Uživatel nepřihlášen
 

Xbox One X

Pondělí 13.11.2017 14:25 - Autor: - Rubrika: Speciály Speciál Xbox One X

Co dokáže nejvýkonnější konzole na trhu?

Fanoušci Microsoftu se dočkali. Společnost před necelým týdnem uvedla na trh výkonnější verzi konzole Xbox One s označením X, která jde do boje s již etablovanou PlayStation 4 Pro. Já jsem měl možnost Xbox One X testovat a přináším vám své první poznatky a dojmy z užívání nového hardwaru, a hlavně z hraní her.

Elegantní kus hardwaru s velkou silou za 13 490 Kč

Microsoft se rozhodl netroškařit. Po vzoru Xboxu One S vytvořil velmi elegantní kus hardwaru, který vám rozhodně u televize nebude dělat ostudu. Osobně na mě jednoduchý design zapůsobil a z pohledu lajka moc nechápu, jak se vše do malé „krabičky" (rozměry 30 x 24 x 6 cm) podařilo nacpat. Navíc zmizela otravná a nepěkná cihla v podobě napájecího zdroje, který byl nahrazen klasickým kabelem. Adaptér je tak integrován přímo v konzoli, stejně jako u Xboxu One S, což vysvětluje váhu 3,8 kg. Stejně jako u Ska chybí adaptér pro Kinect, ten je nutné zakoupit zvlášť.

Xbox One X se pyšní výkonem, který je o 40 procent výkonnější než kterákoli jiná herní konzole na trhu. Dopomáhá tomu hlavně grafický čip dosahující šesti teraflopů (40 CPU, 1,172 GHz), zatímco PlayStation 4 Pro má 4,2 teraflopů. Původní Xbox One má potom 1,31 teraflopů a PS4 1,84 teraflopů. Mnohé hráče a odborníky děsí zastaralý 8jádrový procesor AMD na frekvenci 2,3 GHz, který by mohl v budoucnu hry brzdit. Naštěstí Xko se chlubí operační pamětí 12 GB GDDR5 s propustností 326 GB/s a optickou mechanikou 4K UHD Blu-ray.




Kvitovat musím samotný chod konzole. Byl jsem dost překvapen, že Xbox One X je opravdu tichý. Majitelé Ska se už jistě začínali chystat napsat do komentářů, že tichý je taky jejich model. Já jsem byl ale překvapen, už jen z důvodu, že redakční PS4 Pro, které je staré necelý rok, v některých momentech strašně hučí. Zapříčiněno to bude asi teplotou. Xbox One X při hraní na 4K televizi dosahuje teplot 40 až 45 stupňů Celsia, zatímco u PS4 Pro lze naměřit kolem 50°C a někdy i přes.

Vyšší výkon Xka je znát. Hlavní menu Xboxu One, které po aktualizaci nedoznalo změn (je stejné jako na standardním Xboxu One nebo One S), se zdá svižnější. To hlavní ale přichází po zapnutí hry. Jako první jsem si při testování všiml mnohem rychlejšího načítání her. Oproti původnímu Xboxu One, Sku i konkurenčních PlayStationech 4 se hry načítají rychleji. V některých případech byla dokonce doba načtení z minuty zkrácena na dvě desítky sekund, zatímco u jiných gamesek se bavíme o rozdílu jen několika sekund, ale i tak tahle skutečnost potěší. Zejména v momentě, kdy vývojáři nepřipravili update své hry, přesto si při hraní na Xboxu One X všímáte rozdílů, včetně lepší plynulosti. To platí pro téměř všechny hry – starší kousky pro Xbox One i hry pro Xbox 360 ve zpětné kompatibilitě.


Xbox One X Xbox One PS4 Pro PS4
Procesor 2.3GHz - 8jádrový 1.75GHz - 8jádrový 2.1GHz - 8jádrový 1.6GHz - 8jádrový
Grafický čip 6 teraflopů 1,31 teraflopů 4,2 teraflopů 1,84 teraflopů
RAM 12GB GDDR5 8GB DDR3 8GB GDDR5 8 GB GDDR5
Místo na disku 1TB 500 GB 1TB 500 GB

4K

Pojďme k tomu hlavnímu. Jak se na Xboxu One X hrají hry? To hodně záleží na tom, jakou televizi ke konzoli připojíte. Pokud máte moderní 4K televizor, budete si moci užívat hry v pořádném rozlišení s krásnou a detailní grafikou. Zkrátka nepřijdou ale ani majitelé FullHD televizí. I na ně Microsoft myslel. Technologie jako supersampling, anizotropní filtrování a dynamické škálovací rozlišení se postará o to, že hry označené jako Xbox One X Enhanced Games budou vypadat přitažlivěji i na obrazovce s rozlišením 1080p. Konzole totiž pracuje ve hře s rozlišením 4K, které poté uměle zmenšuje a díky tomu vám v 1080p nabízí vyšší detaily, lepší vykreslování objektů v dálce atd.

Microsoft a další vydavatelské a vývojářské společnosti dohromady připravily více než 100 her, které již podporují nebo v dohledné době budou podporovat výkon Xboxu One X a tím pádem ho využijí, ať už se bavíme o 4K, dynamickém rozlišení nebo vysokém dynamickém rozsahu (HDR).

Právě HDR je další důležitou technologií, která je součástí Xboxu One X. Nejde ale o žádnou novinku. Majitelé Xboxu One S nebudou při přechodu tolik překvapeni, ale ostatní mohou zůstat stát s otevřenou pusou. Vysoce dynamický rozsah umožňuje lepší barvičky, kdy efekty ve hrách působí uvěřitelnějším dojmem, stíny jsou více detailní a celkově jsou hry živější. Zde je ale nutné zmínit, že to pravé HDR si je možné užít jen na televizích v cenové kategorii nad 25 tisíc korun. Levnější modely mají podobné označení (většinou HDR+), kde není tato technologie na takové úrovni.



Bezplatný upgrade již vylepšených her je znát. Taková Forza Motorsport 7 má na Xboxu One X skutečně krásnou grafiku. Závody běží v nativním 4K rozlišení s HDR při stabilních 60 snímcích za sekundu. Největší dojem z her od Microsoftu na mě ale udělala střílečka Gears of War 4. Ta v nativním rozlišení 4K s HDR působí jako úplně jiná gamesa. Textury ve vysokém rozlišení lahodí oku, zlepšilo se vykreslování objektů v dálce a vše je ostřejší a hladší. Vylepšení je znát i na FullHD televizi v rozlišení 1080p bez HDR, což opravdu potěší.

Pak jsou tu hry, u kterých se musíte po detailech spíše pídit, přesto ale běží lépe a vypadají o něco lépe. V tomto případě mohu jmenovat novinky v podobě Assassin’s Creed: Origins a Need for Speed: Payback. Když tyto dvě hry pustíte na klasickém Xboxu One, poté na PS4 Pro a následně na One X, tak po grafické stránce takové rozdíly nejsou. U Origins si všimnete hlavně ostřejšího slunce na rozpálené poušti, detailnějších objektů v dálce a ostřejších textur. Tím hlavním je ale dle mého rychlost načítání a stabilní frekvence snímků za sekundu. A to neplatí pouze u těchto dvou jmenovaných, ale u téměř všech titulů, které na One X spustíte.

Hrozí nedostatek místa

4K update pro hry s texturami ve vysokém rozlišení má svou stinnou stránku – velikost her nepříjemně bobtná (téměř dvojnásobná velikost oproti instalaci na standardní One) a hrozí, že velmi rychle zaplníte pevný 1TB disk hrami a budete muset nějakou hru smazat. Některé tituly totiž po aktualizaci atakují hranici 100 GB a pár jich dokonce tuhle metu již překročilo. V dohledné budoucnosti tak hrozí, že hry budou ještě větší a tím pádem se strachuji, kolik her se mi na Xbox One X vejde. Dle mého názoru měl Microsoft dát do One X alespoň disk o velikosti 2TB. Naštěstí lze k One X připojit libovolný disk přes USB a rozšířit si tak kapacitu, ale to je investice navíc.

Tak jaký ten Xbox One X je?

Xbox One X je právoplatná a elegantní konzole, která si své místo na trhu jistě najde. V současné době jde o nejvýkonnější konzoli, kterou si můžete koupit. Výkon je ve hrách znát, 4K rozlišení s technologií HDR vám dokáže otevřít ústa (kupříkladu u Gears of War 4 nebo Forzy Motorsport 7), kdy se několik minut budete kochat grafikou, zatímco stabilní frekvence snímků za sekundu potěší, stejně tak rychlejší načítání her. Pokud nevlastníte 4K televizi s HDR, tak i na klasickém FullHD televizoru uvidíte rozdíly v grafice, postará se o to dynamické rozlišení, ale pochopitelně ty rozdíly nejsou tak velké.

Xbox One X dokáže potěšit i milovníky filmů. Má v sobě zabudovaný ultra-HD Blu-ray přehrávač a podporuje Dolby Atmos, abyste si filmy ve 4K vychutnali co nejlépe to jde. Samozřejmě tohle dokáže i levnější Xbox One S, ale u konkurenčního PlayStationu 4 Pro chybí 4K Blu-ray.

Teď už jen aby se Microsoft vytáhl s pořádnými a zábavnými hrami, které budeme moci na Xboxu One X hrát. Výkon totiž není vše. Tak doufejme, že v nadcházejících letech nás čekají herní hody nejen ze strany Microsoftu, ale i všech vydavatelských a vývojářských firem.

Xbox One X a Xbox One S
Xbox One X a Xbox One S


Xbox One X koupíte v našem obchodě Xzone.cz.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk  
Další aktuální články
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Středa 22.11.2017 16:45 - Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost. Přečíst celý článek »

0 komentářů | 3DS, Switch | Autor: killjezor
Návštěva nového studia SCS Software

Návštěva nového studia SCS Software

Úterý 21.11.2017 19:19 - Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico. Přečíst celý článek »

2 komentáře | PC | Autor: Marek_Tvrdy
Heliborne - vrtulníky a rock

Heliborne - vrtulníky a rock

Úterý 21.11.2017 16:19 - Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a kytarového… Přečíst celý článek »

2 komentáře | PC | Autor: ROYALFOX

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Xbox One X
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
CZMARTY7   1x   Už jsem to chtěl ukončit, ale co je tobě do toho, na koho já kde reaguju? Vzpamatuj se, tady je téma Xbox! ! A už mě přestaň obtěžovat, díky.CZMARTY7czmarty724061    15.11.2017 17:31 CZMARTY7

@ odpověď na komentář od OneShot:Už jsem to chtěl ukončit, ale co je tobě do toho, na koho já kde reaguju? Vzpamatuj se, tady je téma Xbox! ! A už mě přestaň obtěžovat, díky.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot napsal:...a nejexkluzivnější jsou ty tvoje komentáře. Proč se navážíš do Corva, declarea a spousty dalších uživatelů? Špatnej den, nebo je to u tebe zvykem?

reflex24    Do Corva bych se moc nehrnul, umí se strašlivě mstít. :D :D :Dreflex24reflex2428655    14.11.2017 17:36 reflex24

@ odpověď na komentář od OneShot:Do Corva bych se moc nehrnul, umí se strašlivě mstít. :D :D :D

OneShot napsal:...a nejexkluzivnější jsou ty tvoje komentáře. Proč se navážíš do Corva, declarea a spousty dalších uživatelů? Špatnej den, nebo je to u tebe zvykem?

OneShot   3x   ...a nejexkluzivnější jsou ty tvoje komentáře. Proč se navážíš do Corva, declarea a spousty dalších uživatelů? Špatnej den, nebo je to u tebe zvykem?OneShotoneshot73915    14.11.2017 17:03 OneShot

@ odpověď na komentář od CZMARTY7:...a nejexkluzivnější jsou ty tvoje komentáře. Proč se navážíš do Corva, declarea a spousty dalších uživatelů? Špatnej den, nebo je to u tebe zvykem?

CZMARTY7 napsal:Výraz "EXKLUZIVNÍ" je dennodenně vypouštěn do éteru asi 100x, tak už uklidni svoji hlavičku a nech to bejt....

CZMARTY7    Výraz "EXKLUZIVNÍ" je dennodenně vypouštěn do éteru asi 100x, tak už uklidni svoji hlavičku a nech to bejt....CZMARTY7czmarty724061    14.11.2017 16:36 CZMARTY7

@ odpověď na komentář od OneShot:Výraz "EXKLUZIVNÍ" je dennodenně vypouštěn do éteru asi 100x, tak už uklidni svoji hlavičku a nech to bejt....Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot napsal:Než jsi přišel, tak jsem tu o exkluzivitách napsal všehovšudy jednu větu. A o novém Xboxu, který je nezpochybnitelně nyní nejvýkonnější konzolí na trhu, jsem neřekl křivého slova, na rozdíl od tebe o PS a japonských hrách. Jen jsem zmínil, že se pravděpodobně moc lidem nevyplatí, viz můj první komentář zde.

@ odpověď na komentář od reflex24:
Co je to za exkluzivitu? To mi nějak uniklo.

OneShot   1x   Než jsi přišel, tak jsem tu o exkluzivitách napsal všehovšudy jednu větu. A o novém Xboxu, který je nezpochybnitelně nyní nejvýkonnější konzolí na trhu, jsem neřekl křivého slova, na rozdíl od tebe o PS a japonských hrách. Jen jsem zmínil, že se pravděpodobně moc lidem nevyplatí, viz můj první komentář zde.

@ odpověď na komentář od reflex24:
Co je to za exkluzivitu? To mi nějak uniklo.
OneShotoneshot73915
    14.11.2017 13:22
OneShot

@ odpověď na komentář od CZMARTY7:Než jsi přišel, tak jsem tu o exkluzivitách napsal všehovšudy jednu větu. A o novém Xboxu, který je nezpochybnitelně nyní nejvýkonnější konzolí na trhu, jsem neřekl křivého slova, na rozdíl od tebe o PS a japonských hrách. Jen jsem zmínil, že se pravděpodobně moc lidem nevyplatí, viz můj první komentář zde.

@ odpověď na komentář od reflex24:
Co je to za exkluzivitu? To mi nějak uniklo.

CZMARTY7 napsal:Exkluzivní neznamená nepodstatné, (XBOX je má taky a určitě je vypisovat nebudu, jako ty) ale furt se s tím ohanet jako s hlavním argumentem, je už trapnost. Zkus si třeba na xboxu s někým zdilet účty, kazdej ať vezme jednu možnost herních nabídek a do konce života, za velmi nízký náklady, hraješ, co te napadne. To se mi na xboxu líbí, včetně famózního Elite ovladače. A vůbec neočekávam, že by si třeba ty měnil konzoli, ani já ten důvod nemám. Je o to, že obě konzole mají svoje a ani jedna není špatná! Ale tohle si většina PS hráčů prostě neuvědomuje...

reflex24    A navíc, má Microsoft exkluzivitu s českým dabingem.reflex24reflex2428655    14.11.2017 12:54 reflex24

@ odpověď na komentář od CZMARTY7:A navíc, má Microsoft exkluzivitu s českým dabingem.

CZMARTY7 napsal:Exkluzivní neznamená nepodstatné, (XBOX je má taky a určitě je vypisovat nebudu, jako ty) ale furt se s tím ohanet jako s hlavním argumentem, je už trapnost. Zkus si třeba na xboxu s někým zdilet účty, kazdej ať vezme jednu možnost herních nabídek a do konce života, za velmi nízký náklady, hraješ, co te napadne. To se mi na xboxu líbí, včetně famózního Elite ovladače. A vůbec neočekávam, že by si třeba ty měnil konzoli, ani já ten důvod nemám. Je o to, že obě konzole mají svoje a ani jedna není špatná! Ale tohle si většina PS hráčů prostě neuvědomuje...

CZMARTY7    Exkluzivní neznamená nepodstatné, (XBOX je má taky a určitě je vypisovat nebudu, jako ty) ale furt se s tím ohanet jako s hlavním argumentem, je už trapnost. Zkus si třeba na xboxu s někým zdilet účty, kazdej ať vezme jednu možnost herních nabídek a do konce života, za velmi nízký náklady, hraješ, co te napadne. To se mi na xboxu líbí, včetně famózního Elite ovladače. A vůbec neočekávam, že by si třeba ty měnil konzoli, ani já ten důvod nemám. Je o to, že obě konzole mají svoje a ani jedna není špatná! Ale tohle si většina PS hráčů prostě neuvědomuje...CZMARTY7czmarty724061    14.11.2017 12:21 CZMARTY7

@ odpověď na komentář od OneShot:Exkluzivní neznamená nepodstatné, (XBOX je má taky a určitě je vypisovat nebudu, jako ty) ale furt se s tím ohanet jako s hlavním argumentem, je už trapnost. Zkus si třeba na xboxu s někým zdilet účty, kazdej ať vezme jednu možnost herních nabídek a do konce života, za velmi nízký náklady, hraješ, co te napadne. To se mi na xboxu líbí, včetně famózního Elite ovladače. A vůbec neočekávam, že by si třeba ty měnil konzoli, ani já ten důvod nemám. Je o to, že obě konzole mají svoje a ani jedna není špatná! Ale tohle si většina PS hráčů prostě neuvědomuje...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot napsal:Sice se tu už opakuju, ale ať. Do ledna letošního roku jsem hrál pouze na PC, ke koupi konzole mě přesvědčily právě ty "nepodstatné" exkluzivity- multiplatformní hry hraju stále především na PC, tak je to pro mě rozhodující faktor. Pokud jde o jejich počet, tak to máme: 5 dílů Uncharted, Last of Us + Left Behind, God of War 3, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Gravity Rush 1 & 2, Horizon: Zero Dawn, Driveclub, Order: 1886, Killzone: Shadow Fall, inFamous: Second Son + First Light, Until Dawn, Journey & Flower, Last Guardian. Jmenoval jsem jen hry, co jsem dohrál a bavily mě. A vynechal jsem na tvé přání japonské chujoviny typu Bloodborne, Nier, Nioh, přestože jsou mezi hráči velmi oblíbené, ale to stejně není můj žánr. Jestli je těch exkluzivit dost, nebo málo a jestli by někoho bavily tak jako mě, to si každý musí posoudit sám. Ale určitě jich není 5-6.
P. S. Pardon, že se tu cpu s PS4 pod článek o Xboxu, ale na tohle jsem prostě odpovědět musel.

Miky člen redakce    Hranici 100 GB ty hry atakují se 4K updatem. Týká se to hlavně her od Microsoftu, ostatní tituly takovou velikost nemají. Ale lze očekávat, že další novinky na tom budou dost podobně, proto se bojím o tu velikost disku.

to minihasis: Oni už to nejsou exkluzivity v tom pravém slova smyslu, protože vychází nejen na Xbox One, ale také na Windows 10, takže si je zahraješ i na PC. To je strategie Microsoftu.
Mikymiky3
    14.11.2017 08:55
Miky

@ odpověď na komentář od reflex24:Hranici 100 GB ty hry atakují se 4K updatem. Týká se to hlavně her od Microsoftu, ostatní tituly takovou velikost nemají. Ale lze očekávat, že další novinky na tom budou dost podobně, proto se bojím o tu velikost disku.

to minihasis: Oni už to nejsou exkluzivity v tom pravém slova smyslu, protože vychází nejen na Xbox One, ale také na Windows 10, takže si je zahraješ i na PC. To je strategie Microsoftu.

reflex24 napsal:Miky, co za hry kromě Xbox exkluzivit má kolem 100 Gb ? Mám nainstalované Ac, Rise of Tomb Raider, CoD a F1 2017, a nezdá se mi že by ty hry byly nějak objemné.

Ratos   2x   Jpn ujetarny? ! Aha... napr. Bloodborne a nier automata jsou jedny z nejlepsich her za poslednich deset let, ale chapu ze lidi radeji hraji stokrat recyklovane mainstream hry...Ratosratos11417    14.11.2017 08:32 Ratos

@ odpověď na komentář od CZMARTY7:Jpn ujetarny? ! Aha... napr. Bloodborne a nier automata jsou jedny z nejlepsich her za poslednich deset let, ale chapu ze lidi radeji hraji stokrat recyklovane mainstream hry...

CZMARTY7 napsal:Stále a pořád jak na Konzolistovi! ! ! Co furt máte s tím pojmem "exkluzivní"? ? ? Jste jak banda pomatenců! ! ! Vyjímečně souhlasim a shodujeme se v celkovým názoru s autorem článku, ale ps experty zajímá jen "exkluzivita"! ! ! Jasně, Sony v tom líp lítá, ale pro xbox hráče jde tak cca o 5-6 opravdu cool her! ! ! , který Sony jako herní klasu má. Jen se trochu chytněte za rypák a přiznejte, že téma EXKLUZIVITA zdaleka není tak velká (bavíme se o normální hře pro evropana hratelnou ( (UNCH. , TLOU, HORIZON) ) , víc fakt nechybí) a ne o jpn ujeťárny, jak si myslíte. A 4K tv má už spousta lidí, není na tom v dnešní době vůbec nic složitýho... Takže ano, máme tady kus pořádnýho železa, a to je dobře! ! !

minihasis   2x   S tím, že Microsoft s exkluzivitami končí musím nesouhlasit. Již nyní se podařilo, že vytvořili a koupili nové studia z důvodu, že chtějí začít dělat víc exkluzivních herminihasisminihasis23838    14.11.2017 07:15 minihasis

@ odpověď na komentář od peta7:S tím, že Microsoft s exkluzivitami končí musím nesouhlasit. Již nyní se podařilo, že vytvořili a koupili nové studia z důvodu, že chtějí začít dělat víc exkluzivních her

peta7 napsal:Nedávno jsem si koupil herní PC za 40 tisíc, sice vyšší cena oproti xboxx ale o polovinu nižší cena nových her. Taky se nemusím bát že při přechodu na jinou konzoli třeba z PS4 na PS5 mi nebude fungovat volant kde je nutný speciální čip, na PC to běží pořád.
Než měnit konzole co 3 roky a levnější PC, to rovnou výkonné PC a obhospodařovat pouze jednu bednu než dvě a další kable a vše okolo navíc.
PC je dražší ivnestice ale když to po 4 rokách sečtu (přístroj+hry+volant+1TB HDD+Ad audio převodník) , tak jsem na stejné částce jako u herního PC. Navíc když koupím výkonné PC, tak mám výkon na roky dopředu i na jiné programy než jen hry.
Exkluzivity budou už jen ubývat až zaniknou, třeba Mikrosoft už definitivně s tímto skoncoval.
Taky si u PC můžu zvolit rozlišení hry jaké chci a ne jen FULL HD a pak až 4K, mám 2K monitor a navolím si 1440p, což je u konzolí nemyslitelné.
Digitální distribuce konzolí funguje co vím jen na PSstore a Microsoft store jinak nikde. U PC je obrovská konkurence cen a bohatý výběr i v českých e-schopech.
Měl jsem konzole Atari 2600, PS 1, Xbox-360, PS4 a vidím že konzolím došel dech, začlo to rozpačitými verzemi PRO a konzole už nejsou co bývaly, že vydrží i 8 roků a hry co nový ročník byly lepší a hezčí. Dnes vydají první hru na novou konzoli s tím že, řeknou že to je daň za novou konzoli (případ NHL, F1...) , pak za 2 roky že to už nemá cenu že si kupte PRO verzi, pak že si už kupte nový po tisící next-gen. Já už asi definitivně zůstanu u PC, na konzole nemám nervy. A taky se mi nelíbí že jsem vždy přišel se starou konzolí o celou svou drahou sbírku her protože kompatibilita neexistuje, to u PC mi hry zůstávají.

peta7    Nedávno jsem si koupil herní PC za 40 tisíc, sice vyšší cena oproti xboxx ale o polovinu nižší cena nových her. Taky se nemusím bát že při přechodu na jinou konzoli třeba z PS4 na PS5 mi nebude fungovat volant kde je nutný speciální čip, na PC to běží pořád.
Než měnit konzole co 3 roky a levnější PC, to rovnou výkonné PC a obhospodařovat pouze jednu bednu než dvě a další kable a vše okolo navíc.
PC je dražší ivnestice ale když to po 4 rokách sečtu (přístroj+hry+volant+1TB HDD+Ad audio převodník) , tak jsem na stejné částce jako u herního PC. Navíc když koupím výkonné PC, tak mám výkon na roky dopředu i na jiné programy než jen hry.
Exkluzivity budou už jen ubývat až zaniknou, třeba Mikrosoft už definitivně s tímto skoncoval.
Taky si u PC můžu zvolit rozlišení hry jaké chci a ne jen FULL HD a pak až 4K, mám 2K monitor a navolím si 1440p, což je u konzolí nemyslitelné.
Digitální distribuce konzolí funguje co vím jen na PSstore a Microsoft store jinak nikde. U PC je obrovská konkurence cen a bohatý výběr i v českých e-schopech.
Měl jsem konzole Atari 2600, PS 1, Xbox-360, PS4 a vidím že konzolím došel dech, začlo to rozpačitými verzemi PRO a konzole už nejsou co bývaly, že vydrží i 8 roků a hry co nový ročník byly lepší a hezčí. Dnes vydají první hru na novou konzoli s tím že, řeknou že to je daň za novou konzoli (případ NHL, F1...) , pak za 2 roky že to už nemá cenu že si kupte PRO verzi, pak že si už kupte nový po tisící next-gen. Já už asi definitivně zůstanu u PC, na konzole nemám nervy. A taky se mi nelíbí že jsem vždy přišel se starou konzolí o celou svou drahou sbírku her protože kompatibilita neexistuje, to u PC mi hry zůstávají.
peta7peta739311
    14.11.2017 01:21
peta7

Nedávno jsem si koupil herní PC za 40 tisíc, sice vyšší cena oproti xboxx ale o polovinu nižší cena nových her. Taky se nemusím bát že při přechodu na jinou konzoli třeba z PS4 na PS5 mi nebude fungovat volant kde je nutný speciální čip, na PC to běží pořád.
Než měnit konzole co 3 roky a levnější PC, to rovnou výkonné PC a obhospodařovat pouze jednu bednu než dvě a další kable a vše okolo navíc.
PC je dražší ivnestice ale když to po 4 rokách sečtu (přístroj+hry+volant+1TB HDD+Ad audio převodník) , tak jsem na stejné částce jako u herního PC. Navíc když koupím výkonné PC, tak mám výkon na roky dopředu i na jiné programy než jen hry.
Exkluzivity budou už jen ubývat až zaniknou, třeba Mikrosoft už definitivně s tímto skoncoval.
Taky si u PC můžu zvolit rozlišení hry jaké chci a ne jen FULL HD a pak až 4K, mám 2K monitor a navolím si 1440p, což je u konzolí nemyslitelné.
Digitální distribuce konzolí funguje co vím jen na PSstore a Microsoft store jinak nikde. U PC je obrovská konkurence cen a bohatý výběr i v českých e-schopech.
Měl jsem konzole Atari 2600, PS 1, Xbox-360, PS4 a vidím že konzolím došel dech, začlo to rozpačitými verzemi PRO a konzole už nejsou co bývaly, že vydrží i 8 roků a hry co nový ročník byly lepší a hezčí. Dnes vydají první hru na novou konzoli s tím že, řeknou že to je daň za novou konzoli (případ NHL, F1...) , pak za 2 roky že to už nemá cenu že si kupte PRO verzi, pak že si už kupte nový po tisící next-gen. Já už asi definitivně zůstanu u PC, na konzole nemám nervy. A taky se mi nelíbí že jsem vždy přišel se starou konzolí o celou svou drahou sbírku her protože kompatibilita neexistuje, to u PC mi hry zůstávají.

OneShot   2x    Zkopírováno z jednoho nejmenovaného konkurenčního webu, snad to pomůže:
Název hry Vel. patche Celk. velikost
Forza Motorsport 7 28 GB 95 GB
Quantum Break 94 GB 102 GB (bez filmečků)
Halo 5: Guardians 15 GB 107 GB
Assassin's Creed Origins 1, 8 GB 43 GB
Gears of War 4 27 GB 103 GB
Rise of the Tomb Raider 31 GB 51 GB
Wolfenstein II 5, 5 GB 49 GB
Conan Exile 7, 4 GB 29 GB
FIFA 18 2, 8 GB 45 GB
OneShotoneshot73915
    14.11.2017 00:52
OneShot

@ odpověď na komentář od reflex24: Zkopírováno z jednoho nejmenovaného konkurenčního webu, snad to pomůže:
Název hry Vel. patche Celk. velikost
Forza Motorsport 7 28 GB 95 GB
Quantum Break 94 GB 102 GB (bez filmečků)
Halo 5: Guardians 15 GB 107 GB
Assassin's Creed Origins 1, 8 GB 43 GB
Gears of War 4 27 GB 103 GB
Rise of the Tomb Raider 31 GB 51 GB
Wolfenstein II 5, 5 GB 49 GB
Conan Exile 7, 4 GB 29 GB
FIFA 18 2, 8 GB 45 GB

reflex24 napsal:Miky, co za hry kromě Xbox exkluzivit má kolem 100 Gb ? Mám nainstalované Ac, Rise of Tomb Raider, CoD a F1 2017, a nezdá se mi že by ty hry byly nějak objemné.

OneShot   2x   Sice se tu už opakuju, ale ať. Do ledna letošního roku jsem hrál pouze na PC, ke koupi konzole mě přesvědčily právě ty "nepodstatné" exkluzivity- multiplatformní hry hraju stále především na PC, tak je to pro mě rozhodující faktor. Pokud jde o jejich počet, tak to máme: 5 dílů Uncharted, Last of Us + Left Behind, God of War 3, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Gravity Rush 1 & 2, Horizon: Zero Dawn, Driveclub, Order: 1886, Killzone: Shadow Fall, inFamous: Second Son + First Light, Until Dawn, Journey & Flower, Last Guardian. Jmenoval jsem jen hry, co jsem dohrál a bavily mě. A vynechal jsem na tvé přání japonské chujoviny typu Bloodborne, Nier, Nioh, přestože jsou mezi hráči velmi oblíbené, ale to stejně není můj žánr. Jestli je těch exkluzivit dost, nebo málo a jestli by někoho bavily tak jako mě, to si každý musí posoudit sám. Ale určitě jich není 5-6.
P. S. Pardon, že se tu cpu s PS4 pod článek o Xboxu, ale na tohle jsem prostě odpovědět musel.
OneShotoneshot73915
    14.11.2017 00:43
OneShot

@ odpověď na komentář od CZMARTY7:Sice se tu už opakuju, ale ať. Do ledna letošního roku jsem hrál pouze na PC, ke koupi konzole mě přesvědčily právě ty "nepodstatné" exkluzivity- multiplatformní hry hraju stále především na PC, tak je to pro mě rozhodující faktor. Pokud jde o jejich počet, tak to máme: 5 dílů Uncharted, Last of Us + Left Behind, God of War 3, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Gravity Rush 1 & 2, Horizon: Zero Dawn, Driveclub, Order: 1886, Killzone: Shadow Fall, inFamous: Second Son + First Light, Until Dawn, Journey & Flower, Last Guardian. Jmenoval jsem jen hry, co jsem dohrál a bavily mě. A vynechal jsem na tvé přání japonské chujoviny typu Bloodborne, Nier, Nioh, přestože jsou mezi hráči velmi oblíbené, ale to stejně není můj žánr. Jestli je těch exkluzivit dost, nebo málo a jestli by někoho bavily tak jako mě, to si každý musí posoudit sám. Ale určitě jich není 5-6.
P. S. Pardon, že se tu cpu s PS4 pod článek o Xboxu, ale na tohle jsem prostě odpovědět musel.

CZMARTY7 napsal:Stále a pořád jak na Konzolistovi! ! ! Co furt máte s tím pojmem "exkluzivní"? ? ? Jste jak banda pomatenců! ! ! Vyjímečně souhlasim a shodujeme se v celkovým názoru s autorem článku, ale ps experty zajímá jen "exkluzivita"! ! ! Jasně, Sony v tom líp lítá, ale pro xbox hráče jde tak cca o 5-6 opravdu cool her! ! ! , který Sony jako herní klasu má. Jen se trochu chytněte za rypák a přiznejte, že téma EXKLUZIVITA zdaleka není tak velká (bavíme se o normální hře pro evropana hratelnou ( (UNCH. , TLOU, HORIZON) ) , víc fakt nechybí) a ne o jpn ujeťárny, jak si myslíte. A 4K tv má už spousta lidí, není na tom v dnešní době vůbec nic složitýho... Takže ano, máme tady kus pořádnýho železa, a to je dobře! ! !

reflex24    Miky, co za hry kromě Xbox exkluzivit má kolem 100 Gb ? Mám nainstalované Ac, Rise of Tomb Raider, CoD a F1 2017, a nezdá se mi že by ty hry byly nějak objemné.reflex24reflex2428655    13.11.2017 23:56 reflex24

@ odpověď na komentář od Miky:Miky, co za hry kromě Xbox exkluzivit má kolem 100 Gb ? Mám nainstalované Ac, Rise of Tomb Raider, CoD a F1 2017, a nezdá se mi že by ty hry byly nějak objemné.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Miky napsal:Dle mého kompatibilní bude. Nebude tam rozdíl s architektuře, takže to nebude problém a Sony by si škodila, kdyby zpětná kompatibilita nebyla.

reflex24   1x   Je to jak nějaká sekta, která věří v exkluzivity. :D :D :Dreflex24reflex2428655    13.11.2017 23:51 reflex24

@ odpověď na komentář od CZMARTY7:Je to jak nějaká sekta, která věří v exkluzivity. :D :D :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

CZMARTY7 napsal:Stále a pořád jak na Konzolistovi! ! ! Co furt máte s tím pojmem "exkluzivní"? ? ? Jste jak banda pomatenců! ! ! Vyjímečně souhlasim a shodujeme se v celkovým názoru s autorem článku, ale ps experty zajímá jen "exkluzivita"! ! ! Jasně, Sony v tom líp lítá, ale pro xbox hráče jde tak cca o 5-6 opravdu cool her! ! ! , který Sony jako herní klasu má. Jen se trochu chytněte za rypák a přiznejte, že téma EXKLUZIVITA zdaleka není tak velká (bavíme se o normální hře pro evropana hratelnou ( (UNCH. , TLOU, HORIZON) ) , víc fakt nechybí) a ne o jpn ujeťárny, jak si myslíte. A 4K tv má už spousta lidí, není na tom v dnešní době vůbec nic složitýho... Takže ano, máme tady kus pořádnýho železa, a to je dobře! ! !

CZMARTY7   4x   Stále a pořád jak na Konzolistovi! ! ! Co furt máte s tím pojmem "exkluzivní"? ? ? Jste jak banda pomatenců! ! ! Vyjímečně souhlasim a shodujeme se v celkovým názoru s autorem článku, ale ps experty zajímá jen "exkluzivita"! ! ! Jasně, Sony v tom líp lítá, ale pro xbox hráče jde tak cca o 5-6 opravdu cool her! ! ! , který Sony jako herní klasu má. Jen se trochu chytněte za rypák a přiznejte, že téma EXKLUZIVITA zdaleka není tak velká (bavíme se o normální hře pro evropana hratelnou ( (UNCH. , TLOU, HORIZON) ) , víc fakt nechybí) a ne o jpn ujeťárny, jak si myslíte. A 4K tv má už spousta lidí, není na tom v dnešní době vůbec nic složitýho... Takže ano, máme tady kus pořádnýho železa, a to je dobře! ! !CZMARTY7czmarty724061    13.11.2017 22:56 CZMARTY7

Stále a pořád jak na Konzolistovi! ! ! Co furt máte s tím pojmem "exkluzivní"? ? ? Jste jak banda pomatenců! ! ! Vyjímečně souhlasim a shodujeme se v celkovým názoru s autorem článku, ale ps experty zajímá jen "exkluzivita"! ! ! Jasně, Sony v tom líp lítá, ale pro xbox hráče jde tak cca o 5-6 opravdu cool her! ! ! , který Sony jako herní klasu má. Jen se trochu chytněte za rypák a přiznejte, že téma EXKLUZIVITA zdaleka není tak velká (bavíme se o normální hře pro evropana hratelnou ( (UNCH. , TLOU, HORIZON) ) , víc fakt nechybí) a ne o jpn ujeťárny, jak si myslíte. A 4K tv má už spousta lidí, není na tom v dnešní době vůbec nic složitýho... Takže ano, máme tady kus pořádnýho železa, a to je dobře! ! !

8B3CE273    Prostě se na to časem dá samolepka "Kompatibilní s PS4 pro, PS5, PS6"8B3CE2738b3ce27369683    13.11.2017 22:18 8B3CE273

@ odpověď na komentář od cajteekanee:Prostě se na to časem dá samolepka "Kompatibilní s PS4 pro, PS5, PS6"

cajteekanee napsal:A nebude tam problém s tím, že hry budou pořád muset vycházet i na slabý původní X box one a budou tím dost brzdit nový stroje? Nebo myslíš, že se prostě hráčí na puvodnim xku a ps4 budou muset spokojit s drasticky horší grafikou?

cajteekanee    A nebude tam problém s tím, že hry budou pořád muset vycházet i na slabý původní X box one a budou tím dost brzdit nový stroje? Nebo myslíš, že se prostě hráčí na puvodnim xku a ps4 budou muset spokojit s drasticky horší grafikou?cajteekaneecajteekanee25741    13.11.2017 22:03 cajteekanee

@ odpověď na komentář od Miky:A nebude tam problém s tím, že hry budou pořád muset vycházet i na slabý původní X box one a budou tím dost brzdit nový stroje? Nebo myslíš, že se prostě hráčí na puvodnim xku a ps4 budou muset spokojit s drasticky horší grafikou?

Miky napsal:Dle mého kompatibilní bude. Nebude tam rozdíl s architektuře, takže to nebude problém a Sony by si škodila, kdyby zpětná kompatibilita nebyla.

einfari   3x   Se pořád řeší PS vs Xbox - Hry vs Hardware. Je potřeba si uvědomit, že co se týče Xboxu je pro Microsoft hlavní trh Amerika a u Sony Playstation je to Asie. Pojem "Herní PC" je populární především v Evropě, v Americe i Asii je to silně okrajový segment určený spíše pro nadšence.einfarieinfari25285    13.11.2017 20:21 einfari

Se pořád řeší PS vs Xbox - Hry vs Hardware. Je potřeba si uvědomit, že co se týče Xboxu je pro Microsoft hlavní trh Amerika a u Sony Playstation je to Asie. Pojem "Herní PC" je populární především v Evropě, v Americe i Asii je to silně okrajový segment určený spíše pro nadšence.

OneShot   1x   To bych byl rád, už jsem si na PS účtu udělal pěknou zásobu, tak bych byl nerad, kdybych jednou o všechny ty hry spolu s PS4 přišel. Navíc bych si leckterou zahrál znovu, kdyby k nim udělali patch pro lepší hardware, tak jako teď pro Xbox One X.OneShotoneshot73915    13.11.2017 19:24 OneShot

@ odpověď na komentář od Miky:To bych byl rád, už jsem si na PS účtu udělal pěknou zásobu, tak bych byl nerad, kdybych jednou o všechny ty hry spolu s PS4 přišel. Navíc bych si leckterou zahrál znovu, kdyby k nim udělali patch pro lepší hardware, tak jako teď pro Xbox One X.

Miky napsal:Dle mého kompatibilní bude. Nebude tam rozdíl s architektuře, takže to nebude problém a Sony by si škodila, kdyby zpětná kompatibilita nebyla.

Miky člen redakce   1x   Dle mého kompatibilní bude. Nebude tam rozdíl s architektuře, takže to nebude problém a Sony by si škodila, kdyby zpětná kompatibilita nebyla.Mikymiky3    13.11.2017 19:09 Miky

@ odpověď na komentář od OneShot:Dle mého kompatibilní bude. Nebude tam rozdíl s architektuře, takže to nebude problém a Sony by si škodila, kdyby zpětná kompatibilita nebyla.

OneShot napsal:Co má v plánu Microsoft netuším, ale PS5 na sebe myslím nenechá dlouho čekat. Nejpozději do roku 2020 je tady. Jsem jen zvědavý, zda bude kompatibilní s hrami z PS4.

OneShot    Co má v plánu Microsoft netuším, ale PS5 na sebe myslím nenechá dlouho čekat. Nejpozději do roku 2020 je tady. Jsem jen zvědavý, zda bude kompatibilní s hrami z PS4.OneShotoneshot73915    13.11.2017 18:39 OneShot

@ odpověď na komentář od Miky:Co má v plánu Microsoft netuším, ale PS5 na sebe myslím nenechá dlouho čekat. Nejpozději do roku 2020 je tady. Jsem jen zvědavý, zda bude kompatibilní s hrami z PS4.

Miky napsal:Ona je hlavně otázka, zda nějaký next-gen bude. Zda Microsoft a Sony spíše nebudou pokračovat v postupném upgradu, což by dávalo smysl a mě osobně by nevadilo, kdyby jednou za tři roky vyšla lepší verze konzole, ale zároveň by hry vycházely i na tu starší verzi. Přece jen, obě konzole jsou teď na architektuře totožné s PC, takže se bude posouvat jen výkon.

Miky člen redakce   2x   Ona je hlavně otázka, zda nějaký next-gen bude. Zda Microsoft a Sony spíše nebudou pokračovat v postupném upgradu, což by dávalo smysl a mě osobně by nevadilo, kdyby jednou za tři roky vyšla lepší verze konzole, ale zároveň by hry vycházely i na tu starší verzi. Přece jen, obě konzole jsou teď na architektuře totožné s PC, takže se bude posouvat jen výkon.Mikymiky3    13.11.2017 18:27 Miky

@ odpověď na komentář od cajteekanee:Ona je hlavně otázka, zda nějaký next-gen bude. Zda Microsoft a Sony spíše nebudou pokračovat v postupném upgradu, což by dávalo smysl a mě osobně by nevadilo, kdyby jednou za tři roky vyšla lepší verze konzole, ale zároveň by hry vycházely i na tu starší verzi. Přece jen, obě konzole jsou teď na architektuře totožné s PC, takže se bude posouvat jen výkon.

cajteekanee napsal:OneShot: Taky si myslím, že i když budou nový konzole řekněme 2019, tak ze začátku na nich stejně vycházi jen pár her a trvá tak rok až dva, než se to opravdu rozjede. Navíc jak říkal Miky, Xbox one x má opravdu výkon na to být podporovanej, ještě nějakej čas pod vydaní next genu.

cajteekanee    OneShot: Taky si myslím, že i když budou nový konzole řekněme 2019, tak ze začátku na nich stejně vycházi jen pár her a trvá tak rok až dva, než se to opravdu rozjede. Navíc jak říkal Miky, Xbox one x má opravdu výkon na to být podporovanej, ještě nějakej čas pod vydaní next genu.cajteekaneecajteekanee25741    13.11.2017 18:23 cajteekanee

OneShot: Taky si myslím, že i když budou nový konzole řekněme 2019, tak ze začátku na nich stejně vycházi jen pár her a trvá tak rok až dva, než se to opravdu rozjede. Navíc jak říkal Miky, Xbox one x má opravdu výkon na to být podporovanej, ještě nějakej čas pod vydaní next genu.

minihasis   1x   Můžete to brát i takto jako konzolista: nemusím si hry koupit hned v den vydání. Můžu si kupovat i hry z bazaru, který jsou levnější (samozřejmě je šance, že někdo toho využije a okrade vás) . Pak třeba já vetšinou hraju z pohodlý doma s kámošem nebo bratrem spolu hry ve dvou u sebe a nepotřebuji si platit online hraníminihasisminihasis23838    13.11.2017 17:54 minihasis

Můžete to brát i takto jako konzolista: nemusím si hry koupit hned v den vydání. Můžu si kupovat i hry z bazaru, který jsou levnější (samozřejmě je šance, že někdo toho využije a okrade vás) . Pak třeba já vetšinou hraju z pohodlý doma s kámošem nebo bratrem spolu hry ve dvou u sebe a nepotřebuji si platit online hraní

Safraporte    To uz snad i probehlo, s vysledkem "podivejte, on ten novy Xbox zvlada pomalu totez co slusne herni PC" s dodatkem "a za podstatne nizsi cenu".

OK, jenze konzolove hry jsou drazsi, i online je placeny, pro nej zazitek je vhodna i 4K televize... a financne se nam to pomalu srovna. Navic na Xbox neni moc her, tim spis v porovnani s PC. Tam je jich milion. Tak ja nevim. Navic hrozi, ze za dva roky tady mame dalsi nove konzole, od Sony i MS, a hraci budou utracet nanovo. Tak ja teda tuplem nevim. Vlastne vim. ;)
Safraportesafraporte28154
    13.11.2017 16:32
Safraporte

@ odpověď na komentář od M1L4N:To uz snad i probehlo, s vysledkem "podivejte, on ten novy Xbox zvlada pomalu totez co slusne herni PC" s dodatkem "a za podstatne nizsi cenu".

OK, jenze konzolove hry jsou drazsi, i online je placeny, pro nej zazitek je vhodna i 4K televize... a financne se nam to pomalu srovna. Navic na Xbox neni moc her, tim spis v porovnani s PC. Tam je jich milion. Tak ja nevim. Navic hrozi, ze za dva roky tady mame dalsi nove konzole, od Sony i MS, a hraci budou utracet nanovo. Tak ja teda tuplem nevim. Vlastne vim. ;)

M1L4N napsal:Chtělo by to ukázat i nějaký srovnání s herníma PC... :D , aby byla ta "nejvýkonnější" konzole srovnaná s něčim současným a ne jen zastaralejma kalkulačkama

OneShot   1x   Je pravda, že znám člověka, co přestal PC používat proto, že byl líný vstát z postele a sednout si ke stolu. :-D Nutno ale podotknout, že jeho zdraví to nijak neprospělo. Na cenu karty jsem koukal na CZC, tak koukám, že Alza je levnější. Jinak bůhvíjaký konzolista nejsem, až do ledna letošního roku jsem byl čistokrevný PC hráč.OneShotoneshot73915    13.11.2017 16:21 OneShot

@ odpověď na komentář od Faldmen:Je pravda, že znám člověka, co přestal PC používat proto, že byl líný vstát z postele a sednout si ke stolu. :-D Nutno ale podotknout, že jeho zdraví to nijak neprospělo. Na cenu karty jsem koukal na CZC, tak koukám, že Alza je levnější. Jinak bůhvíjaký konzolista nejsem, až do ledna letošního roku jsem byl čistokrevný PC hráč.

Faldmen napsal:Blbě jsem se podíval - koukal jsem na obyč. GTX 1050. Ta "Ti" stojí o tisícovku víc, tedy 4169, - [ odkaz ] ale to je jedno, i tak se dá složit nízkonákladový herní PC kolem 10 000, -. Určitě nechci nikoho nutit, aby "zíral do malého displayíčku". Jen jsem nabídl jiný úhel pohledu člověka, který PC nepoužívá. Jak jsem psal, každému je pohodlné něco jiného.
Ljuk88": Tak se podívej, co je to za článek, že ti vadí, když tu píšou konzolisti. Navíc to nebyl konzolista, kdo začal srovnávat...

Faldmen    Blbě jsem se podíval - koukal jsem na obyč. GTX 1050. Ta "Ti" stojí o tisícovku víc, tedy 4169, - [ odkaz ] ale to je jedno, i tak se dá složit nízkonákladový herní PC kolem 10 000, -. Určitě nechci nikoho nutit, aby "zíral do malého displayíčku". Jen jsem nabídl jiný úhel pohledu člověka, který PC nepoužívá. Jak jsem psal, každému je pohodlné něco jiného.
Ljuk88": Tak se podívej, co je to za článek, že ti vadí, když tu píšou konzolisti. Navíc to nebyl konzolista, kdo začal srovnávat...
Faldmenfaldmen33601
    13.11.2017 15:56
Faldmen

@ odpověď na komentář od OneShot:Blbě jsem se podíval - koukal jsem na obyč. GTX 1050. Ta "Ti" stojí o tisícovku víc, tedy 4169, - [ odkaz ] ale to je jedno, i tak se dá složit nízkonákladový herní PC kolem 10 000, -. Určitě nechci nikoho nutit, aby "zíral do malého displayíčku". Jen jsem nabídl jiný úhel pohledu člověka, který PC nepoužívá. Jak jsem psal, každému je pohodlné něco jiného.
Ljuk88": Tak se podívej, co je to za článek, že ti vadí, když tu píšou konzolisti. Navíc to nebyl konzolista, kdo začal srovnávat...

OneShot napsal:@ odpověď na komentář od 8B3CE273:
Já o cenách moc nemám přehled, tak jsem se podíval- jen ta vaše grafika stojí 5 tisíc. Nehledě na to, že PC nedělá jen grafika a procesor, ale i další součástky, které cenu také navýší.
Jinak po mě nemůžete chtít, abych zíral do malého 5-6" displayíčku, když se můžu dívat na velký monitor (ať už na internet, na filmy, atd. )

Lukaso23   2x   Toje sice hezke že xbox x je o neco výkonné ale na ps4 vychází lepší exkluzivityLukaso23lukaso2362473    13.11.2017 15:55 Lukaso23

Toje sice hezke že xbox x je o neco výkonné ale na ps4 vychází lepší exkluzivity

OneShot    PS4 Pro přišla na trh ještě relativně včas, navíc má spoustu exkluzivit. Jestli se pletu, tak budou v Microsoftu jedině rádi, ale asi to nemá cenu řešit teď, uvidíme za pár měsíců, jaké budou prodeje.OneShotoneshot73915    13.11.2017 15:45 OneShot

@ odpověď na komentář od Miky:PS4 Pro přišla na trh ještě relativně včas, navíc má spoustu exkluzivit. Jestli se pletu, tak budou v Microsoftu jedině rádi, ale asi to nemá cenu řešit teď, uvidíme za pár měsíců, jaké budou prodeje.

Miky napsal:Je to jako u PS4 Pro. Taky výkonnější konzole, i když ne o tolik, a svou klientelu si našla. Tady to bude stejný.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (569 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole