
Další aktuální články
 
Middle-earth: Shadow of War – velkolepé tažení za záchranou Středozemě

Middle-earth: Shadow of War – velkolepé tažení za záchranou Středozemě

Čtvrtek 19.10.2017 15:50 - První díl byl darem z nebes pro všechny milovníky Středozemě a akčních her. Dokázal Shadow of War něčím překvapit? Přečíst celý článek »

3 komentáře | PC, PS4, Xbox One | Autor: Filca
Rogue Trooper Redux - dystopický komiks v nové grafice

Rogue Trooper Redux - dystopický komiks v nové grafice

Čtvrtek 19.10.2017 10:10 - Po více než deseti letech se vrací kdysi oblíbená komiksová střílečka. Uspěje v remasterované podobě? Přečíst celý článek »

6 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: Vakomlok
The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

Středa 18.10.2017 14:57 - Horor The Evil Within je zpět a jeho tvůrci se pokusili udělat některé věci jinak a lépe. Podařilo se jim to? Přečíst celý článek »

27 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: Cvrnda

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Half-Life 2: Episode Three - příběh, který jsme si nikdy nezahráli
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Corvus    Hrál jsem pouze po Half-Life 2. Epizody se mě netýkaly... Nějak mě half asi tak na prdel neposadil... ale přesto: jednoho dne a se současnými grafickými možnostmi bych si trojku líbit nechal :-)Corvuscorvus13394    27.8.2017 19:31 Corvus

Hrál jsem pouze po Half-Life 2. Epizody se mě netýkaly... Nějak mě half asi tak na prdel neposadil... ale přesto: jednoho dne a se současnými grafickými možnostmi bych si trojku líbit nechal :-)

Lazy    Dokud hl3 nevyjde tak je vse jen fikce :DLazylazy34358    26.8.2017 20:15 Lazy

@ odpověď na komentář od ElementGamer:Dokud hl3 nevyjde tak je vse jen fikce :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

ElementGamer napsal:Víš, já jsem svým způsobem rád, že je to takové zakončení. Než zbytečně doufat, chytat se stébla apod. , tak je lepší mít to "za sebou" a vzpomínat na to v dobrém.

ElementGamer    Víš, já jsem svým způsobem rád, že je to takové zakončení. Než zbytečně doufat, chytat se stébla apod. , tak je lepší mít to "za sebou" a vzpomínat na to v dobrém.ElementGamerelementgamer13999    26.8.2017 19:55 ElementGamer

@ odpověď na komentář od Cvrnda:Víš, já jsem svým způsobem rád, že je to takové zakončení. Než zbytečně doufat, chytat se stébla apod. , tak je lepší mít to "za sebou" a vzpomínat na to v dobrém.

Cvrnda napsal:Možné to asi teoreticky je, ale myslím, že to Valve neudělá. Už se stalo, že studio dalo souhlas s použitím značky v rámci nějakého fanouškovského, dokonce placeného projektu (například komiksu A Place in the West) , ale pochybuju, že někomu dovolí vyloženě udělat plnohodnotný sequel. Možná takové jednání nedává smysl, přece když se k tomu nemají sami, tak rozum velí pustit k tomu někoho jiného, ale v případě Valve dává poslední dobou smysl jenom málo věcí. Ve studiu očividně pořád panuje přesvědčení, že jednoho dne se s tou značkou dá ještě něco spáchat. Gabe Newell nedávno na Redditu mluvil o možnosti vytvořit ve světě HL a Portalu novou značku a sám Marc Laidlaw na Twitteru naznačuje, že série jako taková není nutně mrtvá.
Tak jako tak ale doporučuju nedoufat. Pak může být člověk jen příjemně překvapený, když něco opravdu vytvoří, a nedojde na zklamání v případě, že se na to vážně vykašlou

zebrostroj74    Možný teoreticky to je. Ale bylo by to asi kontroverzní. Nicméně, Valve by si přišlo na slušnou sumu. Ledaže by Gabe někomu věnoval HL za dolar.zebrostroj74zebrostroj7473044    26.8.2017 19:16 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od Laddys:Možný teoreticky to je. Ale bylo by to asi kontroverzní. Nicméně, Valve by si přišlo na slušnou sumu. Ledaže by Gabe někomu věnoval HL za dolar.

Laddys napsal:Neni třeba možný, že by tu obchodní značku někdo v budoucnu koupil a HL3 by nakonec mohl být? Protože takhle hodit pod stůl takovej herní klenot neudělá snad ani ten největší dobytek.

Cvrnda člen redakce   2x   Možné to asi teoreticky je, ale myslím, že to Valve neudělá. Už se stalo, že studio dalo souhlas s použitím značky v rámci nějakého fanouškovského, dokonce placeného projektu (například komiksu A Place in the West) , ale pochybuju, že někomu dovolí vyloženě udělat plnohodnotný sequel. Možná takové jednání nedává smysl, přece když se k tomu nemají sami, tak rozum velí pustit k tomu někoho jiného, ale v případě Valve dává poslední dobou smysl jenom málo věcí. Ve studiu očividně pořád panuje přesvědčení, že jednoho dne se s tou značkou dá ještě něco spáchat. Gabe Newell nedávno na Redditu mluvil o možnosti vytvořit ve světě HL a Portalu novou značku a sám Marc Laidlaw na Twitteru naznačuje, že série jako taková není nutně mrtvá.
Tak jako tak ale doporučuju nedoufat. Pak může být člověk jen příjemně překvapený, když něco opravdu vytvoří, a nedojde na zklamání v případě, že se na to vážně vykašlou
Cvrndacvrnda7
    26.8.2017 19:12
Cvrnda

@ odpověď na komentář od Laddys:Možné to asi teoreticky je, ale myslím, že to Valve neudělá. Už se stalo, že studio dalo souhlas s použitím značky v rámci nějakého fanouškovského, dokonce placeného projektu (například komiksu A Place in the West) , ale pochybuju, že někomu dovolí vyloženě udělat plnohodnotný sequel. Možná takové jednání nedává smysl, přece když se k tomu nemají sami, tak rozum velí pustit k tomu někoho jiného, ale v případě Valve dává poslední dobou smysl jenom málo věcí. Ve studiu očividně pořád panuje přesvědčení, že jednoho dne se s tou značkou dá ještě něco spáchat. Gabe Newell nedávno na Redditu mluvil o možnosti vytvořit ve světě HL a Portalu novou značku a sám Marc Laidlaw na Twitteru naznačuje, že série jako taková není nutně mrtvá.
Tak jako tak ale doporučuju nedoufat. Pak může být člověk jen příjemně překvapený, když něco opravdu vytvoří, a nedojde na zklamání v případě, že se na to vážně vykašlou

Laddys napsal:Neni třeba možný, že by tu obchodní značku někdo v budoucnu koupil a HL3 by nakonec mohl být? Protože takhle hodit pod stůl takovej herní klenot neudělá snad ani ten největší dobytek.

Laddys    Neni třeba možný, že by tu obchodní značku někdo v budoucnu koupil a HL3 by nakonec mohl být? Protože takhle hodit pod stůl takovej herní klenot neudělá snad ani ten největší dobytek.Laddysladdys1697    26.8.2017 18:52 Laddys

Neni třeba možný, že by tu obchodní značku někdo v budoucnu koupil a HL3 by nakonec mohl být? Protože takhle hodit pod stůl takovej herní klenot neudělá snad ani ten největší dobytek.

zebrostroj74   1x   Nejsem naivní. Jen používám fakta, rozum a neházím předčasně flintu do žita.zebrostroj74zebrostroj7473044    26.8.2017 18:16 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od Foxhole:Nejsem naivní. Jen používám fakta, rozum a neházím předčasně flintu do žita.

Foxhole napsal:Ty si tak naivny az bieda.

zebrostroj74   1x   Díky za kompliment, pane nevěřící.zebrostroj74zebrostroj7473044    26.8.2017 18:16 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od Rascal:Díky za kompliment, pane nevěřící.

Rascal napsal:Fanatiku

Foxhole   1x   Ty si tak naivny az bieda.Foxholefoxhole65583    26.8.2017 16:26 Foxhole

@ odpověď na komentář od zebrostroj74:Ty si tak naivny az bieda.

zebrostroj74 napsal:Myslím, že tahle story existenci a vývoj HL3 spíše potvrdila, než vyvrátila.

Zaprvé, tohle zakončení se týká oficiálně Episode 3, nikoliv HL3. Jinými slovy je tohle story ukončující archu HL2, nikoliv HL jako takový. Jak víme, epizodický formát HL2 je mrtvý a vývoj se přesunul k plnohodnotnému HL3, které si prvky ze zrušené třetí epizody může brát, ale jinak je zcela jinou a ve všech ohledech větší hrou příběhu včetně. Tento text je akorát na konec HL2, ale málo na konec HL/HL3.

Zadruhé je tenhle text/koncept nepoužitelný a starý. Je k epizodě tři a nejspíše takhle nějak měla skončit. Důvod, proč to Marc Laidlaw vydal až teď? Protože mu zřejmě vypršela NDA lhůta. Protože už nepracuje u Valve. Protože příběh HL3 bude jiný. To, že to vydal, bude mít na něho a HL3 minimální vliv.

Zatřetí, tohle je od Marca a ne od Valve. Jinými slovy tohle není oficiální, přestože to tak někteří (třeba na Redditu) mylně berou. Znamená to jenom, že bývalý scénárista Valve/HL vydal tehdy zamýšlený příběh HL2: EP3, na které se už nepracuje a která nikoho nezajímá. A styl textu navíc vypovídá o tom, že je nutné celou věc brát ještě s větší rezervou. Je to celé spíše vzkaz s náznakem příběhové linky, než nějaký příběh či vyjádření.

A jelikož z řady leaků víme, že na HL3 Valve pomalu ale jistě maká, je tenhle krok od Marca dalším dílem skládačky zvané 'HL3 Confirmed'. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby mu to poradil nebo nařídil sám Gabe jako součást dlouholeté hry, kdy pomocí krátkých informací udržují zájem. Je to prostě celé trik. Oni chtějí, aby si lidi mysleli, že HL3 nebude. Čím víc lidí bude tomu věřit, tím větší bude 'mind blown' efekt v době vydání.

Rascal   3x   FanatikuRascalrascal7254    26.8.2017 10:47 Rascal

@ odpověď na komentář od zebrostroj74:Fanatiku

zebrostroj74 napsal:A napadlo taky někoho, že Marc třeba příběh HL3 sepsal, než z Valve odešel a že tohle je jen stará verze z epizody 3, kterou už nikdo nepoužije a má posloužit jako další náplast, než bude HL3 připraven? Ano, Valve se soustředí na Steam a multiplayer. Ale ty leaky byly pravé. To, že se na HL3 pracovalo, je fakt. Otázkou jen je, kdy vývoj skončí a jak bude hra vypadat.

TheStargat3    Vím, že tato verze příběhu je dávno napsaná a podle něj se dříve skutečně dělal HL3 (viz. artworky zřícené heliny, modely Alyx a další) . Takže nepopírám, že se na HL3 nikdy nedělalo (dělalo, je možné, že dokonce vícekrát) .TheStargat3thestargat39408    25.8.2017 23:26 TheStargat3

@ odpověď na komentář od zebrostroj74:Vím, že tato verze příběhu je dávno napsaná a podle něj se dříve skutečně dělal HL3 (viz. artworky zřícené heliny, modely Alyx a další) . Takže nepopírám, že se na HL3 nikdy nedělalo (dělalo, je možné, že dokonce vícekrát) .

zebrostroj74 napsal:A napadlo taky někoho, že Marc třeba příběh HL3 sepsal, než z Valve odešel a že tohle je jen stará verze z epizody 3, kterou už nikdo nepoužije a má posloužit jako další náplast, než bude HL3 připraven? Ano, Valve se soustředí na Steam a multiplayer. Ale ty leaky byly pravé. To, že se na HL3 pracovalo, je fakt. Otázkou jen je, kdy vývoj skončí a jak bude hra vypadat.

zebrostroj74    A napadlo taky někoho, že Marc třeba příběh HL3 sepsal, než z Valve odešel a že tohle je jen stará verze z epizody 3, kterou už nikdo nepoužije a má posloužit jako další náplast, než bude HL3 připraven? Ano, Valve se soustředí na Steam a multiplayer. Ale ty leaky byly pravé. To, že se na HL3 pracovalo, je fakt. Otázkou jen je, kdy vývoj skončí a jak bude hra vypadat.zebrostroj74zebrostroj7473044    25.8.2017 23:02 zebrostroj74

@ odpověď na komentář od TheStargat3:A napadlo taky někoho, že Marc třeba příběh HL3 sepsal, než z Valve odešel a že tohle je jen stará verze z epizody 3, kterou už nikdo nepoužije a má posloužit jako další náplast, než bude HL3 připraven? Ano, Valve se soustředí na Steam a multiplayer. Ale ty leaky byly pravé. To, že se na HL3 pracovalo, je fakt. Otázkou jen je, kdy vývoj skončí a jak bude hra vypadat.

TheStargat3 napsal:Na HL3 Valve urcite nemaka, nic si nenalhavej. Oni maji moc prace s tim, jake skiny budou v dalsich bednickach v csku a podobne. A leaky? Jedna se pouze o trolling, ktery prestal byt zabavny v roce 2010.

Jinak pokud preci jenom vyjde HL3, tak ano, bude oficialni, ale pro me osobne ten od Marca bude vice oficialni, protoze se jedna o otce serie HL (diky nemu vznikl pribeh takovy, jak jej zname) . Bez nej nikdy nebude HL3 ten pravy HL.

Toto same plati i o Viktorovi A. (designer prostredi) , Tedu Backmanovi (designer ruznych nepratel a Xen fauny) , K. Bailey (skladatel) a dalsim vyvojarich. Oni myslim taky nejsou u Valve.

TheStargat3    O pornu jsem nic spatneho nerekl, jen narazim na nerealisticky vypadajici Alyx, ktera jde nastesti v CM prepnout na default model. Navic v HL je female charakteru dost (2 hlavni, zbytek rebelove)TheStargat3thestargat39408    25.8.2017 22:44 TheStargat3

@ odpověď na komentář od Mr.Lolendo:O pornu jsem nic spatneho nerekl, jen narazim na nerealisticky vypadajici Alyx, ktera jde nastesti v CM prepnout na default model. Navic v HL je female charakteru dost (2 hlavni, zbytek rebelove)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mr.Lolendo napsal:Cinematic mod! Tedy ne enhance mod nebo realistic mod nebo improve origanal mod!
Autor tedy nabízí přesně to co představuje. Kino/Filmovou verzi HL2. Ono "Porno" naopak realisticky treftně zapadá do prostředí. Asi jste nikdy nedělali na stavbě. Tam se to jen plakáty s kozama hemží.
Je to typické kde se v pracovním prostředí to jen hemží samými chlapy a žádná ženská.
Typické psychologické chování.
My jako kluci jsme měli kartičky s pokémony a naši rodiče za mlada kartičky s kozama apod.

Je až ubohé a smutné jak někteří se přímo štítí porna jak pavouka nebo to jen předstírají protože se za to stydí protože si myslí že to není normální. Hlavně že Vatikán je největší odběratel porna. :D :D :D
Zde je vidět určitá psychická nevyzrálost.

TheStargat3    Na HL3 Valve urcite nemaka, nic si nenalhavej. Oni maji moc prace s tim, jake skiny budou v dalsich bednickach v csku a podobne. A leaky? Jedna se pouze o trolling, ktery prestal byt zabavny v roce 2010.

Jinak pokud preci jenom vyjde HL3, tak ano, bude oficialni, ale pro me osobne ten od Marca bude vice oficialni, protoze se jedna o otce serie HL (diky nemu vznikl pribeh takovy, jak jej zname) . Bez nej nikdy nebude HL3 ten pravy HL.

Toto same plati i o Viktorovi A. (designer prostredi) , Tedu Backmanovi (designer ruznych nepratel a Xen fauny) , K. Bailey (skladatel) a dalsim vyvojarich. Oni myslim taky nejsou u Valve.
TheStargat3thestargat39408
    25.8.2017 22:40
TheStargat3

@ odpověď na komentář od zebrostroj74:Na HL3 Valve urcite nemaka, nic si nenalhavej. Oni maji moc prace s tim, jake skiny budou v dalsich bednickach v csku a podobne. A leaky? Jedna se pouze o trolling, ktery prestal byt zabavny v roce 2010.

Jinak pokud preci jenom vyjde HL3, tak ano, bude oficialni, ale pro me osobne ten od Marca bude vice oficialni, protoze se jedna o otce serie HL (diky nemu vznikl pribeh takovy, jak jej zname) . Bez nej nikdy nebude HL3 ten pravy HL.

Toto same plati i o Viktorovi A. (designer prostredi) , Tedu Backmanovi (designer ruznych nepratel a Xen fauny) , K. Bailey (skladatel) a dalsim vyvojarich. Oni myslim taky nejsou u Valve.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

zebrostroj74 napsal:Myslím, že tahle story existenci a vývoj HL3 spíše potvrdila, než vyvrátila.

Zaprvé, tohle zakončení se týká oficiálně Episode 3, nikoliv HL3. Jinými slovy je tohle story ukončující archu HL2, nikoliv HL jako takový. Jak víme, epizodický formát HL2 je mrtvý a vývoj se přesunul k plnohodnotnému HL3, které si prvky ze zrušené třetí epizody může brát, ale jinak je zcela jinou a ve všech ohledech větší hrou příběhu včetně. Tento text je akorát na konec HL2, ale málo na konec HL/HL3.

Zadruhé je tenhle text/koncept nepoužitelný a starý. Je k epizodě tři a nejspíše takhle nějak měla skončit. Důvod, proč to Marc Laidlaw vydal až teď? Protože mu zřejmě vypršela NDA lhůta. Protože už nepracuje u Valve. Protože příběh HL3 bude jiný. To, že to vydal, bude mít na něho a HL3 minimální vliv.

Zatřetí, tohle je od Marca a ne od Valve. Jinými slovy tohle není oficiální, přestože to tak někteří (třeba na Redditu) mylně berou. Znamená to jenom, že bývalý scénárista Valve/HL vydal tehdy zamýšlený příběh HL2: EP3, na které se už nepracuje a která nikoho nezajímá. A styl textu navíc vypovídá o tom, že je nutné celou věc brát ještě s větší rezervou. Je to celé spíše vzkaz s náznakem příběhové linky, než nějaký příběh či vyjádření.

A jelikož z řady leaků víme, že na HL3 Valve pomalu ale jistě maká, je tenhle krok od Marca dalším dílem skládačky zvané 'HL3 Confirmed'. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby mu to poradil nebo nařídil sám Gabe jako součást dlouholeté hry, kdy pomocí krátkých informací udržují zájem. Je to prostě celé trik. Oni chtějí, aby si lidi mysleli, že HL3 nebude. Čím víc lidí bude tomu věřit, tím větší bude 'mind blown' efekt v době vydání.

Mr.Lolendo    Cinematic mod! Tedy ne enhance mod nebo realistic mod nebo improve origanal mod!
Autor tedy nabízí přesně to co představuje. Kino/Filmovou verzi HL2. Ono "Porno" naopak realisticky treftně zapadá do prostředí. Asi jste nikdy nedělali na stavbě. Tam se to jen plakáty s kozama hemží.
Je to typické kde se v pracovním prostředí to jen hemží samými chlapy a žádná ženská.
Typické psychologické chování.
My jako kluci jsme měli kartičky s pokémony a naši rodiče za mlada kartičky s kozama apod.

Je až ubohé a smutné jak někteří se přímo štítí porna jak pavouka nebo to jen předstírají protože se za to stydí protože si myslí že to není normální. Hlavně že Vatikán je největší odběratel porna. :D :D :D
Zde je vidět určitá psychická nevyzrálost.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    25.8.2017 22:33
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od TheStargat3:Cinematic mod! Tedy ne enhance mod nebo realistic mod nebo improve origanal mod!
Autor tedy nabízí přesně to co představuje. Kino/Filmovou verzi HL2. Ono "Porno" naopak realisticky treftně zapadá do prostředí. Asi jste nikdy nedělali na stavbě. Tam se to jen plakáty s kozama hemží.
Je to typické kde se v pracovním prostředí to jen hemží samými chlapy a žádná ženská.
Typické psychologické chování.
My jako kluci jsme měli kartičky s pokémony a naši rodiče za mlada kartičky s kozama apod.

Je až ubohé a smutné jak někteří se přímo štítí porna jak pavouka nebo to jen předstírají protože se za to stydí protože si myslí že to není normální. Hlavně že Vatikán je největší odběratel porna. :D :D :D
Zde je vidět určitá psychická nevyzrálost.

TheStargat3 napsal:CM je asi nejhorsi mod, co jsem kdy videl (ne, nenarazim na hnusne modely postav, ktere jdou stejne vypnout, ale na totalne predelane mapy) . Prostredi uz nevypada jako Ukrajina (tam se hra pravdepodobne odehrava) , ale jako mix USA a Asie (mrakodrapy v pozadi) . Graficke efekty jsou preplacane (prepaleny bloom, ruzne zrneni a odlesky, proste ty, ktere Dice cpe do svych BF her) . Samozrejme nesmim zapomenout na sproste napisy na zdech a modely zenskych, co vypadaji jako pornoherecky

Takze tento mod silne nedoporucuji, s HL2 to nema nic spolecneho.

Presto musim autora CM pochvalit, dalo to dost prace. Bohuzel misto, aby ta hra byla hezci, je to pravy opak a atmosfera HL2 zcela mizi.

zebrostroj74   1x   Myslím, že tahle story existenci a vývoj HL3 spíše potvrdila, než vyvrátila.

Zaprvé, tohle zakončení se týká oficiálně Episode 3, nikoliv HL3. Jinými slovy je tohle story ukončující archu HL2, nikoliv HL jako takový. Jak víme, epizodický formát HL2 je mrtvý a vývoj se přesunul k plnohodnotnému HL3, které si prvky ze zrušené třetí epizody může brát, ale jinak je zcela jinou a ve všech ohledech větší hrou příběhu včetně. Tento text je akorát na konec HL2, ale málo na konec HL/HL3.

Zadruhé je tenhle text/koncept nepoužitelný a starý. Je k epizodě tři a nejspíše takhle nějak měla skončit. Důvod, proč to Marc Laidlaw vydal až teď? Protože mu zřejmě vypršela NDA lhůta. Protože už nepracuje u Valve. Protože příběh HL3 bude jiný. To, že to vydal, bude mít na něho a HL3 minimální vliv.

Zatřetí, tohle je od Marca a ne od Valve. Jinými slovy tohle není oficiální, přestože to tak někteří (třeba na Redditu) mylně berou. Znamená to jenom, že bývalý scénárista Valve/HL vydal tehdy zamýšlený příběh HL2: EP3, na které se už nepracuje a která nikoho nezajímá. A styl textu navíc vypovídá o tom, že je nutné celou věc brát ještě s větší rezervou. Je to celé spíše vzkaz s náznakem příběhové linky, než nějaký příběh či vyjádření.

A jelikož z řady leaků víme, že na HL3 Valve pomalu ale jistě maká, je tenhle krok od Marca dalším dílem skládačky zvané 'HL3 Confirmed'. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby mu to poradil nebo nařídil sám Gabe jako součást dlouholeté hry, kdy pomocí krátkých informací udržují zájem. Je to prostě celé trik. Oni chtějí, aby si lidi mysleli, že HL3 nebude. Čím víc lidí bude tomu věřit, tím větší bude 'mind blown' efekt v době vydání.
zebrostroj74zebrostroj7473044
    25.8.2017 22:27
zebrostroj74

Myslím, že tahle story existenci a vývoj HL3 spíše potvrdila, než vyvrátila.

Zaprvé, tohle zakončení se týká oficiálně Episode 3, nikoliv HL3. Jinými slovy je tohle story ukončující archu HL2, nikoliv HL jako takový. Jak víme, epizodický formát HL2 je mrtvý a vývoj se přesunul k plnohodnotnému HL3, které si prvky ze zrušené třetí epizody může brát, ale jinak je zcela jinou a ve všech ohledech větší hrou příběhu včetně. Tento text je akorát na konec HL2, ale málo na konec HL/HL3.

Zadruhé je tenhle text/koncept nepoužitelný a starý. Je k epizodě tři a nejspíše takhle nějak měla skončit. Důvod, proč to Marc Laidlaw vydal až teď? Protože mu zřejmě vypršela NDA lhůta. Protože už nepracuje u Valve. Protože příběh HL3 bude jiný. To, že to vydal, bude mít na něho a HL3 minimální vliv.

Zatřetí, tohle je od Marca a ne od Valve. Jinými slovy tohle není oficiální, přestože to tak někteří (třeba na Redditu) mylně berou. Znamená to jenom, že bývalý scénárista Valve/HL vydal tehdy zamýšlený příběh HL2: EP3, na které se už nepracuje a která nikoho nezajímá. A styl textu navíc vypovídá o tom, že je nutné celou věc brát ještě s větší rezervou. Je to celé spíše vzkaz s náznakem příběhové linky, než nějaký příběh či vyjádření.

A jelikož z řady leaků víme, že na HL3 Valve pomalu ale jistě maká, je tenhle krok od Marca dalším dílem skládačky zvané 'HL3 Confirmed'. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby mu to poradil nebo nařídil sám Gabe jako součást dlouholeté hry, kdy pomocí krátkých informací udržují zájem. Je to prostě celé trik. Oni chtějí, aby si lidi mysleli, že HL3 nebude. Čím víc lidí bude tomu věřit, tím větší bude 'mind blown' efekt v době vydání.

darkfighter413   1x   Já radši originál. Ta hra je perfektní tak, jak je. Ta grafika k ní patří a každý pokus o vylepšení to kazí.darkfighter413darkfighter41374516    25.8.2017 22:09 darkfighter413

@ odpověď na komentář od Lazy:Já radši originál. Ta hra je perfektní tak, jak je. Ta grafika k ní patří a každý pokus o vylepšení to kazí.

Lazy napsal:Idealni stahnou posledni verzi cinematic modu.

Lazy    Vis vubec i tom ze graficke efekty v CM jdou ruzne nastavovat, ci povypinat to same hd textury postav si muzes navolit, nebo je nechat puvodni. Pridane budovy atd jsou vetsinou jako pozadi, kde nebylo puvodne nic. Takze tento mod silne doporucuju.Lazylazy34358    25.8.2017 21:55 Lazy

@ odpověď na komentář od TheStargat3:Vis vubec i tom ze graficke efekty v CM jdou ruzne nastavovat, ci povypinat to same hd textury postav si muzes navolit, nebo je nechat puvodni. Pridane budovy atd jsou vetsinou jako pozadi, kde nebylo puvodne nic. Takze tento mod silne doporucuju.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

TheStargat3 napsal:CM je asi nejhorsi mod, co jsem kdy videl (ne, nenarazim na hnusne modely postav, ktere jdou stejne vypnout, ale na totalne predelane mapy) . Prostredi uz nevypada jako Ukrajina (tam se hra pravdepodobne odehrava) , ale jako mix USA a Asie (mrakodrapy v pozadi) . Graficke efekty jsou preplacane (prepaleny bloom, ruzne zrneni a odlesky, proste ty, ktere Dice cpe do svych BF her) . Samozrejme nesmim zapomenout na sproste napisy na zdech a modely zenskych, co vypadaji jako pornoherecky

Takze tento mod silne nedoporucuji, s HL2 to nema nic spolecneho.

Presto musim autora CM pochvalit, dalo to dost prace. Bohuzel misto, aby ta hra byla hezci, je to pravy opak a atmosfera HL2 zcela mizi.

TheStargat3   5x   CM je asi nejhorsi mod, co jsem kdy videl (ne, nenarazim na hnusne modely postav, ktere jdou stejne vypnout, ale na totalne predelane mapy) . Prostredi uz nevypada jako Ukrajina (tam se hra pravdepodobne odehrava) , ale jako mix USA a Asie (mrakodrapy v pozadi) . Graficke efekty jsou preplacane (prepaleny bloom, ruzne zrneni a odlesky, proste ty, ktere Dice cpe do svych BF her) . Samozrejme nesmim zapomenout na sproste napisy na zdech a modely zenskych, co vypadaji jako pornoherecky

Takze tento mod silne nedoporucuji, s HL2 to nema nic spolecneho.

Presto musim autora CM pochvalit, dalo to dost prace. Bohuzel misto, aby ta hra byla hezci, je to pravy opak a atmosfera HL2 zcela mizi.
TheStargat3thestargat39408
    25.8.2017 20:55
TheStargat3

CM je asi nejhorsi mod, co jsem kdy videl (ne, nenarazim na hnusne modely postav, ktere jdou stejne vypnout, ale na totalne predelane mapy) . Prostredi uz nevypada jako Ukrajina (tam se hra pravdepodobne odehrava) , ale jako mix USA a Asie (mrakodrapy v pozadi) . Graficke efekty jsou preplacane (prepaleny bloom, ruzne zrneni a odlesky, proste ty, ktere Dice cpe do svych BF her) . Samozrejme nesmim zapomenout na sproste napisy na zdech a modely zenskych, co vypadaji jako pornoherecky

Takze tento mod silne nedoporucuji, s HL2 to nema nic spolecneho.

Presto musim autora CM pochvalit, dalo to dost prace. Bohuzel misto, aby ta hra byla hezci, je to pravy opak a atmosfera HL2 zcela mizi.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mr.Lolendo    The only dream I ever have...

In memory Gordon Freeman

Prepare for unforeseen consequences Valve.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    25.8.2017 20:16
Mr.Lolendo

The only dream I ever have...

In memory Gordon Freeman

Prepare for unforeseen consequences Valve.

Lazy    Idealni stahnou posledni verzi cinematic modu.Lazylazy34358    25.8.2017 19:44 Lazy

@ odpověď na komentář od darkfighter413:Idealni stahnou posledni verzi cinematic modu.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

darkfighter413 napsal:HL2 a jeho epizodám jsem se dostal až někdy v roce 2013 - tedy v době, kdy ta fyzika apod. nebyla oproti jiným hrám nijak vyjímečná. Přesto je u mě HL2 na vrcholu (především druhá epizoda) , naprosto skvělá hra, dohráno už asi 4x a po tomto článku zvažuju, že si to dám na počest téměř 10 letům od poslední epizody ještě jednou. Nedokážu přesně říct, co mě na té sérii tak baví, ale něco prostě dělá jinak, než ostatní hry a dělá to dobře.

darkfighter413    HL2 a jeho epizodám jsem se dostal až někdy v roce 2013 - tedy v době, kdy ta fyzika apod. nebyla oproti jiným hrám nijak vyjímečná. Přesto je u mě HL2 na vrcholu (především druhá epizoda) , naprosto skvělá hra, dohráno už asi 4x a po tomto článku zvažuju, že si to dám na počest téměř 10 letům od poslední epizody ještě jednou. Nedokážu přesně říct, co mě na té sérii tak baví, ale něco prostě dělá jinak, než ostatní hry a dělá to dobře.darkfighter413darkfighter41374516    25.8.2017 18:30 darkfighter413

HL2 a jeho epizodám jsem se dostal až někdy v roce 2013 - tedy v době, kdy ta fyzika apod. nebyla oproti jiným hrám nijak vyjímečná. Přesto je u mě HL2 na vrcholu (především druhá epizoda) , naprosto skvělá hra, dohráno už asi 4x a po tomto článku zvažuju, že si to dám na počest téměř 10 letům od poslední epizody ještě jednou. Nedokážu přesně říct, co mě na té sérii tak baví, ale něco prostě dělá jinak, než ostatní hry a dělá to dobře.

Lazy   4x   Musim souhlasit, v mem zebricku je hl2 na uplnem vrcholu. A i v r2017 dokaze vetsinu her strcit do kapsy.Lazylazy34358    25.8.2017 16:42 Lazy

@ odpověď na komentář od FireWolf:Musim souhlasit, v mem zebricku je hl2 na uplnem vrcholu. A i v r2017 dokaze vetsinu her strcit do kapsy.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

FireWolf napsal:Tak to jsi to asi nehrál, když ty hry vyšly, kdy to byla revoluce v FPS hraní a každá další hra z toho žánru se inspirovala právě Half Lifem. Dle mě dvojku do dnešního dne ani nic nepřekonalo, protože tam byl fungující mix zajímavého příběhu, neustálé obměny hratelnosti (každá kapitola byla jiná) , hádanky, krásná grafika, nový styl vyprávění příběhu, kdy tam nejsou cutscény, ale vše se děje přímo před tvýma očima a hlavně funkční fyzika, což do té doby jaksi v FPS zcela chybělo. Aktuální FPS ti nabízí maximálně jen jeden nebo dva prvky z výše jmenovaného a i tak to nesahá HL2 ani po kotníky. Oba dva díly Half Life jsou po právu legendární hry a ovlivnily a změnily FPS žánr.

FireWolf   11x   Tak to jsi to asi nehrál, když ty hry vyšly, kdy to byla revoluce v FPS hraní a každá další hra z toho žánru se inspirovala právě Half Lifem. Dle mě dvojku do dnešního dne ani nic nepřekonalo, protože tam byl fungující mix zajímavého příběhu, neustálé obměny hratelnosti (každá kapitola byla jiná) , hádanky, krásná grafika, nový styl vyprávění příběhu, kdy tam nejsou cutscény, ale vše se děje přímo před tvýma očima a hlavně funkční fyzika, což do té doby jaksi v FPS zcela chybělo. Aktuální FPS ti nabízí maximálně jen jeden nebo dva prvky z výše jmenovaného a i tak to nesahá HL2 ani po kotníky. Oba dva díly Half Life jsou po právu legendární hry a ovlivnily a změnily FPS žánr.FireWolffirewolf28784    25.8.2017 16:33 FireWolf

@ odpověď na komentář od frantax240:Tak to jsi to asi nehrál, když ty hry vyšly, kdy to byla revoluce v FPS hraní a každá další hra z toho žánru se inspirovala právě Half Lifem. Dle mě dvojku do dnešního dne ani nic nepřekonalo, protože tam byl fungující mix zajímavého příběhu, neustálé obměny hratelnosti (každá kapitola byla jiná) , hádanky, krásná grafika, nový styl vyprávění příběhu, kdy tam nejsou cutscény, ale vše se děje přímo před tvýma očima a hlavně funkční fyzika, což do té doby jaksi v FPS zcela chybělo. Aktuální FPS ti nabízí maximálně jen jeden nebo dva prvky z výše jmenovaného a i tak to nesahá HL2 ani po kotníky. Oba dva díly Half Life jsou po právu legendární hry a ovlivnily a změnily FPS žánr.

frantax240 napsal:Všechny díly half life mi přišly jako nejvíc přecenovana hra, nechapu ten hype....

jaryncip   1x   přesně tak ! ! frantax240 je nějaký 14ti letý děcko, co na half-life nevyrůstal... takže to nemůže ani chápat... ta hra je legenda... ! ! :gun:jaryncipjaryncip5474    25.8.2017 15:22 jaryncip

@ odpověď na komentář od frantax240:přesně tak ! ! frantax240 je nějaký 14ti letý děcko, co na half-life nevyrůstal... takže to nemůže ani chápat... ta hra je legenda... ! ! :gun:

frantax240 napsal:Všechny díly half life mi přišly jako nejvíc přecenovana hra, nechapu ten hype....

dadakk    Ach jo, tak tohle byla rána pod pás... Těžko se mi chce věřit, že můj milovaný Half na kterém jsem vyrůstal zůstane takto "dokončen"...dadakkdadakk10406    25.8.2017 15:21 dadakk

Ach jo, tak tohle byla rána pod pás... Těžko se mi chce věřit, že můj milovaný Half na kterém jsem vyrůstal zůstane takto "dokončen"...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Alfajk   10x   kdybys je hral v dobe vydani, mluvil bys jinak, do ty doby nic podobnyho nebylo, byla to revoluce, nektery fyzikalni puzzly s gravity gunem do dnesni doby nikdo ani nenapodobilAlfajkalfajk16671    25.8.2017 15:20 Alfajk

@ odpověď na komentář od frantax240:kdybys je hral v dobe vydani, mluvil bys jinak, do ty doby nic podobnyho nebylo, byla to revoluce, nektery fyzikalni puzzly s gravity gunem do dnesni doby nikdo ani nenapodobil

frantax240 napsal:Všechny díly half life mi přišly jako nejvíc přecenovana hra, nechapu ten hype....

frantax240   2x   Všechny díly half life mi přišly jako nejvíc přecenovana hra, nechapu ten hype....frantax240frantax24014258    25.8.2017 15:04 frantax240

Všechny díly half life mi přišly jako nejvíc přecenovana hra, nechapu ten hype....

Cvrnda člen redakce    Laidlaw to schválně koncipuje tak, aby to nebylo úplně jasné, ale všechno nasvědčuje tomu, že s něčím takovým se v minulosti vážně počítalo. Už jenom ta poznámka, že vztah G-Mana a Alyx může ještě někdy Valve využít. Asi těžko by se mohli chytit něčeho, co je pouhá fanouškovská fikce. Stejně jako ta omluva fanoušků za čekání, pohled na současné Valve mezi řádky, řeči o poslední epizodě s Gordonem Freemanem... spíš se zdá, že to Laidlaw označuje za fikci, protože nic s tímhle příběhem nakonec nevznikne, a protože už nepracuje ve Valve, tudíž z jeho současné pozice nejde o nic oficiálníhoCvrndacvrnda7    25.8.2017 13:39 Cvrnda

@ odpověď na komentář od Alfajk:Laidlaw to schválně koncipuje tak, aby to nebylo úplně jasné, ale všechno nasvědčuje tomu, že s něčím takovým se v minulosti vážně počítalo. Už jenom ta poznámka, že vztah G-Mana a Alyx může ještě někdy Valve využít. Asi těžko by se mohli chytit něčeho, co je pouhá fanouškovská fikce. Stejně jako ta omluva fanoušků za čekání, pohled na současné Valve mezi řádky, řeči o poslední epizodě s Gordonem Freemanem... spíš se zdá, že to Laidlaw označuje za fikci, protože nic s tímhle příběhem nakonec nevznikne, a protože už nepracuje ve Valve, tudíž z jeho současné pozice nejde o nic oficiálního

Alfajk napsal:jak ale pozname rozdil, jestli je to skutecnej nastin pribehu, nebo jen fanfikce jednoho ze scenaristu? pravdepodobnejc vypada to druhy

Alfajk    jak ale pozname rozdil, jestli je to skutecnej nastin pribehu, nebo jen fanfikce jednoho ze scenaristu? pravdepodobnejc vypada to druhyAlfajkalfajk16671    25.8.2017 13:29 Alfajk

jak ale pozname rozdil, jestli je to skutecnej nastin pribehu, nebo jen fanfikce jednoho ze scenaristu? pravdepodobnejc vypada to druhy

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Middle-earth: Shadow of War – velkolepé tažení za záchranou Středozemě

První díl byl darem z nebes pro všechny milovníky Středozemě a akčních her. Dokázal Shadow of War něčím překvapit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Rogue Trooper Redux - dystopický komiks v nové grafice

Po více než deseti letech se vrací kdysi oblíbená komiksová střílečka. Uspěje v remasterované podobě?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

Horor The Evil Within je zpět a jeho tvůrci se pokusili udělat některé věci jinak a lépe. Podařilo se jim to?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Gran Turismo Sport – návrat krále motorsportu

Prověřili jsme nové Gran Turismo Sport a nezapomněli ani na srovnání s Project Cars 2 a Forza Motorsport 7.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 

Elex – návrat ke kořenům?

Recenze - 16.10.2017
 
Elex – návrat ke kořenům?

Na sérii Gothic většina hráčů vzpomíná s láskou dodnes. Zapíše se nové RPG z dílen Piranha Bytes v jejich srdcích stejně dobře?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole