Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive

Neděle 21.1.2018 14:14 - Autor: Jan "Honzas4400" Kalný - Rubrika: Speciály Speciál Metal Gear Survive

Věřte tomu nebo ne, ale ono to není zase tak špatné.

Říkám to často a oficiální článek tady na Zingu je další možností, jak to říct znovu - nikdy jsem nevěřil tomu, že by měla být Metal Gear Survive automaticky špatná hra. Vesměs je to další titul postavený na základech Metal Gear Solid V, což je něco, co jsem osobně chtěl už celé roky. Možná není Survive přesně to, co jsem si představoval, ale je to to, co dostaneme. Není tak potřeba se upínat k nějakému nesmyslnému hejtu, jenom protože jde o Konami, které „kurví" tuhle značku, jak je to jenom možné. Nekurví. Série Metal Gear za tu hromadu let svojí existence zažila i stejně bohatou hromadu spin-offů. Od tahových karetních her po všeobecně oblíbené Metal Gear Rising. Survive je zkrátka jen další z mnoha odboček. Jenom má tu smůlu, že vychází v době, kdy největší kontroverzí kolem Konami už není ta strašná E3 konference z roku 2010.

Samozřejmě to neznamená, že nemůže být Metal Gear Survive prostě špatnou hrou. To může, ale z toho, co se dá soudit z otevřené bety, tak nejspíše nebude. A nejspíše nebude ani úžasnou hrou. A z toho důvodu vám přinášíme naše dojmy z hraní.

Hlídej a braň

Otevřená betaverze hry nabízí pouze zlomek toho, čeho se dočkáme v plné verzi. Beta totiž nabízí pouze tři mise, a to konkrétně typu Salvage. V nich máme za úkol bránit těžební stroj před vlnami nepřátel. V zásadě jde tak o klasický tower defense. Musíte vytvářet a vybudovat opevnění a obranné mechanismy - od barikád přes ploty až po střílny nebo různé pasti - a zároveň v tom všem přežít pomocí spousty zbraní, které mohou být na blízko i palné.

Metal Gear Survive vám dovoluje stavět opevnění de facto kamkoliv chcete. Není tak problém vytvořit třeba i takovouto klec se střílnou uvnitř.
Metal Gear Survive vám dovoluje stavět opevnění de facto kamkoliv chcete. Není tak problém vytvořit třeba i takovouto klec se střílnou uvnitř.

Zprvu mě snad nejvíce překvapila samotná obtížnost. V jednom hráči rozhodně nejde o procházku růžovou Mother Base, a pokud nevíte, co děláte, může vás to stát krk, a tedy i úspěch mise. Chvíli potrvá, než se dostanete k potřebným materiálům na vybudování lepšího opevnění nebo než se dostanete k lepší výbavě jako takové. Je tedy potřeba brát vaší misi docela vážně, protože i na jednoduchou obtížnost vás problémy neminou. Základní nepřátelé dokážou ve větším počtu znepříjemnit život, a jakmile se do toho vloží například bombeři nebo obrněnci, které nelze tak snadno zasáhnout, tak je oheň na střeše. Naštěstí je hra samotná celkem benevolentní. Neúspěch mise nutně neznamená, že jste vlastně ničeho nedosáhli. Co dokázal stroj vytěžit, to zkrátka zvládl vytěžit a podle toho dostanete určitou odměnu v podobě třeba tak potřebných materiálů na příští použití. Dostat můžete i nějaké plánky nebo výbavu. Čím déle bude stroj těžit, tím lepší nebo větší množství odměn logicky dostanete.

Během samotných misí vám navíc mohou vypomoci i vedlejší úkoly. Čas od času vás hra vyzve k tomu, abyste v nějaké jiné lokaci něco udělali (zpravidla jde o pouhé otevření bedny) a díky tomu dostanete další odměny. Může jít o další plánek navíc, doplnění nábojů nebo dokonce i Walker Gear, ve kterém je vážně sranda se prohánět a kosit hordy nepřátel levou zadní. Trochu mě ale zklamalo, že jsou tyhle úkoly jasně předdefinované a nejsou náhodně generované s náhodnými odměnami, které by mohly každý pokus nějak zásadněji ozvláštnit.

Když zbraně na blízko nepomůžou, můžete se obrátit i na palné zbraně. Nebo klasiku v podobě luku a šípů.
Když zbraně na blízko nepomůžou, můžete se obrátit i na palné zbraně. Nebo klasiku v podobě luku a šípů.

Výbava je základní kámen... výbavy?

Osobně doufám, že kromě samotného survival aspektu nabídne plná hra i více typů misí. V základu ani z hlediska funkcí není totiž kooperativní tower defense v podání Metal Gear Solid vůbec k zahození a dokáže snadno zabavit. Ale stejně tak dokáže snadno nudit. Mimo jiné i kvůli tomu, že během hraní tak nějak postrádáte kontext k tomu, proč to děláte. Sice získáváte tunu různých materiálů, ale většinu zkrátka nemáte v betě jak využít. Vesměs tak nemá těžení smysl, kromě toho, že si prostě zahrajete. Zklamalo mě, že tam třeba není alespoň jedna infiltrační mise, zkrátka něco, co není další tower defense. Finální verze by toho samozřejmě měla nabídnout mnohem více, ale na to, co všechno to bude, si musíme ještě počkat. Do té doby budu jen doufat v to, že se zlepší i samotné mise s tower defense mechanikami a že se od sebe budou jednotlivé mise nějak výrazněji lišit. Ať už prostředím nebo i náplní.

Jak každopádně bývá zvykem, i v Metal Gear Survive máte nějaký inventář. Jeho implementace spolu s dalšími mechanismy je ovšem celkem unikátní, protože Metal Gear Survive je především survival hra. A survival hra obalená mechanikami z tower defense je celkem nevídanou záležitostí. Inventář je tedy značně omezený a drtivá většina výbavy něco váží. Čím těžší jste, tím jste zároveň méně mobilní. Když si tak vezmete čtyři zbraně, čtyři typy opevnění a hodíte na sebe těžkotonážní oblečení, tak toho sice hodně postavíte a hodně vydržíte, ale pro plnění vedlejších úkolů nejste úplně nejvhodnější. Je tak třeba chytře zvažovat mezi tím, co přesně si vezmete a co budete potřebovat nebo využívat.

V tzv. Staging Area si můžete různou výbavu vyzkoušet a zjistit, jak vlastně funguje. Z oblíbeného Metal Gear Solid 3: Snake Eater se dokonce vrací systém poškození a léčení. Ten je sice značně zjednodušený, hlavně protože ho musíte často řešit uprostřed akce, ale je tam. Pokud to naboříte přímo do stáda nepřátel a ti po vás skočí jako fanynky našeho šéfredaktora, tak můžete mít celkem rychle pochroumanou nějakou část těla. Když třeba skočíte z větší výšky, tak si zlomíte hnáty a pohyb vám bude cizí, dokud si tu část těla nevyléčíte. Což nejen, že nějakou dobu trvá, ale zároveň to zvedá samotnou obtížnost hry, protože víte, že pokud budete bezohlední, unáhlení a lehkomyslní, budete mít prostě problémy a dlouho nepřežijete. Do toho všeho se navíc ještě vměstnává potřeba pít a jíst. V betě to není tak znatelné, ale v plné verzi to bude zjevně hrát důležitou roli.

K dispozici také máte quick-chat s několika hláškami nebo gesty.
K dispozici také máte quick-chat s několika hláškami nebo gesty.

Kromě bránění těžebního stroje se navíc můžete toulat i po samotném areálu mise a hledat nejrůznější materiály, jako je třeba dřevo, guma nebo železo. To pak můžete použít nejen na další výstavbu opevnění, ale také na vylepšení vaší výbavy, aby více vydržela.

Jak přežít Metal Gear Survive?

Metal Gear Survive a jeho betu nepovažuju za kdovíjakou bombu století. Ale zároveň mě tahle hra překvapila. Aktuální obsah se sice celkem rychle ohraje, a tak nějak postrádáte kontext pro to, co děláte, proč to děláte a co z toho, ale nemohu tvrdit, že bych si těch několik hodin celkem neužíval. Kombinování survivalu s dalšími žánry - v tomto případě tedy minimálně tower defense hrami - je celkem zajímavý tah. Zatím je těžké říct, jak bude vypadat zbytek hry, ale pokud je beta jakákoliv indikace toho, co nás čeká a nemine, tak nemůžu říct, že bych se netěšil. Rozhodně mě láká to, co hra slibuje, ale je spousta věcí, kterých se zároveň obávám.

Velmi důležitou složkou je sbírání materiálů. Bez nich nic nepostavíte.
Velmi důležitou složkou je sbírání materiálů. Bez nich nic nepostavíte.

Metal Gear Survive vychází 22. února 2018 na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte v obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.

Tisk  
Metal Gear Survive na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Metal Gear Survive Screenshot ze hry Metal Gear Survive Screenshot ze hry Metal Gear Survive Screenshot ze hry Metal Gear Survive Screenshot ze hry Metal Gear Survive Screenshot ze hry Metal Gear Survive Screenshot ze hry Metal Gear Survive Screenshot ze hry Metal Gear Survive
Další aktuální články

Kingdom Come: Deliverance a jeho easter eggy

Kingdom Come: Deliverance a jeho easter eggy

Pondělí 19.2.2018 18:33 - Jaké vtípky, zajímavosti a kuriozity se podařilo najít v prvních dnech po vydání očekávaného českého RPG? Přečíst celý článek »

9 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: Cvrnda
Pillars of Eternity II: Deadfire – fotoseriál z bety veľkolepého RPG

Pillars of Eternity II: Deadfire – fotoseriál z bety veľkolepého RPG

Pondělí 19.2.2018 14:27 - Dobrodružná výprava á la Robinson Crusoe. Přečíst celý článek »

14 komentářů | PC, PS4, Xbox One | Autor: romando
Andor – deskovka

Andor – deskovka

Neděle 18.2.2018 19:13 - Hranice Andoru ohrožují temné síly a pouze čtveřice hrdinů může království pomoci. Přečíst celý článek »

1 komentář | Autor: barlow

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Dojmy z otevřené bety Metal Gear Survive
Geralt z Rivie   1x   Další LoS bych bral všema deseti. Ale jak říkáš, už asi není moc jak pokračovat. Možná tak restart série nebo pořádný remastery. LoS 2 nebylo už takové jako LoS 1, ale stejně jsem to rád hrál.Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    22.1.2018 11:13 Geralt z Rivie

@ odpověď na komentář od FesakSX:Další LoS bych bral všema deseti. Ale jak říkáš, už asi není moc jak pokračovat. Možná tak restart série nebo pořádný remastery. LoS 2 nebylo už takové jako LoS 1, ale stejně jsem to rád hrál.

FesakSX napsal:Konami drží v rukách 3 skvělé hry, Metal Gear, Silent hill, Castlevania. Za nedlouho to budou přesně 4 roky od lord of shadow 2 a do teď není zpráva že by byl další díl. Na konci bylo hodně otázek, příběh neskončil a upřímně pochybuju že někdy skončí, možná tak v mobilní verzi = shitshow. Vlastně ani nechápu mohl skončit s LoS 2 konflikt mezi belmonty a draculou skončil, satan je mrtvý nenapadá mě nic co by tam mohlo být dál, možná jsem něco vynechal už si nepamatuju. Kdyby že prodeje tady survivalu šli do pořádného dílu lord of shadow 3 ale to těžko nevěřím, spíš tak půjdou do další multiplayer hry nebo mobilní. To že napsali že budou stále vyvíjet AAA tituly, si můžou strčit dop*dele pokud to budou hry typu tady Survival. Jo musí se nechat vypadá to fun, v jádru je to Metal Gear od kojimy jen se zombie. But nah uvidíme.

AsuraCzech   2x   Tak ono hlavně stejně jako u PP záleží na tom, zda má hráč fantazii a chuť si hrát, pokud ne a jede neustále jednu a tu samou taktiku, tak to po čase může být stereotypní. Pokud ale stejně jako v PP si začnete hrát s množstvím různými udělátek a tady i pastmi, ploty atd. . začnete tvořit smrtící překážkovou dráhu a kocháte se každým jejím úspěchem :D tak to baví a když to plánujete ve více lidech je to ještě lepší. Jsem hodně zvědavý osobně na SP část hry, přidaný survival prvek vypadá z YouTube videí funkčně a pokud to spojíte se základem z PP, tak věřím, že mě osobně to bude bavit.AsuraCzechasuraczech13644    22.1.2018 10:59 AsuraCzech

Tak ono hlavně stejně jako u PP záleží na tom, zda má hráč fantazii a chuť si hrát, pokud ne a jede neustále jednu a tu samou taktiku, tak to po čase může být stereotypní. Pokud ale stejně jako v PP si začnete hrát s množstvím různými udělátek a tady i pastmi, ploty atd. . začnete tvořit smrtící překážkovou dráhu a kocháte se každým jejím úspěchem :D tak to baví a když to plánujete ve více lidech je to ještě lepší. Jsem hodně zvědavý osobně na SP část hry, přidaný survival prvek vypadá z YouTube videí funkčně a pokud to spojíte se základem z PP, tak věřím, že mě osobně to bude bavit.

FesakSX   1x   Konami drží v rukách 3 skvělé hry, Metal Gear, Silent hill, Castlevania. Za nedlouho to budou přesně 4 roky od lord of shadow 2 a do teď není zpráva že by byl další díl. Na konci bylo hodně otázek, příběh neskončil a upřímně pochybuju že někdy skončí, možná tak v mobilní verzi = shitshow. Vlastně ani nechápu mohl skončit s LoS 2 konflikt mezi belmonty a draculou skončil, satan je mrtvý nenapadá mě nic co by tam mohlo být dál, možná jsem něco vynechal už si nepamatuju. Kdyby že prodeje tady survivalu šli do pořádného dílu lord of shadow 3 ale to těžko nevěřím, spíš tak půjdou do další multiplayer hry nebo mobilní. To že napsali že budou stále vyvíjet AAA tituly, si můžou strčit dop*dele pokud to budou hry typu tady Survival. Jo musí se nechat vypadá to fun, v jádru je to Metal Gear od kojimy jen se zombie. But nah uvidíme.FesakSXfesaksx14964    22.1.2018 10:30 FesakSX

Konami drží v rukách 3 skvělé hry, Metal Gear, Silent hill, Castlevania. Za nedlouho to budou přesně 4 roky od lord of shadow 2 a do teď není zpráva že by byl další díl. Na konci bylo hodně otázek, příběh neskončil a upřímně pochybuju že někdy skončí, možná tak v mobilní verzi = shitshow. Vlastně ani nechápu mohl skončit s LoS 2 konflikt mezi belmonty a draculou skončil, satan je mrtvý nenapadá mě nic co by tam mohlo být dál, možná jsem něco vynechal už si nepamatuju. Kdyby že prodeje tady survivalu šli do pořádného dílu lord of shadow 3 ale to těžko nevěřím, spíš tak půjdou do další multiplayer hry nebo mobilní. To že napsali že budou stále vyvíjet AAA tituly, si můžou strčit dop*dele pokud to budou hry typu tady Survival. Jo musí se nechat vypadá to fun, v jádru je to Metal Gear od kojimy jen se zombie. But nah uvidíme.

Lynch    Nakonec mě to bavilo. Ale asi to bude tím, že mám opravdu rád MGSV a tower defense hry. V kooperaci s kamarádem je to opravdu dobrá zábava. Teď ještě co přinese plná verze.Lynchlynch5892    22.1.2018 09:39 Lynch

Nakonec mě to bavilo. Ale asi to bude tím, že mám opravdu rád MGSV a tower defense hry. V kooperaci s kamarádem je to opravdu dobrá zábava. Teď ještě co přinese plná verze.Komentář byl autorem naposledy upraven 22.1.2018 11:03

Původní verze před úpravami:Nakonec mě to celkem bavilo. Ale asi to bude tím, že mám opravdu rád MGSV a tower defense hry. V kooperaci s kamarádem je to opravdu dobrá zábava. Teď ještě co přinese plná verze.

Theogreel   1x   Díky za tip. Skvělá hra.Theogreeltheogreel57818    22.1.2018 08:53 Theogreel

@ odpověď na komentář od Corvus:Díky za tip. Skvělá hra.

Corvus napsal:Hodina tohoto nebo hodina Stygian: Reign of the Old Ones? Mám jasno! :-)

Corvus    Hodina tohoto nebo hodina Stygian: Reign of the Old Ones? Mám jasno! :-)Corvuscorvus13394    21.1.2018 22:42 Corvus

Hodina tohoto nebo hodina Stygian: Reign of the Old Ones? Mám jasno! :-)

flexo369   3x   prave naopak, beta je nedokončená verzia hry, ktorá sa postupom času dokončí (čiže sa pridá nový obsah atd) . Demoverzia je verzia hry, ktorá je obmedzená (časovo alebo obsahovo) .flexo369flexo36956411    21.1.2018 22:02 flexo369

@ odpověď na komentář od Duuku:prave naopak, beta je nedokončená verzia hry, ktorá sa postupom času dokončí (čiže sa pridá nový obsah atd) . Demoverzia je verzia hry, ktorá je obmedzená (časovo alebo obsahovo) .

Duuku napsal:Nevim co je to posledni dobu za modu nazyvat tyhle demoverze betou :D Kdy tohle pojmenovani na MGS vazne nesedi, minimum obsahu k vyzkouseni, to je proste demo, betu si predtavuju jako neco kdy mate k vyzkouseni kopletni hru a vsechny jeji funkce, to tady neni ani nahodou. Ale to je spis muj problem :D . "Beta" samotna me bavila. A kamaradem sme tam stravili skoro 5 hodin a vzhledem k tomu ze tam je obsahu jen minimum je to docela uspech :) Obtiznost je pro nekoho jako jsme my dva kdy nevime co a jak i na easy celkem vysoka, coz je fajn. Co mi pomohlo je ze kdyz sem odehral neco malo z MGS5 tak s ovladanim jsem problem opravdu nemel :) Na plnou hru se tesim. Jestli bych to koupil za plnou cenu nejakych 40€? To asi ne, ono mam pocit ze s cenou to pujde. celkem rychle dolu.
A malem sem zapomel, Clanek super, palec hore :)

Duuku    Nevim co je to posledni dobu za modu nazyvat tyhle demoverze betou :D Kdy tohle pojmenovani na MGS vazne nesedi, minimum obsahu k vyzkouseni, to je proste demo, betu si predtavuju jako neco kdy mate k vyzkouseni kopletni hru a vsechny jeji funkce, to tady neni ani nahodou. Ale to je spis muj problem :D . "Beta" samotna me bavila. A kamaradem sme tam stravili skoro 5 hodin a vzhledem k tomu ze tam je obsahu jen minimum je to docela uspech :) Obtiznost je pro nekoho jako jsme my dva kdy nevime co a jak i na easy celkem vysoka, coz je fajn. Co mi pomohlo je ze kdyz sem odehral neco malo z MGS5 tak s ovladanim jsem problem opravdu nemel :) Na plnou hru se tesim. Jestli bych to koupil za plnou cenu nejakych 40€? To asi ne, ono mam pocit ze s cenou to pujde. celkem rychle dolu.
A malem sem zapomel, Clanek super, palec hore :)
Duukuduuku8105
    21.1.2018 20:42
Duuku

Nevim co je to posledni dobu za modu nazyvat tyhle demoverze betou :D Kdy tohle pojmenovani na MGS vazne nesedi, minimum obsahu k vyzkouseni, to je proste demo, betu si predtavuju jako neco kdy mate k vyzkouseni kopletni hru a vsechny jeji funkce, to tady neni ani nahodou. Ale to je spis muj problem :D . "Beta" samotna me bavila. A kamaradem sme tam stravili skoro 5 hodin a vzhledem k tomu ze tam je obsahu jen minimum je to docela uspech :) Obtiznost je pro nekoho jako jsme my dva kdy nevime co a jak i na easy celkem vysoka, coz je fajn. Co mi pomohlo je ze kdyz sem odehral neco malo z MGS5 tak s ovladanim jsem problem opravdu nemel :) Na plnou hru se tesim. Jestli bych to koupil za plnou cenu nejakych 40€? To asi ne, ono mam pocit ze s cenou to pujde. celkem rychle dolu.
A malem sem zapomel, Clanek super, palec hore :)

asive47    Jj souhlas. Dal sem tomu šanci, protože mě právě Rising hodně bavil, ale tohle se prostě nepovedlo. Třeba se najdou lidi, který to bude bavit, ale za mě to je to je velké zklamání. Uvítal bych radši druhý díl Risinguasive47asive4723391    21.1.2018 18:06 asive47

@ odpověď na komentář od patasde:Jj souhlas. Dal sem tomu šanci, protože mě právě Rising hodně bavil, ale tohle se prostě nepovedlo. Třeba se najdou lidi, který to bude bavit, ale za mě to je to je velké zklamání. Uvítal bych radši druhý díl Risingu

patasde napsal:i předtím bylo několik spinoffů na kterých nedělal kojima treba Portable ops jsou pecka Rising taky

jsem fanda MGS ale nejsem ten kdo uctíva Kojimu jako Boha jak někteří tady....

Marllone   2x   Za mě nejhůř strávená hodina u hry za hodně dlouhou dobu. Clunky ovládání, mizerný audiovizuál, nesedl mi vůbec žánr, mechaniky, free to pay systémy, souboják. Nu, žádná škodaMarllonemarllone34826    21.1.2018 18:05 Marllone

Za mě nejhůř strávená hodina u hry za hodně dlouhou dobu. Clunky ovládání, mizerný audiovizuál, nesedl mi vůbec žánr, mechaniky, free to pay systémy, souboják. Nu, žádná škodaKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

AsuraCzech   3x   Asi tě to překvapí, ale příběh tam je a v betě je pouze MP část hry. Stačí si přečíst starší články, použít google nebo se podívat na youtube kde jsou už k vidění první kroky v SP.AsuraCzechasuraczech13644    21.1.2018 17:21 AsuraCzech

@ odpověď na komentář od Alfajk:Asi tě to překvapí, ale příběh tam je a v betě je pouze MP část hry. Stačí si přečíst starší články, použít google nebo se podívat na youtube kde jsou už k vidění první kroky v SP.

Alfajk napsal:behem necely hodiny jsem to se zivnutim smazal, celej koncept me vubec nezaujal, asi hlavne pro absenci nejakyho duvodu, proc to vlastne hraju, pribeh asi nebude ani v plny verzi, co? uz podle moznosti craftu se zda, ze to bude hra kompletne prolezla mikrotransakcema, to ma bejt free2play?

Alfajk    behem necely hodiny jsem to se zivnutim smazal, celej koncept me vubec nezaujal, asi hlavne pro absenci nejakyho duvodu, proc to vlastne hraju, pribeh asi nebude ani v plny verzi, co? uz podle moznosti craftu se zda, ze to bude hra kompletne prolezla mikrotransakcema, to ma bejt free2play?Alfajkalfajk16671    21.1.2018 16:49 Alfajk

behem necely hodiny jsem to se zivnutim smazal, celej koncept me vubec nezaujal, asi hlavne pro absenci nejakyho duvodu, proc to vlastne hraju, pribeh asi nebude ani v plny verzi, co? uz podle moznosti craftu se zda, ze to bude hra kompletne prolezla mikrotransakcema, to ma bejt free2play?

patasde   3x   i předtím bylo několik spinoffů na kterých nedělal kojima treba Portable ops jsou pecka Rising taky

jsem fanda MGS ale nejsem ten kdo uctíva Kojimu jako Boha jak někteří tady....
patasdepatasde17625
    21.1.2018 16:19
patasde

@ odpověď na komentář od asive47:i předtím bylo několik spinoffů na kterých nedělal kojima treba Portable ops jsou pecka Rising taky

jsem fanda MGS ale nejsem ten kdo uctíva Kojimu jako Boha jak někteří tady....

asive47 napsal:Z mého pohledu je to prostě strašný ikdyž si odmyslim, že by to měl být metal gear

AsuraCzech   4x   Jsem rád za objektivní pohled, palec nahoru.
Jsem dlouholetý fanda MG série, kterou jsem okusil poprvé na PS1 a občas mě některé komety rádoby fandů série přijdou opravdu směšné. Stejně tak respektuji Kojimu, ale nikdo z nás nevíme, co se doopravdy událo mezi Kojimou a Konami. Jak se říká, ke konfliktu jsou potřební dva.
AsuraCzechasuraczech13644
    21.1.2018 16:12
AsuraCzech

Jsem rád za objektivní pohled, palec nahoru.
Jsem dlouholetý fanda MG série, kterou jsem okusil poprvé na PS1 a občas mě některé komety rádoby fandů série přijdou opravdu směšné. Stejně tak respektuji Kojimu, ale nikdo z nás nevíme, co se doopravdy událo mezi Kojimou a Konami. Jak se říká, ke konfliktu jsou potřební dva.

BůhOnty   5x   Ale nedělá na tom bůhh Kojimaaa takže to musí být sračka REEEEBůhOntybuhonty2908    21.1.2018 16:05 BůhOnty

Ale nedělá na tom bůhh Kojimaaa takže to musí být sračka REEEE

Geralt z Rivie   1x   Fandové MGS série na tu hru pravděpodobně nesáhnou kvůli jménu. A ikdyž nejsem fanda MGS série, protože většina je na konzole, tak ta hra půjde nejspíš taky mimo mě protože nemám moc rád "tower defence" hry. Co jsem viděl, tak to tak hodně připomínalo. Ale uvidím jak na tom bude final verze. Na druhou stranu si myslím, že v coopu by to mohlo být i dobré.Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    21.1.2018 16:05 Geralt z Rivie

Fandové MGS série na tu hru pravděpodobně nesáhnou kvůli jménu. A ikdyž nejsem fanda MGS série, protože většina je na konzole, tak ta hra půjde nejspíš taky mimo mě protože nemám moc rád "tower defence" hry. Co jsem viděl, tak to tak hodně připomínalo. Ale uvidím jak na tom bude final verze. Na druhou stranu si myslím, že v coopu by to mohlo být i dobré.

asive47   1x   Z mého pohledu je to prostě strašný ikdyž si odmyslim, že by to měl být metal gearasive47asive4723391    21.1.2018 15:59 asive47

Z mého pohledu je to prostě strašný ikdyž si odmyslim, že by to měl být metal gear

Diskuze na fóru

Kingdom Come: Deliverance (45 příspěvků), RAM rada! (43 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12143 příspěvků), Pomoc prosím: Nejdou mi barvy na Windows 10 (8 příspěvků), Rozdávání klíčů! (6 příspěvků), Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (109 příspěvků), Ocenění sestavy z roku 2012 (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7091 příspěvků), Jaký monitor? (13 příspěvků), HRA - ABECEDA HRANÝCH HER (29 příspěvků), Čeština ve hrách?! (74 příspěvků)

Informace o hře

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály

Kingdom Come: Deliverance a jeho easter eggy

Jaké vtípky, zajímavosti a kuriozity se podařilo najít v prvních dnech po vydání očekávaného českého RPG?

Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole

Pillars of Eternity II: Deadfire – fotoseriál z bety veľkolepého RPG

Dobrodružná výprava á la Robinson Crusoe.

Přečíst celý článek»Autor: romando - Platforma: PC a konzole

Andor – deskovka

Speciál - 18.2.2018

Andor – deskovka

Hranice Andoru ohrožují temné síly a pouze čtveřice hrdinů může království pomoci.

Resident Evil 7: Gold Edition

Pokud vás minula návštěva bažinatého jihu USA, máte novou příležitost v kompletní edici.

Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole

Bayonetta 1+2 pro Switch

Recenze - 16.2.2018

Bayonetta 1+2 pro Switch

Sexy čarodějka opět vyráží lovit monstra. Tentokrát ale zůstává věrna Nintendo platformě, jen si s sebou přináší možnost dotykového ovládání.

Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole