Uživatel nepřihlášen
   

Kingdom Come: Deliverance – vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Pátek 12.1.2018 18:00 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Speciály Speciál Kingdom Come: Deliverance

Jeden z nejambicióznějších a nejsledovanějších projektů posledních let je konečně za rohem, a tak si shrneme, co všechno nás v Kingdom Come čeká.

Jen málokterý herní počin posledních let je tak ostře sledovaný jako singleplayerové RPG Kingdom Come: Deliverance od českého studia Warhorse. A to nejen u nás. Značný úspěch na Kickstarteru, snaha o historickou autenticitu, realističtější pojetí různých herních prvků, zasazení do českých zemí v éře středověku, otec série Mafia Dan Vávra v čele vývoje... Je mnoho důvodů, proč bychom měli Kingdom Come vyhlížet a ptát se, jak vlastně může dopadnout. A i když se občas zdá, že už každý ví o hře první poslední, pojďme si shrnout, co všechno příchod prvotiny Warhorse Studios zahrnuje a co nás vlastně čeká.

Náplň hry

Kingdom Come: Deliverance se odehrává v 15. století, a to v éře temna, která následovala po úmrtí císaře Karla IV. Hra se zaměřuje na období, v němž je Karlův syn Václav IV. unesen a uvězněn svým nevlastním bratrem, uherským králem Zikmundem, což má za následek chaos v Českém království, které je navíc drancováno Zikmundovými vojsky. Uprostřed tohoto historického zmatku se nachází hlavní hrdina Jindřich, syn vesnického kováře. Jindřich si žije poměrně mírumilovným životem, ale vše se změní, jakmile je jeho rodná vesnice napadena, což má za následek zničení jeho domova a smrt rodiny a přátel. Jakožto přeživší se následně vydá na cestu za pomstou a snahou ubránit rodnou zem, přičemž se dostane do služeb pána Racka Kobyly, který začne shromažďovat síly na odpor proti Zikmundovým vojskům. Díky tomu Jindřich dostane šanci zúčastnit se občanské války, podílet se na utváření budoucnosti českých zemí, potkat osoby, které opravdu existovaly, a snad i trochu ovlivnit významné historické události.



Navzdory poměrně velkolepé přemise nemá být Jindřich žádným vyvoleným hrdinou, který vše spasí sám. Jde o poměrně obyčejného člověka, což se mimo jiné odráží i na jeho veskrze obyčejné tváři. Ta je sice neměnná, ale jinak vás podobně jako v jiných RPG čeká možnost přizpůsobovat si vlastnosti postavy podle svého, i když výcvik Jindřicha v různých dovednostech je tentokrát pojat reálněji, což dokazuje třeba možnost zaplatit si trenéra. Pocit autenticity podporuje i fakt, že Kingdom Come: Deliverance lze hrát pouze z pohledu první osoby. Jde ale jen o pár příkladů celkové snahy vytvořit autentické, historicky věrné a detailní RPG, v němž není nejmenší prostor pro magii, draky a další fiktivní entity.

Samozřejmě vás čeká i množství úkolů, které můžete leckdy řešit různými způsoby. Můžete se plížit nebo za pomoci systému dialogů ostatní ukecávat, uplácet nebo svádět. Za určitých okolností lze dokonce využívat rafinovanější praktiky, jako jsou převleky nebo otrava jídla. Jsou ale situace, kdy se nevyhnete boji. I ten je pojat co nejvíce realisticky. Mečem a dalšími dobovými zbraněmi lze máchat v různých směrech, samozřejmě je možné blokovat protivníkovy údery nebo přecházet do protiútoku, ale celkově platí, že je soubojový systém poměrně těžkopádný a vyžaduje určitý cvik. Zohlednit musíte i oblečení vás a vašeho nepřítele, které obvykle sestává z několika vrstev, a různé statistiky a kvalitu všelijakých předmětů.



Během hraní dojde i na různé konce úkolů (příběh celé hry však končí vždy stejně) nebo na nutnost vypořádat se s následky vašich voleb a dělat některé věci tradičnějším způsobem, protože vás hra ani zdaleka nemusí vést za ruku. Při řešení úkolů se kupříkladu nelze spoléhat jen na ukazatele. Alchymie zase vyžaduje znalost a sledování určitých receptů a spánek, kterým přeskočíte určitý časový úsek, není ani zdaleka tak krátký jako v jiných hrách a spolu s dostatkem jídla může ovlivnit schopnosti vaší postavy. Mezi herními prvky pak najdeme i jízdu na koni, pěstní souboje, ostření zbraní, opravu zbraní a zbrojí za pomoci opravářských sad nebo rychlé ukládání řešené pitím alkoholu. To znamená, že příliš časté rychlé ukládání může mít nepříjemný vliv na Jindřichův momentální stav. A jen tak mimochodem, tvůrci nezapomněli ani na záchody, na nichž dokonce půjde číst.

Významnou součástí Kingdom Come: Deliverance je také prostředí rozprostírající se na mapě o rozloze 16 kilometrů čtverečních. S Jindřichem budeme moci navštěvovat věrně zpracované české vesnice, hrady, lesy nebo louky, přičemž věrné a přirozené by mělo být i chování obyvatel herního světa během dne. Při hraní navštívíte Sázavský klášter, Rataje nad Sázavou nebo hrad Talmberg a už nyní se dá s jistotou říct, že prostředí, jeho zpracování a atmosféra jsou jedny z největších předností Kingdom Come.



Vizuální a technickou stránku celého Kingdom Come: Deliverance obstarává CryEngine a v případě PC verze by mohlo dříve či později dojít na oficiální podporu moddingu. V případě konzolových verzí stojí v tuto chvíli za řeč zejména rozlišení, které je při hraní na standardním Xboxu One a PlayStationu 4 stanoveno na 900p. Na Xboxu One X budete moci hrát v rozlišení 1440p, avšak bez HDR, a na PS4 Pro při 1080p.

Kingdom Come dále nabídne zhruba 4 hodiny cut-scén, jež jsou doplněné o zhruba hodinu a půl hudby nahrané živým orchestrem v pražském Rudolfinu. Hudba odráží i podstatu lokality, v níž se nacházíte, a hra je navíc vybavena systémem adaptivní hudby, který využívá plynulé přechody mezi různými stopami, což má za následek, že doprovod reaguje například na přechod z jedné lokace do druhé, na začátek boje nebo na to, jak se vám během boje daří. Počítá se i s věrným ozvučením a s anglickým dabingem, jehož ozdobou je zejména známý britský herec Brian Blessed.



DLC

O konkrétních plánech na DLC dosud nic nevíme. Mělo by ale dojít minimálně na dodatečný obsah, který zahrne dříve představené herní prvky, na něž nedojde spolu s vydáním samotné hry. V minulosti se hovořilo třeba o úkolech, při jejichž plnění budeme hrát za ženskou postavu. Kingdom Come: Deliverance však nebude vycházet po jednotlivých aktech, od tohoto plánu se během vývoje upustilo.

Datum vydání a platformy

I když je tomu možná po letech čekání těžké uvěřit, Kingdom Come: Deliverance vychází 13. února 2018 pro PC, PS4 a Xbox One. Datum vydání platí pro celý svět, později by mohlo dojít i na verzi pro Mac a Linux/SteamOS.



HW požadavky PC verze

Minimální požadavky
Operační systém: Windows 7 64-bit / Windows 8 (8.1) 64-bit
Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
Paměť: 6 GB RAM
Grafická karta: Nvidia GPU GeForce GTX 660, AMD GPU Radeon HD 7870
DirectX: Verze 11
Pevný disk: 30 GB volného místa
Zvuková karta: Integrovaná

Doporučené požadavky
Operační systém: Windows 7 64-bit / Windows 8 (8.1) 64-bit
Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz, AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Paměť: 8 GB RAM
Grafická karta: Nvidia GPU GeForce GTX 1060, AMD GPU Radeon RX 580
DirectX: Verze 11
Pevný disk: 30 GB volného místa
Zvuková karta: Creative SOUND BLASTER Zx

Poznámka: Tyto HW nároky byly v minulosti označovány jako provizorní, mohou se tedy ještě změnit.



Česká lokalizace

Kingdom Come: Deliverance zahrne na všech platformách lokalizaci ve formě českých titulků. Tvůrci by rádi nabídli i donekonečna probíraný český dabing, ale zatím nechtějí nic slibovat. Při vydání hry tedy český dabing nebude k dispozici.

Kde hru koupit?

Kingdom Come: Deliverance koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk. Za předobjednávku získáte balíček Poklady minulosti (Treasures of the Past), jenž zahrnuje mapy k pokladům, které vás mohou dovést až k exkluzivní zbroji kmene Warhorse, jejíž nositel údajně vymýtil všechny draky z Českého království. Tento balíček obdrží i ti, kteří Kingdom Come finančně podpořili na Kickstarteru.


Nejzajímavější videa

Tisk  
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Další aktuální články
 
Furi

Furi

Úterý 23.1.2018 20:20 - Ledově chladný zabiják utíkající z vězení v sobě spojuje jednoduchost s komplexností a vyvolá ve vás vztek, společně s neskutečným uspokojením. Že nevěříte? Přečíst celý článek »

0 komentářů | PC, PS4, Xbox One, Switch | Autor: killjezor
Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings

Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings

Pondělí 22.1.2018 19:00 - Pod písečnými dunami začíná být nezdravě neživo. Do bojů na Novém kontinentu se zapojili králové kobek. Přečíst celý článek »

3 komentáře | PC | Autor: barlow
Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Neděle 21.1.2018 14:14 - Věřte tomu nebo ne, ale ono to není zase tak špatné. Přečíst celý článek »

17 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: Honzas4400

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Kingdom Come: Deliverance – vše, co byste měli vědět, na jednom místě
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Imunda    Ehm. Holt Vávra. A odkazuji se opět na svůj první příspěvek.Imundaimunda31837    16.1.2018 16:07 Imunda

@ odpověď na komentář od Lazy:Ehm. Holt Vávra. A odkazuji se opět na svůj první příspěvek.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lazy napsal:CryEngin je paradni, jen vyvojari Kingdom Come delaji na stare verzi :D

Lazy    CryEngin je paradni, jen vyvojari Kingdom Come delaji na stare verzi :DLazylazy34358    15.1.2018 14:45 Lazy

@ odpověď na komentář od Imunda:CryEngin je paradni, jen vyvojari Kingdom Come delaji na stare verzi :D

Imunda napsal:Njn. Stagnující engin ( ( ( ale stále dostačující (jak pro koho)

Imunda    Njn. Stagnující engin ( ( ( ale stále dostačující (jak pro koho)Imundaimunda31837    15.1.2018 11:00 Imunda

@ odpověď na komentář od Lazy:Njn. Stagnující engin ( ( ( ale stále dostačující (jak pro koho)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lazy napsal:Stim bych moc nepocital :D

Lazy    Stim bych moc nepocital :DLazylazy34358    14.1.2018 20:00 Lazy

@ odpověď na komentář od Imunda:Stim bych moc nepocital :D

Imunda napsal:Jo pravda. To mi hned nedošlo. Tak snad časem.

Imunda    Jo pravda. To mi hned nedošlo. Tak snad časem.Imundaimunda31837    14.1.2018 19:12 Imunda

Jo pravda. To mi hned nedošlo. Tak snad časem.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lazy    Asi kvuli stare verzi CryEnginu.Lazylazy34358    14.1.2018 13:53 Lazy

@ odpověď na komentář od Imunda:Asi kvuli stare verzi CryEnginu.

Imunda napsal:Ještě k těm HW nárokům. Jako dobrý ale proč ještě Direct 11? ...

TheStargat3    Protože CryEngine 3.TheStargat3thestargat39408    14.1.2018 13:01 TheStargat3

@ odpověď na komentář od Imunda:Protože CryEngine 3.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Imunda napsal:Ještě k těm HW nárokům. Jako dobrý ale proč ještě Direct 11? ...

Imunda    Ještě k těm HW nárokům. Jako dobrý ale proč ještě Direct 11? ...Imundaimunda31837    14.1.2018 09:42 Imunda

Ještě k těm HW nárokům. Jako dobrý ale proč ještě Direct 11? ...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Playman    "zneužívají slovo realismus v marketingu a dokonce se chlubí že mu přizpůsobí i takovou banalitu jakou je barva slepic" Ty víš o marketingu a managementu velký kulový, skylines. (Já studuju školu, v které ten marketing a management máme btw) .

Realismus je o tom, že zbraně a zasazení, vůbec život, bude působit jako že "realisticky" a reálně té dané doby. Pokud uvažují nad takovými maličkostmi jako barva slepic či záchody, dává to tušit že půjde o komplexnější hru a že by měla být promyšlená a propracovaná.

Pokud v tom únoru zjistím, že půjde o herní katastrofu, která bude nehratelná a příšerně optimalizovaná, asi na půl roku zanevřu na celý herní průmysl jako takový a již si po tuto dobu žádnou jinou hru nepořídím. :nah:
Playmanplayman62
    14.1.2018 06:45
Playman

"zneužívají slovo realismus v marketingu a dokonce se chlubí že mu přizpůsobí i takovou banalitu jakou je barva slepic" Ty víš o marketingu a managementu velký kulový, skylines. (Já studuju školu, v které ten marketing a management máme btw) .

Realismus je o tom, že zbraně a zasazení, vůbec život, bude působit jako že "realisticky" a reálně té dané doby. Pokud uvažují nad takovými maličkostmi jako barva slepic či záchody, dává to tušit že půjde o komplexnější hru a že by měla být promyšlená a propracovaná.

Pokud v tom únoru zjistím, že půjde o herní katastrofu, která bude nehratelná a příšerně optimalizovaná, asi na půl roku zanevřu na celý herní průmysl jako takový a již si po tuto dobu žádnou jinou hru nepořídím. :nah:

skylines    No ty očividně né protože pořád meleš o něčem jiném. Já tu nemluvím o nákladech. :Dskylinesskylines11568    14.1.2018 04:41 skylines

@ odpověď na komentář od dinss:No ty očividně né protože pořád meleš o něčem jiném. Já tu nemluvím o nákladech. :D

dinss napsal:Pochopil jsi argument s barvou slepic a dabingem? Jak dlouho asi trvá přebarvit slepici? A jak moc drahý to je? A jak dlouho trvá najít dabéry a nadabovat hru? A jak moc to nákladný asi je? CHÁPEME?
Ale kdo chce psa bít...

zandovak    odkaz ]zandovakzandovak17177    14.1.2018 01:58 zandovak

odkaz ]Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

dinss    Pochopil jsi argument s barvou slepic a dabingem? Jak dlouho asi trvá přebarvit slepici? A jak moc drahý to je? A jak dlouho trvá najít dabéry a nadabovat hru? A jak moc to nákladný asi je? CHÁPEME?
Ale kdo chce psa bít...
dinssdinss71858
    14.1.2018 01:24
dinss

@ odpověď na komentář od skylines:Pochopil jsi argument s barvou slepic a dabingem? Jak dlouho asi trvá přebarvit slepici? A jak moc drahý to je? A jak dlouho trvá najít dabéry a nadabovat hru? A jak moc to nákladný asi je? CHÁPEME?
Ale kdo chce psa bít...

skylines napsal:O to ale přeci nejde to je jen jeden příklad z mnoha. Jde o to jak zneužívají slovo realismus v marketingu a dokonce se chlubí že mu přizpůsobí i takovou banalitu jakou je barva slepic protože je pro ně strááášně moc důležitý a v tak kritické věci se na něj najednou zapomene protože se jim nehodí a vymlouvají se. Jde o to pokrytectví.

Keeper   2x   Beru tvuj nazor a chapu ho. Ale ty to tak pises, jako by sis myslel, ze ho tam Warhorse nechteji dat snad schvalne nebo co, aby hracum udelali peklo. :D Ja si myslim, ze jsou vlastenci. Jinak by nedelali jak ty rikas, realistickou hru z ceskeho prostredi. Coz uz samo o sobe je pekne gesto z maleho statu v evrope, kde mnoho vlasteneckych lidi neni a spis na svou republiku plivou, porad na neco nadavaji a kdyz je moznost chvalit, tak radeji mlci. A jakozto vlastencum jde podle me o dabing stejne tak jako hracum, ne-li vic. Kazdopadne asi maji nejake terminy, ktere uz hodnekrat prosvihli, coz jim dalo hodne lidi sezrat. Takze vlastne odsouvani terminu bylo spatne a ubrani obsahu (nebo treba dabingu) , je taky spatne. Uvidime co bude casem po vydani. A financne to asi taky nechteji riskovat. Kazdopadne si myslim, ze do toho oni sami vidi vic, nez kdejaky "odbornik" tady v komentarich.Keeperkeeper7130    14.1.2018 00:42 Keeper

@ odpověď na komentář od skylines:Beru tvuj nazor a chapu ho. Ale ty to tak pises, jako by sis myslel, ze ho tam Warhorse nechteji dat snad schvalne nebo co, aby hracum udelali peklo. :D Ja si myslim, ze jsou vlastenci. Jinak by nedelali jak ty rikas, realistickou hru z ceskeho prostredi. Coz uz samo o sobe je pekne gesto z maleho statu v evrope, kde mnoho vlasteneckych lidi neni a spis na svou republiku plivou, porad na neco nadavaji a kdyz je moznost chvalit, tak radeji mlci. A jakozto vlastencum jde podle me o dabing stejne tak jako hracum, ne-li vic. Kazdopadne asi maji nejake terminy, ktere uz hodnekrat prosvihli, coz jim dalo hodne lidi sezrat. Takze vlastne odsouvani terminu bylo spatne a ubrani obsahu (nebo treba dabingu) , je taky spatne. Uvidime co bude casem po vydani. A financne to asi taky nechteji riskovat. Kazdopadne si myslim, ze do toho oni sami vidi vic, nez kdejaky "odbornik" tady v komentarich.

skylines napsal:O to ale přeci nejde to je jen jeden příklad z mnoha. Jde o to jak zneužívají slovo realismus v marketingu a dokonce se chlubí že mu přizpůsobí i takovou banalitu jakou je barva slepic protože je pro ně strááášně moc důležitý a v tak kritické věci se na něj najednou zapomene protože se jim nehodí a vymlouvají se. Jde o to pokrytectví.

skylines    O to ale přeci nejde to je jen jeden příklad z mnoha. Jde o to jak zneužívají slovo realismus v marketingu a dokonce se chlubí že mu přizpůsobí i takovou banalitu jakou je barva slepic protože je pro ně strááášně moc důležitý a v tak kritické věci se na něj najednou zapomene protože se jim nehodí a vymlouvají se. Jde o to pokrytectví.skylinesskylines11568    13.1.2018 23:59 skylines

@ odpověď na komentář od Keeper:O to ale přeci nejde to je jen jeden příklad z mnoha. Jde o to jak zneužívají slovo realismus v marketingu a dokonce se chlubí že mu přizpůsobí i takovou banalitu jakou je barva slepic protože je pro ně strááášně moc důležitý a v tak kritické věci se na něj najednou zapomene protože se jim nehodí a vymlouvají se. Jde o to pokrytectví.

Keeper napsal:Nemuzes porovnavat zmenu barvy slepic s rozsahlym kvalitnim dabingem. Predpokladam, ze casove i financni naklady na zmenu barvy slepic jsou asi tak milionkrat mensi, nez je tomu u dabingu

Keeper   2x   Nemuzes porovnavat zmenu barvy slepic s rozsahlym kvalitnim dabingem. Predpokladam, ze casove i financni naklady na zmenu barvy slepic jsou asi tak milionkrat mensi, nez je tomu u dabinguKeeperkeeper7130    13.1.2018 21:13 Keeper

@ odpověď na komentář od skylines:Nemuzes porovnavat zmenu barvy slepic s rozsahlym kvalitnim dabingem. Predpokladam, ze casove i financni naklady na zmenu barvy slepic jsou asi tak milionkrat mensi, nez je tomu u dabingu

skylines napsal:To jde právě ruku v ruce s tou realističností. Kdyby se s ní tak nechvástali tak by to nikoho nezarazilo ale když ti začnou machrovat jak změnili barvu slepic protože tahle v té době nebyla protože je pro ně realističnost prioritou a nakonec ti tam nacpou angličtinu tak to si dost protiřečí. To je jako by třeba GT hlásalo že další díl bude nejrealističtějším z celé série a bude se tam létat ve vznášedlech ze star wars protože SW prostě táhne a víc se toho prodá. K tomu přihodí pár absurdních výmluv protože si myslí že jsme všichni naprostí idioti a stejná situace je na světě. Jsem zvědav v kolika jazycích bude hra dabovaná až vyjde i přes to že to "nejde". :D

Geralt z Rivie    Jasný, chápu to. I já bych dabing uvítal. Ale ten dabing jsou další finanční náklady a nejsou si podle mě jistí jestli si to můžou dovolit protože jak už tu někdo zmiňoval, realističnost tolik hráčů moc neoslovuje. Takže, pokud hra bude opravdu dobrá, ještě není zaručený, že na hře vydělají. Ale myslím si, že pokud to půjde tak jak má, tak bychom se dabingu mohli dočkat dodatečně. Ale už vidím jak někdo bude posílat hru do hoven, jen a pouze kvůli dabingu, což mi přijde jako blbost. No... doufám, že se mýlím a osloví spoustu hráčů (v to, že se hra povede, v tom jim věřím) a dabingu se dočkáme později, když už nic jiného. :)Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    13.1.2018 20:18 Geralt z Rivie

@ odpověď na komentář od skylines:Jasný, chápu to. I já bych dabing uvítal. Ale ten dabing jsou další finanční náklady a nejsou si podle mě jistí jestli si to můžou dovolit protože jak už tu někdo zmiňoval, realističnost tolik hráčů moc neoslovuje. Takže, pokud hra bude opravdu dobrá, ještě není zaručený, že na hře vydělají. Ale myslím si, že pokud to půjde tak jak má, tak bychom se dabingu mohli dočkat dodatečně. Ale už vidím jak někdo bude posílat hru do hoven, jen a pouze kvůli dabingu, což mi přijde jako blbost. No... doufám, že se mýlím a osloví spoustu hráčů (v to, že se hra povede, v tom jim věřím) a dabingu se dočkáme později, když už nic jiného. :)

skylines napsal:To jde právě ruku v ruce s tou realističností. Kdyby se s ní tak nechvástali tak by to nikoho nezarazilo ale když ti začnou machrovat jak změnili barvu slepic protože tahle v té době nebyla protože je pro ně realističnost prioritou a nakonec ti tam nacpou angličtinu tak to si dost protiřečí. To je jako by třeba GT hlásalo že další díl bude nejrealističtějším z celé série a bude se tam létat ve vznášedlech ze star wars protože SW prostě táhne a víc se toho prodá. K tomu přihodí pár absurdních výmluv protože si myslí že jsme všichni naprostí idioti a stejná situace je na světě. Jsem zvědav v kolika jazycích bude hra dabovaná až vyjde i přes to že to "nejde". :D

Miky člen redakce    Už jsme poslali žádost o review kopiiMikymiky3    13.1.2018 20:07 Miky

@ odpověď na komentář od SamFisher:Už jsme poslali žádost o review kopii

SamFisher napsal:No hra vychází za měsíc a třeba Zing dostane kopii na recenzi dříve ;-) takže se uvidí :thumbup:

SamFisher    No hra vychází za měsíc a třeba Zing dostane kopii na recenzi dříve ;-) takže se uvidí :thumbup:SamFishersamfisher16017    13.1.2018 19:58 SamFisher

No hra vychází za měsíc a třeba Zing dostane kopii na recenzi dříve ;-) takže se uvidí :thumbup:

TheStargat3   3x   Takto to dopada, kdyz ma vyjit velmi ocekavana hra. Lidi pak, kdyz vidi nejakou chybu nebo nedostatek, dost nadavaji a odsuzuji (maji vsugenerovano, ze musi byt bezchybna - takova hra stejne neexistuje) . Pritom je tu dost her, ktere jsou v necem otresne a snad i horsi (Andromeda a jeji xichty, bidna inteligence v AC Origins, nulova optimalizace PUBG...) . Navic WH je oproti jinym male studio a KDC je hra komplexni.

Co se dabingu tyce. Mozna tam CZ dabing nebude, ale hra nebude kompletne v ENG (v hospodach se bude cesky zpivat, vesnicani si budou nektere veci rikat v CZ apod - dle fanpage na fb) .
TheStargat3thestargat39408
    13.1.2018 19:29
TheStargat3

@ odpověď na komentář od FanyX:Takto to dopada, kdyz ma vyjit velmi ocekavana hra. Lidi pak, kdyz vidi nejakou chybu nebo nedostatek, dost nadavaji a odsuzuji (maji vsugenerovano, ze musi byt bezchybna - takova hra stejne neexistuje) . Pritom je tu dost her, ktere jsou v necem otresne a snad i horsi (Andromeda a jeji xichty, bidna inteligence v AC Origins, nulova optimalizace PUBG...) . Navic WH je oproti jinym male studio a KDC je hra komplexni.

Co se dabingu tyce. Mozna tam CZ dabing nebude, ale hra nebude kompletne v ENG (v hospodach se bude cesky zpivat, vesnicani si budou nektere veci rikat v CZ apod - dle fanpage na fb) .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

FanyX napsal:Smutné jak polovina lidí hru už odsoudila aniž by ji aspoň zkusila, tohle může dopadnout jakkoliv, může to být řádný průser, ale taky pořádné překvapení. Hlavní problém hry vidím v tom, že sází na realističnost, což se dneska už nějak moc nenosí a hodně lidí to odradí. Ale tvůrcům přeji úspěch, po dlouhé době projekt v našich končinách, který má vysoké ambice.

dinss   4x   Oni se mají s čím chvástat. Mají jeden z nejkomplexnější soubojových systému. Ono neznalost nákladů na takový dabing je obrovská a ve hře budou tři nadabované jazyky - angličtina, němčina a francouzština. Jaké absurdní výmluvy máš na mysli? Kdyby se tato hra odehrávala i jinde, mimo naše území, nadávalo by se stejně. ;) Je to jako říct o Rising Storm 2: Vietnam, že není realistická protože tam Vietnamci nemluví vietnamsky.dinssdinss71858    13.1.2018 19:18 dinss

@ odpověď na komentář od skylines:Oni se mají s čím chvástat. Mají jeden z nejkomplexnější soubojových systému. Ono neznalost nákladů na takový dabing je obrovská a ve hře budou tři nadabované jazyky - angličtina, němčina a francouzština. Jaké absurdní výmluvy máš na mysli? Kdyby se tato hra odehrávala i jinde, mimo naše území, nadávalo by se stejně. ;) Je to jako říct o Rising Storm 2: Vietnam, že není realistická protože tam Vietnamci nemluví vietnamsky.Komentář byl autorem naposledy upraven 13.1.2018 19:27

Původní verze před úpravami:Oni se mají s čím chvástat. Mají jeden z nejkomplexnější soubojových systému. Ono neznalost nákladů na takový dabing je obrovská a ve hře budou tři nadabované jazyky - angličtina, němčina a francouzština. Jaké absurdní výmluvy máš na mysli? Kdyby se tato hra odehrávala i jinde, mimo naše území, nadávalo by se stejně. ;)

skylines napsal:To jde právě ruku v ruce s tou realističností. Kdyby se s ní tak nechvástali tak by to nikoho nezarazilo ale když ti začnou machrovat jak změnili barvu slepic protože tahle v té době nebyla protože je pro ně realističnost prioritou a nakonec ti tam nacpou angličtinu tak to si dost protiřečí. To je jako by třeba GT hlásalo že další díl bude nejrealističtějším z celé série a bude se tam létat ve vznášedlech ze star wars protože SW prostě táhne a víc se toho prodá. K tomu přihodí pár absurdních výmluv protože si myslí že jsme všichni naprostí idioti a stejná situace je na světě. Jsem zvědav v kolika jazycích bude hra dabovaná až vyjde i přes to že to "nejde". :D

skylines    To jde právě ruku v ruce s tou realističností. Kdyby se s ní tak nechvástali tak by to nikoho nezarazilo ale když ti začnou machrovat jak změnili barvu slepic protože tahle v té době nebyla protože je pro ně realističnost prioritou a nakonec ti tam nacpou angličtinu tak to si dost protiřečí. To je jako by třeba GT hlásalo že další díl bude nejrealističtějším z celé série a bude se tam létat ve vznášedlech ze star wars protože SW prostě táhne a víc se toho prodá. K tomu přihodí pár absurdních výmluv protože si myslí že jsme všichni naprostí idioti a stejná situace je na světě. Jsem zvědav v kolika jazycích bude hra dabovaná až vyjde i přes to že to "nejde". :Dskylinesskylines11568    13.1.2018 19:11 skylines

@ odpověď na komentář od Geralt z Rivie:To jde právě ruku v ruce s tou realističností. Kdyby se s ní tak nechvástali tak by to nikoho nezarazilo ale když ti začnou machrovat jak změnili barvu slepic protože tahle v té době nebyla protože je pro ně realističnost prioritou a nakonec ti tam nacpou angličtinu tak to si dost protiřečí. To je jako by třeba GT hlásalo že další díl bude nejrealističtějším z celé série a bude se tam létat ve vznášedlech ze star wars protože SW prostě táhne a víc se toho prodá. K tomu přihodí pár absurdních výmluv protože si myslí že jsme všichni naprostí idioti a stejná situace je na světě. Jsem zvědav v kolika jazycích bude hra dabovaná až vyjde i přes to že to "nejde". :D

Geralt z Rivie napsal:Spíš mě zaráží kolik lidí dokáže hru odsoudit kvůli absenci dabingu. Na nikoho tady nenarážím, tyhle komenty jsem četl i jinde než tady.

Geralt z Rivie   2x   Spíš mě zaráží kolik lidí dokáže hru odsoudit kvůli absenci dabingu. Na nikoho tady nenarážím, tyhle komenty jsem četl i jinde než tady.Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    13.1.2018 18:15 Geralt z Rivie

@ odpověď na komentář od FanyX:Spíš mě zaráží kolik lidí dokáže hru odsoudit kvůli absenci dabingu. Na nikoho tady nenarážím, tyhle komenty jsem četl i jinde než tady.

FanyX napsal:Smutné jak polovina lidí hru už odsoudila aniž by ji aspoň zkusila, tohle může dopadnout jakkoliv, může to být řádný průser, ale taky pořádné překvapení. Hlavní problém hry vidím v tom, že sází na realističnost, což se dneska už nějak moc nenosí a hodně lidí to odradí. Ale tvůrcům přeji úspěch, po dlouhé době projekt v našich končinách, který má vysoké ambice.

FanyX   9x   Smutné jak polovina lidí hru už odsoudila aniž by ji aspoň zkusila, tohle může dopadnout jakkoliv, může to být řádný průser, ale taky pořádné překvapení. Hlavní problém hry vidím v tom, že sází na realističnost, což se dneska už nějak moc nenosí a hodně lidí to odradí. Ale tvůrcům přeji úspěch, po dlouhé době projekt v našich končinách, který má vysoké ambice.FanyXfanyx76299    13.1.2018 17:47 FanyX

Smutné jak polovina lidí hru už odsoudila aniž by ji aspoň zkusila, tohle může dopadnout jakkoliv, může to být řádný průser, ale taky pořádné překvapení. Hlavní problém hry vidím v tom, že sází na realističnost, což se dneska už nějak moc nenosí a hodně lidí to odradí. Ale tvůrcům přeji úspěch, po dlouhé době projekt v našich končinách, který má vysoké ambice.

Playman    A kde by jsi chtěl sehnat 700 000, -Kč na kvalitní český dabing? Ty si myslíš, že pokud by hra obsahovala český dabing, tak se jim to zaplatí? Ani omylem. Nicméně v jádru tvého názoru tkví pravda a souhlasím s tím principem. Ale nic není černobílé a i tak stál vývoj této hry mjlant, takže rozhodně kupuji. Shut up and take my money. :-D

"no smutné je že to je z českých dějin a Češi si budou číst titulky"
Playmanplayman62
    13.1.2018 17:35
Playman

A kde by jsi chtěl sehnat 700 000, -Kč na kvalitní český dabing? Ty si myslíš, že pokud by hra obsahovala český dabing, tak se jim to zaplatí? Ani omylem. Nicméně v jádru tvého názoru tkví pravda a souhlasím s tím principem. Ale nic není černobílé a i tak stál vývoj této hry mjlant, takže rozhodně kupuji. Shut up and take my money. :-D

"no smutné je že to je z českých dějin a Češi si budou číst titulky"

skylines    Jestli koupím tak až jako kompletní hru.

JirkasP: Protože realismus :D Ale pořád můžeš předstírat že jde o konflikt v nějakém anglickém hrabství volně založený na událostech někde ve střední evropě protože se do toho jinak vžít nepůjde :D
skylinesskylines11568
    13.1.2018 16:17
skylines

Jestli koupím tak až jako kompletní hru.

JirkasP: Protože realismus :D Ale pořád můžeš předstírat že jde o konflikt v nějakém anglickém hrabství volně založený na událostech někde ve střední evropě protože se do toho jinak vžít nepůjde :D

JirkasP   1x   no smutné je že to je z českých dějin a Češi si budou číst titulky dokud tam nedaj CZ dabing tak nemám zájemJirkasPjirkasp30372    13.1.2018 13:49 JirkasP

no smutné je že to je z českých dějin a Češi si budou číst titulky dokud tam nedaj CZ dabing tak nemám zájem

Falleen    Koukám, že toho ušišlaného geroje pryč nedali... To bude paráda.Falleenfalleen15498    13.1.2018 11:29 Falleen

Koukám, že toho ušišlaného geroje pryč nedali... To bude paráda.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mjay    Já se docela těším a přeju jim úspěch.Mjaymjay31769    13.1.2018 10:59 Mjay

Já se docela těším a přeju jim úspěch.

Geralt z Rivie   3x   Podle mě se o ní dost ví i v zahraničí, o to bych se nebál. Spíš jde o to kolik lidí bude tuhle hru chtít.Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    13.1.2018 10:53 Geralt z Rivie

@ odpověď na komentář od Yanni:Podle mě se o ní dost ví i v zahraničí, o to bych se nebál. Spíš jde o to kolik lidí bude tuhle hru chtít.

Yanni napsal:Má někdo představu, jak moc by se musela hra prodávat, aby se zaplatil ten dlouhý vývoj? Zároveň nemám vůbec ponětí, do jaké míry se o ní ví v zahraničí (samozřejmě, že nějaký ohlas sklidila) , jelikož logicky na českých webech o ní slyším pořád.

Le Magnifique    Ta hudba je něco úžasného!Le Magnifiquele-magnifique12489    13.1.2018 10:17 Le Magnifique

Ta hudba je něco úžasného!

Diskuze na fóru

Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (89 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12099 příspěvků), Roblox + Just Cause 3 (13 příspěvků), Humble bundle -vše sem (607 příspěvků), Cenové akce (1 příspěvek), Trance - TOTY - Top 10 (460 příspěvků), STEAM -všechno sem (7083 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (55 příspěvků)

Informace o hře

 

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Furi

Recenze - 23.1.2018
 
Furi

Ledově chladný zabiják utíkající z vězení v sobě spojuje jednoduchost s komplexností a vyvolá ve vás vztek, společně s neskutečným uspokojením. Že…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: PC a konzole
 
 
Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings

Pod písečnými dunami začíná být nezdravě neživo. Do bojů na Novém kontinentu se zapojili králové kobek.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Věřte tomu nebo ne, ale ono to není zase tak špatné.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 

Inis – deskovka

Speciál - 21.1.2018
 
Inis – deskovka

Postaví se do čela keltské země právě váš kmen?

 
 
 
Představujeme zbrusu nový Zing.cz

Spustili jsme veřejnou betu nové verze vašeho oblíbeného herního magazínu. Pojďte se seznámit s novým Zingem.