Že hra více hráčů nabídne fanouškům sci-fi Warhammeru krapet frenetičtější akci jsme vám už říkali. Vývojáři toho ale o multiplayeru prozradili mnohem víc, a i když někdo může mít výhrady, podle nás to zatím zní víc než lákavě. Koneckonců, budete pobíhat ve stylizovaném keramitovém brnění po rozsáhlých mapách, v rukou svírat jednu z celé řady ničivých zbraní a kosit všechno a všechny co vám přijdou do cesty. Krvavě. Brutálně. Prostě zábavně. Komu by to neimponovalo?
Ale hezky popořadě. Multiplayer ve Space Marine staví na hře osmi hráčů na každé straně, kde strany konfliktu představují vesmírní mariňáci a mariňáci Chaosu. Tvůrci sice původně koketovali i s myšlenkou na začlenění Orků a dost možná dalších ras, ale velice rychle prý přišli na to, že by bylo velice náročné jednotlivé rasy vybalancovat. Lidé a Chaos naproti tomu většinu atributů sdílejí a místo aby se soustředili na zrovnoprávnění se tak mohli vývojáři naplno pustit třeba do vývojového stromu postav.
Postupně proto budete moci získat solidních 41 levelů s kteroukoliv ze tří přítomných tříd – assault, tactical a devastator. Zástupci první zmíněné jsou mistři na boj tváří v tvář. Skvěle si rozumí se všemi zbraněmi nablízko (z těch na dálku mají tuším pouze obyčejný bolter) a hlavně jim na zádech přistály jet-packové trysky. Velice rychle se tak mohou dostat do středu boje, nebo z něj naopak zmizet. Díky své mobilitě a rychlosti se pravděpodobně stanou nejhranějšími, avšak byla by škoda zbylé třídy opominout.
Zatímco u tactical class není moc co říct, jde o univerzála, jež v ničem nevyniká, ale ani nezaostává, a může používat drtivou většinu zbraní, devastator je jiné kafe. Tam kde assault spoléhá na agilitu, devastator prosazuje sílu. Kde assault utíká, devastator zůstává a drtí nepřátele hezky zdálky ať už těžkým bolerem či odstřelovací puškou. To vše díky mnohem sofistikovanějším štítům a kvalitnější lékařské péči. Že je pomalý jako sopel už přece nikoho nezajímá, ne?
Bez ohledu na to, kdo se ve finále stane vaším favoritem, své bojové schopnosti budete moci pilovat na zatím pěti mapách a ve dvou módech – Annihilation a Seize Ground. První zmíněný představuje klasickou řežbu, v níž vyhrává ten tým, kterému se jako prvnímu podaří nashromáždit 41 killů. V Seize Ground naproti tomu, jak ostatně název napovídá, půjde o obsazování a bránění předem stanovených bodů na mapě. Ano, zatím je toho málo, ale prý se máme těšit na rozšiřující DLC (některá zdarma, některá placená).
Tím nejdůležitějším je nicméně možnost vylepšování a úprav vašeho hrdiny. Jak už jsem zmiňoval, maximální dosažitelná úroveň je 41, přičemž každý přesun výš znamená přístup k novým kouskům brnění, zbraní (zatím byl zmíněn rotomeč, odstřelovací puška, plamenomet, těžký bolter, assault bolter, thunder axe a spousta granátů) a perků (ty vám umožní nosit víc nábojů, granátů atd.). Absolutně všechno na vaší postavě navíc bude podléhat úplné customizaci (hráči údajně budou mít 1,8 miliard možností jak se odlišit) a není problém, pokud je to váš celoživotní sen, pobíhat po bojišti s růžovým mariňákem.
Zdroj: GameSpot, TZ
toto budem drtiiiit
A ja som sa tesil na Coop… S kamosma na kosenie orku. . A takovej posraty deathmatch to hned omrzi… Takze Coop teda nebude?
xardas: Jde o to že Generál imperialní gardy v Soulstorm, se musel ukazát jako kvalitní generál, aby na jeho místo nedosadili někoho jiného a ono když má člověk před ksichtem mariňáky co sou furt napřed, musí se jich zbavit. A když dobyjete pevnost space marine za gardu, tak uvidíte video ve kterém dává Stubbs (či nějak tak) možnost kapitánovi BR, odletět se zbytkem roty, ale on odmítne a mariňáci jsou odpraveni na onen svět. A sestry bitvy sou fanatičky a věří v to že všechno musí být spáleno ve jménu císaře, protože to je poskvrněno chaosem. Jinak by bylo pěkné kdybychom si tu mohli zahrát za Adeptus Custodes.
uz nech je september
xardas: No, znas to, pro zajimavejsi zvraty se holt nekdy musi nejaka ta souvislost obetovat: o)
No hodně velkej fanoušek Warhammeru 40k jsem taky (Paradise dosvědčí ) , ale zase některý souvislosti v DoW2-hlavně v retri mi moc smysl nedávali. To samí v prvnim díle hlavně v Dark Crusade a Soulstorm-boje Gardy proti Maríně i když by oba měli bejt na stejný straně… V Retri to ještě beru tam to bylo zamotaný tim, že část Maríny zradila atd. , ale neznat univerzum celkově asi bych to moc nepobíral
Ta kampaň za 6 ras, která je prakticky stejná je docela nešťastný tah no. . já ji sice včera dohrál podruhé, ale to jsme hráli v kooperaci samotného by mě to asi nebavilo. . a k DoW já nevím poslední dobou mě nějak nebaví starší hry, ať jsou sebevíc kvalitní. Třeba Half-Life 2 ačkoli je to pro mnoho lidí nejlepší FPS a má hodnocení 96 procent na metacritic jsem dohrál jen z , , povinosti“ a Epizodu 2 jsem zapnul asi půl roku po nainstalovaní a ještě sem ji nedohrál : /
xardas: Jak rikam, ja jsem velky fanousek celeho univerza, takze ja jsem se svezl na dejove vlne a chrochtal blahem. Jedine co jsem nepokoril, byly kampane za ostatni rasy v Retribution, jez mely byt velkou prednosti datadisku. Fakt, ze to bylo pokazde to stejne, jen s jinymi postavami a dejovymi zvraty me dokonale rozcaroval.
Parad! se: Prvni Dawn of War je uzasna hra. Vyborna hratelnost a neuveritelne silny pribeh, a hlavne poradne cut-sceny, ktere te do nej dostanou. Nelamal bych nad nim hul.
To si nepamatuju zahrál sem si akorát Skirmish a prostě mi to nějak nesedlo. .
Co v tom demu vlastně je?
Já sem nedávno zkoušel demo původního Dawn of War a zjisti sem, že by mě to už nejspíš po druhém dílu nebavilo…
Stereotyp jsou všechny to je pravda (co se týče kampaně tak snad nejvíc mě bavil Winter Assault) , ale to co předvedli v čistym DoW2 mě zděsilo asi nejvíc . ta prostřední část kampaně byla fakt extrémně nudná
Parad! se: Jestli jsi fanda W40k vrele doporucuju. Pokud jsi ale hlavne fanda poradnych RTS a epickych pribehu, jdi do puvodniho Dawn of War (jestli jsi ho jeste nehral) , tam neprohloupis;o)
Mě třeba v Retribution dost zaskočila délka posledního videa. . asi 15 sekund. A předchozí DoW II jsem zatím nehrál, tak nemůžu posoudit.
xardas: DoW2, vcetne vsech datadisku je co se misi tyce docela stereotypni. Vyplyva to bohuzel z podstaty smeru jakym se vydali. Ale to same by se dalo rict i o jednicce -> v kazde misi postavit zakladnu, vycvicit jednotky, vymlatit vsechno. A znovu. Je to proste jen a pouze o pribehu. Skoda jen, ze v DoW 2 uplne vypustili cut-sceny; ty mi tam chybely jako sul.